Wanneer weer verder gaan na Missed abortion??

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jennifer2106, 13 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mol: wat vervelend dat je je zo naar voelt, hopelijk morgen weer wat beter!
    @jennifer: ik heb morgenochtend meteen om half 9 een echo dus dat vind ik wel fijn en daarna meteen hcg prikken.
    ja me kleine meid heeft er al maanden zin in haha. weet alleen niet of ze dat straks ook nog denkt als ze in een (voor haar doen) grote school staat en tussen 25 onbekende kindjes :p
    @mamenzo: klinkt wel als je eisprong ja, nu alleen die temperatuur dan idd weer omhoog...

ik moet zeggen dat ik merk dat het steeds beter gaat met het een plekje geven. het blijft klote met af en toe een dipmomentje maar die worden ook al minder. al zal ik nooit vergeten hoe die weken waren met zoveel pijn en verdriet maar het zal steeds meer op de achttergrond raken..

2. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mol. Wat vervelend dat je je zo voelt. Hopelijk heb je vandaag een betere dag en kan je het snel een plekje geven. Hou je taai meis.

@mamajess wat fijn dat je meteen om half 9 terecht kan. Ben erg benieuwd naar wat ze zeggen. Succes en laat ff weten hoe het is gegaan. Hoop en duim dat alles in orde is.

Wat betreft het een plekje kunnen geven. Ook ik merk dathet steeds beter gaat. Tuurlijk zul je nog momenten hebben dat het even zwaar is maar dat is logisch. Vergeten zal je het ook nooit. Het is een heftige gebeurtenis die de rest van je leven een bij je blijft.

Hier is m'n temp ingestort. Laat de duivels maar komen.

Vandaag laminaat kopen voor de zolder en naar de chiropractor.

Liefs x

3. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mamenzo. Denk dat je eisprong gisteren is geweest. Je temperatuur is iig As een raket de lucht in.

4. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Mol...
    Logisch het is ook niet niks allemaal..ik heb ook mn ups en downs. Af en toe van die vervelende dromen erover. En voorop onzekerheid, dat vind ik verschrikkelijk! Succes, hopelijk snel een goede test dat verzacht toch een beetje
    Mamajess..
    Half negen nu..denk aan je! Toi toi
    Spannend je meisje naar school...lijkt me wel fijn wat meer time for yourself!
    Mijn kleine man gaat over 3 weken 2 ochtenduren naar de peuterspeelzaal ..hij is dan 2 jaar
    Jen ...
    Jij kent je lijf echt goed...ik dacht echt die temp is mooi hoog dat kan nog..
    Balen maar snel vol goede moed verder...
    Mijn temp is gaan vliegen...dan zal die gisteren gesprongen zijn..onder de dekens kijken vandaag heeft dan geen nut meer toch ?
    Nou het zal mij benieuwd...
    Shop ze, ben je net verhuisd dat je zo lekker aan het winkelen bent?

X

5. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    even snel een berichtje beetje ego sorry maar ben mega moe en moet zo aan het werk..

vanochtend echo gehad en dat zag er ok uit, baarmoederslijmvlies was dunner en geen rare dingen te zien, eierstokken ook goed. ze vroeg alleen of ik onbeschermde sex had gehad (euh ja?) en of het pijn deed tijdens de echo (nee dus). ze dacht en ik ook dat me hcg dan wel zo rond de 15 zou zijn gezien de testen nog wel positief waren tot nu toe. me lichaam had gewoon moeite met loslaten en was nu de restjes aan het opruimen gezien het bloedverlies en ik moest proberen het los te laten gezien ik er geen controle over heb maar vind het naar voor me dat het zo'n nasleep had.

ik had al heel vroeg bloed geprikt en ik zat al te wachten op de uitslag en duurde maar en toen dacht ik al van dat is volgens mij niet goed en inderdaad.. werd net gebeld dat me hcg niet is gedaald verder dus nu moet ik maandag weer terug om te prikken en wederom weer een echo. ik word echt knettergek, ben het echt zooooooo zat, kan wel janken en schreeuwen tegelijk..stomme k* zooi sorry hoor. als het maandag niet gezakt is zal er overlegd gepleegd worden of ik een chemospuit krijg want dan zit er toch ergens nog iets buiten de baarmoeder wat ze niet kunnen zien.. nou fijn het weekend in hoor pfff :(

6. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mamenzo. Hihi. Ik ken m'n lijf idd best goed. De duivels komen vandaag. Hb mega krampen net zelfs ibuprofen ingenomen.
    Jouw ei is echt wel gesprongen. Hopelijk meteen bevrucht:D. Vandaag onder de dekens kruipen kan nooit kwaad toch. Wie weet heeft het eitje geen haast. Hihi.
    Jouw ventje al twee. Spannend als ie straks twee ochtenden weg gaat. Kan hij wel al een beetje wennen.
    We zijn niet net verhuisd maar toen wij hier kwamen wonen 5 jr geleden was het laminaat nog goed dus toen laten liggen maar ben het nu zat en aangezien wij naar boven gaan verhuizen met onze slaapkamer als er een kleine komt beginnen we nu al met opknappen boven zodat de middelste verdieping gedaan wordt als het echt zover is. Dan hoeft niet alles tegelijk. ;)

