Marjolein, Ja erg he die opmerkingen die gaan echt door merg en been. Heel veel mensen (zelfs goeie vrienden) snappen echt niet hoe rijk ze zijn, helaas. Als ze dan zeuren dan wordt ik eigenlijk best wel boos. Maar ja wat jij zegt verbijten is beter, die mensen weten gelukkig voor hun niet beter. Sanja he jammer is dat toch hoe dat gaat daar met die gyn. Ind misschien moet het zo zijn en krijg je wel een hele goeie en fijne assistent. Half april ben erg benieuwd joh! Gizje ik ga denk ik ook maar beter opletten met om de twee uur wat eten. Vaak als ik wat eet dan gaat het weg ind. Lekker zeg je laatste weekje hopelijk vind je snel wat leuks. Misschien wel een beetje een troost dat er alle mensen met tijdelijke contracten er uit vliegen. Snap alleen niet dat ze nu weer iemand hebben aangenomen dan? snap dat je motivatie weg is, zou ik ook hebben. zo maar eens lekker genieten van mijn vrije dag! Vanavond naar Gooische vrouwen met mijn moeder heb er zin in. Nu even zwemmen en daarna het huis doen. Fijne dag iedereen!!
Linnie vaak zeg ik het toch wel hoor! Maar soms is de situatie er niet naar. Ik heb daar dan wel echt moeite mee... Ik ga vanavond ook naar Gooische vrouw met mn moeder en schoonzus, gezellig!!
Gizje, het blijven moeilijke beslissingen vind ik. De reden dat wij de vorige keren wel de combi gedaan hebben is omdat we een gezond kindje wilden. Zeker de tweede keer omdat we onze dochter er ook niet mee wilden belasten. Nu denk ik wel eens dat ik gestraft ben voor deze gedachten. Voor ons duurt het gelukkig nog een aantal weken en hebben we dus nog tijd om na te denken. Denice, jij zal wel gesloopt zijn na zo'n drukke week. Al is dit natuurlijk wel de beste periode in de zwangerschap. Geniet van je weekend! Linnie, ik hoop ook dat het allemaal goed uitpakt, heb gewoon geen zin om iedere keer iemand anders te hebben. Veel plezier bij de film. Marjolein, jij ook een fijne avond. Ik ben echt gevloerd, die kleine smurf hier thuis heeft me de afgelopen dagen lekker bezig gehouden. Ze slaapt tussen de middag niet meer heb dus geen moment rust. Thuis is dan soms vermoeiender als op het werk. .
Wij hebben ook de combitest gedaan en mocht ik weer zwanger worden, dan doen we zeker weer. Voor ons voelt het gewoon goed om te doen. Wat vervelend dat je je schuldig heb gevoeld Sanja, gek he hoe die gedachten werken. Hier gaat het verder goed meiden, gister mijn moeder gesteund bij de onderzoeken. Volgende week donderdag krijgt ze de uitslag. We wachten af. Wij zijn deze maand begonnen aan ronde 1 en ik ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen. Afwachten maar tot rond 7 april. Spannend!
tav Tanja, Ik ben een zeer onregelmatige kijker naar deze site. Ik had alleen het idee dat jij ook rond 24 weken je kindje verloren bent, wrs tgv pre-eclampsie en HELLP. Klopt dit? Ik kan t namelijk niet terugvinden. En volgens mij ben je nu weer zwanger, super fijn en ontzettend spannend tegelijk. Ik neem pas in juni deel aan t prius-onderzoek, 1/2 jaar na bevallling van ons zoontje bij 24 weken. Daarna hoop ik ook enorm weer zwanger te mogen worden en dat t dan ook goed gaat. Zou je me wat van je situatie willen vertellen of me kunnen zeggen waar ik moet kijken?
