Polly heftig zeg die lekkage, hopelijk blijft de sneeuw nu een beetje weg tot de lente. Dat je wacht met vertellen begrijp ik echt helemaal. Ook ik weet dat het mis kan gaan vooral voor 12 weken, maar dat is toch wel anders. Hopelijk kan je de weg naar de sportschool nog vinden. Sporten tijdens de zwangerschap heb ik ook niet gedaan, dat voelde niet goed. Wil de volgende zwangerschap wel blijven bewegen misschien wandelen en fietsen. Zwangerschapszwemmen lijkt me ook wel leuk. Zwangerschapsgym hoeft niet meer, dat heb ik gedaan. Puffen heb ik toch niet meer nodig. Misschien valt het ind. wel mee je gevoel bij de uitgerekende datum. Tegenwoordig is het eerst mee maken voordat je weet hoe je reageert. Worden jullie ook zo gek van die mensen die zeggen, ''Ow maar zware dagen zullen er echt nog wel komen hoor''!! Pfff of ik dat niet weet. Vlinder84 toevallig paste ik deze maat 36 omdat deze over mijn buikje heen kon . Anders heb ik maat 38 sinds de bevalling. Bij H&M ga ik gewoon niet meer shoppen want daar kloppen de maten echt voor geen kanten. Vervelend zeg die opmerking, ofdat je dan ind. niet meer verdrietig voelt. Ach ja mensen begrijpen het gewoon niet dan kunnen we ook niet kwalijk nemen. Soms is het alleen zo moeilijk. Gezellig dat je bij je ouders woont. Jeetje dat spuiten hoe vaak moet dat dan? Gizje ook ik ga nu niet streng afvallen, lijkt me niet zo goed voor je lijf als je zwanger wilt worden. Gewoon goed opletten wat je eet en een beetje bewegen afentoe. Als het kleintje er is ga ik ook volledig lijnen. Maatje 36 pas ik ook niet meer hoor, deze rok zat ook echt strak. Zit nu op 38. Toen ik 18 was paste ik maatje 34 nog, die tijden zijn voorbij. MAar ach ben nu zelfs trots op mijn mama buikje. Die heb ik van mijn dochter gekregen. Denk ind. dat een vakantie dan wel lekker is ja. Ook niet fijn he als je, je zo angstig voelt. Is dat sinds de zwangerschap of had je dat altijd al een beetje? Rome is echt heel mooi! MAar wel heel vermoeiend het is er erg druk met veel verkeer en je loopt de benen uit je lijf omdat je alles zo graag wilt zien. Met 26 weken zwangerschap was het misschien ook teveel van het goeie. MAar ik voelde me erg goed. We hebben een dag lang in een heel mooi park rond gehangen, dit was echt super! 1 van onze mooiste momenten met zijn drie-en. Kan nu toch zeggen dat we met zijn drie-en naar Rome zijn geweest. Denice stappen was echt heerlijk!! Echt als vanouds helemaal los gegaan. Was zo brak dat ik een afspraak heb gemaakt met mijzelf. Dit was de laatste keer dat ik zo los ben gegaan. Ga nu op mijn lijf letten en hopelijk mag ik dan snel zwanger zijn. Volgend jaar ga ik dan wel weer een keer los, als mijn kleintje bij zijn opa en oma slaapt. Vrienden van ons waren er ook bij die zijn in November mama en papa geworden. Het was hun eerste uitje en hun kleine was bij opa en oma. Ben dan best wel jaloers hoor, zou ook zo graag de volgende middag dan mijn kleintje ophalen. Dit soort dingen doet pijn. Die gekke gedachten richting andere herken ik wel hoor. Ik denk ook afentoe de gekste dingen. Ik heb dit met mijn psych besproken en die zei dat dit heel erg normaal is. Het zou juist gek zijn als je het niet zou hebben. Denice wij komen nog wel aan de beurt hoor, dat kleintje komt er! Denice wat een heerlijk vooruitzicht heb je me gegeven. Op kraamvisite met een dikke buik ik kan niet wachten! Konden