Dromen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Shakes, 17 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Mijn dochter van net geen jaar wordt de laatste week vaak huilend wakker. Nu ja, eigenlijk wordt ze net niét wakker: ze huilt en jammert, maar met haar ogen dicht. Soms zit ze of staat ze zelfs rechtop in haar bed, al slapend. Over haar rug wrijven heeft geen effect, ze heeft geen aandacht voor haar omgeving.

Zou ze aan het dromen zijn? Ik vind het zo gek om haar zo te zien. Gelukkig wordt ze na enkele minuten meestal wel weer rustig.

2. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    ik denk idd dromen, vooral niet wakker maken!! dat ze gaat staan/zitten is denk ik toch een stukje slaapwandelen. en iemand die dat doet mag je nooit wekken! verder geen tips helaas.

3. 01Patricia

01Patricia Actief lid

16 jun 2012
    463
    1
    16
    Dat heeft mijn kleine meisje nu al! Soms zo zielig! Dan hoor ik haar huilen en ga ik kijken en dan ligt ze met haar ogen dicht te jammeren/snikken

4. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    dat is denk ik nachtangst. wij maken de kleine man dan voorzichting wakker, troosten en dan weer lekker slapen.

5. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Waarom maak je wakker? Lijkt me geen goed plan als baby vanzelf weer in slaap valt?

6. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Volgens mijn KA hebben baby's op die leeftijd nog niet de hersencapaciteit om te dromen. Dus misschien toch even kijken of er niets aan de hand is?

Deel Deze Pagina