als iemand nog een kortingscode over heeft waar geen gebruik van gemaakt gaat worden zou ik deze erg graag willen hebben
misschien een tip voor mensen met kinderen in de luiers. Verzenden van luiers is momenteel gratis bij Wehkamp. Als je deze kortingscode dus gebruikt kun je een pak simply dry kopen voor 2,50 euro of een ander midpak voor 4.50 euro. Toch leuk...
Dat doen ze niet bij iedereen. Ik heb een maand of drie geleden ook zo besteld en niks meer gehoord. Ik betaal wel via ideal dan, want als ze daar een acceptgiro moeten maken valt dat bedrag natuurlijk wel op.
Hoe krijgen jullie die codes? Ik ben al jaren klant bij Wehkamp, maar nog nooit geen kortingcodes gekregen :S
ik heb nu ook iets van 42,50 besteld voor 35 en hij pakt de code idd gewoon heb ook maar voor 35 (ex verzendkosten) afgerekend ipv 42,50 alleen als ik bij ''mijn wehkamp'' kijk staat er wel: prijs 42,50 hopelijk krijg ik niet nog een acceptgiro van 7,50.. ze moeten dan maar hun site zo bouwen dat hij een kortingscode onder de besteding van 50 niet pakt, ja toch?
Ik ben ook aangemeld voor de nieuwsbrief van Wehkamp maar ik krijg geen codes. Hoe kan dat dan? Worden ze verdeeld onder bepaalde mensen? Zou wel graag nog een code willen want heb weer luiers nodig, dus als iemand nog iets heeft, graag
Ohhhh heb die mail ook gehad maar verwijderd om je minimaal voor 50e moet besteden, kom ik niet aan. Zal even kijken of ik m nog in mn prullenbak heb. Pb me maar als je m wilt!