Ik zeg! Goed plan polly, Als jij je daar goed bij voelt.... en de tijd vliegt hoor. Ik kon niet aan de pil omdat dit de onderzoeken die bij mij gedaan zijn zou beinvloeden. Vond het ook niet zo heel erg hoor. Weet qua cycles wel waar ik aan toe ben.
Polly goed om te horen dat bij jou het werken zo heeft geholpen! JEetje meid wat erg wat je hebt meegemaakt, kan me voorstellen dat je daar zo van geschrokken bent. Ik moet zeggen dat ik je plan heel positief vind klinken. Het feit dat je weer aan je toekomst denkt is al een heel goed teken. Ik vind je plan zo goed klinken dat ik zeker weet dat dit voor jou gaat werken. Misschien dat je wel eerder behoefte hebt om te starten dan kan dat natuurlijk altijd nog. Strak plan! Zeker wel een prettig gevoel he? Denice wat fijn dat het kindje zo lekker groeit. Bizar he hoe snel dat gaat. Weet niet zo goed of dat nou hoort of niet zo'n zelfde houding. Als je twijfelt bel je, je verloskundige toch even, kan ze je gerust stellen mocht je, je er niet lekker bij voelen. Ja het schijnt ind. eerder te zijn bij een tweede. Lekker gevoel is dat toch. hebben vrienden of familie nog helemaal niets door? Sanja soms kan ik ind niet slapen en ben ik lang wakker. Dit is echt zo sinds mijn zwangerschap daarvoor lag ik altijd om 22.00 uur al in bed. Maar sinds de gebroken nachten die ik heel vaak had tijdens mijn zwangerschap is mijn slaap ritme zo veranderd. Wuppie hoe is het met jou? alles goed?
Hoi,hoi, Even een snelle vraag> ik kwam er vanmorgen achter dat ik een aantal dagen, ik denk 3 mijn foliumtabletje ben vergeten. In de haast om naar mijn werk te gaan 's ochtends (eigenlijk de hele tijd dus)niet aan gedacht......stom stom stom. Maar wat zal ik nou doen vanavond een 2de nemen? zodat ik dan toch nog extra heb of maar zo laten? En zou dat nou heel erg zijn, kan er nou toch niks meer aan doe maar toch?
Sanja volgens mij kan het geen kwaad als je 3 dg vergeten bent. Hoelang slik je al foliumzuur? Ik zou geen extra dosis nemen. Ben zelf van de week ook een keer vergeten. Polly dat ziet eruit als een strak plan. Fijn dat je weer naar de toekomst kijkt! Linnie familie en vrienden weten nog van niks en vermoeden ook niks. Denk dat als ik het vertel ze schrikken en misschien wel vinden dat het te snel is. Daarom gaan we het pas eind januari vertellen. Gister heb ik gelijk bloed geprikd in het ziekenhuis, maar wat denk je ziet mijn buurvrouw mij zitten en neemt me mee om te prikken ze kijkt op het formulier en krijgt me toch een rood hoofd. Ze vond het wel heel leuk voor ons en zou het nog aan niemand vertellen. Wie van jullie gaan naar de negenmaandenbeurs? Wij gaan wel en zijn vorig jaar ook geweest. Ze hadden leuke beurs aanbiedingen en veel info.
Thx voor de steunende woorden ! Grappig hoe ik me op eens veel beter voel, nu ik voor mijzelf een doel gezet heb! Ben nog veel bezig met Robin, maar durf gewoon weer naar de toekomst te kijken. Sanja, ik zou geen extra tablet nemen, denk dat het niet nodig is. Ik heb mijn vitamines bij mijn tandenborstel neergezet, zo neem ik 's ochtends na het poetsen direct een tablet. Werkt goed! Denice heb je een idee hoe de familie gaat reageren, zijn ze gauw overbezorgd of denk je dat ze juist heel enthousiast gaan zijn? Mijn partner en ik hebben besloten dat we het pas gaan vertellen als het zetten van het bandje met 14 weken goed is gegaan. Vooral zijn familie vertellen we het dan pas. Bij mijn eerste zwangerschap werd ik gewoon geleefd, was echt niet leuk meer. Nu wordt het echt onze zwangerschap, met veel ontspanning en geen ergenissen.
