Linnie; fijn dat je een leuke avond met je collega's hebt gehad . En ach ja, die mensen die zulke vragen stellen... Lijkt me toch ook wel lekker om zo naif te zijn... Kan me voorstellen dat zo'n vraag verkeerd kan vallen. Polly; wat goed dat je je zo sterk voelt en dat jullie samen lekker de tijd hebben genomen! Ja, de tijd vliegt voorbij... Al lijkt de tijd soms toch ook wel stil te staan... Spannend om er weer voor te gaan . Sanja; ben benieuwd hoe het met je nichtje gaat... Fijn dat er in ieder geval een lamp uit is! Spannend vandaag voor je, hoop dat je 't een beetje trekt in het ziekenhuis... Ben begonnen met tempen, is kijken of de eitjes weer gaan springen . En of het tempen wat voor me is ook . Denice; leuk weer een jongentje! En ja, geen twijfel over mogelijk dat alles in orde zou zijn . Cool zo'n groot flatscreen . Gelukkig ook alles goed met Jessy . En inderdaad, leuk om digitante te worden . Gizje; fijn dat je 2 GUO's krijgt. Snap het zo van die pilletjes . Was gister bij de apotheek en zag het eerste knuffeltje van m'n dochter hangen... Deze heeft ze gehad van het ziekenhuis bij de geboorte en heeft altijd bij d'r in de couf gelegen. We hebben 'm dan ook aan haar meegegeven bij de crematie. Ik zag 'm dus hangen bij de apotheek, er hing er nog eentje en die heb ik gekocht! Kon 'm niet laten hangen . Ben er erg blij mee en ligt nu in d'r wiegje . M'n vriend zei meteen; Heej, die is van L! Hoe kom je daar nou aan? . Verder erg benauwd (asmatisch), maar mag m'n medicatie niet innemen ivm zwanger worden . Als het echt niet gaat moet ik terug naar de ha en dan kijken we verder... Verder is het goed weer vandaag en gaan we er weer lekker op uit met m'n nichtje . Fijne dag! XXX
Wat leuk dat je L. haar knuffeltje tegen kwam, Patatje! Die zou ik dan ook moeten hebben Gelukkig hebben wij, toen we P* gingen begraven, de tip gekregen om alles dubbel te kopen. Dus bv het knuffeltje en het kettinkje dat zij mee heeft, hebben wij hier ook. Ze hebben ook allemaal bij haar gelegen, zodat het echt van haar was en we op die manier nog iets van haar hebben. Wel balen van je astma zeg Ik heb zelf ook astmamedicatie ivm mijn hooikoorts en durf ook niets te nemen. Dat is soms best vervelend, al heb ik geen benauwdheidsaanvallen en merk ik gaandeweg dat ik steeds benauwder wordt. Het lijkt me echt eng als je opeens heel benauwd wordt. Daar moet toch ook iets tegen te doen zijn, ook al probeer je zwanger te worden? Denice, yaaaay een gezonde jongen! Wat heerlijk meid En wat een spanning blijk je dan toch vast te houden achteraf he. Fijn ook dat Jessy niets aan haar nieren of blaas heeft. En wat zijn dieren dan bang he? Onze hond en kat willen ook echt niet naar binnen. Maar ja, wat moet dat moet he... Gizje, ik heb ook langer de foliumzuur geslikt toen ik zwanger was van W. En dat begreep onze gyn ook heel goed en is idd geen probleem. Als het je helpt is het alleen maar goed zelfs. En spannend van die echo's he? Fijn dat ze het goed nakijken, maar ooh zo spannend. Ik hoop dat je daarna gerustgesteld bent en je echt kunt genieten. Spannend Polly, dat jullie er nu echt voor gaan. Ik ben ook zwanger geraakt van onze dochter in juni, maar gek genoeg zou ik het wel mooi vinden als ik nu weer zwanger zou raken in die maand. Terwijl ik dat bij mijn tweede zwangerschap echt niet wilde. Gelukkig raakte ik