wanneer weer zwanger worden

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door sanja, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gizje, dat wordt dan elke dag stofzuigen met al die haren. Succes met de stofjes. Ik ben benieuwd naar het resultaat!

Linnie, was je man op vakantie? Ik ben heel vaak alleen, vriendlief moet dan voor zn werk naar groningen of weet ik het waar, het is dan te ver om heen en weer te reizen dus heeft hij een hotelletje. Vind het af en toe ook wel lekker even het rijk voor mij allleen!

De ongi is er nog niet. Ik heb vandaag weer getest, maar helaas.

2. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sanja mijn man was ook voor zijn nieuwe werk een week naar Duitsland op cursus. Volgende week moet hij weer 3 dagen op cursus maar dan in Leeuwarden. Moet zeggen dat ik het ook best wel even lekker vond, zo lang het maar niet langer is of veel vaker. Maar zo afentoe kan ik best aan wennen. He gek joh van je ongi. is normaal toch best regelmatig bij jou?

3. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    oh dus hij moest gelijk volop aan de bak voor zn nieuwe job. Mijn cyclus was de afgelopen periodes 33, 31, 30. vandaag was dag 30. nu dus maar weer afwachten tot maandag. Pff vind het wachten echt killing, of die ongi moet snel komen of nog beter die streep! Weet wel dat die kans nog minimaal is want volgens mij maken die paar dagen op de testen van tegenwoordig niet veel meer uit :( Maar toch heb echt al de hele week een trekkerig gevoel boven mn lies af en toe krampjes en voelde me gistermiddag echt een beetje naar. Ik dacht echt dat het raak zou zijn. Het leek vanmorgen dan ook of ik een kind was wat jarig was. Kon gewoon niet langer wachten om uit bed te gaan, maar helaaaaas. het was ook echt een klap in mn gezicht om die woorden niet zwanger op het schermpje te zien staan :x

Manlief is naar de voetbal. Ik ga ff lekker online shoppen....

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Wat een klap idd Sanja :( Ik blijf toch voor je hopen meid!

En erg he dat mannen maar zo kort vrij krijgen na de bevalling? Mijn vriend studeert nog en zal dan helemaal geen vrij kunnen hebben. Ja, hij kan er zelf voor kiezen om colleges te missen, maar daar heeft hij toch vooral zichzelf mee :(

Ik vroeg het Gizje, of de urn bij jullie thuis kwam te staan :) Ik was nog geen vriendjes met je, dus kan de urn niet zien, maar ga zo meteen kijken.

Polly, voor je kindje doe je alles he? Maar vind het heel rot voor je dat je straks bijna niets meer mag en kan. Ik gun je die onbezorgdheid zo, ons allemaal.

En wat kan het brein toch raar werken zeg. Ik ben op dit moment bijna aan het stuiteren van enthousiasme! Ben helemaal hyper bij de gedachte dat we er voor gaan. Zit te dagdromen over een kleintje in mijn vriends armen, in de draagdoek, aan de borst, bij ons in bed, bij zijn/haar grote broer in de armen, kijk naar babykleertjes, bedenk wanneer ik mijn eerste echo's ga krijgen... En dat terwijl mijn ei over een week pas gaat springen :) Ik ben de vorige keren zo snel zwanger geworden, dat ik me gewoon niet kan inhouden en echt denk dat het weer meteen raak gaat zijn. Echt heel naïef voel ik me dan, omdat ik weet hoe het ook kan lopen. Maar voor nu droom ik over een mooie bolle buik met een gezonde baby die bij ons mag blijven. Dat we samen zwanger zijn en opnieuw mama mogen worden!

5. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Sanja is inderdaad echt niks wat mannen aan verlof krijgen:x Ivo neemt als de beeb geboren wordt 3wk vrij. Dit had hij met Lanotje ook gedaan. Toen Lanotje overleden was is hij 3wk thuis gebleven en daarna voor halve dagen weer begonnen, maar na 2wk zat hij weer een week thuis. Hij kreeg lichamelijke klachten. Ze waren/zijn heel meegaand op zijn werk. Balen van die nega test. Heb je die van de 2v5? Succes met online shoppen!

