@mamajess. Ja dat kan heel goed. Stom he. @mamenzo. Spannend of ff je kruis er snel in zet. @mol hoop dat het je cyclus is die zich hersteld. En je schuldig voelen. Tja dat is lastig. Heb het zelf niet zo maar dat is ieders eigen gevoel. Hopelijk ben je gewoon snel weer zwanger meis. Hier net ff getest op 10 dpo. Omowit. Vorige x had ik een licht streepje en een cb digi diezwnger1-2 aan gaf. Heb ook echt niet het gevoel dat ik zwanger ben dus nu wachten op de duivels over 4 dagen. Fijne dag meiden.
shit, balen van die test! toch duimen we nog even door... hierbij mijn kaartje, zonder kruis!! fijne zondag lieve meiden
@mamenzo. Denk dat ff morgen een kruis zet als je temp nog iets omhoog gaat. Kom morgen zeker weer ff naar je kaartje kijken Ja baal wel een beetje maar ach. Wat doen we eraan he. Misschien heb ik deze x een late innesteling. Anders merken we het donderdag wel als de duivels langskomen. Fijne avond
@jennifer: jammer dat ie omowit is meis, maar je weet nooit..de duivels zijn er nog niet zie dat de meeste hier toch FF gebruiken, nou ik kan goed engels maar vind het toch wel een gepuzzel die site. nou voel ik meestal me eisprong heeeel erg goed (pijn!) en controleer dat met ovutesten en tempen en dat blijkt toch steeds overeen te komen. behalve deze keer dan.. althans het voelt als eisprong maar lijkt wel alsof ie niet wil springen ofzo :S die drukkende pijn blijft en daarbij steeds rozeverlies met soms wat slijm..sorry voor de details! denk inderdaad dat die zwangerschapstesten dan ook gevoeliger zijn bij de eisprong want hij was echt wat donkerder dan alle andere hiervoor..en zwanger kan ik toch echt nog niet zijn lijkt me
@mamenzo. Wat een gekke dip heb jij in je kaartje. Heel vaag zeg. Zou je ei nog moeten komen?? @mamajess FF is echt simpel. Mocht je het willen gaan gebruiken wil ik het je met alle liefde uitleggen. Je kan als je een nl kaartje wil kijken op mamaapps. Wat raar dat die zeurende pijn blijft. Irritant dat je dan niet weet hoe of wat. Zwanger zijn tja ik sta nergens meer van te kijken. Zou natuurlijk super zijn voor je maar denk dat de kans vrij klein is. Vandaag nog testje gedaan maar ook omo wit en temp is gedaald. Heb ook beginnende migraine (altijd voor m'n ongi) dus denk da het echt niks wordt deze ronde. Dan maar op naar de volgende ronde. Laat m'n ongi nu maar snel komen dan.
he ships omo wit ,dat willen we niet! ik snap het ook niet..moet wel zeggen werd om 5 uur badend wakker.. ben gaan plassen en sliep toen slecht in.. half 7 tim wakker dus toen snel getempt! dus dat kan afwijken heb nu drie dagen een redelijke duidelijk diezelfde ovustreepjes.. xx
jihaaaaa hier net voor het eerst geen ovuknaller meer! afgelopen 3 dagen wel en nu eindelijk niet. snap alleen niet waarom ik dan nog steeds rozeverlies heb met sinds vandaag slijmerige rode slierten (alleen bij afvegen), sorry nogmaals voor de details! plus daarbij nog steeds een heel drukkend gevoel in me onderbuik met hier en daar steekjes en ook in de liezen. maar goed, misschien vanwege de miskraam dat alles nu gevoeliger is en nog pijnlijker dan daarvoor haha. me temp lijkt ook iets te verhogen, morgen nog even tempen en dan kan ik zeggen of me eisprong ook daadwerkelijk is geweest (moet me ovutest morgen wederom net zoals die van vandaag zijn). en anders gaan ze alles vrijdag maar goed nakijken op de echo pfff. hebben jullie al een nacontrole gehad?
Dat willen we zeker niet. Snik Dat je temp zo is is dus niet zo gek. Erg benieuwd wat je ovulatietesten de komende dagen doen. Spannend is dat he. Hopelijk heb jij wel binnenkort een mooie zw test. Ik blijf duimen. X
Yeahhhh dat is fijn. Zou idd nog ff doortesten om te kijken wat ze doen. Denk dat het roze verlies en de slijmerige slierten misschien nog komen doordat je baarmoeder nog restjes afstoot ofzo. En dat drukkende gevoel kan van een gevoelige baarmoeder komen. Is natuurlijk niet niks wat er met je lichaam is gebeurt. Ben benieuwd wat je temp morgen doet. Hopelijk is je ei gesprongen. Spannend. Gelukkig heb je vrijdag een echo en kunnen ze ff goed nakijken hoe het zit. Ik krijg geen nacontrole. Na de tweede x cytotec heb ik een echo gehad en daar was alleen nog een verdikt bmslijmvlies te zien dus ze vonden het niet nodig. Mocht ik na 3 mnd nog geen cyclus hebben of buikpijn en koorts dan moest ik bellen. Ze zei ook dat als er nog een klein restje zou zitten dat dit er bij de eerste menstruatie mee uit zou komen. We gaan het zien. Denk dat ik donderdag ongi ga worden als ik uitga van een Lf van 14 dagen. X
@mamenzo: en heb je al een ovuknaller gehad? @jennifer: al rode duivels? of is er toch nog een kansje dat je zwanger bent? fijn dat je echo toen meteen goed was. ik had de dag erna ook een echo en toen was de vruchtzak inderdaad weg en ook alleen nog verdikt baarmoederslijmvlies te zien maar ze zei toen wel dat als dat niet weggin ik alsnog gecurreteerd zou moeten worden? maar tussendoor is er niet een echo geweest om te kijken. grappig dat elk ziekenhuis en of gyn toch weer andere dingen zeggen enzo nou temp is maar heel ietje omhoog gegaan..ik moet zeggen dat de ergste druk nu van me buik af is maaarrrrrrrr vanochtend ineens weer een ovuknaller, nog steeds een licht positieve zwangerschapstest én een soort van menstruatie?!!!!! het is net minder dan een ongi maar dan zonder de buikkrampen en rugpijn dus ik snap er echt geen bal meer van en het is gewoon erg frustrerend zo. maar goed, ik val in herhaling want dit zeg ik al weken en het blijft gewoon hetzelfde. dus ben doodsbang nu voor de echo van vrijdag..
