Sanja ja laat he, ik was met mijn vader naar de musical patticoat geweest. Vandaar dat ik zo laat nog op de computer zat . De musical is trouwens errug leuk, had ik eigenlijk niet verwacht. ik ga volgende week maandag voor een intake naar een trauma psych. Ik slaap s'nachts namelijk steeds slechter. Ik denk dat het ook geen kwaad kan om het in ieder geval te proberen. Het is toch een trauma geweest die bevalling en alles wat daarna kwam. Baat het niet schaadt het niet. Zodra ik onder behandeling ben zal ik je laten weten of het wat is. Jeetje is je schoonzus zwanger, dat valt ook niet mee he. Het is een dubbel gevoel denk ik? Denk wel dat het makkelijker is als jij dadelijk weer 12 weken zwanger bent.
heeft er hier eigenlijk iemand hulp van een psych? Ik zit thuis door stress zat me hele rug en nek vast dus ben ik naar de giropractoe geweest die heeft gekraakt normaal doet dat geen zeer maar nu wel poeh ik hoop dat het nu beter word. Gizje balen dat er nog weefsel zit maar gelukkig is verders alles goed en kwamen er geen gekke dingen uit de obductie. Denice leuk dat het jouw oude meubeltjes zijn wij hebben een wieg gekocht en diega ik ook bewaren voor hopelijk de volgende generatie. Sanja je bent blij voor je schoonzus maar het steekt wel en dat is begrijpelijk. Wat bij mij helpt in dit soort situaties is ik mag dit straks nog meemaken ik hou het nog te goed zeg maar. Linnie leuk naar de musical mij lijkt legally blond wel leuk om naar toe te gaan. jij krijgt dus hulp ben benieuwd of dat helpt ga je alleen of met je man? Kwa geslacht ik voel me af en toe heel schuldig omdat ik niet gelijk blij kon zijn toen ik hoorde dat het een jongetje was.Heel gek maar ik ben veel onzekerder met jongetjes in de toekomst dan met meisjes. Het hielp al toen ik hele leuke kleertjes ging kopen had ook bijna al hele stoere schoentjes gekocht. Fijn dat je vriendin je begrijpt en lekker mee huilde dat helpt nog beter dan woorden.... Ik heb trouwens al mijn hele leven een gevoel dat ik een tweeling ga krijgen en dat gevoel is alleen maar sterker geworden sinds dit is gebeurt gek he.
Zo mijn eerste werkdag zit erop. Heb een beetje de mail gechekt en mijn uurtjes ingevoerd. Volgende week moet ik 2x 4 uur werken. Gizje gelukkig is alles goed! En praat je er best positief over. Wel jammer dat er nog iets zit, maar wat je zelf zegt als dat weg weg is voor het echie. Wel balen van je leidinggevende, misschien een keer een goed gesprek met hem over hoe jij het vindt gaan en wat je voelt. Sanja mijn schoonzus heeft een beebje van 10 weken. Ben afgelopen zondag even langs geweest en dan heb ik het best moeilijk ook op de manier waarop alles is gegaan. Wij hadden verteld dat we zwanger waren met 14 weken en zij zijn gelijk daarna zwanger geworden. Terwijl ze zeiden dat ze nog wilden wachten?! Linnie lijkt me best moeilijk ook die feestdagen. Wij doen er niks aan ik zet zelfs geen kerstboom, maar jij hebt nog een dochtertje en dan is het voor haar wel feest. Goed van je dat je hulp zoekt heb ik ook gehad en bij mij heeft het wel geholpen met de medicijnen die ik had(themazepan en seroxat). Wuppie ik heb hulp gehad en bij mij heeft het wel geholpen. Je kan er lekker je hart luchten en ze hebben ook wel goede adviezen. Zit het in de familie van die tweelingen? Mijn vriend zei laatst dat hij het ook wel leuk zou vinden.
