Even een snel berichtje, moet zo naar werk. Ben zelf nooit echt een feest beest geweest, af en toe stappen in R'dam of A'dam, maar meestal lekker een ierse pub in. De laatste tijd erg weinig. Lijkt wel of ik er geen behoefte meer aan heb. Lekker terrasje hangen en lekker uit eten is het nu meer. @wuppie: Zou echt leuk zijn als je hem goed nieuws kan vertellen op schiphol Vind het ook een geweldige plek. @linnie: Ken het gevoel met dat verlof. Hopelijk gunnen de bazen ons het toch allemaal. Als jij minder wil gaan werken gewoon aangeven. Heb ik ook gedaan voordat ik weer volledig aan de slag was. Alleen zitten we midden in een enorm project wat maandag als het goed is afgerond wordt. Dan kaart ik het weer even aan. Nu moet ik echt weg, vanavond meer
Linnie omdat mijn bevalling zo snel ging dacht de vk dat ik ingeleid werd. Bij Delano ben ik niet ingeleid het begon om 21:30uur met bloedverlies, om 22:30uur in het ziekenhuis (3cm ontsl), om 0:00uur vliezen gebroken en om 4:19uur Lanotje geboren. Dus ik laat me nu ook niet inleiden. Het is nu tijd voor ons en onze collega´s en bazen moeten daar gewoon begrip voor hebben. Al ben ik zelf wel bang om het te vertellen, want ben nog aan het reintegreren en als alles goed gaat ga ik 20-6 alweer met verlof Polly ik werk 4dg en mijn vriend 5a6dg en toch hebben we 2 honden. Ik ga er dan 's ochtends vroeg uit om een uur te lopen, mijn vriend komt om 16:00uur thuis en laat ze even plassen. Na het eten weer 1,5uur. Het is maar waar de hond aan gewend raakt, want mijn buurman is afgekeurd en zit de hele dag thuis met hond, maar mijn honden worden langer uitgelaten
Hihi, polly je hebt je plan nu al weer aangepast! En je hebt gelijk hoor meid. De kans is groter dat het even duurt als dat het direct raak is toch? Wie weet Linnie op het toilet... Het is idd een plek waar je ongegeneerd tegen wild vreemden aan gaat lullen! Gizje, het lijkt me heerlijk even een terrasje pakken vooral dan de zon die daar dan bij hoort. Dames, Ik heb echt een winter dip, kom maar op met dat voorjaar. Hoeveel dagen nog?? Mijn weekend begint nu, dat is dan wel weer lekker. ga snel mn meisje ophalen. Die moest vanmorgen zo huilen toen ik haar naar het kdv ging brengen. Echt zo zielig
@ Denice we hebben vorige keer op hetzelfde moment getypt. Sensation vond ik ook altijd super maar dan wel black, aangezien dat er niet meer is houd het op. Ik vind het ook stinken nu hoor dat roken. Gelukkig dat je er geen moeite mee hebt. Meer echo's is ind heel geruststellend, de gyn had ind al aangegeven dat hij mij helemaal binnenste buiten zou gaan keren. Maar natuurlijk niet de onderzoeken met teveel risico's als dit niet nodig is. Lijkt me wel heel erg fijn hoor die echo's laat maar komen. Ik mag kiezen of bij de verloskundige of bij de gyn en ook mag ik kiezen of natuurlijk bevallen of met een geplande keizersee. Ik weet nu al dat ik voor een geplande keizersnee ga. Dat betekent dus ook dat het kindje gehaald wordt wanneer het goed op gewicht is. Dus waarschijnlijk eerder. Zo zie je hoe fijn het is om een goeie kraamverzorgster te hebben. Kan je dezelfde vragen? Ook wel fijn denk ik als de kraamverzorgster op de hoogte is van je geschiedenis. Bedankt voor je complimentje . Moet zeggen dat ik hetzelfde over jou denk. Het doet me goed om te horen/zien dat het zo goed met jou gaat. Dat de nieuwe zwangerschap zo goed verloopt en dat je daar zo van geniet ondanks je verdriet. 