Sanja geen extra tabletje nemen hoor. Je mag niet teveel innemen heb ik een keer gelezen. Het zit toch in je lijf als je het al enige tijd slikt dus geen zorgen als je het een keer vergeet. Denice zo dat is schrikken als je, je buurvrouw ziet. Nu maar hopen dat ze haar mond houdt. Zoniet dan kunnen jullie het natuurlijk weer tegen haar baas zeggen. Haar baan staat op het spel dus geloof wel dat ze het voor zich houdt dan. Denk je echt dat mensen het te snel vinden? De meeste mensen om mij heen vragen nu al aan mij of ik er weleens aan denk wanneer ik weer wil. Dan zeg ik dat ik daar nog niet over na wil denken. Zo houd ik de boot af. Ik denk dat de meeste mensen om je heen alleen maar heel erg blij zullen zijn voor jullie Polly goeie tip van het potje naast je tandenborstel ga ik ook doen. Heel herkenbaar hoor dat je geleefd werd enzo. Dat had ik ook, ik werd er echt gek van. Het liefst vertel ik het dit keer pas met 20 weken. Al die mensen die dan de hele tijd van die rare opmerkingen en goed bedoelde adviezen geven. Of mensen die alleen maar vragen hoe je, je voelt. Pff werd er ook gek van, dus ben helemaal met je eens om het zo lang mogelijk verborgen te houden. Bij onze dochter werd ik al heel snel rond, ben niet zo groot. Dus hopelijk kan ik het dit keer langer verborgen houden. Ik heb nog een rond buikje van mijn dochter overgehouden dus gooi ik het daar wel op. Volgens mij is Wuppie op vakantie ind. Mijn ovutesten van zwanger en kids zijn binnen. Ga aanstaande maandag beginnen met testen. Heb er zin in!!! Goeie tip Gizje zijn ind. niet zo duur die testen. Wie zou zijn ei als eerste hebben? Of misschien wel allebei tegelijkertijd. hihi zou wat zijn.
Ik slik 10 keer zoveel foliumzuur als de 'normale vrouw met zwangerschapswens' dus als jij je erg veel zorgen maakt kun je er eentje extra nemen. Maar dat heeft denk ik weinig zin en die paar dagen maken niet zoveel uit gelukkig. Een overdosis kun je in elk geval niet zo heel snel krijgen, je plast het teveel namelijk uit. Ik heb gister het ziekenhuis gebeld voor een preconceptieconsult en zou terug gebeld worden, maar heb niets gehoord. Dus ik ga maandag maar weer bellen. Ik zit best met een hoop vragen, waar ik de vorige keer gewoon niet bij stil heb gestaan. Of eerder: gewoon de puf niet had om over na te denken. Ben in elk geval van plan om mijn wensen beter duidelijk te maken en meer echo's te vragen voor het begin. Zodat we iets sneller wat rust kunnen krijgen. Die rust is er natuurlijk nooit helemaal, maar ben vast van plan een volgende keer echt te gaan genieten! Als het dan mis gaat, dan hebben we in elk geval de liefde voor elkaar mogen ervaren. Want minder pijn doet het niet als je heel krampachtig en angstig bent en het gaat toch weer mis. Maar daar ga ik niet vanuit, probeer positief te zijn En wat apart om je buurvrouw zo tegen te komen, Denice. Daar zit je dan even niet op te wachten... Al hebben wij het al vrij snel verteld dat we weer zwanger waren. Het was met 10 (!!) weken al erg duidelijk en later in de zwangerschap vertellen heeft voor mijn gevoel zo weinig zin. Omdat het dan ook mis kan gaan. Ik weet niet wat wij de volgende keer gaan doen, maar ik denk dat we het na de eerste echo gaan vertellen. Die zal rond de 6 weken zijn en adhv de lengte hoop ik al te kunnen zien of het kindje 'op schema' loopt. Zo was onze dochter met 7 weken en 1 dag 6 mm en onze zoon 1,1 cm! Da's nogal een verschil en ik hoop dat we dat de volgende keer ook snel zien.
