Sanja jouw dochter heeft er dus veel meer van mee gekregen dan die van mij. Ik ging op zondag ochtend naar het ziekenhuis en mijn moeder was bij ons voor. ik kwam zondag om 6 uur al weer thuis verdrietig natuurlijk maar ze trooste me maar snapte het niet ze was alleen maar heel lief. Bij de slechte nieuws echo was zij ook bij en dat breekte de slechte zweer en maakte het makkelijker. Ik moet tot nu toe gewoon werken op de dag weet niet of ik dit zo hou. Weet ook niet of ik wat speciaals doe die dag zit wel een gedicht in me hoofd dat ik eens wil opschrijven over die dag. Gizje wij hebben ook nog niet alle uitslagen moet eigenlijk bellen maar stel het steeds uit zo van er valt toch niks aan te veranderen... Linnie denk dat ik het inderdaad maar zo doe bel eerst de vk en dan het ziekenhuis. Het helpt mij ook om te denken oke nog een maand om weer gezonder te worden loop ook hard en dat helpt heel goed gister 7.5 km in 52 minuten helemaal trots. De volgende nod is op 29 november kan ik het mooi vertellen met kerst met echo. Of nod op 1 Januari dan zou een mooi begin zijn van het nieuwe jaar.Genieten van biefstuk en filet ed doe ik zeker heb alleen een not done zonde opgepakt door alles en dat is roken . Inge gelukkig gaat het psychich goed met je hou vertrouwen en zoek een uitlaatklep. Ik was trouwens meteen weer zwanger na de laatste mk. Gizje welke ov testten gebruik je zit er ook aan te denken.
linnie, leuk zeg dat je een dagboekje bijhoudt. Ik denk niet dat het iets voor mij is maar ik kan me voorstellen dat je er een goed gevoel aan over houdt om de dingen op te schrijven. Ik vind het wel fijn om mn gedachten en ervaringen hier te posten en die van jullie te lezen. Zie het ook als een soort uitlatklep. haha ja en dan die dingen die we nu weer mogen en straks niet meer. wuppie ik Ben/was ook een roker en het kost mij hoe langer hoe meer moeite om er van af te blijven zeker als ik werk. maar goed heb ook zoiets van dan moet ik straks weer stoppen en voor mijn bloeddruk is het ook not done dus ja moet maar even doorbijten! Enne heb ook even gespiekt op internet hoe het werkt hoor, met die testen. Ben wel een beetje bang dat als ik hier aan ga beginnen, het dan juist niet lukt. Dat ik er dan teveel op gefocust ben ofzo...Maarja ga ze toch maar bestellen want ben toch wel gefocust!! groetjes,
Ik had een reactie geplaatst maar zie hem niet meer? Ben super trots op mijn meisie! Over 2 weken hebben weer een show! Wuppie balen dat je ongi geworden bent. Hoop voor je dat de volgende keer raak is! Deze week is bij ons klus week. Als het deze keer niet raak is ga ik ook ovu testen kopen. Ik ben/was ook weer begonnen met roken, maar nu rook ik er 3 per dag en heb er nog 2 daarna stop ik echt! Wel goed van je dat hardlopen! Is niks voor mij. Sanja, Gizje en Linnie hoop dat jullie cyclus snel weer normaal is. Bij mij was het eerst 2 dagen licht en 4 weken later echt ongi. Gizje weet je al wat meer? Linnie goed van je dat je alles opschrijft. Ik heb het ook gedaan en bij mij heeft het wel geholpen. Ik eet ook elke week biefstuk, maar hoop dat ik dat snel niet meer kan! Inge gelukkig gaat het mentaal weer beter. En als je je mentaal beter voelt dan volgt je lichaam! Ik heb ook wel moeite met kleine baby's en denk dan ik ben ook moeder maar ik kan het niet meer laten zien. Mijn vriend heeft daar ook heel veel moeite mee. Hij was zo trots en wou zo graag overal pronken met Delano. Ben vandaag bij de arbo geweest en hebben we een plan van aanpak gemaakt. Volgende week ga ik 2 uurtjes werken en daarna elke week 2 uurtjes meer om zo langzaam weer te beginnen. Ook ben ik even langs het nieuwe pand gegaan en het is echt mooi geworden, een nieuwe start.
