Goedemiddag dames, Ik zit nu op 1 dag voor NOD. Sinds gistermiddag een lage rugpijn en sinds vanmorgen pijn in mn rechter bil (spierpijn) erbij. Wat ook enorm opvalt is de hoeveelheid (echt melkwitte )afscheiding die ik heb. 1 week na mijn eisprong had ik ineens 1 dag last van menstruatie achtige krampen. Ik ben eens benieuwd naar de ervaringen van andere dames met deze " klachten" zo voor NOD. En nee ik zal niemand vragen of ik zwanger ben hoor Gewoon nieuwsgierig, ik test sowieso pas 1 dag na NOD als ik geen ongi heb gehad. Heb geleerd van de vorige maanden hihi.
Als ik net gestopt was met de pil had ik voortdurend dergelijke symptomen, vooral voor nod. Helaas waren het bij nooit zwangerschapssymptomen. Ben je al lang gestopt met de pil?
Veel slijm (en kramp daarbij) waren bij mij telkens teken van zwangerschap. Normaal voor NOD juist geen slijmverlies. Wie weet... Succes met wachten.
Bij mij ook weer andersom, die witte melkachtige afscheiding had ik ook telkens voor mijn nod... Ik zocht er ook altijd iets achter, maar helaas, nog steeds in ronde 4 zonder een zwangerschap! Soms mag je je eigenlijk niet teveel focussen op wat je voelt. Ik doe dat ook dikwijls, het is heel herkenbaar, maar je lijf kan je zo ongelofelijk hard voor de gek houden...en dan krijg je weer een teleurstelling. Wel slim van je om te wachten tot je NOD om te testen, bespaart dikwijls ook heel wat teleurstellingen! Succes alvast, hopelijk heb ik het mis en is het wel positief nieuws
Hoi meiden, ik doe ook weer mee.. Wij zijn al aan het proberen vanaf augustus 2013 (met de pil gestopt). Dat is al aardig een tijdje (maar we geven niet op ) Ik heb het de laatste maanden een beetje "losser" gelaten o.a. ook door de drukte op werk. Deze maand kreeg ik plots pijn (erg!!) aan de zijkant van mijn borsten (vreemde plek want normaal heb ik dat wel eens voor mijn NOD maar dan voelen mijn borsten van voren gewoon een beetje gevoeliger). En ik ben gewoon lusteloos terwijl ik normaal vol energie zit (kan ook door de drukte op werk komen hoor). Het gekke is dat ik normaal een cyclus heb tussen de 30 en 34 dagen en mijn "vruchtbare dagen" (ei) zijn/is dan meestal zo bij dag 16/17/18. Nu ken ik mijn lichaam na 1 jaar en 8 mnd wel en voelde ik op dag 15 steekjes (mijn ei) en nu heb ik al sinds dag 18/19 pijn aan de zijkant van mijn (.) (.) Is dat niet erg vroeg?? Zelfs als het al zo is dan kun je toch niet 3/4 dagen na je ei iets voelen?? We hebben deze maand ook niet heel erg "geklust"op dag 15 en 16 wel maar op dag 17/18 niet. Wat vinden jullie?
Esther, Ja al bijna een jaar dus dat kan het niet zijn. dit is ronde 4 en in de 2e ronde een vm gehad. Ik ben er deze ronde van alle rondes echt bijna niet mee bezig geweest alleen viel dit op. Het kan idd van alles zijn maar was vooral nieuwsgierig naar de ervaringen. Altijd fijn om te zien dat je niet de enige bent zeg maar hihi.
Bij mij zeiden symptomen niks zo balen elke keer! Juist toen ik niks voelde was het raak. Hopelijk is het bij jou net andersom