Vruchtje niet gegroeid..

Discussie in 'Miskraam' gestart door kiimberleeyy, 18 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiimberleeyy

    kiimberleeyy Actief lid

    18 mrt 2011
    230
    1
    18
    Vrouw
    Thuizorg
    Markelo
    #1 kiimberleeyy, 18 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2011
    hallo iedereen,

    Ik zou nu 7 week en 4 dagen zwanger moeten zijn maar, ik ben woensdag bij de verloskundige geweest en heb daar een buikecho en een inwendige echo gehad, op de buikecho was een Cyste en het vruchtje te zien, maar het vruchtje was niet gegroeid het vruchtje zag er nog steeds het zelfde uit als toen ik 4 a 5 week zwanger was. Nu ben ik vanmorgen bij de Gyneaceloog geweest en heb daar een inwendige echo gehad en daarop was geen vruchtje te zien en ook GEEN Cyste (dus de verloskundige heeft verkeerd gekeken), gister heb ik ook bloedgeprikt in het ziekenhuis voor de HCG hormoon, en mijn HCG hormoon was toen ik net wist dat ik zwanger was (net 4 a 5 week) 40 HCG hormoon, maar mijn HCG hormoon is nu 195 de Gyneaceloog denkt dat het vruchtje gaat afsterven of dat het vruchtje al afgestorven is maar dat de miskraam nog moet komen of hij denkt aan een hele vroege zwangerschap (4 a 5 week) dat de verloskundige het verkeerd had. Of hij dacht aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, moet dinsdag weer heen om te kijken of hij nu het vruchtje ziet. Ik en mijn vriend zitten erg in onzekerheid.

    Liefs Kimberley.
     
  2. zafira

    zafira Fanatiek lid

    18 feb 2010
    1.956
    125
    63
    zuid holland
    O meid wat verschrikkelijk die onzekerheid. Veel sterkte en hopelijk ben je gewoon minder ver dan ze dachten en is alles goed.
     
  3. kiimberleeyy

    kiimberleeyy Actief lid

    18 mrt 2011
    230
    1
    18
    Vrouw
    Thuizorg
    Markelo
    ja die onzekerheid is echt niks hoor pff :(.
    hoe kun je zoals bij jouw dag 17 van de cyclus. over 12 dagen kan ik testen! neerzetten ??? ben hier nieuw namelijk hihi
     
  4. Wupje

    Wupje VIP lid

    24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    En hoe is het nu met je?
    Ik heb hetzelfde meegemaakt en wij kregen de echo bij 9 weken en er was wel een vruchtje te zien maar niet goed genoeg gegroeid. Het vruchtje was waarschijnlijk bij 8 weken gestopt met groeien. Het is allemaal zo onwerkelijk en de gyn gaf toen aan om een week later nog een keer een echo te maken en dan hoop je echt dat je dan toch nog goed bericht krijgt maar helaas mocht het bij ons niet zo zijn :(
    Gelukkig raakte ik vrij snel weer in verwachting van deze kleine spruit dus hopelijk geld dat voor jou ook mocht het niet goed zijn.
    Veel sterkte!
     
  5. kiimberleeyy

    kiimberleeyy Actief lid

    18 mrt 2011
    230
    1
    18
    Vrouw
    Thuizorg
    Markelo
    hallo wupje,

    ik ben vanmorgen om 10:30u bij de gyneacoloog geweest.
    en hij vertelde mij dat hij nog niks kon zien op de inwendige echo en hij vertelde mij dat deze week of volgende week een miskraam komt en zo niet dan krijg ik curretage:(.
    wij gaan gewoon verder proberen en hopen dat het gauw weer raak is en dat het dan goed gaat..
    hoelang duurde het bij jouw als ik vragen mag na de miskraam dat je weer in verwachting was :$


    liefs kimberley.
     
  6. Flavour

    Flavour Niet meer actief

    Wat super-naar voor je Kimberley! Heel veel sterkte. Heeft de gynaecoloog het ook nog over Cytotec gehad? Dat zijn pillen waarmee je een miskraam opwekt. Dat zou je ook nog kunnen proberen als je een curettage niet wilt.

