wanneer weer zwanger worden

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door sanja, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Linnie ik heb het nog steeds niet verteld, want krijg de directeur niet te spreken hij is altijd weg en onderweg. Morgen ga ik het echt vertellen zodat ik die wijde kleren niet meer aan hoef. Zal van het weekend eens proberen een foto te maken van de buik. De rugpijn is gelukkig helemaal verdwenen ook als ik bijv heb lopen poetsen en stofzuigen. Hopelijk blijft dat zo, want het was best vervelend. Ik ben vandaag bij arbo geweest en per 1-3-2011 ga ik weer fulltime(32uur) werken. Het werken gaat goed zit er weer helemaal in.

Patatje voor de zekerheid nog even door klussen misschien. Je weet maar nooit;)

Gizje hoe gaat het met je?

Wuppie schijnt de zon alweer een beetje?

2. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Denice het zonnetje begon net weer door te breken todat ik gister thuis kwam.
    Mannetje moest snel wat met de auto doen omdat hij weg moest, ik loop naar binnen met ons gewonde hondje achter me aan, de andere 2 zijn binnen.
    Heel anthousiast zijn ze dan, op dat moment komen die 2 in botsing en beginnen weer te happen ( was echt een jaar niet gebeurd voor deze verwonding) ik reageer door de eerste die ik pakken kan op te pakken, dit was dus de gewonde en daardoor is zijn wond opnieuw uitgescheurd. Krijg er nog de rillingen van.:( Weer naar de dierenarts nu zalf erbij gekregen.
    Begint nu echt in te slaan dat het zo niet langer gaat en we er voor 1 een ander huisje moeten zoeken:(
    Ben er helemaal kapot van en barst elke keer in tranen uit als ik er aan denk. Dit soort dingen zijn normaal al moeilijk, maar kan ik nu dus echt niet hebben.
    Hoop een beetje dat mijn schoonouders het zielepietje in huis willen nemen, die andere is veel moeilijker een plekje voor te vinden omdat hij zo vel is tegen andere honden.Met deze oplossing zou ik nog vrede kunnen hebben andere opties wil ik niet aan denken.

Poeh heel verhaal maar moest het echt even kwijt.

Denice als jij het morgen verteld zullen ze wel zeggen je klede je zo gek de laatste tijd. Zo zag ik het bij een collega ook. kwam trouwens je tatoe tegen in de lounge, gaaf hoor ik wil ook nog iets maar weet nog niet wat.

3. Polly76

Polly76 Actief lid

8 dec 2010
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow Wuppie wat naar zeg :(! Zo jammer dat ze elkaar grijpen en je van 1tje afscheid moet nemen, heel pijnlijk en ik hoop dat je een plekje bij familie of kennissen kan vinden.
    Ik heb ook een hele nare ervaring op dit gebied en ik denk dat je er goed aan doet om er niet te lang mee te wachten. Hoe pijnlijk en moeilijk het is :(. Wil je niet ongerust maken, maar het kan heel erg verkeerd aflopen. Goede vrienden van mij hadden twee rottweilers, papa en zoon. Voor mensen waren ze heel lief, maar voor elkaar steeds minder. Van het één op het andere moment hebben ze met elkaar gevochten tot de dood volgde. Vriendin kon haar kleuter van 2 er nog net tussen uithalen. Ze kon verder niets meer doen, heeft met water gegooid, geschreeuwd, op pannen geslagen, maar ze gingen door. Papa rottweiler heeft het uiteindelijk niet overleeft.
    Vreselijk verhaal dus ingrijpen zo lang je nog kan.

Met het sporten gaat het steeds beter, begin zelfs af te vallen. Ga mij er zelfs ook weer happy door voelen! In het begin moest ik continu aan Robin denken, tussen de fitness oefeningen door. Zo'n moment dat je voor je uit zit te staren en je gedachten de vrije loop nemen. Verder voel ik me deze week ook vrij goed! Lekker mijn lijf in conditie brengen voor een volgende zwangerschap. Heel gezond eten, veel fruit en groente..ben er gek op dus heb mazzel :).

Badderen is heerlijk he, mijn vriend is vanavond de deur uit dus duik zo ook weer het bad in, lekker trutten met rituals producten.

4. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Werken met kinderen van 0 tot 4 jaar, in de kinder
    Hi!

@Polly; fijn te horen dat het goed gaat en dat je het lekker druk hebt :). Goed dat je al wat gewicht verliest! Dan weet je waar je het voor doet hè ;) Ja, dat sporten zijn ideale momenten voor je gedachten om de vrije loop te nemen... Geniet lekker van je bad en je Rituals!

@Denice; wat goed dat werken weer lekker gaat! En heerlijk dat je rugpijn verdwenen is :). Hier idd nog maar ff door "geklust" voor de zekerheid :D.
    Heb je tattoo ook bekeken, hij is super! Wanneer heb je 'm laten zetten? Ik heb er ook een op m'n pols laten zetten, op de uitgerekende datum van m'n dochter! Das zaterdag inmiddels al weer een jaar geleden bedenk ik me nu :).

@Wuppie; oh wat zonde voor je hondje... En getsie wat een naar idee van z'n wond :(. Ik snap dat je het er moeilijk mee hebt, dat is geen leuke keuze waar je voor staat... Sterkte!

Fijne avond allemaal!

XXX

5. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Patatje thanks voor de tip zal er naar luisteren, vandaag was ik iets langer gebleven en was echt heel erg moe toen ik thuis kwam nu nog eigenlijk dus ga zo lekker me bedje in. Ow meid spannend, dat die dagen maar snel voorbij mogen gaan vind je niet. Ik weet nog niet wanneer ik ga testen. As. maandag zit ik precies 14 dagen na mijn ei. Mijn man moet voor zijn nieuwe baan een week naar Duitsland op cursus. Dus het liefst test ik zondag, maar misschien is dat al te vroeg. Maar om nou nog een week te wachten ja dat kan natuurlijk niet. Ach wie weet wordt ik wel gewoon ongi.

Denice Echt goed om te horen dat het geestelijk en lichamelijk zo goed gaat. Jeetje alweer helemaal terug naar de 32 uur, fijn hoor. Je kan trots zijn op jezelf. Die rot rugpijn die is echt pijnlijk ind. hopelijk blijft die weg. Bij mij kwam die rugpijn bij 34 weken aanzakken. Toen vond ik het niet zo erg meer omdat ik nog maar een paar weken moest.

Wuppie meid wat rot om dit te horen. Konden we Ceaser uit Amerika maar over laten komen om het op te lossen. Kan me voorstellen dat je al van alles hebt gegeprobeerd. moeilijk hoor, ik hoop dat je schoonouders het hondje willen overnemen. Dan weet je zeker dat het goed zit en kan je het hondje ook nog zien. LAten we het hopen. Heb je wel een bench thuis voor als je weggaat? Of eventueel diegene die wat happig is zo'n bandje om zijn neus heen doen. niet een muilkorf maar echt een soort touwtje is een stuk vriendelijker. Ach meid ik ga voor je duimen, dit kan je er niet bij hebben. Owja en dat verhaal wat Polly vertelde, ik heb altijd geleerd dat als honden vechten je het beste weg kan lopen. Is wel moeilijk maar wel het beste. Een hond voelt zich namelijk gesteund door zijn baasje en al helemaal als je goed bedoeld staat te gillen of herrie maakt. Zo fok je een hond eigenlijk een beetje teveel op. De hond van mijn ouders pakt ook soms nog weleens een andere hond zomaar uit het niets. Maar ja wij kunnen de honden taal niet lezen, dus wie weet steekt die andere hond zijn middelvinger dan wel op. Maar goed ik probeer dan de riem los te laten en hard weg te rennen. Meestal kijkt hij op en rent hij achter me aan. Maar je menselijke reflex springt natuurlijk normaal tussen beide. Misschien proberen waard. Is die andere hond niet jaloers?

Polly zo jij gaat goed en snel met afvallen lekker hoor. Klinkt alsof je, je beter voelt.

Gizje gaat het goed?

6. Polly76

Polly76 Actief lid

8 dec 2010
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedoelde natuurlijk peuter van 2 :) in mijn vorige berichtje ;).

7. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Hallo Dames,

@wuppie: Oh wat vreselijk dat het niet meer houdbaar is met de honden. Ik hoop echt dat je schoonouders er 1tje in huis willen nemen. Snap helemaal dat je enorm van slag bent. Dikke knuffel.

@polly: Lekker dat het sporten goed gaat, Hier hebben we ook al 2 keer lekker gewandeld van de week. Vandaag ga ik naar m'n zus en zullen we ook wel lekker gaan wandelen of fietsen met m'n neefje :)
    Ben zelf echt te zwaar, ben wel enorm bewust met eten. Ik eet normaal al erg gezond, maar kan echt veel te veel snoepen. Dat heb ik de laatste maanden weinig gedaan en nu let ik er natuurlijk helemaal op. Als alles goed gaat ga ik na de zwangerschap dat eiwitten dieet doen en lekker actief sporten.

@linnie: gewoon zondag testen, heb ik ook gedaan, terwijl afgelopen maandag m'n nod was ;) Wilde ook dat manlief erbij was (ook al sliep hij nog). Vorige keer moest ik me een dag stil houden omdat manlief al naar werk was en ik niet wilde bellen, haha.

@patatje: Jij dus ook op de wachtbank, spannend hoor :)
    Ik geloof wel dat jullie arbo artsen een stuk meegaander waren dan de mijne. mocht 2 weken komen/gaan wanneer ik wilde. En toen 2 weken 5 x 4 uur, 2 weken 5 x 6 uur en daarna weer 40 uur. Heb het maar gedaan, uiteindelijk 4 weken 4 uur per dag gewerkt ivm met het stukje placenta wat nog in m'n baarmoeder zat.

Afspraak gemaakt voor intake bij de VK en brief opgevraagd bij de KG voor doorverwijzing prenatale diagnostiek. Nu maar hopen dat alles goed gaat:)

Nu lekker genieten van een vrije dag :p

8. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Polly fijn dat het sporten goed gaat, ik had dat in het begin ook dat ik steeds aan me ventje dacht. Ook hier doet de weegschaal lief.

Patatje en linnie op de wachtbank ik duim voor jullie.

Patatje heb je een foto van de tatoe?

Gizje volgens mij gaat het goed met je je klinkt opgewekt. Geeft ddenk ik wel rust dat je nu weer een stapje verder ben of niet?

Werk opbouw is hier wel erg snel gegaan als ik dat van jullie lees.
    Ik begon met een week 4x 4 en daarna een week iets langer en toen al weer 32 uur.

Even in het algemeen over de hond. Mannetje is er nog niet klaar voor om een ander huisje te zoeken. We hebben nu dus wel afgesproken dat er wat moet veranderen en gaan een gedragstherapeut langs laten komen. Snap het gedrag tussen die 2 niet echt goed meer. En de wilde moet normaler buiten gaan lopen kan ze niet eens alle 3 tegelijk uitlaten er gebeurd dan bij mij altijd wat en nu durf ik niet meer.
    Ceasar milan komt trouwens naar nederland zat al te kijken of hij hier ook niet een tv show gat doen dan meld ik me gelijk aan;).
    Weglopen bij een gevecht werkt hier ook als het met een andere hond is, maar niet als ze allebei van jou zijn, ze gaan gewoon door.
    En het verhaal van Polly als ze zo groot waren geweest had er allang een weg geweest.
    Denk dat ik ook wel weet waarom dit weer mis ging. Maandag hadden we een uur gewandeld en dan mag alleen het ettertje niet los (teveel kans op wild en een weg aan de overkant van de sloot) hij zat aan de lange lijn. Ons stumpertje gaat dan vlak voor hem langs rennen zodat hij er net niet bij kan dit wardeert hij dus niet echt.

9. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Poeh zeg, 2 blaadjes bij lezen had er zin in maar de kleine meid heeft bedacht dat ze nietw il slapen. Ga haar er dus uit halen.

Tot vanavond dus!

10. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo daar ben ik,

Denice, jeetje ik vind het best knap hoor dat je het zo verborgen kunt houden. Ik denk ook dat er best wel collega's zijn die een vermoeden hebben. Maar niet goed weten hoe te reageren. Wilde jij eigenlijk niet minder gaan werken na Delano? Of kon je gewoon weer terug naar je oorspronkelijke uren? Gek he die dromen die je kunt hebben tijdens een zwangerschap. Echt alsof het levenecht is.

