wanneer weer zwanger worden

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door sanja, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Hoi meiden de werkweek zit er weer op! Gister was manlief jarig(32). Hij wou een tattoo van Delano en daarna zijn we nog wat gaan eten in de stad en het was lekker en gezellig.

Gister ben ik op mijn werk ontploft heb heel hard gescholden en met deuren gegooid. Merk dat ik geen kort lontje heb maar een schiet lont. Daarna wel uitgepraat. Volgens mij moest dat er uit, want voelde me best opgelucht daarna.

Dinsdag ben ik bij de vk geweest. Het was een fijn gesprek.Ze vertelde mij dat ik ook in aanmerking kom voor vwp en guo. Ik heb gezegd dat ik geen vwp wil, die guo vindt ik wel prettig. Ze raade mij aan om na de echo volgende week een afspraak te maken met de gyn dus dat doe ik dan maar.
    Ik voel me wel goed nu. De vermoeidheid is iets minder en de misselijkheid ook, krijg nu wel weer puistjes dit had ik met Lanotje ook.

Wuppie mijn honden vinden de sneeuw ook helemaal te gek. Ze worden helemaal wild en gaan erin rollen echt leuk om te zien.
    Leuk dat het Sinterklaasfeest is geslaagd! Doet je denk ik goed om te zien hoe je meisje geniet.
    Knap hoor van je dat sporten, ik zou zeggen hou vol!

Gizje fijn dat het een positief gesprek was. En nu flink aan de klus!
    Ik denk ook dat het komt door de hormonen.

Linnie ik wist pas met 8wk dat ik zwanger was van Delano. Merkte toen wel dat ik heel erg moe was. De zwangerschap van Delano was een droom zwangerschap echt 38wk nergens last van gehad. Ja op het eind kon ik moeilijk slapen, maar verder niks.
    Sommige mensen zien zeker de waarde niet en zien het als vanzelf sprekend helaas.
    Ik kan helaas geen indisch koken, want mijn moeder kookte altijd en zij is hollands. Mijn vader kan wel indisch koken, maar hij kookte nooit.
    Fijn he die wachtbank! Zou dat geen innestelingbloeding geweest kunnen zijn?

Sanja heb inderdaad bergen foto's. Volgens mij iets van 500. Ja die feestdagen zijn inderdaad minder feestelijk bij ons, ze kunnen mij niet snel genoeg voorbij zijn. Hoop dat 2011 voor ons allemaal het jaar wordt!
    Oh 1 a 2 is niks, als het pakje op is probeer je gewoon weer te stoppen.
    Hoe gaat het met Oma?
    Echt balen dat ze niet gebeld hebben, misschien hadden ze het druk en bellen ze vandaag ik hoop het voor je.

2. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    @wuppie: Fijn he, het idee dat er wat meer mogelijk is bij de volgende zwangerschap. De punctie zou ik hier alleen doen als de gyn twijfelt denk ik. Die enge naalt en dan de kans op een miskraam, bah. Hopelijk is het niet nodig. De vwp kan pas met 16 weken (+ 3 weken wachten op de uitslag) en ene guo kan al vanaf een week of 16. Dus eerst maar de echo hier als het zover is.

@linnie: kan me voorstellen dat je geen hoge pet hebt van de verloskundige in NL. Ik moet wel zeggen dat de sociale kant van de vk hier echt super was voor en na de bevalling. Ik zal dus toch voor een combi gaan de volgende keer. Het ziekenhuis alleen maakt het zo medisch. Maar lekker doen waar jij je goed bij voelt, daar heb je recht op.

@sanja: Wat balen dat ze niet gebeld hebben gister. Heb je inmiddels al wat gehoord? Vind het echt niet kunnen. Snappen ze dan niet dat mensen daar helemaal in de stres van raken :(.

@denice: Nog gefeliciteerd met je man !
    Wat kan dat lekker opluchten zo uit je slof schieten ;).
    En wat fijn dat je eerste afspraak bij de VK goed is gegaan :).