Ja Linnie, ik hoop ook dat ik iig weer zwanger ben wanneer zij moet bevallen. Niemand vind het natuurlijk gek dat je dan emo wordt maar toch. Ik heb ook zoiets van het is hun geluk en ik wil dat niet verpesten met onze ellende. Ik heb trouwens geen hulp maar soms denk ik wel eens dat ik met mijn gedachtes wel rijp ben voor de psych.. Niet naar bedoeld hoor Linnie begrijp me niet verkeerd. Ik vind het heel goed dat je hulp zoekt. En wat de tweelingen betreft. Mijn oma is dus een tweeling en ik ben daar dus echt reuze bang voor. alletwee de keren was ik opgelucht toen het er maar een bleek te zijn. Nu zou het nog vervelender zijn omdat dat de kans op HELLP en PE ook weer vergroot. Denice, fijn dat dag 1 er op zit. En ik zie ook op tegen de feestdagen hoor. Mijn schoonzus voelt zich schuldig omdat ze toen wij zwanger waren een tikkie jaloers was omdat het bij ons zo snel ging en bij haar een poos geduurt heeft.
Wuppie zou fijn zijn als het een tweeling is. Vergis je niet in je gevoel, jij weet vast ook wel dat dit sterker is dan ooit tevoren. Dat is iets wat we toch geleerd hebben uit deze situatie. Ik zou zelf blij zijn met een tweeling. Maar in het geval van sanja is dit natuurlijk anders. Ben benieuwd Wuppie! Denice ik heb geen dochertje hoor. Ja ze is wel bij ons maar niet lichamelijk helaas. Ik geloof zelf erg dat ze gewoon bij ons is. Eens in de zoveel tijd bezoek ik een medium. Dus ja die zei dat onze dochter het leuk vind de feestdagen. Dus ja daar doe ik het dan voor. MAar helaas kan ik er niet voelen, spreken of vasthouden. Maar het gevoel dat ze er is, is er wel. Fijn dat je eerste werkdag er op zit, viel mee dus? Ik moet volgende week, echt geen zin in. Sanja snap wat je bedoelt hoor. Bij mij zijn de gedachten soms ook zo extreem. Ik ben zeker wel rijp voor hulp! Ik hoop dat het helpt, want die gevoelens zijn echt niet leuk zo. Ik hoop echt dat we allemaal snel zwanger zijn. Kan niet wachten om met jullie te kletsen en te zeuren over onze zwangerschapskwaaltjes. Kan niet wachten tot ik typ hoe misselijk ik boven de pot hang. Voorlopig is hier nog steeds geen menstruatie te bekennen . Vanochtend test gedaan maar negatief. Snap er niets van. Geduld hebben dat is alles wat we kunnen doen. Ga maar weer eens een biefstuk bakken en een wijntje drinken.
Linnie SORRY heb me vergist met wuppie. Ik heb zelf ook het gevoel dat Delano bij ons is en zit vaak te denken om naar een medium te gaan, maar durf de stap niet te zetten. Balen dat je nog niet ongi bent bij duurde het ook 2 dagen langer dan 4 weken. Het werken viel zeker mee, maar waren ook maar 2 uurtjes en volgende week dus 2x 4 uur. Vindt het wel fijn dat het zo langzaam gaat, want dan kunnen de honden ook weer wennen. Geniet maar lekker van je biefstuk en wijntje!
