wanneer weer zwanger worden

Discussion in 'Vlinder clubs' started by sanja, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gizje

Gizje Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    1,661
    0
    0
    He meiden,

Ik heb alles even vluchtig doorgelezen en zal later wat uitgebreider reageren.

Sanja: wat vreselijk dat ze geen hartje zagen kloppen, ik ga heel hard voor je duimen dat het misschien toch nog goed is morgen.

Ben net terug van vakantie, hadden we echt even nodig. Maar ben ook blij dat we weer thuis zijn:)

2. Sanja, heel veel sterkte en succes vandaag!!

3. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    1,817
    10
    38
    Sanja heeeeeeel veel succes vandaag ik duim voor jullie dat alles goed is.

Wat een sportief topic zijn we aan het worden met al dat sporten en afvallen ook hier inmiddels 7kilo kwijt en weer het gewicht van voor de zwangerschap van Sophie echt heerlijk. Hardlopen gaat dan ook goed heel verslavend.

Gizje welkom terug uitgerust en wel.

Denice hoop dat je moeder snel een beetje omdraait zodat niet alle zorgen op jullie schouders komen.

Verjaardag was super ze is harstikke verwend en het springkusseno was weer een groot succes. Had koekiemonster cupcakes gemaakt die zal ik wel een posten waren zo leuk geworden. Verders veel complimentjes gehad over de slanke lijn dus dat gaf een goed gevoel.
    Maakte het weer een beetje goed dat er ook een kleine baby was en een dikke buik.

4. Wuppie, jeetje jij ook al zo aan de lijn! Wordt inderdaad wel een heel gezond topic zo;):D

Nog gefeliciteerd met je kleine, grote meis! Leuk dat haar verjaardag zo'n succes was! En wat een heerlijk weer hebben jullie gehad!

Hoe gaat het verder met je? Al bij de gyn geweest voor eventuele onderzoeken of laat je het rusten?

5. Oh ja en ben benieuwd naar de foto's!:)

6. sanja

sanja Actief lid

Oct 8, 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pff al die kilootjes die jullie maar verliezen, had er van de week nog een discussie met mn moeder over dat het tijd werd dat ik er ook weer eens wat aan ging doen. Heb er nu ook weer gewoon 1,5 aan zitten eten en waarschijnlijk helemaal voor niks. Ik werd een beetje boos en zei dat dat lastig gaat als je al bijna een jaar niet lekker in je vel zit.

Zit behoorlijk in de stress iedereen om me heen praat me maar goede moed in terwijl ikzelf zeker weet dat het mis is, hoop zo dat ik het mis heb en dat ik vanavond van jullie beeldscherm afspat met een superblije boodschap!!

Gizje, ik ben benieuwd naar je reisverslag?? Al reacties op je brieven?

7. Sanja, hoe laat mag je vandaag?

Enne...niks aantrekken van de opmerkingen van je moeder hoor! Je hebt wel even wat anders aan je hoofd...! Sterkte meis!

8. Linnie82

Linnie82 Actief lid

Oct 14, 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sanja ik denk aan je. Heel veel sterkte zal voor je duimen. Enne moed houden kan niet altijd soms helpt realistisch denken ook goed al is het puur uit zelfbescherming en geloof me door de situatie met evi weet ik heel goed hoe je je voelt en tussen hoop en vrees leven is vreselijk moeilijk dus sterkte en hopelijk weet je snel weer waar je aan toe bent. Dikke knuffel

9. Gizje

Gizje Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    1,661
    0
    0
    Heb vanochtend bij de vk een potje zitten janken. Ze kon hier ook de hartslag niet vinden, dus het echo apparaat aan en toen zagen we gelukkig wel gespartel en konden we de hartslag goed horen.
    Ik moest zo huilen, zeker door Sanja d'r berichtje wat ik gister pas las. M'n baarmoeder ligt gewoon ver naar achter en met een extra isolerende laag ertussen is het dan soms niet te horen.

Nu merkte is voor het eerst pas hoe onzeker ik eigenlijk ben. Elke controle ben ik gewoon bang dat er wat mis is. Toch probeer ik er van te genieten en dat lukt ook wel meestal.

Sanja: Heel veel sterkte en succes vanmiddag. En idd niet naar je moeder luisteren. Heb hier ook zo'n vader die altijd over het gewicht van mij en m'n zus zat te zeuren. Het werkt juist andersom, we gingen er meer van eten.
    Nog geen positieve reacties op brieven ontvangen helaas. Morgen een rondje uitzendbureau's doen hier.

Wuppie: nog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter :)
    Lekker hoor dat je zo afgevallen bent. Ik ben van plan om dagelijks een flink stuk te gaan wandelen nu ik thuis zit, echt lijnen mag nu niet maar ik kan wel proberen wat fitter te worden.

Linnie: Hoe gaat het met je, begin je al te groeien? Hier zie ik zelf wel verschil,maar niet enorm.

Denice: Hoe is het met jou? Wat problemen met familie lees ik? Hopelijk lost dat een beetje op.

