Sanja, mijn oma is zondagochtend vroeg overleden. Ze was vorige week van de trap gevallen en had daarbij meerdere botbreuken waaronder haar rug. Halverwege de week heeft ze er een zware longontsteking bij gekregen en dit is haar dit weekend fataal geworden. Gister de hele dag mijn moeder geholpen ivm het regelen van de begrafenis. Vrijdag wordt ze begraven. Vind het heel erg voor mijn moeder, zo plotseling. Linnie wat een gedoe ee dat parkeren in de stad en dan nog van die vervelende gasten. Daar zou ik ook geirriteerd van raken. Maar zo te lezen heeft dit je wel over de streep getrokken in het besef dat je het niet meer nodig heb, omdat het goed met je gaat. Oeh Wuppie Curacao dat zou lekker zijn! Disneygebeuren lijkt me geweldig om met je meissie heen te gaan. Volgens mij kijkt ze haar ogen uit. Heerlijk Denice dat je nog maar aantal dagen hoeft te werken en dan lekker weekie weg gaat, goed vooruitzicht!
Denice 18-02-2011 GYN Denice 25-02-2011 Kinderarts beleid bespreken 11-03-2011 SEO(20wk echo) 14-05-2011 Delano 1 jaar 21-06-2011 Delano dag van overlijden 28-07-2011 Uitgerekende datum/verjaardag Denice 32 Linnie 16 03 2011 Eerste afspraak Gyn 11 08 2011 Evi 1 jaar 13 08 2011 Evi dag van overlijden 18 08 2011 Evi begraven 23 09 2011 Linnie jarig 29 Gizje 10 03 2011 intake Gyn 29 08 2011 Maaike 1 jaar geleden geboren / overleden 30 12 2011 Gizje jarig 29 Polly 08 03 2011 oorspronkelijk uitrekendatum Robin 05 04 2011 NOD 08 12 2011 Polly jarig 35 (OMG) 24 10 2011 Robin was 1 jaar geweest + dag van overlijden 02 11 2011 Robin jaar terug gecremeerd Wuppie 25 01 2011 nod (ongeveer) 20 04 2011 Sophie 3 18 07 2011 Ventje 1 jaar 12 10 2011 wuppie 30 . Sanja 15 02 2011 nod, denk ik 23 02 2011 afspraak bij gyn 28 08 2011 Onze Bink 1jaar 15 10 2011 dochterlief 3 20 11 2011 sanja 32 Patatje 08 02 2011 bloed prikken 09 02 2011 telefonische afspraak met gyn 12 02 2011 NOD?? 16 10 2011 Patatje 29 19 11 2011 Dochter zou 2 jaar zijn 25 12 2011 Dochter dag van overlijden 29 12 2011 Dochter dag van crematie Vlinder 10 02 2011 rubbertjes de deur uit! 05 03 2011 NOD?! 12 09 2011 dochter zou 4 jaar zijn geworden 14 09 2011 dochter al 4 jaar begraven 06 10 2011 zoon wordt 3 jaar
Hoi meiden, Is weer even geleden voor me... Denice; mooie echo foto's! En wat leuk dat je weer een jongen mogen krijgen! Zo te lezen was het leuk op de negen maanden beurs . Toch respect hoor dat je iedere ochtend zo vroeg een stuk wandeld . Sanja; heerlijk zo'n ondernemende dochter! Al snap ik dat je af en toe minder vind . Polly; gecondoleerd met je oma... Sneu dat het op deze manier heeft moeten gebeuren... Linnie; wat een dag was dat voor jou . Wel fijn dat je daardoor beseft dat je de hapto niet meer nodig hebt . Wuppie; jeetje wat gaat de tijd snel... Volgende ronde is al weer 2012 ja . Was jij dat nou die dat zei van het afvallen? Ben benieuwd . @ All; bedankt voor de vitamine tips! En ook ik ben aardig zweverig af en toe . Bij ons is er vaak wat met data. Op eerste kerst viel in het hele appartementen complex de cv uit. Was nog nooit gebeurd... En precies toen... Was erg toevallig en dan ook nog op eerste kerst . Ik zei meteen; "Ja mop, ik weet dat je er bent, ben je niet vergeten ". Ik kon er niet eens mee zitten dat we eerste kerst ochtend geen verwarming en warm water hadden . Verder weer naar gyn geweest, ws hebben m'n eierstokken wat moeite en doen ze bijna niks. Dat "ei" van 20mm zat er nog steeds (of weer ), en zou dus een cyste kunnen zijn . Volgende week weer een inwendige echo. Maar vandaag eerst naar dietist . Werkse vandaag! XXX