@linnie: Wat balen dat je zo slecht slaapt. Dan zou ik ook hulp gaan zoeken hoor. Ik heb zelf geen hulp (alleen contact met andere vrouwen die een gewenste zwangerschap hebben beeindigd), maar mocht ik voelen dat mijn verdriet omslaat in een depressie dan zal ik zeker naar een spych. gaan. Helaas heb ik hier al ervaring mee, maar het heeft toen enorm geholpen @denice: En hoe heb je het werken ervaren? Vond je ook de blikken van je collega's moeilijker dan het werken zelf? @wuppie:Ik heb dus alleen lotgenoten waar ik veel steun aan heb. Voor nu vind ik dat genoeg. Wat tweelingen betreft... Hier heb ik ook al mijn hele leven het gevoel dat ik een tweeling ga krijgen. Mijn oma komt uit een gezin met 3 tweelingen. En het sloeg altijd 1 generatie over. Helaas hebben mijn neven/nichten en zus allemaal geen tweeling gekregen. Dus wat dat betreft is de kans dus klein. Lijkt me wel erg leuk @Sanja:Ik kan me voorstellen dat je nu helemaal bang bent om een tweeling te krijgen met HELLP en PE. Maar ik neem aan dat je ook veel beter in de gaten zou worden gehouden vanaf het begin een volgende zwangerschap. Misschien stelt dat je een beetje gerust. Maar laten we hopen dat je snel zwanger bent van een gezonde 1ling
@ Denice geeft niet hoor!! Waar ben je precies bang voor? Als je een goed medium kent via via dan zou je daar gewoon naar toe kunnen toch? Ze zeggen nooit de dingen die je niet wil horen hoor. Zo heeft het medium voor mijn bevalling ook niets gezegd over de bevalling. Het kindje zou gezond zijn, ja dat klopte. Maar dat ze het niet zou overleven ja dat kan en mag een medium niet weten. Zo ga ik 3 dec. naar Derek Oglive, misschien wordt het wat. Misschien ook iets voor jou. Kans dat je er uit wordt gepikt is vrij klein maar dan kan je een kijkje nemen. Fijn gevoel he dat je kind toch bij je is. Zo ging ik vandaag naar de Dierentuin, het was echt rot weer. In de ochtend was het nog droog maar later begon het te regenen. Net toen we vanuit een binnenhal naar buiten wilde begon het te regenen. Geen paraplu niets bij me ligt er precies daar op een bankje een paraplu met een bruin beertje erop. Een echt kinderparaplu. Dan moet ik hard lachen en bedank ik onze dochter. Toeval bestaat voor mij niet meer sinds mijn bevalling. Maar goed ik zal het er niet teveel over hebben. Ja fijn dat je het mag opbouwen. Ik heb dat ook gezegd tegen mijn leidinggevende. Zo gaat er een arbo arts een plan ook opstellen. Allemaal dankzij jullie, ik dacht dat ik alweer snel aan de bak moest. DAarnaast heb ik ook een fijne leidinggevende. Mijn biefstuk en wijn was trouwens heeeeeeerlijk!!!! Gizje fijn om te horen dat de hulp bij jou heeft geholpen. Ik ga gewoon alles aanpakken wat ik kan om weer vrolijk in het leven te staan. Al zal een hoop verdriet helaas bij ons horen. Eigenlijk is jouw kans juist groter om een tweeling te krijgen. Juist omdat je neven en nichten geen tweeling kregen. Wel dacht ik dat een tweeling bij de vader in de gene moet zitten, maar dat weet ik niet zeker. Hopen maar! Maar 1 gezond levend kindje zou al heel fijn zijn. Lijkt mij ook erg leuk. Al is het wel veel werk volgens mij.
Hoi meiden, Nou dag 1 van de cyclus is een feit. Zou dus net mooi uit komen. volgende week zkh en een dag of 10 daarna een poging wagen en als klap op de vuurpijl een positieve test op de uitgerekende datum... Maak mezelf alweer helemaal blij in mn gedachten. Had mezelf wel aangemeld bij lieve engeltjes maar vond dat niks hoor al die mail. Ik snapte er niks van, ben er dus meegestopt. Voordeel daarvan is wel dat niet de hele wereld mee kan lezen en dat kan hier wel. We zetten toch best persoonlijke dingen neer. Linnie, grappig van die plu. Toeval bestaat niet zeggen ze... toch? Wel lekker dat je nog even van die leuke dingen doet voor je weer aan de slag moet!
