Vlinder ik gebruik zelf al jaren de VM2000 van Solgar en ben nu overgestapt op de Prenatal Nutrients. Welke gebruikt jouw partner, dan kan ik die voor mijn partner bestellen . Mijn man houdt ook van meer dan één biertje, dus daar ben ik ook nie zo blij mee. Misschien als ik um volpomp met vitamines dat het goed komt met de zwemmers. Vlinder de reden dat wij nog niet actief bezig zijn op het babyfront is omdat de gynaecoloog vond dat ik een half jaar herstel tijd nodig had. Ik ben 24-10 bevallen van onze dochter en daarbij veel bloed verloren, wat leidde tot een zware bloedarmoede. Volgens mij ben ik daar nu al weer redelijk van hersteld. Ik merk aan mijzelf dat ik paniekerig kan worden van een drukkend gevoel in mijn onderbuik omdat dit het voorteken was van mijn bevalling. Ik wil eerst een goede controle hebben over mijn emoties, zodat ik een zwangerschap aan kan. Ik begin dinsdag met EMDR en ik hoop dat ik na mijn volgende ongesteldheid die start rond 08 maart voldoende grip heb op alles om er voor te gaan. Natuurlijk zal ik dan het verlies van Robin niet volledig verwerkt hebben, maar hoop er dan op een goede manier mee om te kunnen gaan. Denice super leuk om de echo's te zien! Jeetje wat is je bloeddruk laag zeg, wat voor advies kreeg je mee? Linnie wie is de mol is idd leuk programma, alleen vergeet ik het steeds en dan lig ik er weer helemaal uit. Sanja vind je het niet zwaar om 's avonds te werken? Meiden laten we hopen dat het zonnetje een beetje doorkomt dit weekend, maar geloof weinig kans .
Jeetje zeg Linnie, die sterkte had ik echt nodig.Wat een dag wat een dag met mijn peutertje. Let ik even niet op staat ze in de gang, met mijn mascara, in haar ogen te prikken. Komt ze de keuken in: 'mooi he mama?' (2 zwarte dichtgeplakte ogen) Even later boven, de billenzalf, van de komode afgehaald (gewoon even zelf erop en eraf) De hele pop onder de zalf, zij weer heel onschuldig: 'mama lizzie pijn in billen!' Boven bij de wasmachine. De hele fles wasverzachter over de vloerbedekking, waarop bij mij de stoom nu echt uit mijn oren kwam gevolgd door een flinke vloek uit mijn mond. En mevrouwtje daarna doodleuk zeggen 'mag niet mama, moette pottedikkie niet ....%*8...! GGGrrr Ik kon haar er dus wel achter plakken vandaag Maar ja nu ligt mevrouwtje heerlijk te slapen, heb ik net met een kopje thee op de bank mijn (loodzware) dag aan manlief verteld en terwijl ik dat aan het doen bent stroomt mijn moederhart dan over van liefde voor die kleine ondeugt En terwijl ik dit aan het typen ben hoop ik echt dat jullie (voor de mama,s zonder peutertje) over een jaar of 3 zo'n zelfde verhaal met mij willen delen. Polly, ik werk in het onderwijs en af en toe hebben we dus een ouderavond. Het is maar een paar keer per jaar en hoort erbij, zou natuurlijk liever iets anders doen maar met al die vakanties hoor je mij niet klagen
Sorry dat ik er even niet was. Had het druk met klussen Nee deze week ging zo snel maar voelde wel goed lekker weer het hardlopen buiten opgepakt al 3 keer geweest en dinsdag alweer 6 km gelopen. Vroeg naar bed druk op het werk Daar tik ik ook nog wel eens dan blijft er niet zoveel tijd over. Denice gefeliciteerd met de mooie echo leuk weer een jongetje. Jij loopt echt veel met je honden op een dag hier van de week eindelijk weer eens het betrouwen om in mijn eentje 2 honden los te laten. Met 1van de honden loop ik hard dus die komt nu weer aardig aan zijn beweging. Vlinder denk dat mijn mannetje helemaal perlex zou staan als ik hem uit bad haal. De tip van de stampot vond hij wel heel fijn vind hij heerlijk. Sanja je verhaal van stoute liter komt me neerwerp bekend voor hier moet ik ook alles wegzetten want ze pakt alles en doet alles na. Je klinkt positief volhouden zo. Polly leuk om ook een foto van jou te zien. Oh meisje roept weer ze wil niet slapen kom later weer terug
