Ha Sanja, fijn dat je er zo overdenkt. Wat betreft nieuwe leden als we dit topic in de gaten houden kunnen we altijd mensen uitnodigen via een pb. het fijne dan is dat onze posts ook niet meer gewist kunnen worden als het er te veel zijn.
Hoi! Leuk dat ik mee mag kletsen met jullie . Jullie topic spreekt me erg aan! Ik ga is kijken of ik er nog zo middenin kan vallen . Groetjes patatje
Hallo Meiden, Even een paar dagen druk geweest, ben vanaf woensdag ochtend amper thuis geweest. Gister echt een onwijs leuk feest gehad van werk. We hadden echt geen idee wat we moesten verwachten, alleen dat het in A'dam was in de westergasfabriek. Uiteindelijk dus echtg onwijs leuk met als hoofdact Caro Emerald, en daar kun je mij en m'n zus echt heel blij mee maken Kom dus net thuis, nog even lekker op stofjes jacht geweest met m'n moeder vandaag. @patatje: Helaas welkom hier, gezellig dat je mee kletst @sanja: Wat lekker dat je ongi er is, dan is het aftellen naar je ei @wuppie: jouw klusweek zit erop denk ik? Ga voor je duimen. @linnie: Luxe hoor, keuze uit 3 banen Moet vast een leuke tussen zitten. Op naar de laatste sushi @denice: leuk he zo'n berg werk, gewoon je best doen. Meer kan niet. @polly: Over dat hyves, hetzelfde als Sanja
Wuppie door de ticker hebben we weer even een aftel en uitkijk moment ingelast. We zetten jou traditie gewoon door. Mocht je volgende maand testen nodig hebben dan zou ik die van zwanger en kids gebruiken ik heb ze op aanraden van Gizje en ze werken ind. erg fijn. Polly je bent ind moeder geworden en dat is iets om trots op te zijn. jammer dat we geen mama kunnen zijn voor onze kindjes. Het zwanger zijn is echt prachtig en alleen in de allerlaatste weken vond ik het zwaar. Geestelijk gebeurd er al heel snel het een en ander. Mooi hoor dat zwanger zijn, als het natuurlijk allemaal goed verloopt. Ik zelf heb sinds pas eigenlijk mijn hyves account opgezegd. Ik werd gek van al die WW van iedereen en van alle matriailistische dingen die er besproken werden. Ook was iedereen zo'n beetje zwanger, bevallen of er mee bezig. Ik werd er echt depri van. Heb nog wel facebook maar doe er weinig mee. Er worden persoonlijke dingen besproken hier maar ja ik let er wel op dat het niet te persoonlijk is ivm meelezers. Heb ook weleens voorgesteld om gewoon 1 grote pb te versturen iedere keer. Patatje we lullen hier zoveel je rolt er vanzelf in hoor Gizje je klinkt vrolijk en volgens mij zit je lekker in je vel? Als ik sloffen ga kopen denk ik aan huiselijke gezelligheid! Leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad en ind. Carol Emerald is heel goed, tof dat je die live heb mogen zien. Leuke locatie ook, dat is nogal een feestje zeg in deze tijden. Mijn man en ik weten ook niet wat we mee maken. Lijkt wel of onze meid het stuurt ofzo maar 3 banen in crisis tijd is echt bizar. Heb je al een streepje ondekt op je test? Ik heb soms hele lichte streepjes, hopelijk volgende week een dikke streep dan zou ik op 35 dagen cyclus zitten namelijk. Zojuist lekker de voortuin gedaan, sinds we er wonen eigenlijk niet gedaan. (wonen er sinds 01-04-2008) Maandag maar eens leuke dingen kopen en het lekker pimpen. Het was echt zulk lekker weer vandaag. Morgen naar een kinderverjaardag, heb voor mijn twee nichtjes ook maar wat leuke meiden dingen gekocht. Moet zeggen dat het me goed af ging in de Speelgoed winkel. Merk echt dat het een stuk beter gaat, het nieuwe jaar heeft me goed gedaan. Nu nog een bolle buik en een lente en ik ben helemaal blij .