Linnie fijn om te lezen dat jij goede ervaringen ermee hebt. Ik ben bang om te horen dat Delano bang en alleen is, dat we de behandeling door hadden moeten zetten of dat het nog te vroeg is voor een brusje. Derek zat ik ook aan te denken om te gaan, misschien toch maar even kijken. Wat jij zegt toeval bestaat niet, wel leuk om te lezen hoor dus je mag daar best over schrijven hoor. Goed van je dat je leuke uitstapjes maakt geeft denk ik wel een beetje afleiding. Ik eet sinds deze week geen biefstuk enzo meer (alleen dat stomme gerook) want je weet maar nooit. Gizje op mijn werk ging het best wel, ben al een keertje geweest om een rondje te doen en fototjes te laten zien zodat ze ook vragen konden stellen en niet met z'n allen naar mij kwamen. Misschien heb je dan wel kans op een tweeling. Sanja wat fijn dat je weer een cyclus hebt dit is denk ik 1 van weinige keren dat je blij bent met je ongi. Wat Linnie zegt toeval bestaat niet en als het gaat zoals jij schrijft zou geweldig zijn. Ik heb ook gekeken bij lieve engeltjes, maar snapte er ook niks van en vond het niet mijn ding. Denkt dat het wel mee valt met meelezers in dit clubje. Wuppie bij mij helpt het om hier lekker mee te schrijven en te vertellen wat ik allemaal voel en mee maak, want wij snappen elkaar. Vandaag weer een flinke huil bui gehad en dan ga ik al zijn fototjes weer bekijken en even naar zijn kamer.
hihi biefstuk dag was het hier ook weer vandaag heerlijk morgen filet american Denice oma was een tweeling en ikzelf was er ook een (tijdens de zwangerschap mis gegaan) het blijft in me hoofd zitten en zal niet verbaasd zijn. Gizje bij jou zit het dus ook in de familie lijkt mij trouwens ook leuk. Jij bent dus al bekent met depressie mischien herken je het daarom ook wel mocht het weer die kant opgaan. Sanja alles klopt dus voor deze ronde likt me mooi ik duim. Linnie ik kan ook niet wachten tot we hier mogen zeuren over zwangerschapkwaaltjes. Mooie gebeurtenis van dat paraplutje geloof ook niet in toeval. Fijn dat je ook een opstartplan krijgt, dit topic helpt mij ook om me wat minder gek te voelen en wat beter om te gaan met moeilijke dagen en situaties. Ik wacht dit jaar nog af eerst deze maand over en dan december als het dan niet beter gaat zoek ik hulp.Heb wel wat meer uitgesproken dat ik deze maand toch wel heel moeilijk vind en dat is het van oja ja begrijpelijk. Word dus in de gaten gehouden.
Ook wij willen niets liever als weer zwanger worden. Wij hebben ons zoontje Jesse vorig jaar december een week na zijn geboorte plotseling verloren. We zijn nu vanaf eind april bezig,maar het mag nog niet lukken. Denk dat mijn lichaam er nog niet aan toe is. Liefs Melanie,de trotse mama van onze Jesse*
Sanja wat fijn!!!!!!!!!!!!!!!! ben eigenlijk wel een beetje jaloers hoor. Ik hoop ook zo op een menstruatie. Ik snap er niets meer van!! Maar goed ik wacht geduldig af. Fijn dat je nu in ieder geval weer aan de klus kan. En hoe bijzonder zou het zijn om op je uitgerekende datum weer zwanger te zijn. Ga maar goed je best doen, benen in de lucht he minstens 20 minuten 8). Denice ja dan zou Derek ind een goed opstapje zijn. Ik denk ook bij ieder glas wijn zou ik dat nou wel doen. Maar ja er is natuurlijk niets te zeggen omdat ik nog helemaal geen idee heb van mijn cyclus. Wel heb ik wat dingen opgeschreven. Zo had ik vorige week vrijdag enorme steken in mijn lies. Nu vandaag heeeeeeeel kleinietsiepietsie roze. Maar ja als je iets wilt zien dan is het er vaak ineens. Gisteren een ovu test gedaan en die was positief. Maar ik vertrouw die dingen niet. We wachten weer geduldig af. In ieder geval begin dec weer naar de gyn. Hopelijk weet ik dan meer. Vorig jaar teste ik positief op 12 12 2009. Dus wie weet dit jaar ook weer. Fijn dat je even lekker een potje kan huilen. Dat lucht soms erg op he. Op het moment dat je huilt denk je dat het nooit