@wuppie: ik heb die van zwanger & kids besteld, zijn goedkoop en las hier op het forum wel goede verhalen. Ik heb nog geen vage testen gehad. Ik heb het idee dat we hier aan de klus moeten deze week als ik 25 okt zou nemen als het begin van m'n laatste menstruatie. Het vloeien is opeens een stuk minder geworden (alleen s'ochtends nog, vraag me niet hoe dat kan) dus we gaan een poging wagen denk ik Niet geschoten is altijd mis, en anders moeten we nog maar even geduld hebben. Dat genieten van biefstuk en alcohol etc heb ik hier ook wel gedaan. Ik drink toch al niet veel alcohol, maar ben nu helemaal gestopt. Dan kunnen mensen iig niet gissen naar een nieuwe zwangerschap Heb dat dus ook zo m'n familie gezegd, haha. Halve dagen werken gaan ook redelijk goed. Gister met m'n eigen werk begonnen, maar ik was het echt grotendeels kwijt. Vandaag ging gelukkig een stuk makkelijker. Maar moet echt nog niet denken aan hele dagen, want zit nu uitgeput op de bank.
@ wuppie goed dat je zo denkt, er kan ind. toch niets meer aan worden gedaan. Zo vroegen er in het begin heel veel mensen aan ons, of er geen fouten zijn gemaakt. Dit is niet zo, maar ik zei altijd nee maar al was dit wel gedaan dan konden we er toch niets aan doen. Ow zonde dat je weer rookt, vind het niet raar hoor. Zelf ben ik nu een jaar gestopt en ik had ook erg de behoefte. Mensen staan er erg van te kijken dat ik niet weer begonnen ben. Maar ja ook dit heeft te maken met een event. nieuwe zwangerschap. Goed dat je nu weer definitief stopt!! @Sanja gisteren avond weer heerlijk biefstuk (vd slager) op. Lekker rood van binnen. Ik heb ook ovu testen gebruikt, toevallig ben ik er eergisteren mee begonnen. Maar ja omdat ik niet weet hoe mijn cyclus nu loopt is het koud testen. Maar ik had eergisteren een licht streepje en gisteren nog lichter . Dus ja weet nog niet waar ik sta. Moet echt mijn ongi afwachten. Ik gebruik die van Kruidvat maar hoor er gekke verhalen over. Die van zwanger en kids schijnen ind. veel beter te zijn. Misschien dat ik die dan ook wel koop als ik weer ongi ben geworden. Niet gefocust zijn op zwanger worden dat kunnen we echt niet. Hahaha we willen het allemaal zo graag. @ Denice ik hoop ook voor ons dat het snel niet meer kan. Fijn om te horen dat het bij jou ook goed heeft gedaan. Hopelijk over twee weken eerste bij de show zou leuk zijn. Ik hoop zo dat het bij mij ook zo is met de ongi zoals het bij jouw is gegaan. Ik moet volgende week ongi worden als ik die 4 weken aanhoud of niet natuurlijk dus als ik niet ongi ben geworden dan test ik die vrijdag nog even. Strak plan heb je opgesteld zeg met de arts. Ga ik onthouden, ik moet over twee weken weer naar mijn werk. Ik ga het denk ik ook lekker rustig aan opbouwen. @Gizje ik wens je veel klusplezier . Gewoon minimaal om de dag klussen dan zit je altijd goed. Ook ik streef hiernaar, ook al weet ik nog niets van mijn cyclus. de vorige keer is het ook goed gekomen dus waarom nu niet. Laten we hopen dat je snel weer zwanger bent.
@linnie: Ik heb ook echt geen idee of ik nou goed zit met m'n cyclus. Vandaar de ovulatie testen. We gaan gewoon door tot die positief is, haha. Eerste week met 50% werken zit erop. Ben ook hard aan weekend toe, het is zwaarder dan ik dacht maar wel lekker om weer bezig te zijn.
Helaas had ik gister weer een k*t dag nadat ik 4 uur op het kamertje van Delano heb zitten huilen heb ik een pakje peuken gekocht. De klusweek zit erop. Als het goed is was gister mijn eisprong. En nu op de wachtbank! Fijn weekend allemaal!
