wanneer weer zwanger worden

Discussion in 'Vlinder clubs' started by sanja, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linnie82

Linnie82 Actief lid

Oct 14, 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gizje ben je ook zo moe? Wanneer heb jij nou ook al weer je controle?

2. Gizje

Gizje Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    1,661
    0
    0
    :p@linnie: Hier ook vreselijk moe in de middagen. Voel me niet zo lekker sinds zondag, ben vandaag na 2,5 uur weer naar huis gegaan.
    Denk dat ik morgen wel weer ga werken, en als ik me weer zo rillerig en futloos voel blijf ik nog een dagje extra thuis. Voel me altijd schuldig als mensen m'n werk moeten overnemen, maar ja waar maak ik me nog druk om eigenlijk ;)
    Gaat verder alles goed? Ik heb donderdag de eerste controle, ik wil eerst zien dat alles goed is en dan ga ik het pas echt geloven geloof ik. Heb wel het zwangerschaps boek weer opgezocht wat m'n man vorige keer heeft gekocht voor me.

@Sanja: balen dat je nog geen positoeve test hebt :( Er is nog een klein kansje toch? En anders hoop ik dat die ongi snel komt, want dan is er weer een nieuwe ronde, nieuwe kansen:)
    Hier doen we ook niet aan valentijn hoor. Toen we niet samen woonde wel, dan stuurden we lieve kaartjes omdat we elkaar alleen in het weekend zagen.
    We hebben wel een kaart gekregen, van m'n schoonvader, echt lief :p

@wuppie: Die therapie wil ik ook wel, lekker shoppen in Londen :D
    Jij mag weer aan de klus denk ik? Ga iig weer voor je duimen:)

@Denice; Wat lekker dat je het op je werk verteld hebt, je buikje is ook niet goed meer te verbergen denk ik :p Ga het bij deze werkgever niet meer vertellen denk dat ik zwanger ben (als het allemaal goed gaat). Als ik m'n contract uitzit ben ik 12 weken met m'n laatste werkdag. Als ik de afgelopen periode ga bekijken merk ik pas wat voor rare collega's ik heb (op een paar na;))

@polly: wat een romantiek bij jullie op valentijnsdag :)

Ben dus naar huis gegaan vandaag. Iedereen had het warm terwijl ik zat te bibberen met paarse vingertoppen. Lekker op de bank gekropen met een deken over me heen.
    Vanavond ook alleen maar bank hangen en Glee kijken.

3. denice

denice Actief lid

Jul 13, 2010
    423
    0
    16
    Wuppie fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad en dat is zeker een goede therapie shoppen! Ik zou zeggen hou vol om consequent te zijn, als het dan goed gaat. Vandaag weer leuke reacties gehad van collega's en zie dat ze het ook menen.

Sanja ben zeker aan het showen en collega´s geven leuke reacties. Hoop voor je dat de ongi dan maar doorzet, nieuwe ronde nieuwe kansen. Ga je nu ook ovutesten gebruiken?

Linnie als je er niet lekker bij voelt dan moet je het niet doen(sporten). Merk bij mij dat s'ochtends een uur wandelen met de honden ook wat moeizamer gaat. Lekker aan toe geven hoor! Ik ga straks 3 dagen werken en mijn vriend 5a6 dagen. Dan gaat mijn moeder 1 dag per week oppassen en 2 dagen naar de kinderdagverblijf.

Gizje ik zou het denk ik dan ook niet vertellen. Spannend he donderdag echo. Ik kan al bijna niet meer slapen voor vrijdag hoop zo dat ze het kunnen zien. Weet niet eens of ze het wil bekijken, want het is een gewone controle. Maar droom er wel veel over. Lekker he met een deken op de bank liggen, verwarming hoog hhmm.

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Elsa, helaas ook jij welkom hier meid. je verdriet is herkenbaar en je wens voor nog een kindje ook.

Gizje, och meid wat rot dat je zo beroerd bent. Is het een griepje of komt het door de zwangerschap? Hopelijk knap je snel op! Hoe ver ben je nu? Krijg je al een echo donderdag?

Jeetje Sanja, wat rot dat je nog geen positieve test hebt maar dat je ongie er ook nog niet is. Ik hoop dat die posi test alsnog snel komt en anders idd dat je snel aan de volgende ronde mag beginnen.

