Net miskraam gehad en nu dit....??

Discussie in 'Miskraam' gestart door lindaatje22, 2 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    He meiden...

Wie kan mij helpen?

Even kort: 9 januari slechte echo nieuws gehad.
    17 januari opgewekt met medcijnen om het op te wekken
    23 januari; echo was niet goed. De rest van de medicijnen ingebracht en alles is eruit!
    26 januari gestopt met bloeden! Yehh!!

Maar nu....vandaag....ging het weer bloeden! Wel was mijn zwangerschapstest negatiever dan een aantal dagen geleden ( moet afnemen in de loop van de dagen/weken en dat doe ik door action zwangerschapstesten te doen om de paar dagen en de datums erop te vermelden).

Nu vraag ik me af....NU al ongesteld? Kan toch nooit? Of ineens een eisprong bloedinkje? Tis vanmorgen op mn werk begonnen en t is wel echt rood! Terwijl ik al een hele week geen bloed meer heb van mijn miskraam....ik snap het niet meer.
    Oh ja, wel seks gehad gisteravond, maar dat kan nooit ineens pas de dag erna eind van de ochtend gaan bloeden tot nu (t wordt iets erger naarmate de dag vordert)......

Wie kan mij helpen?

2. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Kan toch nog een rest zijn.

3. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Ik he precies t zelfde gehad en was idd toch nog wat van de miskraam

4. snowwhite81

snowwhite81 Actief lid

2 jan 2015
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb op 1 januari cytotec gehad. Op 12 januari een echo gehad en alles was schoon. De weken daarna had ik zo nu en dan nog wat bloedverlies. De zwangerschaptesten waren tot vorige week nog positief. Vanaf zaterdag was het negatief en in de avond werd ik ook ongesteld. Dit ben ik nu nog en is echt veel heftiger als normaal, veeeel meer bloed. :(

Het bloedverlies tussendoor kan dus heel goed. Succes

5. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Mijn zwangersxhaps test was vanmiddag zo goed als negatief. Daar ws ik blij mee.

Mss een eisprong waar ik een beetje bloed bij verlies... Is ook nog een optie hoorde ik.... We wachten wel af. 😊 maar ik wil zo graag door...

Maar ben wél erg benieuwd naar jullie bevindingen!!

Oh ja... Afgelopen dinsdag had ik weer echo en die was compleet schoon. Alles zag er super netjes uit! 😊

6. snowwhite81

snowwhite81 Actief lid

2 jan 2015
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
    Begrijpelijk dat je weer snel door wilt, ik wilde dat ook heel graag. Ik ben blij dat ik nu menstruatie heb. Hopelijk gaat het een volgende ronde wel goed. Is dit jouw eerste miskraam?

7. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Je kunt zelfs 2 weken later nog een nabloeding hebben. Ik zou na drie dagen niet uitgaan van menstruatie. Na een miskraam start je cyclus normaal gesproken opnieuw op.

Heb zelf na een curretage 2,5 week bloed verloren. Eerste week nog regelmatig met stolsels.

8. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Ja...vandaag weer! Pas in de middag, met net wat kleine stolseltjes. 😄

Deel Deze Pagina