Lotje, ik denk wel dat je hier goed ziet maar waarschijnlijk bedoel je Sanja? Ik schrijf soms ook in de topic over hellp en prius bij de prematuren. Ik ben idd mijn zoontje verloren met 24 weken door Hellp en pe en nu pas weer zwanger. Wat wil je weten. We kunnen ook pb-en als je dit fijner vind? Liefs Sanja
Zo dames daar ben ik weer Heb echt de hele week over gewerkt, gister huisje gedaan. Vandaag eindelijk tijd om zp te lezen. Sanja ben inderdaad gesloopt. Maar jouw geweldig nieuws heeft me echt er doorheen geholpen! Ben zo blij voor je! En het voelen en zien is echt een mega verschil als de placenta voor of achter zit. Zo te lezen ben je helemaal goed voor bereid dus volgens mij komt het echt goed! Vlinder denk wel dat we er gebruik van maken. Bij Lanotje hadden we ook extra uren gekregen ivm bv en vond het echt fijn dat er iemand is om je te helpen. Wie is het deze ronde raak en anders is het zo juni Linnie het kraambureau komt rond de 20e week en met de 8e maand. Ik had gister ook een dipje we waren naar de Baby-dump geweest en vorig jaar was ik daar ook voor Lanotje. Ik ga misschien toch de kleren van Lanotje ook gebruiken, want het zijn super leuke kleertjes en heb het gevoel dat Lanotje dat ook wil. Wuppie zo te lezen geniet je lekker van het mooie weer! Vandaag is het wat minder maar morgen weer beter. Gizje denk dat het wel een beter gevoel voor je is nu. Dat je niet echt ontslagen bent omdat je weer zwanger bent toch. Volgende week 12 weken echo toch. Polly spannend hoor ronde 1. Hoop voor je dat het snel raak mag zijn.
Marjolein, hoe vond jij gooische vrouwen? Ik vond het echt geweldig! Heb echt helemaal dubbel gelegen en echt bizar om te zien hoe druk het is voor die film. Echt een aanrader. Sanja gelukkig mag je weer lekker ontspannen aan het werk . Leuk he die leeftijd! Kan me voorstellen dat het vermoeiend is, hahhaa. MAar ja wel leuk en gezellig zo'n kleine drukte maker. Je zal je in ieder geval niet vervelen. Kan me voorstellen dat je niet altijd een ander wil, zou ik ook niet fijn vinden. Ik vindt dat we allemaal de beste zorg verdienen! Polly nou nu maar hopen op goed nieuws as donderdag, wat een spannende tijden zeg zo. Zo'n eerste ronde is weer op een andere manier spannend. Hopelijk krijg je snel een lichtpuntje!! Denice zo weer lekker druk gewerkt. Ow die dip kan ik mij heel goed voorstellen hoor, ik ben tot op de dag van vandaag ook nog niet in baby winkels geweest. Laatst lag ik s'nachts te denken dat als ik een jongen mag krijgen dat ik het dan heel erg moeilijk zou vinden om haar kleertjes in een doos te doen. Die gedachten maakte me zo verdrietig, ik denk dat ik mijn moeder vraag of ze dit voor me wil doen. Mocht het een meisje zijn dan is het natuurlijk ook moeilijk omdat ik dan toch het moment ga missen dat Evi ze niet heeft aangehad. Het zijn haar kleertjes maar ja ik wil ze wel gebruiken. Als Evi had blijven leven dan had ik ook de kleertjes voor haar zusje gebruikt. Dus ja meid ik snap je heel erg goed, wat we ook doen het is en blijft moeilijk. Ik denk ook dat Delano wil dat je de kleertjes gewoon gebruikt, het is echt iets wat wij zo voelen en volgens mij voor onze mannen en kindjes niet zoveel voorstelt. Dat is denk ik toch die emotionele waarde die je aan die kleertjes hebt. Ik heb dat ook me knuffeltjes, ik weet nog niet hoe ik hier mee om moet gaan. Het kamertje blijft wel hetzelfde en de kinderwagen etc. Er was laatst iemand die niet begreep dat ik alles heb gehouden, maar ja ik was al helemaal voorbereid op een thuiskomst met baby, het waren al haar spullen, die doe je dan toch niet meer weg? Ik volg gewoon mijn gevoel en pijn doet het toch wel, helaas. gisteren liepen mijn man en ik op de begraafplaats en hadden het over de combinatietest. We hebben besloten het niet te doen. Je hoort vaak genoeg dat de uitslag niet klopt en dat er verkeerde metingen uit komen. Daarnaast gebeurd alles in het leven met een reden. En mocht mijn kindje down hebben nou dan is het van harte welkom. Ik zou het dan toch niet weg laten halen. Het is en blijft moeilijk, maar denk wel dat dit voor ons de rustigste manier is. Voor sommige van jullie is dit natuurlijk weer anders en heel begrijpelijk dat jullie het wel doen. Zo wil ik nu een uitgebreid onderzoek naar de aanhechting van de navelstreng aan de placenta. De kans dat dit nog een keer gebeurd is natuurlijk echt heel klein maar toch wil ik het voor mijn eigen geruststelling. De gyn wil het zelf ook gelukkig. Zo ik ga lekker verven! En ik ga een vakantie boeken voor in Juni lekker naar Griekenland. Fijne zondag nog allemaal!
