Wanneer weer verder gaan na Missed abortion??

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jennifer2106, 13 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    #121 Mamenzo, 6 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2013
    Nou jen...nog 4 spannende dagen zo te zien
    Omdat je de vorige keer 10dop al positief test

Mamajess ...shit wat duurt dat lang
    Ik had net mn ovus binnen dacht ns ff te checken ...ook die knalt maar het kan ook een ei zijn rond deze tijd
    Balen hè je wil het afsluiten en verder

2. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mamajess. Hoe zien je ovulatietestjes er nu uit? Ben erg benieuwd meis. Hoop dat het je er er is.

@mamenzo. Ik ga zondag idd op 10 dpo testen maar heb niet het gevoel dat het raak is hoor. Heb totaal nergens last van. De vorige x had ik al vanaf 5 dpo ontzettend pijnlijke opgezwollen borsten. Maar ach. Misschien is het voor de baarmoeder wel goed. Als het zo mag zijn ben ik super gelukkig maar ik wil er niet teveel op hopen.

Jij ook een knal ovulatietest. Ben erg benieuwd wat ze bij jou doen. Zou idd best je ei kunnen zijn. Volgens de gyn kan je zelfs met een hcg waarde van onder de50 ofzo een eisprong krijgen. Zijn jouw zw testen inmiddels helemaal wit?

Hoe gaat het verder met jullie?

Fijne dag. Liefs jen.

3. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamenzo: en heb je zeker weten je ei gehad?

@jennifer: hier gister een ovuknaller en vandaag dacht ik een knaller maar uiteindelijk toch gelijk aan de controlestreep of net iets lichter. word gek, zit al weken streepjes te kijken haha.
    had 1 veegje roze met afvegen vandaag en vanochtend een drukkend gevoel in de buik met hier en daar een steek dus wie weet of dat mijn eisprong was/is? ik dacht dat kan niet omdat me zwangerschapstest nog steeds heel licht positief is maar als jouw gyn zegt dat je met eeen hcg onder de 50 een eisprong kan krijgen dan zou het dus best kunnen....
    zat vorige week op 44 en ga er vanuit dat dat weer wat gezakt is en heb even opgezocht en de meest gevoelige testen (die ik heb) reageren al minimaal vanaf 15 tot 25 hcg.
    het is en blijft afwachten alleen laat ik daar nu juist even helemaal klaar mee zijn!

vandaag op het werk stond ik naast een vrij nieuwe collega en die vertelde me dat ze 15 weken zwanger was, ze was nog heel jong en het was niet gepland maar ze hielden het 'toch maar wel'. :-S en daarna vroeg ze of ik ziek was geweest omdat ik er ook een tijdje niet was..ehm nee meid ik heb een miskraam gehad met veel pijn en lange nasleep en de zwangerschap was wél gepland! dacht dat het wel goed ging maar had toch even een slikmomentje... terwijl ik dinsdag zelfs op kraamvisite geweest ben bij een naaste collega (óók superjong en ongepland door de pil heen) maar toen ging het wel ok. maar misschien komt dat omdat ik veel met haar gewerkt heb en heel goed met haar op kan schieten ofzo..

4. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland

Het zou dan wel je ei kunnen zijn. Als je hcg vorige week 44 was zal het nu nog wel iets lager zijn en is een eisprong mogelijk. Zou wel fijn zijn als het allemaal weer op gang komt. Die gevoelige testen zijn idd vanaf 15 of 25. Vandaar dat ze lang positief blijven.

Heel begrijpelijk hoor dat je ff moest slikken van je collega die dat ff zo zegt. Komt dan rauw op je dak en van iemand die je beter kent en misschien ook iets aardiger/leuker vindt kan je net wat meer hebben.
    Ik moet zeggen dat ik het ook moeilijk vind hoor. Deze week 3 meiden die op fb een echo plaatsen met yeahhhhh welzijn zwanger allemaal 12 weken. Voelde me toen echt ff kut. Ik zou nu 13 weken zijn. Was best jaloers terwijl ik het ze wel heel erg gun hoor. Gisteren ook een buurvrouw waar ik ff mee stond te praten. Zegt ook doodleuk ik ben 5 weken zwanger van de 2e. Slikkkk. Ik heb er nog geen een en wil het zo graag. Vertelde haar da ik een ma heb gehad. Dus als ik niet mega enthousiast heb gereageerd dan weet ze hoe het komt. Weet nl echt niet meer hoe mijn reactie was:D. Hihi.

