wanneer weer zwanger worden

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door sanja, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Wat rot dat je het zo moeilijk hebt, Polly. Idd heel zuur dat je nu met verlof had moeten gaan en nu juist weer gaat werken. De omgekeerde wereld... En naïef zijn de meesten dan toch he? Ik was het ook hoor. Al heb ik vanaf het begin af aan een onheilspellend gevoel gehad. Dus onbezorgd was ik toen al niet, dat is achteraf gezien wel jammer. Want je hebt er niks aan.

Patatje, dat klinkt lekker crea allemaal. Ik kocht in het begin vooral veel spulletjes. Ipv jurkjes, rompertjes en luiers, kocht ik kaarsjes in de vorm van een vlinder en heb in Engeland een keer een mooie roze doos gekocht met allemaal vlindertjes. Bij thuis komst bleken er nog twee doosjes in te zitten en daar bewaar ik nu van alles in wat me aan haar doet denken. Fraxiparine is een antistollingmiddel. Ik heb enkele jaren geleden uit het niets twee trombosebenen en meerdere longembolieen gehad, dus ik moet vanaf de dag dat ik posi test dagelijks gaan spuiten, tot 6 weken na de bevalling. Rot dat jij ook moet spuiten, daar zit je echt niet op te wachten. Maar alles voor een gezonde baby he? Al betekent dat niet dat ik er niet over klaag ;) dat mag best zo af en toe, nietwaar?

Sanja, ja huilen om zielige liedjes doe ik ook thuis. Anderen hoeven daar niet bij te zijn. En de strijd met de kilo's heb ik tot nu toe ook altijd verloren. Maar nu gaat het best goed. Langzaam, maar het blijft eraf gaan. Het is vooral een gezondsheidsoffensief, ik eet wat de voedingswijzer een vrouw van mijn leeftijd voorschrijft. En vaak kom ik daar al niet aan omdat ik bomvol zit. En ik probeer suiker te vermijden, dat scheelt al een boel. Ben nu in totaal 4 kilo kwijt sinds de kerst. En hoop tegen mei 15 kilo lichter te zijn!

2. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Hallo meiden

Heb hier een niet zo beste dag. M'n contract wordt niet verlengt (wat ik eigenlijk al aan zag komen), alleen de manier waarop het gesprek ging maakte me helemaal van slag. Ik ben de ruimte huilend uit gelopen en naar huis gegaan, ze kunnen me wat dacht ik.

Zal even niet in detail treden, maar als ze het op een andere manier gezegd hadden had er niets aan de hand geweest.

Heb ondertussen al 3 sollicitaties verstuurd net :p Ik heb nog 3 volle maanden, dus hopelijk vind ik wat voor die tijd. Anders voor het eerst in m'n leven een ww uitkering :$

Het zwanger worden gaan we iig niet op een lager pitje zetten ;)

Zal straks nog even verder op jullie berichten reageren hoor, maar moest dit even van me af schrijven. Veder gaat het goed ;)

3. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo er is hier weer gezellig druk gekletst, leuk hoor. Ga proberen overal op te reageren.

Denice hopelijk wordt die kinderarts ontslagen vooral als het niet de eerste keer is dat ze fouten heeft gemaakt. Laat ze lekker iets anders gaan doen, of laat ze nog een paar jaar naar school gaan. Oe ben echt boos joh! Mijn benen gaan nu zo vaak in de lucht dat ik zelfs kramp krijg :p

Sanja heb mijn ei gevonden en wel vandaag!! Had gisteren een streepje bijna net zo donker als de controle lijn en vandaag was het streepje nog donkerder. Joepie! Zou leuk zijn zo'n valentijnskado.
    Gewoon die foto's doen wanneer jij daar zin en tijd voor hebt, valt niet mee zoiets. Owjee heerst er weer een verkoudheid echt geen zin in. Beterschap.