20 06 alweer met verlof hahha dat is lekker dat is al over een klein half jaartje. Heerlijk. Maar ind. wel heel moeilijk om te vertellen, ik herken dat gevoel nu al. Inleiden als het niet hoeft ind. niet doen. Wat een mooie bevalling heb jij gehad zeg van Delano. Super snel zelfs. Ik vond het bevallen zelf wel heel fijn om te mogen doen. Zal het bij een keizersnee ook zeker wel even missen. Maar ja kan mijn man het niet aan doen om het natuurlijk te doen. Mentaal is het voor mij denk ik ook niet echt goed. Ach ja ben allang blij dat ik het heb kunnen doen. Polly heel herkenbaar hoor die eerste keren. Raar is dat he? Ze zeggen niet voor niets dat het eerste jaar het zwaarst is. Laten we hopen dat het tweede jaar ind. wat makkelijker gaat. Lekker zeg Sumo zelf gaan we altijd naar Shabu als mijn man is aangenomen gaan we daar weer lekker eten. Hopelijk voordat ik zwanger ben dan kan ik nog even genieten van de rauwe vis ind. Ik miste mijn wijntjes ook heel erg hoor. Het eerste wat ik deed was een wijntje drinken tijdens het eten van Rode biefstuk. Hopelijk kan ik de wijn snel laten staan. Goed teken polly dat je, je klustijd naar voren hebt verschoven. Ind wie weet duurt het wel iets langer. Had ik ook, vijf maanden geleden ben ik bevallen en alles is nog steeds een beetje op gang aan het komen. Alhoewel ik deze maand voor het eerst mijn lijf weer een beetje herken. Lekker gevoel he om weer aan de toekomst te denken. Gizje ik merk ook dat ik na afgelopen weekend wel weer genoeg gestapt hebt hoor. Ieder weekend hoeft echt niet meer. Voorlopig sowieso niet meer. Hopelijk kan je snel minder gaan werken. Hoe gaat het met de ovutesten? Wat zijn die controlestreepjes licht, bij jou ook? Verder nog geen tweede streepje gehad, vanavond toch maar weer even testen. Verder gaat het om de dag nog prima . Mijn man denkt er zelfs aan. Ik schrijf ook echt alles op, ieder pijntje, afscheiding etc. Ik hoop echt dat het deze ronde raak is. Ga het over een paar weken wel zeggen dat ik minder wil werken. Eerst mijn man zijn baan afwachten. Sanja lekker zo'n vroeg weekend, arm meisje ze zal vast blij zijn om je te zien dan. Winter dip is echt niet fijn, zelf valt het mee nu. Ik hoop dat het snel Lente is en dat we allemaal dan met een klein (zwangerschaps) buikje lopen al.
Uitgaan veel verder dan de bowlingbaan de kroeg of de bios komen we tegwoordig niet meer. Dat soort feesten heb ik altijd al eens naar toegewild maar had niet echt iemand om er mee naar toe tegaan. (iedereen die er heen ging die ik kende ging alles behalve nuchter). Af en toe hebben we nog wel een leuk optreden van mannetje zijn werk. Polly gelijk heb je dat je een maandje eerder begint. Ook ik had heel erg last van al die eerste keren zo gek en leeg voelde ikme op die momenten. De bedrijfsarts zei toen ook "je moet alles weer een keer gedaan hebben en opbouwen" Sanja hier ook een winterdip al voor de winter begon nog even en dan word het weer voorjaar.Zal zo eens opzoeken hoelang nog. Geniet van je weekend. Denice who dat was een snelle bevalling dat is dus op tijd naar het ziekenhuis. Hier ging het ook behoorlijk snel en de inleiding nog sneller en ga dus ook ruim op tijd ernaartoe desnoods ga ik op de gang zitten als ik nog niet mag. Mooi vooruitzicht 20-6 met verlof lekker de hele zomer thuis. Linnie ik duim voor de baan van je man,zodat je lekker sushi kan gaan eten. En minder werken natuurlijk. Gizje Onze bazen hebben er maar mee te leven dat we nog een keer op verlof gaan. Heb gelukkig een hele aardige, kreeg van de week een goede beoordeling ook onder het mom van als je er niet ben kan je ook niks fout doen. Zo hier zit de laatste werkdag van de eerste week er weer bijna op, viel mee.Heb gister weer gesport ging goed wel spierpijn. Eet al de hele week heel bewust gezond en minder en neem door jullie weer braaf mijn etos pilletjes . Maandag ga ik echt stoppen met roken nu moet alles wijken voor onze droom zodat we weer verder kunnen.
