wanneer weer zwanger na doodgeboorte

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door Spanish, 11 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. proudmamof2

    proudmamof2 Niet meer actief

    @ Frenzy klopt.. ik was tinkerbell idd heb een nieuw profiel.

    xxx
     
  2. Peet012367

    Peet012367 Bekend lid

    20 feb 2011
    579
    0
    0
    FRENZY!!! VAN HARTE!!
    En schaam je aljeblieft niet, het is supernieuws en geeft ons hoop!
     
  3. oetel

    oetel Actief lid

    15 feb 2007
    257
    0
    0
    Hi dames,

    het is voor het eerst dat ik hier in de vlindertuin kom spieken, daar we vorige week onze 3e dochter zijn verloren bij de bevalling. bij aankomst in z'huis bleek het hartje niet meer te kloppen, volledig onverwacht (was 40w3d). ze hebben ook geen oorzaak gevonden en het is ws vlak voor aankomst in het ziekenhuis overleden, daar ze puntgaaf was toen ik was bevallen van haar. We hebben haar afgelopen zaterdag begraven met onze familie en vrienden en zijn nog erg onthutst en zitten midden in de achtbaan van emoties, maar ... ik heb wel een enorme wens om weer zwanger te zijn. hadden jullie dat ook al zo kort na die enorm grote klap? en ebde dat weer weg of is dat gebleven?
     
  4. 1234

    1234 Niet meer actief

    Hoi Oetel, wat afschuwelijk dat ook jij dit hebt moeten meemaken. Gecondoleerd en veel sterkte met dit verlies.

    Hebben ze ook obductie gedaan bij jullie dochter en bloed bij jou geprikt en placenta en navelstreng onderzocht? Want bij ons duurde die uitslag wel een tijdje...

    Toen onze dochter overleed in januari, toen hebben we wekenlang in een roes geleefd door het hele gebeuren. Later kwam het besef wat ons eigenlijk overkomen was. Ik wens jullie veel sterkte met de verwerking.

    Hier hadden we ook zeker gelijk weer een kinderwens, en die is gebleven. Elke maand is het weer spannend nu.
     
  5. 1234

    1234 Niet meer actief

    Frenzy, van harte gefeliciteerd met je positieve test en ik hoop dat je zwangerschap nu helemaal goed mag verlopen.
     
  6. Florien1979

    21 mei 2011
    10
    0
    0
    @ Frenzy: gefeliciteerd! hoop dat het goed gaat

    @ oetel: wat erg voor jullie; ik had ook meteen het gevoel weer zwanger te willen zijn, en nu 3 maanden later is dat gevoel er nog steeds. Wel nog steeds in combinatie met huilbuien voor het verdriet & verlies. Maar we richten ons ook op de toekomst.
     
  7. Peet012367

    Peet012367 Bekend lid

    20 feb 2011
    579
    0
    0
    Oetel, wat afschuwelijk voor jullie! Gelijk afscheid nemen van je mooie dochter, zo hoort het echt niet te gaan!

    Ik ben mijn zoontje verloren bijna halverwege de zwangerschap. Nu ongeveer 3 maanden geleden (tijd gaat toch snel) Ik wilde geen afscheid nemen van de zwangerschap en ook gelijk weer opnieuw zwanger zijn. Deze wens is er nog steeds. Ik ben wel wat meer uit de eerste roes en wat rustiger (gelukkig)..

    Veel sterkte!
     
  8. Frenzy

    Frenzy Fanatiek lid

    21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Meiden heb t hier nog niet gemeld, maar zw loopt wrl uit op miskraam..... Testen slaan vanaf vanmiddag wit uit, wacht nu op bloed.......
     
  9. Frenzy

    Frenzy Fanatiek lid

    21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ oetel; vreselijk meis, maar toch gefeliciteerd met jullie derde dochter ondanks dat jullie haar gelijk hebben moeten afstaan! Veel sterkte meis, en tja hebt ons al gevonden, hoop dat je hier in de vlindertuin wat steun kunt vinden....

    Wat betreft zwanger worden, dag 1 na de bevalling wilde ik weer zwanger zijn, nu bijna 3 maanden verder was ik zwanger maar dit gaat wrl uitlopen op een miskraam....

    Ik hoop voor je dat het geluk je snel tegenmoed komt, een ding is zeker, je hebt nu de grootste beschermengel die je maar kunt wensen!!!!
     
  10. 1234

    1234 Niet meer actief

    Frenzy, dat meen je niet! Sterkte! :(
     
  11. belly

    belly Actief lid

    3 dec 2010
    136
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Frenzy, veel sterkte!
     
  12. Memmie82

    Memmie82 Lid

    10 jun 2011
    9
    0
    0
    Wij hebben ons 2e kindje verloren bij 20 weken zwangerschap.
    Nu bijna 7 maanden verder gaan we kijken of de wens voor een derde kindje in vervulling mag gaan.
    Onze gyneacoloog adviseerde een half jaar te wachten...
    Toen dacht ik: Jullie zijn gek!

    Maar nu is het alweer meer dan een half jaar verder.
    Mei is de maand waarin we voor echt zijn gegaan.
    Nu ben ik aan het wachten op mijn ongestedlheid.
    Zeer irritant; negatieve testen en toch nog niet ongesteld zijn.
     
  13. belly

    belly Actief lid

    3 dec 2010
    136
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ memmie,

    Veel succes!
    Waarom adviseerde de gyn, om een half jaar te wachten?

    Groetjes
     
  14. proudmamof2

    proudmamof2 Niet meer actief

    @ memmie82.

    Wat een raad advies heb je dan gekregen om een half jaar te wachten? niet om het 1 of het ander.. onze gyn. zei dat wij er mee mochten beginnen wanneer WIJ vonden dat we er klaar voor waren. Wij wouden zo snel mogelijk weer voor een 3e, omdat ik bang was dat ik juist hoe langer ik moest wachten.. hoe meer ik er tegenop ging kijken.

    Tegenwoordig geven ze het advies een half jaar wachten niet meer zei onze gyn. omdat het Puur psychisch ligt.
    Maar goed. wij zijn onverwachts snel 3,5 maand na de doogeboorte van ons dochtertje weer zwanger.
    Ben wel heel erg blij.. maar ook bang.

    liefs en succes xxx
     
  15. Miranda80

    Miranda80 Fanatiek lid

    18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @memmie82: Is er enige reden dat je een half jaar moet wachten?
    Tegen ons is gezegd dat we er gewoon weer voor konden gaan.
    Misschien heeft het te maken met de reden waarom jullie kindje te vroeg is geboren.
    Wij zijn nu weer bezig en het is voor ons nu bijna 5 maanden geleden.
    Je moet er trouwens weer aan beginnen als je je er weer goed bij voelt.
     

Deel Deze Pagina