Wuppie, haha zou super zijn als ze dat vergoeden, dat vlieg ik nu meteen naar Londen :D Lekker hoor, je mag jezelf best eens flink verwennen ;)

Haha Denice, dat je baas zo schrok en dat sommige collega's het al doorhadden. Maar al 17 weken? Het lijkt nog vorige week dat je 12 weken was. De tijd vliegt!

Linnie, jammer dat je zo moe bent dan schiet sporten er als eerste bij in natuurlijk. Ach ik vind het een mooi excuus om niet te hoeven sporten ;) Ik kreeg vandaag een complimentje van mijn zusje dat ze zag dat ik afgevallen was. Hopelijk zit het er snel weer aan door een baby :D

Maar helaas helaas zoonlief is al sinds vrijdag ziek (overgeven, diarree) en begon vanavond weer met spugen, ik was gister niet lekker erg moe en futloos en vandaag voelt BF zich niet goed en had hij zelfs even koorts. Ben ik dan heel erg als ik meteen denk: oh nee, zijn zaadjes! :) Arme vriend, denk ik alleen aan zijn zaadjes ;) Ik hoop dat de kwaliteit goed is/blijft, anders ga ik me daar weer druk om maken...

5. Patatje

Patatje Bekend lid

Jan 1, 2011
    768
    0
    16
    Werken met kinderen van 0 tot 4 jaar, in de kinder
    Wat is er weer veel geschreven :).

Sanja; Vervelend van je ongi :(, heb ik ook last van... Hoeveel testen ik al niet gedaan heb het afgelopen half jaar... Maar wordt nu goed in de gaten gehouden door de gyn ;).

Elsa; Helaas welkom hier... Sterkte... Ik hoop dat je veel steun kan halen uit dit forum!

Denice; Hehe, eindelijk had ie tijd voor je ;). De tijd gaat idd snel! Je bent al weer bijna op de helft! Heerlijk dat je je buik niet meer hoeft te verbergen :).

Wuppie; Fijn dat je lekker genoten hebt! Zou idd erg fijn zijn als dat vergoed zou worden :D.

Linnie; Hm, das minder dat je man een paar dagen weg moet :(, maar een goed vooruitzicht 3 dagen werken :).

Polly; Romantisch zeg! Kunnen wij een voorbeeld aan nemen ;).

Gizje; Griepje? Of zwangerschapskwaaltje? Hoop dat je je snel beter voelt...

Vlinder; Ach, ziekenboeg bij jou thuis... Arme man van jou ;). Mischien moet je 'm wat ei te eten geven, is potentie verhogend :D.

Volgende week mag ik eindelijk naar een dietist! Oorzaak cyclus ligt ws aan m'n "overgewicht", dus ik ga weer voor een slank lijntje en hoop dan snel weer met een bolle buik rond te lopen :).

Slaap lekker allemaal!

XXX

6. sanja

sanja Actief lid

Oct 8, 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gizje, spannend morgen!! Jammer dat je je zo rot voelt. maar het is voor een goed doel toch?

Denice, ik heb de ovu testen al besteld. Even uitzoeken hoe het werkt en dan knallen maar!

Patatje, Pff ga me gelijk druk maken dat dit bij mij ook wel eens het geval kan zijn. Al is het "overgewicht" je op je foto niet aan te zien hoor. Wel fijn een dietist. Tijdens mijn vorige zwangerschap ben ik voor een intake geweest. Helaas kreeg ik toen die rotuitslag van de nekplooi en is het er verder niet meer van gekomen!

Vlinder, vriendlief en ikzelf waren tijdens de afgelopen klusweek ook ziekjes en ik had echt diezelfde gedachten als jij nu hebt. Gebruikte jij nou ook testen voor je speurtocht naar "het" ei?

Linnie, Hoe is het in je eentje? Lekker idd 3 dagen. Is goed te doen al zeg ik het zelf!

7. Linnie82

Linnie82 Actief lid

Oct 14, 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gizje die vermoeidheid is echt effe doorbijten he? Het hoort erbij maar dan nog denk ik soms dat het niet aan het zwanger zijn ligt.Verder heb ik niet zoveel last van iets. Zo afentoe een steek in mijn lies als ik nies ofzo. Spannend zeg morgen een echo!! Ben erg benieuwd. Na de eerste echo word het pas echt allemaal echt. Rot is dat he om je collega's op te zadelen met jou werk. Maar ach wat maakt jou het uit je gaat toch weg. Heb je al wat gehoord van je sollicitaties? Ben benieuwd wanneer je bent uitgerekend. Laat het even weten morgen goed?