Re: wanneer weer zwanger worden Denice 18-02-2011 GYN Denice 25-02-2011 Kinderarts beleid bespreken 11-03-2011 SEO(20wk echo) 14-05-2011 Delano 1 jaar 21-06-2011 Delano dag van overlijden 28-07-2011 Uitgerekende datum/verjaardag Denice 32 Linnie 16 03 2011 Eerste afspraak Gyn 11 08 2011 Evi 1 jaar 13 08 2011 Evi dag van overlijden 18 08 2011 Evi begraven 23 09 2011 Linnie jarig 29 Gizje 10 03 2011 intake Gyn 29 08 2011 Maaike 1 jaar geleden geboren / overleden 30 12 2011 Gizje jarig 29 Polly 08 03 2011 oorspronkelijk uitrekendatum Robin 05 04 2011 NOD 08 12 2011 Polly jarig 35 (OMG) 24 10 2011 Robin was 1 jaar geweest + dag van overlijden 02 11 2011 Robin jaar terug gecremeerd Wuppie 25 01 2011 nod (ongeveer) 20 04 2011 Sophie 3 18 07 2011 Ventje 1 jaar 12 10 2011 wuppie 30 . Sanja 15 02 2011 nod, denk ik 23 02 2011 afspraak bij gyn 28 08 2011 Onze Bink 1jaar 15 10 2011 dochterlief 3 20 11 2011 sanja 32 Patatje 23 02 2011 Intake dietist 01 03 2011 Gyn -> inwendige echo 16 10 2011 Patatje 29 19 11 2011 Dochter zou 2 jaar zijn 25 12 2011 Dochter dag van overlijden 29 12 2011 Dochter dag van crematie Vlinder 10 02 2011 rubbertjes de deur uit! 05 03 2011 NOD?! 12 09 2011 dochter zou 4 jaar zijn geworden 14 09 2011 dochter al 4 jaar begraven 06 10 2011 zoon wordt 3 jaar
Goede morgen, Nou oma is dus overleden en vrijdag is de begrafenis, hopen dus dat mijn kleine nichtje nog even op haar laat wachten en mn schoonzus er ook bij kan zijn. Ik heb dus een heftig weekje. De kleine meid heeft de waterpokken dus we slapen slecht. Vandaag moet ik naar het ziekenhuis voor de halfjaarlijkse controle wat ik toch best weer spannend vind. en vrijdag dus een begrafenis. en dan is he ook nog eens zo koud...brrr.. Polly, gecondoleerd ook met jou oma. Hier waren we er op voorbereid in december was ze al op gegeven. Linnie, wat een rotdag had jij van de week zeg, als het dan eemaal tegen zit dan gaat alles ook mis he. Jammer van de mvm maar scheelt ook weer gedoe toch! jeetje wuppie ik moest even slikken bij het lezen van je berichtje. Ik heb dus ook nog maar een poging voor 2011 pfff dat moeten we niet hebben hoor. Kerst met een beebje in onze armen hadden we afgesproken toch? Is je klusweek nu afgelopen en zit je in de wacht? of wordt er nig hard gewerkt in huize wuppie Vlinder, jij ook in de wacht toch?
GGrrr even stoom af blazen hoor, Ben dus net terug uit het ziekenhuis, kom ik die kamer binnen zegt die gyn 'goedemorgen mevrouw hoe is het ermee?' dus ik 'nou gaat redelijk' waarop hij reageerd 'ok, Ja wat wil je na 6 maanden, hoe is het nu met je zoontje, groeit hij goed? want hij was erg klein toch?'...... Slik, strot dicht geplakt, vuurrood hoofd.....ehm... mijn zoontje is overleden. Oh sorry ja ach, snel turend naar zn computerschermpje. Stomme idioot!!!!Dat je niet al mn gegevens uit je hoofd kent oke maar dit echt, ongelofelijk! Maar goed, verder niks geks. Nog een keer alle bloeduitslagen doorgenomen, ben helemaal gezond, bloeddruk 140/80 was geen reden voor medicijnen en een recept gehad voor bloedverdunners die ik mag halen zodra ik zwanger ben.
