Wuppie, ja helaas zijn het echt eikels die ik tot nu toe heb gehad. Maarja... nee heb je, ja kun je krijgen! Denice en Wuppie, ik vond het met mijn tweede dochtertje behoorlijk heftig. Ik wilde inderdaad liever niet dat iemand haar vasthield en iedereen moest eerst de handen wassen voordat ze haar mochten aanraken. Kwam wel bij dat ze heel akelige uitslag had die we met alcohol moesten verwijderen en dan krijste ze het uit van de pijn. Dus die "smetvrees" in het begin dank ik ook een beetje daaraan. Maar ik was wel heel bang haar te verliezen. ik durfde bijv in het begin niet te slapen met de lichten uit. ik moest zien of ze nog ademde. Lag ik daar zonder bril op te turen naar mn meisje. Vaak dan zag ik haar niet ademde en dan raakte ik haar aan en dat schrok ze zich helemaal rot. Zo zielig haha! Maar goed, ik denk dat het wel begrijpelijk is dat je met name in het begin (over)bezorgd bent.. Polly, van mij ook sterkte voor je moeder! Heftig hoor.. Ik heb een vriendin die ook haar kindje is verloren aan de afwijking die het babietje in Greys gisteren had. Daar moest ik ook heel erg aan denken dus kan me voorstellen dat het wel confronterend was Wuppie.. Wuppie, vragen wat betreft onderzoeken etc. kun je altijd aan me stellen he! En tuurlijk je kan het verleden niet veranderen (mocht de oorzaak toch bij jezelf liggen), maar de toekomst wellicht wel! Ik heb er iig wel voor gekozen alles uit te laten zoeken met alle gevolgen van dien. Ik heb er wel moeite mee (gehad), maar ben tegelijk wel blij dat we nu meer weten en actie kunnen ondernemen om herhaling te voorkomen. Sterkte meis!! En ik hoop op een mooie decemberkindje voor jullie!!!!!
Marjolein, jeetje joh wat doen ze toch moeilijk om je te behandelen zeg. Waarom is dat in hemelsnaam??? Snap nu dat het echt een grote eer is dat ik bij een gyn loop zonder dat er iets mis is. Ik wist dat helemaal niet. Gaat dat overal zo? Of is dat alleen in dat ziekenhuis. Een second opinion lijkt me een heel goed plan. Mijn moeder zegt altijd '' de eene arts slaagt voor zijn diploma met een tien en de ander met een zes. Dus ja hopelijk heb je snel een goeie gyn te pakken die is geslaagd met tienen! Sanja ow lekker zeeland, daar was je van de winter ook heen toch? Ja die kleertjes opruimen daar probeer ik gewoon nog even niet aan te denken, maar ja. Een meisje zou helemaal leuk zijn, vooral met kleertjes etc. Maar ja wij allemaal weten als geen ander dat gezondheid en leven veel belangrijker is. Stiekem hoop ik ooit nog een meisje te mogen krijgen. Maar als het een jongen is, is het natuurlijk ook heel erg leuk en vooral heel erg welkom. Mijn gevoel zegt dat het een jongen is. Ach wat Wuppie zegt voor jongens heb je tegenwoordig ook hele leuke spullen. En jongens zijn vaak verliefd op hun moeder en zijn vaak toch iets liever. Maar ja het is en blijft dubbel. Owja en mijn symptomen zijn nu ineens een heel stuk minder. Dat is echt die magische grens van 12 weken, had ik bij Evi ook zo erg die omslag. Dus hopelijk voel je, je nu nog even goed beroerd en mag je snel naar de 12 weken grens. Hoest met je bloeddruk nu?? Greys was echt heftig met die baby's, jeetje heb echt zitten janken, vooral toen ze vertelde over die baby die levensloos geboren werd omdat het verkeerd lag. pfff. Denice ja mensen snappen er echt niets van ind. snap dat je de kinderwagen niet weg wilt doen. Het is toch zijn kinderwagen waar zijn broertje ook gewoon gebruik van mag maken. Leuk om toch nog wat te kunnen doen in het kamertje. Klinkt handig zo'n aanschuifbedje ga er ook eens voor kijken. Heb nu een wiegje te leen van een vriendin. Die commode van de ikea die ken ik ind. wil mijn moeder ook kopen voor bij haar. Misschien een beetje een rare vraag maar waar gebruik je een commode in de slaapkamer voor? Voor na de nachtelijke