wanneer weer zwanger worden

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door sanja, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ben zo blij!! Ben net naar mijn moeder gegaan mijn moeder moest heel hard huilen. Verder vertellen we het nog niet. Vanavond hebben we een feestje en morgen middag gaat mijn man voor een week weg voor zijn werk. Ik wilde dus zeker zijn dat ik zwanger was. Iets in mij zei dat het zo was. Ik liep hiel impulsief naar boven om te testen en voor ik het wist zag ik een streep staan op de test. Bij mijn moeder heb ik er nog 1 gedaan en die was ook positief. Het voelt zo onwerkelijk. Echt heel raar.

2. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Werken met kinderen van 0 tot 4 jaar, in de kinder
    Wow!! Gefeliciteerd!! :)

3. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Uhm, mischien een beetje domme vraag :)... Maar hoe kan je een foto uploaden in een PB? Ik zie nergens een iets herkenbaars :(.

4. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Geen idee, patatje. Ik wilde ook een keer een foto sturen in een pb, zodat jullie wisten met wie je aan het kletsen was. Is er dus ook niet van gekomen.

Kom vanavond nog even terug. Ga nu lekker eten!

5. Polly76

Polly76 Actief lid

8 dec 2010
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Linnie, fantastisch nieuws!!!!! Ben heel blij voor je!!
    Het gaat hard hier :), ik hoop dat we over een jaar allemaal een kleine in onze armen kunnen houden. Maken we een foto van al dat kleine grut bij elkaar. Wat zou dit heerlijk zijn zeg!

6. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa linieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    ssssssssuuuuuuuupppeeeeerrrrrrrrr gaaaaaaaaaaaaaaaaafffffffffffff
    gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Linnie ben echt super blij voor je en heb een traantje laten vallen. Gek he dat Lanotje mij zo'n gevoel gaf. Je zei nog dat je me ging na apen en dat is ook nog gelukt ook! En ook weer een hele eer om het te mogen weten. Mijn weekend kan niet stuk! Ik zat in een dipje, maar ben er weer helemaal uit! Heel veel plezier vanavond en geniet ervan!!!!!!!!!!

8. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    whuhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, gefeliciteerd Linnie :D (en man natuurlijk :p ) !!!! Ben echt super blij voor jullie!

Vind wel dat we elke week zo door moeten gaan met positieve testen :D Zou wel heel mooi zijn ;)

Hier gaat het goed met verbergen, nog niemand weet het en dat houden we even zo. Heb niet veel zin in overbezorgde ouders ;)

9. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden voor jullie reactie! Doet me goed!
    In voor en tegenspoed zeggen ze toch weleens.
    Zou leuk zijn als we nu aan de lopende band positieve testen hebben.
    Polly zou heel mooi zijn zo'n foto daar gaan we voor.
    Patatje is de volgende toch?
    Goed Gizje dat je het verborgen kan houden. Vandaag heb ik het mijn vader ook niet verteld, ik heb net zoals jij geen zin in overbezorgde mensen. Mijn moeder kan vrij rustig blijven, mijn vader maakt zich erg zorgen. Dus voor eigen bestwil weet alleen mijn moeder het.
    Denice ik vind het echt heel erg mooi dat jij nu je bevestiging hebt gehad. We wisten al dat toeval niet bestond, maar nu is het maar al te duidelijk dat jij en Delano nog steeds een hele sterke band hebben samen. Ik snap heel goed dat je een traantje weg moest pinken, op deze manier heb je toch het gevoel dat je zoontje dichtbij je in de buurt is. Ben blij dat je uit je dip bent. Enne vanaf nu blind vertrouwen op alles wat je doorkrijgt van Delano hij doet echt zijn uiterste best om je te helpen en om bij je in de buurt te zijn. Je moet echt dat boek ''engelen in mijn haar'' gaan lezen is echt heel mooi.
    Nou meiden ik ga genieten en proberen niet op te laten vallen op het feestje vanavond dat ik niet drink. Ga sowieso bobpen en maar water in een wijnglas drinken ofzo.

10. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Linnie, echt heerlijk hoor. Wat zal jij stralen zeg vanavond op het feestje. Lastig he dat je je dan zo in bochten moet wringen om niet te laten merken dat je niet drinkt. De bob zijn is iig een goede smoes!

Gizje, lekker nog even wachten hoor met vertellen. Als dat is waar jij je goed bijvoelt. Pima toch! Hoe is het met de banenjacht?

Mooi idee Polly, Al is binnen een jaar wel heel vlot toch? Maart gingen jullie toch weer aan de klus?

Patatje, ik zag dat jij ook een reactie had geplaats in het topic over David. Dat moet ook echt allemaal zo herkenbaar voor jou zijn om dat te lezen. Ongeveer het zelfde termijn als bij jullie toch? Heb jij eigenlijk je verhaal hier gedaan of was je toen nog geen lid?

11. Polly76

Polly76 Actief lid

8 dec 2010
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sanja - ruim een jaar dan ;)! Ben graag optimistisch :)

12. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Oh ja, dat zou leuk zijn over een jaar ;).

Denice echt bijzonder dat Lanotje je het al verteld had van Linnie... Fijn dat je uit je dip bent!

Gizje en Linnie, kan me het goed voorstellen dat jullie het nog niet aan iedereen vertellen ivm bezorgdheid... Wel knap dat jullie het ook voor je kunnen houden ;). Hoop dat jullie op een flinke roze wolk zitten :).

Sanja, het verhaal van David is idd herkenbaar. Twijfelde ook wel om te reageren omdat ik niet zo'n opbeurend onderschrift heb :(. Ook twijfelde ik eigenlijk wel een beetje om haar verhaal te volgen, maar kan het toch niet weerstaan... Vind het wel erg prettig om te lezen dat het zo goed gaat met hem :).

En ja, ik zou de volgende kunnen zijn volgend weekend :). Maar heb nu een beetje een dip sinds tijden :(. Moe, alles zit een beetje tegen,
    vriendlief zit ook niet zo lekker in z'n vel, dus test zal ook wel negatief zijn als de ongi al niet doorgezet is tegen die tijd... Zo denk ik dan nu he :). Ik zal wel last van de wind hebben ;).
    Affijn, heb m'n tattoo in een prive foto album gezet, dus als jullie m'n
    vrienden worden kan je 'm zien ;).

XXX

13. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Linnie ja die Lanotje toch he. Moet weer huilen, want toen Lanotje er nog was hadden we al zo'n sterke band. Ging een keer s'ochtends de honden uitlaten en Ivo zei toen ik de deur dicht deed begon Lanotje totdat ik terug kwam. Gister lag ik s'middags even op bed en ik werd wakker en zei gelijk meisje. Dus Lanotje heeft me een beetje aan het twijfelen gebracht of het is een teken van een van jullie. Misschien dat we het over 2 weken weten. Wou vanavond de laptop mee naar boven nemen:p Zei toch dat jullie met een dikke buik op kraamvisite komen. Ik heb het ook nog niet tegen mijn vader verteld(lang verhaal). Ik zal morgen een foto maken van mijn buikje, dan zul je zien dat het niet zo moeilijk is om die te verbergen;) Grappig we waren vandaag even bij Baby Planet, want daar hebben ze nu korting ivm verhuizing(was niks) en zag ook een leuk jasje van Noppies echt voor jongens. Ik ga ook heel veel nieuwe kleren kopen. Weet namelijk nog niet of ik de kleertjes van Lanotje ga gebruiken. Wij gaan de 19e naar de beurs en vast wel het een en ander kopen;) Zal het boek kopen en gaan lezen(heb net een hint gegeven voor Valentijn) Nogmaals gefeliciteerd en veel plezier vanavond!