we de tijd maar doorspoelen. Fijn he die 12 weken die eerste weken zijn toch extra spannend. Bij onze dochter ging ik bij 20 weken echt genieten. Alhoewel ik dit nu vanaf dag 1 al zou doen denk ik. Die angst is er toch wel, valt bij jou erg mee he? Fijn dat het huis nu bijna klaar is. Lijkt ind. op nesteldrang. Laat je het kamertje van Delano in tact of wil je er iets aan veranderen. Ik weet nog wel dat het kamertje echt heel erg leuk is. Ik zelf heb het plankje boven de commode nu al ingericht als het plekje van onze dochter. Daar staan de sneakers die ze van mijn zus heeft gehad, een waxinelichthouder met roze vlinders en een fotolijstje met haar foto erin. Daarboven hangt een hele leuke koekoekklok waar een olifantje uit komt. Dit is en blijft haar plekje. Verder is alle aankleding roze dus mocht het een jongetje zijn dan laat ik hier een lichtblauwe stof over heen naaien. Aan de binnenkant blijft het roze zodat het ook altijd haar kamertje blijft. Je ziet het heb het al helemaal bedacht allemaal. Wuppie al nieuws? Wanneer is je NOD? Zo ga nu mijn huis maar eens doen. Mijn man loopt vandaag mee bij een bedrijf met de hoop dat hij het wat vind zodat hij daar kan werken. Zo hoop ik dat per 01 02 2011 wij weer allebei aan de slag kunnen en ons leventje op kunnen pakken. Dat thuis hangen is leuk geweest. DAt komt wel weer als ik met verlof mag
Linnie ik zit vandaag op dag 16 ben dus erg druk deze dagen . Fijn dat je uitje leuk was en je er van heb genoten klinkt alsof je de goede zin heb terug gevonden op naar een nieuw hoodstuk dan maar? en maatje 38 vind ik echt super netjes heb ik ook en je bent vast een stuk groter dan ik. Polly ook ik ga zometeen weer richting sportschool is er met de feestdagen en de sneeuw niet van gekomen(lopen normaal buiten) Ik heb het echt nodig even lekker je hoofd leeg maken en nergens aan denken, heb ook hardgelopen tijdens de zwangerschap wil ik de volgende keer ook zeker weer gaan doen. Denice gelukkig bijna klaar met klussen. en lijkt me leuk met ze allen met dikke buik op kraamvisite.12 weken alweer voor mijn gevoel is het heel hard gegaan, voor jou ook een beetje of kruipt de tijd? Sanja ik ken die gevoelens ook. Als iemand verteld zwanger te zijn helemaal blij moet ik echt moeite doen om blij te reageren, niet kwa jaloersie maar zo van wacht maar af duurt nog even. Gizje ik hoop dat jullie binnenkort lekker op vakantie durven/kunnen. Heb je niet iemand die op je huis wil passen? ik ben ook zo'n jojo, als ik klaar ben met zwanger worden zijn blijven. ga ik voor de laatste keer heeeeel streng en dan zo houden. Voel me namelijk zoveel lekkerder zonder dat gewicht. Vlinder heftig dat je moet spuiten, dan is het wel fijn dat je moeder je daarbij kan helpen en daar heb je dan ook steun aan. Vertellen lijkt mij heel moeilijk en het maalt nu al of ik zou wachten en hoelang buitenwereld wacht sowieso maar even maar mijn ouders. Aan de ene kant snel vertellen zodat je steun heb, aan de andere kant dan zitten zij ook gelijk weer in de stress. Denk dat ik maar afwacht hoe snel je wat kan gaan zien. Is het een idee om een lijstje te maken met nod datum's en andere datum's zoals geboortedagen en afspraken?
Wuppie goed idee van je die lijst! Zal ik maar beginnen: 27-01-2011 VK Denice 18-02-2011 GYN Denice 14-05-2011 Delano 1 jaar 28-07-2011 Uitgerekende datum/verjaardag Denice Bedoel je zoiets?