voedingen voor het verschonen?? We hebben nu namelijk nog een commode in het eigen kamertje staan. Het kamertje is direct naast onze slaapkamer. Tips zijn welkom. Ow heerlijk om hier over te praten. Maar ind herken ik je dubbel gevoel, Evi had hier ook gewoon moeten zijn. Baal ervan dat ik het niet heb mogen doen voor haar. Ik kijk nu ook iedere keer naar leeftijdgenootjes dat is best moeilijk. Mooi zeg dat Ivo het hartje hoort, is bij ons ook nooit gelukt. Pfff ik zie nu dat de eerste verjaardag van Delano er aan zit te komen. Heb je al enig idee wat je gaat doen of hoe je het gaat doen?? Wuppie goeie tip ik ga ook lekker shoppen mocht het een jongen zijn. Vooral die sneakers ind. zijn zo leuk. Mooie gedachten van het decemberkindje, gewoon aan denken dat het uitkomt dat helpt vast. De kansen zijn er in ieder geval volop. Snap dat je onzeker wordt van al die verhalen, valt ook niet mee. hopelijk kan de gyn je geruststellen na onderzoek. Gizje, vlinder en patatje hoe is het? Hier merk ik dat mijn onzekerheden enorm wisselen. Zo denk ik de eene dag het gaat goed en de andere dag denk ik weer dat het hartje niet meer klopt. Wordt er echt gek van. Weet wel dat als ik het kindje dadelijk kan voelen ik iets meer rust heb. Dit had ik bij Evi ook. Vooral omdat mijn symptomen nu enorm afgenomen zijn (had ik bij evi ook) gaan de gekste gedachten door mijn hoofd. Gelukkkig as. vrijdag de 12 weken echo dan gaat mijn man voor het eerst mee.
Denice 15-04-2011 Gyn 14-05-2011 Delano 1 jaar 21-06-2011 Delano dag van overlijden 28-07-2011 Uitgerekende datum/verjaardag Denice 32 Linnie 01 04 2011 12 weken echo 11 08 2011 Evi 1 jaar 13 08 2011 Evi dag van overlijden 18 08 2011 Evi begraven 23 09 2011 Linnie jarig 29 Gizje 28 04 2011 GUO 16wk 23 05 2011 GUO 20wk 29 08 2011 Maaike 1 jaar geleden geboren / overleden 30 12 2011 Gizje jarig 29 Polly 08 03 2011 oorspronkelijk uitrekendatum Robin 08 04 2011 NOD 12 08 2011 Polly jarig 35 (OMG) 24 10 2011 Robin was 1 jaar geweest + dag van overlijden 02 11 2011 Robin jaar terug gecremeerd Wuppie 25 01 2011 nod (ongeveer) 20 04 2011 Sophie 3 18 07 2011 Ventje 1 jaar 12 10 2011 wuppie 30. Sanja 21 03 2011 Ik kan weer een testje wagen 28 08 2011 Onze Bink 1jaar 15 10 2011 dochterlief 3 20 11 2011 sanja 32 Patatje 23 02 2011 Begonnen met afvallen 23 03 2011 3e afspraak dietist Mei 2011 Jaar bezig voor brusje Mei 2011 Gyn voor stand van zaken 16 10 2011 Patatje 29 19 11 2011 Dochter zou 2 jaar zijn 25 12 2011 Dochter dag van overlijden 29 12 2011 Dochter dag van crematie Vlinder 10 02 2011 rubbertjes de deur uit! 05 03 2011 NOD?! 12 09 2011 dochter zou 4 jaar zijn geworden 14 09 2011 dochter al 4 jaar begraven 06 10 2011 zoon wordt 3 jaar Marjolein 15 01 2008: Luna* geboren en overleden 28 12 2008: tweede dochtertje geboren maart 2011 ronde 17 voor een brusje
Meiden thx for the support! Ik hoop ook dat de uitslag donderdag meevalt en dat er niets aan de hand is. @ Wuppie - dat zou fantastisch zijn als je de periode kan afsluiten met de geboorte van jullie kindje. Idd dan is het cirkeltje rond. Ik ga voor je duimen! @ Marjolein - ik heb de zwangerschapstesten van Sensitest besteld en kan daar vier dagen voor de NOD al mee testen. IK zou 08-04 ongesteld moeten worden, maar kan dus vanaf maandag testen. Toch ben ik bang om eerder te gaan testen omdat als ik dan niet zwanger zou zijn, ik het niet gelijk geloof. Zou denken, hmmm misschien te vroeg getest. Als ik gewoon wacht tot die donderdag en dan een negatieve uitslag zou hebben, dan weet ik iig zeker dat het niet zo mocht zijn. Klinkt misschien suf. Marjolein wat vreselijk dat ze de boot zo afhouden en wat goed dat je voor een second opion gaat. Ik hoop zo dat je snel de hulp gaat krijgen die je verdiend of dat je natuurlijk gewoon snel natuurlijk zwanger gaat worden.