Oooh Sanja, dat meen je niet! Toen ik het las ging mijn hoofd al helemaal suizen, hoe moet jij je wel niet gevoeld hebben Wat een hork... En dna is je oma ook nog eens overleden en de rest van de week liep ook al rot. Bahbahbah! Het is tijd voor goed nieuws in huize Sanja. In december heb jij een baby in je armen, daar ga ik heel hard voor duimen! Patatje, dat is ook bijzonder idd, je moppie die even een grapje uit wil halen met kerst Wel balen van je ei zeg, ik hoop zo dat het afvallen gaat helpen maar beter nog: dat het niet nodig is en je snel posi test. Polly, wat een nare manier om zo je oma te verliezen zeg, echt heel zielig! Oude mensen zijn al zo fragiel en breekbaar en dan zoiets Sterkte meid! Linnie, nou zeg het zat jou ook niet mee. Ik heb ook zo;n hekel aan parkeren met chipknip, want de mijne is standaard leeg of net niet voldoende saldo grrrr en dan nergens een oplaadpunt kunnen vinden. En dan kun je ook nog eens niet mee doen aan MvM. Al heb ik een klein beetje een hekel aan die organisatie, dus ik ga me sowieso niet inschrijven bij hen Denk dus dat je er niks aan mist om niet voor hun te plassen Wuppie, als jullie ook een draagdoek gaan aanschaffen dan help ik jullie ook wel met tips om te knopen Ben zo blij met mijn draagdoeken, echt de beste uitvinding ooit! En disney is zo gaaf, daar wil ik ook weer eens heen, maar onze zoon is er nog te klein voor. Over een paar jaar misschien Denice, heb je al nieuws gehad van Lanotje over onze nods? Laat hem maar even met mijn dochter praten, want ik wil nog een teken dat het goed zit hier Ik had natuurlijk al gevraagd of ze een teken wilde sturen en de volgende dagen sneeuwde het. Maar ik heb meer nodig, rupsjenooitgenoeg Dus nog een keertje sneeuw en dan geloof ik het (naast een posi test) En wat lekker dat jullie er even uitgaan, even samen eruit. Ik zit idd op de wachtbank nu. Zondag was mijn ei en gister en vandaag voel ik van alles Maar dat kan nog helemaal niet, want als het eitje al bevrucht is, dan is ie nog niet eens ingenesteld dus mijn lijf zit me flink in de maling te nemen vrees ik. Nou ja, nog anderhalve week pffffrrrrt!
Kijk eens naar buiten! Ik wist echt niet dat er sneeuw voorspelt was voor vandaag haha ik ben helemaal blij Maar ik heb toch eerst een posi test nodig voor ik het wil geloven hoor En dan nog blijft het natuurlijk spannend...
Polly meid sterkte wat een gemene dingen gebeuren er toch. Hopelijk wordt het vrijdag wat warmer. Patatje ow nee he heb jij weer, daar hebben we helemaal geen zin in. Hopelijk kunnen ze het snel verhelpen voor je. Hoe was het bij de Dieetist? Sanja nou je hebt het nog tegen mij gezegd en nu kan ik het tegen jou zeggen. Als er 1 ding mis gaat, gaat alles. ACh meid je oma overleden, ik hoop echt voor jou en polly dat de temp mee zit vrijdag. Zal niet makkelijk worden, je verdriet om jullie bink zal het er niet makkelijker op maken vrijdag. Sterkte! Misschien 1 troost jullie bink heeft nu wel gezelschap van zijn overgrootoma hij zal haar vast verwelkomen. Neee toch he die gyn die spoort niet hoor wat een fout zeg! Echt heel erg gemeen. Dit soort fouten kan je echt niet maken. Kan je niet naar een andere gyn toe? Netjes joh je bloeddruk dat is dan wel weer fijn. Hij heeft wat goed te maken die gyn. Vlinder het sneeuwt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik voelde ook al heel snel (al was het heel vaag) dat het zo was. Alleen is het nog zo pril dat ik het niet kon en wilde geloven. Echt zekerheid had ik pas met die test. Maar wie weet meid, de signalen staan i.i.g gunstig. Na de eisprong had ik in ieder geval al last van krampjes denk dat dit de innesteling is geweest. Ik vind dat het weer tijd is voor positief nieuws hier. Denice jij hebt een spannende dag voor de boeg vrijdag! Zal aan je denken. Even tussen jullie en mij. Mijn beste vriendin (die ken ik nog van de middelbare) is ook zwanger!! We schelen een paar dagen. We waren echt zo blij. We waren blijer voor elkaar dan voor onszelf. Van jongs af aan hebben we al gezegd dat we een kindje wilde in dezelfde leeftijd, nou als alles goed blijft gaan dan gaat dat dus ook gebeuren. Ik had nadat MVM weg was echt een flinke dip, niet omdat ik niet mee kan doen. Maar meer omdat ik ineens besefte dat er weer een kindje in mij groeit. ik voelde me schuldig het leek net of dat ik haar aan het vervangen was ofzo. Ik kon me ook niet voorstellen dat ik net zoveel van dit kindje ga houden als van onze dochter. MVM zei ook dat er veel zwangeren hier in de omgeving zijn dus ze raadde me aan om me alvsat in te schrijven voor kraamhulp. Hier wilde ik helemaal nog niet aan denken. Want het deed me zo pijn om dit af te bellen toen het mis was gegaan met mijn dochter. Ik wil niet over de toekomst nadenken. Maar ja dat moet nu dus. Ik belde mijn vriendin dus en luchtte me hart. Nu denk ik weer heel anders. Denk ook dat hormonen een hoop doen.