Wuppie heb het maar even appart gezet zodat andere het kunnen quoten. De eerste 12wk zijn voorbij gevlogen, misschien komt het ook omdat ik nog veel aan Lanotje denk. Linnie lekker helemaal los gegaan! Laatst vroegen vrienden aan ons of we mee gingen naar Hard Base Ach wat jij zegt volgend jaar weer. Leuk vooruitzicht he ik dacht nodig jullie alvast uit Ja de angst valt erg mee, maar bij mij is het ook niet mis gegaan met de zwangerschap. Ik verheug me erop wanneer ik het beebje weer mag voelen, vind dat zo'n lekker gevoel. De vk dacht dat ze mij gingen inleiden, maar de gyn zei dat ze het gewoon spontaan laten komen. We gaan wel iets aan het kamertje veranderen, wat meer bamboe takken verven. Vooral als het een meisje wordt dan moet er wel roze komen. Maar het beebje komt de eerste maanden lekker bij ons op kamer, vond dat met Lanotje heel fijn ivm bv. We hebben bij de ikea al een extra kommode gekocht voor onze kamer. Polly knap hoor 3x in de week. Ik ga niet naar de sportschool en heb het ook nooit gedaan. Wij hebben 2 honden American Staffords van 6 en 4 jaar. En die laten we 3 uur per dag uit. 's Ochtends voor dat ik naar mijn werk ga 1 uur, 's avonds na het eten samen 1,5 uur en voor het slapen gaan half uurtje. Hoe staat het eigenlijk met de rokers?
Wuppie goed idee zo'n lijstje, zal zo direct het lijstje van Denice direct aanvullen. Fijn dat je tijd hebt gevonden tussen het klussen door . Heb je, je ei gevonden? Ik heb ook zoiets dat ik wel zie wanneer ik het vertel. Nu denk ik dat ik het liefst heel lang wacht. Maar misschien ben ik wel weer zo blij dat ik het weer van de daken schreeuw. Maar daar krijg ik dan vast weer spijt van. Ik wil eerst zelf lekker zolang mogelijk genieten. Daarna hebben we nog tijd zat om het met andere te delen. Ik heb de zin in het leven ind weer wat meer gevonden. Ik wil verder en ik weet nu zeker dat ik heel graag weer zwanger wil worden. Deze ronde meer dan de vorige rondes eigenlijk. Hopelijk is het deze ronde raak. Zoniet dan de volgende ronde weer nieuwe kansen. Denice Leuk hard base!! Ging ik ook altijd naar toe. AFgelopen zaterdag ben ik naar Pussy lounge geweest. Gaan we nu geloof ik al 10 jaar naar toe. Heb me lekker misdragen het was echt super gezellig. Maar hou het hier voorlopig bij. Ga volgend jaar wel weer stappen en dan de volgende dag mijn kleintje ophalen bij opa en oma. Gelukkig valt de angst mee, ik heb hetzelfde mijn zwangerschap was ook goed gegaan dus hoopte al dat dit dan zou mee vallen. De mensen om mij heen zeggen namelijk dat ik hier al angstig zou zijn maar ik dacht al dat ze het mis zouden hebben. Moet je nagaan wat weten die mensen nou? Wel heb ik angst voor de bevalling, ook al gaat het dit keer met een keizersnee. Ik ben pas opgelucht als ik mijn kindje huilend in mijn armen heb. Ja heerlijk he dat je, je kindje bijna mag voelen. Wat Sanja zei, dat je, je tweede kindje eerder voelt. Wie weet mag je het al over 5 weken voelen. Fijn dat je nog wat aan het kamertje kan doen. Ik heb vandaag ook weer eens het bedje opgemaakt. Ik heb er even staan dromen. Ook ik zou mijn kindje het eerste jaar op onze kamer houden. Het wiegje stond al klaar. Ik verlang ook erg naar het geven van borstvoeding, deed zo pijn dat ik het niet kon geven. Hoe is jouw borstvoeding verlopen? Grappig dat je het vraagt over het roken. afgelopen zaterdag nam ik dus 1 trekje sinds anderhalf jaar. Gatver wat was dat vies. Gelukkig maar. Heb jij er moeite mee om niet te roken nu?