meer goed komt. Maar dan toch kan het zijn dat je een uur later al weer aan het lachen bent. Leuke dingen doen helpt inderdaad. Wuppie geniet van je Filet!! Lekker he, zolang het nog kan!! Ook ik merk dat ik een hoop steun haal uit dit topic. Ik praat zelfs over jullie tegen sommige mensen. Ik noem jullie (bij)naam dan niet hoor. Maar ik vertel dan wel dat ik zoveel steun heb om met vrouwen te praten die hetzelfde voelen. Zelfs de gyn heb ik verteld dat alleen wij kunnen voorstellen hoe je, je nu voelt en wanneer je weer zwanger wilt zijn. Nou wij in ieder geval liever gisteren dan vandaag. Goed dat je, jezelf in de gaten houd. Hulp zoeken kan dan ind. geen kwaad. Lieve engeltjes is het ook niet voor mij. Ook ik denk soms dat er mensen mee lezen, misschien wel bekende. Maar ja dat houd je toch niet tegen. Ja of we moeten zelf alles per e-mail doen, soort verzamel mail ofzo. Maar volgens mij valt het wel mee. Ik ga op kraambezoek, lekker kroelen met een bewegende baby, ow wat is dat heerlijk ik verlang er zelf ook zo naar. Maar er komt een dag.....
Welkom Melanie!! Jeetje dat is ook niet echt fijn he als het dan niet snel lukt. Ind. misschien dat je lichaam er nog niet klaar voor is. Is je cyclus wel regelmatig enzo? Klets maar gezellig mee hoor, samen komen we er wel!!
Hihi Linnie ik was vandaag in de klas en ging hier even spieken en moest wel lachen hoor om je bericht. Ik had het daar pas nog met een collega over die al 2 jaar bezig is om zwanger te worden. Melanie welkom hier! En wat een schattig foto'tje. Gezellig dat je mee komt kletsen. Al is de reden dat je dat doet natuurlijk niet zo leuk. Alweer bijna een jaar geleden. Wat zal december voor jou ook een rotmaand zijn. Hopelijk met een klein lichtpuntje!!! Denice, wanneer kan jij testen?
Welkom melanie, Wat balen dat het niet wil lukken tot nu toe. Kan me voorstellen dat je daar flink van baalt. Klets lekker mee hier, het is prettig om tegen meiden aan te kletsen die je begrijpen en allemaal dezelfde wens hebben. Weer zwanger worden van ene gezond kindje @Sanja: Wat lekker dan dat je snel weer aan de klus kan. Hopelijk geeft het zkh ook groen licht voor jullie! Lieve engeltjes heb ik ook geen ervaring mee, ik heb wel de site en verhalen gelezen enzo. Ik denk dat ik hier vanavond eens een fles wijn oid open ga trekken. Aangezien ik toch nog even niet mag zwanger worden. Gister avond zouden we de stad in gaan om 11/11 te vieren (ben import brabo, maar ben goed aan het inburgeren) en lekker aan de borrel gaan. Maar het stormde zo erg dat we maar thuis zijn gebleven. Kan net zo goed even genieten van wat nog mag denk ik nu maar Nu ga ik maar eens eenn sollicitatie brief schrijven. Vriendin van me heeft haar baan opgezegd en mij als vervanger voorgesteld. Het is een stapje terug qua werkzaamheden(wat ik even fijn zou vinden), maar wel om de hoek. Dus echt ideaal, dus we gaan maar even een vrief schrijven
Melanie welkom hier! Balen dat het niet wil. Was dat ook bij je eerste zwangerschap? Klets maar lekker mee! Linnie hoop zo voor je dat het door zet! Kan jij ook weer aan de klus en wie weet test je 12-12 wel weer positief. Een potje huilen af en toe lucht echt op! En inderdaad wat jij zegt een uur later lach ik weer om de honden ofzo. Ik drink nooit wijn enz. vind het niet lekker, maar kan begrijpen dat je daar nu nog lekker van geniet, want binnenkort kan het niet meer. Sanja ik kan op 19-11 testen, maar dat hou ik echt niet vol dus ga ik 18-11 testen nog 6 dagen! Hoe verliep je cyclus normaal? Bij mij was de eerste cyclus 28 dg de tweede 30dg en de derde 28dg en normaal is voor mij 28dg. Gizje lekker genieten nu het nog kan! Wat spannend die functie vrij van je vriendin maak maar een goede brief en wie weet! Hoop het wel voor je en om de hoek is helemaal super! Morgen hebben weer een show met de honden ben best een beetje zenuwachtig.
