De titel zegt het al: wie van de PCOS-dames hier is spontaan (zonder hulpmiddelen en clomid) zwanger geworden ? Ik heb geloof ik wat geruststellende verhalen nodig. Heb zelf PCOS en raak gewoon een beetje wanhopig vanwege mijn lange cycli zonder eisprong iedere keer. Vanwege omstandigheden wil het ziekenhuis nog een half jaar-1 jaar aankijken voor ze clomid toeschrijven, vandaar dat ik op zoek ben naar verhalen van mede-pco-érs die wel spontaan zwanger geworden zijn.
Hallo, Ikzelf heb geen pco, maar mijn vriendin wel en haar zus ook. Ik kan je vertellen dat mn vriendin zonder hulpmiddelen zwanger is geworden en wel 2 keer van 2 gezonde kindjes! Wil natuurlijk niet zeggen dat dit bij iedereen kan, maar hun hebben echt heel erg veel geluk gehad wat dat betreft. Dus het kan wel. ik wil je heel veel succes wensen en hoop dat het bij jullie ook spontaan mag gebeuren. Liefs
Jaa!! Hier een spontane zwangerschap!!! In april 2008 gestopt met de pil. In juni 2009 is PCOS bij mij geconstateerd. De gyn. wou mij niets voorschrijven en moest gaan beginnen met afvallen van haar. Ik zou haar weer zien op de PCOS-poli voor een verder plan. Op 17 sept. '09 moest ik naar de PCOS-poli waar ik een internist, dieetiste en de assistente van de poli heb gezien maar geen gyn. :x Dit was volgens hun een denkfoutje van hun omdat ik de gyn immers nog in juni had gezien en het nu nog niet weer nodig was. Was hier zo boos over dat ik de week daarop als nog een afspraak kreeg bij de gyn. De donderdagavond voor de afspraak deed ik een test omdat ik graag provera wou hebben ivm weer een lange cyclus en de gyn. toch zou vragen heb je getest. Tot mijn grote verbazing was die positief! Volgens de gyn. omdat ik 5 kilo was afgevallen. Het is echt een lucky shot geweest want mijn man was in de periode dat het gebeurd is 4 dagen per week van huis. Hij kwam op woensdag 9-9-09 (jaja wij weten zelfs de datum ) thuis omdat zijn collega de volgende dag moest afrijden op de motor. En hij niet eerder dan die vrijdag weer thuis kwam en wij toen niet meer actief zijn geweest. Ik deed in die periode niet tempen of otesten omdat ik niet wou weten of ik een eisprong had. Stel dat het zo zou zijn en mijn man was niet thuis dan zou ik in en in verdrietig zijn geweest omdat die kans dat voorbij was. Inmiddels ben ik ruim 8 weken geleden bevallen van een super mooie, gezonde dochter. Het kan dus echt meid! Ik duim en hoop voor je! Liefs Dinges
Fijn om toch wat positieve verhalen te horen ! Hoop dat het bij ons ook raak mag zijn Word er een beetje moedeloos van, net een kuur van 3 maanden Primolut afgewerkt en nu op dag 22 en in de verste verte -weer- geen eisprong in aantocht
Hier ook een positief verhaal! Voor mijn zoon waren we al bijna een jaar bezig, toen we in het ziekenhuis liepen en PCO geconstateerd werd. We waren aan het wachten op de volgende ongi, om dan met hormonen te starten. En wat bleek, ZWANGER! Nu is mijn zoon al 2 en zijn we bezig voor de tweede, de eerste ronde meteen zwanger, alleen helaas is dit een mk geworden.