Was ik weer Polly heel veel succes met de emdr dinsdag ik hoop dat het jullie genoeg helpt om er veer voor te durven gaan. Linnie ik denk met dat soort adviezen ook altijd je weet niet waar je over praat. Gelukkig begrijpen we mekaar hier. Je klinkt lekker opgewekt fijn dat je huisje weer lekker schoon is. Kan je ook 3dagen gaan werken met het werk dat je nu doet. Gizje hoe gaat het met je je moest gister naar de gyn toch? Patatjé fijn dat je hulp krijgt van de gyn. Ook ik zie het overgewicht niet bij je maar dat heb ik zelf ook mensen schrikken als ik zeg wat ik weeg. De vier keer dat ik zwanger werd was ik bezig met een dieet en viel ik af denk dus zeker wel dat het kan helpen. Lijkt wel of me lichaam dan pas weer wakker wordt. Ben nu dus ook weer bezig. de restjes heb ik deze maand nog niet was te laat en denk dat ik me dan nog gekker maak voel me juist zo goed rond deze tijd. Heb deze maand wel het gevoel dat er wat meer gebeurd kwa eisprong. Dus laat maart dit jaar maar weer een positief resultaat geven dan gaan we voor 11-11-11
hallo meiden, Sorry, ben een beetje weinig hier geweest de laatste dagen. Beetje futloos. Gister idd bij de VK geweest en een echo gehad. Was goed, ben dus zoals ik al wist dus vandaag 6,4 wk. Klopte precies met de meting Vandaag dus het ziekenhuis gebeld voor de intake. Dacht dat ik die met 8 wk pas moest bellen, maar de intake voor prenatale diagnostiek is dus rond de 8 wk, haha. Dus heb op 10 maart een afspraak met de gyn (de week ervoor lukte mijzelf niet). Het maakt het wel weer wat echter nu je alweer een hartje hebt zien kloppen. Uitgerekende datum is 10/10 @wuppie: Dat zou een mooie datum zijn zeg 11-11-11 Ik ga weer duimen voor je! @sanja: Wat balen dat je ongi bent geworden. Maar nieuwe ronde nieuwe kansen Ik ben hier na 8 dagen begonnen met de testen (beetje vroeg met een cyclus boven de 30 dagen maar wilde hem echt niet missen). Maar je kortste cyclus was 30 dagen en je langste 34, dan zou ik met 13-14 dagen beginnen. dan kan je door testen tot dag 23. En anders bestel je er nog een paar bij mocht je dan nog geen piek gevonden hebben (heb er nog 3 over die kan je ook krijgen hoor) Lekker meisje heb je, je hebt er je handen vol aan @linnie: Waar haal je de energie vandaan, haha. Ik weet echt niet wanneer ik m'n hele huis moet schoonmaken, vind beneden al genoeg om te doen. Manlief doet boven, alleen helaas niet zo goed als nodig is Grootste ergernis is echt de badkamer. Moet echt even een keer met chemische troep en een nieuw (waterbestendig deze keer) verfje schoongemaakt worden. Eer dat gedaan is zijn we een jaar verder denk ik, haha. @denice: Wat een mooie echo met alles erop en eraan, en ws weer een jongen wat leuk Wel een beetje rustig aan doen met werken he Helaas zijn de vooruitzichten niet zo heel denderend qua werk. Ik heb gister een gesprek bij het UWV gehad, en die zeggen dat de kans nihiel is. Wel tijdelijk maar geen jaar contract oid. We gaan het wel proberen @patatje: Ben benieuwd of het dieet gaat helpen Ik denk dat ik deze zwangerschap ook bij een dietiste langs wil. Vorige keer wel veel afgevallen tijdens de zwangerschap maar daar ga ik nu maar niet van uit. Als alles goed gaat, ga ik na de zwangerschap echt flink afvallen. @vlinder: Echt vreselijk wat mensen af en toe kunnen zeggen he. Ik ben ook enorm benieuwd wat voor reacties we straks krijgen. Ben er iig door jou berichtje nog wat beter op voorbereid. @polly: Mooi dat je zo snel terecht kan, hopelijk helpt het je met de verwerking. En ja, ik zat ook voor de buis gister. M'n man had een paar leuke films en series gedownload dus lekker met z'n 3tje op de bank (1 van de katten moest er gezellig bij ) Weekend! Morgen weer de krant uitpluizen voor vacatures. Verder niet veel gepland gelukkig