Sanja blij dat je weer even hebt kunnen lachen. Het is een fabeltje zeggen ze, maar wel een logisch bedacht fabeltje. Zo raden ze ook aan dat je na je man moet komen hier geloof ik dan wel weer in. hahhaha waar hebben we het over he. Ook niet leuk zeg als je twee jaar bezig bent en het lukt niet pfffff hoop dat dit ons allemaal bespaard blijft. Gizje dat wordt vast een goeie brief als je die schrijft tijdens het drinken van wijn. Wordt je lekker los van! Zonder gekkigheid wat een lieve vriendin. Zal je vast goed doen. Ook een nieuwe rustigere baan zal lekker zijn voor je. Denice Ik hoop ook dat het doorzet, zodra ik maar iets weet zijn jullie de eerste na mijn man dan die het weten. Gisteren heb ik ook echt zo hard gehuild niet normaal meer. Ik had zo'n pijn in mijn buik en aan mijn hart. ik bleef huilen, ik had er gewoon hoofdpijn van. Ik ben op haar kamertje gaan zitten met een omslagdeken tegen mij aan. Ik heb alles er even lekker uit gegooid. Vannacht heb ik over haar gedroomd, ow was zo heerlijk om met haar te kletsen in die droom. Nog 5 dagen Denice!!!! Ow ik hoop het zo voor je. Succes met je honden. Ik ga even naar het de begraafplaats toe. Even een kaarsje branden bij het plekje van mijn dochter. Ik hoorde net dat er een kindje bij is gekomen. Jeetje wat doet dat pijn, leef zo met die mensen mee. Iedereen fijn weekend nog verder.
Yeeeeeeeeessssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!! Nena is beste geworden van alle(72) honden BOB(Best of Breed) heet dat! Ben echt zo blij en trots!!!!!!!! Hab dit echt niet verwacht!! Denk dat Delano een beetje heeft geholpen!!!! Zo wilde dit even met jullie delen!!!
Denice gefeliciteerd met het behalen van jullie overwinning. Is dit jullie jongste hond? wat een plaatje zeg heb ook wel een zwak voor dit ras ze zijn zo lief,ook voor kinderen. Gizje ik hoop dat de sollictatie goed gaat en je de baan krijgt. En geniet van je fles wijn. Linnie mooie datum om positief te testten. Ik ken het dat je emo word als je pijn heb lekker laten gaan. Oh weer een kindje erbij wat erg grijpt mij ook zo aan als ik het hoor. Melanie Wij hebben allemaal een hele grote wens de zelfde als jij. Als je wil babbel je lekker mee het helpt om je ei zo kwijt te kunnen. Heeft het lang geduurd voordat je zwanger werd? Hier gaat het iets beter kwa rug gister naar sinterklaas geweest meisje vond het geweldig