@mamajess. Wat bizar dit zeg. Kan me voorstellen dat dit zwaar k.t is. :(. Raar dat ze op de echo niks zien maar je hcg nog aanwezig is. Hoe hoog was die nu? Balen dat je ook nog moet werken. Daar staa je hoofd ook niet naar. Hoop VOO je dat je niet die chemo spuit moet. Wat houd dat in? Meestal doen ze dan toch alsnog een curettage. Deze methode ken ik nog niet. Vind het zo kut voor je meis. Pppffff. Balen dat het weekend er ook nog tussen zit. Sterkte lieverd. Hele dikke knuff en een smak.

7. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    verdorie hoe rot voor je!!dat maakt het erger dat het niet vlot gaat,je wilt het achter je laten,het een plaats geven en verder gaan en dan heb je dit...hele dikke troostknuffel voor jou en ik hoop dat het maandag toch vanzelf beter is

8. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    mamajess, wat een ellende joh!
    rare gyn met dr vraagjes en je moet proberen het los te laten verdiend helemaal een middelvinger in deze situatie...
    ik hoop dat maandag alles duidelijk word.. en anders vraag je er een andere arts bij!!! twee weten er meer dan een...
    x

9. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Hoi meiden. Hoe gaat het met jullie???

10. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    thnx meiden!

ben heel erg benieuwd morgen want ik snap het echt niet meer..
    ik ben nog even terug gaan rekenen en wat dingen teruggelezen van wat ik had opgeschreven en toch blijf ik twijfelen of me eisprong toch echt niet geweest is.. had echt alle signalen wat ik in de cyclussen hiervoor ook had met me ei en daarbij werden de ovutesten toch echt iets lichter en toen op 9 en 10 een knaller plus een zwangerschapstest die donkerder was en 2 dagen later weer lichter..
    weet niet of ze echt heeft gekeken of er een eisprong plaats heeft gevonden op de echo en of je dat wel kunt zien. temp ging uiteindelijk ook omhoog. afgelopen 2 dagen zakte die om vervolgens vandaag weer hoog te zijn. bloedverlies is nu ook gestopt.
    het is jammer dat je je nergens aan vast kunt houden en dat je eigen lichaam je zo bedonderd. vrijdag zat ik er echt wel helemaal doorheen en nu heb ik zoiets van we zien het wel hoor. maar ze krijgt die ''probeer het wat los te laten'' mooi terug van me morgen want ik zou haar in principe niet meer zien omdat ik niet terug hoefde te komen!

Hoe gaat het met jullie? inmiddels allemaal een eisprong gehad? en bij jou Jennifer de duivels al doorgekomen?

11. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Jaaaaaa ik heb een rood kruis

12. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamenzo: wat fijn zeg! aan de klus dan maar :p

hier slecht nieuws..hcg is iets gestegen. donderdag terug bloed prikken om zeker te weten dat het niet van een nieuwe zwangerschap is en meteen controle op nier en leverfunctie en dan vrijdagochtend een gesprek met echo en die middag krijg ik een MTX-spuit, oftewel chemo :(
    vind het echt zo oneerlijk allemaal. eerst zolang onzekerheid en veel pijn en nu 5 weken later alsnog dit. hierna mag ik ook een half jaar niet zwanger raken en heb nu al een recept meegekregen voor de pil en voor een of andere mondspoeling voor na de chemo. kan wel janken nu bahh

13. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    wat rot voor je!!hoop dat je terug zwanger bent...
    ik begrijp dat je je verdrietig voelt.wat een vreselijke rotgedachte dat je een half jaar zou moeten wachten??en is er geen enkele andere manier om de restanten weg te halen dan?
    ik ben vandaag ook bij de gyneacologe geweest in het ziekenhuis omdat er iets niet pluis is.ze heeft een echo gedaan,een uitstrijkje gedaan en bloed genomen.nu maar afwachten...
    het zit ons echt niet mee hé.
    kan je niet ergens een tweede opinie vragen?wie weet kent een andere arts een manier om je schoon te krijgen met minder drastische gevolgen?
    ik vind het zo erg voor je.
    huil maar eens heel goed uit...heb ik gisteren ook nog gedaan.
    dikke knuffel!

14. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mamenzo. Yeahhhhh wat fijn. Eindelijk je kruis.

@mamajess. Jeetje meis wat schrik ik hier van zeg. Wat heftig die nasleep en nu ook nog een chemo spuit. Krijg er kippenvel van. Zo oneerlijk en rot voor je. En een half jaar niet zwanger worden. Dat is echt bizar lang zeg. Kunnen ze niet curetteren? Ik hoop gewoon heel erg dat het van een nieuwe zwangerschap is.
    Aaahhhh lieverd. Vind het zooooo erg voor je.
    Hou je ons op de hoogte?