Patatje idd er wordt genoeg geluld dus gooi wat in de groep! Gizje, ik miste je al. Wel een goed teken dat je het zo druk hebt met leuke dingen dan he! en idd zo'n feest op die locatie. Het kan niet anders dat jij bij een groot bedrijf werkt. Wat ga je doen met de stofjes of is je moeder creabea? Linnie, schaam je met die voortuin! nee hoor ik heb er ook echt een scheithekel aan. Zet manlief meestal aan het werk... Hier was het helemaal niet zo lekker weer er stond een harde wind en de lucht was de hele dag grijs. Wel lekker als de boel weer gedaan is. WIj zijn druk in huis. Nieuwe vensterbank is geplaatst wat het eerste in de rij met klusjes is. Volgende week een dikke streep zou mooi zijn, anders wordt het toch wel weer aan de lange kant.
@linnie: Wat betreft de testen, ik test elke dag sinds afgelopen zondag. Toch maar begonnen met klussen van de week voor de zekerheid. Gister avond was de test streep net zo dik als de controle streep en een uurtje geleden was de test streep zelfs donkerder, dus ik heb m'n ei gevonden. Dacht het al gister in de auto naar huis. Had steken links onder in m'n buik, dus snel een testje gedaan. Grappig dat we het eigenlijk zelf wel weten, maar ben blij dat ik die testen heb. Dacht echt dat m'n ei pas aankomende donderdag ongeveer zou zijn. Wat betreft hoe donker enzo. De controle streep is inderdaad niet elke keer even donker, komt door de concentratie van de urine denk ik. En die lichte testlijntjes heb ik elke dag zo ongeveer. Als hij positief is dit echt net zo donker als de controle lijn of veel donkerder zo als bij mij net. Kan ze iedereen aanraden Wie weet geeft jullie meid jullie nog een kadootje deze maand Bedrijf waar ik werk heeft nu in totaal 300 medewerkers zeiden ze. Zitten gelukkig niet allemaal bij ons op kantoor. Maar we mochten allemaal een introducee mee nemen dus was lekker druk, man of 400 denk ik. @Sanja: De stofjes zijn voor mezelf. Begon opeens te kriebelen na de bevalling. Merk echt dat ik het verkeerde beroep gekozen heb, vind het echt heerlijk om te priegelen met m'n handen het ontspant. Heb zelfs spontaan een naaimachine gekocht van de week, dus even kijken hoe zo'n ding ook al weer werkt, haha. Ben ook bezig met een quilt cursus. Klinkt oud bollig maar moet ergens de techniek leren. Het is erg leuk om te doen. Ga nu proberen iets voor mezelf te maken en als het leuk wordt wil ik het over een tijdje ook voor jullie maken (als jullie het leuk vinden teminste). Eerst eens kijken of het wil lukken
Mooi Gizje, je ei gevonden. Nu hopen dat de zaadjes het ei ook gevonden hebben. Is niet oudbollig hoor, het is volgens mij heel hip om zelf je kleren oid te maken. Pff en het is niks voor mij hoor met mn handen priegelen. ik kan me niet voorstellen dat het ontspand. Word er bloednerveus en kriegelig van Geef mij maar een lekker boek! Enne....of het nou leuk is of niet ik voel me alleen maar ontzettend vereerd als je iets voor ons wilt maken!
@sanja: haha, ieder zo z'n ding Ik weet ook niet hoe ik er zo bij kwam het maakt iig m'n hoofd leeg. Dat van een goed boek ben ik helemaal met je eens. Ik wordt gek als ik er geen heb liggen. Ben een beetje een muts aan het worden Zit er ook over te denken m'n motor te verkopen Niet omdat ik het niet meer leuk vind, maar m'n prioriteiten liggen anders
Nou dat heb ik dus nu. Geen leuk boek. Heb eten, bidden en beminnen nog liggen maar weet niet of het wat voor mij is. Dus nog niet in begonnen. Ben fan van Nicci french, karin Slaughter, Tess Gerritsen, Jill mansell en zo kan ik nog wel even doorgaan. Grappig in mijn beleving zie ik jou niet op een motor. Denk daar wel eens over na, wie jullie dan in werkelijkheid zijn! Linnie vandaag was het hier overigens wel heerlijk weer. had echt het idee dat het voorjaar in de lucht hing.