Sanja de laatste dagen weer veel geslapen. En door die ijzer pilletjes voel ik me ook niet lekker, krijg er last van m'n maag van. Lekker hoor 3 dagen werken, kan niet wachten.

Vlinder met Lanotje heb ik nooit zwangerschapskleding gehad/gekocht. Was allemaal te groot en vond het niet lekker zitten. Heb toen veel leggings en stretch broeken aan gehad, denk dat nu ook weer ga doen. Deze week moet het echt, want zit dan op 16wk. Hoop voor je dat de acupuntuur helpt.

Patatje ze hebben echt geen vermoeden bij mij op het werk en denk dat de baas zich rot schrikt. Ik zal voor je duimen deze week!

14. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Vlinder! Zie net dat ik een heel bericht van jou over het hoofd gezien heb gister... Waren tegelijk aant typen ws...
    Lekker naampje heb ik he ;). Ondertussen al een afspraak kunnen maken? Ik ga ook al een poos naar een accupuncturist, maar dan voor chinese geneeswijze met behulp van kruiden. Werkt goed hoor :). Wat merk je als je een verzakte bm en blaas hebt? Klinkt wel vervelend :(.

Denise; Vervelend dat je last hebt van die pillen :(. Ben nu wel erg nieuwsgierig naar je buikje :). Binnenkort lekker shoppen dus :D. Noppies is erg leuk idd :).

XXX

15. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Jaaaaaaaa linnie heeft 2streepjes gefeliciteerd !!!!.

Denice we hoeven niet meer te testten we laten het jou gewoon aan lanotje vragen bijzonder hoor.

Had het even een beetje druk de afgelopen dagen heb wel meegelezen maar geen rust gehad om te reageren. Hondje gaat gelukkig weer wat beter en ik moet consequenter en strenger zijn,gaat goed hij bleef bij me toen hij een kat zag. Gaan met de dominanste ook fietsen om de energie er uit te krijgen.
    Deze week 2 geboortekaartjes op de mat snik dat was even slikken.
    Ben ook weer heel druk met meisje zindelijk krijgen hoop dat het nu door zet.

In mijn profiel staan ook foto,'s van Sophie en mij.

Patatje jij bent de volgende gaat goed zo.

Vlinder hier ook geen geheugen en concentratie. Hoop dat de acepentuur helpt. Zou voor mij mischien ook wel wat zijn hier is het ook niet allemaal meer zo sterk, merk dat vooral met zwemmen.

Sanja jij heb nu toch ook ergens je nod

Hier ook geen fan van zwangerschapskleding, heb wel wat maar daar moest ik echt naar zoeken, vooral rokken jurkjes met leggings.

Kleertjes kopen oh zo leuk had voor ons mannetje 2 zetjes gekocht en 2 van mijn moeder gehad, weet ook niet of ik dat wel wil gebruiken de volgende keer.

16. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Wuppie! Wat heb jij een schattig dochtertje!
    Leuk dat ik nu je gezicht bij je naam heb ;). Had blijkbaar nog nooit op je profiel gegekeken :).

X

17. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sanja op een of andere manier ben ik er heel relaxed onder, natuurlijk ben ik wel heer erg blij maar geloof dat ik het nog niet helemaal besef. Wil me ook niet al te blij maken omdat het nog zo pril is. Dit had ik bij mijn dochter ook eigenlijk. Moet wel zeggen dat ik nu al merk dat ik er heel rustig onder ben en totaal niet bang, daar ben ik heel erg blij om.

Patatje kan ook een hele duidelijke zwangerschapssymtoom zijn dat je er even door heen zit. Ik had vrijdag namelijk een onterechte woede aanval richting mijn man. Daarna ging ik direct nadenken dat dit weleens hormonen konden zijn. Dus wie weet meid ik hoop het voor je. Zou leuk zijn als we de trend zo door kunnen zetten.