27-01-2011 VK Denice 18-02-2011 GYN Denice 14-05-2011 Delano 1 jaar 28-07-2011 Uitgerekende datum/verjaardag Denice 03 02 2011 NOD Linnie (denk ik) 11 08 2011 Evi 1 jaar 13 08 2011 Evi dag van overlijden 18 08 2011 Evi begraven 23 09 2011 Linnie jarig 29
18-02-2011 GYN Denice 14-05-2011 Delano 1 jaar 28-07-2011 Uitgerekende datum/verjaardag Denice 03 02 2011 NOD Linnie (denk ik) 11 08 2011 Evi 1 jaar 13 08 2011 Evi dag van overlijden 18 08 2011 Evi begraven 23 09 2011 Linnie jarig 29 03 02 2011 NOD Gizje (ook ik weet het niet zeker) 29 08 2011 Maaike 1 jaar geleden geboren / overleden
Linnie en Denice leuk om te lezen dat jullie ook naar feesten gaan/gingen. Ik blijf Awakenings het leukst vinden, maar de afgelopen jaren ben ik echt niet zo fanatiek meer. Eigenlijk pakken we nu alleen het festival nog mee. Wat betreft het lijstje, ik ga proberen er iets van te bakken. Ha wuppie nog een sporter. Het ging eigenlijk nog best wel goed, had verwacht dat er niets meer van mijn conditie over zou zijn. Zeker die bloedarmoede zat me dwars, is toch iets met de zuurstoftoevoer naar de organen ed. Maar al met al niets te klagen. Normaal krijg ik na het sporten altijd een enorm happy gevoel, maar dat bleef nu uit. Dat was wel jammer. Hoe ging het sporten bij jou? Denice drie uur per dag de hond uitlaten noem ik ook sporten hoor!
18-02-2011 GYN Denice 14-05-2011 Delano 1 jaar 28-07-2011 Uitgerekende datum/verjaardag Denice 03 02 2011 NOD Linnie (denk ik) 11 08 2011 Evi 1 jaar 13 08 2011 Evi dag van overlijden 18 08 2011 Evi begraven 23 09 2011 Linnie jarig 29 03 02 2011 NOD Gizje (ook ik weet het niet zeker) 29 08 2011 Maaike 1 jaar geleden geboren / overleden 08 03 2011 oorspronkelijk uitrekendatum Robin 09 03 2011 klussen kan beginnen 12 08 2011 Polly jarig 35 (OMG) 24 10 2011 Robin was 1 jaar geweest + dag van overlijden 02 11 2011 Robin jaar terug gecremeerd
@wuppie: Ik ga weer voor je duimen Je bent de eerste met je NOD, hopelijk is het ook de laatste @linnie: Als je uitgepoetst bent, mag je hier wel verder gaan hoor Mis echt m'n vrije dag om te poetsen. En wat lekker dat je weer zin hebt om aan de slag te gaan. Hopelijk kunnen we allemaal snel uitkijken naar verlof @denice: lijkt me echt lekker zoveel jij loopt. Zou hier ook wel een hond willen, maar we werken allebij fulltime en niet om de hoek helaas. We moeten eigenlijk weer proberen elke avond te wandelen, want daar heb ik helaas moeite mee. Moet eigenlijk eens door gestuurd worden voor othopedische schoenen, steunzolen helpen helaas niet goed genoeg. @sanja: Zo denk ik nu ook bij elke blije zwangeren. Wacht nu maar af tot je een gezond kindje in je armen hebt. Door alle verschillende verhalen van iedereen hier weet je wat er allemaal kan gebeuren. Toch hoop ik dat we allemaal kunnen genieten van de aankomende zwangerschappen @polly: Lekker hoor dat je zo fanatiek kan sporten. Ik vind het echt helemaal niets. We hebben hier een crosstrainer die gebruik ik af en toe en daar houd het mee op. Het enige leuke vind ik dansen, dus hopelijk kunnen we het volgend seizoen weer oppakken. Anders ga ik weer naar Zumba denk ik. Het wordt echt tijd om een dagje te gaan minderen met werken. Wil gewoon te veel dingen in m'n vrije tijd doen Durf het nog even niet aan te kaarten op werk. Als het goed is heeft m'n manager volgende week wat meer tijd (die is op het moment zelf snachts aan het werk), dus ga hem nu even niet lastig vallen.
18-02-2011 GYN Denice 14-05-2011 Delano 1 jaar 28-07-2011 Uitgerekende datum/verjaardag Denice 03 02 2011 NOD Linnie (denk ik) 11 08 2011 Evi 1 jaar 13 08 2011 Evi dag van overlijden 18 08 2011 Evi begraven 23 09 2011 Linnie jarig 29 03 02 2011 NOD Gizje (ook ik weet het niet zeker) 29 08 2011 Maaike 1 jaar geleden geboren / overleden 08 03 2011 oorspronkelijk uitrekendatum Robin 09 03 2011 klussen kan beginnen 12 08 2011 Polly jarig 35 (OMG) 24 10 2011 Robin was 1 jaar geweest + dag van overlijden 02 11 2011 Robin jaar terug gecremeerd 25 01 2011 nod (ongeveer) 20 04 2011 Sophie 3 18 07 2011 Ventje 1 jaar 12 10 2011 wuppie 30 8).