Gizje allereerst balen zeg van je contract! Als je 3 sollicitaties hebt lopen dan zal dat vast goedkomen jullie meid helpt jullie wel. Ach laat ze lekker in de S*&* nt zakken dan. Raar dat ze het gesprek niet netjes hebben afgehandeld. Hopelijk vindt je een baan die lekker dichtbij is, goed betaald en waar allemaal leuke en lieve collega's werken. Komt vast goed! Enne even een uitkering mag best hoor, neem het er lekker van. Is toch niet voor lang en als je altijd hebt gewerkt, krijg je eindelijk eens je betaalde belasting terug. Bij ons staat de huiskamer ook vol met foto's en andere dingen. Mensen komen in mijn huis en het is mijn kind dus ind. bepalen we zelf wat we doen toch. Goed van je! Die la, ja op een of andere manier heb ik dat al heel snel gedaan maar was niet makkelijk. Zou het nu ind. ook wat makkeljker vinden. Maar het zal niet zonder tranen gaan, maar dat zijn we gewend. Wat zei je man ervan dat je contract niet werd verlengd? Dikke knuffel en sterkte!

Patatje ja die foto's zijn me ind. erg dierbaar. Heb ook nog een gips afdrukje van haar handje en voetje, ook die zijn me dierbaar. Herkenbaar hoor dat je bang bent ze kwijt te raken, er moet hier ook wel veel gebeuren willen we ze kwijtraken, staan geloof ik overal op opgeslagen. Gek idee he dat je kindje niet verder groeit? Dat vind ik wel gek met die foto's het blijft altijd dezelfde periode.
    Enne ind. op naar een vruchtbaar voorjaar samen met de kippen en eendjes. :p
    Owjee heftig zeg een vriendin die zwanger is en nog wel in dezelfde periode ook. Wat knap dat je het niet al te moeilijk vind en met haar mee geniet. Mijn vriendin vond het ook zo erg, terwijl ik het minder erg vond. Ach je dochter die leek op een aapje, zal vast een heel lief en knap aapje zijn. Mooi zo'n troost mand, ik heb in de huiskamer een plank ingericht als soort van altaartje geeft me ook troost.

Vlinder helemaal geen gek idee die vitaminen. Het hoort bij de voorpret, fijn dat je daar al mee bezig bent dat is een goed teken. Mijn man is niet aan de vitaminen welke heb jij voor je man gekocht? Goed zeg dat die teller van de weegschaal omlaag blijft gaan, ik ben al in geen weken meer geweest. Zal eens een voorbeeld aan je nemen.

Denice jammer zeg zo'n opmerking! Ach ja hij is een man hij zal wel wat moeten compenseren ;) met zijn grote mond! Als jij en je man er maar van genieten en dat doen jullie.

Polly lieverd, ik heb zo met je te doen, ik herken echt alles wat je zegt. Je leeft in twee werelden. Soms kan je niet meer optimistisch zijn en dat is helemaal niet erg! Gun jezelf een rot moment en geeft daar ook aan toe. Na een diep dal staat altijd een liefelijke berg te wachten. MAar dat hoef ik je niet te vertellen. Dat je doorgaat met je leven dat moet en ik vind het heel erg knap dat je dit dan ook doet! Je bent echt ijzersterk en daar mag je trots op zijn. Jullie prachtige dochter Robin zal je vast helpen en steunen. Misschien zie je haar niet ze is er echt wel hoor! Misschien kan je haar vragen of ze je afentoe wilt helpen. Stilletjes in gedachten jullie momentje pakken. Zo kan je een beetje bij tanken. Een nieuwe zwangerschap zal de leegte op kunnen vullen, zo voel ik dat ook. Jullie lieve Robin zal altijd jullie meisje zijn! Kop op meid en een dikke knuffel. Owja ik weet niet of je van lezen houdt, maar ik heb een heel mooi boek gevonden. ''engelen in mijn haar'' klinkt zweverig maar het is echt een heel mooi verhaal.

Ik heb dus mijn ei gevonden en daar ben ik heel erg blij om! Nu hopen dat mijn man super zaad heeft!! ;)
    OWja morgen weet mijn man welke baan hij kiest dus morgen lekker sushi eten. Jammie!!

4. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Owja meiden over vitamientjes gesproken. Mijn moeder had laatst in de krant gelezen dat stampot erg goed is voor de kwaliteit van het zaad van de man. 1 keer raden wat wij vanavond gegeten hebben :p

5. Polly76

Polly76 Actief lid

8 dec 2010
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Linnie, Vlinder dank jullie wel voor de lieve woorden!! We gaan gewoon door, dan maar even in een minder goede stemming. Het komt goed, voor ons allemaal, daar vertrouw ik op.
    Gizje wat vervelend zeg dat het gesprek zo rot is verlopen. Ik hoop dat je een hele leuke nieuwe baan vindt, met fijne collega's.
    Linnie ik duim voor je!!

6. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Gizje echt kl*te dat je contract niet wordt verlengd en de manier waarop het is gegaan. Maar aan de andere kant misschien beter dat je daar weg gaat en je een betere baan krijgt met leuke collega's.

Linnie ik ben ook heel boos. En merk aan mezelf dat het weer iets minder gaat. Kan weer moeilijk in slaap komen(zie het weet 3:00uur worden) en krijg weer de enge beelden voor me:( Grappig wij hebben ook net boerenkool op. Maar ECHT super dat je je ei hebt gevonden! Nog even de benen in de lucht houden hoor! En geniet lekker van de sushi morgen!

Patatje ons zoontje vind ik ook zo op een aapje lijken:)

Polly das minder als je nu met verlof zou moeten gaan, maar juist weer volledig aan het werk bent. Zeker de omgekeerde wereld. Ik ben ook niet meer de persoon die ik was en zal dat ook nooit meer worden. Die liefelijke berg komt snel weer knuffel.

Sanja nou benen in de lucht dan! En veel beterschap.

7. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    @linnie: Super dat je je ei hebt gevonden!! En inderdaad nog even met de benen in de lucht :p
    En we zullen hier ook wat meer stampotten eten als het niet raak is deze maand ;) Ligt al hutspot klaar voor morgen, haha.

@denice: Leuk zo'n buikband :D Al dat gepriegel aan je lichaam, haha.

@sanja: Beterschap!

@patatje: Helaas zal voor ons allemaal de zwangerschap niet meer helemaal zorgeloos zijn. We zullen allemaal beter in de gaten gehouden worden, wat wel een geruststelling is denk ik.
    En wat grappig dat die vriendin op precies dezelfde datum een jaar later is uitgerekend. Ik krijg ook de kriebels hoor van dikke buiken, aan de andere kant vind ik het ook nog steeds moeilijk om hoog zwangere mensen te zien die ik ken.

@vlinder: Groot gelijk met de vitamine pillen. Manlief gebruikt hier gewone davitamon en ik zwanger worden van de etos + foliumzuur. En we letten er extra goed op dat we vezelrijk eten, genoeg melkproducten en groente enzo. Het blijft ons bezighouden.
    En dat genieten dat moeten we zeker doen als we zwanger zijn, ook al is er angst er zit toch een beebje in onze buiken ;)

@polly: Het blijft moeilijk he, die data. Ik had hetzelfde in december, de dag dat ik weer 40 uur moest werken was de dag dat ik met verlof zou gaan. Natuurlijk verander je door zoiets wat je mee gemaakt hebt. Ik kan weer van dingen genieten, maar met zo'n gesprek op werk zoals vandaag, begin ik direct te janken. Ben heel emotioneel geworden door alles en kan niet veel hebben. Ook al lijk ik van buiten soms weer helemaal de oude. Gun jezelf de tijd, en uitkijken naar een nieuwe zwangerschap is al een goed teken toch?

Nou ik heb inmiddels al 4 sollicitaties verstuurd. Ik kijk nu maar gelijk naar vacatures van 3-4 dagen en lekker dicht bij huis. Ook wil ik weer een stapje terug qua verantwoordelijkheden. Moet wel zeggen dat er al meer te vinden is dan een half jaar geleden.

Nog een weekje op de wachtbank, als ik zondag nog niet ongi ben gaan we testen.