Heb nog even opgezocht wanneer de lente begint 20Maart nog 66 dagen Valt mee toch? ik vind het te overzien kijk de bollen nu alweer de grond uit.
Zo daar was ik weer. De ongi heeft zich vandaag aangekondigd met een grote pukkel, buikpijn en hoofdpijn maar geeft niks..... We zitten dus op dag 1 van de eerste ronde!!! Afgelopen keer 30 dagen, keer daarvoor 33. Ga voor het gemak maar weer even uit van 33 maar wel extra vroeg aan de klus want je weet nooit he?? Wuppie thanx voor de info 60 dagen is nog wel te overzien. Wie weet start het voorjaar ook wel eerder. De winter was ook vroeg toch? Zomer hoeft van mij niet zo...pfff die hitte met een (hopelijk) dikke buik vind ik maar niks! Enne...braaf blijven slikken he, die pilletjes!! Ik heb echt een mega lange bevalling gehad. Begon om 3 uur 's nachts met gebroken vliezen, waarop ik dacht nou zal het wel gaan gebeuren. Maar nee hoor. Hele nacht + dag aangemodderd tussen de weeen door, nog niks. Toen een slaappil gehad, hielp niet natuurlijk! en de volgede ochtend ziekenhuis. ik was er klaar mee maar ze wilde nog niks doen. Daar weer een hele dag gedoe en uiteindelijk die avond geboren. Ik vond het toen zo ellendig allemaal deed echt zeer maar kan nu alleen maar dromen dat ik nog een keer zo'n bevalling mee mag maken. Die kans is zeer klein. De laatste weken zijn bij mij een groot risico dus hier wordt waarschijnlijk ook niet afgewacht!
Ik heb voor het gemak maar even een ticker gemaakt voor het aftellen naar de Lente. Vandaag was het ondanks de regen best wele lekker weer. Wuppie mijn man heeft nu inmiddels keuze uit 3 banen dus ja hij zal moeten kiezen. Zit dus wel goed! Denk dat ik volgende week Sushi kan gaan eten . Wuppie je klinkt echt als iemand die er nu helemaal voor gaat. Het gaat je gewoon helemaal lukken! hahah misschien als je lang genoeg kijkt dat de bollen wat sneller willen groeien? Goed dat je nu de pilletjes ook goed blijft slikken. Sanja joepie je ongi!!! Fijn he zo'n dikke pukkel en al die andere kwaaltjes. Je lijf is er in ieder geval weer klaar voor! Ow leuk zeg dag 1 van ronde 1!! Ind gewoon vanaf 2de week tot positieve test of ongi aan de klus! Leuk zeg. Ik vind het echt snel gegaan zeg, weet nog toen je net terug kwam uit het ziekenhuis. Mooie cyclus ook. Bevallen blijft heel heftig, gelukkig dat we nu allemaal extra begeleiding en controle hebben. Vandaag weer naar de arbo arts geweest. Voorlopig blijf ik deze uren aan houden. Mijn bloeddruk was gelukkig goed. Kreeg wel te horen dat mijn salaris per 18 mei gekort gaat worden hebben jullie dit ook?
Sanja yes ook jij mag nu voor het echie! Echt fijn voor je dag 1 van ronde 1 spannend hoor! Die kwaaltjes zijn minder, maar ook wel weer goed, want het betekend dat je lichaam goed werkt. Dat is wel een lange bevalling ze zeggen dat het bij een 2e/3e sneller gaat. Linnie wij gaan weer dezelfde kraamverzorgster vragen. Het is een zzp'er zij werd ingehuurd door Liemers Care, omdat ze het te druk hadden. Ik heb de eerste 4dg maar 4 uur gehad, daardoor liep de bv ook niet goed. Dus dames echt op je strepen gaan staan als ze je minder uren geven! Waarom wordt je gekort op je salaris, ik doe de administratie maar heb hier nog niks over gehoord. Wuppie ik was ook niet altijd nuchter Je bent goed bezig! Polly mooi vooruitzicht nog 2x wachten! Mijn werkweek zit er ook weer op en heb deze week weer veel te veel gewerkt dan afgesproken ben ook helemaal kapot. Het is ook zo'n zooitje de baas/collega's vragen ook alles weer aan mij en ik kan geen nee zeggen. Maar goed even 3dg geen werk lekker!