Hoi meiden, Ik heb het ook kut gehad afgelopen week. Manlief was de hele week van huis, klote nieuws in mijn omgeving, zou vrijdag met verlof gaan en als klap op de vuurpijl ligt ook nog de wij jonge ouders op de mat met een uitnodiging voor de blije doos. Heb echt al 2 keer gemaild dat ik het niet meer hoef...Zucht. Jeetje Denice, kan echt begrijpen dat het verdriet je soms (vaak) overvalt met een leeg en vast heel mooi kamertje waar jullie ventje zo heerlijk lag te slapen. Ik zit hier gewoon weer te janken achtere de laptop. Ik zou lekker blijven roken meid als dat is wat (even) helpt en als je bij delano kon stoppen kan je dat straks ook. Ik krijg ook elke dag meer trek! Maar ben nog steeds sterk. Spannende daagjes!!! Ik duim... Gizje, heb ze ook besteld hoor de testjes. Zit echt met smart in tegenstelling tot vele anderen op mn ongi te wachten. Moet volgende week weer terug naar het zh en hoop dan groen licht te krijgen. Enne na zo,n drukke werkweek is het wel extra genieten van het weekend toch? Wuppie, Voor jou is het ook echt een klote tijd denk ik. Een knuffel voor jou. Is Sophie ook zo'n lekker tegendraads "pubertje" Britte wel hoor die gaat gewoon stampvoeten tijdens het brullen als ze haar zin niet krijgt! Linnie, volhouden hoor. Ik krijg ook regelmatig te horen "Ow rook je nog niet?" Inge, Ben je er nog? Hoe is het nu met je? Nou meiden, Fijne zondag nog.....
@ Gizje goed om te horen dat het wel lekker is om te werken. Ik moet volgende week en zit er erg tegen op eigenlijk. Had mijn eerste werkdag heel anders voorgesteld. Maar zo blijf je tegen dingen op lopen. We moeten verder, hoe moeilijk het ook is. Afgelopen dagen gebeurd er een hoop in mijn lijf. Heb afentoe gekke krampen,ook heb ik nu lichte hoofdpijn. Dus hopelijk krijg ik of snel een menstruatie of een positieve test. Al durf ik echt niet te testen. Hoe gaat het nu met je ovutesten? @ Denice slopend he die moeilijke dagen. Volgens mij houd het nooit op. Vind het zo gemeen dat wij dit allemaal door moeten maken. Hopelijk heeft het pakje peuken je een beetje geholpen. Maar nog meer hopen we op een positieve test voor jou! Ik zal naast je gaan zitten op de wachtbank. Al weet ik wel leukere plekken. @ Sanja ow vervelend zeg die blije doos actie. Ik denk ook niet dat ik me er weer voor opgeef. Zit toch alleen maar troep in, al vond ik het blad wel leuk toen. MAAr heel irri als dit soort instanties dit soort dingen doen. ben benieuwd of de ovutesten wat meer duidelijkheid geven. Ook ik zit te wachten op mijn ongi of iets anders natuurlijk. Wacht jij op je ongi voordat je ervoor gaat? Hopelijk heb je deze week een betere week! Vanacht heb ik gedroomd dat ik onze dochter in het badje deed, ook kon ze al praten met 3 maanden en vertelde ik iedereen hoe trots ik wel niet op dochter was. Pfff dat is wel moeilijk wakker worden hoor. Hierdoor heb ik nu een giga dip eigenlijk. Ook werd ik gebeld door de kunstenaar dat het monumentje klaar is voor haar plekje. Het zou eventueel deze week al geplaatst kunnen worden. Voelt wel gek dat dit dan ook weer af is.
Sanja balen he van die blije doos! Bij mij was dat ook, nadat ze gebeld hadden voor de baby doos en ik dus alles uitgelegd heb kreeg ik het vorige maand op de mail dus weer gebeld. Delano heeft een heel mooi kamertje! zie foto's. Zodra ik een positieve test heb stop ik! En echt knap van je dat je niet rookt! Linnie spannend samen op de wachtbank! Bij mijn vmk had ik dat niet, omdat we het 1x geprobeerd hadden en ik zoiets had van he ik word niet ongesteld even testen. En bij Delano heb ik pas getest toen ik al 8 weken was, omdat ik op mijn nod 3 dagen wat bloedverlies had en dus dacht dat ik niet zwanger was. Die dromen ken ik ook en dan wordt je depri wakker. Ik moet woensdag voor het eerst weer werken en zie er ook best tegenop, maar wat jij zegt helaas moeten we verder. Gizje fijn dat het goed ging op je werk. En heb je je ei al gevonden? Inge hoe gaat het nu met je? Voelt je lichaam weer een beetje normaal. En Wuppie hoe gaat het met jou? Heb je al ovutesten gekocht.