Polly ik snap het wel... Ik zeg altijd: het enige positieve van een negatieve test is dat de ongesteldheid niet zo verdrietig is en een teleurstelling. Ik had zelf altijd als ik een negatieve test had, gelijk geen hoop meer. Maar ik kan me voorstellen dat je dat wel anders kan voelen... Ben benieuwd iig wanneer je nu een testje gaat wagen!
Hoi meiden! Ben ik weer! Ik lees al wel de hele tijd mee en wilde ff goed de tijd nemen om te reageren, met als gevolg dat ik helemaal niet gereageerd heb... *schaam schaam* . Polly; sterkte donderdag! Hoop dat het mee valt... Denk aan jullie! Linnie; wow 12 weken echo al weer in zicht . Wat gaat dat snel! Ik kan me die onzekerheden zo goed voorstellen... Had ik ook bij m'n dochter, laat staan de volgende keer idd... Wuppie; ik ga voor je duimen dat het zeker uit gaat komen voor jullie . Zo reken ik ook constant... Nu ook bijvoorbeeld... Bij ons dochterlief op eerste kerst overleden en 19 november geboren, als ik nu zwanger was geworden had ik op d'r verjaardag kunnen bevallen en de volgende ronde zou bij een iets eerdere bevalling ook rond kerst kunnen zijn... Zou mooi zijn . Verder idd lekker aan het sporten en kan het zwanger worden redelijk "los" laten, rond ei idd weer meer mee bezig, maar ben er wat nuchterder in geworden dan 3 kwart jaar gelden . Goed dat je bij wordt aan de weegschaal! Denice; deze week dus lekker rustig aan doen (in ieder geval rustiger dan vorige week). Heerlijk dat getrappel in je buik . Oh ja, de spulletjes... Hier ook een aantal dingen die ik nooit weg zal doen, al zijn er wel weer spullen die ik nu niet meer perse de hele tijd hoef te zien. Binnenkort zal ik wel is wat "op gaan ruimen". Leuk zo'n aanschuif bedje! Dan hoef je niet je bed uit om de kleine te kunnen pakken toch? Sanja; heerlijk vakantie in Zeeland! Ben je vlak bij me in de buurt . Al een beetje gewend aan het idee zwanger te zijn? Heerlijk hoor! Sorry kan ff niet terug lezen, weet dat je nog veel meer geschreven hebt . Marjolijn; Jeetje wat zuur dat ze nog geen stappen willen ondernemen in dat ziekenhuis :x. Erg frustrerend... Weet je ook wat de rede daarvan is . Hier verder alles goed . Inmiddels al weer 6 cm kwijt! Vorige week zat ik nog wel steeds op die halve kilo, maar de cm blijven gaan! Dus die kilo's zullen vanzelf wel gaan volgen . Ik voel me sinds een paar dagen ook echt wel "slanker", m'n kleding gaat wijder zitten en afzakken enzo . Zaterdag "echt" hardgelopen, dus zondag spierpijn . Maar hield het goed vol zaterdag! Verder vandaag ongi geworden na een cyclus van 22 dagen, dus er komt schot in de zaak . Hoop dat ik me binnenkort ook mag melden met een posi test en mee kan kletsen met alle kwaaltjes en onzekerheden . Nou ik ga ff bankhangen, ben net thuis van cursus, dus ga manlief even aandacht geven . Fijne avond! XXX
Ik was trouwens van mijn tweede dochter uitgerekend op de dag dat ik bevallen ben van mijn overleden dochtertje. Ik vond dat heel bijzonder en speciaal!