Gizje heb er ook alles voor over! De honden zijn nog niet in de rui, maar staffords hebben ook geen ondervacht. Wat een mooi urntje echt prachtig! En leuk om ook jouw te zien;) Vandaag ook beneden de boel gedaan, vriendlief de keuken laten doen:p

Linnie met Lanotje wilde ik 4wk ervoor, maar dat lukte me toch niet en ben toen met 5wk ervoor gegaan. Was maar goed ook, want 3wk later kwam Lanotje. Nu ga ik dus wel 6wk ervoor, want denk dat ik nu ook weer eerder ga bevallen. Dat lijkt mij ook raar, want wij zijn in die 14 jaar ook bijna nooit alleen(behalve dienst tijd). Op hoeveel uur werken zit jij nu?

Polly zo dat is niet niks, maar snap dat jij ook alles ervoor over hebt;)

6. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Vlinder we waren tegelijk aan het typen. Leuk is dat he voor pret! Echt leuk voor je dat je er weer helemaal zin in hebt!

7. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sanja jeetje meid balen joh! Die testen van KV vind ik altijd fijn die van 2 voor 5 euro. Die schijnen ook gevoelig te zijn. Daar had ik bij ons meisje ook al heel vroeg een hele lichte streep. Als je nou dinsdag nog niet ongi ben zou ik toch maar weer testen dan. Vreemd he. Vooral die steekjes enzo. Meid er is nog hoop! Kan me goed voorstellen dat het een klap is, je wilt het zo graag. Er komt een dag... als die dag maar lekker snel komt dan is het goed.

Vlinder wat goed om te horen dat je er zo positief mee bezig bent. Zolang jij er vertrouwen in hebt komt het vast goed. Gewoon goed klussen tijdens, voor en na ei dan maak je een dikke kans! Vooral omdat je de vorige keer ook zo makkelijk ging. Zal vast niet lang duren. Ben natuurlijk geen dokter maar er is toch niets veranderd aan jullie?

Denice ik zat met mijn dochter ook eerst 4 weken ervoor uiteindelijk door pijn in mijn rug 5 weken ervoor geworden. ook mijn dochter is veel eerder gehaald dus ga nu ook 6 weken ervoor doen. Zit nu op 12 uur in de week. Over twee weken weer meer. Ik vind het wel even prettig zo. Ben in de middag namelijk kapot, of het nou van de prille zwangerschap is of van het werken ik weet het niet. Hopelijk kan je, je baas maandag spreken.

Gizje heel mooi zeg het urntje is echt heel lief geworden. Leuk om jou ook eens te zien, had me jou ook weer heel anders voorgesteld. Lief neefje ook!

8. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Haha Denice, dat tegelijk schrijven gebeurt wel vaker ;) Heb je al nesteldrang, dat je de boel zo onder handen neemt? :p

Gizje, wat een prachtig urntje en idd leuk om je eens te zien, wat een lief neefje ook :)

Linnie, je moeheid zal vast een combi van factoren zijn. Rouwen kost zo veel energie en zwanger zijn ook! Twee uitersten... Dus denk maar goed om jezelf, maar volgens mij ken jij je lijf aardig goed en neem je wel op tijd je rust :) Er is aan ons trouwens niet verandert nee, alhoewel, we zijn allebei wat zwaarder en ouder geworden ;) Bovendien was mijn moeder bij haar eerste twee zwangerschappen ook snel zwanger en bij haar derde hebben ze er een jaar over gedaan. Het is dus geen garantie dat het weer zo snel lukt, al hoop ik van wel natuurlijk! Zat me ook te bedenken dat het wel grappig zou zijn om mijn kinderen op een 'rijtje' te krijgen. Onze dochter is van september, onze zoon van oktober en de volgende zou dan van november zijn. Wat er al niet door je hoofd kan gaan :) Ik ga in elk geval die 2v5 testjes halen van de kv en ook de huismerk apothekerstest. Mezelf kennende ga ik snel testen ;)

9. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh oh vlinder jouw gedachten zitten ook elke nacht in mijn hoofd. Stond laatst al naar een positie jurkje te kijken. 2 huizen verder is er weer een babytje geboren. Ik was vandaag met mn dochter buiten en spiekte natuurlijk even door het raam. Ben dan zo jalours op dat geburen daar binnen. De vlaggetjes, er was visite, de kraamzorg stond in de keuken ik kon er uren naar kijken maar langer als even zwaaien was het niet.