Hoe reageerde je collega toen je haar vertelde van je mk? Was ze wel invoelend?

Hopelijk zijn wij ook gewoon snel weer zwanger meis. Gun het ons nl ook heeeeeel erg. :)

5. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    nou inderdaad thats sucks al die verhalen... het gunnen is dr wel maar het steekt enorm.. ik heb vandaag ook echt weer een emo dag. morgen start ik wel weer met wat werken, waarom weet ik eigenlijk niet want ik hoor geen donder van de mensen op mn werkvloer.. maar goed!
    ik heb zonet een testje kruidvat gedaan en een mini tuurstreepje komt nog tevoorschijn... kan misschien ook reageren op een weg gevlogen eaitje of misschien zit er nog wel wat hcg in me! ik heb wel het idee mn ei gehad te hebben.. afgelopen dagen rommelig, boobs gevoelig en twee dikke frutjes op mn bol.. mijn ff zegt nog niks maar goed... er gaat dan toch niks gebeuren want ik heb niet geklust. ik gok en hoop op de volgende ronde..
    voor ons allemaal, weg met de stress.. wat zou het toch fijn zijn... ipv tempen testen klussen tempen wachten testen .....
    fijn avondje x

6. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Mamenzo. Balen dat je een emo dag had. Somsheb heb je gewoon van die dagen. Hopelijk voel je je vandaag weer wat beter. Succes met werken. Hoop dat het goed gaat. Wat doe je voor werk als ik vragen mag.
    Hopelijk komt je ongi snel dan kan e door naar de volgende ronde. Heeft ff inmiddels je kruis neergezet? Dat tuurstreepje op de test kan idd nog hcg zijn kv geeft vanaf 25 positieve testen maar onder de 50 kan je een eisprong hebben.

Hier een mega tempdaling vandaag. Te vroeg voor ongi lijkt me. We zullen zien. Misschien late innesteling (dat hoop ik;)). En gisteravond ging ik plassen en had ik echt slierten slijm in mijn urine drijven. Kennen jullie dat? Heel vaag.

Fijne dag lieve meiden. Ik ga denk ik ff beetje de stad in voor nieuwe droger kijken en nieuwe rolgordijnen voor boven. Dan hoef ik niet de hele dag te denken dat ik vandaag 13 weken zou zijn. :(

7. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik weet hier echt niet meer waar ik aan toe ben.. dacht dat me ovulatietest gister juist ietsje lichter was nou zo knalt ie vandaag weer. rozeverlies komt weer terug en onderbuik en onderrug rommelt. ben er echt zó pieping klaar mee. heb continu het gevoel dat het niet klopt en ben mega bang dat volgende week bij de echo toch te zien is dat er wat restweefsel zit ofzo. vind het té lang duren allemaal. kan wel janken bah. stomme hormonen ook haha.

me collega reageerde wel lief hoor en heb toen ik thuis zat van een aantal mensen wel wat gehoord om te vragen hoe het met me ging, jammer dat dat bij jou niet gebeurd is mamenzo , voelt toch niet fijn lijkt me.

@jennifer: spannend meis, mijn duimen draaien voor je!

8. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    ik heb net vandaag ook nieuwe rolgordijnen gekocht :) toeval!
    ik herken het hoor,de hele tijd denken"nu was ik...weken geweest..."ik heb dat ook en het maakt me ongelukkig en zo mogelijk nog meer geobsedeerd om snel terug zwanger te zijn...
    het probleem is bij mij dat ik nog nooit een positieve ovulatietest heb gehad?ik had gisteren ook die doorschijnende plakkerige afscheiding en vroeg me af of dat misschien mijn ei kan zijn?maar de ovu test is alweer negatief :(
    ik heb die dure testen van clearblue en dit is op een aantal maanden al de tiende test die ik doe en steeds negatief,dus zo'n leeg bolletje ipv een smiley...

9. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    He wat klote zeg die stomme onzekerheid. Kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt. Krijg je nog een echo? Vraag er anders om en leg je angst uit. Dit is toch niks meis. Sterkte. Knufffffff

Fijn dat jij zulke lieve collega's hebt. Dat doet je toch goed.

Zondag ga ik testen ze roepen me nu al:D. Maar zou heeeeel verbaasd zijn als ie positief is. Voel me echt zo niet zwanger

Hopelijk ben jij snel van de onzekerheid af. Vind het zo rot voor je.

10. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland

Haha dat is zeker toevallig zeg. Het zijn alleen toch gordijnen geworden. Heb zulke gave gevonden dus plan gewijzigd. Probleem is ook dat het rare afmetingen zijn en de standaard rolgordijnen hebben ze niet in een lengte van 2.10. Heb nu gordijnen op maat laten maken. Drie weken wachten maar we zijn toch nog niet klaar met klussen dus komt goed uit:D

Dat denken hoe ver je zou zijn gaat volgens mij pas wat meer naar de achtergrond als je opnieuw zwanger bent.

:$nog nooit een positieve ovutest? Das raar je hebt iig wel een eisprong want je was zwanger. Wat raar zeg. Ik gebruik de cb ook als de dipsticks bijna positief zijn ter controle. Normaal 2 dagen een smiley en deze maand voor het eerst maar 1 dag.
    Test jij wel lang genoeg door? Anders mis je hem misschien net met de testen. Voel jij je eisprong niet aankomen? Ik wel voel m'n liezen trekken en buikpijn na m'n ei is het weer weg.

Hopelijk heb je snel een smiley. :). Ik duim voor je.

11. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mol: toen ik zwanger raakte van me dochter had ik die keer juist ook ovutesten gebruikt (eerste keer) en weet nog goed dat ik toen ook steeds geen echt positieve ovutest heb gehad en uiteindelijk toch zwanger haha.

@jennifer: heb volgende week vrijdag weer afspraak staan om hcg te prikken én een echo. had tussendoor ook al eens gebeld maar toen zeiden ze doodleuk dat het er waarschijnlijk allemaal gewoon bijhoorde...
    ga je zondag wel testen ook al voel je geen kwaaltjes?

ik denk dat ik nu wel echt rond me eisprong zit..gister bleef ik aanhoudende onderbuikpijn houden, echt zo'n druk niet normaal. daarnet was me ovutest ook nog knal, en meestal heb ik standaard 2 dagen knallers bij me eisprong. ik weet het zeker als zo rond morgen me temp omhoog gaat.. dus ben benieuwd. zou wel leuk zijn.
    had alleen afgesproken even eerst een rustpauze in te lassen maar heb toch sex gehad gister. de drang om toch weer snel zwanger te raken is toch groter kennelijk..heb zo'n stom gevoel dat me biologische klok op springen staat ofzo maar slaat nergens op want ben niet heel oud ofzo. maar denk dat het meer komt dat er steeds meer leeftijdsverschil tussen me eerste en de volgende zou komen..maar ja, je hebt niet alles in de hand helaas.

fijn weekend allemaal in ieder geval!

12. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    dat geeft me wat hoop ;) ik vreesde al dat ik geen eieren meer kon leggen ;)(flauw grapje...)

13. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha komt vast goed.. en anders binnenkort een paasei ;)

14. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    dat zou me al even voorthelpen ;)

15. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Hey meiden...
    Mamavanjess
    Van mijn collegas en dat zijn er 8 op dit moment, heb ik maar van 2 iets gehoord tijdens mijn tweede mk. Ik denk dat ze er moeilijk mee om kunnen gaan en dat ze niet weten wat ze moeten zeggen in deze situatie.. ik vind het slap maar goed.. ik had vandaag verschillende collegas aan de telefoon en die blijven dan gewoon zakelijk. Jammer, dat had ik niet verwacht!
    Hier is het ook zo hoor...wilde deze maand ook overslaan. Teveel emotie onzeker en niet super goed in me vel... zonet geklutst, en nu toch stiekem hopen dat mijn ei later was... pas de 1ste keer geklutst na mk hoor....
    Jennifer
    Ik run een kledingzaak, al 12 jaar! Helaas wel aflopend... mede door crisis en wat andere factoren. Maar ik heb al een goed nieuw plan...
    Ik heb nog geen kruis op ff. Ben benieuwd, wilde deze ronde mijn cyclus gewoon checken en kijken of mijn lf gewoon 14 is. Vind het ook wel moeilijk invullen hoor.. vooral dat creamy watery enzo, ik ben een leek daarin.
    Ook is mijn kleine man onrregelmatig wakker..dus temp tussen 6 en 7.30
    Plus dat ik het ook soms vergeet en dan de kleine al bij ons im bed heb gelegd en dan pas de temp...
    Maar voor jou is het spannend, mooie temp ondanks weinig voortekenen .
    Doe morgen maar ns testen en kom met goed nieuws...
    Mol
    Hoe is het met je...? Ga jij meteen door... geen klachten meer...?
    Fijne zondag xxxx

16. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Al getest...aan je temp ligt het niet...
    X

17. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mamajess. Ben erg benieuwd naar je waarde en echo volgende week. Zit vastgoed meis.
    Hoe is je ovulatietest nu? Hopelijk is je ei geweest. Kan me trouwens zo goed voorstellen dat je toch sex hebt gehad en door wil. Als het verdriet minder wordt dan wil je gewoon weer verder. Hopelijk is het meteen weer raak. :D

@mol. Haha. Je bent je humor iig niet kwijt. Komt goed meis. Hopelijk snel een mooi ei voor jou. Hoe voel je je verder.

@mamenzo. Wat jammer dat er maar 2 collega's zijn waar je iets van hebt gehoord. Als je niks weettezeggen kan je open minst zeggen dat je het erg rot vind. Pppff.
    Wat balen dat je zaak aflopend is. Stomme crisis. Maar je hebt goede plannen. Goed zo. Positief blijven.
    Heb je al een kruis in ff? Ben benieuwd naar je kaartje. Ikzelf vul het niet in creamy eggwhite enz. Ik herken nl allen watery en creamy en de rest niet maar het heeft wel invloed op de resultaten van ff dus dan kan je beter niks invullen.
    Het tempen op vaste tijden is lastig en als je idd een kleine hebt is het jog lastiger. Ik temp ook niet precies op dezelfde tijd. Soms om 6.30 soms om 8 uur. Het enige wat echt belangrijk is is dat je minimaal 4 uur echt geslapen moet hebben. En idd niet eerst opstaan. Hihi.

Ik ga vanmiddag testen:D. Denk niet dat het wat oplevert maar ach. M'n ochtendurine was te waterig dus nu ff niks drinken en plas ophouden. :D
    Ik laat het straks wel weten. M'n temp is idd nog mooi maar die kan op de dag va menstruatie ook pas een vrije val maken.

18. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik kom straks even reageren maar had even snel een vraagje tussendoor..

kunnen vroege zwangerschapsdipsticks ook op je eisprong reageren??

19. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    jep.... dat is bij mijn andere clubje ook zo gebeurt
    die had twee licht positieve testen richting de eisprong...
    dat meisje had toch getest omdat haar menstruatie maar 1/2 dagen zo licht was geweest en na twee weken was ze kotstmisselijk... dus getest, licht positief maar cleur bleu was negatief... twee weekjes later ongi.
    ik had eergisteren ook een licht positief streepje en mn ovu was duidelijk... maar bij mij kan het te maken hebben dat er nog hcg zit... tsja of niet, dat de kv2v5 ook licht reageerde op mn ei...
    ik heb nog geen kruis op ff maar als ik die dus krijg op 7/8 maart dan word dat bevestigd
    xx

20. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    het gaat op en af...ik zit zo vurig te wensen dat ik gauw terug zwanger ben maar een schuldgevoel ten opzichte van ons vlindertje overvalt me dan steeds.alsof dat kleintje meteen vergeten en vervangen zou worden,wat natuurlijk niet zo is.daar geeft mijn kaarsje me wel een beter gevoel bij,dat brand ik elke avond trouw.er staat een kaartje naast met een vlindertje waarop staat:sometimes the smallest things create the greatest feelings....
    maar stiekem hoop ik dus wel gauw terug zwanger te worden,ik had deze week de typische doorschijnende afscheiding van bij een eisprong en wat krampjes dus ik vermoed dat dat mijn ei wel was maar zoals ik eerder al zei,ik heb er nu geen idee van hoe mijn cyclus eruit ziet.toch beeld ik me zoals altijd allerlei symptomen in ....(dat is wishfull-thinking)
    ik hoop in elk geval dat de rare gewaarwordingen in mijn buik niet enkel gevolg zijn van de mk maar wel een teken dat mijn cyclus zich herstelt.
    momenteel heb ik een zware bronchitis bovenop een grieperig virus maar ik klus toch moedig wanneer ml thuis is :)
    vandaag werkt hij overuren tot 16u en daarna gaan we bij mijn ouders eten...afleiding dus!
    raar hé dat de wens om een kindje te krijgen zo dag en nacht je leven kan overnemen?

Deel Deze Pagina