Sanja, gecondoleerd en wat een moeilijke tijd moet dat voor jullie geweest zijn . Veel sterkte aankomende vrijdag bij de begrafenis. Jeetje wat een eikel die gynaecoloog, hoe ongelooflijk stom! Vind het echt naar dat je zo'n loser moet treffen. Vlinder wat spannend ! Hoop zo voor je dat het raak is!
Linnie, wat heftig ee al die gevoelens en gedachten . Goed dat je contact hebt gezocht om er met je vriendin over te praten. Is toch de enige manier om er doorheen te komen. Ik kan het mij zo voorstellen, zoals er voor alles een eerste keer is wanneer je je kindje verliest, is er ook voor alles weer een eerste keer als je zwanger bent. Dat roept natuurlijk allerlei dingen op, waardoor je weer terug gaat denken. Dik knuf van hier en ben blij dat het gesprek met je vriendin geholpen heeft. Ow btw heb intake gehad bij EMDR-therapeut. Zij dacht dat ik misschien een stuk of 3 sessies nodig zou hebben van anderhalf uur per keer. Alleen lijkt het haar verstandig als ik wacht met zwanger worden tot dat we klaar zijn. Ik vind dit lastig omdat ze maar 1x per drie weken kan afspreken en ik eigenlijk niet zo lang meer wil wachten. Weet nu niet goed wat ik wil gaan doen . Hoe dan ga ik starten met klussen volgende maand.
Polly bedankt voor je knuf doet me goed! Ik moet eerlijk zeggen dat ik gewoon die EMDR heb gecombineerd met zwanger worden. Natuurlijk komt je vedriet nog meer los maar naar mijn idee zou een nieuwe zwangerschap alleen maar helpen. Mijn therapeut heeft hier niets van gezegd. Hij gaf aan dat je altijd moet doen wat je gevoel zegt. Dus ik zou zeggen luister maar lekker naar je eigen gevoel. 3 sessies van anderhalf uur dat is best pittig. Ik heb er denk ik 4 van een half uur gehad. MAar zo zie je iedereen is anders. Fijn dat je, je intake hebt gehad. Nu op naar de behandelingen. Jammer dat die maar 1x in de 3 weken zijn.
Sanja gecondoleerd met oma. En wat een eik*l die gyn zeg! Gelukkig is je bloeddruk goed. Wanneer was jouw nod ongeveer? Wuppie ik heb er ook eentje die liever lui als moe is. Die moet ik dus van de bank af duwen als we gaan wandelen Disney is echt super gaaf! Wanneer was jouw nod ook al weer? Polly jij ook gecondoleerd Zoals Linnie zegt volg je gevoel dan voelt het altijd goed. Patatje gek van dat eitje. Hoop dat deze geen hoogte vrees heeft. Hoe ging het bij de dietist? Linnie we proberen iig alles van een positieve kant te bekijken. Lukt niet altijd hoor Ik zeg altijd soms zit het mee en vaak zit het tegen. Je hebt van die dagen dat je beter lekker in bed of op de bank moet blijven liggen. Maar ook wel weer fijn om te beseffen dat het goed met je gaat. Ja vrijdag naar de kinderarts ben benieuwd, heb zoveel vragen. Vlinder ja die Lanotje Vandaag stond ik bij de receptie om 18:00 uur om naar huis te gaan, gaat er een lamp kapot of Lanotje wil zeggen: ga naar huis het is alweer zo laat. Maar vind dat je dochtertje je al gerust stelt. Welke draagdoeken heb jij? Ja die wachtbank is echt killing. Ik zal voor jouw, Sanja en Wuppie duimen! Verder gaat het goed met me. Voel de beeb al goed! De placenta zit nu ook aan de achterkant, bij Lanotje zat hij voor. Merk wel dat ik erg moe ben, ook door het werk. Nog 1 dagje werken!