toen in januari al zwanger, dus was die keuze er niet. We laten het maar gewoon over ons heen komen en zien wel wanneer het ons gegund is. Hoop voor jou dat het meteen raak is, dat zou geweldig zijn! Sanja, we hebben niet echt vaste slaaptijden hier. Onze zoon zit nu echt in die rottige tussenfase waarin hij overdag niet moe genoeg is om te gaan slapen, maar hij valt dan of begin van de avond in slaap en blijft daarna heel lang op. Schijnt vanzelf weer bij te trekken en ach, ik heb er niet zo;n last van, al wil ik soms wel even lekker rustig op de bank kunnen zitten 's avonds. Vanmiddag heeft hij niet geslapen, dus hij ligt nu vast om 7 uur op bed, heerlijk Fijn ook dat het beter gaat met je nichtje, hoop dat ze snel naar huis mag! Linnie, het... Bij mij zou die vraag ook niet helemaal goed vallen geloof ik. Vooral dat woordje 'het' terwijl het al duidelijk een haar was. Onze dochter had een groeiachterstand en was dus nog best klein voor haar 14 weken. Sommige mensen vonden dat ook reden om te zeggen: ach het is dan nog maar een klompje cellen he! Een klompje cellen is niet zover ontwikkeld dat je kunt zien dat het mis is he? Nou ja, het maakt wel erg eenzaam dat mensen het niet snappen, maar aan de andere kant betekent het wel dat zij dat verdriet tenminste niet met zich mee hoeven te dragen en da's ook heel wat waard. Hier zijn we flink aan het twijfelen wat we gaan doen. We zitten in een erg onrustige periode nu en willen gaan verhuizen. Ik twijfel heel sterk of ze niet deze maand ook alvast over gaan slaan, zodat ik niet die extra stress erbij heb. Een zwangerschap is zo al stressvol genoeg, laat staan als we dan ook midden in een verhuizing en vakanties e.d. zitten. Op de een of andere manier voelt het beter om even te wachten, maar het doet ook best veel pijn dus we zijn er nog niet uit
Gizje goed om wat van je te horen! Het zal spannend blijven tot aan de volgende echo's en idd ik zou het ook moeilijk vinden hoor met die pilletjes. Fijn dat je het kunt blijven nemen. Heerlijk even vakantie., Rust lekker uit en vergeet niet te genieten van je zwangerschap hoor! Patatje leuk dat je het knuffie gekocht hebt. Ik denk dat jullie meisje het fijn vind dat ie nu in haar bedje ligt. Vlinder, ik heb dat ook hoor die overgangsfase met het slapen. Maar ik heb er zelf toch wel moeite mee hoor. Ik hou van regelmaat. Ik vind het wel een voordeel van 's middags niet slapen dat het om half 7, 7 uur wel welletjes is Maar morgen bijvoorbeeld hebben we 's middags nog een verjaardag en dan is het echt wel irritant als ze 's middags niet slaapt. Misschien is het een idee om het zwanger worden even los te laten en aan het eind van de maand steeds te kijken of het zo is. Of is dat makkelijker gezegd dan gedaan en geeft het dan onbewust toch nog stres. Kan me dat ook wel voorstellen zou dat geloof ik zelf ook hebben En dan nog de zorgen om mijn nichtje het geelzien lijkt idd beter te gaan. Maar verder is het nog helemaal niet goed. Vannacht heeft ze het infuus losgetrokken en ze weten niet zeker hoelang dat zo is geweest. Ze kwamen er pas achter toen ze bijna stikte vanwege een enorme hoeveelheid slijm. Nu ligt ze dus ook nog aan de hartbewaking, want dat slijm is dus ook niet goed. We zijn er dus niet geweest want mijn schoonzus wilde even niemand zien. Diepe zucht.......'t is moeilijk hoor meiden!