Daar was ik weer terug van vakantie, doe me nu nog maar een weekje om echt bij te komen Het was in ieder geval heerlijk om er even uit te zijn veel sneeuw en heerlijk gesnowboard. Alleen ook weer heel dubbel had daar helemaal niet moeten zijn . O&N deed ik hetzelfde als jullie allemaal janken en veel gezonde niewjaarswensen gehoord. Laten we het hopen. Heb wel terug gelezen maar kan het allemaal niet zo goed onthouden8). Polly vlinder jammer genoeg ook jullie welkom hier hoop dat jullie ook steun uit dit topic kunnen halen. Denice fijn dat de laatste echo ook helemaal goed was,hoever ben je nu eigenlijk? Wat een achterlijk stel zeg die zegt dat je op de stoep moet gaan lopen bah sommige mensen.Wij hadden ook een aanvaring op de camping met zo'n aso stel je hoort ze al van ver aankomen,die krijgen het daar nog lastig Grr. Linnie rustig aan hè werk komt wel weer zelf sta je nu op 1. Succes met de Ov. Testten, ik ben er nog niet mee begonnen als ik nu ongi word ga ik ze gelijk bestellen. Slik op dit moment helemaal geen foliumzuur ben heel slecht met pillen zal het als goede voornemen maar weer eens mee beginnen. Sanja gizje mogen jullie nu ook allebei voor het echie of moest er een van jullie nog wachten? Sorry mijn geheugen is een zeef8). Sanja ook jij aan de Ov. Testten het lijken me er in ieder geval genoeg om je ei op te sporen. Oja toets nu met de iPad en die denkt af en toe mee met de woorden die ik tik dus er kan soms wel eens wat geks staan. Kan ook niet meer naar het begin van me bericht kan dus niet alles nalezen. Oja nog zo'n 345 dagen tot 2012
He meiden Wat die foliumzuur betreft, kan geen kwaad hoor. Alles wat je te veel in je lichaam hebt plas je uit. Ik slik al sinds september die 10 keer zo hoge dosis om zeker te weten dat ik er elke dag genoeg van in m'n lichaam heb. Neem hier geen enkel risico (de kans is nu eenmaal groter om weer een kindje met open ruggetje te krijgen). En in de vitamine pillen van etos zwanger worden zit ook nog ene normale dosis, dus slik ik eigenlijk 11 x de gewone dosis Vitamines kunnen geen kwaad, alleen als je iets aan je lever hebt. @wuppie: Fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad, kan me voorstellen dat het dubbel is. Zo lijken veel dingen te wel te voelen heb ik zelf het idee helaas. Hopelijk wordt dit een beter jaar @vlinder: Hier dus het zelfde geval met de foliumzuur, voor ons beide helaas een noodzaak. Kan me voorstellen dat je extra echo's wilt, dat ga ik ook vragen. Puntie enzo hoef ik niet als ze maar vaak genoeg kijken. @linnie: haha, misschien hebben we wel tegelijk ons ei. Zit nu op 10, hij moet ergens tussen de 14 en 25 komen. In november was de periode na m'n ei maar 12 dagen, dus stop maar niet bij dag 21 met klussen Hopelijk helpt het bij ons beide, extra klussen in de verkeerde periode is niet zo handig voor het zwanger worden, wel voor de lol @polly: Goed hoor dat je een plan maakt. je moet doen waar je je goed bij voelt. Zo wilde ik direct na de bevalling die extra foliumzuur, niet omdat ik al zwanger wilde worden, maar wilde dat m'n lichaam er klaar voor was zodra we er geestelijk ook weer klaar voor waren. @denice: Wat grappig dat je je buurvrouw juist had om bloed te prikken, nu maar hopen dat ze d'r mond kan houden. Ik zou het ook nog even lekker voor mezelf houden hoor. He bent zeld al bezorgd genoeg en wilt even lekker zelf genieten. @sanja: Wij hebben hier in de tussentijd ook niets gebruikt. Wilde even geen troep in m'n lichaam. Normaal gesproken gebruik ik de nuvaring, heeft wel minder hormonen en toch raakte m'n lichaam er van slag vorig jaar. Voordeel is wel dat je nu niet hoeft te ontpillen moet je maar denken Je hebt nu al lang genoeg moeten wachten. Hopelijk komt je ongi snel en mag je voor het echie aan de klus Weekend! Ben er hard aan toe, was helemaal kapot gister middag. ipv zingen ben ik lekker even met manlief de stad in gegaan en mezelf verwent. We hebben van de week ook rolluiken voor beneden achter besteld, als ze hangen over een paar weken gaan we ook een paar dagen weg. 2e poging Rome