Nog geen duivels maar die zullen wel snel komen. Heb een beetje het ongi gevoel dus is een kwestie van 1 of 2 dagen. Gek he dat het overal anders is. Snap er niks van. He wat een rare actie van je lijf zeg. Hoop dat vrijdag gewoon alles goed is meis. Ik duim voor je. Dit is ook niks zo. Hoe laat moet je naar de gyn? Eindelijk duidelijkheid zou fijn zijn. En hopelijk geen curettage voor jou. X
huh zou ik nou vandaag of morgen pas mn eitje krijgen??? de rechtse test is van vandaag... begrijp niet echt iets meer van mn lichaam... heb gedacht al drie keer mn ei "gevoeld" te hebben...en mn ff geeft ook nog steeds geen ei... dan zou dat dus willen zeggen dan ik op dag 23/24 mn eitje zou hebben plus 14 dat ik dan een cyclus heb van bijna 40 dat heb ik werkelijk nog nooit gehad terwijl ik al vanaf 2010 geen pil slik... wat denken jullie mamavanjess, dat het maar snel vrijdag is, duidelijkheid!! jen, nog geen duivels? die temp is nog mooi x ik zal mn kaartje(ff) eens in mn handtekening zetten...
Ik denk idd dat je ei nog niet gesprongen is. Soms wil een ei nog weleens haperen en springt ie later. Je ovulatietest is iig een knaller. Dus dat wordt een gezellig avondje Mijn cyclus is normaal 26 dagen en zit nu op 33. En nog geen duivels maatregel ongi krampen dus zal vannacht of morgen wel beginnen te bloeden. Een mk kan je cyclus goed van slag brengen. Volgens m'n gyn duurt de eerste cyclus na een mk bij sommige vrouwen wel 90 dagen. Gelukkig zal dat bij ons niet hetgeval zijn. Handig dat je je kaartje ff in je handtekening hebt gezet. Zo kan ik makkelijker mee spieken. Toch altijd leuk. Hopelijk geeft ff je nu duidelijkheid en ze ie een dezer dagen het kruis erin. Verwacht dat er over 2 dagen wel een kruis staat. X
nou de stand van zaken hier is een normale temp, een positieve ovuknaller en bloed net zoals een ongi.. word er chagrijnig van en ben heel benieuwd naar morgen pfff verder vandaag kaartje in de bus van de toekomstige basisschool van me dochter en moet volgende week even bellen op 3 wenochtenden af te spreken.. nieuwe fase in, spannend hihi. @jennifer: niet ongi is in jouw geval toch wel spannend gezien je zeker je eisprong hebt gespot toch? @mamenzo: ook jouw eisprong al ontdekt?
Nou dat geloof ik...ik was al sjaggie van mijn tien dagen bloed, laat staan hoe jij je moet voelen! Vraag het morgen maar ns goed na...het is wel raar want ik dacht altijd dat het van binnen gaat "sluiten" na een bepaalde tijd.... Nou ik weet het niet hoor of ik mn ei gespot heb... mijn temp was laag terwijl mijn ovu knalde gisteren...vandaag ook een duidelijke ovu maar minder duidelijk denk ik..ik had vanochtend wel zo iets als menstru kramp ..maar goed ik heb wel meer gevoeld deze ronde .... X
@mamajess daar zou ik ook chaggie van worden. Hopelijk krijg je morgen eindelijk duidelijkheid. Dit is echt niet leuk. Hoe laat mag je? Spannend voor je dochter. Heeft ze er zelf wel zin in? Heb vandaag weer een test gedaan maar helaas omowit. Dus echt niet zwanger. Zit op 14 dpo nu. Hoop da de duivels dan maar snel komen. Normaal altijd een Lf van 14 maar een mk gooit toch echt alles in de war. Pppff. @mamenzo. Je kaartje geeft idd nog geen duidelijkheid. Denk dat alsje temp nu 2 dagen stijgt je een kruis krijgt en je ei geweest is. Hoop op snelle duidelijkheid.
ik leef in zo'n onzekerheid dat ik er bijna gek van word.ik wil zooooo graag,ik denk té graag....ik voel vanalles maar eigenlijk niets pffff.....ik ben ook terug veel meer met ons vlindertje bezig en voel me weer verdrietiger...ik heb mijn dag dus niet.