sanja: Kan me voorstellen dat je het moeilijk vind met je nichtje nu. Ik ga heel hard hopen dat het snel beter gaat met haar. Dikke knuffel. vlinder: Jullie zullen er vast wel uit komen wat de beste keuze is voor jullie. Vooral doen waar jullie je goed bij voelen. Kan me voorstellen dat je niet dubbel in de stress wil zitten. Heb er hier ook last van hoor, de zwangerschap is idd al stressvol genoeg en dan moet ik me ook nog druk maken met solliciteren. Normaal gesproken geen probleem hoor, maar maak ik me overal druk om helaas. Vandaar dat we ook op vakantie gaan, even lekker genieten van elkaar en andere dingen dan werk aan m'n hoofd. patatje: Wat mooi van dat knuffeltje Zou hem ook gekocht hebben hoor. Hopelijk gaat het snel beter met je benauwdheid. Moet zeggen dat ik me lichamelijk beter voel dan bij de vorige zwangerschap. Ik heb vandaag voor het eerst met wakker worden het gevoel gehad dat ik een emmer naast me moest hebben. En heb hem gelukkig niet nodig gehad. Dat was vorige keer wel anders, en dan ook de hele dag door. Vind het zo raar dat elke zwangerschap totaal anders kan zijn.
Sanja; wat erg zeg! Hoop dat het vandaag weer wat beter gaat... Mischien een stomme vraag... Komt het door de ontlasting in het vruchtwater? In ieder geval hoop ik dat ze snel opknapt en lekker mee naar huis mag! Vlinder; wat lastig die keus... Snap het wel hoor... En aan het "lot" over laten? Ik heb het nu ook een beetje, wil in september met een opleiding starten. Maar wat als ik net zwanger ben... Ik laat het maar gewoon over me heen komen, voor het zelfde geld duurd het nog een jaar en heb ik dan al een jaar opleiding achter de rug. Verder die benauwdheid, bij mij is de grootste boosdoener ook hooikoorts . De rest van het jaar gebruik ik m'n puffer nauwelijks, soms bij inspanning. Gebruik het al sinds ik een jaar of 3 ben. Heb ff gegoogeld en kan er niks schokkends over vinden. Wel als je zwanger bent overleggen met arts, maar niet bij zwanger worden... Pff, gedoe allemaal... Als het zo blijft volgende week maar weer naar de HA. Das wel een slimme tip van die dubbele knuffels . Hebben jullie dat op het laatst nog allemaal dubbel kunnen halen? Fijn dat je het kettinkje en knuffeltje nog hebben! Gizje; in dit geval fijn dat deze zwangerschap anders is . Hoef je niet zo vaak over te geven . Geniet er lekker van! Wel zuur van dat solliciteren . Tis nu lastig zeker om een leuke baan te krijgen? Lekker om er even tussenuit te gaan . Vandaag ga ik me lekker laten masseren met m'n hubby . Hij heeft nog nooit een massage gehad, dus is nu een beetje zenuwachtig . All; fijne dag! XXX
Sanja jeetje dat is schrikken en natuurlijk is het eng en ben je bezorgd. Kan er ook nog wel bij :x. Hoe kan dat nou? Is er nog geen diagnose gesteld? Meid ik wens jullie heel veel sterkte! Dat je schoonzus even niemand wil zien dat kan ik me heel goed voorstellen. Laten we hopen dat het snel beter gaat! Welk ziekenhuis ligt ze? Gizje Ik durf ook niet meer, hopelijk krijg ik woensdag te horen dat het hartje klopt, ik hoop het zo! Ben nu best wel zenuwachtig, gelukkig ben ik in de ochtend aan de beurt. Klinkt goed jullie plan van aanpak. Patatje mooi zeg dat knuffeltje!! Hopelijk wordt je astma niet erger. Ja wel lekker als je zo naief kan zijn, zo kan je het ook zien. Spannend zo'n eerste massage en wat heerlijk en leuk dat je man mee gaat. Kan hij goed opletten hoe het moet. Vlinder jeetje klompje cellen hoe kunnen ze toch he die mensen. Ja dan is het ind. duidelijk dat ze er niets van begrijpen. Het bevestigd wel direct weer mijn Remi alleen (met jullie) op de wereld. Ben blij dat ik in het tijdperk van internet dit heb mee moeten maken. Haal je toch een hoop steun uit. Kan niet wachten tot het woensdag is en aan de andere kant ben ik best bang voor slecht nieuws. Weet wel dat ik vertrouwen moet hebben maar nu ik zoveel weet heb wat er allemaal mogelijk is maak ik me toch zorgen. Ik hoop zo dat ik het hartje zie kloppen dan zal ik vast meer vertrouwen hebben.