Nou, ik heb het er idd maar bij gelaten. Ik slik nu al 3 maanden op aanraden van de gyn. Ik ben ook echt niet handig met het innemen van dat soort dingen. neem me ook altijd voor om vitamines te slikken maar het potje blijft altijd in de kast. Ga ze idd verplaatsen naar de badkamer dat is een goede tip! Wuppie gezellig dat je er weer bent. Heeft je dochter geskied? En ik heb de testen (nog) niet wil eerst maar een rondje aankijken. linnie en Gizje gaan er mee aan de slag! Ik was het die nog moest wachten....maar het wachten zit erop. Het is nu wachten op de ongi en aan de slag Gizje, wat fijn weer lekker wat voor het huis gedaan. En een heerlijk vooruitzicht om lekker naar Rome te gaan. Ik wil er ook zo graag even tussenuit, maar manlief wil alleen maar met zn 3en, is ook leuk natuurlijk maar even lekker weg beetje shoppen, lekker eten, drankje doen, uitslapen en wat dingentjes bekijken is echt geen ontspanning met een peutertje! Vlinder, ik heb een beetje hetzelfde als jij. Ik zou het ook niet lang voor me kunnen houden. Heb zoiets als het mis gaat heb je ook weer steun aan mensen. Goed voornemen om van je zwangerschap te genieten. Zou ik ook wel willen, maar zo als ik er nu insta denk ik dat ik het echt heel angstig ga vinden. Wat ook weer tegenstrijdig is want ik weet ook dat het al helemaal niet goed is om je druk te maken! Denice, ik ben toen mijn dochter net geboren was naar de beurs geweest en vond het er echt een gekkenhuis! Heb er nu niet zo'n behoefte aan. Ik vind het nog te confronterend al die babietjes en buiken. Linnie, veel plezier met je testen!! Polly, wat goed dat je je weer iets beter voelt. Wanneer zou je uitgerekend zijn?
Vlinder bij mijn dochter hebben we het ook al heel snel verteld, geloof bij 7 weken al. Dit omdat ik het niet voor me kon houden maar ook omdat ik toen een goeie echo had. Alleen ik heb echt geleerd van al die aandacht. Ik kan er niet zo heel erg goed tegen als iedereen zo met je bezig is. Ik verzwijg meestal ook mijn verjaardag omdat ik niet tegen die aandacht kan. Met een volgende zwangerschap zal de aandacht nog heel anders zijn. Mensen zeggen nu al tegen me, dat het vast en zeker wel moeilijk voor me zal worden. Ik snap dat ze het goed bedoelen maar ik zelf zie wel of het moeilijk wordt of niet. Dus om mij zelf te beschermen houd ik het lekker voor me. Aan de andere kant is steun als het mis gaat ook wel weer fijn. Maar zal het wel eerder aan mijn moeder vertellen. Wuppie fijn dat je er weer bent. Ja zo'n vakantie is heel erg dubbel ik ken dat gevoel. Kort na de bevalling zijn wij ook weg geweest. Is toch wel heel erg zwaar. Ja het is nu wachten op een positieve test of ongi toch? Voel je al iets of weet je het niet zeker? Met mijn werk komt het helemaal goed, ga ind heel rustig aan doen. Ik wilde echt te snel. Is het wat zo'n ipad? Ik zie geen gekke woorden hoor. Zo jij loopt wel erg snel vooruit. Eerst maar eens de lente vind je ook niet. Hoeveel dagen is dat nog? Gizje voor mij is het vandaag ook dag 10 hahaha. Ik reken gewoon op mijn kortste cyclus tot nu