@wuppie: En? ga je morgen testen? Ik duim nog steeds voor je :)

8. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Werken met kinderen van 0 tot 4 jaar, in de kinder
    @Polly; pff ja ik herken 't, heb hier alle data al een keer voor de eerste keer mogen herbeleven... Het gaat zo tegen je gevoel in he, eigenlijk met verlof, maar al weer aan het werk... En geloof het of niet ineens is 't "goed", altans dat was bij mij zo. Daar gingen bij mij wel zo'n 9 maanden overheen. Vandaag is het al weer 13 maanden geleden dat we afscheid moesten nemen van ons meisje en gister was ik ineens zo trots op mijn vriend en mij. Dat we toch al weer zo ver zijn gekomen. Soms ben ik "bang" dat het een tijdelijke opleving is en nog een terugval krijg, maar zo lang als het goed gaat geniet ik er maar gewoon van :). Het komt echt wel goed, al is dat soms moeilijk te geloven. Maar vergeten doen we onze schatjes nooit, ze krijgen gewoon een heel speciaal plekje in onze harten!

@Vlinder; idd klagen mag ;). Goed van je kilo's! Ben er zelf nog geen een kwijt sinds de bevalling en ik was altijd zo slank...;). Moet er minimaal 8 kwijt voor een goede BMI :). Hoop dat ik binnenkort naar een dietist mag, want zelf lukt me het niet :(.

@Gizje; jeetje wat zuur van je contract! Groot gelijk van het zwanger worden! Heb je lekker wat om naar uit te kijken :). Succes met je sollicitaties! En ik duim voor je voor zondag :).

@Linnie; en weet je man al voor welke baan hij gaat :). Genoten van van je ei:D. En geniet van de sushi vanavond!!

@Denice; heb je vanacht wat beter kunnen slapen? Hoop het wel voor je... Maar snap je wel hoor!

Vanavond allemaal lekker aan de stampotjes :D.
    Fijne dag allemaal!

X

9. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    En Wuppie hoe is het op schiphol?

10. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik kwam even kijken of Wuppie zich al had gemeld :( Wuppie, lieverd ik gun het je zo.....

Verder even kort, ben echt hondsberoerd. 't is te hopen dat mijn ei dus nog even duurt want klussen als je ziek bent is geen pretje!

Polly, zoals al gezegd ging ik ook weer aan het werk toen ik eigenlijk met verlof had moeten gaan. Net of er niks veranderd was. maar ondertussen was/ben ik een heel ander mens. Met mij gaat het nu echt beter. De periodes waarin ik me goed voel worden steeds langer en de avonden/dagen dat ik alleen maar kon janken zijn echt al weer een poos geleden. Dit komt denk ik omdat de uitgerekende datum achter de rug is en ik weer vooruit probeer te kijken. Voel je niet verplicht om te schrijven hoor. Alleen lezen mag ook!!

Patatje, lekker trots zijn op jezelf en je vriend hoor...Mag best. We moeten het toch maar even doen en het is volgens mij echt zo dat mannen verdriet op een andere manier verwerken.

Gizje, wat een kl*8tz#k die baas van jou. Veel succes met je sollicitaties en nog even geduld op de wachtbank.

Linnie, mooi eitje gevonden, lekker geklust en hup aanschuiven naast Gizje op de wachtbank.....
    Manlief een keuze gemaakt?

Denice, balen zeg dat je weer zo slecht slaapt. Het is ook zo oneerlijk allemaal. Doe je af en toe wel een tukkie tussendoor? goed opletten dat het niet teveel wordt he?

Fijne avond allemaal

11. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    even ego:)

Ik ben zo'n muts af en toe. Ben nog niet ongi en was afgelopen week heel stoer(vond ik zelf) door te zeggen maakt niet uit deze ronde ben weer gezond bezig als me cyclus nu maar weer eens naar de 36 gaat (normaal voor mij). maar sinds gister begint heb ik een gek gevoel zou het. Nu ben ik zo bang voor een teleurstelling dat ik niet durf te testten:). Zit nu op dag 31 vorige ronde was 31 en die daarvoor 30. Aan de andere kant denk ik als ik nu positief test word ik bang, voor de spannende tijd die gaat komen, ben ik daar wel klaar voor kan ik wel blij zijn. Mannetje is naar Oostenrijk onverwachts een dag eerder en toch met de auto, hij komt vrijdag terug.
    oke ego modus uit.

Polly heel herkenbaar ik begon ook weer fultime toen ik met verlof zou gaan. Vierde toen ook mijn verjaardag wat dus eigenlijk een dubbel feestje moest zijn. Bij mij ging het na elke moeilijke datum wat beter. Mocht ook alles van mezelf op zo'n dag. knuffel.