Hele dikke knuffel xxx

15. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mol

Bij jou ook nog niet in orde???
    Jemig wat balen zeg. Hoop dat jouw uitslagen beter zijn dan die van mamajess.

Sterkte en ook een knuff voor jou.

16. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    raar...geen zwangerschap in mijn bloed(snik)maar er was wel een ei geweest.als mijn cyclus begon op de eerste dag van de mk dan was mijn nod morgen of overmorgen maar er was op de echo geen ongesteldheid te bespeuren??
    ze zei dat ik ofwel binnenkort toch ongesteld moet worden ofwel binnen de twee weken een testje doen want dan kon het een heel prille zwangerschap zijn die nog niet in het bloed te zien was maar dat verwachtte ze niet echt.
    ik dacht dat een zwangerschap in het bloed direct te zien was?
    als mijn cyclus gewoon later op gang is gekomen dan moet ik dus ook weer langer wachten om opnieuw te proberen :(
    maar ze had me zelf gezegd dat de cyclus startte vanaf dat er geen leven meer was...dat klopt dus niet.
    nu ben ik helemaal in de war

17. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    gatverdarie, wat een rotbericht... geen woorden voor!
    ik weet niet wat dat alles inhoud voor je... maar heb je meer klachten omdat ze nier en leverfunctie controleren? of heeft dat betrekking op dat je nog geen normale cyclus heb...?
    en waarvoor is zon chemo spuit dan? om de baarmoeder leeg te maken? want mij lijkt dat curretage dan beter is toch??
    echt een naar bericht meid... bah bah bah bah!!!!

mol.. na een miskraam wordt je weer ongesteld na 4 tot 8 weekjes... dat is normaal! je telt vanaf de eerste dag bloeden..dat is de eerste dag cyclus.. die van mij is nu ook langer.. ik tel vanaf 18 febr omdat het eerste bloed gespot is en nu zou ik dan zo ongeveer ongi moeten worden... maarik had mijn ei pas op dag 26 dus heb deze ronde een cyclus van 40! never ever ooit gehad maar dat komt door de mk..dit alles weet ik omdat ik getempt heb...
    x

18. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie

dat was ik ook aan het proberen nu maar ik heb altijd een temp boven de 37...en vroeger nooit.misschien ook nog een gevolg van de miskraam?
    ik heb clearblue smiley ovulatietesten gedaan en geen enkele dag een ei gespot en nu blijkt dus dat er wel een geweest is.grrr 32 euro in de vuilnisbak dus(tzijn juist zo'n dure testjes)
    ik ga dus nu op zoek naar een beetje geduld terwijl ik nog maar wat treur :(
    morgen een nieuwe dag,nieuwe moed!(hoop ik)
    bedankt voor de steunende en geruststellende woorden!

19. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mamenzo. Vervelend he dat je cyclus ineens langer is. Hopelijk blijft het bij deze ene x. Die van mij is normaal ongeveer 26 en nu 35. Valt dus nog mee maar iedere dag extra is te lang. Dat tempen erbij is echt wel fijn. Dan weet je tenminste zeker of je ei gesprongen is.

@mol. Misschien heb je je piek net gemist met de cb. Het zijn nl de beste ovulatietesten die er zijn. Ze zijn alleen niet super gevoelig. Ik heb weleens gehad dat m'n dipstick positief was en m'n cb niet. Paar uur later nog een x gedaan en toen was de cb wel positief. Ze meten dus echt alleen je mega piek.
    Hoop dat je je vandaag wat beter voelt meis.

@mamajess. Trek je het nog een beetje meis? Knuffff

20. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen dames,

@mol: een zwangerschap is zo ongeveer een dag of 8 na een eisprong te zien in het bloed.. dus het kan nog hoor meid! zal voor je duimen :)

@mamenzo: die bloedonderzoeken van de nier en lever moeten gedaan worden voordat je chemo krijgt om te kijken of je lichaam het wel aankan.. en een curretage heeft geeen zin omdat dat alleen de baarmoeder leegmaakt en daar zit het dus niet. waar wel kunnen ze op de echo niet zien. en die spuit stopt alle snelle celdeling in je lichaam waaronder een zwangerschap..

@jennifer: nee trek het niet, vannacht niet echt kunnen slapen van de stress, lag op een gegeven moment kotsmisselijk in bed.
    ben doodmoe en bang voor wat komen gaat. en toch blijft er die twijfel van een nieuwe zwangerschap maar weet ook dat het bijna niet reeël is maar omdat het wel een piepkleine mogelijk zou kunnen zijn word er donderdag nogmaals geprikt want dan zou er een hogere stijging moeten zijn en dan vrijdagochtend nog een echo. zit nu een dag of 7 à 8 na me (waarschijnlijke) eisprong dus dan zou het wel duidelijk moeten zijn in me bloed.

wat ik erg vind is dat ik weer steekjes in me liezen voel en meer afscheiding heb en maak weer meer speeksel aan.. en dat komt door die hcg stijging. dus je krijgt weer fijn klachten voor niks en dat vind ik echt oneerlijk

Deel Deze Pagina