Denice alles goed? Sanja lekker he om in huis bezig te zijn. Wij willen ook nog het een en ander doen. Met een baby om ons heen had het denk ik toch niet gebeurd dus laten we het nu alsnog dan maar doen voordat de baby er is. Ja ik hoop echt op 35 dagen, dus dan zou ik aanstaande week ergens een dikke streep moeten hebben vandaag was de test weer negatief dus we wachten geduldig af. Het was ind. echt heerlijk weer, alsof de lente er bijna is. Gizje goed dat je, je ei hebt gevonden! Nu hopen op een schot in de roos. Was je uit gegaan van je langste cyclus? Want jij zit toch rond de 30 dagen dan met je cyclus? De testen zijn ind. erg fijn, ik hoop echt dat ik een deze dagen ook een positieve test heb in combinatie met mijn klachten van een ei. Ik hoop echt dat het deze rond raak mag zijn! Haha ik dacht dat je had over slofjes, hahaha. Maar nu snap ik het. Ow ik zou het echt heel erg leuk vinden hoor als je iets voor ons wilt maken. Leuk dat je hier je ontspanning in kan vinden. Ook ik had een heel ander beeld van jou. Grappig is dat. Net terug van de verjaardag van mijn neefje. Hij werd 5. Ik ging vol goede moed er naar toe. Het ging goed, er liepen wel 10 kinderen in alle leeftijden. Op een gegeven moment kwam zijn taart (slik) toen voelde ik het al borrelen. Mijn meisje zal dit nooit kunnen en wij zullen dit nooit met haar meemaken. Toen begon iedereen te zingen. Lang zal hij leven, lang zal hij leven. (slik) Nooit bij de tekst stil gestaan tot vandaag dan. Daarna kwam er een moeder binnen met een meisje op haar arm van een jaar of 4 (slik) toen hoorde ik alleen maar kinderen roepen ''mama'' Ja en toen brak ik. Ik hield het niet meer dit alles bij elkaar deed zo'n pijn. Ik rende naar buiten, gelukkig zag mijn man het en die liep achter mij aan. Op het dakterras heb ik een potje staan janken. Gelukkig ging het daarna weer. Ben zo blij als ik een jaar verder ben. Al die dingen doen zo'n pijn. Het houd ook echt niet op. Geloof wel dat het de volgende keer makkelijker zal zijn, daar ga ik gewoon vanuit.
Hoi! @Gizje; fijn dat je je ei gevonden hebt! En met je handen bezig zijn is niet oudbollig hoor, je kan hele hippe ouderwetse leuke dingen maken met een naaimachine . Ik heb me voorgenomen om tijdens m'n volgende zwangerschap ook te gaan freubelen . @Sanja; ik vroeg me het laatst ook af tegen wie ik zit kletsen, ergens is het wel fijn zo op deze manier praten met anderen. En had me eigenlijk ook niemand op een motor voorgesteld . Wel stoer hoor . @Linnie; heftig he, zo'n verjaardag... Laat je emoties maar de vrije loop . Ik snap wel wat je bedoeld. Bij mij is het nu ruim een jaar geleden dat m'n dochter overleden is en gek genoeg krijg ik nu steeds meer momenten dat ik het "moeilijk" heb. En ook op/met momenten dat ik niet verwacht. Zo "moet" ik eigenlijk op kraamvisite bij een kennis (niet echt vrienden), maar dat zie ik eigenlijk niet echt zitten. Dan stap ik een kraamtijd binnen die ik zelf niet gehad heb (klinkt egoistisch ) en daar heb ik nu niet zo'n trek in eigenlijk... En dat terwijl ik in september nog gewoon op kraamvisite geweest ben bij vrienden en toen totaal nergens last van had... Snap soms niks van verdriet en rouw , maar ja ik geef maar toe aan m'n eigen gevoelens... Al huil ik eigenlijk nooit. Is dat trouwens gek? Nooit huilen? Het weekend zit er al weer bijna op... @All; Fijne week alvast! Liefs Patatje
