Hey meiden, Ik heb gisteren na het plassen wat lichtbruin bloedverlies afgeveegd en een klein donkerrood stolseltje! Gelijk paniek natuurlijk en zijn naar de huisartsenpost geweest. Ik had namelijk al een positieve echo gehad en zit nu op 11 weken. We hebben een echo gehad en ons kindje was goed gegroeid, bewoog armpjes en beentjes en zijn/haar hartje klopte goed! Nu bij het afvegen nog wat lichtbruine kruimeltjes .... Ik voel me ook goed verder! De gyneacoloog zei dat er waarcshijnlijk al een poosje terug een vaatje was geknapt en dat had zich opgehoopt tot een stolseltje, het bruine was gewoon oud bloed wat mee kwam....Natuurlijk opluchting en blijdschap dat ons kindje zo goed was gegroeid e.d....Maar kan de onrust niet van me afschudden...heb een vaag zeurend gevoel in mijn buik, geen krampen! Is dat dan weer het groeien en rekken van de baarmoeder? Herkent iemand dit? We hadden voor morgen al een afspraak staan voor de 2e echo bij de verloskundige, deze laten we gewoon doorgaan natuurlijk! Alleen is morgen voor mijn gevoel nog zo'n eind weg..... Liefs een ongeruste mom-to-be
Jeetje Esprit, ik had dit nog helemaal niet gelezen (nog niet de tijd gehad om het augustus-topic bij te houden ). Ik heb wel ervaring met een beetje bruinverlies, tot 2x toe, maar geen stolseltje. Ik heb na beide keren bruinverlies ook een goede echo gehad. Ik kan me voorstellen dat je er nog steeds niet helemaal gerust op bent, maar zo'n goede echo als dat je bij de HApost gehad hebt en de uitleg van de gyn zeggen natuurlijk heel veel. Probeer daar maar op te vertrouwen! Fijn dat je toch al een afspraak voor een echo hebt morgen, duurt voor jou misschien lang maar is relatief snel
ik heb tot 20 weken bruinverlies gehad. Diverse echo's gehad en alles was prima met de baby. Ik heb wel een cervixkweek gehad en daaruit bleek dat ik GBS draagster ben ( streptokokken B). Waarschijnlijk moet ik bevallen met een AB infuus. Het kan dat deze bacterie de bloedingen hebben veroozaakt.
Heel herkenbaar. Ik heb tot de 13 weken 3x licht bloedverlies gehad. Soms ook stolseltjes. Steeds weer die angst, bah.. Maar het is goed gegaan. Nu ligt er een heerlijk meisje naast me in haar wipstoeltje naar me te lachen..
Hey meiden! Bedankt voor jullie geruststellende woorden! We zijn net weer terug van de VK hebben ons beebje weer mogen bewonderen! De VK was erg tevreden! Nu gaan we echt genieten! Liefs