Hallo allemaal, Op 21 december heb ik een curettage gehad in het ziekenhuis. Nu even de vraag: wanneer waren jullie weer in verwachting na een miskraam/curettage? Ik voel namelijk dezelfde dingetjes die ik tijdens mijn eerste zwangerschap ook voelde. Ik voel deze dingetjes sinds een week. Zou ik weer zwanger zijn, of is dit een nasleep van de eerdere zwangerschap? Groetjes Natascha
ik ben bang dat het een nasleep is je kan direct weer zwanger worden maar over het algemeen duurt het minimaal 1 cyclus voor je weer zwanger bent helaas in ieder geval heel erg veel sterkte het is niet niks onderschat het niet hoop dat het een plekje vind en je in2008 meer geluk mag krijgen. bij mij duurde het altijd wel even een aantal rondes voor ik weer opnieuw zwanger was sterkte
hoi, ik heb ook een curettage gehad , daarna 1x ongetseld geweest en toen al weer zwanger! succes meid! en sterkte met het verwerken... liefs rebbel
In theorie kun je direct weer zwanger raken maar ik denk niet dat dat veel gebeurd. En als ik het goed zie zit jij nu op de 18de dag na je curettage, dat is uberhaupt al heel vroeg in de cyclus om iets te kunnen voelen. Ik ben zwanger geworden in de 3de ronde na m'n curettage. De 1ste ronde was naar mijn gevoel geen echte ronde. Duurde veel langer dan anders om ongi te worden en mijn lijf voelde niet hetzelfde.
Hey allemaal, Dank je voor alle antwoorden. Ik weet nu dat mijn lichaam moest ontzwangeren. Maar even afwachten tot mijn ongi en dan gewoon opnieuw proberen. Groetjes Natascha
Natascha78, ik ben op 22 dec. gecurreteerd en heb een beetje hetzelfde als jij je denkt van alles in je lijf te voelen.(misschien hoop ik ook wel wat te voelen) heb me nu voorgenomen er niet meer teveel mee bezig te zijn, we zien wel wanneer het weer raak is. jootje
heel herkenbaar Omdat ik nu weet wat ik heb gevoeld in het begin van mijn zwangerschap let ik daar extra op. Ben trouwens 24 december gecurreteerd. Zijn trouwens genoeg vrouwen bij die weer zwanger raken gelijk na de mk/ma zonder ongesteld te zijn geweest.