Ik huil ook zelden hoor, Patatje. Of nou ja, ik voel de tranen soms wel opkomen maar slik ze weg of doe het stiekem. Ik kan het op de een of andere manier niet goed meer delen. Het verdriet is van mij. Al zou het soms denk ik wel opluchten als ik eens flink kon brullen, maar er is iets dat me tegen houdt. Linnie, oh verjaardagen, ja dat is ook moeilijk. Ik vond alles lange tijd moeilijk. Feestdagen zoals kerst en oud&nieuw vond ik vreselijk en nog steeds ben ik op dat soort dagen extra gevoelig. Op kraambezoek ga ik gelukkig niet vaak, omdat er weinig mensen in mijn omgeving bezig zijn met zwangerschap en baby's. Al; vind ik het nu ik mijn zoon heb wel makkelijker. Maar met babymeisjes blijf ik moeite houden. Of met meisjes die net zo oud zijn als mijn meisje had moeten zijn. Gizje, spannend van je ei. Ik voel 'm zelf ook altijd heel duidelijk. Hoop dat je snel een posi test hebt Overigens naai ik zelf sinds kort ook. Meestal maak ik mei tai's of ring slings om mijn zoontje in te dragen. Da's zo fijn om je kindje dicht bij je te hebben. Maar veel meer dan rechtoe rechtan naaien kan ik niet. Sanja, ik hoop dat je snel een dikke streep hebt! En we hebben dezelfde smaak wat boeken betreft. Al kan ik sinds mijn zwangerschapen geen boek meer lezen. Kan me niet lang genoeg concentreren, heel apart. Hier is mijn cyclus een beetje in de war geloof ik. Normaal voel ik mijn ei heel duidelijk en is mijn cyclus tussen de 23-29 dagen. Nu was mijn ei vrij laat en bleef de pijn van de ovulatie aanhouden. Ook aan beide eierstokken, al heb ik dat wel vaker gehad (twee eitjes? wow...). Gister (op dag 21) veegde ik wat bloed weg maar nu is er weer niks aan de hand. Heel apart. Zwanger ben ik denk ik niet, want we gebruiken nog steeds condooms. Ik heb wel griep (gehad) en modder nog wat aan, dus wie weet is dat de reden dat m'n lijf wat raar doet.
Zo ben helemaal kapot. Gister de hele zolder gewit, maar helaas heeft het sommige plaatsen niet goed gepakt en moesten we vandaag weer witten Daarna nog 1 muur spachtelpoetsen, kozijn van dakkapel en de trap dan is de zolder eindelijk af! Linnie ik vind het ook heerlijk om in de tuin te werken. Lastig he zo'n verjaardag. Wel fijn dat je man zo alert is! Hier was het vandaag ook heerlijk weer en zijn we naar het bos gegaan. Aan de ene kant baal ik dat het mooi weer is, omdat het dan altijd heel druk is in het bos. "Mooiweerlopers" noemen wij dat want als het regent zie je niemand in het bos(behalve ons). En dat zijn ook altijd mensen met honden die niet sociaal zijn, omdat ze nooit buiten komen. Gizje super dat je je ei gevonden hebt! Gaaf feestje zeg van je werk! Leuk dat je wat voor ons gaat maken. Ik kan ook niet met een naaimachine overweg, mijn moeder wel. Snap dat je de motor weg wilt doen. Sprak laatst een vriendin van me die zei altijd dat ze geen kinderen wou en had daarom 4 husky's en een motor. En dat ze alles aan de kant zet, want ze wou graag kinderen. Sanja ik ben fan van Esther Verhoef. Wij zijn ook lekker bezig in huis, vind het altijd een fijn gevoel als er weer iets af is. Hier alleen de zolder nog en dan is echt het hele huis af. Daarna de tuin nog, want daar hebben vorig jaar niks aan gedaan. Wuppie volgens mij zit je klusweek erop en nu op de wachtbank. Spannend hoor! Polly ik zit niet zo op hyves. Heb alleen soms even contact met mijn nicht die in Indonesie woont. Patatje iedereen verwerkt het op zijn manier. Dus niks is gek! Ik merk bij mezelf dat de huilbuien minder worden. Niet dat ik minder aan Lanotje denk, maar huil gewoon minder en heb ook minder de enge/negatieve beelden voor me. Iemand vertelde mij dat later alleen nog de positieve. Vlinder had je reactie nog niet gezien. Ik wil ook heel graag straks gaan dragen. Bij Lanotje heb ik toen maar een Lodger shelter gekocht, want meneer wou alleen maar bij mij zijn. Misschien heb jij wel wat tips voor mij Dat is wel raar, maar misschien komt het inderdaad door de griep. Wanneer wilden jullie ook er ook alweer voor gaan?