Denice heb 2 shirtjes gescoord. Ik had de digitale van cb waarop zwanger of niet zwanger komt te staan. Heb er daar nog een van die ga ik morgen weer proberen, ongi is er namelijk nog niet. Heb dus nog een klein beetje hoop!!!

Linnie, tot dinsdag wachten kan ik niet hoor. Misschien morgen na het werk toch even naar de kv die zijn een stuk goedkoper.

10. elsa87

elsa87 Lid

11 feb 2011
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi,
    Ik zit ook al aan weer zwanger worden te denken, maar is echt nog veel te vroeg, (4 maanden) ik wou gewoon zo graag nog een kindje.. Dat het nu niet klopt dat ze er niet meer is.. Ik moet er aan de ene kant helemaal niet aan denken om weer zwanger te zijn, het duurde zo lang, was gelijk na mn eerste alweer zwanger, was voor mn gevoel echt 2 jaar lang zwanger, en Jasmijn is met 40 weken overleden..
    wil zo graag nog een kindje maar ben zo bang dat het weer mis gaat... de kans is ook aanwezig dat het weer gebeurt zei de gyn. Dus zal echt 8 maanden lang bang zijn.. want met 37 weken word ik volgende keer sowieso ingeleid.. om het risico te verminderen..
    Echt klote, als ik er zo over nadenk ben ik doodsbang om weer zwanger te worden, maar nog een kindje lijkt me zo leuk!
    XXX

11. elsa87

elsa87 Lid

11 feb 2011
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    en gizje waar kan ik dat urntje van jou zien? of staat die niet op de site?
    Ik heb denk ik al een urntje gekozen voor Jasmijn Soraya, mn vriend moet hem ook nog zien, als hij hem ook mooi vind nemen we die voor haar. misschien heb je hem ook wel gezien, tis zo'n zwarte druppel of traan, met een zilveren hartje erin.. ik vond hem mooi...

xxx

12. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
  13. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Nog niet ongi en vanmorgen weer geen posi test....Ga nu maar niet meer testen. Leg me er maar bij neer. (proberen dan)

Elsa, gecondoleerd met het verlies van je meisje.

Wuppie, hoe was het shoppen? ben je met veel tassen naar huis gekomen. Hopelijk heb je jezelf ook verwend en niet alleen voor de kleine meid geshopt. Hoe is het met het zinderlijk worden? en met de hondjes?

Vandaag valantijnsdag.... Gingen jullie deuren nog open of geblokkeerd door de bergen post?? met andere woorden zijn jullie mannen erg attent geweest. Hier niet hoor. Kreeg een kus toen ie thuiskwam en hij vroeg "hoe is het?" en dat was het!

14. Polly76

Polly76 Actief lid

8 dec 2010
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Sanja, ik had vanmorgen een kaartje in zijn jaszak gestoken met een lief berichtje er op. Vanavond ben ik getrakteerd op zijn kookkunsten en het was best lekker:).

Elsa wat heftig, snap je angst! Verlies is zo erg, maar de drang vaak nog sterker. Eerst alles weer op een rij zou ik zeggen.

15. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Jaaa heb het eindelijk mijn baas kunnen vertellen. Hij schrok dus wel even hoe ver ik al was. Heb daarna een mailtje rond gedaan. Collega's kwamen mij feliciteren en sommige zeiden dat ze het al zagen. Ja wat wil je als je al 17wk bent;)

Linnie goed dat je nog 12uur werkt zo kun s'middags nog even gaan liggen. Dat had ik ook in het begin van de zwangerschap en vond het best fijn.

Vlinder nee nog geen nesteldrang, ben van mezelf al een poetserd. Als ik nesteldrang heb staat het hele huis op zijn kop:p Dat zou zeker mooi zijn achter elkaar. Collega's vroegen wanner de uitgerekende datum is en ik zei op mijn verjaardag, dat vonden ze ook heel mooi.

Sanja merk ook dat er veel in de uitverkoop is nu op internet. Maar dat is allemaal winter collectie en als alles goed gaat komt hij/zij in de zomer. Balen joh is je ei toch later geweest zoals je dacht. Heb van Ivo 2 dozen mini's gehad van Weleda en Kneip en van mij krijgt hij een massage. Bij ons op het werk zijn de nodige bossen bloemen en ballonnen gebracht voor diverse collega's.