Ach wuppie, wat verveled voor je hondjes. Ik hoop voor je dat er snel een oplossing komt waar jij je goed bij voelt. Want dit is idd even iets te veel op het bordje! Een knuffie voor jou maar ook voor je hondjes.

Gizje, we gaan hier met zn allen duimen en hopen dat het goed komt met jouw kindje. Jij had voor Breda gekozen toch? En begrijp ik goed dat jij een soort van combi hebt tussen de vk en het zh? :(

Polly, je bent goed bezig meid. Ik probeer 3 keer per week een uurtje buiten te lopen of fietsen. En het gebeurd dan ook regelmatig dat de tranen over mn wangen rollen. Ik herbeleef op die momenten mn vorige zwangerschap en vraag me af hoe het een volgende keer zal gaan. Maar ondanks die tranen ben ik elke keer zo blij als ik zo goed bezig ben geweest. Morgen ook maar weer eens wegen eens kijken of die van mij ook lief doet :D

Patatje, spannend ook op de wachtbank! Het zal vast een vreemde maar misschien ook mooie dag zijn van het weekend. Ik ben ook wel benieuwd naar je pols??

Linnie, als jij ons deze zondag nou eens goed nieuws brengt!!! Voel je al iets geks? Ik denk dat ik toch iets te vroeg ben opgehouden met het klussen. Had van de week ook nog last van krampjes en superveel afscheiding maar van klussen is het door al het gesnotter niet meer van gekomen.

Gister weer een geboorte kaartje op de mat en dit deed me dit keer weinig 8) Wat me wel weer overviel was het kijken naar een geboortekaartjesboek bij mn schoonzus. Al die gedichtjes in die kaartjes. heb het snel dichtgedaan....Ze moet nog 4 weekjes maar is echt tonnetje rond. ben benieuwd wanneer ik tante word?
    Straks lekker wie is de mol kijken met de laptop op schoot en een kopje thee (zonder chocola) heerlijk....

11. Polly76

Polly76 Actief lid

8 dec 2010
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    poeh ee, had weer eens een sushi date met vriendinnen, enige keer zondigen deze week! Nu is het niet heel erg ongezond, maar witte rijst worden darmen niet echt blij van en het is wel heel zout. Doe ik ook zelf want ben gek op sojasaus :).

Ha patatje dat bad was idd heerlijk. Ben dol op de produkten van rituals, alleen is het allemaal wel erg prijzig. Heb heerlijke modder, ffe insmeren, indrogen en dan in een warm bad laten weg smelten. Wordt je huid zo zacht van.
    Gizje goed dat je zo lekker aan de wandelen bent! Vind het zelf ook heerlijk om lange wandelingen te maken. Ik liep altijd mee met de wandel damtotdamloop. Die is 18 km en erg leuk om te lopen.
    Lieve Sanja laat die tranen maar lekker lopen bij het wandelen, kan jou het schelen! Jij bent volgens mij ook goed bezig qua gezondheid ed.
    Goed zo Wuppie, we maken die weegschaal tot onze beste vriend :)! Ik was zo blij dat ik deze week die gedachten weer een beetje onder controle had deze week bij het sporten. Had ik echt even nodig om die drive terug te krijgen. Morgenochtend weer lekker heen. Het worden alleen wel drukke weken zo. Ik sport vaak voor dat ik begin met werken. Doordat ik 32 uur over 5 dagen werk, draai ik drie dagen van 6 uur. Op die dagen sport ik dan ook zodat ik de avond lekker voor mij zelf heb. Deze week had/heb ik vier avonden een afspraak en zondagmiddag ook weer. Alles bijelkaar beetje te veel van het goede. Ik ben echt zo iemand die eigenlijk kruisjes op de kalender moet zetten anders slippen de weken echt zo snel vol.
    Mijn partner heeft al gezegd dat hij niet meer dan 1 afspraken met anderen per weekend wil. Dat is wel fijn dat hij die grens getrokken heeft. Hebben we altijd nog 1 dag in de week die we helemaal met z'n tweetjes doorbrengen.

slaap lekker ladies!

12. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Wat slim polly, om daar wat grenzen te trekken. Het leven loopt ongemerkt vol met van alles en nog wat en je kunt al je energie goed zelf gebruiken nu. En je bent echt goed bezig qua gezondheid zeg, go girl!

Wuppie, wat moeilijk van je hondjes. Wij hebben precies hetzelfde meegemaakt maar dan met onze katten en hond. De kater mepte de poes en de hond steeds en viel ook mensen aan. Hij was echt vreselijk, maar ik kon het niet over mijn hart verkrijgen hem weg te doen. Hij terroriseerde echt ons hele huishouden en dan overdrijf ik niet. We hebben hem 1 week voor de kleine geboren werd naar het asiel gebracht. Ik kon niet meer en had nachtmerries dat hij de baby iets aan zou doen. Ik weet ook zeker dat hij dat zou doen omdat hij iedereen aanviel. Maar het was zo moeilijk! Ik hoop dat ie bij familie of kennissen terecht komt. Edit: oh nee lees nu dat je eerst gedragstherapie gaat proberen. Hoop dat het werkt!

Oh meiden, ik hou het allemaal niet bij hoor, er wordt zoveel gekletst en ik mis de helft :) Hebben jullie ook zo'n last van je concentratie sinds de zwangerschap/bevalling? Echt, ik ben een chaoot! Ik lees iets en ben het meteen weer kwijt :( Nou ja, misschien maar eens tijd om naar bed te gaan. Trusten!

13. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Zo de werkweek zit er weer op. Was gister avond helemaal op en viel gelijk in slaap na het wandelen. Mijn vriend lag helemaal dubbel want ik had de laptop op schoot. Ik heb ook iets te veel gewerkt deze week(36uur), omdat het zo goed ging:) Heb het dus nog steeds niet tegen de baas kunnen vertellen:(

Wuppie echt balen dat je hondjes niet meer samen kunnen. Je hoort het wel vaker met 2 reuen. Ik hoop voor je dat een gedragstherapeut jullie kan helpen en vanaf nu om de beurt los laten lopen in huis. Hier lopen die 2 mutsen van mij dag en nacht los bij elkaar ook als wij er niet zijn, maar dit kan door de oudste. Jessy is 6jaar en zo'n rustige hond, maar wel de baas. Nena is 4jaar en in huis een knuffelkont, maar buiten de bitch. Nena zal nooit beginnen, maar als ze gebeten wordt bijt ze terug. Zo dat is echt snel gegaan bij jouw, ik ben vanaf november t/m nu aan het reintegreren. Ben ook heel trots op m'n tattoo. Je vindt vast wel iets wat jouw aanspreekt!

Polly nog lekker genieten hoor van al dat lekkers! Straks mag dat niet meer. Zo drukke agenda, hier maak ik max 1 afspraak per week!

Patatje ik heb de tattoo best snel laten zetten(5-8-2010). Ik hem gekregen voor mij verjaardag. Ben ook wel benieuwd naar jouw tattoo! Jeetje alweer een jaar geleden, wat gaat de tijd toch snel.

Linnie heb dus deze week iets te veel gedaan:) En gewoon zondag testen hoor zodat manlief er ook bij is. Spannend!

Gizje jij gaat ook naar de vk en de gyn? Ik vind het wel fijn, want zo heb ik om de 3 weken een afspraak.

Sanja ik moet het dus nog langer zien te verbergen. Heb zelfs 2 van die wijde vesten vesten gekocht:) Ik zou inderdaad 3dagen gaan werken, maar omdat ik (nog steeds) zoveel vrije dagen heb zou ik 1 dag in de week vrij nemen en dan per 1-1-2011 een contract van 3 dagen. Straks ga ik het weer zo doen, maar dan per 1-1-2012 een contract van 24uur.

14. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gizje we gaan gewoon van het positieve uit! Fijn dat je de eerste stap van je controles hebt gezet. Ik wil mijn man ind. niet bellen met het nieuws mocht het positief zijn, dus ga het denk ik toch maar zondag doen dan. Voelde jij heel duidelijk dat je zwanger was? Hoe voel je, je nu?