27-01-2011 VK Denice 18-02-2011 GYN Denice 14-05-2011 Delano 1 jaar 21-06-2011 Delano dag van overlijden 28-07-2011 Uitgerekende datum/verjaardag Denice 32 03 02 2011 NOD Linnie (denk ik) 11 08 2011 Evi 1 jaar 13 08 2011 Evi dag van overlijden 18 08 2011 Evi begraven 23 09 2011 Linnie jarig 29 03 02 2011 NOD Gizje (ook ik weet het niet zeker) 29 08 2011 Maaike 1 jaar geleden geboren / overleden 30 12 2011 Gizje jarig 29 08 03 2011 oorspronkelijk uitrekendatum Robin 09 03 2011 klussen kan beginnen 12 08 2011 Polly jarig 35 (OMG) 24 10 2011 Robin was 1 jaar geweest + dag van overlijden 02 11 2011 Robin jaar terug gecremeerd 25 01 2011 nod (ongeveer) 20 04 2011 Sophie 3 18 07 2011 Ventje 1 jaar 12 10 2011 wuppie 30 8). 15 02 2011 nod, denk ik 23 02 2011 afspraak bij gyn 28 08 2011 Onze Bink 1jaar 15 10 2011 dochterlief 3 20 11 2011 sanja 32
Zo morgen nog werken en dan weer weekend! Heerlijk die ticker tot aan de lente, ik snak naar een voorjaarszonnetje . Zo lekker om iets anders te voelen dan de warmte van de kachel. Ha Sanja, ik ben vandaag ook ongesteld geworden. Dus eigenlijk is het toch nog 3x (deze meegerekend) voordat ik het een nieuwe kans geef. De 3de ongesteldheid start dus rond 9 mrt, daarna vol aan de bak. Vind het nog steeds ontzettend spannend om het weer opnieuw aan te gaan. Denice ik dacht dat honden 3x per dag naar buiten moesten ivm plassen, maar daar kunnen ze dus in getraind worden hoor ik. Dat is een goed vooruitzicht, ben gek op rottweilers met staart. Linnie goed vooruitzicht dat het zeker sushi gaat worden . Ik heb mijn partner nog niet meegekregen, maar nu ik hem heb uitgelegd dat er ook allerlei vlees gerechtjes zijn, is ie wel te porren. Vandaag vroeg een collega hoe het met me ging en ik weet hier geen antwoord op te geven. Ik werk, sport en doe wat er van mij verwacht wordt in het dagelijks leven, maar heb het gevoel dat ik op de automatische piloot draai. Ik vind het verdriet zo naar, het is zo intens en ingrijpend, bleghhh. Wil heel graag weer kunnen zeggen dat ik me happy voel.
Hallo, Begrijp ik goed dat jullie allemaal helaas een kindje moeten missen en nu bezig zijn zwanger te worden? Dan zit ik in het zelfde "schuitje" als jullie . Ons meisje is 19-11-2009 geboren met 29 weken, oorzaak gebroken vliezen. Na 5 weken is ze overleden aan NEC, een veel voorkomende darm aandoening bij prematuren. Kortom "pech op pech". Inmiddels hebben we het verlies een "plekje" kunnen geven en zijn we nu een half jaartje bezig voor een "brusje" . Ik zou het leuk vinden met jullie mee te mogen kletsen . Groetjes patatje
hoi patatje, welkom en wat mij betreft helemaal geen probleem als je mee kletst. Ook weer iets vreselijks verdrietig en heftig wat jullie hebben meegemaakt. Ik ben op 24-10-2010 met 21 wkn bevallen van ons dochtertje, waarschijnlijk door baarmoedermond insufficientie. Momenteel ben ik nog niet bezig voor een broertje of zusje, maar ik durf wel al weer wat vooruit te kijken, mede door de meiden in dit topic.