Denice die band tussen jou en lanotje is ind prachtig. Fijn dat je zoveel mooie herinneringen aan hem hebt. Hij zal altijd bij je zijn en zal je grootste beschermengeltje zijn. Een meisje zou helemaal leuk zijn. We zullen zien ben erg benieuwd. Kan me voorstellen dat dit je een hoop doet emotioneel gezien. het is prachtig om deze band met je kind te voelen. Het onderbreekt het missen even en je hebt toch het idee dat je kind er altijd voor je is. Prachtig, wordt er zelf ook emo van! Ja ik verheug me op het kraambezoek! Ben benieuwd naar je foto van je buikje. Zelf ga ik wel alle spullen gebruiken die ik heb. Maar kan me voorstellen dat dit bij jou anders ligt. Mijn dochter is nooit thuis geweest dus dat is toch anders. Shoppen is altijd leuk, had me nu voorgenomen niets te kopen omdat als het mis gaat je dit ook allemaal weer weg moet bergen met pijn in je hart. Maar ga er gewoon vanuit dat het goed gaat en zie wel wat de tijd doet. Mijn dochter zorgt er wel voor dat wat gebeurd dat, dat het beste is voor ons. Voel me daardoor zo relaxed. Dikke knuffel voor jou!

Wuppie bedankt meid! Jij zal snel volgen echt waar! Gewoon die testen gebruiken en het komt helemaal goed! Goed om te horen dat het beter gaat tussen de hondjes. BEn helemaal opgelucht, nu hopen dat dit zo doorzet. Ow god ja die geboorte kaartjes echt niet leuk he, doet pijn! Wat heb jij een poppetje van een meisje, echt een heel mooi meisje! Ik ben ook echt geen fan van zw kleding, het is allemaal zo lomp. Ook ik droeg veel leggings en losse jurkjes, ga nu wel lekker veel shoppen hebben we verdiend.
    moeilijk he die kleertjes, weet ook niet zo heel erg goed wat ik me al die leuke meisjes kleding moet doen als het een jongen is. Ik bewaar het sowieso maar het is allemaal zo leuk dat het eigenlijk zonde is om niet te gebruiken. Ik had in Rome een hele leuke jurk voor haar gekocht die heb ik nu op haar kamertje gehanden in het zicht. Zo wordt de jurk toch nog gebruikt. Ja je moet toch wat. Aan de andere kant zie ik in dat het maar materiaal is en dat het daar niet om draaid. Maar ik denk alleen maar zo om mezelf groot te houden hierin.

Gizje vul effe het lijstje aan met de data van je afspraken. Ik ga denk ik pas over een week of 5 richting de gyn. Wil het zolang mogelijk rekken eigenlijk. Doe jij mee met moeders voor moeders?

18. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    @linnie: Hebben ze gister wat gemerkt, volgens mij heb je de hele avond gestraald :p
    Ik ga morgen ook even de gyn bellen, geen idee of ik daar nou heen "moest" of niet. Dacht dat ik bij de VK ook pas rond week 8-9 moest komen (was de vorige keer geloof ik, ik weet het niet meer precies), maar zit er nu met 6,5 week als ik 2 weken vanaf m'n eisprong erbij tel ;) Ach ja, het is wel prettig om een bevestiging van de zwangerschap te hebben.
    Ik doe niet mee aan moeder voor moeders, vorige keer wel gedaan. Heb er even geen zin in, wil het allemaal even voor mezelf houden.

@patatje: Dat is minder, die dip. Hopelijk is het de wind ;)
    Ik ga duimen voor een positieve test voor je, geloof dat Sanja ook rond valentijsdag kan testen. Zou mooi zijn allemaal positieve testen :D

@wuppie: Wat een lekkere krullenbol van een dochter heb jij zeg :D
    Ik vraag me wel eens af hoe onze dochter er uit zou hebben gezien rond een jaar of 1-2 en dan zie ik haar ook voor me met hoogblond krullend haar :p Vind het zo schattig bij kleine meisjes ;)
    Heb je al ovu testen besteld? Ik hoop zo voor je dat het deze ronde raak is voor jullie.