Zo lijstje ook aangevuld nou maar hopen dat we het snel mogen aanvullen met uitgerekende datum's en gyn bezoeken. Denice 3 uur lopen per dag who dan heb je wel beweging genoeg. Dit weekend heeft mijn meisje ook weer gespeeld bij haar nichtje die zo'n hond hebben wat een schat is dat toch voor die kleintjes. roken hmm nog steeds niet gestopt terwijl ik weet dat het zoveel beter is. Zit wel heel erg in me hoofd maar heb een laatste zetje nodig denk ik. Mooi dat de tijd snel gaat ben heel benieuwd naar het geslacht van jullie beeb. Linnie ja zo klink je ook mooi zo. Vorig jaar rond deze tijd was ik zwanger en toen heb ik het gewoon verteld onder het mom van we hebben er vertrouwen in. Helaas ging dit fout. Daarna was ik gelijk weer zwanger van ons mannetje en hebben we ons mond gehouden tegen de ouders tot de eerste echo en de rest tot 13 weken. Als het deze ronde raak is kan ik het wuppieman vertellen op schiphol als hij terugkomt lijkt me leuk.Heb me ei niet echt gespot wel last van slijmpies dus daar maken we dan maar gebruik van. Polly hier ging sporten ook wel goed conditie was aardig daarintegen kreeg ik wel heel erg last van me buik zwol helemaal op tijdens het hardlopen darmen zijn nog op vakantie denk ik. Bloedarmoede had ik ook tijdens de zwangerschap was 4 en eigenlijk deed de huisarts er niks aan. Heb zelf een fles floradix gekocht en dat hielp wel wat werd er wat minder wiebelig van. Gizje ja volgens ben ik de eerste van mij mag het nu ook wel een keer raak zijn dit weekend is het alweer een half jaar geleden. Als ik banners zie hier op het forum met een kindje uit 2010 en nu weer zwanger zijn draait me maag wel een beetje om..
18-02-2011 GYN Denice 14-05-2011 Delano 1 jaar 28-07-2011 Uitgerekende datum/verjaardag Denice 03 02 2011 NOD Linnie (denk ik) 11 08 2011 Evi 1 jaar 13 08 2011 Evi dag van overlijden 18 08 2011 Evi begraven 23 09 2011 Linnie jarig 29 03 02 2011 NOD Gizje (ook ik weet het niet zeker) 29 08 2011 Maaike 1 jaar geleden geboren / overleden 08 03 2011 oorspronkelijk uitrekendatum Robin 09 03 2011 klussen kan beginnen 12 08 2011 Polly jarig 35 (OMG) 24 10 2011 Robin was 1 jaar geweest + dag van overlijden 02 11 2011 Robin jaar terug gecremeerd 25 01 2011 nod (ongeveer) 20 04 2011 Sophie 3 18 07 2011 Ventje 1 jaar 12 10 2011 wuppie 30 8). 14 01 2011 verwachte ongi 23 02 2011 afspraak bij gyn 28 08 2011 Onze Bink 1jaar 15 10 2011 dochterlief 3 20 11 2011 sanja 32
Zo ook even aangevuld.. Wat hebben jullie weer veel geschreven zeg! even een snelle reactie tussendoor. Ik ben vorige week weer gestopt met roken. Het gaat redelijk moet echt even doorzetten en vreet me klem! Ik was ook echt een feestbeest. Ken pussy lounce ook, hier gingen wij vaak naar luna parc en de b2s feestjes. Is nu overigens wel jaren geleden. Gizje, ik denk ook echt dat het voor jou goed is om een dagje te minderen. Hopelijk pakt je manager het goed op. Wuppie, het komt wel goed met dat roken als het straks echt weer moet is het zo gepiept toch? Ik heb nu ook meer moeite. ik weet ergens wel dat roken niet goed is voor mn bloeddruk. Maar het stoppen is nu echt moeilijker als met een kindje in je buik. wuppie ik hoop ook echt voor je dat het raak is. het zou een mooi begin zijn. Denice, is idd een gezellig vooruitzicht al woon jij wel een eind uit de richting! Linnie, duimen dat je man de job krijgt. Ik zou er gek van worden zo op elkaar lip. Al is het natuurlijk ook wel gezellig. Hoe gaat het werken bij jou?