Gizje op naar een nieuwe start met een nieuwe baan met leuke collega's. Jij had toch van die afgrijselijke niet meelevende gevallen?
    Succes op de wachtbank en ik duim voor zondag.
    Ik verloor ook me baan naar mijn mk maar we zijn gewoon door gegaan en het is goedgekomen.

Denice Kan me voorstellen dat je boos bent. Geef jezelf even de tijd om boos te zijn dat mag. Ga je eigenlijk in hetzelfde ziekenhuis bevallen?

Sanja balen dat je zo ziek bent hoop dat je eitje nog even geduld heeft.

Linnie oh doet mannetje toch nog iets goed, hij is gek op stampot.
    Beentjes in de lucht de spierpijnis ergens goed voor. Pas maar op dat je je niet verspreekt als je zegt heb zo'n spierpijn en iemand vraagt waardoor ;).
    Geniet van de sushi

Patatje 13 maanden geleden. Goed dat je trots bent op jullie samen.
    Hier is de relatie alleen maar beter geworden,bij jullie ook?

Vlinder wat goed dat het afvallen goed gaat hier heeft het elke keer een positieve invloed op mijn cyclus en het zwanger worden( dit word voor mij de vijfde zwangerschap).

Weltrusten dames weet nog niet wat ik morgenochtend doe8)

12. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    @wuppie: Ik dacht nog snel even kijken of je gereageerd hebt.
    De kans wordt nu steeds groter voor jou, ik blijf duimen :p

Ik heb inderdaad van die irri collega's, niet allemaal hoor gelukkig. Alleen m'n supervisor en manager zijn irri, die eerste ging nog redelijk. Maar die probeert nu ook alleen maar haar straatje schoon te vegen.
    Maar moet toegeven dat het me niet koud laat allemaal. Zag het al aankomen maar nu het zover is is het heel onwerkelijk. Het heeft echt een deuk in m'n zelfvertrouwen gegeven. Ik weet gewoon dat ik goed en hard werk (ze gaven ook aan dat m'n dagelijkse werkzaamheden goed waren), maar door een aantal opmerkingen ben ik opeens heel onzeker over bepaalde dingen. Hopelijk voel ik me snel beter en kom ik wat leuks tegen waar ze me ook nog eens willen hebben ;)

13. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Polly76 met je instelling is niets mis, knuffel!

Denice dat slechte slapen dat herken ik. DAt heb ik ook zo veel gehad. En heel afentoe heb ik het nog eens. Is niet gek toch dat je even een terugval hebt, is niet niks! Gelukkig heb je een lieve man die je goed kan steunen. Hierna gaat het vast weer beter!
    Vind het sowieso al heel knap hoe je hier mee omgaat, zo dapper en ijzersterk!

Gizje goed bezig zeg! Heel goed die sollicitaties! Mijn man heeft zich toen ingeschreven op de nationale vacaturebank en werd direct door 2 bedrijven gebeld. Misschien ook wat voor jou? Ik ben ook blij dat ik mijn ei heb gevonden, valt de duur van mijn cyclus toch nog mee. Gisterenavond had ik erg veel steken links in mijn zij. Vandaag nog een keer getest en test was wit. Dan is mijn ei toch geweest of zegt dat niets? Spannend joh zondag testen, ik ga zo hard voor je duimen, gun het je zo! Ik weet zeker dat er een baan op de loer ligt die helemaal bij je past, goed betaald en met hele leuke collega's. Hopelijk kan je deuk zelf uitgedeukt worden want dat is natuurlijk niet fijn.

Patatje we zijn net terug van Sushi eten, het was zo lekker!!! Heb extra veel genomen van de rauwe zalm en tonijn en de beefrolletjes!!! Heeeeeeeeeeeeerlijk! Hij heeft dus ind gekozen en we zijn er super blij mee! Voelt echt als een afsluiter en een nieuwe start.