Polly gecondoleerd met oma wat naar dat het dan zo moet gebeuren op deze leeftijd.Ik zou het ook niet kunnen uitstellen voor de terapie een nieuwe zwangerschap zou ik al als positieve terapie beschouwen. Sanja ook jij gecondoleerd met je oma. Wat een %$#%% Gyn zoiets belangrijks moet je de ochtend als je kijkt welke patienten je krijgt toch al in je oren knopen. Gelukkig was je bloed goed.Sorry dat ik het zei van 2011 daar gaann we voorlopig nog niet aan denken. Linnie who wat een %$# week heb jij hoop at je het nu weer even gehad heb en het weer beter gaat. Wat leuk dat je samen met je vriendin zwanger bent kunnen jullie samen genieten van de hormonstertjes en samen lekker je gevoel uiten. Denice haha dus jij hen er ook zo een. Ga je binnenkort nog naar een show? Succes vrijdag heb je je vragen opgeschreven daar binnen vergeet ik altijd alles. Mooi teken van de lamp. zouden wij daarom zo vaak lampen moeten vervangen. Vlinder oh kijk jij weet hoe je een draagdoek moet gebruiken handig . Heb er wel eens naar gekeken en een ringsling heten ze volgens mij lijkt mij wel wat voor in huis en even met de honden lopen ed. Gister lag er bij ons een heel pak sneeuw hoop dat het een teken is dat het goed komt deze maand. Patatje ja dat was ik die het merkt kwa afvallen en zwanger worden. Ook hier niet extreem zwaar, hoort ook wel een beetje bij me. Ben geen teer poppetje maar wel strak in me velletje zeg maar. Hoe was het bij de dieetist? Langste nod valt op maandag deze keer. weet niet wat ik deze maand doe heb me nog in kunnen houden met naar de kruitvat rennen. Hoop dat ik kan wachten tot eind volgende week of dat de duivels komen. Doe nu heel erg me best om alle kwaaltjes te negeren
He meiden, @polly en sanja: gecondoleerd met het verlies van jullie oma's. @wuppie: spannend hoor, vond het ook moeilijk om te wachten, maar een wazige test is ook niet handig. Soms is het het wachten waard Ik blijf duimen. @Denice: Wat leuk dat je de beeb al zo goed voelt. Denk dat ik het nu ook eerder zal herkennen. Dacht telkens dat ik een rommelende buik had de vorige keer @linnie: Wat leuk dat je beste vriendin ook zwanger is, lekker samen over de kwaaltjes praten en shoppen Dat van dat inschrijven voor de kraamzorg enzo komt me ook bekend voor. Vorige keer alles moeten afbellen, wat enorm pijn deed. Kregen we in nov toch nog het kraam pakket van de verzekeraar. Kwam hard aan. Wij wachten ook hoor met inschrijven. We hebben ook het geluk dat we niet in de randstad wonen en het allemaal iets minder haast heeft. @polly: Ik zou zoals linnie zegt gewoon proberen het te combineren zwanger worden en de therapie. Succes met de keuze. @vlinder: spannend hoor op de wachtbank Nou de kwaaltjes beginnen hoor. Nou ja, 1tje. M'n smaak begint echt weer totaal te veranderen, waardoor ik nergens trek ik heb, maar als ik niet eet wordt ik misselijk. Dus we eten gewoon door, dan smaakt het maar wat minder