Marjolein dat was zeker speciaal! Mijn uitgerekende datum is nu op mijn verjaardag vind dat ook speciaal zie het als een kadotje van Lanotje! Bij Lanotje kon Ivo ook het hartje horen en lag de placenta voor, hij gaat zachtjes onder op mijn buik liggen en doet dan het hartje na. Denk dat ik ook hele nachten ga turen, want bij Lanotje is het snachts begonnen. Denk/hoop dat het minder zal worden na 5wk. Polly ik probeerde ook te wachten tot NOD, maar had nu 1 dag voor NOD getest kon echt niet meer wachten. Sterkte donderdag. Wuppie ik weet nu al dat ik hem niet snel laat vasthouden. Had daar met Lanotje ook helemaal geen moeite mee, wel moest iedereen de handen wassen. Zaterdag waren we bij onze nichtjes en ik had Sophie van 7mnd de fles gegeven daarna gingen we weg en nam opa Sophie over die begon haar dus in de lucht te gooien Dat zou wel heel mooi en speciaal zijn, hoop het echt voor je dat het zo mag zijn! Linnie ja Lanotjes verjaardag komt eraan. Moet ook heel erg aan Lanotje denken van wat zou hij nu allemaal kunnen en hoe zou hij er nu uitzien. Ivo heeft het ook heel veel over Lanotje. We gaan iig een mooie taart laten maken voor Lanotje die we samen met de hondjes gaan op eten. In die 5wk dat Lanotje er was kwam hij echt 2tot3 keer per nacht voor een voeding en legden we telkens het aankleedkussen op bed, maar Ivo kreeg daar zo'n last van de rug van. Daarom een extra commode op de slaapkamer lekker alles bij de hand en ook voor de kraamtijd dan kan alles bij ons op de slaakamer. Met Lanotje had ik ook een wieg, maar toen ons bed weer normaal stond kon ik niet meer mijn hand bij Lanotje leggen en daardoor sliep hij onrustiger. Zo'n aanschuifbedje kun je in hoogte verstellen. Ik vind het ook fijn om daarmee bezig te zijn hoor, maar wel dubbel. Morgenavond gaan we naar de mamamazzeldagen. Patatje WOW 6cm al echt super knap van je hoor! Jammer dat je ongi bent geworden, maar je cyclus gaat super! Dat kan niet meer lang duren Dan hoef je inderdaad niet meer je bed uit, alleen manlief die moet verschonen
Denice, lukt het om op tijd te stoppen met je werk? Luxe hoor al die spulltjes voor de slaapkamer. Mijn dochter heeft maar 3 nachtjes bij ons in de wagen geslapen en daarna gewoon in haar eigen bed. Ik gaf geen bv dus moesten we er toch uit om het flesje te maken en het verschonen ging dan in een moeite door. Nu zou ik er wel voor kiezen on hem of haar wat langer bij ons te laten. Denk wel dat het een stuk makkelijker is en dat het inslapen dan sneller gaat. En idd die lanootje al weer 1jaar zeg. Wat een gemis en wat mooi dat jullie er toch een klein feestje van gaan maken. Ik denk dat ie heel trots op jullie is! Lekker inslaan vanavond Polly, Ik kijk gewoon op de nederlandse tv hoor. Maar wil het liefst niks missen. baal altijd een beetje als ik gebeld word onder greys. Het was idd een heftig onderwerp nu. Wuppie, Wat zou dat een mooi kerstkadootje zijn en de circel mooi rond maken. Meid, ik hoop het zo voor je.... Hier ook een man die het niet erg vind om mee te kijken, maar dat houdt dan wel in dat ik op andere dagen naar vreselijke programma's zit te kijken omdat hij dat dan wil zien. Marjolein, het lijkt me ook slopend hoor al dat gedoe in het ziekenhuis. Ik sluit me aan bij wat Linnie ook zegt, een andere gyn kan er misschien weer een heel andere kijk ophebben. Fijn dat je man uiteindelijk toch achter je keuze staat. Patatje, Langzaam is daar idd het besef. Het is natuurlijk nog vroeg maar ben inmiddels ook al een beetje gerustgesteld. Ik voel me echt zwanger. Heb het gevoel dat er vanbinnen iets gebeurd, de knoop van mn broek moet al open als ik thuis ben en vanaf een uur of 4 begint het geeuwen. Linnie, om gek van te worden he die onzekerheid. Is geen medicijn voor vrees ik. hopelijk ben je na vrijdag weer wat gerustgestelder. geen combi toch? Van de winter zijn we niet in zeeland geweest, na het overlijden een midweekje naar centerparcs.