Sanja owjee meid klussen met een snotneus is niet echt bevoordelijk ind. Ga voor je duimen dat het snel over mag zijn, heb jij weer!!
    Mijn man heeft ind. een keuze gemaakt, meid het voelt heerlijk. Voelt echt al nieuwe start en afsluiting. Toen ik net met verlof ging was mijn man al niet blij ivm zijn baan toen. Nu hij eindelijk weer eens iets leuks heeft gevonden sluiten we die periode ook af. Voelt als een positieve vloed, laat maar gaan die golf! Neem jullie wel mee op mijn extra grote surfplank 8)

Wuppie hahaha ik moest echt even om je lachen hoor, je bent ind een muts. MAar het is zooooo herkenbaar. Ik snap het wel hoor, kreeg het gisteren ook ineens benauwd toen ik mijn ei had gevonden. Ik dacht ow god nee he dadelijk is het zo. Ja dat is nou net wat we willen dat het raak is en dat is het misschien zo en dan worden we bang. Ik kijk dan altijd maar naar de mensen om mij heen waar het allemaal 1,2 of zelfs 3 x goed is gegaan. Maar het blijft spannend. Als ik jou was zou ik vrijdag of zaterdag testen, als je man er bij is en je dan dus 35 dagen ben. Hopelijk kan je het toch volhouden of durf je het aan. hahaha en dat je mannetje toch iets goed doet door stampot te eten, ik zou het hem vertellen wordt hij vast trots van! Ja ik moet ind. oppassen dat ik het niet uitspreek ;)

14. Polly76

Polly76 Actief lid

8 dec 2010
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow Wuppie wat spannend, ben bijna net zo nieuwsgierig :)! Ik kan pas vanavond weer lezen, ivm werk, dus ben benieuwd of je de nieuwsgierigheid kan bedwingen. Fijne dag iedereen!!

15. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Negatief:( Maar nog niet ongi:D
    De druk is er in ieder geval even af,nu hopen dat mijn cyclus in ieder geval naar de 36 gaat, dan heb ik wat meer vertrouwen.

Als het nodig is test ik zondag samen met Gizje.

Linnie oh de Sushi zit erin hopen dat je nu 9 maanden moet wachten voor je het weer eet. Ben wel vaker zo'n muts.Sophie zegt het af en toe zelfs.8) Moet zo op me woorden passen bij haar ze zegt alles na.

Gizje volgens mij had jij toen zelfs een topic over je werk?
    Meis je weet dat je het goed heb gedaan daar ze zoeken nu gewoon een excus om je contract niet te verlengen. Zo'n werkgever wil je niet eens hebben.
    Wat voor soort werk zoek je eigenlijk?

Polly werk ze.

16. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jammer joh Wuppie maar er is zeker nog hoop! Zou wat zijn als jij en Gizje zondag allebei positief testen. Waarom heb je meer vertrouwen bij een cyclus van 36? Omdat je dat gewend bent? Als ik ind. eergisteren mijn ei had dan zou op een cyclus zitten van 39 dagen, ben ik erg blij mee. 28 zou nog relaxter zijn.
    Hahaha hoor je dochtertje het helemaal zeggen, geweldige leeftijd is dit toch ook. Schrijf die opmerkingen op voor later, zal ze vast leuk vinden als ze ouder is. Er is nog hoop en duim nog steeds voor je!

17. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Linnie. Vanaf dat ik voor het eerst met de pil stopte had ik een cyclus van 36 dagen. na de eerste mk werd die ook minder was in December en het werd steeds korter tot 28 en toen opeens weer 36 (er zijn heel veel testten doorgegaan die maand)8). De maand erop zwanger, Augustus.
    Tweede keer stoppen met pil weer 36 dagen en na 4 rondes zwanger weer mk. en 6 weken erna week langer dan normaal positieve test.
    Ik geloof dus niet dat mijn lijf goed werkt met een korte cyclus.:(

Oja schiet me nog wat binnen ik denk dat ik mijn ei op dag 20 heb gehad vrijdags had opeens zulke steken.

Goed idee zal haar uitspraken ook opschrijven in het foto wanneer doe ik wat boek.

Hondje gaat trouwens niet goed wondje geneest niet word alleen maar erger vanmiddag terug naar de dierenarts:(

18. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    oh meiden het is elke keer wel spannend hoor. Wuppie, we duimen gewoon door en als een langere cyclus jou een beter gevoel geeft is dat positief toch? Mijn dochter herhaald ook echt alles. Hier moeten we ook echt opletten met wat we zeggen. pas stootte ze zich aan de rand van de tafel zei ze "He K*t" Is echt te erg gewoon maar op dat moment lag ik echt in een deuk!