Denice wat een leuk kamertje!! Ow zo gemeen he. Ook onze dochter heeft een leuke kamer.Jullie kamertje is mooi opgeruimd zeg. Wij hebben alles direct in het kamertje gezet, de gordijnen zitten dicht en de deur gaat eigenlijk ook nooit open. Dit komt wel weer. Leuk die glazen kast met knuffels erin, leuk idee. Er komt vast een wolk van een kindje in te liggen. Let maar op!
Ook hier gaat het K** oh heerlijk om dat is even te zeggen. November doet me veel meer dan ik van te voren had gedacht. Heb geen zin om te werken ben zo moe en heb door de stress last van me nek en hoofd. Lag vrijdag al om 6 uur te slapen ben gewoon een beetje op. Denice wat een mooi kamertje kan me voorstellen dat het heel moeilijk is als je alles zo ziet staan maar ooit ligt daar een mooi babytje te slapen knuffel. Ook hier stop ik pas met een positieve test nu lukt het me echt niet. Was 2.5 jaar gestopt en het was het eerste wat ik deed naar het slechte nieuws. Nog 2 weken tot je Nod? Blije doos geef ik me echt niet voor op ben bij de eerste mk opgegeven door iemand en kreeg na een tijdje telefoon van de rvs wilden ze me een verzekering aansmeren de gegevens hadden ze via felicitas. Ove testten ik twijvel zo om ze te halen ben bang dat ik er nog meer mee bezig ben daardoor.Kan mezelf al zo gek maken. Linnie wanneer is je nod. Monumentje klaar dat sluit inderdaad weer wat af al heb ik het idee dat het maar niet ophoud het afsluiten... Sanja Ik vond mijn eigenlijke verlof dag ook zo moeilijk en als in in de file sta door wegwerkzaamheden dan denk ik ook had hier helemaal niet moeten staan. Ja Sophie is ook een lekkere dwarze peuterpuber gestrekt op de grond gaat ze als ze haar zin niet krijgt. Maja gister stootte ik mijn knie heel hard (ben een beetje lomp) en dan komt ze me troostten dat maakt het dan weer goed. Volgende week dinsdag zou de dag zijn ben benieuwd hoeveel mensen er aan denken....
Kamertje is idd heel mooi denice. iK vind vooral de tekening op de muur heel leuk. Heb je dat zelf gedaan? Linnie, kan me goed voorstellen hoor dat je de deur liever dicht hebt. Er had per slot van rekening een wolk van een baby moeten liggen. Bij ons was het kamertje nog niet af dus dat scheelt weer! Waar ik mezelf dan weer gek mee kan maken is de gedachten van wat zou ik er van vinden als het straks een meisje is? (loop ik voor het gemak maar even op de zaken vooruit ) tuurlijk maakt het niks uit, als het maar gezond is. Dat snappen jullie natuurlijk als geen ander. maar toch. Het had mij de vorige keer niks uitgemaakt maar manlief vond een jongen toch echt wel leuk. Piekeren jullie hier ook wel eens over? Even nog over de ongi. Ik moet zoiezo nog even de afspraak van volgende week in het zh afwachten. Vooral manlief wil dat graag. Die heeft toch zoiets van als de risico's te groot zijn moeten we er nog eens goed over nadenken. Ik wil daar natuurlijk niks van weten...Heerlijk in de ontkenningsfase!! en denk ook dat er weer een paar weken over heen gaan voordat we de uitslagen van alle testen binnen hebben. Al heb ik ook geen idee wat me te wachten staat in het zh. We wachten rustig af Wuppie, wij denken er wel aan hoor en ik ga op je schouder zitten om je te steunen! En idd sommige acties of uitsprakken van onze pubertjes maken de dag weer goed. Ik heb ook het idee dat er steeds maar weer wat is om af te sluiten. denk toch dat het een boek is wat nooit afgesloten wordt. Misschien als we straks over een maand of 10/11 midden in alle flesjes, spuugdoekjes, poepluiers en slaapjes zitten het boek een poosje dicht kan. Maar afgesluiten gaat niet gebeuren. Hoeft ook niet een potje janken op zn tijd is best lekker. ik vind het alleen zo jammer dat je er zo rot uit gaat zien