Wuppie lijkt me goed plan zo'n gedragsdeskundige, je kan het altijd proberen toch. Je hebt je werk ind. snel opgepakt zeg, wat raar dat dit zo is gegaan. Of had je dit zelf zo aangegeven? Zolang je nu maar genoeg tijd krijgt van je baas om afentoe even bij te komen.

Sanja oei te vroeg geklust zou kunnen dat had ik vorige ronde precies hetzelfde. Misschien dat je Bink je helpt om het juiste tijdstip uit te kiezen. Maar we sluiten nog niets uit toch, wie weet is er een wonder gebeurd en had je gewoon je ei toen je het dacht.
    Eigenlijk voel ik niet zo heel erg veel. Ben wel een beetje duizelig mocht ik niet zwanger zijn dan denk ik dat ik mijn HB waarde eens laat checken. Het overvalt me soms ineens. Soms wat steekjes net boven mijn liezen maar ja kan ook pre ongi zijn. bij mijn dochter voelde ik eigenlijk ook niet veel pas vanaf 8 weken eigenlijk. We zullen het zien zondag. Ik heb die zaterdag wel een feestje dus voor de zekerheid maar niet drinken.

Polly zo slecht is sushi niet hoor, een keer mag best vind ik. Dat kan ik wel iedere dag eten, vind ik zo lekker. Wat een bezige bij ben jij. Phoe weet niet of ik dat zou kunnen hoor, sporten voor het werk. Wel lekker rustig en je hebt ind. je avodn voor jezelf. Ik begin binnekort ook weer op de sportschool ga eens kijken hoe lang ik het volhou. Je kan er ook zwemmen dus denk dat ik dat ga doen.

Vlinder hou op schei uit die concentratie problemen zijn echt waardeloos, gaat dat neit meer over dan?

Denice het is niet te geloven hoe kan jij het in hemelsnaam zolang verborgen houden echt fijn dat wil ik ook kunnen. Je baas zal wel verbaasd zijn als je het verteld, vooral het aantal weken. Hahaha met de laptop op schoot in slaap gevallen, gelukkig viel die niet van je schoot af. Aan je inzet ligt het dus niet op je werk, fijn hoor. Zag een leuk jurkje van Noppies hangen in de etalage, ga echt veel nieuwe kleding kopen dan. Ik vind dat we dat verdienen. Misschien vind je wel wat leuks op de beurs daar ga je naar toe toch?Lekker zeg 24 uur werken, zou ik nu ook kunnen doen dankzij de nieuwe baan van mijn man.

Patatje hoest? Wanneer ga jij testen? We moeten onze lijst even aanvullen geloof ik.

Zo lekker weekend, was vandaag vrij en ben lekker het huis gaan doen, boodschappen en daarna ben ik even naar de begraafplaats geweest. Het waaide er heel erg hard en het was lekker stil. Heb even een rondje gelopen het is er zo mooi. In een flits zag ik mijn dochter voor mij uit rennen en lachen. Dit soort momenten houd mij op de been. Iedereen fijn weekend!

15. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Polly, ik vind het idd goed van mezelf om te lopen of te fietsen. Ik was voorheen ook lid van de sportschool maar heb na het stopzetten vanwege de zwangerschap de draad niet meer op kunnen pakken. Het nadeel van buiten sporten is dat het in mn uppie is en dat is niet zo gezellig. als je lekker kan kletsen onderweg loop je gemaakelijk een uur.

Vlinder, mijn concentratie is ook slecht hoor, moet hier soms ook 3 keer terug lezen.

Denice, ben je uitgeslapen? of inmiddels al weer klaar voor je bedje. Ik werk ook 3 dagen en vind dat wel genoeg. Mijn plan is als er nog een kleintje is ouderschapsverlof op te nemen en dan een schooljaar 2 dagen te werken.

Och Linnie wat mooi dat je je dochter even heb gezien. De laptop staat hier zondag weer aan hoor. Ook jij hebt dan meldingsplicht! Vorige week bracht de zondag ook zo'n goed nieuws, hopelijk deze (en volgende)week weer!

Fijne avond!