Denice lekker vooruitzicht ook 3 dagen werken. 2 dagen opvang is nog wel te overzien. Heb je, je al ingeschreven? Je moeder zal er wel zin in hebben. Ja je wordt nu toch wat sneller moe he. Gewoon wat langzamer lopen dan met de honden. Vind je het nu zwaarder nu je voor de tweede keer in korte tijd weer zwanger bent of merk je geen verschil?

Vlinder hahaha grappig dat je zo denkt aan de zaadjes van je man. Dat deed ik ook hoor! Zo lust mijn man in het weekend nog weleens een blowtje dan dacht ik ook altijd ''lekker ego'' ''hij wil zeker geen kinderen'' zo slecht voor zijn zaad. Dit heb ik toen uitgesproken aan hem en hij heeft er toen rekening mee gehouden. Mijn man rookt ook nog en ook dat is natuurlijk niet echt goed, maar ja je ziet het bij mij is het ook goed gekomen. Hahhaa maar ook ik kon alleen maar aan zaad denken. Ik ga nu weer eens aan de ´´klus´´ voor de leuk en niet voor het moeten. Ja joh meid geloof dat als je het zo graag wilt dit heel normaal is. Leuk zeg dat je zus dat zag en uitsprak, des te gezonder ben je voor je baby dadelijk.

Patatje ow wat gek zeg dat overgewicht ik vond je op de foto helemaal niet zwaar ogen? Kan dat dan al zo snel effect hebben? Je had nu toch weer een redelijk normale cyclus? Heb je ovutesten nu?
    Ja echt lekker 3 dagen werken als alles goed mag gaan zou dit betekenen dat ik nog maar een half jaartje fulltime hoef te werken. Alhoewel ik nu ook nog aan het reintegreren ben. Jeetje wat doe ik mijn werkgever aan. Ga zo snel mogelijk weer volledig aan het werk kan het voor me gevoel echt niet maken.

Sanja ja het gaat goed, ga morgen lekker een ''patatje'' halen denk ik. Heb net namelijk andijvie gemaakt maar dat is morgen natuurlijk niet meer zo lekker. Vind het wel even lekker hoor zo alleen. Het is maar 3 dagen. Nog geen ongi bij jou?

8. Polly76

Polly76 Actief lid

Dec 8, 2010
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden ik kan volgende week al beginnen met EMDR, ben echt benieuwd. Zal eerst wel een intake zijn, hopelijk daarna snel aan de bak. Heb dit echt even nodig voordat ik mijzelf in het diepe gooi. Wel merk ik al dat we steeds minder voorzichtig worden. We gebruiken geen anticonceptie meer, het enige wat we doen is om mijn eisprong heen seksen en hij gaat 'voor het zingen de kerk uit'. Gebruik nu dus de testen om te kijken wanneer we veilig kunnen vrijen. Absoluut geen veilige manier is de vorige keer gebleken ;).

Btw. zo romantisch zijn we niet hoor, ik denk dat ik er wel meer aanleg voor heb dan mijn partner. We hebben alleen de laatste tijd regelmatig beetje mot, dus dit was een goede dag voor een goedmakertje.

9. sanja

sanja Actief lid

Oct 8, 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een heerlijk weer was het vandaag he?. De lente komt eraan hoor!!!

:( uiteindelijk is vandaag het laatste restje hoop verdwenen....En beginnen we met frisse moed, maar helaas toch een beetje teleurgesteld weer op dag 1 van een nieuwe ronde 45,33,31,30 en dus nu 34. Vanaf wanneer moet ik dan beginnen met de ovutest, dag 14? Heb er 10 besteld, moet goed zijn dan toch? Heb namelijk geen ervaring met die dingen :(

Oh oh, en dan dat zaad he van onze mannen :D Hier een die van een biertje houdt en ik had dus afgelopen maand ook zoiets van je drinkt maar lekker evne een paar dagen niks, was hij best wel een beetje pissig over en ik dus op zn zachts gezecht woedend. had echt zoiest van "ja hallo ik kan straks ook weer 9 maanden opletten met alles wat ik eet en drink" en jij wil niet eens even een paar dagen een opoffering doen.