27-01-2011 VK Denice 18-02-2011 GYN Denice 14-05-2011 Delano 1 jaar 21-06-2011 Delano dag van overlijden 28-07-2011 Uitgerekende datum/verjaardag Denice 32 03 02 2011 NOD Linnie (denk ik) 11 08 2011 Evi 1 jaar 13 08 2011 Evi dag van overlijden 18 08 2011 Evi begraven 23 09 2011 Linnie jarig 29 03 02 2011 NOD Gizje (ook ik weet het niet zeker) 29 08 2011 Maaike 1 jaar geleden geboren / overleden 08 03 2011 oorspronkelijk uitrekendatum Robin 09 03 2011 klussen kan beginnen 12 08 2011 Polly jarig 35 (OMG) 24 10 2011 Robin was 1 jaar geweest + dag van overlijden 02 11 2011 Robin jaar terug gecremeerd 25 01 2011 nod (ongeveer) 20 04 2011 Sophie 3 18 07 2011 Ventje 1 jaar 12 10 2011 wuppie 30 8). 14 01 2011 verwachte ongi 23 02 2011 afspraak bij gyn 28 08 2011 Onze Bink 1jaar 15 10 2011 dochterlief 3 20 11 2011 sanja 32
Polly wij zijn ook al 3 jaar niet meer geweest door omstandigheden. Vond Sensation altijd het feest! Daarom ga ik ook kiet naar de sportschool. Ik beweeg genoeg. Linnie gelukkig smaakte het niet! Ik heb er echt geen moeite mee, vind het zelfs stinken. Vind het wel fijn dat ik meer echo's krijg en een guo. Snap dat je angst hebt voor de bevalling, maar wie weet omdat je nu ook meer echo's enzo krijgt valt het mee. Krijg je een geplande keizersnee? De bv kwam moeilijk op gang, maar na 4dg kreeg ik een andere kraamverzorgster en die wist van aanpakken. Heb toen een klof gehuurd bij de Thuiszorg en daarna liep het als een trein. Zelfs toen ik helemaal in de stres was in het ziekenhuis moest ik vaak kolven want ze stonden op knappen. Linnie ik vind het echt super knap van je dat je zo positief weer in het leven staat! Gizje ik werk 4dg en heb 2 honden dus het kan wel. Wie weet als je straks een dag minder werkt. Wuppie het zijn echt schatten voor kinderen. Kan niet wachten dat er hier ook 1 rond kruipt/loopt. Dat zetje komt eraan let maar op! Ik heb een chronisch ijzer te kort en gebruik hiervoor Losferron(bruistabletten), Kruidvat vitamine c+ijzer(bruistabletten) en Floradix. Sanja knap van je hoor! Vooral zo doorgaan. Het is inderdaad uit de richting. Misschien kunnen jullie carpoolen, want jullie wonnen dicht bij elkaar.
Denice ik wilde nog vragen hoe het komt dat de verloskundige denkt dat je ingeleid gaat worden? Waar heb je zelf de voorkeur naar? Ik zelf ben ingeleid en vond het helemaal niks. Mocht je de keuze hebben dan zou ik daar ind goed over na denken. Of ben je bij Delano ook ingeleid? Sowieso is iedere ervaring natuurlijk heel persoonlijk. Polly ind grappig dat er zoveel feestbeesten onder ons zijn. Wie weet zijn we elkaar allemaal wel eens tegen gekomen. Awakenings daar ging mijn man altijd naar toe. Het is ook wel eens in Maassilo toch? Jij gaat toch al snel aan de klus, het is zo maart. Spannend!! Gizje wil best bij je poetsen hoor. Maar denk dat het lekkerder is als je zelf minder gaat werken zodat je lekker meer tijd hebt voor jezelf. Ik zit er ook aan te denken om van 36 naar 32 uur te gaan. Vind je dat ik dit nu al moet aangeven of zal ik nog even wachten? Sowieso moet eerst mijn man weer werk hebben voordat ik dat doe. Was jij nou aan het solliciteren? Wie had nou die brief geschreven jij toch? Wuppie dat slijm is ind heel veel zeggend dus hopelijk heb je het goed gespot en gebruikt. Nog maar even dan weten we het. Leuk om het op schiphol te zeggen. KAn je een groot spandoek maken met een + erop . Kijken of hij het snapt. Sanja wij zijn ook vaak naar Luna parc en b2s feestjes