@denice: Wat een leuk kamertje. Hier zouden we de middag van de 20 wk echo het behang uit gaan zoeken. Dat is dus nooit meer gebeurd. De meubeltjes hebben we geannuleerd. M'n ei heb ik nog niet gevonden. Er staat in de beschrijving dat je een positieve test al na 40sec moet zien en dat is dus nog niet gebeurd. Op die van gister avond zat na een uurtje geen licht streepje (zoals bij de rest), maar een smal donker streepje Dus net na werk opnieuw een testje gedaan en die bleef wit na 10min, dus neem aan dat ik nog geen ei gehad heb. Morgen moeten we naar de gyn. voor de uitslag van de obductie. Eigenlijk vind ik het wel prettig dat ik nog niet zwanger kan zijn. Het liefst wilden we toch even de uitslag afwachten. Maar ik ben natuurlijk enorm ongeduldig (dat kennen jullie vast wel). Eigenlijk hoop ik net als Sanja op een duidelijke menstruatie. Dan kan ik teminste weer een beetje inschatten wanneer m'n eisprong is Toch ga ik nog even door met de testjes. @wuppie: Ik ken je gevoel. Hier ga ik ook echt met tegenzin naar werk. En ben kapot als ik na 4 uur werken weer naar huis mag. Zie zwaar tegen volgende week op, dan zou ik weer 6 uur per dag moeten werken. Kreeg ook nog zo'n lekker antwoord van m'n manager vandaag. M'n man heeft voor morgen maar de hele dag vrij genomen en ik bedacht me dat dat wel eens handig kon zijn. Dus ik vraag of ik een vrije dag kan nemen en krijg is als antwoord. "ja, wat moet ik daar nou op zeggen" Maar dat sarcastische toontje, echt vreselijk. Nu moet ik hem dus nog gaan melden dat ik niet meer fulltime wil werken, gaat nog wat worden. Denk dat ik dat maar per email ga doen, haha.
Bedankt allemaal! Ben ook zo trots op het kamertje. De meubels zijn 31 jaar oud, want ik heb er zelf in gelegen. De tekeningen op de muur zijn sjablonen en die vitrine had ik al, omdat we zoveel knuffels hebben(gewonnen op kermis). Mijn nod is op 18-11! Vindt het wel heel spannend nu! Gizje hoop dat je snel je ei vindt! Ben zelf ook heel ongeduldig, het liefst zou ik vandaag al testen. Kreeg net een telefoontje van de ka en hij heeft met een gyn gesproken en ons telnr gegeven. Zodat we binnenkort al een gesprek krijgen als introductie(en misschien gelijk wel een echo). Hoe was het bij de gyn? Sanja wij piekeren er ook over hoor. Manlief was zo blij dat het een jongen was, toen we het hoorde kwam er een lach van oor tot oor op zijn gezicht. Hij denkt dat het nu een meisje wordt, ik weet het nog niet. Maakt me ook niet uit "als het maar gezond is". Wuppie gewoon aan toe gegeven hoor! Ik ken het, toen wij te horen kregen dat het heel ernstig was heb ik ook gelijk een pakje gekocht. Ik zal zeker aan je denken! Linnie kan me voorstellen dat je de deur dicht houdt. Wat jij zegt ooit komt er een wolk van een baby te liggen bij ons allemaal! Wat mooi dat je een monumentje heb laten maken hoop dat het geworden is zoals jullie het wilden.