Owja Wuppie en de rest, kijk even naar onze banner. Nog 1 weekie dan is het LENTE. Gisteren was het al zulk lekker weer, het hielp gelijk mee voor mijn stemming.
Whuhaaaaaaaaaa, bijna lente linnie: Spannend he, zo'n eerste afspraak. Hopelijk zie je gewoon een mooi hartje kloppen woensdag patatje: Ben jaloers op je, ben enorm toe aan een massage Zag dat ze hier in de stad bij een of ander thermen gedoe ook speciaal massage hebben voor zwangere vrouwen. Misschien een boeken als alles met de echo's goed is. Kan ik misschien eens ontspannen Kom net bij de VK vandaan. Belde vanochtend om een afspraak te maken, maar omdat we gister hebben besloten dat we de combitest willen doen moest ik vanmiddag al langs komen. Vorige keer bewust niet gedaan, als het goed is is het alleen maar mooi. Mocht het niet goed zijn, dan is dat weer een punt om misschien toch de vwp te doen. Hopelijk is het niet nodig deze keer. Dus nog een echo in de planning staan voor meting.
Gizje, fijn dat je je wat beter voelt! Pff die combitest is iets waar ik nu al nachtmerries van kan hebben. Net wat je zecht een enorme opluchting als het goed is. Maar ik denk dus dat ik nooit van mn leven weer een vwp zou doen. Maar zo heeft ieder zn eigen angsten en nemen we, tenminste ik, onbewust ook jullie angsten over. Patatje, was de massage lekker? Zeg ook elke keer dat ik dat vaker moet doen. Maar 't komt er veel te weinig van. Linnie, we gaan voor je duimen dat jullie een heel mooi kloppend hartje zien, woensdag op de echo. Ik snap dat je bloednerveus bent. Mijn nichtje mocht onverwachts vandaag naar huis, het zal dus allemaal wel meegevallen zijn. Ze hebben niks geks gevonden en met het slijm gaat het ook goed.
Sanja; wat een goed nieuws! Gelukkig viel het erg mee met je nichtje . Hoe is 't met jouw eitjes? Al 1 kunnen ontdekken? Wanneer verwacht je je ongi? Linnie; spannend woensdag! Weet je, ik denk maar zo, het zal ons toch geen tweede keer gebeuren . Maar ik snap je angst wel. Denk dat ik dat ook zou hebben bij de volgende zwangerschap... We zijn voor het leven getekend... En ja, heerlijk dat internet! Zijn we lekker "samen" en weten we dat wat we denken en voelen niet "gek" is . Joepie! Idd bijna lente! Het is hier al heerlijk lente weer . Gizje; zeker doen hoor zo'n massage! Het is heerlijk . Wat houdt een combi test precies in? En hoezo kiezen jullie daarvoor als ik vragen mag? Fijn dat je vanmiddag meteen terecht kon . De massage was heerlijk! Ff lekker ontspannen . En m'n vriend vond het toch ook wel lekker, het was niet zo "eng" als hij dacht . Verder nog steeds benauwd en veel hoesten . Na ja, nog even doorbijten en dan heb ik het ergste weer gehad hoop ik... Nu flink aan de temp, hoop binnen een week op een eisprong . All; fijne avond! XXX
Sanja wat een opluchting zeg dat je nichtje naar huis is. Maakte me ook best zorgen. En precies wat jij zegt, ik neem(onbewust) ook jullie angsten over, want wij weten dat het mis kan gaan. Al onze gebeurtenissen zijn ook allemaal verschillend. Linnie heerlijk lente! Merk het nu al als ik met de honden loop, geen handschoenen enz. Spannend woensdag en heb vertrouwen dat je het hartje ziet kloppen dan Polly wat een toeval weer van die datums. Mijn vriend is jarig op 08-12. Patatje lekker zo'n massage! Zou ik ook wel willen, zag van Weleda speciale mama behandelingen. Wat mooi van dat knuffeltje. Heb hier ook een klein beertje met een rammeltje. Het waren er 2, maar heb er eentje met Lanotje mee gegeven. Die vond hij zo leuk, als ik er mee deed