Sanja mooi dat je ongi is gekomen en je cyclus is netjes. op naar 15-2 zou een mooi valentijnskadootje zijn. Denice op je werk zien ze je dus duidelijk weer voor vol aan opzich niet erg om druk bezig te zijn maar geef het optijd aan als het niet gaat. Je doe het goed meis oh zo terug meisje heeft geplast zonder luier
Polly, ik herken dat wel hoor. Ik doe braaf mijn ding en daardoor lijkt het heel wat. Ik heb juist verdriet op de momenten dat ik alleen ben in de auto bij het nieuwe liedje van Jan Smit, of tijdens het lopen of fietsen als ik mijn gedachten de vrije loop laat gaan. Patatje, je zit hier goed! en idd wat een pech dat jullie kindje het niet gered heeft. Was er een reden (vwp?) voor de gebroken vliezen of was het gewoon pats en de bevalling kwam op gang? Wuppie, hier ben ik ook aan het oefenen met de cee! maar het wil nog niet echt lukken hoor. Ik vraag dan of ze moet, maar meestal heeft ze het dan te druk. 3 minuten later plast in haar broek of luier. En als mevrouwtje even wil treuzelen voor het naar bed gaan zit ze rustig 5 min zonder dat er wat komt Slaapt ze nog tussen de middag? Zo dames heb de boodschapjes in huis flesje wijn, biefstukkie en file gekocht want wie weet is dat snel afgelopen
Patatje welkom hier! Leuk dat jullie voor een brusje gaan! Wel jammer dat jullie kindje zo'n pech heeft gehad. Ons Delanotje heeft ook de pech gehad dat er niemand op tijd ingreep. Ik heb het geluk dat ik weer zwanger mag zijn en ben de eerste hier. Ik heb alvast een kadotje van Delano gehad, want ben uitgerekend op mijn verjaardag 28-07-2011. Polly wij laten de honden 4x per dag uit alleen zitten ze overdag 8 uur alleen. Wel toegeven aan de downs hoor en soms even een flinke huilbui lucht altijd op. Wuppie ik dacht echt vandaag nog hoe zou het gaan met zindelijk worden straks even vragen, maar je was me al voor. Het is helemaal mis gegaan op het werk toen ik er niet was, degene die ik had ingewerkt hebben ze weg gestuurd en een maand is alles blijven liggen. Daarna heeft iemand het overgenomen zonder zich te verdiepen in het bedrijf Ben nu bezig met de jaarcijfers, maar het is zo'n zooitje. Sanja lekker genieten nu het nog kan!
@Denice dezelfde is inderdaad erg fijn. Mijn mening is wel veranderd sinds ik ben bevallen. bij de aanvraag gaf ik aan het minimale aantal uur te willen en niet meer. Dacht zo'n vreemd mens in je huis echt niet fijn. Toen ik bevallen was heb ik de kraamzorg afgebeld, mijn moeder nam de hele zorg over mij en het huis op zich. Nu zie ik in dat het dan best wel fijn is om toch iemand in huis te hebben. Vooral de volgende keer dan kan ik en mijn man zoveel mogelijk genieten van de kleine. Kan niet wachten. Dat er gekort wordt op mijn salaris gaat per mei in, omdat je dan echt in de ziektewet valt ofzo. Zodra ik de brief binnen heb, zal ik het wel even navragen. Denice rustig aan he op je werk. Polly het blijft spannend denk ik een volgende zwangerschap. Als ik er aan denk dan krijg ik het ook wel even benauwd. Maar ja een kleintje willen we toch, ik weet zeker dat het wel snel weer went. Wij vrouwen zijn zo sterk!! Die vlees gerechten zijn ind. heeeeeel erg lekker. Verheug me er enorm op!! Ik merk dat ik steeds minder op de automatische piloot draai. Het gaat echt wel een stuk beter. Ik herken je gevoel wel heel erg. Dit zelfde heb ik nu nog op mijn werk. Het valt echt niet mee wat we allemaal hebben te verwerken en te verduren. Er is een stuk tekst van Marco Borsato uit het liedje Vlinder (heb ik weleens eerder gezegd) waar ik troost uit haalde misschien wat voor jou ook. De zin is " het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet, het is nu nog te vroeg. Heerlijk liedje om afentoe eens lekker bij te janken. Goed van je hoe je toch door draait, met je blik op de toekomst lukt het je vast! Sanja genietse!!!!!!!! Heerlijk joh even lekker van genieten zolang het nog kan. Heb net ook nog even een stuk biefstuk op vanavond weer lekker een wijntje. Hopelijk mag het al snel niet meer. Ik vind het echt heel erg leuk en goed van je dat je al weer aan de klus durft. Patatje helaas welkom hier, vreselijk zeg wat je hebt meegemaakt. Onze dochter is totaal onverwachts overleden tijdens de bevalling. Ze is gereanimeerd en na 2 dagen is de kunstmatige beademing stopgezet. Mooi dat jij die 5 weken koestert en mee hebt mogen maken. Fijn dat je ook borstvoeding hebt mogen/kunnen geven. Praat maar lekker mee. Hoe meer zielen hoe meer vreugde ondanks het verdriet dat we hebben te verwerken. Je zit hier ind. erg goed, we zijn bijna allemaal al flink aan de klus, net zwanger, bijna aan de klus of gewoon om te praten of het verwerken van ons verdriet. Vervelend zeg dat je cyclus nu even overhoopt ligt, hopelijk kan de gyn je snel Clomid of iets dergelijks voorschrijven zodat je snel zwanger mag zijn. Wuppie klus je nu nog wel door voor de zekerheid??