Linnie fijn dat je heerlijk gegeten hebt. Ik ga graag mee op de surfplank.Fijn dat het zo goed gaat. Wij zijn echt bikkels en kunnen de hele wereld aan....(graag wel met 1 of 2 gezonde kindjes om ons heen!!)

Gizje, er is vast wel een leuke baan voor jou te vinden. Al is het natuurlijk geen makkelijke periode. Zondag een dikke streep op die test meid!!

Nou gelukkig voel ik me al weer wat beter. Vanavond eet ik stamppot en gaan we er tegen aan!!

19. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Wuppie spannend hoor! Ik blijf duimen voor je, want er is nog hoop en anders wat je zelf zegt een cyclus van 36 en daarna raak! Balen van je hondje, verwen hem maar goed. Mijn moeder heeft ook alles op geschreven van mij. En las ik dus dat mijn vader k*t zei en ik zei tegen mijn vader "dat is k*t he papa" echt leuk om te lezen. Ik ga nooit meer naar Zevenaar. Wij lopen nu bij een gyn van Rijnstate in Arnhem dus daar ga ik ook bevallen als het goed is.

Linnie lekker hoor sushi, maar goed dat je lekker veel genomen hebt, want als het goed is mag dat nu 9mnd niet meer;) Nog gefeliciteerd met de baan van je man. Het slapen gaat alweer wat beter. Begin nu ook steeds beter het beebje te voelen en krijg al echt een buikje. Heb het nog niet op mijn werk vertelt, want volgende week krijg ik een functioneringsgesprek en kreeg tussen neus en lippen te horen dat ik loonsverhoging krijg. En ben dus bang dat als ik het nu vertel het niet meer krijg.

Sanja ik werk alweer bijna 32 uur dus kan niet even gaan liggen. Heb veel te doen op het werk en vind het werk wel leuk. Fijn dat je je weer wat beter voelt.

Gizje die opmerkingen gaan erin en er weer uit. Want als je goed en hard werkt, wat ze zelf ook toe geven, dan mogen ze niet z**ken. Ik duim in ieder geval voor je zondag!

Patatje het slapen gaat al beter;)

20. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    @wuppie: Balen zeg, maar we duimen door voor je :) Hopelijk hebben we allebij zondag een mooie test inhanden ;)
    Hoe is het gegaan bij de dierenarts? Vind het altijd zo zielig als de beestjes wat mankeren.
    Kan me eigenlijk niet herinneren dat ik een topic over werk had geopend. Maar ik heb wel eerde tegen jullie geklaagd over m'n manager :p

@linnie: Ik heb me inderdaad weer als actief op nationale vacature bank gezet. Moet alleen even wat dingen updaten. Gelijk ook ingeschreven op monsterboard. Voel me vandaag gelukkig iets beter, en laat het solliciteren even liggen tot het weekend. Hopelijk voel ik me dan weer een beetje normaal en kan ik wat brieven schrijven ;)
    En mooi dat de sushi gesmaakt heeft. Hopelijk mag je het de aankomende 9 maanden niet meer. Als je test weer wit is, is je ei inderdaad geweest :D

@sanja: Opmerkingen van kleine kinderen zijn inderdaad echt leuk soms. Maar kan me voorstellen dat je op je worden moet gaan letten in haar bijzijn :p
    Eneh, veel plezier vanaaf ;)

@denice: Ik zou ook m'n mond nog even houden hoor tegen je baas. Loonsverhoging is altijd mooi mee genomen.

Vandaag weer een rare dag op werk. Morgen ga ik even langs personeels zaken. Kwam wat voorbij op werk via een collega wat ik wil bespreken, hopelijk positief :)

Verder wat last van krampjes en hoofdpijn, kan me gelukkig deze maand beter inhouden dan vorige maand met testen. Hopelijk is het snel zondag.

Nu eerst een lekker bak thee en m'n patchwork voor morgen afmaken.

Deel Deze Pagina