Sanja moest echt hard lachen hoor om je dochtertje. Heerlijk die leeftijd. Kan me wel voorstellen dat het afentoe even minder is maar verder vind ik die streken echt geweldig. Hahaha en dan jou corrigeren met je gevloek. we gaan er gewoon vanuit dat we allemaal over 3 jaar ook zo praten. Echt heel erg leuk en ook zin in. Wuppie goed zo meid druk aan de klus! Goed teken. Zonder testen moet het natuurlijk ook gewoon lukken. Eigenlijk kan 3 dagen niet met mijn werk, maar ik zal wel moeten. Ik heb een onb. tijd contract dus dan zouden ze me event. over moeten plaatsen. Maar denk dat ik het wel red in 3 dagen. Misschien dat ik een dag thuis werk kan verkopen ofzo. Ach ja dat zien we dan wel weer. Ik hoop dat het deze ronde raak is, ik schat de kans wel hoger in nu. Denk dat londen je goed heeft gedaan. 11 11 11 daar gaan we voor, wat een mooie datum. GIZJEEEEEEEEEEEEE!! Maakte me echt zorgen om je joh!! fijn dat je weer even een update hebt gegeven. Wij verschillen dus ong. 7 dagen. Fijn zeg dat het hartje klopte, dat terwijl het net pas is aangemaakt. echt prachtig! Mooie datum ook. Normaal doe ik ook altijd het huis in delen. MAar ik had nu goed uitgeslapen werd pas om 11.30uur wakker dus daardoor had ik net even iets meer energie om het huis te doen. Ow ja je badkamer dat is echt veel werk. Als het eenmaal opgeknapt is het wel weer een echt opknapper. Vandaag bij mijn schoonouders geweest en die hadden niets door. Wil het ze echt pas met een echo vertellen. Mijn schoonouders kunnen echt heel moeilijk hun mond houden vandaar. Hopelijk vind je wat leuks. Vlinder lekker aan de klus meid? hahaha hoef de details niet te weten hoor . Ja die opmerkingen van mensen, gek wordt ik ervan. Dat is wel een hele gevatte opmerking ind. Maar ja weer veel te bitchie. Terwijl het op hetzelfde neerkomt. Allemaal zo dubbel. Ik denk dan maar dat ik een levensles rijker ben en dat ik daardoor veel meer begrijp van alles. Had die les liever niet geleerd, het heeft me wel een anders mens gemaakt. Ben jij ook zo veranderd daardoor of valt het bij jou mee? Polly ik voelde me echt een stuk beter na EMDR hopelijk jij ook. Helaas geen zonnetje vandaag. Maar we hoeven niet lang meer te wachten op de lente. Mijn man en ik willen in Mei nog een even weg. Ik zit nu te kijken naar rondreizen in Scandinavie, ziet er zo mooi uit. Jullie nog vakantie plannen?
Ha Gizje, herkenbaar hoor dat futloze gevoel. Ik wil zo vaak iets schrijven, maar het kost best veel tijd en energie. Dus doe maar lekker rustig aan, we lezen graag iets van je maar niets moet. En wat geweldig dat het hartje klopte!! Da's alvast de eerste stap, op naar een heleboel volgende mooie stappen! Sanja, je beschrijft het heel leuk haha. Soms kan ik mijn peuter ook wel achter het behang plakken. Wat een eigenwijs is het af en toe! Dat heeft hij echt van z'n vader Linnie, Scandinavië lijkt me gaaf! Dat is geen deel van de wereld waar ik snel aan zou denken om naartoe te gaan. Maar toevallig gaan wij deze zomer naar Denemarken (volgens wiki is dat ook Scandinavië, moest even googelen haha) een huizenruil met iemand die ik ken van een ander forum. We gaan volgend jaar januari/februari trouwens naar Zuid-Afrika, mijn schoonzusje gaat trouwen. Ik ben trouwens heel erg veranderd. Voor ik zwanger raakte was ik een heel actief mens. Nu is dat veel minder. Lange tijd heb ik me erg onveilig gevoeld door de PTSS, maar na de EMDR gaat het nu gelukkig veel beter. Maar ben echt blijvend veranderd in de zin die jij ook beschrijft. Ik begrijp meer, al kan ik voor sommige dingen echt geen begrip meer opbrengen. Vind mensen nu sneller zeikerds en vind dat ze er zelf iets van moeten maken. Maar dat is niet eerlijk he? Omdat ik voor we onze dochter verloren, ook om kleine dingetjes kon miepen. Dus ik moet dat een ander ook gunnen. Maar het steekt soms zelf. Dan denk ik: kop op, er zijn echt ergere dingen... Haha wuppie, zo druk met klussen. Wanneer komt je ei? Spannend hoor, misschien kunnen we wel tegelijk testen! Denice, wat een mooie echo! En wat gaaf dat het waarschijnlijk een jongen is. Hoe vind je dat? Doet het je erg aan Delanotje denken of vind je dat juist wel fijn? En gelukkig maar dat het beter met Sophie gaat. Hier gaat het ook weer goed met mijn zoontje gelukkig.
