wanneer weer zwanger worden

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door sanja, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gizje ja jammer he, alhoewel ik er zelf heel rustig onder ben hoor. Het komt vanzelf was toch pas ronde 1. Mijn ongi is er nog steeds niet dus ja het kan nog steeds.
    Leuk joh na de kerst testen hopelijk is het raak, zoniet dan komt het bij jou ook heus wel vanzelf. Zou wel fijn zijn als we een cyclus van 28 dagen zouden hebben he. Maar goed we hebben nog geen klagen.
    Ja waar zing je?

Sanja hoe is het eigenlijk allemaal gegaan is het mee gevallen?
    Mijn ongi is er nog niet dus ja wie weet. Ga woensdag nog een keer testen als ik dan nog niet ongi ben. Maar dan wel s'avonds of pas donderdag ik weet het nog niet zo goed. Misschien kan je gaan langlaufen ;). Klinkt gezellig jouw kerst. Fijn dat oma ook nog goede momenten heeft, koester die maar. Hopelijk kan je nog een mooie kerst met haar vieren.

Wuppie hoe was je weekend?

Wij gaan eerste kestavond naar een diner dansant. Dat doen we ieder jaar. Dit jaar hadden we eigenlijk gedacht dat we niet gingen ivm onze kleine meid. Maar ja. Mijn vader vroeg of we alsnog naar dit diner wilde. Toen dacht ik waarom ook niet nu kan het nog dus laten we er het beste van maken. Tweede kerstdag gaan we naar mijn schoonouders. Die zitten nu in Marokko en moeten woensdag landen op schiphol als het lukt.
    Ik vind het ook wel lekker om nu effe vrij te zijn. Normaal werk ik altijd ieder jaar rond en na kerst en oud en nieuw. Dus ik bedank mijn dochter zo nu en dan ook maar. JA je moet toch wat.

2. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    @sanja: Begint irri te worden he die sneeuw. Ben het ook al weer zat. Al ging het op de weg best aardig. Maar naar de supermarkt lopen is al een avontuur op het moment.
    Maareh, heb je geen slee? Kleine erop en lekker lopen ;)

@linnie: Ik blijf voor je hopen hoor :D. Hier zie ik het wel. Moet wel eerlijk zeggen dat ik me behoorlijk raar voel de laatste dagen. Maar ik durf er eigenlijk niet op te hopen, zou wel heel snel zijn idd. Denk dat m'n lichaam gewoon van slag is van het werken en de drukte voor de feestdagen.

Ik zing bij een musical/pop koor. Gewoon gezellig met leeftijdsgenoten. Afgelopen zondag zongen we samen met een kinderkoor, echt schattig ;) Het ontspant iig lekker.

De kerst zou ik het liefst op 1 dag alle ouders hier hebben en dan de rest lekker samen, maar dat gaat helaas niet. Dus 1ste kerstdag naar mijn ouders (als het een beetje weer is om te rijden) en 2e kerstdag de schoonouders hier. Oud en nieuw vieren we lekker met z'n 2tjes dit jaar.

3. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi,

Zaterdag zelf is het best meegevallen eigenlijk. Ik vond afgelopen week wel heel zwaar. Was echt op. (toch net even teveel gevraagd van mijn lijf denk ik)Zaterdag voelde ik me daarom ook niet zo lekker. dacht dat ik griep zou krijgen maar dat viel gelukkig mee. Manlief was zo lief om mn dochter mee te nemen dus ik heb lekker geluierd.
    Mijn ouders moeten morgen terug komen van een cruise, heb ze echt gemist had mn moeder ook huilend aan de telefoon dat ze het zo erg vondt dat ze weg waren met de datum en dan ook nog het gedoe met oma enzo!. Maar ik vond ook dat ze gewoon moesten gaan.....Ze wilden dit zo graag doen en andere data's waren vol. Hoop zo dat ze gewoon optijd kunnen landen en ik ze morgen weer zie!

Ben net toch even wezen lopen. T wat heerlijk....Wel fris maar mn hoofd is weer leeg....

4. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Linnie best spannend nog hoor. Ik blijf me gek duimen! Ook nog geen last van ongi pijn of voortekenen?
    Geniet er lekker van die vrije dagen! Ik werk ook altijd rond kerst en oud en nieuw. We hadden wel tussen kerst en oud en nieuw vrij gepland maar dat is iets anders gelopen.

Sanja voel me nog niet helemaal 100%. Ben echt heel erg moe en als ik teveel gedaan heb ik pijn onderin mijn rug. Ja de honden vinden het heerlijk in de sneeuw, gister 2 uur gelopen. Jessy heeft dan een jasje aan, want die heeft het zo koud(amstaffs hebben geen ondervacht).
    Fijn dat Oma nog goede momenten heeft, hopelijk haalt ze de kerst.

Gizje ook een spannende week voor jouw! Ik herken dat sjaggo zijn;) Oh ik hoop het zo voor jouw en alle meiden hier!
    Je hebt het over slee en zag van het weekend toch iets raars, echt een babytje van 3a4mnd liggend op zo'n plat plastic sleetje door het centrum:$

Wuppie nog 11 dagen! Hoe was het weekend?

Wij zouden de 1ekd familie hier uitnodigen, maar dat doen we nu niet meer. Nu gaan we 1e naar mijn moeder en man, 2e naar schoonouders en met oud en nieuw een keer lekker met z'n 2en en de doggies.

5. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gizje, wij waren weer tegelijk! Leuk zeg lekker zingen, vind het ook heerlijk om te doen maar beperk het tot in de auto of iig waar niet al teveel mensen mij horen :D
    Een slee hebben we wel hoor trek me suf!! Maar dochterlief wordt er niet heel blij van hoor, lees ze vind er geen bal aan!

Denice, die pijn in je rug is echt hinderlijk. ik had er de 1ste keer ook last van maar toen begon het pas in een later stadium. De 2de heb ik de hele tijd last van gehad. Jouw lichaam is natuurlijk nog helemaal niet goed hersteld. Zoveel mogelijk relaxen en je lekker laten verwennen.

Wuppie, het aftellen is nu echt begonnen.....

6. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gizje ind ´gewoon´ nergens op rekenen dan valt het altijd mee. Leuk zo'n koor, mijn buurvrouw zingt ook in een koor. Die oefent echt iedere dag. Ze doet het op schappelijke tijden dus dat scheelt. Verwarrend he al die kwaaltjes, hopelijk voel je het goed!

Sanja fijn dat het mee viel en wat fijn dat je zoveel steun aan je ouders hebt. Volgens mij gaat het landen gewoon lukken hoor vandaag. Mijn schoonouders moeten vandaag ook landen. Ik ga denk ik morgen even lekker uitwaaien op Hoek van Holland. Daarna effe een kop warme choco drinken. Heb ik echt effe behoefte aan.

Denice ja deze dagen hadden zo anders moeten zijn. Ik heb op dit moment vreselijk last van een dip. Heb weer een lekker huil gezicht. Ik kan er nu niet zo goed tegen om al die vrolijke mensen te zien. Vooral de mensen die wel een baby´tje hebben doet mij op dit moment erg veel pijn. Ik had zo graag deze dagen met ons meisje willen vieren. Ik had haar zo graag in een overdreven glitter jurk gestopt. Nee het doet echt pijn en heb echt last van een dip!