toe namelijk 34 dagen. Maar ik ga maandag beginnen met testen. Wie weet heb ik wel een hele korte cyclus deze keer. We zijn al begonnen met om de dag klussen in ieder geval. We gaan er deze ronde heel serieus tegenaan!! Ik ga die 25 testen ook gebruiken totdat ik mijn ei heb gevonden. Tot die tijd blijf ik ook om de dag klussen. Mijn man vind het prima, ik zelf ook. Fijn die rolluiken kan je weer de deur uit, was het duur? Wij zijn in mei naar Rome geweest ik was toen 26 weken zwanger. Het was echt prachtig een echte aanrader! Sanja ik slik ook al 4 maanden foliumzuur. De testen gaan we goed gebruiken. Denice ik ben vorig jaar ook naar de 9 maanden beurs geweest was toen 10 weken zwanger. Ik was moe, misselijk en had het koud. Toen we aankwamen moesten we ergens ver weg parkeren en werden we met bussen verder gebracht. Echt een drama als je,je al niet lekker voelt. Verder heb ik wel een paar leuke dingen gekocht. Zo heb ik toen ook een voedingsjurk gekocht, hopelijk kan ik deze dit jaar wel gebruiken. Al met al vond ik het ook een gekke huis en vond je dezelfde producten als in de grote winkels. Ik ga ook niet meer. MAar ook omdat ik het nog te moeilijk vind. Als ik in jouw schoenen zou staan zou ik het misschien ook wel overwegen. Ik hoop eigenlijk dat als ik weer zwanger ben dat ik niet meer hoef te winkelen. Vond die winkels altijd zo irritant. Door mijn hormonen vergat ik ook alles enzo. Nee winkelen en zwanger zijn gaat bij mij niet samen. Gelukkig heb ik alles al. Zo ik ga zo maar even mijn kast uitzoeken, vanavond ga ik sinds een hele lange tijd weer eens stappen. Ik moet dus op zoek naar iets leuks, sexy en rekbaars! Zal wel een stretch jurkje worden. Ik heb er zin in, hopelijk hou ik het vol! Word echt oud. Zal morgen wel de hele dag gaar zijn en slapen.
Leuk Linnie, lekker stappen en ook zo herkenbaar dat gedoe voor die kast! Gaat manlief ook mee of is het meidenavond? Een van de redenen waarom ik zo jaloers ben op zwangere vrouwen is dat ze zo heerlijk kunnen shoppen. Die nieuwe prenatal in Barendrecht is ook echt een superwinkel. Dat waren toch wel de gelukkige momenten in mijn zwangerschap. Even alle zorgen opzij. Zie ook steeds bergen tassen en dozen als ik bij mijn schoonzus kom, dit doet echt zeer.
Vandaag de zolder opgeruimd zodat we het af kunnen maken. We moeten helaas opnieuw witten, want hebben lekage gehad. Hoezo netseldrang Daarna bij de ikea geweest om een kast te kopen. Morgen schilderen en de kast in elkaar zetten. Vilnder mijn moeder en man weten het al vanaf de test. Ik heb net als Linnie niet zo zin in de goed bedoelde aandacht. En iedereen die aan je buik gaat zitten bah. Heb in 2009 een miskraam gehad en laatst pas met kerst aan de schoonouders verteld. Toen Lanotje er niet meer was heb ik alleen maar steun gehad van mijn vriend, de hondjes en mijn moeder. De rest probeerde het wel, maar had het gevoel dat hun het zwaarder hadden dan ons. Wuppie fijn dat je er weer bent! Toch wel even lekker een weekje weg, maar ook heel dubbel. Ben volgens de vk as maandag 12 wk en volgens gyn as donderdag 12 wk. We gaan het vertellen over 2wk, bij Lanotje hebben we het ook pas met 14wk vertelt. 18-2 weer naar de gyn, misschien kunnen ze dan het geslacht zien. Gizje ik vertel het later om die goed bedoelde aandacht. Leuk vooruitzicht heb je ben nog nooit in Rome geweest. Sanja snap dat je niet gaat. Ik ben dan 17wk als we gaan. Wij kunnen goed tegen drukte en vinden het leuk om overal te kijken. Beverwijk vind ik ook helemaal geweldig. Linnie veel plezier vanavond geniet ervan!