Hier gaat het verder wel aardig. Merk wel dat ik een lichte winterdip heb en dan pieker ik echt over van alles. Gelukkig kan ik er tegenwoordig goed mee omgaan :)
    Verder blijven we lekker door klussen. Ben zo blij dat manlief er ook weer voor wil gaan :p

3. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sanja jeetje wat irritant dat ze niet hebben gebeld, kan me voorstellen dat je daar boos over bent. Weet je nu inmiddels al wat meer?

Denice hopelijk krijg je nu weer zo'n droom zwangerschap zou fijn zijn toch. Ja puistjes is heel herkenbaar, ik zat er ook vol mee. Werd echt aan alle kanten aangepakt. Fijn dat alles goed is gegaan bij de VK ik persoonijk zou ook niet voor VWP (van gizje geleerd :D) gaan als het niet nodig is. Een GUO (;)) zou ik ook wel willen, volgens mij kan je dan ook het geslacht al zien toch? Natuurlijk is het, het allerbelangrijkste om te weten of je kindje niets mankeert. Willen jullie het geslacht weten?
    Goed zo die uitbarsting, lucht je hart maar dat lucht op of niet?
    Ik heb ook nog over een innesteligsbloeding nagedacht, maar dit is best zeldzaam en reken eigenlijk nergens op. We zien het wel 19 dec.

Gizje fijn is dat he als je er samen helemaal voor gaat. Dat je man het ook graag wilt doet jou ook goed. Wat hebben we toch lieve mannen! Zou wat zijn als je man bang is en er niet voor wil gaan.
    Ik denk ook weleens dat een gyn misschien te medisch is maar ja we zien wel. Verloskundige is ind een stuk relaxter en persoonlijker. Alhoewel ik deze gyn nu ook heel goed ken. Het wordt sowieso een keizersnee dat twijfel ik echt niet meer over.

Vandaag voor de laatste keer bij de psych geweest, het voelde ind als afronding. Ben blij dat ik het heb gedaan, zo weet ik zeker dat ik alles een plekje kan gaan geven.

4. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou hier nog geen uitslag hoor. Vandaag gebeld, werd me verteld dat de gyn er deze week niet was en dat een ander het over zou nemen. En dat is niet gebeurd. ik werd laaiend natuurlijk en wilde die arts aan de tel. zij proberen maar lukte niet. ze kon me niet verder helpen en zei dat ik moest wachten tot hij er volgende week weer is. Is dat ff bizar dan. Zo ga je toch niet met mensen om. alsof het niks is!

Linnie, fijn dat het klaar is nu bij de psyg. Kun je met een schoon hoofd naar je positieve test kijken volgende week;)

Gizje, hier is manlief nog niet heel enthousiast. Hij is ook heel bang dat ik weer zo ziek word en dat er dan wat met mij gebeurd. Maar goed wil eerst een positieve uitslag!

Denice, lekker boos worden moet kunnen af en toe hoor. Ik zou ook geen vwp meer doen hoor. Ja of er moet echt iets ernstigs mis zijn. Maar daar gaan we voor het gemak maar even niet vanuit. een guo klinkt wel goed. Ik denk dat wij daar met onze achtergrond allemaal voor in aanmerking komen.

Zucht, hoop zo dat we binnenkort allemaal mogen schrijven over onze bezoekjes aan de gyn of vk (maar dan met beebje in buik) over onze echo's, klachten, het niet meer passen van kleding, het geslacht, wat op het kaartje zetten, de bevalling (hoe en waar) het snakken naar biefstuk, peukkies en wijn etc, etc :D. Kom maar op met dat nieuwe jaar!

Dikke knuf meiden!

5. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    @sanja: Zo ga je inderdaad niet met mensen om :x Dit kunnen ze echt niet maken. Helaas zit er niets anders op dan nog een weekend te wachten, maar ik had zeker een klacht ingediend hoor als ik jou was.

Kan me voorstellen dat je vriend het ook moeilijk vind om te denken aan een nieuwe zwangerschap. Je bent natuurlijk behoorlijk ziek geweest. Maar ik denk dat als de uitslag goed is, hij misschien weer wat positiever is hierover.

@linnie: fijn dat je je gesprekken hebt afgerond met de spych. Zoals als Sanja al zegt, nu nog een positieve test volgende week en dan zal alles z'n plekje wel krijgen:)

Weekend!!! Ben er hard aan toe. Viel zowat in slaap op werk, en niet omdat het zo rustig was.

6. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou dames, heb de uitslag binnen hoor! op mn voicemail. hij zei letterlijk dat alles er redelijk goed uit zag. Geen eiwitten meer in urine, lever en nierfucties hersteld en geen stollingsproblemen kortom het is eigenlijk allemaal in orde. Ben dus best blij vind het alleen jammer dat ik hem niet aan de tel heb gehad want vraag me af wat "het ziet er redelijk goed uit" dan betekend hoor dan toch een kleine kanttekening?? of maak ik mezelf weer gek!

Fijn weekend!

7. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sanja fijn dat je nu in ieder geval iets weet. Ind jammer dat je hem niet hebt gesproken misschien maandag toch nog maar even bellen om je tijfels te bespreken daar heb je recht op. Maak desnoods een persoonlijke afspraak. Ik vind dat je recht heb op duidelijke info en voicemail bericht is in ieder geval iets en het is fijn dat je weet dat je bent hertelt maar in jouw situatie met jouw ervaring vind ik dat de gyn extra begeleiding moet geven. Is het een andere gyn of je eigen? Maar nogmaals ik vind het wel heel fijn om te horen dat alles in orde is. Had ook anders kunnen zijn en dan denk ik niet dat ze het over de voicemail vertellen.

Hoe jij het stukje tekst heb geschreven over echo's en klachten en andere leuke dingen tijdens een zwangerschap kreeg ik nog meer verlangen naar dit moment. Ik hoop dat we dit snel mogen doen ik vind dat wij daar heel veel recht op hebben.

Gizje geniet van je weekend!

Verder verlang ik hier erg naar zwangerschapsklachten, zo erg dat ik soms zelfs denk dat ik ze voel. Maar we moeten afwachten. We zien het wel. Als de test negatief is kan ik in ieder geval lekker drinken met kerst en oud en nieuw en biefstuk eten.

8. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Sanja fijn dat het in ieder geval positief nieuws is wel jammer dat het via voicemail is gegaan. Ik zou morgen ook even bellen zodat je nog wat vragen kan stellen om die onzekerheid bij je weg te nemen.

Gizje Lekker uitgerust dit weekend! En flink aan de klus!
    Fijn dat je vriend/man er ook voor wil gaan.

Linnie dat zal wel een goed gevoel zijn die afronding bij de psych. Wat je zegt zo kun je alles een plekje gaan geven.
    Wij willen zeker het geslacht weten en iedereen mag het ook weten! Dit deden we ook bij Lanotje. Zo kun je lekker al jongens of meisjes kleren kopen! Volgens mij kunnen ze pas bij 16wk het geslacht zien.
    Die uitbarsting luchte zeker op, maar gaf ook aan dat de reintegratie iets te snel gaat. Woensdag moet ik weer naar de arbo en ga ik dit aangeven.
    Ik hoop natuurlijk voor een positieve test, maar je ziet ook wel weer de voordelen van een negatieve test. Als ik al die folders zie met al die lekkere recepten het water loopt me in de mond, maar ik mag het helaas niet.

Wuppie hoe gaat het met je?

Gister waren de nichtjes er Fleur van 2 en Sophie van 15wk. Fleur vind de honden helemaal te gek en de honden haar natuurlijk ook.
    Nena vind baby's heel interessant en toen Sophie bij mij op schoot zat kwam ze de hele tijd even snuffelen. Dit deed ze ook bij Lanotje, ze liep de hele dag achter me aan om alles in de gaten te houden.

Ik zie een beetje op tegen deze week. Weer werken, naar de arbo, naar die zitting en de echo.

9. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    #209 Linnie82, 13 dec 2010
    Laatst bewerkt: 13 dec 2010
    Nou Denice wat heb jij een drukke emo week voor de boeg. Zal vast allemaal wel even zwaar zijn. Maar denk dat je echo juist heel mooi uit pakt. Ik moet wel heel eerlijk zeggen dat ik door mijn dochter heb geleerd om dingen altijd van een andere kant te bekijken. Hoe moeilijk het soms ook blijft want soms kan het echt niet en is het gewoon k%$. Mocht de echo op een of andere manier negatief uitpakken dan is je wel een hoop verdriet bespaard. De natuur heeft dan een foutje gemaakt bij het samensmelten van de moleculen waardoor het event. mis is gegaan. Bij mijn dochter zat de navelstreng niet goed, dit hebben ze niet gezien. Daarnaast zou de natuur er normaal gesproken voor zorgen dat zo'n zwangerschap dan ook vroegtijdig wordt afgebroken. Achteraf denk ik weleens, dat het een hoop pijn had bespaard als de natuur het had afgebroken voor 12 weken. Vind het moelijk om het zo aan je uit te spreken, maar het geeft mij daardoor wel wat meer rust. Maar ik ga er natuurlijk gewoon vanuit dat die echo goed uitpakt. Het gaat vaker goed dan fout. Je werk zal vast ook wel weer mee vallen en ja die zitting is gewoon zwaar k%%$# . Als je daar eenmaal door heen bent dan heb je dat ook weer gehad, hopelijk heb je dan weer wat meer rust. Ik zal aan je denken deze week en hoop op alleen maar positieve dingen ondanks je tegenzin. Wat trouwens helemaal niet gek is en er helaas allemaal bij hoort. Leuk ben erg benieuwd naar het geslacht zou leuk zijn als het weer een jongetje is, alhoewel wij allemaal als geen ander weten dat gezondheid echt het aller belangrijkste is. Goed dat je het plan van aanpak op je werk aanpast. Ik moet toevallig woensdag naar de arts om het plan op te stellen.

Leuk dat je honden zo gek zijn op kinderen, dat zie je ook weleens anders. Zal vast wel weer even confronterend zijn geweest het bezoekje of viel het mee?

Gizje kan je nog lopen? :D

Sanja heb je nog gebeld met het ziekenhuis?

Wuppie hoest jij bent ook aan de klustijd toch?

10. hulsmanleonie

hulsmanleonie Nieuw lid

13 dec 2010
    3
    0
    0
    Pedagogisch medewerker op kinderdagverblijf
    IJmuiden
    Hallo meiden.

Ik zat zo eens jullie verhalen te lezen en het voelt goed dat er mensen zijn die hetzelfde voelen en met wie je dat kan delen.
    Het is nog heel vers maar ik ben 23 nov 2010 na 25 weken zwangerschap ons dochtertje Esly verloren. Alles ging prima, nergens last van maar de placenta had gedeeltelijk losgelaten waardoor de bevalling op gang kwam. Tijdens het breken van mijn vliezen was ze ook nog gedraaid dus heb ik een keizersnee gehad. Esly had tot de keizersnee een goede hartslag maar heeft het niet gered.
    Ik voel me soms schuldig omdat ik ook vaak denk aan een volgende zwangerschap. Ergens heb ik toch de angst dat het misschien wel nog een keer fout gaat ondanks dat de artsen zeggen dat dit heel toevallig zou zijn.
    Ik weet dat ik een jaar/minimaal 9 maanden niet zwanger mag raken ivm de keizersnee op nog zo een pril buikje.
    Meiden ik vind het fijn om te lezen dat er mensen zijn die het begrijpen en weten hoe leeg ik me voel.
    Bedankt!

Groeten Leonie

11. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Denice wat grappig je nichtjes Sophie en Fleur mijn dochter heet Sophie en me zusje Fleur.:D
    Het ras dat jij heb is echt zo lief voor kinderen daar kunnen ze alles mee doen en dan te bedenken dat ik het niet aandurfde 7 jaar geleden om voor dit ras te gaan.
    Heel veel succes deze week zwaar maar ik hoop dat je eind van de week met een gerust hart terug kan kijken.

Sanja fijn dat je groen licht heb gekregen veel plezier:D
    Ik hoop inderdaad dat we heel snel kunnen schrijven over kwaaltjes

Linnie Fijn dat je de psych heb kunnen afronden weer een stapje afgesloten word nu echt tijd om een grote stap vooruit te doen. We zijn er aan toe. Ook hier heb ik vaak schijnklachten heel irritant en verwarrend. zit nu rondom ei weet het niet precies maar het ziet er goed uit.