He gizje, sterkte vandaag bij de uitslag van de obductie. Het wordt ongetwijfeld weer een zware dag. Je laat ons vast wel weten hoe het was...Knuf
Wuppie echt heel erg vervelend zo'n k.. dag!! Had ik gisteren ook, even lekker een potje liggen janken gisteren. Krijg je wel hulp bij je verwerking of wil je dat niet? Sanja mijn man wilde ook eerst even wachten met klussen voor een baby. Maar bij mij is er lichamelijk volgens de gyn geen reden om te wachten. Al gaf hij laatst aan dat het psychisch gezien wel beter is om te wachten. Maar dat kunnen wij alleen zelf bepalen vind ik. Maar ook mijn man is er ongerust sinds alles. Ook ik denk weleens dat ik het heel leuk zou vinden om een meisje te krijgen ivm het tutten. Maar ja voor jongens heb je ook hele leuke kleertjes. Als het maar gezond is ind. Maar ik snap heel goed hoe je, je voelt. Gizje ook ik ga steeds meer twijfelen aan die ovu testen. Hopelijk kan je, je ei snel vinden. Ook ik hoop op een menstruatie. Ik had 4 weken geleden twee dagen licht bloedverlies en hoop vanaf vandaar weer een menstruatie te krijgen maar tot heden nog niets. Gek wordt ik ervan. Enne misschien toch maar eens een andere baan zoeken met vriendelijke en begripvolle leidinggevende? Of heb je het verder wel naar je zin? In ieder geval sterkte vandaag, en als je het met ons wil delen lees ik het graag. Denice 30 jaar oud!! zou je echt niet zeggen. Wat zijn jullie handig en creatief zeg, echt heel leuk. Fijn dat je al snel bij de Gyn terecht kan. Misschien ind. wel gelijk een echo ik zal voor je duimen. Zou erg leuk zijn zo voor de feestdagen. Ik zie er zo tegen op die feestdagen. Maar ja ik maak er wat van voor mijn dochter. Laat even weten wanneer je terecht kan, ben benieuwd. Zojuist kleertjes gekocht voor de baby van een vriendin. Ze is donderdag bevallen. Vond het heerlijk om kleertjes te shoppen. voor jongens heb je ook best leuk spul. Het deed me wel even goed, terwijl ik dacht dat het moeilijk zou zijn. Afgelopen donderdag stond ik daar jankend in het ziekenhuis namelijk. Gelukkig is het een goeie vriendin en jankte ze lekker met me mee.
He meiden De uitslag van de obductie was goed Er zijn geen afwijkingen gevonden. Dus dat is een hele opluchting. Helaas moeten we wel even wachten met zwanger worden omdat ik 29 november voor een hysteroscopie (of als dat niet lukt een curretage) naar het ziekenhuis moet. Er is toch een stukje weefsel blijven zitten wat het lange vloeien veroorzaakt. Verder werkt volgens haar alles naar behoren, alleen kunnen ze de behandeling niet inplannen als ik zwanger zou zijn. Het kan dus niet echt kwaad dat het er zit, maar dan zou ik blijven vloeien. En dat lijkt me niet echt lekker als ik opnieuw zwanger zou zijn. Dus weg ermee. Verder zijn er geen belemmeringen om weer zwanger te worden, Ik blijf wel met de ovu testen door gaan. Dan weet ik iig hoe m'n cyclus zit. Hopelijk heb ik deze of volgende week m'n ei. Dan kunnen we na de behandeling weer aan de klus voor het echie
Gizje wat fijn zeg dat er niets aan de hand is!! Jeetje wat zal dat lekker voelen. Eindelijk eens positief nieuws. Goed dat het stukje weefsel wordt weg gehaald. Kan je daarna lekker met een frisse start aan de klus. Meid ik ben echt erg opgelucht, leefde erg met je mee.
Hoi, Jeetje Linnie wat heb jij nog laat gepost gister!! Heb jij wel hulp bij de verwerking? En hoe ervaar je dat dan. Ik weet ook zeker dat ik het niet droog kan houden hoor, met zo'n klein baby tje in de buurt. Mijn schoonzusje is ook zwanger. Nu een week of 24 dacht ik, dus het duurt nog even maar toch. Heb het er nu ook af en toe moeilijk mee. Het gaat er toch meestal over. Vind dat ook leuk hoor gekeuvel over kleertjes, behang, meubels en weet ik het allemaal niet. Maar het steekt toch en hier praat ik dan weer niet over he! Gizje, best een beetje balen zeg. Dat er nog wat weefsel is blijven zitten. Maar goed kon er ook nog wel bij toch? Je hebt nu iig duidelijkheid en daar is ook wat voor te zeggen. Jammer dat je niet eerder terecht kan.