Even kort vanuit de klas! Ach Linnie, heb er gewoon even geen worden voor. Kan alleen maar hopen dat je snel zwanger bent en dat er een dag komt dat juliie zoon of dochter ook mama tegen je zecht! Fijn dat je man het in de gaten had, geloof niet dat die van mij zo allert zou zijn. Hihi Denice, dan ben ik ook een mooiweerloper!! ester verhoef is idd ook goed maar anders werd het lijstje zolang! Vlinder, leuk dat je nog meekletst. wanneer gaan de rubbertjes eraf?? Patatje, ik ben echt een jankerd geworden. als je je verdriet maar kunt uiten maakt dat volgens mij niet uit op wat voor manier je dat doet. Jij hebt dan zeker een heel strak huidje???
Ja, ik lees nog wel mee maar kan niet alles volgen. Heb griep (gehad) en kan me moeilijk concentreren door de hoofdpijn die ik nog heb. Maar leef nog steeds erg met jullie mee hoor en de duimen draaien volop! De rubbertjes gaan er als het goed is in mei vanaf Ik ben beide keren direct zwanger geraakt dus hoop dat het ons de volgende keer weer zo snel gegund is. Denise, wat een werk zeg. Hopelijk is het snel af En ik kan je zeker genoeg tips over dragen geven. Het is zo'n beetje mijn uit de hand gelopen hobby Dus vraag maar raak!
Vlinder, zie net dat jouw zoontje bijna even oud is als mijn dochter. Dat scheelt maar een paar dagen. Moest jij nou wachten of is het gewoon een keuze?
Het is niet zozeer een keuze. Als het aan mij lag, had ik al lang weer zwanger geweest. Maar mijn vriend studeert en wil eerst zijn propedeuse halen. Het is een erg pittige studie en hij wil eerst wat meer zekerheid met de propedeuse en dan graag nog een kindje. Daarbij komt dat ik tijdens mijn zwangerschap van onze zoon erg beroerd ben geweest. Het lijkt ons verstandig dat hij wat zelfstandiger is wanneer ik zwanger raak. Ik zal hem namelijk niet meer kunnen tillen wanneer ik zwanger ben. En veel zal dan op mijn vriend z'n schouders terecht komen. Ook lag het plan er om van de zomer naar mijn vriend z'n geboorteland te gaan (Zuid-Afrika) maar we moeten nog even bezien of dit financieel haalbaar is. Maar ik wil liever niet vliegen wanneer ik zwanger ben. Ik lees vaak genoeg dat het wel goed gaat wanneer vrouwen vliegen, maar daar heb ik niks aan. Ik heb niks raars gedaan tijdens mijn eerste zwangerschap en dat ging ook niet goed. Dus ik ben een beetje overbezorgd en durf zowat niets te doen dan Ik vind het wel erg moeilijk om te wachten hoor, zeker nu we een datum in ons hoofd hebben. Ik wil het liever maar achter de rug hebben. Dit zal als het goed is mijn laatste zwangerschap zijn, dus het kan maar achter de rug zijn. En dan hoef ik nooit meer te stressen of het wel goed zal gaan of niet. Maar heb wel alvast besloten dat ik echt ga genieten deze laatste keer. Want als het mis gaat, gaat het toch mis en dan neemt niemand me het geluksgevoel dat ik heb mogen ervaren af Ben overigens net ongesteld geworden Dus nog 5 menstruaties te gaan hierna woohoo
Patatje het is niet gek hoor om niet te huilen ieder zijn eigen vewerking. Al lucht huilen wel echt op dus hopelijk heb jij ook een manier gevonden die oplucht. Dat kraamvisite lopen herken ik heel erg. Bij de een is het makkelijker dan bij de ander. Weet niet zo goed waar dat aan ligt eigenlijk. Vlinder kan me voorstellen dat meisjes meer bij je doen dan jongens. Ik heb dit nu ook al ind. Als ik meisjes zie kan het soms steken en bij jongens geniet ik gewoon om naar ze te kijken en vind ik het helemaal niet moeilijk. Bij meisjes denk ik iedere keer aan mijn eigen meisje. Het blijft denk ik altijd wel moeilijk helaas. Zou het ooit nog over gaan? Ik denk het echt niet, ik denk dat we er mee moeten leren leven. Denice je bent echt lekker aan de nesteldrang! Mooiweerlopers