Gizje, hopelijk kan je vannacht lekker slapen en maak je je niet al te druk over morgen. Het is toch spannend weer zo'n eerste afspraak.

Denice, als je moet werken ga je dan ook een uur met de hondjes? das best pittig lijkt me, maar aan de andere kant wel een heerlijk begin van de dag.

Polly, fijn dat je al zo lekker snel terecht kan. Ik hoop dat het het gewenste resultaat geeft en je er straks echt weer voor 100% voor wilt gaan ondanks de onzekerheid en alles wat je er voor moet laten.

10. Patatje

Patatje Bekend lid

Jan 1, 2011
    768
    0
    16
    O ja, haha mannen met "slechte" gewoonten ;).
    Laatst was ik erover aan het denken en heb het wel angekaart maar toch vraag me soms af in hoeverre een man ook bepaalde dingen moet laten :(. Mijn man is schilder, ook echt niet bevordelijk voor het zaad die
    stoffen... De eerste keer was het toch in een keer raak... Maar waardoor het mis is gegaan :(. Er is helemaal niet naar leefgewoonten en werk van manlief gevraagd voor zo ver ik me herinnner...

Polly; Ow ja, dat soort anticonceptie ken ik ;). Wat is EMDR als ik
    vragen mag?

Gizje; Spannend morgen! Ga je naar de gyn of verloskundige?

Denice; nog 2 nachtjes en dan is het eindelijk vrijdag!

Sanja; Ongi geworden begrijp ik :(. En ja, nieuwe ronde nieuwe kansen :). Ik heb ook echt totaal geen verstand van ovu testen...
    Ik zit een kilo of 8 boven gezond gewicht (12 kilo boven m'n gewicht van voor zw.schap) en dat kan voldoende zijn om je cyclus in de war te
    schoppen. Dus voor ik aan de gang ga met medicatie voor eisprong ed wil ik het eerst op de natuutlijke manier proberen. Zou het ook gewoon wel weer fijn vinden om weer lekker slank te zijn :). Ook wordt er regelmatig gevraagd of ik weer zwanger ben... Dan zeg ik "nee, ben gewoon dik" en dan schriken ze :p.

Affijn, over een week meer dieetiste nieuws :).

Fijne avond!

XXX

11. Polly76

Polly76 Actief lid

Dec 8, 2010
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha patatje, EMDR is een vorm van traumaverwerking, het kan er voor zorgen dat de scherpe randjes van de pijnlijke ervaring afgaan. Check EMDR.nl daar staat alles goed uitgelegd.

12. denice

denice Actief lid

Jul 13, 2010
    423
    0
    16
    Vlinder wat zielig dat je zoontje ziek is. Ons nichtje lag vorige week in 3 dagen het ziekenhuis en had het norovirus opgelopen op het kinderdagverblijf en het schijnd heell erg te heersen bij kinderen. Mijn vriend moest van mij aan de multivitamine voor de "visjes":p

Patatje kan niet meer wachten:) Mijn vriend is ongedierte bestrijder en werkt dus met giftige stoffen schijnt ook niet zo goed te zijn voor de "visjes", maar alle collega's hebben kinderen.

Sanja helaas, maar wat je zelf zegt met frisse moed! Vind je positief overkomen, als een sterke vrouw;) Weet ook niet hoe ovutesten werken. Ja ik sta om 6:30uur op en dan loop ik tot 7:30uur, wat eten, omkleden en om 8:00uur naar mijn werk. Ik vind het heerlijk om te lopen, zie het licht worden. Alleen in de regen is het wat minder.

Linnie oh lekker tatjes! Wij eten 1 keer in de week tatjes. Ga dit weekend inschrijven. Zelfde als bij Lanotje, heb toen nog een heel leuk kaartje gehad met de geboorte en daarna helaas ook mooi rouwkaartje. Vind het inderdaad zwaarder als bij Lanotje heb ook het idee dat ik dikker ben. Je moet je niet schuldig gaan voelen tegenover je werkgever, het is nu even Linnie tijd!

Gizje spannend morgen ben benenieuwd! En er is zekker nog hoop voor een nieuwe baan. Gister is bij ons op het werk een nieuw meisje begonnen en die is net zover als mij 17 weken.

