Hallo allemaal, Hier erg last van groeiende borsten. Hier groeien de borsten niet in een stuk door maar met vlagen. Heb er nu zo veel last van dat ik niet eens een bh aan wil hebben. En heb ook het idee als het zo door gaat dat ze nog is knappen dat me huid niet meer mee rekt. Nou gaat dat nartuurlijk niet gebeuren maar zo voelt het wel. Wie heeft er ook zo erg last van gehad en wordt het nog erger? Gr Tam
Oh ja, ik weet er alles van. Ze blijven maar doorgroeien en als iemand maar naar mijn tepels zou kijken schieten de tranen al in mijn ogen. Als er zich straks nog een kindje erin vastzuigt, pies ik geloof ik in mijn broek.
Hier ook enorm pijnlijke en groeiende borsten... vooral als ik van houding verander bvb van lig naar zit/sta krijg ik echte pijnscheuten en schieten de tranen in mijn ogen. Na een paar minuten vermindert dit dan en is het opnieuw draaglijk. Als niemand het ziet loop ik vaak rond met beide borsten in mijn handen Ik hoop ook echt dat dit snel voorbij is
hier zijn mijn borsten ook al 3 aten gegroeid ik heb nu een h en dat is dus de grootste maat in de zwangerschapswinkel ik hoop nu echt dat ze niet meer gaan groeien want ik weet niet waar ik nu nog terecht kan hoor gelukkig is de pijn niet zo erg maar nuè verlies ik ook al colostrum dus moet ik nu ook daar al compressen voorzien als ik buiten huis ga