Vandaag naar de negenmaandenbeurs geweest Wat leuke spulletjes gescoord draagdoek, Lodger wrapper katoen, slofjes, luiers, emmer navulling en heel veel reclame. Heb net effe tukkie gedaan. Sanja leuk een puber peutertje ons nichtje heeft er ook last van. Ik neem nu 2 keer per week Losferron en voor de rest die pilletjes. Vorige ronde is je ei laat geweest en te vroeg geklusd. Je hebt gewoon even moeite om je ie te vinden, maar dat gaat nu helemaal goed komen met die testjes! Hoe ging het bij je dochtertje? Wuppie ja wij lopen 2,5 tot 3,5 uur per dag met de honden(1 rust dag per week). Grappig mijn vriend loopt ook hard met een van de honden. Dan gaan we zeker voor 11-11-11! Linnie de lage bloeddruk is niet slecht voor beeb, alleen kan het vervelend zijn voor mezelf sneller moe enzo. Fijn dat je het zo kan oplossen, zou ik ook wel willen het eerste jaar. Wij gaan 28-2 een midweek naar de Ardennen. Ivo heeft niet zo heel veel vrije dagen en wil ze bewaren voor als de beeb er is. Gizje super dat je het hartje hebt zien kloppen! En wat een mooie datum! Alsof het zo had moeten zijn. We vinden het heel leuk dat het weer een jongetje wordt. Is mijn eerste gevoel toch goed geweest. Nog een weekje werken en dan hebben we een weekje vakantie! Vlinder we vinden het heel leuk dat het weer een jongetje wordt. Denk dat Lanotje graag een broertje wil. Ben wel heel benieuwd hoe de beeb eruit zal zien, kan niet meer wachten. En hou die benen in de lucht
@linnie: We schelen denk idd een weekje ofzo Ben me gister echt rot geschrokken, had roze afscheiding met afvegen. Achteraf een logische verklaring voor (gesprongen adertje ) maar ik heb een potje staan janken. Ben echt veel ongeruster dan de vorige zwangerschap. Hier geen vakantie plannen. We zouden wel willen, maar we proberen een beetje op de financien te letten aangezien ik straks ws in de ww zit. Wellicht als er wat over blijft van de bonus, ivm verrekening studie kosten. Scandinavie staat hier nog wel op m'n verlanglijstje, lijkt me erg mooi @vlinder: Het is ook heel begrijpelijk dat je blijven veranderd bent. Het is ook niet niks wat we allemaal mee gemaakt hebben. Dat van die zeikerds herken ik ook, vraag me echt af en toe af waar mensen zich druk om maken. Ik kon ook enorm miepen om kleine dingen voorheen. Misschien kunnen we het over een aantal jaren weer wat beter hebben? Het zal nooit verdwijnen de ergernis denk ik, maar misschien over een jaar of 10 dat we weer een beetje mee doen met zeuren Het maakt het nu niet makkelijker iig, ik bergijp je heel goed. @denice: Lekker dat je naar de 9 mnd beurs bent geweest Heb ook nog zitten twijfelen, maar ben veel te bang bekenden tegen te komen (m'n oude werkgever staat er ook nog eens met een stand) en ik kan niet tegen mensen massa's. Maar het lijkt me heerlijk om lekker spulletjes te scoren. Heb vorig jaar ook niets gekocht, dat zouden we na de 20wk echo gaan doen, dus heb alleen kadootjes liggen die we al gekregen hadden. Het lijkt me echt heerlijk om baby spulletjes te gaan kopen Het moet niet gekker worden, maar het sneeuwt hiet weer een beetje
