Ik heb in oktober vorig jaar een mk gehad, en in december m'n laatste menstuatie gehad, dus twee mnd. jessica
ik heb in oktober vorig jaar een miskraam gehad en loop nu te pronken met een mooie buik van 23 weken. 3 maanden na de miskraam ben ik weer zwanger geworden. Het waren spannende weken de eerste 12, maar toen we voor het eerst het hartje zagen kloppen bij de termijnecho hadden we het niet meer. Ik dacht zelf dat ik er nog niet aan toe was na de miskraam, maar dat bleek niet zo te zijn. Er veel over praten met je partner en vriendinen die ook dit vreselijk iets hebben meegemaakt hebben mij deze ervaring doen verwerken! Blijf optimisties en ik hoop je snel te zien op de zwangeren site!
ik praat er met mijn vriend ook veel over en hier op de site vind ik veel steun en veel informatie ik ben wel weer bezig met de volgende keer, kan eigenlijk niet wachten tot het bloeden stopt zodat ik verder kan!
Meteen weer zwanger na MK Omdat ze dus niet precies wisten hoelang ik zwanger was, meteen een vroege echo gehad. Daar was gelukkig een kloppend hartje op te zien. Vrijdag al weer voor de 20-weken echo
hoi meid, Kan me voorstellen dat je weer snel zwanger wilt worden. Ik was na mijn miskraam gelijk de eerste ronde (na mijn ongi) weer zwanger. Hopelijk jij ook! Succes! Groetjes Marie
Hoi liesje Hb in maart en miskraam gehad met 6 weken, ben nu 6w4d. En zoals je zegt heel bang da het weer misgaat. dat had ik de eerste keer niet. Moet zeggen gaat de laatste week beter heb mezelf ingeprent dat ik al eens bij die 1 op de 10 gehoord heb, en nu bij die andere 9 zit. Voordeel van nu is dat ik eerder een echo krijg. Succes
Sterkte meiden! Ik was gelijk na de mk weer zwanger (ik testte 5 weken na de mk positief, maar ze wisten niet hoe lang ik zwanger was, dus ook vroege echo gehad en nu alweer 19 weken...)