rammelen keek hij gelijk. En nu wordt de andere dus voor zijn broertje, heeft Lanotje gelijk een kadotje voor zijn broertje. Gizje snap het helemaal dat die echo voor jouw extra spannend is. Wel fijn dat je zo goed onder controle staat bij de gyn en vk. Vlinder onze Jessy is echt een mietje. Ze ziet eruit als een stoere brede stafford, maar doet geen vlieg kwaad. Als ze blij is gaat ze grommen en worden mensen heel bang van haar, terwijl ze alleen maar aandacht wil. Ik zou zeggen volg je gevoel en je hart dan kom je er vast uit wat het beste is om te doen. Wuppie hoe gaat het met je? Marjolein hoe was je weekendje weg?
sanja: fijn dat je nichtje naar huis mag, zal dan idd mee gevallen zijn We hebben idd allemaal andere ervaring en nemen onbewust de angsten van de andere over idd. Zo heb ik nu ook angst voor wat er allemaal mis kan gaan tijdens de bevalling. patatje: de combitest is een bloedtest + nekplooimeting. Om de kans te berekenen op een kindje met het syndroom van down. Vorige keer niet gedaan en er was ook geen chromosoom afwijking gevonden bij onze dochter. Maar we willen nu gewoon overal op voorbereid zijn. En een combitest kan geen kwaad voor het kind. denice: Ja fijn dat we allemaal zo goed onder controle staan. Kan me voorstellen dat voor jou de dagen na de bevalling het meest beangstigend zijn. Zoals ik al net schreef naar sanja, we nemen idd elkaars angsten over. Zo bloed laten prikken en dan naar werk, nog eventjes
Nou Patatje, eigenlijk verwacht ik geen ongi!!!!! al heb ik niet echt een ei ontdekt, maar inmiddels zit ik wel op de wachtbank en ga proberen om tot zondag te wachten met een test. Ja denice, al die dingen die mis kunnen gaan. Niet normaal, word er soms ook wel eens gek van hoor. ik vergeet dan gewoon dat het veel vaker goed gaat. Jammer he Gizje, dat het onbezorgde er van af is. Niet vergeten te genieten en te vertrouwen op een goede afloop hoor! (Makkelijk gezegd, ik weet het!)
Wat een opluchting, Sanja! Hoe voel jij je? Je bent vast erg geschrokken Dus een dikke knuffel en ik hoop dat je snel positief test! Gizje, krijg jij de combitest vergoed? Wij hadden volgens de gyn geen verhoogd risico, dus kregen hem niet aangeboden. Maar de afwijking van onze dochter was goed op de echo te zien dus wij zagen er vanaf. Maar ik snap dat jullie het wel doen, als het goed is, geeft dat toch extra zekerheid. Denice, wat een mooi cadeautje van Lanotje, dat hij net zo;n knuffeltje heeft als zijn broertje Onze hond is ook zo'n watje, echt een lieverd. Van 30 kg die het liefst bij je op schoot wil En als ik mijn hart volg, zeg ik natuurlijk: een kind! Het blijft moeilijk en ik merk dat ik er vorige maand heel erg mee bezig was. Ook omdat ik echt het gevoel had dat het raak was en er toch een licht streepje op de test stond. Ik denk dat de innesteling mis is gegaan en dat kwam toch harder aan dan gedacht Deze maand ga ik proberen er echt minder mee bezig te zijn, dat kan ik heus wel En we zien wel of het komt, we gaan in elk geval relaxed zijn en niet krampachtig veel willen klussen Fijn dat de massage zo lekker was Patatje! En hoop ook dat het ergste van de hooikoorts snel voorbij is. Ik krijg ook steeds meer last, echt vervelend. We hebben in de dagen tussen de slechte echo en haar overlijden veel inkopen gedaan. Ik had nog niet veel spulletjes, dus kon toen alles dubbel kopen. Linnie, wat spannend morgen de echo. Ik ga een kaarsje voor jullie brandden, opdat er een kloppend hartje en gezond kindje te zien is! Hoe ver ben je nu?