Die sneeuw, ik zie het als een klein cadeautje van mijn dochter Ik denk bij sommige mensen in kleuren, zo was onze dochter in mijn hoofd, zacht lila en sneeuwwit en ik wilde die kleuren ook voor haar kamertje. Zo 'wist' ik dat het een meisje was, vanwege die kleuren. Onze zoon is duidelijk aqua en lime, dus een jongen. Klinkt niet logisch en ik ben helemaal niet zweverig verder, maar goed, dat in kleuren denken is wel apart. Sneeuwwit dus, dacht ik bij mijn dochter, en lila. Op de dag dat ik uitgerekend was van haar, begon het te sneeuwen (21 maart!) En later ook op haar geboortedag (12 september) en andere dagen waarop ik het erg moeilijk had: sneeuw. Dus toen het van de week begon te sneeuwen, kreeg ik daar een heel speciaal gevoel bij. Misschien onze dochter die ons laat weten dat ze een brusje naar beneden stuurt en dat ze er goed op zal passen? Ben verder heulmaal niet zweverig haha Vandaag dus mijn ei, ik voel de krampen uitstralen tot mijn tenen dus da's een goed, stevig ei En het gekke is, soms voel ik krampen aan beide kanten en dat heb ik nu ook. Ohoh, twee eitjes! Dat lijkt me een mooie verrassing! Denice, ik denk dat Lanotje idd graag een broertje wil. Ik ben benieuwd of hij erg op hem lijkt of compleet anders is. En wat voor een draagdoek heb je gekocht? Leuk hoor! En de beentjes zijn in de lucht hoor haha! Gizje, aaah wat bloed, dat is idd eng! Gelukkig maar een adertje, maar ik kan me je angst goed voorstellen. Nog even en jij kunt ook lekker babyspulletjes gaan kopen. Heb jij trouwens al een voorgevoel voor het geslacht?
Ach vlinder, ik denk dat wij allemaal wel eens een beetje "zweverig" zijn. Ik hoop dat je gelijk hebt en dat het idd een boodschap is, goed je best doen vanaaf....! Oei Gizje, dat was schrikken zeg! gelukkig niks aan het handje. Mooie datum 10-10 en oktober kindjes zijn geweldig ik was ook ongerust hoor, leef zo met iedereen mee. Ga idd op dag 12 beginnen met de testjes maar vanaf dag 10 gewoon om de dag aan de klus. Ik zal jullie op de hoogte houden! Denice, lekker geslaagd op de beurs zo te lezen. Zowel de eerste en de tweede keer was ik binnen 2 maanden zwanger, zonder heel gericht te klussen. Ik was er toen helemaal niet mee bezig en had toen echt zoiets van we zien het wel. Nu is dat gevoel er jammergenoeg vanaf. Voel me nu wel weer beter. Gister een leuke avond gehad met een vriendin. Lekker wijntje gedronken en bioscoopje gepakt. Maar maak me best wel weer zorgen over de volgende stressie periode. Linnie, Lig hier ook regelmatig in een deuk hoor om haar streken. maakt het dan ook wel moeilijk om boos te zijn! Wij gaan in de meivakantie een midweek met vrienden naar zeeland. We wilde hier eigenlijk in de zomer naartoe, maar ik durf het denk ik niet aan om dan weg te gaan. Wuppie, zet hem op meid 11-11-11 is de dag. las van de week in de krant allemaal tips en trucs....Hoop het voor je meid, je hebt er lang genoeg op gewacht! Goed zo 3 x gelopen, het was er ook goed weer voor. Hihi ik ben ook wel eens stiekem op het werk hoor, meestal rustiger asl thuis. Morgen gaan ze oma uit haar lijden verlossen en krijgt ze een injectie waardoor ze niet meer wakker wordt. Het heeft lang genoeg geduurt nu en ik ben blij dat de familie daarna weer wat rust heeft. Deze week is mn schoonzus ook uitgerekend. Ik ben benieuwd op welke manier het leven en de dood in elkaar over gaan lopen. Ik hoop voor mn schoonzus dat het beebje nog even blijft zitten en pas komt als de crematie achter de rug is. Voor mn schoonmoeder is het ook echt niet gemakkelijk. Enerzijds het geluk van hetw eer oma worden en anderzijds het rouwen om het verlies van je moeder. Liefs, Sanja