@Sanja: Jij kan volgende week testen toch? Ik ga echt voor je duimen, ook al denk je dat je te vroeg geklust hebt. Zaadjes kunnen behoorlijk lang overleven heb ik ergens gelezen :p

@denice: Wat heb je toch een geweldig ventje ;)
    Wat lekker dat je de vorige zwangerschap zonder zwangerschapskleding hebt kunnen volhouden. Ik ben (meer was nu eigenlijk) enorm van de broeken. Ik moest met een week of 17 echt wel over op de positie broeken, gewoon omdat m'n gewone te veel in m'n buik gingen snijden( draag geen heupbroeken). Na de zwangerschap heb ik opeens rokken en jurken ontdekt, dus hopelijk kan ik van de zomer lekker met een leuke jurk en een legging af :p

@polly: Lekker optimisch blijven, is een goed eigenschap :D

Beetje lui weekend hier. Moet eigenlijk van alles doen, maar er komt erg weinig uit m'n handen.
    Vanmiddag weer eens de krant/internet afstruinen voor vacatures. Heb verder niets gehoord op eerdere sollicitaties helaas :(

Ik ga maar eens de was doen, helaas beland het niet vanzelf in de kast ;)

19. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gizje, nee jammer he! Ik vind wassen en vouwen ook niet zo'n probleem. Maar hier duurt het vaak ook wel een aantal dagen voordat het in de kast hangt. Ik kan idd deze week ook testen, wacht nog even tot ik iets meer zekerheid heb. Ben iig elke dag blij als ik bij het afvegen niets zie ;)

Linnie, fijn dat je er lekker relaxed onder bent!

Patatje, mooi plaatje hoor! Ik merk dat ik ook geinteresseerd ben in die verhalen omdat de kans dat mijn kindje straks eerder geboren wordt ook heel reeel is.

Denice, balen dat je niet helemaal in orde bent.

Wuppie, erg he die kaartjes. We moeten er maar aan wennen denk ik! Sophie is idd een heerlijk moppie. Die krulletjes.... Ik ga volgend weekend testen.

Ik ben ook geen fan van positiekleding maar ik heb nu eigenlijk al te veel buik voor een gewone broek. Vrees dus dat ik er niet onderuit kan. Rokjes, jurkjes met een legging zijn hier ook faforiet.

De kleertjes die ik voor mn mannetje heb gekocht ga ik denk ik ook gewoon gebruiken. En mogen we een meisje krijgen heb ik nog genoeg. Het zal me er iig niet van weerhouden om nieuwe dingen te kopen want ik vind het heerlijk!

Ga ook maar even een foto toevoegen!

20. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Linnie; Heerlijk dat je er zo relaxed onder bent! Vooral van je zwangerschap gaan genieten :).
    Heb idd ook aan hormonen gedacht ;). Voel me de afgelopen week een beetje gek, beetje labielig ofzo :). Das niks voor mij :(. Maar goed heb dan ook een tegeslag deze week, dus dat kan het ook zijn :(. We zullen zien :D.

Gizje; Oh, lekker zo'n lui weekend! Ligt je wasje al in de kast ;). Succes met de vacatures...

Sanja; Gelukkig zijn er een boel verhalen met goeie afloop :). Maarre, hoe komt het dat je een verhoogde kans hebt op een vroeggeboorte? Als je er wat over wilt weten dan mag je het altijd aan me vragen.
    Voor jou ook spannend deze week! Wanneer ga je er een test tegen aan gooien?

Zal een deze dagen ook is wat foto's plaatsen van m'n dochtertje, kunnen jullie zien wat een dotje ze was :).

xxx

Deel Deze Pagina