Gizje ja ind. heel erg spannend zo'n eerste echo. Ik heb de echo foto's van mijn dochter nog eens nagekeken en ik kan me echt niet voorstellen dat er nu al zo'n compleet mensje in mij groeit. Ben blij dat ik vroeg in de ochtend mag. Jeetje joh spannend zo'n combitest, snap wel waarom jullie hier voor kiezen. Je wordt gelukkig goed in de gaten gehouden. Ja je hoeft niet lang meer toch op je werk? Is het nog uit te houden? Al wat anders gezien? Sanja bizar zeg van je nichtje, gelukkig valt het mee. Ik vraag me dan wel altijd weer af hoe het zover heeft kunnen komen. Maar goed gelukkig is ze thuis en is alles goed. Wel snel herstelt zeg. OW spannend zeg zondag testen, voel je al wat? Patatje ik hoop ind. dat ik een kloppend hartje zie. Ik denk ook altijd maar als het niet zo is dan heeft het vast een hele goeie reden. Maar natuurlijk hoop ik dat het allemaal goed is. LEuk dat je man de massage lekker vond en niet eng. Dat is een leuke hobby om te delen samen. we duimen op jou ei deze week!!! Denice ja vertrouwen hebben is best even moeilijk. alhoewel ik mijn dochter hoor schreeuwen dat ik vertrouwen moet hebben en het goed komt. Maar ja.. is echt moeilijk. Zal jullie op de hoogte brengen morgen. Ja lekker he dat weer, echt heerlijk. Was zelfs 16 graden hier vandaag, lekker in de tuin gezeten. Wel oppassen voor een ZW masker of kan dat nu nog niet?? Vlinder lief van je, zal vast helpen. Maar alles wat gebeurd, gebeurd met een goeie reden, al zou ik het wel heel erg vinden. Ik ben nu denk ik rond de 9 weken. We horen het morgen allemaal wel. Ben benieuwd hoe de gyn reageert. Het is dezelfde als die me heeft geholpen bij de bevalling met mijn dochter. Hoe gaat het verder met jou?? Wuppie hoe is het?