Denice 15-04-2011 Gyn 14-05-2011 Delano 1 jaar 21-06-2011 Delano dag van overlijden 28-07-2011 Uitgerekende datum/verjaardag Denice 32 Linnie 01 04 2011 12 weken echo 11 08 2011 Evi 1 jaar 13 08 2011 Evi dag van overlijden 18 08 2011 Evi begraven 23 09 2011 Linnie jarig 29 Gizje 28 04 2011 GUO 16wk 23 05 2011 GUO 20wk 29 08 2011 Maaike 1 jaar geleden geboren / overleden 30 12 2011 Gizje jarig 29 Polly 08 03 2011 oorspronkelijk uitrekendatum Robin 08 04 2011 NOD 12 08 2011 Polly jarig 35 (OMG) 24 10 2011 Robin was 1 jaar geweest + dag van overlijden 02 11 2011 Robin jaar terug gecremeerd Wuppie 25 01 2011 nod (ongeveer) 20 04 2011 Sophie 3 18 07 2011 Ventje 1 jaar 12 10 2011 wuppie 30. Sanja 14 04 2011 Gyn 10 05 2011 gyn 28 08 2011 Onze Bink 1jaar 15 10 2011 dochterlief 3 20 11 2011 sanja 32 Patatje 23 02 2011 Begonnen met afvallen 23 03 2011 3e afspraak dietist Mei 2011 Jaar bezig voor brusje Mei 2011 Gyn voor stand van zaken 16 10 2011 Patatje 29 19 11 2011 Dochter zou 2 jaar zijn 25 12 2011 Dochter dag van overlijden 29 12 2011 Dochter dag van crematie Vlinder 10 02 2011 rubbertjes de deur uit! 05 03 2011 NOD?! 12 09 2011 dochter zou 4 jaar zijn geworden 14 09 2011 dochter al 4 jaar begraven 06 10 2011 zoon wordt 3 jaar Marjolein 15 01 2008: Luna* geboren en overleden 28 12 2008: tweede dochtertje geboren maart 2011 ronde 17 voor een brusje
He meiden, Rare dagen geweest hier. Vandaag m'n laatste werkdag, wat net tot een flinke huilbui tot uiting kwam thuis (Dus zijn we lekker pasta met scampi's gaan eten in de stad om me weer wat beter te voelen ) Morgen de 12wk echo/nekplooi meting. Morgen zal ik verder reageren.
Nou meiden, even een ego berichtje. Mijn gyn heeft ook gebeld. Ze willen ons niet gaan helpen. Ook niet na 2 jaar. Ze schatten de kans dat ik nu binnen een jaar zwanger ben op 59% en na 2 jaar 51% (als gevolg van het feit dat ik dan een jaar ouder ben). Dus ze denken dat ze met hulp dat precentage niet kunnen verhogen. Wel mogen we over een half jaar terugkomen, voor een gesprek. Niet dat ze ons dan willen helpen, maar meer omdat ze wel begeleiding willen bieden. Nou dat doen we dus niet. Ik ga morgen mn dossier opvragen en een 2nd opinion regelen. En daarna ga ik het laten rusten.. Gizje, heel veel succes voor morgen!!!