Vlinder Denemarken ligt ind. in Scandinavie. En zuid-afrika dat is gaaf! Ik had het er gisteren nog met mijn schoonmoeder over, die zei dat ik vast wat gevoeliger ben geworden sinds alles. Maar ik vertelde haar juist dat het tegenovergestelde is gebeurd. Ik ben juist wat harder geworden net zoals jij beschrijft ind. Als mensen miepen om een ruzie met hun man dan denk ik kom op, het leven is veel te kort om ruzie te hebben. Vlinder mooi hoor je bij geloof. Ik geloof er ook in. Ik denk dat we dit allemaal meer hebben sinds onze gebeurtenis. Als het voelt als een seintje dan is dat zo, niet twijfelen. Zo had ik de avond voor mijn positieve test de gordijnen open gedaan in haar kamertje en een waxine lichtje aangezet. Dit puur uit gevoel. Nu snap ik waarom ik dit deed. Een soort van welkom gebaar. Die dag waaide het heel erg hard ook ik zag dit als een seintje. Meid gewoon op vertrouwen dat het zo is dat geeft je een goed gevoel. Denice dus je gaat al bijna lekker een weekje weg heerlijk!! Ook mijn man bewaart zijn vrije dagen voor in Oktober, is wel zo leuk als je lekker samen bent die eerste weken. Had je man bij Delano toch ook? Gizje oe dat is ind. erg schrikken zeg. Gelukkig was het verklaarbaar. Durf je nu nog wel afentoe of niet? bij onze dochter had ik het ook, maar dan echt rood bloed verlies en echt veel. Achteraf weten we waar het vandaan komt. Maar zolang het bij een beetje blijft en het is roze dan is er vaak niet zoveel aan de hand. Dat is een opluchting! Ik heb nu ook zoveel last van afscheiding dat ik soms denk dat ik bloed. Eigenlijk denk ik iedere keer dat het bloeden kan beginnen omdat ik dat bij mijn dochter ook heb gehad. MAar ik merk echt dat ik me nu beter voel. Bij mijn dochter had ik ook rond deze tijd hele heftige krampen, maar ook die blijven weg. Heb wel krampen maar echt heel licht en ze duren vaak niet zo lang. Is wel gerustellend. Maar ook ik merk dat ik de instelling heb ''eerst zien dan geloven''. Ik denk ook echt dat ik pas kan gaan genieten als ik het kindje huilend en levend in mijn armen heb. We zijn voor de rest van ons leven beschadigd denk ik. Moet morgen toevallig naar de haptonoom ivm mijn angst, hopelijk kan zij mij het vertrouwen terug geven. bij ons heeft het vannacht gesneeuwd, gek he. Sanja dikke knuffel voor jou! Het zal vast niet makkelijk worden voor jou en je familie. Wat heeft oma het nog lang uitgehouden zeg. Mooi hoor. Wie weet wat leven en dood met zich mee brengt. Vind je het moeilijk dat je schoonzus bijna zover is? Jeetje meid wat dubbel, ik wens je heel veel sterkte. Snap best dat je in de zomer niet weg durft, ik boek ook nog niets hoor, wil eerst kijken hoe ik mij voel. In mei weg is toch ook al heerlijk! Leuk vooruitzicht iig.
Ik denk verhuis onze lijst even mee. Denice 18-02-2011 GYN Denice 25-02-2011 Kinderarts beleid bespreken 11-03-2011 SEO(20wk echo) 14-05-2011 Delano 1 jaar 21-06-2011 Delano dag van overlijden 28-07-2011 Uitgerekende datum/verjaardag Denice 32 Linnie 16 03 2011 Eerste afspraak Gyn 11 08 2011 Evi 1 jaar 13 08 2011 Evi dag van overlijden 18 08 2011 Evi begraven 23 09 2011 Linnie jarig 29 Gizje 17 02 2011 intake VK 29 08 2011 Maaike 1 jaar geleden geboren / overleden 30 12 2011 Gizje jarig 29 Polly 08 03 2011 oorspronkelijk uitrekendatum Robin 09 03 2011 klussen kan beginnen 12 08 2011 Polly jarig 35 (OMG) 24 10 2011 Robin was 1 jaar geweest + dag van overlijden 02 11 2011 Robin jaar terug gecremeerd Wuppie 25 01 2011 nod (ongeveer) 20 04 2011 Sophie 3 18 07 2011 Ventje 1 jaar 12 10 2011 wuppie 30 . Sanja 15 02 2011 nod, denk ik 23 02 2011 afspraak bij gyn 28 08 2011 Onze Bink 1jaar 15 10 2011 dochterlief 3 20 11 2011 sanja 32 Patatje 08 02 2011 bloed prikken 09 02 2011 telefonische afspraak met gyn 12 02 2011 NOD?? 16 10 2011 Patatje 29 19 11 2011 Dochter zou 2 jaar zijn 25 12 2011 Dochter dag van overlijden 29 12 2011 Dochter dag van crematie Vlinder 10 02 2011 rubbertjes de deur uit! 05 03 2011 NOD?! 12 09 2011 dochter zou 4 jaar zijn geworden 14 09 2011 dochter al 4 jaar begraven 06 10 2011 zoon wordt 3 jaar