Denice; wat mooi dat jullie nog een knufje hebben . Die is dan extra speciaal... Haha, die stoere honden . M'n ouders en zusje hebben ieder een Jack. Die zijn klein, maar doen of ze heel stoer zijn . Die van m'n ouders is nog pup en zo stout... Die van m'n zusje is lekker rustig voor een Jack . Zeker doen hoor zo'n massage! En helemaal wanneer je wat ontspanning kan gebruiken . Gizje; oh ja, nou weet ik weer wat een combi test is. Dat vragen ze standaard bij de VK toch? Of je dat wilt laten doen? Bloed prikken vanochtend is voor de combi test? Goed gegaan? Sanja; oh spannend... Dus zondag is je NOD? Kan je wachten tot dan ? Ik ga voor je duimen . Ben je al bij je nichtje geweest? Hoe was dat voor je? Vlinder; fijn dat je dat je die dubbele spulletjes hebben kunnen kopen . Vandaag niet zo'n last gehad van hooikoorts en benauwdheid gelukkig . Hou je taai tussen de pollen ! Vanochtend gemeten en weer 1 cm kwijt! Ben er super blij mee (al zie ik het nog niet hoor ). Elke cm minder is weer een stapje dichterbij m'n beebje voor m'n gevoel . All; eet smakelijk alvast! Ik ga nu koken . XXX
patatje: Lekker zeg weer een cm kwijt Bloed prikken was voor de standaard controle + combitest. Beide in 1 keer dus Alleen een extra buisje. linnie: Nee nog geen andere baan in zicht. Wel al een zooi brieven verstuurd maar geen reacties of afwijzingen. Ik weet dat er vacatures in r'dam en eindhoven zijn voor hetzelfde als ik nu doe, maar dat zijn echt fulltime functies. En parttime is 99 van de 100 keer geen optie. Dus ik zoek gewoon door. De sfeer is redelijk op werk, overal geklaag maar geen gezeik meer Succes bij de echo morgen vlinder: We krijgen hem niet vergoed idd omdat we geen verhoogd risico hebben. Als het goed is kunnen ze een open ruggetje met de echo van 16 wk uitsluiten idd, scheelt toch weer 5 weken met de vorige keer. Sanja: oeh spannend het einde van de week voor jullie, ik ga duimen
Balen hoor Gizje, dat het niet meezit met de banenjacht. Het positieve is natuurlijk wel dat je dan straks alle dagen bij jullie hummeltje kan zijn Haha nee patatje kan dus helemaaaallll niet wachten nod is pas woensdag dus zou zondag een vroege test kunnen wagen Super joh die cmters, scheelt toch weer een stukkie wat over je broek heen hangt Ben nog niet thuis bij mn nichtje geweest wel de eerste dag in het zh. ik geloof dat ik het niet moeilijk vind. ik ben echt heel blij en verheug me er op om heerlijk met haar te kroelen. mijn dochter is gister met oma (die had oppasdag)wel even geweest en ze mocht haar voorzichtig vasthouden. ik heb een foto gezien, echt ZOOO schattig Vlinder, ik vond het idd allemaal erg spannend. Als het mijn eigen broer of zus was had ik echt dag en nacht aan de tel. gehangen. Maar nu wa dat toch anders. Ik vroeg elke keer wanneer mn vriend gebeld had, hoe het hier of daar mee was en kreeg elke keer te horen 'Ja maar dat heb ik niet gevraagd' Grr mannen!! Linnie, ik probeer niet teveel te letten op wat ik allemaal voel of niet voel. Ik moet nog lang wachten en ben best bang dat het niet gelukt is. Ik zou zo teleurgesteld zijn Weet wel dat dit pas de 2de serieuze poging is maar toch! Ook hier komen de angsten weer om de hoek hoor. Straks wordt het echt een 10 maanden plan. kan er nu al verdrietig om worden. Meiden, wat was het een heerlijke dag he! Daar wordt een mens blij van. En dan dat gedoe in Japan, zo erg! Wat wonen we dan toch in een ingewikkelde wereld
Lieve meiden, ik ben weer terug van ons weekendje weg! Kom weer gezellig ff bijkletsen Sanja, wat heerlijk dat je nichtje weer thuis is!! Wat een opliuchting. Heerlijk als ook jij haar straks in je armen mag houden (al kan ik me voorstellen dat het ook dubbele gevoelens kan oproepen..) Linnie, ik duim ook heel hard voor je mee!!! Vlinder hebben jullie al een beslissing genomen? Moeilijk is het he... Je wilt zo graag, maar het zou zoveel fijner zijn als de omstandigheden ook optimaal zijn.. Patatje ik ben inmiddels ook 3 kilo kwijt!! Dat was in eerste instantie niet mijn doel, maar het werkt zeker motiverend Wij hebben ook een beertje meegegeven en eenzelfde beetje gehouden. Dat staat nu naast mn bed bij het fotootje van ons meisje. Het voelt heel speciaal dat dat beertje bij haar heeft gelegen en haar aan heeft geraakt. Het is me heel dierbaar