gegaan. Nog in club tropicana en outland. Zo'n 10 jaar geleden ben ik hier mee begonnen. Nu afgelopen zaterdag weer eens een keer geweest was gezellig. Wie weet hebben wij ook wel de menige gesprekken gehad op de wc. Als ik een slokje op heb ga ik meestal met iedereen staan praten op het toilet. Zo zag ik 1 van die danseressen een keer werken in een schoenenwinkel in R'dam ik vroeg toen ook aan haar waar ik haar van kon. Ze gaf aan naar dit soort feestjes te gaan. Het weekend daarna gingen we weer naar zo'n feestje, zie ik haar naakt op het podium staan. hahaha dat is echt heel raar. Dat naakt slaat toch nergens op vind ik. Als we langs gaan bij Denice kunnen we volgens mij makkelijk carpolen. Het is maar een uurtje rijden vanaf hier. Vandaag weer aan het werk geweest dit keer ging het weer heel erg goed. Het zal zo wel doorgaan met zijn ups en downs maar dat is met alles. Zolang je maar goed toegeeft aan die downs. Mijn man en ik worden niet echt gek van elkaar. Het is wel zo dat we allebei weer ons leventje terug willen. Dus net als vroeger samen de deur uit s'ochtends en s'avonds samen thuiskomen. Het zijn de kleine dingen die je mist. Dus hopelijk krijgt hij die job en ben ik snel weer in mijn oude ritme. Na vandaag zit ik steeds vaker te denken dat het zo oneerlijk is voor mijn collega's mocht ik dit jaar weer met verlof gaan. Weet wel dat ze het snappen maar toch, heel dubbel gevoel.
Net terug van een sushidate met een vriendin! Heerlijk even sushi eten bij Sumo en wijntjes drinken. Het bizarre is dat het voelt als of voor alles weer een eerste keer is. De eerste keer sushi eten zonder Robin. Niet meer opletten met rauwe vis ed. Het gaat zo bij alles, eerste keer weer sporten, eerste keer weer dit. Blegh, iets voelt er gewoon gek in mijn lijf en ik kan het niet plaatsen. Het is leuk en gezellig, maar er ontbreekt iets. Hoe gezellig het dan ook is. Herkenbaar???? Wat betreft het klussen, ik heb van 3x ongesteld worden voordat ik mag beginnen 2x gemaakt . Je weet maar nooit, straks duurt het langer dan de vorige keer . Misschien lukt het helemaal niet meer . Goed geen rampspoed nu. Linnie ik begrijp zo dat je weer behoefte heb aan je oude ritme. Hoop zeker dat je partner de baan krijgt! Het lijkt me btw heerlijk om een hond te hebben! Helaas niet voor ons weggelegd omdat we overdag niet thuis zijn en dus niet kunnen uitlaten. Mocht er een kleine komen en ik ga minder werken, dan gaat het misschien wel lukken! Btw ik had sowieso niet veel moeite om te stoppen met roken aangezien ik meer een mooi weer roker ben op een terrasje. Stoppen met een wijntje vond ik veel lastiger ..
27-01-2011 VK Denice 18-02-2011 GYN Denice 14-05-2011 Delano 1 jaar 21-06-2011 Delano dag van overlijden 28-07-2011 Uitgerekende datum/verjaardag Denice 32 03 02 2011 NOD Linnie (denk ik) 11 08 2011 Evi 1 jaar 13 08 2011 Evi dag van overlijden 18 08 2011 Evi begraven 23 09 2011 Linnie jarig 29 03 02 2011 NOD Gizje (ook ik weet het niet zeker) 29 08 2011 Maaike 1 jaar geleden geboren / overleden 30 12 2011 Gizje jarig 29 08 03 2011 oorspronkelijk uitrekendatum Robin 09 03 2011 klussen kan beginnen 12 08 2011 Polly jarig 35 (OMG) 24 10 2011 Robin was 1 jaar geweest + dag van overlijden 02 11 2011 Robin jaar terug gecremeerd 25 01 2011 nod (ongeveer) 20 04 2011 Sophie 3 18 07 2011 Ventje 1 jaar 12 10 2011 wuppie 30 8). 14 01 2011 verwachte ongi 23 02 2011 afspraak bij gyn 28 08 2011 Onze Bink 1jaar 15 10 2011 dochterlief 3 20 11 2011 sanja 32