Thanks meiden. Inmiddels heb ik mezelf in een spijkerrok maatje 36 gepropt. Zolang ik niet ga zitten gaat het best . We gaan met een groep vrienden, dus ook met mijn man. Heb er zin in. We wisten niet mee hoe laat we nou ook alweer altijd gingen hahaaha. Moet je nagaan. We vertrekken om 22.30 uur is dat te vroeg? hahaha. Sanja gek he dat shoppen is het echt niet voor mij. Alhoewel ik laatst in een winkel was en toen zag ik een heel schattig lichtblauw kruippakje, had het bijna gekocht. Maar al die benodigheden pff ben blij dat ik het heb. Sanja voor je het weet ben je net als Denice alweer bijna 12 weken zwanger. Let maar op de tijd vliegt! Denice jeetje alweer bijna 12 weken, het vliegt echt. Voor de 9 maanden beurs moet je ind goed tegen drukte kunnen dan is het zelfs heel erg leuk. Ze zouden die beurs niet tegelijkertijd met de huishoudbeurs moeten doen. Het valt me trouwens op dat er laatste tijd veel gasten mee lezen. Hoop niet dat het bekende zijn daar heb ik echt geen trek in. Ik ga genieten! Jullie ook fijne avond!!
Wuppie thx voor de welkomswoorden. Vandaag helaas weer wat minder happy, maar het was echt even fijn om mij gister en de dagen er voor zo te voelen. Weet ook dat ik me steeds langer happy ga voelen. Vandaag hele dag geschilderd, moet nog een hoop gebeuren in ons nieuwe huis. Lijkt me echt moeilijk Sanja, als je dan bij je schoonzus komt. Ik ben heel blij voor al mijn vriendinnen, maar als ze weer een foto op fb of hyves plaatsen dan knaagt er toch iets aan mij. Ik zou trouwens 8 maart uitgerekend zijn. Die datum doet mij op het moment niet veel, ze is eerder geboren en die datum betekent eigenlijk nog weinig. (misschien stukje zelfbescherming). Denice, wij hebben ook lekkage op zolder gehad door het smeltwater. Op kerstavond stonden we te dweilen op zolder, ondertussen liep het water langs de muur één van de slaapkamers binnen. Dit was anders Robin's kamer geworden. Bij mijn eerste zwangerschap wisten ook veel mensen het al met zeven weken. Ik had hier helemaal geen moeite mee, het kan namelijk altijd misgaan....en dat heb ik geweten. Ook werd ik vreselijk geleefd door mijn schoonfamilie (had ik geloof ik al vertelt). Dit keer wachten we tot het bandje is geplaatst en als dit goed is gegaan dan treden we naar het grote publiek. Voor die tijd alleen een aantal dierbaren. Ik wacht ook omdat het de vorige keer ook een ongelooflijke impact heeft gehad op mensen om mij heen. Linnie veel stap plezier!!