Wuppie, welke kwaaltjes heb je? En je nod is deze maandag al? Waarom test je dan niet eerder? Ah toe, doe het voor mij Nee hoor, ik snap het wel. Je wil een duidelijke streep en geen zie-ik-daar-nu-een-streep-of-ben-ik-gek-het-is-geen-streep? Polly, ik denk dat je de EMDR ook heel goed kunt combineren met een zwangerschap hoor. Het is heel heftig, maar dat is een nieuwe zwangerschap nu sowieso, toch? Ik zou er niet voor willen wachten, vind dat ze dat ook niet van je kan vragen omdat zij zo weinig beschikbaar is. Gizje, wat rot dat je je kraampakket alsnog kreeg. Dat heb ik vaker gehoord van vlindermama's en vind dat zo erg! Wat een trap na En da's dus de reden dat ik nooit meer mee ga doen aan MvM, ze bleven mij maar berichtjes en echolijstjes sturen en wensten mij nog een fijne zwangerschap toe. Auw... zeker nadat ik ze twee keer gebeld had om alles uit te leggen Denice, ha die Lanotje, die weet het toch elke keer weer voor elkaar te krijgen. Krachtig mannetje Ik heb een heleboel draagdoeken de meeste zijn van didymos, een bekend Duits merk. Het is echt een uit de hand gelopen hobby Linnie, wat heerlijk om tegelijk met je vriendin zwanger te zijn! En dat je je hart zo goed bij haar kunt uitstorten. Drie vriendinnen van mij zijn zwanger nu, hoop dat we tegelijk zwanger mogen zijn. En wat denken jullie, heb ik nog een teken gehad van dochterlief? Ik stond bij de Kruidvat met een gillende peuter (chocolaaaa, ik wil chocolaaaa! gil, brul, rol over de grond aaargh dikke laag zweet op m'n voorhoofd, kom nou meeheeee!) en toen viel mijn oog heel vlug op een lila tas met paars/witte vlinders. Het is een tennistas, maar ik moest 'm gewoon hebben. Thuis gekomen had ik meer tijd om er even goed naar te kijken, staan er ook sneeuwvlokken op! Dat zijn mijn dochter haar symbolen, lila vlinders en witte sneeuwvlokken. Ik heb die combi niet vaak gezien, dus vind het zo fijn dat ik de tas tegenkwam En ik had net 4 testen in mijn mandje gegooid, dus wie weet alvast wat goede karma gekocht Mijn vriend zegt zeker te weten dat ik zwanger ben en zit me steeds te plagen of ik hem (volgens hem is het een jongen) al voel bewegen oh ha-die-ha
Vlinder, het kan niet op met de signalen van je meisje he, hoop dat het raak is? He Gizje, misselijk maar is voor een goed doel he meis! Oei wuppie het wordt een lange week wachten. Ik zou het knap vinden als je kunt wachten met testen hoor. hihi ik denk als er volgende week vrijdag nog geen ongi is je er wel een test tegenaan gooit. De duimen draaien! Denice voor mij duurt het nog even hoor, ben nu aan de warming up voor de klusweek begonnen. Ga zaterdag mbv de testjes op zoek naar mn ei! En nod denk ik rond 20 mrt. Jij morgen een afspraak met de kinderarts. Toch spannend weer denk ik. Ik had van de week echt de kriebels in het zh. Mn lichaam reageerde echt op de omgeving. Linnie, leuk hoor zo samen zwanger. Dat maakt jullie vriendschap alleen maar sterker denk ik! Ai een klein dipje ook weer. Meid jij moet je ook absoluut niet schuldig voelen hoor jullie meisje zal altijd een onderdeel van jullie leven zijn en ik weet zeker dat zij jullie al het geluk van de wereld wenst. Polly, strekte morgen! Pataje, hoe is het met de kilootjes? Is het gelukt om alle verleidingen te weerstaan?
Hoi hoi, Reageer even via m'n foontje, hoop dat 't lukt... Vlinder; wat mij betreft hoef je die testen niet te gebruiken... Tis overduidelijk wat je dochter je verteld . Sanja; vandaag m'n eerste dag tussendoortjes opschrijven, dus dat betekend zo weinig mogelijk td eten zodat m'n lijstje lekker klein blijft . Verder iedere dag fietsen... Moet lukken! Snel maar om een regenbroek... Over 2 weken weer naar de dieetist . Denice; denk aan je morgen... En wat fijn dat je de kleine al lekker voelt bewegen! Ow, en morgen 2 oma's begraven... Sterkte meiden! Denk ook aan jullie! All; Shit kan niet terug lezen, weet nu dus ff niet alles meer . Sorry! Slaap lekker alvast! XXX