Hoi meiden, hier ben ik ook weer eens Ik probeer me nog steeds zo min mogelijk bezig te houden met zwanger worden en dat lukt echt beter als ik zw.p. mijd. Mijn menstruatie zal volgende week ergens zijn, heb in elk geval geen enkel gevoel dat het raak is deze maand en mijn ei was toch nog later dan gedacht 6/7 dagen dus de kans is nihil. En het is ok, dan maar een paar maanden wachten, het zij zo. En BF is gestopt met roken, dus dat geeft ook wat rust want is veel beter voor z'n sperma He Marjolein, wat een teleurstellend bericht van je gyn zeg Ik snap dat ze naar de statistieken kijken, maar waar blijft de menselijkheid?! Als ze jullie helpen, wordt jullie kans dan niet juist wel groter? Of is dat mijn boerenlogica? Groot gelijk dat jullie een 2nd opinion gaan aanvragen! Gizje, ook voor jou een moeilijke dag. Pfff en dan morgen ook nog de combi-test, wat alles weer even extra stressvol maakt. Ik hoop met heel mijn hart dat alle uitslagen goed gaan zijn! Sanja, wat fijn dat je je nu echt zwanger voelt. Dat vond ik toch best een heel bijzonder gevoel. Zo'n speciale tijd! Hoe voel je je verder? Denice, al bijna Delano's verjaardag, dat zijn echt pittige dagen. Ik kijk ook altijd naar kinderen van P* haar leeftijd. Dat steekt best, maar denk er gelukkig niet de hele tijd aan en kan ook genieten van meisjes van 3 omdat het dan al echt van die dametjes zijn En zo'n aanschuifbed hadden wij ook (het heet een co-sleeper ), dat vond ik zo fijn! W sliep eerst in een wiegje naast ons bed, maar ik had zulke vreselijke nachtmerries dat ik hem kwijt was of dat hij uit z'n wieg gevallen was, dat we hem bij ons in bed namen. En niet veel later een co-sleeper maakten van een ikea ledikantje. Nu slaapt hij nog steeds lekker bij ons in bed, heerlijk! Wat goed Patatje, van die cm's en je kortere cyclus! Ik krijg er een goed gevoel bij als ik het zo lees En verder kan ik de berichtjes niet teruglezen en heb niets onthouden, dus sorry als ik iemand overgeslagen heb! Ik ga me weer terug trekken in mijn ik-ga-niet-aan-zwangerschappen-denken-bubbelbel, ontkennen werkt hier voorlopig prima, dan gaat de tijd wat sneller wanneer ik er wel weer aan mag gaan denken. En dat ga ik pas doen als ik een posi-test in m'n handen heb, eerder niet! Echt niet!
Polly wat is de uitslag??? Ik hoop dat het positief is! Gelukkig kan het ook goed behandeld worden. Patatje wat ga jij goed!!!! Die positieve flo is vast niet voor niks. Zo bizar joh hoe die centimeters direct op je cyclus werken. En laten we hopen dat je vanaf nu een cyclus heb van 22 dagen, dat is echt heel fijn!! Goed bezig, ga zo door!!! Marjolein, ind erg mooi al die terugkomende data. He dat is echt zwaar k*& dat je niet onder behandeling mag!!! Wat een gezeik zeg! Vind het echt oneerlijk. Een second opinion lijkt me heel erg goed. Al kijken ze alleen maar even met een echo apparaat om te kijken of alles in orde is. Misschien verklevingen, cyste of wat dan ook. Ik zou daar zeker om vragen bij een second opinion. Denice geslaagd bij de mazzeldagen?? Ach die Delano wat een bijzonder kindje is dat toch. Echt bizar dat hij zonder de aanraking van jou hand onrustig werd. Echt mooi die band, echt heeeel erg mooi!! Ik persoonlijk heb ook de voorkeur van het kindje op de kamer. Maar goed dat is ieder voor zichzelf. Misschien dat als je weer moet werken dat het te zwaar wordt ofzo, maar ja als je borstvoeding geeft is het denk ik toch de makkelijkste manier. Ja je moet toch wat met zijn verjaardag. Ik ben er ook al heel erg mee bezig. Ik zelf zit te denken aan een mooi stuk bloemen voor op haar plekje en heel veel roze ballonnen. Denk ook dat ik in de avond daar weer sterretjes af zal steken. Verder weet ik het eigenlijk niet zo goed. Mooi dat de hondjes ook mee mogen eten, die horen er helemaal bij. Sanja dan is dat vast iemand anders geweest die weg ging naar Zeeland. CP is ook zo leuk daar hoop ik aankomende december lekker een weekend met zijn ''viertjes'' heen te kunnen. JA hoop ook dat de echo van morgen me wat rustiger maakt. Al komt het echt met vlagen die onzekerheid. Nee geen combitest voor ons. Duurt voor jou ook niet lang meer dat je naar de gyn mag. Hoeveel weken ben je nu ook alweer? Gizje hoe was je echo en je meeting????? ben erg benieuwd. Ja kan me heel goed voorstellen dat je een huilbui had, dat is toch niet leuk zonder werk zitten. Hopelijk vind je snel iets leuks! Heb je wel je uitkering aangevraagd? Handig dat dit digitaal kan he tegenwoordig. Lekker pasta met scampi's zou ik ook wel trek in hebben. Mijn trek is gelukkig weer terug. Ben ook amper nog misselijk, heel afentoe nog. De piek is duidelijk over. Hoest dat bij jou? Vlinder ik snap heel erg goed hoor dat je het moeilijk vind om op deze site te komen. Dat had ik ook heel erg. Deze pagina ging toen gelukkig nog wel. Als je zwanger bent kom je gewoon weer lekker met ons mee praten. Als we het mogen weten tenminste? Je man heeft nu helemaal super sperma, lief dat hij gestopt is met roken. Dikke knuffel voor jou en tot snel, we zullen je niet vergeten hoor.