Ik ben nog steeds niet ongi en had ook weer een negatieve test. Dit helpt echt niet bij het rot gevoel wat ik al had over het gemis van onze dochter. Ik zou zo graag gewoon een normale cyclus willen en duidelijkheid. Dan komt die pijn van het er bijna zijn ook nog eens bij. Ons meisje had er gewoon moeten zijn dan had ik nu ook gewoon vrolijk kunnen zijn. Alles bij elkaar wordt even teveel. Pff. Gelukkig heb ik een lieve man. Die zei ´´ wij gaan gewoon genieten van deze dagen´´ lekker drinken en eten. Genieten van al het eten en drinken wat dadelijk niet meer kan. 2011 wordt ons jaar en dan zal je zien dat je snel zwanger bent. Jeetje wat heb ik toch een lieve man, wat zou ik zonder hem moeten. Ik ga voor een nieuwe start in 2011 en kan samen met jullie geloof hier echt niet meer op wachten. In 2011 hoop ik dat alles bij ons beter gaat. Een zwangerschap in 2011 zou helemaal perfect zijn! Nou meiden sorry voor mijn emo praat maar moest het effe kwijt. Zo zie je zo heeft iedereen op zijn tijd weer zo´n rot dip waar je er zo rot van uit gaat zien!

Liefs en dikke knuffel!!

Ps. Onze tijd komt dat weet ik zeker!! Als iemand het verdiend dan zijn wij het allemaal wel, vinden jullie niet?

7. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Linnie balen van die negatieve test en dat je nog niet ongi bent:(
    Ik leef helemaal met je mee en schrijf maar lekker van je af als het een beetje oplucht. Ik herken het dat huil gezicht, ik zie er dan niet meer uit. Je hebt zeker een lieve man is hij toevalig boogschutter, want Ivo is ook zo'n lieverd. En wat hij zegt lekker genieten van het eten en drinken wat je straks niet meer mag;)
    En onze tijd komt zeker en ik vind ook dat wij het helemaal verdienen. Dikke knuffel voor jouw!

8. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    @sanja: Gelukkig is het zaterdag mee gevallen, en wat fijn dat je veel steun hebt aan je ouders. Ik ben ook echt blij met de steun van m'n ouders.

@denice: Dat zou ik echt niet doen zo'n klein babytje op een slee :$
    Sommige mensen sporen echt niet.
    En lekker rustig aan doen he, goed op jezelf letten en inderdaad lekker laten verwennen ;)

@linnie: Wat balen dat je test nog steeds negatief is. Kan me voorstellen dat het niet helpt als je al in een dip zit. Hou je vooral niet in hier hoor, lekker alles eruit gooien, dat lucht wellicht op.
    Hopelijk ga je je snel beter voelen, je hebt iig een schat van een man als ik het zo lees :)

Hier nog steeds hetzelfde, voel me raar en ook een klein beetje last van een dipje. M'n man vroeg zich van de week al af wat er aan de hand was, want ik was alleen maar aan het mopperen (over opruimen etc) enzo. Gelukkig is het ook een schat maar moet niet zo lang doorgaan zo denk ik. Wordt er zelf ook niet vrolijk van, haha.
    Merk gewoon echt dat 5 dagen werken te veel is, hopelijk kan ik per half of eind jan 4 dagen werken.

9. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Linnie, dat huilgezicht vreselijk he! ik vind het prima om af en toe een potje te janken, kan er daarna meestal weer een paar dagen tegen. Ik was van de week 's avonds aan het lopen en vind en dan leuk om naar binnen te gluren. En bij een van de huizen zag ik een papa en mama met hun kleintje op de bank zitten papa gaf een flesje en de mama keek of alles wel goed ging. Het zag er zo gelukkig uit. Ik hoop dit ook zo graag nog een keer mee te mogen maken!
    Hoe is het met de ongi? (of de niet ongi!) rot zeg dat dit ook allemaal niet meewerkt.

Gizje, ik ben ook echt op. Merk ook echt dat het de afgelopen weken een beetje teveel is geweest. Heb een enorm kort lontje en maak me soms ook druk om niks! Heel vervelend. Hoop echt dat het in het nieuwe jaar beter gaat. Spannend nog steeds??

Nou meiden, lekker genieten van alles! Ga ik zelf ook proberen!!! Niet teveel want de weegschaal werkte vanmorgen niet echt mee....( terwijl ik 3 avonden gelopen heb deze week...grrrom!)

10. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nog even een berichtje voor de kerst. Ik ga zo nog even olie in het lantaarntje doen bij de plek van mijn dochter. Daarna gaan we kerstavond vieren bij mijn ouders.