13. Linnie82

Linnie82 Actief lid

Oct 14, 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Polly goedmakertjes zijn altijd leuk! Fijn zeg dat je al zo snel terecht kan. Ben erg benieuwd of het hetzelfde effect heeft bij jou als bij mij. Oei voor het zingen de kerk uit, ach ja als het raak is dan moet het gewoon zo zijn toch?

Sanja ow jee het zat er aan te komen he. In ieder geval een goed teken dat je, je lijf goed kent. je had al snel genoeg door dat je later dan je dacht vb slijm had enzo. Nu kan je daar nog beter opletten. Je kan het beste je kortste cyclus pakken dus in jou geval 30 dagen en dan ind. zo rond dag 14 testen. Maar ik heb eigenlijk de methode van Gizje gepikt. Die was gewoon beginnen met testen bij dag 8 tot je NOD ong. Ws kan Gizje het helemaal goed uitleggen. Naar mijn idee was het vandaag nog lekkerder weer, de lente komt er ind. aan. GA maar eens kijken voor een weekje weg in Mei ofzo. Daar heb ik zin in. Vanavond weer ''wie is de mol'' ik denk nog steeds dat het Art is.

Patatje vreemd he dat de mannen niets gevraagd word. Is toch de helft van het kindje. Leuk om die mensen zo te laten schrikken he. Vooral omdat het van die brutale vragen zijn. Ik vind het echt belachelijk wat mensen allemaal wel niet durfen te vragen. Zo vroeg laatst iemand aan mij wanneer ik weer zwanger wilde worden. Toen zei ik dat ik daar helemaal nog niet mee bezig ben. Het lijkt net ofdat mensen dan willen zeggen, als je zwanger bent kan je mooi je verdriet vervangen. Nou mooi niet! Ach ja mensen bedoelen het ook niet rot. MAar wel lekker om dan de mensen aan het schrikken te brengen. Nou als ik jou zo heb gezien op de foto zijn die kilo's er zo af. Vooral met een dietiste en een goed doel voor ogen toch. Bizar dat een paar kilo teveel al zo'n effect veroorzaakt. Dus je ei is nog niet gesprongen?

Denice bedankt meid! Ik hou me ind. voor dat het nu Linnie tijd is.
    Zo dat is lief zeg twee van die mooie kaartjes, dat is een goeie opvang dan. Bij ons moet je geloof ik direct bij een positieve test al inschrijven bij de creche. Anders heb je mooi pech. Bij Evi had ik nog geen plek terwijl ik bij 9 weken zwangerschap al stond ingeschreven. Inmiddels heb ik voor het tweede kindje geen opvang meer nodig. Ik heb lekker een patatje speciaal op met een sito stick en ook nog lekker hotwings :). Merk echt dat ik veel eet moet er echt op gaan letten. Maar ach een keertje mag best. Als het maar bij een keertje blijft. Ze zeggen ind. dat je bij een tweede sneller dik wordt grappig dat jij dit ook merkt. Ben je veel aangekomen of zit je gewoon rond het gemiddelde? Morgen naar de gyn toch? Ben benieuwd.

Gizje hoe was het?

Wuppie hoe is het?

14. Polly76

Polly76 Actief lid

Dec 8, 2010
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha Linnie, nee het is idd niet zo heel erg safe, maar wanneer er een licht streepje verschijnt op de ovutest, dan of geen seks of met condoom. Als het dan toch gebeurd dan is het iig meer dan welkom!
    meiden heb een paar foto's geplaatst in een prive-album weten jullie eindelijk met wie je babbelt!

15. Polly76

Polly76 Actief lid

Dec 8, 2010
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    ehhhh, het is bijna eng stil hier :D, is er iets leuks op tv ;)?

16. Patatje

Patatje Bekend lid

Jan 1, 2011
    768
    0
    16
    Heerlijk Denice! Iedere ochtend zo'n stuk lopen! Als ik het goed begrijp ben je echt een ochtend mens :). Wou dat ik een voorbeeld aan je kon nemen :).
    Fijn dat je je nu pas in hoeft te schrijven voor kinderopvang :), bij de organisatie waar ik werk moet je dat al doen zodra je weet dat je in verwachting bent ivm wachtlijst :(. Lief en klantvriendelijk dat je 2 keer een kaartje ontvangen hebt :).
    Enne, welke multivitamines heb jij je man gegeven, dan ga ik dat ook maar is doen ;).