Linnie, ik vond m ook echt geweldig! Echt lachen!! En fijn dat jullie de knoop hebben doorgehakt. Kan me voorstellen dat t rust geeft. Hoe onderzoeken ze de aanhechting eigenlijk en op welke termijn?
Marjolein, de aanhechtig is als het goed is deze week gemaakt. Op de 12 weken echo, dus as vrijdag gaan ze kijken of deze goed zit. Bij Evi zat de navelstreng een gedeelte aan mijn buikvlies en een gedeelte aan de placenta. Vaak kunnen ze het ook niet zien, zoals bij Evi. Het komt wel vaker voor hoor en dan gaat het ook gewoon goed dus het was echt pech. MAar ik wil toch voorbereid zijn en de gyn ook. Het wordt sowieso een keizersnee maar toch, het is de gerust stelling. Het is zeker lekker om de knoop te hebben doorgehakt als het om die ct gaat. Zo zojuist onze vakantie geboekt, heb er erg veel zin in. Nog even met zijn tweetjes weg! Nou ja eigenlijk toch al met zijn vieren, onze kids horen er natuurlijk al helemaal bij.
Wat spannend Linnie! Ondanks dat de kans heel klein is op herhaling, kan ik me voorstellen dat je t heel goed uitgezocht wilt hebben!! Dat geeft dan toch rust.. En fijn dat de gyn het ermee eens is! Ohw en lekker op vakantie! Jullie hebben groot gelijk, met zn 4tjes inderdaad! Gek idee he!
Polly, spannende week voor jullie. Hopen dat de uitslag donderdag goed is. Ik heb best vaak van die rare hersenspinsels zo zei ik vroeger vaak. Denice, niet te hard werken hoor deze week. geniet lekker van het getrappel in je buik. Ik kan niet wachten todat ik ook dat gevoel weer heb. Linnie, heerlijk vooruitzicht zo'n vakantie. Wij gaan in de meivakantie naar zeeland. Heb er ook zoveel zin in. Hoop dat het weer een beetje meezit. Lijkt me idd lastig als je de kleertjes van Evi op moet ruimen. Hoop je stiekem ook op een zusje? Ik heb daar echt gemengde gevoelens over aan de ene kant wil ik heel graag een jongen, vooral voor mn vriend zou ik dat leuk vinden en aan de andere kant ben ik meer gerustgesteld als het een meisje is. Want dat heeft mijn lichaam al een keer gedaan! In de eerste plaats moet alles goed zijn dat is natuurlijk het belangrijkste. Wuppie, zit je al weer op die ellendige wachtbank? of moeten we er maar gewoon niet meer naar vragen Patatje, Weer een kilootje kwijt? Hier is de moeheid wel begonnen hoor, op sommige momenten van de dag voel ik me echt belabberd. gekgenoeg kan ik er zelfs van genieten (moet ik niet te hard roepen natuurlijk) Van het weekend heeft onze dochter een peuterbed gehad en dat helpt met de moeheid niet echt mee. Heb heel onrustig geslapen omdat ik bang was dat ze zou gaan spoken. Ze is maar 1 keer wakker geweest dus dat is best netjes.
@ Linnie - heerlijk zeg een vakantie in het vooruitzicht!! Geniet alvast van de voorpret, het plannen, spulletjes kopen, gebied verkennen op internet ed ; @ Sanja - idd die hersenspinsels kunnen helpen, maar ook de boel verstoren. Ik heb ze ook regelmatig, soms zijn ze negatief, toch geven ze me ook vaak extra kracht. Ik hoop zeker dat de uitslag goed is. Wat gerustellend is, is dat als de uitslag kanker is, het zeer goed te bestrijden valt. Het is nog heel klein en helemaal ingekapseld. Ik kan niet wachten tot volgende week donderdag, toch besloten om niet eerder te testen dan die dag. Ik wil verwarring voorkomen. Ik heb nog niet eerder in deze situatie gezeten, de vorige keer was ik onverwacht zwanger. Toen ik er achter kwam was een week nadat ik ongesteld had moeten worden. Ik dacht dat de ongesteldheid uit bleef door het warme weer, maar kreeg de verrassing van mijn leven. Nu voel ik mij af en toe al zwanger, maar hou mijzelf een spiegel voor dat ik niet zo gek moet doen . Denk dat het meer is dat ik zwanger wil zijn. Bizar wat tijd doet, een paar maanden terug raakte ik nog in paniek bij de gedachte.