Ik snap het heel goed als je wacht hoor, dat zou ik ook zeker overwegen. Ook omdat je dan idd soms rare (wel goedbedoelde) opmerkingen kan krijgen. Hoe vaak wij wel niet gehoord hebben: he gelukkig maar joh, nu hoef je niet meer zo verdrietig te zijn. Ehh? Dus voor de steun hoeven wij het niet te vertellen aan kennissen enzo. Maar aan mijn ouders, schoonouders en broers en zussen zullen wij het wel snel vertellen en de tamtam zal dan vast snel volgen. Wij wonen namelijk bij mijn ouders, en omdat ik ook moet spuiten tijdens mijn zwangerschap (heb trombose en longembolie gehad) en mijn moeder mij dan soms ook zal spuiten, kunnen we het niet echt geheim houden. Ik ben toen ik 4 weken zwanger was van mijn zoontje naar de beurs geweest en pfff het was zo druk! En verder een hoop reclame en spullen die je idd in gewone winkels ook kunt kopen. 1 grote reclamestunt. Maar vond het wel grappig om lekker te tutten daar en de gratis dozen enzo aan te vragen (om nog steeds bedolven te worden door reclame nu ). En Linnie, wow maatje 36! Hopelijk heb je een fijne avond
Ik ga ook niet naar de 9 mnd beurs. 'M'n zus is vorig jaar geweest en die vond het al druk, en zei kan er tegen en ik totaal niet @linnie: maat 36, daar heb ik nooit ingepast haha. Misschien toen ik een jaar of 10 was Ben helaas te zwaar en jojo om de zoveel jaar. Maar nu ga ik voor gezond ipv proberen af te vallen, komt wel weer als er eenmaal een kleintje is. Wij zouden afgelopen mei ook naar Rome gaan, we stonden op het punt naar schiphol te gaan toen er wat rare dingen op straat gebeurde en ik dus niet meer weg durfde. Was toen een week of 8 zwanger. Daarna zijn we niet meer weg geweest. Ben dus hard toe aan vakantie. De rolluiken zijn best prijzig, maar het isoleert ook weer lekker en in de zomer houd het de zon buiten (is nogal heet in huis in de zomer). @denice: wat gaat het snel zeg, 12 wk al weer
Linnie, hoe was het? Ben je brak? enne... maatje 36 daar kom ook ik echt niet in de buurt. Maat 42 komt eerst en eigenlijk 44 maar daar wil ik niet aan beginnen! Gizje, ik ga ook maar voor gezond. Over een tijdje zijn we toch weer zo rond als een ton! Polly, ik ben echt wel heel blij voor mn schoonzus, maar tegelijkertijd ben ik ook angstig hoor. Heb dat bij iedereen die zwnager is. Heb echt zoiets van meid je kan nou wel lekker blij zijn maar je bent er nog niet! Vind dit echt een nare gedachten van mezelf maar kan er niks aan doen. Van al die berichten en foto's op de hyves word ik ook gek. Spannend Denice, het geslacht!
De kast staat, maar duurt altijd langer dan gepland. Lekkage gewit en volgende week nog een keer alles witten. Linnie leuke avond gehad? Klopt ze hadden het niet tegelijk moeten doen. En de tijd vliegt echt, kan het soms niet geloven dat ik al 12wk ben. Begin het nu wel meer te beseffen. Polly balen he lekkage. Bij ons was een dakpan kapot, gelukkig bleef het op de zolder. Snap dat je het nu ook later gaat vertellen. Ik heb ook nog steeds momenten dat ik me minder happy voel. De pieken en dalen worden nu wat vlakker met soms nog een uitschieter. Geef er gewoon aan toe. Vlinder dat ik niet niks wat jij hebt/had. Ja die reclame daar kom je niet vanaf. Maar soms zitten er wel leuken dingen bij en wie weet kun je het straks goed gebruiken Gizje wat vliegt de tijd he. Let maar op straks zijn we allemaal zwanger hier en komen jullie bij mij op kraamvisite met een dikke buik Sanja ik kan ook niet meer wachten. Eerst nog naar de vk.
Waag me morgen weer een weg naar de sportschool. Lekker weer 3x per week trainen! Vraag mij af hoe het gesteld is met mijn conditie, laatste x sportschool was juni vorige jaar. Wilde tijdens de zwangerschap door sporten, maar dat kon ik niet opbrengen . Nu ook die bloedarmoede er bij, nou ja rustig aan beginnen dan maar.