Linnie; idd leuk van die "schrik effecten" ;). Al had ik er niet echt moeite mee, omdat ik het op de een of andere manier niet erg vond zwanger te lijken. Ik denk wel dat ik het nu niet meer zo leuk zou vinden als het aan me gevraagd wordt, nu ik de balen heb van het dik zijn :(. Ben benieuwd hoe snel een dieetje effect zal hebben en hoe het volhouden gaat ;). En nee, m'n ei was toch niet gesprongen :(. Maandag weer een follikel meting bij de gyn :).

Polly; leuk om bij jou nu ook een gezicht te hebben :).

Fijne avond!

XXX

17. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Proxeed kun je aan je man geven Patatje, dat schijnt heel goed te zijn voor het zaad. Maar voor ik dat wist had ik al vitamines van Solgar gekocht, speciaal potentieverhogend :D En ik hoop dat het afvallen goed verloopt en dat dit een positief effect zal hebben op je eitjes!

Oh Polly, ga zo even in je album kijken, want als ik nu terug ga ben ik mijn stukje kwijt en dat vind ik irritant want kom al tijd te kort ;) En het is zo rustig hier omdat we druk aan het klussen zijn :D Nee hoor, ik ben gewoon bekaf de laatste dagen. En geloof dat vandaag mijn eerste vruchtbare dag is aangebroken dus dan zullen jullie me nog minder zien :p Ik heb even gemist waarom jullie nog niet actief zwanger proberen te worden? Goed dat je EMDR gaat doen trouwen,s het heeft hier een wereld van verschil gemaakt.

Linnie, raar he dat mensen dat denken of zeggen. Toen ik weer zwanger was van onze zoon heb ik vaak genoeg gehoord: he wat fijn, dan kun je dat hoofdstuk in elk geval afsluiten. Zo. Auw :( Ik probeer daar wel iets van te zeggen, maar soms vind ik dat moeilijk. Het is of te bitchy (fijn zeg, dat jouw papa een nieuwe mama heeft gevonden nu d ejouwe dood is, oh vind je dat pijnlijk? Maar mijn kind is wel te vervangen? Aha!) of ik murmel maar wat :) Nou ja, het is niet slecht bedoelt, mensen proberen je alleen verkeerd te troosten.

Denice, wat heftig van je nichtje zeg, schrik ervan! Onze zoon had waarschijnlijk ook het norovirus, want het heerst hier ontzettend. Het gaat nu pas weer wat beter, hij heeft in elk geval geen diarree meer maar is nog erg huilerig en is een halve kilo (zo niet meer) afgevallen.

He Sanja, wat rot :( Ik blijf voor je duimen meid! En wat die opoffering betreft, dat vind ik ook zo krom. Daarom moest mijn vriend van mij ook vitaminepillen slikken en het liefst stoppen met roken. Nu zou hij stoppen met roken 3 maanden voor we gingen beginnen, maar we zijn nu al begonnen met klussen. En het stoppen lukt niet ;) Dat vind ik best vervelend. Ik doe en laat er zoveel voor... En hij ging gisteravond ook opeens in een heet bad liggen weken! Hij moest er meteen uit van mij :$

18. denice

denice Actief lid

Jul 13, 2010
    423
    0
    16
    Zo dames ben net terug van de gyn! Alles is goed, alleen bloeddruk is 60/95. Weer een mooie echo gehad en alles zag er goed uit! Hartje weer zien kloppen, zelfs de navelstreng. Ze dacht te zien dat het een jongetje is:)
    View attachment 131055

Linnie gaat de beeb nu niet naar de opvang? Een collegatje is ook 17 weken en bij haar zie je echt niks. En toen liet ik me buik zien, echt een wereld van verschil! Heb even gekeken hoe dik ik bij Lanotje was, maar dat scheelt ook niet zo heel veel. Ben nu 56,5kg dus 4,5kg aangekomen in 17wk. Ik moet echt een keer in de week tatjes met veel mayo!

Polly leuk om jouw ook te zien! Heb deze week weer veel gewerkt en gister zelfs tot 19:00uur dus gister even lekker op de bank gelegen.