Hihi polly, zie dat ik mijn zin over hersenspinsels niet eens heb afgemaakt, vond het toch wat genand Maar met de helft begrijp je wel ongeveer wat ik bedoel Goede kansen dus voor je moeder, dat is fijn! Gek he om zo bewust op de wachtbank te zitten. Ik wist tot voor kort ook niet hoe dat voelde, maar weet nu dat het geen pretje is! Ben benieuwd of je daadwerkelijk kan wachten? Zit greys te kijken en kan het weer niet droog houden. Ik ben echt een emokoe!!
Linnie ik herken het dat mensen beginnen over de spullen. Alsof je daaraan zit te denken als je net je kindje verloren bent We hebben Lanotje die 5 weken in de kinderwagen gehad, maar geen haar op me hoofd die denkt om een andere te kopen. Verder ga ik alleen nog wat meer bamboe schilderen op het kamertje. We gaan het nu nog makkelijker maken voor ons. Zo ga ik nu een aanschuifbedje(co sleeper) kopen en hebben we al bij de Ikea zo'n commode van 25,-euro gekocht die bij ons op de slaapkamer komt te staan. Zodat we niet met het aankleedkussen hoeven te slepen. Het voelt zo dubbel allemaal, aan de andere kant ben ik echt super blij dat ik weer zwanger mag zijn en aan de andere kant voel ik me weer verdrietig want Lanotje had hier gewoon moeten zijn pff. Lekker hoor Griekeland, kan je mooi showen met je buik Sanja ik heb voor mezelf afgesproken dat het deze week niet meer zo laat wordt! En ik geniet zeker van het getrappel, gister heeft Ivo voor het eerst het hartje gehoord, hij gaat bijna elke avond op mijn buik liggen om te luisteren Ons nichtje Fleur wordt zaterdag 3jaar en die is ook lekker grenzen aan het verleggen. Marjolein ben je al bij de ha of gyn geweest? Wuppie hoe gaat het met de hondjes en het roken? Gizje deze week 12wk echo toch? Zal even het lijste weer naar voren halen.
Denice 15-04-2011 Gyn 14-05-2011 Delano 1 jaar 21-06-2011 Delano dag van overlijden 28-07-2011 Uitgerekende datum/verjaardag Denice 32 Linnie 16 03 2011 Eerste afspraak Gyn 11 08 2011 Evi 1 jaar 13 08 2011 Evi dag van overlijden 18 08 2011 Evi begraven 23 09 2011 Linnie jarig 29 Gizje 28 04 2011 GUO 16wk 23 05 2011 GUO 20wk 29 08 2011 Maaike 1 jaar geleden geboren / overleden 30 12 2011 Gizje jarig 29 Polly 08 03 2011 oorspronkelijk uitrekendatum Robin 08 04 2011 NOD 12 08 2011 Polly jarig 35 (OMG) 24 10 2011 Robin was 1 jaar geweest + dag van overlijden 02 11 2011 Robin jaar terug gecremeerd Wuppie 25 01 2011 nod (ongeveer) 20 04 2011 Sophie 3 18 07 2011 Ventje 1 jaar 12 10 2011 wuppie 30. Sanja 21 03 2011 Ik kan weer een testje wagen 28 08 2011 Onze Bink 1jaar 15 10 2011 dochterlief 3 20 11 2011 sanja 32 Patatje 23 02 2011 Begonnen met afvallen 23 03 2011 3e afspraak dietist Mei 2011 Jaar bezig voor brusje Mei 2011 Gyn voor stand van zaken 16 10 2011 Patatje 29 19 11 2011 Dochter zou 2 jaar zijn 25 12 2011 Dochter dag van overlijden 29 12 2011 Dochter dag van crematie Vlinder 10 02 2011 rubbertjes de deur uit! 05 03 2011 NOD?! 12 09 2011 dochter zou 4 jaar zijn geworden 14 09 2011 dochter al 4 jaar begraven 06 10 2011 zoon wordt 3 jaar Marjolein 15 01 2008: Luna* geboren en overleden 28 12 2008: tweede dochtertje geboren maart 2011 ronde 17 voor een brusje
@ Sanja - Grey's is geweldig . Ik heb alleen niets meer te kijken, omdat ik het hele seizoen al gezien heb. Kijk je op Nederlandse televisie of ook wanneer ze al in Amerika uitkwamen. Ik ben al niet zo'n geduldig type, dus dit is zeker een uitdaging voor me . @ Denice - ik voel met je mee, knuf!
