Wanneer weer vrijen?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door WmvSS, 15 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    woooow wat waren er een aantal alweer snel bezig :O hier na 8 weken ofzo... vond het doooooooodeng!!!

2. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    Hier ook nog niet weer geprobeerd, nu bijna 12 weken na de bevalling...Ik durf nog niet en down under voelt het nog niet helemaal de oude. De plaats waar de knip is gezet blijft gevoelig.

3. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ik heb nauwelijks gevloeid, 3 dagen ofzo. Na 3 weken weer voorzichtig gegaan :). Daarvoor mocht het al niet vanaf week 24 ivm kans op bloedingen en vroeggeboorte, dus we waren er wel aan toe ;).

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Tijdens de zw niets gedaan ivm angsten dat het mis zou gaan daardoor ook al weten we dat dat onzin is..

Na een week of 6 a 7 weer voor het eerst, maar mijn hemel, ik dacht dat je dan helemaal open wijd en soepel zou zijn, maar ik zweer het je dat ik dacht dat ik te strak gehecht was.

Het heeft nog zeker een maand of 2 a 3 pijn gedaan de eerste minuten.

Nu is dat over hihi..

5. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Je mag pas echt weer sexen als je niet meer vloeit he..! anders risico's op infecties en andere nare dingen, dus dat zou ik niet riskeren..
    Ik vloeide niet meer met 4/5 weken, met iets van 6 weken weer geprobeerd en was even wennen ja, maar ging na wat oefenen weer prima :p

6. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Hier na 8 weken (bijna 7 weken gevloeid) en nergens last van gehad!

7. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Hier weer voorzichtig begonnen, had een totaalruptuur dus het duurde wat langer voordat ik zonder pijn zat

8. 2jees

2jees Niet meer actief

hier bij de eerste na 8 maanden, nu nog niet weer.

Totaal geen zin in, kan me er nog niets bij voorstellen! En zou het niet durven ook, ingescheurd tussen anus en vagina, (vorige keer meer naar voren) dit ziet er best apart uit.. Lijkt me erg gevoelig om het weer te doen! we zien vanzelf. Al met al een jaartje geleden nu ivm mogelijke placenta previa bij 8 weken, dit bleek bij 28 weken niet zo te zijn maar durfde het in die tijd toch niet. En daarna vond ik het niks meer met die buik.

9. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik heb het nog niet gedaan, lijkt me een beetje eng maar zijt er maar zeker van dat er de 1e x glijmiddel gebruikt word hoor! voor de zekerheid :p

10. Zweden

Zweden Bekend lid

14 nov 2011
    711
    79
    28
    Hier precies hetzelfde! Echt apart en best een opluchting vond ik. De eerste keren nog wat gevoelig en vreemd. Maar heel rustig aandoen en het ging best. Nu allang weer als vanouds hoor.

11. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Hier na 3,5 week zoiets haha. Vloeide toen even niet meer dus dacht dat het weg was.. Helaas daarna kwam het weer terug en tot 6 weken gevloeid.
    Vond het ook wel weer eng maar weinig last gehad. Alleen (nu nog) branderig bij het litteken van de hechtingen.

12. Sopann

Sopann Niet meer actief

De behoefte was er 4 dagen na de bevalling alweer, maar ik durf echt niet. Los van dat ik wil wachten tot het vloeien gestopt is. Ik heb een scheurtje.bij mijn schaamlip opgelopen, precies bij mijn clitoris. Héél vervelend, want ik voel het continue als ik ga zitten, ondanks dat de hechtingen er nu uit zijn. En daardoor durf ik dus ook niet aan handwerk te beginnen... Maar de behoefte... Pfff... Als mijn man nou eens niet zo woest aantrekkelijk was... ;)

13. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Haha Sopan toch even geduld hebben dus.... Hoelang staat het er voor dat het genezen is?

14. Sopann

Sopann Niet meer actief

Geen idee. Ik herstel heel snel, dat wil zeggen: de 5e dag zat mijn baarmoeder alweer achter mijn schaambeen en was de zwelling onder ook verdwenen (tip: maandverband in water drenken en in de vriezer over een brood heen buigen. Héérlijk koel voor je onderkant!). Maar ik voel de scheurtjes nog wel duidelijk hoor.

15. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ik heb zoooo een zin in sex! Hier maar 1 schoonheidshechtinkje en ben nu na 3 weken eindelijk gestopt met vloeien, maar ik kreeg het advies echt 6 weken na de bevalling te wachten ivm infectiegevaar in de baarmoeder....

Deel Deze Pagina