16. Vlinder84

Nee, die concentratieproblemen zijn hier nooit over gegaan en volgens mij ben ik hierin geen uitzondering ;) Dus vergeef me als ik je oversla, ik kan het allemaal niet even goed volgen en als ik alles moet lezen vergeet ik aan het einde het eerste weer :)

Denice, niet te geloven dat je het al zo lang geheim kunt/moet houden. Niet leuk dat je baas zo moeilijk te bereiken is. Ik kan me voorstellen dat je nu wel zwangerschapskleding aan wil? Ik hoop dat je hem snel kunt spreken. Oei en zo op de bank in slaap vallen achos, dan ben je echt heel erg moe :)

Wat een mooie ervaring Linnie, heb er kippenvel van!

Patatje, ik heb jouw naam vanavond gegeten yummie! :D Wanneer ga je testen?? Spannend!

Ik probeer al twee dagen een acupuntuurafspraak te maken, maar kan haar niet bereiken. Ik heb een blaas- en baarmoederverzakking en blijkbaar kan acupunctuur dit verhelpen of erger bij een volgende zw. voorkomen. Soms denk ik wel eens dat ik te snel weer zwanger ben geworden na onze dochter. Dat mijn baarmoeder dat slecht getrokken heeft. Maar ja, ik had echt geen andere keuze voor mijn gevoel op dat moment en ben zo blij dat ik snel zwanger was. Ik gun jullie dat geluk ook zo. Een prachtige bengel! :)

17. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Werken met kinderen van 0 tot 4 jaar, in de kinder
    Heb wat te lezen zie ik ;).

Gizje; op zich was mijn werk heel meegaand. De bedrijfsarts wist niet zo goed wat ie met mijn situatie aan moest en adviseerde me na m'n verlof volledig (32 uur) te beginnen en te kijken waar het schip zou stranden. Dit ging natuurlijk niet, dus samen met mijn manager heb ik bekeken wat beter zou gaan. Uiteindelijk ruim 9 maanden rustig op kunnen bouwen met regelmatige bezoekjes aan de bedrijfsarts en m'n manager die me goed in de gaten hield. Het was wel ff zoeken met vallen en opstaan, maar ben er gekomen :). Bij jou waren ze minder mild begrijp ik?
    Spannend naar de VK! Wat is KG?

@Wuppie; een gedragstherapeut is mischien wel een fijne middenweg. Zal wel intensief zijn... Kan ik m'n tattoo PB'en naar jullie? Tis de naam van m'n dochter en denk ik wel herkenbaar voor anderen. Vind het wel fijn om anoniem te blijven :D. Heb toevallig net al een bekende gespot
    hier op ZP ;).

@Sanja; jij wordt tante binnenkort :). Spannend! Ik ook! Van een goeie vriendin dan, ze is morgen uitgerekend. Dezelfde uitgerekende datum als mijn dochter vorig jaar had. Ben benieuwd...
    En ja, kletsen tijdens het sporten is idd erg gezellig :D.

@Polly; heerlijk sushi en Rituals! Jij weet wel hoe je jezelf moet verwennen ;). Lekker hoor!

@Denice; heeft ook wel wat grappigs dat je je buik nog steeds moet verbergen :). En dan vertellen ze je straks dat ze het allang vermoeden ;). Rust maar lekker uit van 't weekend! Ik zal m'n tattoo PB'en ;).

@Linnie; heerlijk zo'n vrij dagje. En wat mooi dat je je meisje even hebt kunnen zien. Ik denk dat ik 13 of 14 feb kan gaan testen ;).

Fijn weekend!

XXX

18. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Meiden ik will jullie zo graag iets vertellen!
    Delano had gelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Dikke kus voor Delano en zijn moeder. Wat een pracht ventje is dat toch!

19. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wow....wat een goed nieuws GEFELICITEERD!!! en dan is het nog geen eens zondag. Kon je niet meer wachten? Ik ben super blij voor je. Dikke kus!!

20. Vlinder84

Jaaaaa!!!!! Gefeliciteerd lieve Linnie! Hoe voel je je? Meid wat heerlijk, ik hoop dat je ondanks alles toch kunt genieten van dit prachtige kleine wondertje :)

Patatje, ben erg benieuwd naar je tattoo dus pb 'm idd maar ivm privacy. En nog even wachten tot je kunt testen dus, spannend hoor, de duimen draaien hier volop mee.

Deel Deze Pagina