k ben gisteren inderdaad in het ziekenhuis geweest. Ze ging het smiddags overleggen en woensdag word ik teruggebeld. Maar ik verwacht niet dat ze ons willen helpen. Ze zei letterlijk dat ze mensen soms 2 tot 2 en een half jaar laten wachten. Dat ik maar 1 eileider heb en 1 eierstok zou niks uitmaken, of iig daar doen ze niks mee omdat ik niet bewezen minder vruchtbaar zou zijn. Ook het feit dat ik toch wel een behoorlijk vergrote kans op miskramen heb kan ze niks mee. Ik zei als ik er telkens een jaar over doe om zwanger te worden en het word dan een miskraam, duurt het wel heel erg lang. Maarja, als ze een beslissing genomen hebben, kun je praten wat je wil, maar dan kom je er toch niet doorheen... Woensdag hoor ik meer, tot dan is het even afwachten. Ik heb wel al besloten dat als ze niet helpen dat ik dan een 2nd opinion wil. Mn man hoeft niet zo heel nodig, maar hij vindt het wel goed en wil wel meegaan. Nou meiden, tot zover mijn ziekenhuisbezoekje weer... Ik kijk ook altijd greys!! Vind het helemaal geweldig! Maar is dit nou echt het laatste seizoen? Denice, wat super dat je man het hartje al kan horen!!! Gewoon door je buik heen? Dat is bij ons nooit gelukt, maar mss ook wel omdat de placenta voor lag bij mij? Polly wanneer ga je nu een testje doen dan? Spannend hoor!!! Wuppie ben je al in het ziekenhuis geweest voor onderzoeken (aan te vragen)? Vlinder, hoe gaat het met jou?
even niet geweest gaat op zich goed met me al zijn sommige dingen even heftig. Marjolein wat een eikels zijn het toch dat maakt mij dus ook zo bang dat ik voor jan *** naar het ziekenhuis ga. Denice wat ga je hard kan me voorstellen dat heel veel dingen dubbel zijn ik zou ook zijn kleertjes gebruiken je zou het anders ook doen. Denk dat het best emo zal worden als hij er is, ben benieuwd of je bij hem een andere moeder zal zijn meer van nee je mag hem niet vasthouden of juist wel. Denk dat ik dat wel zou hebben terwijl ik dat bij Sophie helemaal niet had. Sanja je mag er best naar vragen hoor maar of ik er antwoordt op geef.................. Het is af en toe moeilijk om er niet teveel mee bezig te zijn maar ik wil het ook van me afschrijven de middenweg vinden is moeilijk. Denk dus dat ik nu rond me ei zit en het lijkt een goeie te zijn dus please please please. Polly gelukkig zag het er goed uit bij je moeder ik duim voor een goede uitslag. En natuurlijk voor jou ook een positieve dag volgende week. Linnie heerlijk nog even lekker weg. Snap dat het moeilij is als je de kleertjes niet kan gebruiken daar had ik zelfs al last van toen ik hoorde dat we een jongetje kregen. Heb toen hele leuke kleertjes gekocht voor ons mannetje en ging kijken bij de stoere schoentjes en dat zorgde ervoor dat ik ook de posotieve kant kon zien. Grey's is geweldig kijk het altijd zelfs wuppieman kijkt af en toe mee. Vond het alleen wel een heftig onderwerp wat die baby had had ons kleintje eigenlijk ook. Patatje vlinder druk aan het sporten? Volgens mij zitten wij een beetje in hetzelfde schuitje even lekker voor jezelf doen wat je wil. Hier gaat het dus wel goed ben alleen wat dingen aan het uitzoeken en dat maakt me af en toe angstig. Ben ook net een zeef vergeet van alles. Morgen lekker vrij thuis is even alles weer op poten zetten, waaronder eindelijk een afspraak maken. Ben heerlijk aan het sporten en dat helpt wel wordt blij van de weegschaal. Merk dus dat ik rond me ei zit heb veel syptomen ervan wat op zich goed is alleen denk je er dan weer zo veel aan. Nog even een grappig verhaal wat hopelijk uitkomt. een dag voor kerst zaten we in de auto boodschappen gedaan voor de dag erna, we hadden veel eters want wuppieman is dan jarig. We hadden het over het afgelopen jaar en dat we nu eigenlijk met zijn vieren hadden moeten zijn en hadden moeten genieten. de eerste mk was ook op eerste kerstdag 4 jaar geleden, en nu weer zo'n beladen kerst. Toen zei hij volgend jaar beval je met kerst en dan is het weer een mooie dag en zijn we klaar op de dag dat alle ellende begon. Deze cyclus zou met 36 dagen uitkomen op 20 dec kan natuurlijk iets later zijn en bij Sophie ging ik 5 dagen overtijd. Dan komen we dus uit op.......Eerste Kerstdag...........Toeval bestaat niet toch