Elsa nog gecondoleerd met het enorme verlies. Snap je angst, maar de wens om nog een kindje te mogen krijgen is veel groter. Ik had met mijn vriend afgesproken dat we na een half jaar weer wilden proberen, maar na 5 maanden kon ik niet meer wachten. En ben dus nu 17wk weer zwanger.

16. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Daar was ik weer :D

Shoppen in Londen was super en gaan we zeker vaker doen.eindelijk eens een goede zonnebril gekocht en natuurlijk kleren en tas.

Verder beetje druk kon net bijlezen maar schrijven lukte even niet.

Hondjes gaan goed ben consequent en streng dat lijkt te helpen.

Elsa jammer genoeg ook jij welkom hier. Wij zijn er gelijk weer voor gegaan tot nu toe helaas zonder resultaat, doe wat goed voelt.

Denice eindelijk kan me voorstellen dat je baas schrok van de termijn leuk de reacties.

Weet niet meer precies wat iedereen geschreven heeft wel foto,'s gezien leuk om te zien tegen wie we aanzeuren;)
    Vlinder kon volgens mij ook niet meer wachten leuk.
    Gizje linnie hoe voelen jullie je nu wanneer is de eerste echo?
    Sanja balen dat je lichaam niet mee werkt heb je al eens eerder een langere cyclus gehad?

Oh meisje huilt weer ze heeft au billen

Doei

17. Polly76

Polly76 Actief lid

8 dec 2010
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wuppie die tas had je natuurlijk nodig om die kleren weer mee terug te nemen ;)

18. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Polly jij snapt het :D en de zon scheen zo fel in Londen dat die zonnebril echt moest.

Wat kan je daar van opknappen zeg Shoppen Ik raad het aan als therapie. Zou het ook vergoed worden ;)

19. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    polly, wat een lief idee van dat briefje!

Wup, fijn dat je het zo leuk hebt gehad en idd sommige dingen heb je gewoon nodig ;)
    De eerste na de bevalling duurde lang. Dag of 45 maar daarna 33, 31 30. Zit nu op dag 33 dus is ook nog niet zo heel lang maar baal natuurlijk wel dat we te vroeg geklust hebben...pfff al die moeite :D Wil nu gewoon dat die ongi komt want stiekempjes blijf ik dan toch hoop houden...

Denice, wat fijn dat nu iedereen het weet.... showen met die buik. 17 weken alweer. Wat heerlijk.......

20. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sanja irri zeg, hoop dat je snel een duidelijk antwoord krijgt. Dus of een ongi of nog beter een positieve test. Wij doen helemaal niets aan valentijn, eigenlijk nooit gedaan. Op de middelbare school vond ik het wel altijd leuk. Dan kreeg je nog weleens anoniem een bos bloemen ofzo.

Polly wat romantisch zeg, echt leuk!

Denice joepie!!!!!!!!!!! Lekker joh dat lucht vast op. Fijn dat hij zo goed reageerde. Ja ben echt blij met die paar uurtjes werken in de week. Ben echt zo moe. Vooral in de middag, heb zojuist ook even een tukkie gedaan. Moet eigenlijk vanavond voor het eerst naar de sportschool bij ons op de hoek. Maar denk dat ik maar niet ga, volgens mij is sporten helemaal niet zo goed tijdens zwangerschap. Nu ben ik ook nog heel erg moe, dus misschien dat ik het beter wat later in de zwangerschap kan doen. En dan gewoon zwemmen ofzo. Hoe ga je het eigenlijk doen dadelijk met oppas enzo?

Wuppie leuk joh dat je het zo naar je zin hebt gehad. Altijd leuk shoppen, stond de pond ook een beetje gunstig?
    Goed joh dat het zo goed gaat met de hondjes. Ik voel me prima, ben alleen moe. Dus s'middags ga ik lekker slapen. Verder afentoe wat steekjes maar wordt ook minder. Ik moet 16 03 2011 voor het eerst naar de gyn. Jij zit nu in de klusweek toch?
    Heb je, je ovu testen al?

Vanaf morgen ben ik mijn man weer 3 dagen kwijt, hij moet wederom op cursus. Maar goed het is voor een goed doel. Het ziet er naar uit dat ik in de toekomst 3 dagen ga werken en hij 5. Met onze dochter zouden we allebei 4 dagen werken maar met zijn nieuwe baan gaat dit niet lukken. Vind ik helemaal niet erg hoor.

Deel Deze Pagina