Denice 18-02-2011 GYN Denice 25-02-2011 Kinderarts beleid bespreken 11-03-2011 SEO(20wk echo) 14-05-2011 Delano 1 jaar 21-06-2011 Delano dag van overlijden 28-07-2011 Uitgerekende datum/verjaardag Denice 32 Linnie 16 03 2011 Eerste afspraak Gyn 11 08 2011 Evi 1 jaar 13 08 2011 Evi dag van overlijden 18 08 2011 Evi begraven 23 09 2011 Linnie jarig 29 Gizje 10 03 2011 intake Gyn 29 08 2011 Maaike 1 jaar geleden geboren / overleden 30 12 2011 Gizje jarig 29 Polly 08 03 2011 oorspronkelijk uitrekendatum Robin 09 03 2011 klussen kan beginnen 12 08 2011 Polly jarig 35 (OMG) 24 10 2011 Robin was 1 jaar geweest + dag van overlijden 02 11 2011 Robin jaar terug gecremeerd Wuppie 25 01 2011 nod (ongeveer) 20 04 2011 Sophie 3 18 07 2011 Ventje 1 jaar 12 10 2011 wuppie 30 . Sanja 15 02 2011 nod, denk ik 23 02 2011 afspraak bij gyn 28 08 2011 Onze Bink 1jaar 15 10 2011 dochterlief 3 20 11 2011 sanja 32 Patatje 08 02 2011 bloed prikken 09 02 2011 telefonische afspraak met gyn 12 02 2011 NOD?? 16 10 2011 Patatje 29 19 11 2011 Dochter zou 2 jaar zijn 25 12 2011 Dochter dag van overlijden 29 12 2011 Dochter dag van crematie Vlinder 10 02 2011 rubbertjes de deur uit! 05 03 2011 NOD?! 12 09 2011 dochter zou 4 jaar zijn geworden 14 09 2011 dochter al 4 jaar begraven 06 10 2011 zoon wordt 3 jaar
@linnie: Zou bijna celibatair worden de aankomende maanden, haha. Ik heb ook enorm last van afscheiding, echt irri. Dacht gister na dat ene toilet bezoek ook dat ik leeg liep. Maar was gewone afscheiding gelukkig. Gelukkig heb je nu geen heftige krampen en bloed verlies. Voelt een stuk beter kan ik me voorstellen. Denk dat we het allemaal wel hebben, dat we pas blij zijn als we een gezond kindje in onze armen hebben Succes bij de haptonoom morgen. @Sanja: Om de dag klussen moet goed zijn toch, zo ben ik de eerste keer ook zwanger geworden, verder niet veel op gelet wanneer m'n ei was toen. Wat fijn dat ze oma uit haar lijden gaan verlossen. Het zal moelijk voor jullie zijn, maar soms is het wle het beste voor de persoon zelf. Heel veel sterkte en een dikke knuffel. @vlider: Mooi zo, om in kleuren te denken Laat het nog maar even sneeuwen als jij daar blij van wordt is toch een erg mooi kado van je dochter. Ik heb trouwens nog geen duidelijk gevoel bij het geslacht, al denk ik af en toe dat het een jongen is.
Gizje hier scheen vandaag het zonnetje. Het was wel heel druk en kan begrijpen dat mensen daarom niet gaan. Als je eenmaal begint met kopen hou je niet meer op. En dat ga jij straks ook doen! Dan schrik je toch wel even van wat bloed verlies. Gelukkig viel het mee. Ik had bij de mk en Lanotje ook last van licht bloedverlies in het begin, heb het nu niet gehad. Vlinder ik ben ook zo benieuwd! We hebben een draagdoek van B-Kay gekocht voor 50 euro effe petrol. Zo'n rekbare lijkt me fijn voor het begin. En wat een mooi gebaar van je dochter! Ik voel ook heel sterk dat Lanotje bij mij is en laatst had ik heel erg dromen over een meisje, maar denk dat Lanotje wou doorgeven dat de mk een meisjes is geweest. Spannend ei vandaag ik zeg zet hem op en benen in de lucht! Sanja heel sterkte meid deze week. En wat was oma nog sterk! Geniet van de wijntjes en de biefstuk enz, want straks mag dat niet meer. Linnie mijn vriend is zo blij dat hij 3 weken vrij heeft gehad. Want hij zal maar geen vrij hebben gehad in die 5 weken dat Lanotje er was, dan zou hij zo'n schuld gevoel hebben. Nog 4 dagen werken en dan lekker een weekje vrij en weg!