zo ben ik weer forumtijd was gelijk op vanmorgen Polly je kan gewoon zeggen tegen mensen dat je alles op de automatische piloot doet en zolang er geen gekke dingen zijn gaat het goed. Ik heb een keer een megadip gehad op me werk kon niet mee ophouden met huilen, ben toen maar een stukje gaan wandelen. Patatje helaas ook jij welkom hier. Het helpt ons allemaal heel erg om hier lekker van ons af te schrijven en zoveel dingen voelen we hetzelfde. Denice balen dat het zo'n zooitje is klinkt ook als werk waar je echt je hoofd bij moet houden. Linnie ga hier nog maar even door ja voor de zekerheid,stel dat me cyclus opeens wel weer 36 is. Volgende maand in ieder geval testten halen. Leuke ticker heb je gemaakt op naar het voorjaar. Sanja hier is het heel verschillend vorige week vroeg ze zelfs in de stad of ze naar de cee mocht en nu had ze geen luier op den doet ze het gewoon in d'r broe. Regelmaat is ver te zoeken. Ze zit nu ook tussen wel en niet slapen in. De ene dag wel andere dag niet en merk nu dat ze in de avond slecht slaapt als ze overdag slaapt. Ritme heeft ze nog nooit gehad in ieder geval.
Meiden onwijs bedankt voor jullie steunende woorden!! Door jullie ervaring en kracht lukt het me ondertussen wel om weer vooruit te kijken. Nou genoeg pluimen uitgedeeld . Goede tip Wuppie dat van die automatische piloot, geef ik ook de vrager geen rot gevoel omdat ik niet weet wat ik moet zeggen. Linnie ik vind eigenlijk dat ik het zwanger zijn onderschat heb, als je nog nooit zwanger bent geweest kun je enorm de wens hebben om het te worden, maar je hebt geen flauw benul wat het inhoudt. Eenmaal zwanger geweest weet je hoe ingrijpend het is en eenmaal moeder van een vlinder zit je vol met moeder gevoelens, maar geen kleine om voor te zorgen (voor de mama's zonder kindje op aarde). Even zomaar een andere vraag, zitten jullie op hyves en zo ja vinden jullie het leuk om een privé-hyves op te richten met het clubje van hier? Dat is wel minder privé dan hier omdat je openheid aan elkaar geeft, dus ik kan mij voorstellen als jullie het bij dit topic willen houden. Het lijkt mij wel leuk, maar no hard feelings!
Hoi, Polly, ik vind het best een leuk idee en vind het niet erg om openheid te geven hoor. Doe ik nu eigelijk ook al heet ik dan anders maar dat is dan ook het enige. Het voordeel is dat het dan wat meer van ons is en er geen meelezers zijn. Dat idee bevalt me wel want zwp heeft een hoop volgers waaronder dus ook bekenden kunnen zitten. En ik schrijf best persoonlijke dingen die niet gelijk aan de grote klok hoeven. Maar goed aan de andere kant wanneer we "prive" gaan kunnen andere daar geen steun uithalen. Moeilijk dus!