    Suus
     
  7. kiimberleeyy

    kiimberleeyy Actief lid

    18 mrt 2011
    230
    1
    18
    Vrouw
    Thuizorg
    Markelo
    hallo suus35,

    jaa het is heel naar, maar goed we proberen gewoon verder..
    het niet leuk, maar ben nog jong !!
    ik heb vanmorgen bloedgepriken en moet donderdag weer om te kijken of mijn HCG gestegen of gedaalt is.. maar daar belt de gyneacoloog mij over donderdagmiddag of vrijdag, en dan weet ik hopelijk meer. maar ik voel helemaal niks geen buikpijn of wat alleen mijn borsten doen nog wel zo'n ongelovelijke pijn pff..

    liefs kimberley.
     
  8. Flavour

    Flavour Niet meer actief

    Klachten houden vaak aan zolang je lichaam niet doorheeft dat het niet goed is. Kut is dat he! Ik hoop dat je hcg goed daalt en dat het allemaal vanzelf komt. Laat je goed voorlichten over de voors en tegens van medicatie en curettage, mocht het zo ver komen.

    Sterkte!

    Suus
     
  9. Wupje

    Wupje VIP lid

    24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Wat een verdrietig bericht :(
    Ik heb ook een curretage gehad en heb de eerste menstruatie afgewacht, die kwam na ongeveer 30 dagen geloof ik. Toen de eerste cyclus was het niet raak en de tweede wel.
    Ik ben 2 augustus afgelopen jaar gecurreteerd en op 24 oktober 2010 de positieve test.
    Heel veel sterkte voor jou de komende tijd!
     
  10. Sjenny

    Sjenny Bekend lid

    24 jan 2011
    509
    0
    0
    verkoopster
    zuidholland
    Ik moet helaas a.s. Dinsdag gecureteerd worden :(
    Na 10 weken was er alleen een vruchtzakje en geen vruchtje te zien.
    Zo een ander gevoel... Je gaat naar de vk voor de echo eerste keer ons kindje kijken zit je 10 min later in het ziekenhuis... Wel fijn dat we daar gelijk terecht konden.

    Nu dus nog een weekend lang me super zwanger voelen... En dan dinsdag beginnen aan de volgende stappen. Pfff valt ons echt zwaar want we waren al zo eindje opweg..

    Nou dat moest ik even kwijt...

    Groetjes
     
  11. Flavour

    Flavour Niet meer actief

    Wat verschrikkelijk voor je, Sjenny. Ik neem aan dat je verteld is dat curettage niet de enige optie is? Afwachten en medicatie kan ook en is meestal beter voor je baarmoeder. Heel veel sterkte!

    Suus
     
  12. butterfly stars

    butterfly stars VIP lid

    14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He meid, ik trok het geestelijk ook niet en ik heb het zkh gebeld voor medicatie en ik kon gelijk komen. Het is vreselijk om je zwanger te voelen, terwijl dat niet zo is
     
  13. saabenjelle

    saabenjelle Bekend lid

    27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    Dat heb ik ook. Gisteren tehoren gekregen dat het niet meer groeit. Er is wel even groei geweest maar dat is gestopt. Terwijl ik een uur daarvoor nog zwanger en kotsend boven de plee hing...
    Voel me ook nog erg zwanger en dat maakt me erg verdrietig. Volgende week nog een echo in het ziekenhuis en dan afwachten tot het eruit komt. Het was juist zo'n wondertje. Kan eigenlijk helemaal niet zonder medische hulp zwanger worden, en dat was nu wel het geval. Dus hoe lang het gaat duren voor ik weer zwanger wordt....????
     
  14. Wupje

    Wupje VIP lid

    24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Sterkte voor jullie allemaal :(.
    En hopelijk hebben jullie net zo'n geluk als ik had en is het gauw weer raak. Dikke knuff!
     

Deel Deze Pagina