hahaha grappig dat je dat zo noemt. Het was echt heerlijk weer. Sanja zo vanuit de klas hahaha. Ja het viel echt niet mee. Ben wel heel erg blij dat mijn man het opmerkte had het ook niet verwacht hoor. Ik hoop ook echt dat ik snel zwanger zou zijn, ik denk dat alles dan toch wel meer dragelijker is. Ik zeg niet dat ik mijn meisje vergeet (dat kan ook niet) maar denk wel dat die blik op de toekomst houden dan net even iets makkelijker is. Vlinder ik hoop dat het in Mei direct raak is als de rubbertjes eraf gaan. Jeetje wat herken jouw ''dubbel'' gevoel. Aan de eene kant wil je heel graag en aan de andere kant ben je nog wat angstig. Heb dat ook hoor. Maar het kindje willen toch, dus dan maar genieten van die zwangerschap. Wij willen in Mei naar mijn zwager op bezoek die woont in de carribean. Ook ik heb gevlogen toen ik 26 weken zwanger was het ging prima. MAar dat was maar 2 en een half uur. Naar mijn zwager is 9 uur dus weet ook niet of ik dat zie zitten. Ik boek nog niets en zie wel hoe het loopt en hoe ik mij voel op dat moment. Wat je zegt als het gebeurd, gebeurd het toch wel. Gewoon maar zoveel mogelijk genieten!
@sanja: Karin Slaughter is ook een favoriet van mij, zit weer te wachten op een nieuw boek. Grappig dat we zo'n beeld vormen van iemand. Heb ik ook bij jullie hoor. Motor rijden was echt ons ding (heb m'n man zo leren kennen). Afgelopen 2 jaar nog erg weinig, maar daarvoor toch minstens 20.000km per jaar. @linnie: Kan me voorstellen dat het allemaal even te veel werd tussen al die kindjes. Als het volgende keer weer gebeurd zal niemand je raar aankijken hoor. Het is niet niks wat je mee gemaakt heb. Hopelijk gaat het de volgende keer beter natuurlijk Dat is eens een leuke plek om iemand op te zoeken, maar snap ook wel waarom je nog niet geboekt heb. @patatje: Snap het hier zelf ook af en toe niet hoor, denk dat het hoort bij het rouwen. En niet huilen, ik denk dat dat per persoon verschillend is. Ik heb zo m'n momenten, dan breek ik in 1 keer. Maar een andere keer kan ik me juist weer heel goed houden. Het maakt je niet minder verdrietig denk ik. @vlinder: Je lichaam kan flink van slag raken van een goede griep. Hopelijk ben je weer zo snel zwanger zodra de rubbers eraf mogen Hier was het de eerste keer in de 2e ronde raak. De eerste ronde waren we er nog niet echt mee bezig. Nu zitten we weer in ronde 2. @denice: Lekkere nestdrang heb je inderdaad Hier ook hoor. Wil eigenlijk alles tegelijk doen, maar we spreiden het maar even uit. Volgend jaar de tuin, dit jaar de zolder of de trap eens doen. Net nog even een ovu testje gedaan en die was weer zo goed als wit dus m'n ei is geweest. Dus nu is het op de wachtbank. Nog dik 2 maanden en dan is het lente
oh Vlinder een verstandige beslissing dus... en 5 keer is nog te overzien toch. Ik snap het gevoel wel hoor. Wil het ook het liefst maar achter de rug hebben. Als ik zwanger ben moeten jullie maar vaak tegen mij zeggen dat ik moet genieten dan doe ik dat zelfde bij jullie want ik heb er een hard hoofd in. Ik denk echt dat ik voor elke controle nachten wakker lig. Ja linnie, als de kinders lief aan het werk zijn heb ik ook nog wel eens (stiekumpjes) tijd voor wat anders. De computer staat op mijn bureau. Doe dan net of ik wat anders aan het doen ben. Gizje, ik ook hoor. Ik koop hem dan zelfs. Heb ze allemaal gelezen. vind het zo jammer dat Jeffrey dood is, maar er bloeit weer iets moois toch? Hier is het net als in boeken. je creeerd een personage in je hoofd en in werkelijkheid is het dan heel anders. Wilde voor kerst een kerstgroet naar jullie sturen in een pb met een foto van mij en mijn dochter maar ben niet heel handig met de computer. Dus was misslukt