Gizje nog een beetje uitgerust in je weekend of hard aan de slag8)

hulsmanleonie jammer genoeg jij ook welkom hier :(.
    Wij weten inderdaad hoe leeg je je nu voelt en hoe groot het verlangen is naar een kindje dat bij je mag blijven. DE wens word alleen maar groter. Wat irritant dat je nog moet wachten door de keizersnee. ben je snel zwanger geworden van je dochter?

Hier gaat het goed tja beetje druk he8). Leuk weekend gehad eindelijk was mannetje weer eens wat meer vrij en konden we met zijn drieen op stap. Meisje krijgt alleen de waterpokken gelukkig heeft ze er geen last van en zijn het er maar een paar hoop dat het zo blijft. Nog 18 dagen tot..............2011.

12. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Ik zag zo op tegen deze week dat ik thuis ben gebleven zodat ik me rustig kan voorbereiden op alles. En het geeft inderdaad meer rust in mijn hoofd.

Linnie zoals je ziet ben ik deze week thuis en dat geeft me meer rust, want als ik gewerkt had was ik altijd zo moe dat ik daarna niks meer kon. Ik probeer ook altijd het positieve van iets te zien,maar soms lukt dat niet altijd.
    Voor die echo ben ik niet bang, maar juist nieuwsgierig. Bij mijn 1e zw zou ik met de echo 12wk moeten zijn, maar het vruchtje was niet verder gekomen dan 6wk. En ik had het er toen niet echt heel moeilijk mee, want mijn gedachte was/is als het niet goed is is het niet goed. Zat net te kijken wanneer dat was en weet je wat bizar is op 21-6-2009 kwam het * eruit en op 21-6-2010 is Lanotje overleden.
    Het viel wel mee van het bezoek, vind het wel leuk voor de honden.

Leonie nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Esly en helaas ook gecondoleerd met dit grootte verlies.
    Het deed mij ook goed om te lezen dat er vrouwen waren die dezelfde gedachten hadden, want ik had het gevoel dat in mijn omgeving niemand mij begreep. Wel balen dat je nog zo lang moet wachten ivm de keizersnee, maar wie weet geneesd jouw lichaam sneller dan gemiddeld.

Wuppie dat is inderdaad grappig! Wie weet in de toekomst een amstaff.
    Hoop dat je dochtertje er snel vanaf en dat mee valt. Jij ook al aan het aftellen. Hoop echt dat 2011 voor ons allemaal het jaar wordt!

13. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Leonie jeetje meid sterkte met dit verlies! Fijn dat je hier in ieder geval troost kan halen. Ook ik ervaar dit zo. Wat een mooie naam zeg Esly. Je zal zien dat deze naam nu een nog mooiere betekenis krijgt! Fijn dat het in ieder geval niets genetisch is. Jammer dat je moet wachten maar ondanks het verdriet vind ik de tijd toch nog wel heel erg hard gaan. Er is nog iemand hier op het forum die moet wachten ivm een keizersnee. Maar geloof dat dit 6 maanden was. Maar mijn gyn zei ook dat ze er achter zijn gekomen dat een keizersnee toch wel een groot litteken achter laat in de baarmoeder.

Wuppie Ach je meisje waterpokken scheelt dat ze er niet zoveel last van heeft. Gefeliciteerd met het vinden van je gouden ei! Jij zou dus nog net zwanger het jaar uit kunnen?
    die zogenaamde verschijnselen zijn echt heel irri ja!

Denice Fijn dat je thuis bent gebleven en het je direct meer rust geeft. Positief denken is ind soms niet makkelijk maar gelukkig lukt het in de meeste gevallen wel.Ben erg benieuwd naar je echo. Bizar joh die data! Is toch geen toeval meer.

Morgen ga ik naar de bedrijfarts het plan van aanpak opmaken, hoe zag jullie plan eruit de eerste weken?

Sanja alles goed nog gebeld?

14. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    @linnie: Ik mocht eerst zelf bepalen wanneer en hoeveel uur ik ging werken. Na 3 weken een 2e gesprek en toen moest ik halve dagen gaan werken, weken daarna 6 uur per dag en vanaf gister weer fulltime. Maar je moet doen waar je je goed bij voelt. Gister met PZ afgesproken dat ik een week aankijk en als ik nog steeds erg moe ben (maak echt enorm domme fouten daardoor) dan gaan we weer naar de bedrijfsarts.
    Laat je ajb niet pushen door zo'n arts, ze werken toch voor je baas en willen je zsm weer aan de slag hebben. Dus geef je grenzen goed aan.

denice: Groot gelijk dat je thuis bent gebleven, je moet af en toe gewoon goed aan jezelf denken.

@wuppie: Zit hier ook rond m'n ei, kan hem alleen niet duidelijk vinden met de testen helaas. Heb al een paar dagen last van pijn in m'n onderbuik, dus we klussen gewoon nog even door ;)

@sanja: Wat goed dat je groen licht hent gekregen. Heb je al gebeld om de onzekerheid weg te nemen? Het klinkt iig redelijk positief :D

@leonie: helaas ook welkom hier. Ik denk dat wij inderdaad goed begrijpen hoe je je moet voelen. M'n man en ik hadden dezelfde gedachte ook zo snel na de bevalling. Heel veel sterkte de aankomende tijd.

Hier dus nog steeds aan de klus, al een paar dagen kramp enzo.
    Gister ook weer begonnen met fulltime werken. Dat valt echt heel zwaar. Gelukkig was het gesprek met pz verhelderend.
    Wat gaat het jaar toch hard, ik had verwacht dat de maanden tot 1 jan echt eeuwig zouden duren, maar volgens mij is de tijd nog nooit zo snel gegaan(voor mijn gevoel).

15. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje zit ik een heel verhaal te tikken, bijna klaar en ineens alles weg. heel irritant!

Verkorte versie dus maar....

Linnie, spannend deze week. Ligt de test al klaar?

Denice, goed hoor even rust nemen. succes/sterkte morgen bij de zitting en heel veel plezier voor bij de echo. Ben benieuwd of je het droog kan houden.

Wuppie, sneu voor je meisje, zo zielig altijd als ze ziek zijn en er niks is wat je kunt doen.

Gizje, zie dat je ook net geschreven hebt, misschien is dat de reden dat mijn stukje ineens verdween?? Lekker doorklussen hoor bij de zoektocht naar je ei. beter een keer teveel als te weinig toch?

Leonie, allereerst gefeliciteerd met je dochter en helaas ook sterkte met het verlies. Zoals de andere al schreven heb ik hier ook veel steun en begrip gevonden. Gewoon lekker van je afschrijven. het helpt!

heb nog contact gehad met de gyn en mijn cholesterol en bmi zouden voor het mooie iets omlaag moeten. Lastig dus in een maand als deze. Hij blijft erbij dat 6 maanden wachten beter is voor mn lijf. Mn vriend en ik hebbne dus besloten om nog 1 ronde te wachten. (Ben vandaag ongi geworden)
    Ik ben ook echt aan het aftellen tot dec. voorbij is en vooral deze week de 18 zou ik uitgerekend zijn. merk dat er ineens weer meer mensen zijn die ernaar vragen. heel lief natuurlijk maar ook weer een confrontatie met wat er niet is en wel had moeten zijn!Pff wil ook echt niet gaan werken morgen. Moet dan gezellig met de kinders in kerstsfeer het jaar afsluiten. Kerstdiner jaarafsluiting. Dat soort dingen. Wil het liefst met een deken over me hoofd lekker huilen en mezelf heel zielig vinden. Maar helaas, we moeten door!

Toch nog een heel verhaal!

16. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    @denice: vergeet ik het nog te zeggen, heel veel sterkte morgen

17. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gizje thanks voor de tip, is wel bijzonder he zo'n reintegratie plan. Heel eerlijk gezegd dacht ik dat ik direct weer voluit aan de slag moest. Maar dat is gelukkig niet zo. Zou ik echt nog niet trekken. Goed dat je het goed in de gaten houd en even rustiger aan maakt toch ook niet uit, is niet voor niets dat je zo moe bent.
    Welke ovu testen gebruik je nu deze keer? Die kramp kan best met je naderende eisprong te maken hebben. Vervelend he dat je niet precies weet wat zich daar afspeelt. Het jaar is ind. (gelukkig) snel voorbij! Ook ik dacht afgelopen augustus dat het dit eeuwen zou duren maar gelukkig zijn we al weer bijna in 2011 NIEUWE START beland. Hier verder afentoe ook wat krampjes gisteren ineens rekbaar slijm???? Nu weer niks. Ik denk niet dat het raak is maar aan de andere kant, bij onze dochter had ik ook pas kwaaltjes na 8 weken. Nou klusse nog effe he!