Vlinder vind het helemaal niet zweverig want wanneer sneeuwt het nou op die dagen? Vind het heel mooi dat je de rust heb om dat te zien. Hier is het een bepaalde maand die als een draad door alle zwangerschappen loopt. Nod valt inderdaad dicht bij mekaar,wil er alleen nog niet teveel aan denken. Gizje ik snap dat je geschrokken ben, maar als dit alles was zal het vast een adertje zijn geweest. Ik durfde ook niet goed meer toen ik eenmaal zwanger was arm mannetje. Sanja heel veel sterkte vandaag met oma zij gaat naar jullie bink en zal alles vertellen over jullie. Boos worden op peuterbuber taferelen vind ik ook heel moeilijk lig toch vaak al in een deuk. Linnie ook bij jou zo'n mooi verhaal dat je dingen onbewust doet en later pas begrijpt. Ook ik ben harder geworden al bedenk ik me ook vaak op dat moment is dat het ergste in het leven van die mensen en dat moet ik respecteren. Vond het ook zo moeilijk met mijn mk dat mensen zeiden wees blij dat het nu mis gaat want het was niet goed. Snap het wel maar op dat moment. Even weg zo terug
zo deel 2 Denice leuk de 9 maanden beurs ben ik ook geweest toen ik zwanger was van Sophie. Ik wil ook graag een draagdoek gaan gebruiken deze keer, dan kan Sophie in de wagen met wandelen en beebje in de doek. Jullie wandelen echt veel leuk dat je man ook hardloopt met de hond, hier leeft hij er helemaal vanop word veel actiever jaa een luie jack hebben we hier. lekker zonnen en op de kachel liggen is zijn hobby. Gizje heel mooie datum trouwens 2 dagen voor mijn verjaardag. Vakantie plannen hier weten we het niet zo goed willen altid van alles maarja niet alles kan.Zit mischien een reisje curacou in maar dat moet dan nu wel gauw duidelijk worden ik hoop het zo. Willen ook heel graag naar Diney met ons meisje, maar dan wel goed en in het Disney hotel. 11-11-11 is niet echt de uitgerekende datum als het raak is, weet het sowieso niet met die gekke cyclus maar met sophie was ik 5 dagen overtijd (oke 1 uur de vijfde dag) dan komen we aardig rond de elfde uit. Al maakt het me natuurlijk geen donder uit want hierna is nog maar 1 poging voor 2011 en het zou wel een domper worden als we naar 2012 moeten.Gewoon kwa gevoel.
Gizje hahaha niet doen hoor, gewoon zachtjes aan doen dan maar . Denice ja dat is echt fijn geweest zeg voor je man. Zo heeft hij toch het maximale eruit kunnen halen. Echt mooi om te zien hoe jullie alles van een positieve kant bekijken. DAt is echt een sterke en goede eigenschap. Geloof dat we dit allemaal wel heel erg hebben op dit forum. Zonder deze eigenschap zou het een stuk moeilijker zijn allemaal. Lekker joh er even tussen uit. Wuppie we gaan er gewoon vanuit dat het bij jou ook 2011 gaat worden. Anders wordt het echt een grens geval baby. We gaan weer voor je duimen. Je hebt je ei goed benut toch? Ow gaaf zeg Curacao zou ik ook wel willen. Heel gaaf! Vandaag zou ik dus eigenlijk naar de hapto gaan. Maar ja ik had weer zo'n dag dat echt alles tegen zat. De haptonoom zit dus weer midden in de stad. Dat is echt zo drama parkeren. Had ik eindelijk een plekje gevonden nadat ik twee paaltjes had geramd (gelukkig met trekhaak) is mijn chip leeg :x:x:x:x. Vraag ik een stel werklui waar de dichtbijzijnde oplader zit, vertellen ze me alleen maar wat ze van me vinden. :x:x:x OW toen werd ik echt boos. Ik met de auto richting bank, ja hoor geen chipoplader. Toen dacht ik misschien moet het dan maar zo zijn, ik geef het op. Ik gaf het misschien ook wel zo snel op omdat mijn hormonen gewoon echt goed aanwezig zijn. Ben echt snel geirriteerd. Nu ga ik niet meer hoor, heb het toch niet zo heel erg hard nodig, het gaat toch goed met me. Zo dat moest ik even kwijt.
MVM is net geweest ik mag dus niet meedoen omdat ik een bloedtransfusie heb gehad. Nou ja dat is dan maar zo. Had het graag gewild, maar als het niet kan, kan het niet.