@ Linnie - uitslag was goed, het dingetje was niet kwaadaardig. Morgen hebben de artsen nog eenmaal overleg omdat het dingetje wel kwaadaardig kan worden. Als meerdere artsen voor stemmen, dan wordt het verwijderd. Dit gebeurd dan tijdens een dagopname, dus het valt gelukkig allemaal mee!! Pfff wel bizar hoe de stress er gelijk weer inklapt, normaal ben ik veel rustiger, maar na alles wat er gebeurd is toch veranderd. Truste allemaal (en anders goedemorgen )!
Hallo meiden marjolein: Wat zwaar k*t dat ze je niet verder willen helpen. Zou zeker voor ene second opninion gaan. polly: fijn dat de uitslag niet kwaadaardig was Zal zeker een enorme geruststelling zijn. linnie: Hier is de misselijkheid ook ver weg. Heb nog wel steeds sultana's oid in m'n tas om een vlaag op te vangen als ik vergeet te eten Uitkering kan ik pas vandaag aan vragen (kan pas vanaf de eerste van de maand een maand van te voren). Dus dat ga ik zo maar eens doen. Ben al 1,5 uur wakker en ben de was aan het wegwerken voor de vakantie vlinder: Kan me voorstellen dat het forum een beetje laat liggen op het moment. Niemand neemt je wat kwalijk hoor sanja: hoe staat het met je kwaaltjes? valt het allemaal mee? denice: Hoe gaat het bij jou? Zal idd wel moeilijk zijn nu die datum eraan komt. Wel een goed idee van die taart, zullen de hondjes ook vast lekker vinden Nou gister dus weer een echo gehad + meting. De echoscopiste vroeg een beetje het verleden enzo en ging daarom eigelijk het hele kindje checken, wat dus erg fijn was voor ons (ze heeft zelf een kindje gehad met een open schedeltje, kwam ze pas bij de geboorte achter) De nekplooi was 1,2 mm (alles onder de 3mm is goed), vandaag gaan ze met leeftijd en bloeduitslag dan een kansberekening maken. Maar ze schatte de kans laag in. We horen het vanavond geloof ik. Maar wat voor ons een grotere opluchting was dat alles er verder goed uit zag. We hebben zelfs de hartkamertjes, niertjes etc gezien. Ook de hersenstjes zitten op de goede plek (die waren bij onze dochter richting de nek gezakt) en het ruggetje ziet er tot zover goed uit Vond het zo lief dat ze er zo de tijd voor nam. Uiteindelijk hebben we dus maar een rondje ouders gedaan en het verteld (als ze hun mond tegen de rest zouden houden) Dus gister pas laat thuis en gelijk m'n bed ingedoken
Gizje, wat heerlijk dat alles er goed uitzag! En dat ze zo de tijd voor je namen. Dat heb je gewoon nodig als je hebt meegemaakt wat wij hebben. Super! En nu duimen voor een goede uitslag, maar dat zal vast wel!! Polly, fijn dat de uitslag niet kwaadaardig was. Een pak van je hart kan ik me zo voorstellen! Ik heb gisteren een mail gestuurd naar het Geertgen. Op advies van een vriendin van mij, die voor mij het Geertgen had gebeld en over me had verteld alsof ze mn nichtje was (zonder dat ik het wist overigens). Ik moest gisteren voor 8 uur savonds een mailtje sturen en dan zouden ze het nog mee kunnen nemen in het werkoverleg. Vandaag of morgen zou ik dan wat horen, dus ik ben benieuwd! Oh by the way, ik heb mn naam veranderd. Dit om privacy redenen