Denice mijn man is schorpioen. Fijn dat jij ook zo'n lieve man hebt. DAt is echt goud waard in deze tijden. Ik ga zeker genieten van al het lekkers. Zo eet ik vanavond carpaccio en drink ik lekker een wijntje. In het nieuwe jaar ben ik weer aan de beurt, daar geloof ik sterk in. Geniet lekker van je prille weekjes zwangerschap, heerlijk om het gevoel van samen zijn nu te hebben. Jullie hebben het dubbel en dwars verdiend!!!

Gizje het uiten hier bij jullie lucht echt op! ben er echt zo blij mee dat ik jullie heb. ECht waar hoor, jullie begrijpen me als geen ander.
    Dank je wel.
    Het klinkt goed Gizje die stemmingswisselingen, laten we hopen dat het een goed teken is. Minder werken is echt lekker dan heb je lekker een dagje helemaal voor jezelf. Als het financieel niet nodig is zou ik gewoon lekker minder werken.

Sanja natuurlijk ga je dat meemaken Sanja!! Daar twijfel ik niet eens aan. Komt helemaal goed. Ik ga deze dagen helemaal genieten, lekker zuipen en (VR)eten. En natuurlijk het allerbelangrijkste genieten van elkaar. WAnt na alles heb ik zo'n hechte famillie band met iedereen dus dat is ook zeker wat waard.

Wuppie het gaat nu echt opschieten! Fijne dagen met je meisje en man.

Ongi is er dus nog steeds niet volgens mij heb ik mijn eisprong 1 week geleden gehad, ik had toen zo'n enorm last van mijn rechterzij en daaronder. Daarna nog wat verschijnselen nu is het weer rustig. Ik heb mezelf voorgenomen om de boel de boel te laten en ik zie wel wanneer het allemaal weer duidelijk wordt. Bij kan nooit iets normaal gaan, dat ben ik inmiddels wel gewend. Mocht ik 1 1 2011 nog niets hebben qua kwaaltjes of ongi dan ga ik maar weer eens een keer testen.

Nou meiden geniet van elkaar ons engeltjes doen gewoon gezellig met ons mee. Die zijn lekker aan het dansen daarboven.

knuffel voor jullie allemaal.

11. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Even snel nog een berichtje..

Toch allemaal fijne dagen toegewenst :)

12. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Helaas zit ik met kerstavond alleen. Is daar niet een liedje van;)

Linnie geniet lekker van de wijn en het eten!

Sanja we gaan het allemaal zeker mee maken!

Gizje misschien last van nesteldrang? Hopelijk kun je straks minder werken!

Allemaal fijne kerstdagen! En geniet ervan!

13. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    sorry dat ik zolang niks van me heb laten horen weekendje weg was super even lekker bijkomen en lekker eten drinken en leuk optreden.

Daarna was het even heeel druk moest kerstdinee regelen voor 20 mensen mannetje is namelijk jarig met kerst.
    Donderdag begon ik ook nog eens ziek te worden echt goede timing :(. ook weer fijn ongi geworden 2010 was het echt niet voor ons.
    Nog 4 dagen ....

Gizje weet je al wat? Hoop dat je snel weet of je minder kan werken.

Linnie hoe gaat het nu met jou ben je de dagen een beetje doorgekomen. Je mannetje klinkt gelukkig heel lief en begrijpt je.

Sanja Tuurlijk gaan jullie dit ook nog meemaken heb er ook echt vertrouwen in de weegschaal mag even de kast in deze maand komt in Januari wel weer. Hoop voor jou dan ook wat meer rust.Hoe is het met oma?

Denice Hoop dat je ook een leuke kerst heb gehad al is het allemaal rustig aan. Hier ook een hondje met een jasje anders heeft hij het veelste koud. 2 jaar geleden ging de buurman van verderop met zijn baby in een draagzak schaatsen:$ Gelijk iedereen zei er wat van zelfs de mensen zonder kinderen echt sommige mensen.

14. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hai,

Oh balen Wuppie, was de cyclus nu wat langer of nog steeds bagger kort? Fijn dat het weekendje leuk was. Spelen jullie in een bandje, of alleen manlief?

Gizje, Ik denk extra aan jou deze week. Ik vond het zo'n rotweek zo voor de datum. Hoop dat je positief test????

Linnie, Bij jou is het toch ook nog een beetje spannend!!

Pff ben blij dat de kerst voorbij is hoor, vond het een zwaar beladen toestand. Met kerstavond flink gejankt. Traditie bij ons is dat we een brief van mijn ouders krijgen met een terugblik op het afgelopen jaar en vooruitblik op volgend jaar. Nou dan weten jullie het wel dus. Vervolgens ook de tranentrekker all you need, Waar ook ouders waren die hun kindje verloren hadden. Met het gevolg dta ik 1ste kerstdag de welbekende dikke ogen had...zucht nog 4 dagen ;)

15. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Sanja nog steeds tekort 31 dagen deze keer voor mij is 36 normaal.Dacht dat het deze maand wel beter zou gaan gezien de kwaaltjes rond ei. nou ja afwachten maar weer.
    Mannetje helpt achter de schermen bij een band als je weet welke er bij de voice of holland speelt weet je welke ;).

Oh mooie traditie zo een brief maar nu wel een mega tranentrekker. nog 4 dagen en dan mag je aan het mooie gedeelte van de brief beginnen hoop dat alle dingen die erinstonden uit mogen komen.

16. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja tuurlijk weet ik welke band daar speelt. Ik ben fan, zit elke vrijdag voor de buis. Jeetje joh dus jij gaat vast regelmatig mee naar leuke feestjes? En ontmoet daar dan ook vast allemaal interessante mensen?

17. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    ja leuke feestjes die zijn er wel eens ja. ga niet zo vaak mee moet dan ook oppas regelen. ja je komt ook mensen tegen die je normaal niet zou tegen komen maar dat is voor ons heel normaal.

18. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    :x:x:x:x had ik net op iedereen gereageerd krijg ik weer zo'n fout melding!!!

Oke tweede poging.

Denice helemaal alleen zat je natuurlijk niet, hoe heb je het gehad viel het mee? Eten en drinken was trouwens lekker dank je.

Wuppie wat fijn dat je een leuk weekendje hebt gehad. Jeetje 20 man dat is veel wat heb je gemaakt? Ow weer ongi geworden wat jammer! Maar ja aan de andere kant kan je dan maar beter positief testen in 2011 is toch echt jullie jaar!

Sanja mooi zeg zo'n brief! Kan me voorstellen dat het emo was. Volgend jaar lees je een hele vrolijke brief voor met een kleintje in je armen!

Gizje hoe voel je, je gaat het een beetje?

Hier nog geen ongi dus we wachten het netjes af. Ga me er minder mee bezig houden want daar word je echt gek van. In het nieuwe jaar ga ik maar weer eens testen voor de zekerheid. Kerst was ander dan anders inderdaad. Aan de eene kant was het heel erg gezellig maar aan de andere kant mis je toch je kleintje. Mijn vader had er ook zo'n last van. Die werd ineens heel erg stil en had buiten staan huilen. Op kerstavond gaan we altijd naar mijn ouders. Dit keer gingen we eerst nog even langs bij het plekje van onze dochter. We hadden extra kaarsjes meegenomen. Toevallig was mijn vader ook net langs geweest dus brandde er al 2 kaarsjes. Het was echt schitterend. Er waren nog meer mensen langs geweest bij hun plekjes dus het zag er weer sprookjesachtig uit. Zo mooi om te zien overal staan kerstboompjes,kerststukjes of andere dingen. Maar ook overal branden lichtjes! Mijn man en ik gaan hier traditie van maken. Volgend jaar met een gevulde maxi cosi in onze handen of een dikke buik! Ik had ook een gedicht gemaakt voor mijn ouders en zus met hierin onze nieuwjaars wens. Over 4 dagen alweer ga ik bij het toosten jullie namen opnoemen in mijn hoofd en zal ik deze wens voor ons alle uitspreken namelijk op ''een gezond en levend kindje in 2011'' Pfff ik wou dat we nu al een jaar verder waren.