Patatje ben niet echt een ochtend mens hoor, maar doe het voor de hondjes, ben half aan het slaap wandelen:) Volgens mij wonen jullie allemaal in het westen en daar is het drukker als in het oosten. Ivo heeft de multivitamine Sport van de Kruidvat. Ik las ook ergens dat foliumzuur goed is voor mannen.

Vlinder ja wij waren ook geschrokken, want Sophie is pas een half jaartje:( Maar het gaat nu weer goed met haar! Ahh je ventje zoveel afgevallen, doe hem maar lekker verwennen! Grappig om te lezen wat jullie mannen moeten doen. Hier mocht de laptop niet meer op schoot;)

Gizje hoe is het bij jouw gegaan bij de gyn?

En Wuppie al je ei gevonden?

Sanja heb je de testen al binnen?

19. sanja

sanja Actief lid

Oct 8, 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Patatje, ben benieuwd of je eitje dit keer zn "angst" gaat overwinnen? :p

Oh denice, wat fijn dat alles inclusief een piemeltje er op en eraan zit. Wel laag weer die bloeddruk. Misschien toch die andere medicijnen voor je ijzer of wilde je dat nou niet?

Denice, ik heb me er maar bij neer te leggen en kan er weinig aan verranderen. Weet wel dat dit grapje niet te lang moet duren. heb alle respect voor alle vrouwen die al zo lang bezig zijn en iedere maand die stress moeten doorstaan. Hoop dat het mij bespaart blijft. Testjes zijn binnen!

Ai, vlinderman een heet bad...Dat is niet goed voor de zaadjes :D Enne denk dat manlief hier in huis heel blij is met jullie want ga starks gelijk even lang de etos vitamientjes voor het mannetje halen ;)

Polly, leuke foto's. Gisteravond moest ik werken dus heb jullie geen bezoekje gebracht!

Linnie, Thanx voor de info. Heb de mol gemist, ga vanavond kijken. Het weer was gister idd heerlijk. Snap dus echt niet waar die zon vandaag gebleven is het is hartstikke koud.

Gizje, heb je het druk? of is je vermoeidheid toch over gegaan in een griepje? Hoop dat het goed met je gaat :(

Zucht... Ik geloof dat mijn dochter nu echt niet meer aan middagdutjes wil doen. Ze ligt er net in maar is nu echt aan het schreeuwen, best vermoeiend hoor een stuiterende peuter!

20. Linnie82

Linnie82 Actief lid

Oct 14, 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Polly leuk om je eens te zien. Donderdag is ind. mijn tv avond. Kijk altijd eerst GTST dan wie is de mol en dan Reisleider. Maar geloof dat we het weer hebben ingehaald.

Patatje fijn dat je naar de gyn mag. Echt gek dat je ei niet is gesprongen. Hopelijk slaat je dieet snel aan. De wil is er in ieder geval.

Vlinder ja dat troosten van die mensen kunnen ze beter niet doen. Als je niet begrijpt hoe we ons voelen zeg dan gewoon alleen, sterkte ofzo. Ik hoop dat ik zelf niet zulke domme opmerkingen maak. Hahaha meid flink aan de klus joh! Schiet op. 3x per dag. Onze mannen hebben echt wat te verduren met ons. Hahaha wordt hij gewoon uit bad geplukt. Hahaha. Ze zijn er helemaal niet zo mee bezig zoals wij. Terwijl ze toch graag kindjes willen.

Denice wat een mooie foto's en wat leuk meid weer een jongetje!! nog belangrijker dat het alles er op en aan zit. Heel mooi! Wel een hele lage bloeddruk zeg, Maar begreep dat, dat voor het kindje helemaal niet erg is. Alleen voor jezelf is het volgens mij niet zo prettig. Zo nog niet veel aangekomen ind. netjes hoor. Nee de beeb gaat niet meer naar de opvang. Mijn moeder gaat twee keer oppassen, mijn schoonmoeder 1x en ik blijf 2 dagen thuis. Dus dan zijn we er al.

Sanja sterkte met je peuter hahaha. Lekker eigenwijs he. Het is ind. koud vandaag.

Gizje alles goed???

Zojuist het hele huis gedaan, echt lekker. Nu even boodschappen doen en daarna even bij het plekje van onze dochter langs en dan hangen op de bank. Meiden alvast fijn weekend.

Share This Page