Sanja ik had gisteren precies hetzelfde ook heel mijn bericht gewist door een fout van internet. Scheen dat er gisteren een storing was hier. Nu kopier ik eerst het bericht voordat ik op verstuur druk.
    De test ligt klaar!! Heb gewoon die 2 voor 5 euro van kruidvat die vind ik fijn. Mocht ik daar een positief resultaat hebben dan koop ik die van clear blue digitaal ook nog wel even. Anders is het helaas pindakaas en op naar de volgende ronde. Hier hou ik nu wel even rekening mee want voel eigenlijk niet zo heel veel.
    Als ik zondag ongi wordt dan weet ik wel zeker dat mijn cyclus dus ind. 35 dagen is :x. Maar ja beter dan geen cyclus dus zal niet klagen. Het kan erger.

Eigenlijk helemaal geen negatieve uitslag toch? bedoelde hij dat met ''op zich ziet het er goed uit'' ?? Ja afvallen in deze maand zit er niet bij en is moeilijk. Sowieso is afvallen niet makkelijk heb ik inmiddels door. Fijn dat je ongi bent geworden is toch wel een goed teken van een gezond lijf. 1 ronde wachten, deze ronde is zo voorbij!! KAn je lekker in het nieuwe jaar klussen en klussen. Het nieuwe jaar betekent een nieuwe start vol goede moed! Een glas champagne waard aanst 31 12 2010. Heeft je vriend er nu wel iets meer vertrouwen in?
    Jeetje ja je uitgerekende datum kan niet anders zeggen dan sterkte. Helaas kan je niet om die dag heen en moet je er doorheen. Iets wat wij en jij ook de laatste tijd wel vaker moeten doen. Weer zo'n dag waar er nog vele van zullen volgen. Iedere dag is een dag dichter bij het moment dat het makkelijker zal worden. Dat belooft iedereen mij in ieder geval, dus neem het maar aan. Viel het mee vandaag?

Denice hoe is het gegaan? Heb wel aan jullie gedacht hoor.

Wuppie nu nog 16 dagen!!! Zal voor jullie toosten hoor om 00.00 uur. Is wel een ander oud en nieuw dan anders he? Ik kijk er ook heel erg naar uit ben toe aan het nieuwe jaar. Voelt als een nieuwe start.

Vandaag weer op mijn werk geweest voor een gesprek met de arts. Vanaf het nieuwe jaar ga ik eerst 6 uur per week werken. Waarschijnlijk 2 x 3 uur. Na twee weken weer op afspraak bij de arts. Jeetje dat UWV is wel aan het dreigen zeg met brieven. Als je wordt gebeld en je neemt niet op dreigen ze direct je uitkering stop te zetten. Pfff hoe bedoel je alles en iedereen over 1 kam scheren. Hier nog maar even en dan testen ik heb het vermoeden dat het niet raak is. Maar we zullen zien.

18. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Nou meiden het ging gister dus eigenlijk best wel goed! Het was geen welles nietes spelletje en vond dat de commissie echt goed naar ons luisterde. Ik moest me wel heel erg inhouden, want ik wilde daar niet gaan huilen. Ik had wel heel erg een tril lipje en een tril stem, maar heb het wel droog gehouden. Nu is het wachten op de uitslag, die komt als het goed is na 6 weken.

Gister ben ik ook bij de arbo geweest en daarna naar het werk om een nieuw plan van aanpak te maken. Vanaf volgende week ga ik 16 uur werken en dan elke week 2 uur erbij.