Liefs,

19. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    @wuppie: Lekker dat het weekendje weg een succes was. Ben er ook wel aan toe. Ben alleen wat bang om weg te gaan (ivm met inbraak), nu kregen we net ook nog eens een brief binnen van de gemeente dat het aantal inbraken omhoog is gegaan in de wijk :(
    We wilden al rolluiken bestellen, maar nu gaan we van de week maar eens offertes opvragen ;) Moet toch een keertje weg kunnen :p

@Sanja: Wat een bekend gevoel dat beladen. Wel een heel erg mooi idee zo'n brief. Denk dat ik het ook niet droog gehouden zou hebben hoor. Hier alleen een lekkere discussie met m'n vader gehad. Ik zei per ongeluk dat ik steeds minder gelovig begin te worden door wat er gebeurd is. Nou toen begon die hoor ;) Verder was het wel gezellig.

@linnie: Wat fijn dat het zo'n bijzonder plekje is.
    Wat balen dat je nog steeds geen zekerheid hebt. Blijf voor je duimen hoor. En anders hoop ik dat je cyclus weer snel wat regematiger wordt.
    En dat van die toost vind ik een heel goed idee. Ik toost met je mee :)

Hier gaat alles wel redelijk. Voel me erg emotioneel alleen. Krijg met van alles een brok in m'n keel of tranen in m'n ogen.
    Manlief gaat morgen op pad voor de urn. Het attelier gaat de as erin doen, en hij wil er graag bij zijn. Mocht de urn te klein zijn, dan gaan ze een iets grotere maken voor ons. Het is namelijk een miniurn.

Afgelopen zaterdag kon ik me niet inhouden en heb even een testje gedaan. Helaas negatief. Volgens mij had ik ook pas laat een eisprong, dus was het ook niet echt realistisch om al te stesten :p Ben nog niet ongi, zit op dag 33 nu. Ik wil nog even afwachten, als ik donderdag nog niet ongi ben misschien weer eens testen.

20. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend Gizje!! Zal voor je duimen. Dat mensen minder vertrouwen hebben op hun geloof dat hoor je heel veel. Moeilijk om dit te delen met de mensen om je heen. Als je zoiets mee maakt als ons allemaal dan zie je alles heel anders. Je vind de kleine dingen in het leven heel mooi en waardeert alles enorm. Ik voel me soms Remi alleen op de wereld omdat de mensen om mijn heen deze verandering niet mee hebben gemaakt. De mensen zeuren om de kleinste dingen, of op elkaar of omdat de auto kapot is. Nee wij weten wel wat het leven waard is en hoe kostbaar het is. Ik ben zelf niet gelovig op gegroeid maar heb wel het idee dat er meer is. Ik denk dat iedereen hetzelfde weet maar er een eigen draai aan heeft gegeven. Prima maar respecteer elkaar dan ook. Zo heb ik nu afentoe wat problemen met mijn schoonvader, had ik nooit maar sinds onze meid wel. Hij heeft het nooit over haar, dat doet pijn, is wel mijn kind. Als ik het over haar heb zegt hij niets en klapt hij dicht. Hij gaat ook niet naar haar plekje vind dat heel moeilijk om mee om te gaan. MAar goed ik probeer er mee om te gaan.

Ik heb trouwens nog een mooi liedje ontdekt heel herkenbaar gevoel.
    Mijn meisje van Simone kleinsma. Heeft hetzelfde als ons meegemaakt.

Fijne avond!! Enne effe volhouden en niet testen, test 01 01 2011 dat is een mooie datum en maakt het allemaal misschien wat dragelijker. Als het negatief is op die datum dan was die datum toch al moeilijk.

Deel Deze Pagina