Zo de werkweek zit er weer op. Nog 11 weekjes en dan ga ik alweer met verlof! Heb er echt zo'n zin in kan niet meer wachten. Sanja helaas is het gister me niet gelukt om op tijd naar huis te gaan. Ik ben altijd op donderdag laat thuis, want dan wil ik nog effe snel allemaal dingen afmaken voor het weekend Heb vandaag het bedje opgehaald En de Koeka wafel deken kwam vandaag binnen! Woensdag zijn we goed geslaagd bij de mazzeldagen, heb echt een super leuk/stoer pakje gekocht! Linnie vandaag de 12wk echo spannend! We zijn zeker goed geslaagd. Heb hele leuke kleertjes gekocht en Sohpie de giraf! Verder hebben we genoeg aan spulletjes en koop ik alleen nog kleertjes. Wil het voor ons zo makkelijk mogelijk maken om nog meer te kunnen genieten van de kraamtijd. Ja moeilijk is dat he om wat te doen met de verjaardag, gelukkig valt het op een zaterdag en hebben we dus echt een dagje met z'n vieren en de hondjes! De hondjes krijgen ook altijd slagroomtaart als zij jarig zijn En met de geboorte van Lanotje hebben ze ook een beschuitje met muisjes gehad! Vlinder wat leuk dat jullie zoontje nog lekker bij jullie slaapt. En snap het wel hoor dat je wat minder op zp komt. Nog 8 weekjes en dan is het alweer juni! Polly echt goed nieuws dat het niet kwaadaardig is! Gizje wat fijn dat de echoscopiste de tijd voor jullie nam en dat alles er goed uit ziet! Ik begrijp het helemaal dat het een opgelucht gevoel geeft. Met mij gaat het goed, buik begint al aardig te groeien en voel de beeb echt super goed(is nu ook lekker aan het trappelen) soms nog wel een beetje last onderin mijn rug als ik heel veel gedaan heb. Lobi wat goed van je vriendin daar heb je nog eens wat aan! Hoop dat ze je in behandeling nemen.
Polly jeetje wat een opluchting! Goed nieuws zeg. Hopelijk stemt iedereen voor, dat voorkomt dan weer eventueel nare dingen lijkt mij. Ja joh die stress factor is ineens een stuk groter he. Nou ben heel erg blij voor jullie! Gizje lekker hoor vakantie! Heerlijk. Fijn zeg dat de echoscopiste zo met jullie meeleefde en nog fijner dat alles er zo goed uit zag. DAt is een goed teken! Wat zeiden de ouders??? Moeilijk he om dan je mond toch te houden. Lobbe wat is geertgen?? Denice leuk joh lekker kleertjes kopen heerlijk! Fijn dat je geslaagd bent. Genieten van de kraamtijd dat is een must natuurlijk!! Zo nog maar 11 weekjes?? De tijd vliegt echt zeg! Heerlijk meid, kan ook niet wachten hoor. Verlang zo naar een kindje. Maar ja nog even genieten van de zwangerschap, het komt vanzelf . De 12 weken echo was goed! De kleine bloedingen kwamen niet vanuit de baarmoeder, dus komt echt door mijn BMM. Het kindje was lekker aan het rondzwemmen. Op een gegeven moment was het kindje heel erg stil, dit zei ik dan ook. Toen zei de dr. ik heb het beeld even stil gelegd .. hahaha. Gelukkig maar, zo zie ik zit er echt boven op. Mijn man was blij om te zien dat het kindje al met zijn hoofd naar beneden lag, hahaha arme schat. een seconde later was het totaal andersom gaan liggen. De Dr. legde uit dat een kindje pas met 37 weken goed hoor te liggen. Ach hij leeft zo lief mee. We waren erg opgelucht. Morgen gaan we het onze vrienden vertellen en dinsdag ga ik het op mijn werk vertellen. De gyn vroeg wanneer ik weer wilde komen. Ik dacht huh nou over 4 weken. Nee zegt hij jij mag het zeggen, je mag komen wanneer je wilt. Echt zo'n eer he dat die man dit alles voor ons doet. Voel me wel een beetje bezwaard hoor. Mijn man zegt ''we hebben het verdiend'' maar toch... Dus over 2 weken krijg ik weer een echo. Ik vind het wel prettig want na een echo voel ik me een stuk beter. Nou fijne avond! Ik morgen en zondag een weekendje weg naar de Ardennen met vrienden dus spreek jullie maandag weer.