Linnie goed plan hoor! Dat uwv is zo'n groot bedrijf en kan gewoon niet met mensen omgaan heb ik gemerkt.
    Die kv 2v5 heb ik ook gebruikt, vind ze fijner dan de cb. Heb dit keer geen digitale cb gebruikt, want de streep was net zo dik als de controle streep. Spannend hoor ik duim voor je! Denk dat ik zondag de hele dag het forum aan heb staan:p
    Wat jij zegt het is een ander oud en nieuw dan anders. Ik voel het ook als een nieuwe start gek he!

Gizje jij ook goed aan jezelf denken hoor! En fijn dat het gesprek met pz goed ging dat geeft denk ik wel een opgelucht goevoel.
    De tijd gaat echt heel hard dat had ik ook niet gedacht. Hhm pijn in de onderbuik dat lijkt me toch een naderend eitje;) Ik zou zeggen flink door klussen beter een keer te vaak dan te weinig.

Sanja om 18:00 uur vanavond de echo! Ik kan niet meer wachten ben zo benieuwd. Manlief vind het vanavond spannender dan gister, hij is bang dat het niet goed is. Ik stel hem gerust dat ik moe en misselijk ben en hij ziet dat ik meer puistjes heb. De laatste tijd heb ik ook last onderin mijn rug zou dit bekkeninstabiliteit zijn?
    Dat wordt lastig deze maand, maar het is voor een goed doel! Oh nog 1 ronde wachten dat valt best mee toch. Wat is je cyclus?
    Heel veel sterkte de 18e! Volgens mij zijn we allemaal aan het aftellen naar het nieuwe jaar. We zijn allemaal zo toe aan een nieuw begin!

Wuppie nog 15 dagen!

19. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Denice fijn dat het mee viel en goed ging. Kan me voorstellen dat je niet had verwacht dat je zo rustig je verhaal kon doen. 6 weken wachten en dat is het hopelijk gedaan met die zaak. Hopelijk leert het ziekenhuis er ook wat van want daar gaat het natuurlijk om. Wij vinden ook dat er teveel wordt gehandeld vanuit routine en er word vaak niet verder gekeken. Goed je nieuwe plan van aanpak neem maar lekker je tijd. Hoe sta je tegenover je nieuwe zwangerschap ten opzichte van je werk? Ik zelf zou het wel moeilijk vinden om te vertellen aangezien ik nu ook bijna een half jaar uit de routine ben. Maar ja er zijn ook vrouwen die twee x achter elkaar kinderen krijgen in een jaar tijd. Als die kruitvat test heel duidelijk is zoals bij jou dan ga ik ook niet die cb kopen. Aan de andere kant is die wel weer leuk om kado te doen aan mijn moeder met de kerst. Daar staat natuurlijk heel groot ''zwanger'' op. MAar goed ik reken nergens op. In het nieuwe jaar zou ook prima zijn. Maar ben erg benieuws hoor. Zal het zondag direct laten weten zodra ik iets weet. Wel fijn gevoel he die nieuwe start.
    Jeetje Denice nog anderhalf uur en dan heb je, je eerste echo. Spannend hoor!!! Onze mannen vinden het ook allemaal zo moeilijk, wij vrouwen weten soms nog maar net of het goed gaat of niet voor mannen is het niet tastbaar. Hopelijk geeft de echo hem iets meer rust. Ben benieuwd naar foto's en de uitslag. Succes dadelijk!!

20. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    @linnie: leuk he die brieven van het uwv, lijken inderdaad wel dreigbrieven. Nog 2 dagen en dan testen, spannend hoor :D

@denice: Wat fijn dat het goed is gegaan. Dat wachten op de uitslag duurt best lang zeg.
    Hoe was de echo?

@sanja: heel veel sterkte morgen. Merk hier dat ik ook een soort van opzie tegen 1/1/2011 (mijn uitgerekende datum). Het schijnt een soort drempel te zijn waarna het iets makkelijker wordt. Laten we het hopen ;)

Ik had eigenlijk al op werk moeten zitten, maar kwam niet vooruit op de snelweg net. Ga zo nog maar eens een poging wagen. Schijnt een chaos te zijn rond r'dam dus m'n collega's zullen ook wel laat zijn.

M'n klusweek zit er weer op. Nu maar hopen dat die ongi weg blijft;)

Fijn weekend!

Deel Deze Pagina