Wat is iedereen toch heerlijk aan het afvallen zeg. Ben jaloers. Na de zwangerschap ga ik ook drastisch ertegenaan.

10. Linnie82

Linnie82 Actief lid

Oct 14, 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ow gizje wat is dat schrikken!! Ik herken je gevoel enorm ook ik merk dat ik onzekerder ben. Maar merk wel dat na iedere controle het steeds beter gaat. Hoe was je vakantie verder mooi weer gehad? Fijn dat t jullie goed heeft gedaan. Ik heb afgelopen week een groeispurt gehad iedereen ziet t ook. Maar toch kan ik mijn eigen kleding nog aan. Het groeit anders dan bij mijn dochter meer naar voren. Bij mojn dochter was ik echt rond. Ben nu puntiger haha. Enne als jij gaat dieten doe ikmet je mee

wuppie gefeli met je dochter en lekker cupcakes.

11. sanja

sanja Actief lid

Oct 8, 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh meiden....Mijn kindje heeft echt een paar beschermengeltjes!!! Het hartje kloptje het was zo mooi!! :) Kon en kan het gewoon nog steeds niet geloven. Volgens de metingen ben ik nu 7 weken en 4 dagen zwanger, wat dus wel appart is want vorige week volgens meting 5 + 4 De gyn vond het dus wel gek dat vorige week het hartje nog niet klopte :( Maar goed dit zal wel een zwangerschap worden van de ene emotie vliegend in de andere. We hebben over 2 weken een nieuwe afspraak om te kijken hoe het er dan voor staat....Wat een dag wat een dag en ook vandaag met tranen in mn ogen het ziekenhuis uit maar dit keer kon het me geen reet schelen! :D

12. WHAAAA Sanja!!! Helemaal SUPER!!!!!! WAUW!! GEniet ervan meis!!! Ben zooo blij voor je!!!

13. Linnie82

Linnie82 Actief lid

Oct 14, 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    O MIJN GOD!!!!!!!!!!!

BIZARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!! Echt een wonder en zeker het vieren waard. Ik ben zo, zo zo zo blij voor jullie!!!!!!!!!!!

Echt een lesje voor mij ook om altijd positief te blijven, dat zal vanaf nu ook wat makkelijker gaan. Bedankt dat je me weer even deze les heb laten leren baby en Sanja ik heb echt een spiegel voor gekregen. Jouw situatie heeft mijn situatie doen inzien en ik heb nu direct weer meer vertrouwen. Bedankt. Maar genoeg over mij het is nu sanja en baby tijd en familie natuurlijk. Was je moeder er nu ook bij? Ik hoop zo dat ze dit mooie moment heeft mogen mee maken.

Een hele dikke dikke kus van ons!!

14. Gizje

Gizje Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    1,661
    0
    0
    Wat geweldig Sanja :D, je bent zo in m'n gedachten geweest vandaag en ik heb enorm voor je zitten duimen.

Echt geweldig nieuws, geniet er van samen met je man!

15. sanja

sanja Actief lid

Oct 8, 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pfff Ik ben ook zo blij!!!!

Linnie het is idd een lesje ook voor mij hoor, voel me best een beetje schuldig dat ik de moed had opgegeven Maar weet wel dat dat gewoon eens stukje zelfbescherming was. Vandaag was manlief mee en die zat naast me te snikken tijdens de echo. Heb mn moeder wel gelijk gebeld en dat zorgde voor de natte oogjes bij het verlaten van het zh

Het mooie vond ik nog dat de gyn zei: "ojee dan ben je op 5 dec uitgerekend" Waarop ik echt zoiets had van en... dus.... Is daar iets mis mee dan. Ik vroeg haar waar ik kon tekenen! Maar helaas deed ze daar niet aan!

Gizje voor jou ook schrikken meid maar gelukkig alles goed. Hoever ben jij nu? Jij ging toch ook voor de combitest? Heb je die inmiddels al gehad?

16. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    1,817
    10
    38
    Sanja gefeliciteerd je beschermengeltje heeft jullie mooi geholpen.
    Wat een reactie van de gyn op 5december wat boeit dat nou.

Gizje kan de spanning v ielen die je gehad heb heb dit ook gehad met Sophie duurde wel 5minuten voor ze hem vond anders moesten we naar het ziekenhuis. Gelukkig had ze zelf een echo.

17. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ooooh Sanja wat een geweldig nieuws haha! Zit hier helemaal te stuiteren voor jullie, wow! Onze engeltjes hebben vast hun krachten gebundeld :D Mogen ze vaker doen :)

Gizje, he wat een schrik zeg. Gelukkig is alles goed, maar man wat een angst op zo'n moment he pfff.

18. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    2,112
    263
    83
    @ Sanja!!! Gefeliciteerd! Lees het forum regelmatig en zag je verondrustende berictje vorige week! Ben super blij dat ik nu het goede nieuws lees!

Ik ben echt super blij voor jou dat ze het hartje nu wel zagen en dat het natuurlijk volop klopte! Het zal een week van veel spanning zijn geweest! Ik hoop dat het vanaf nu lukt om een beetje te gaan genieten!

19. Patatje

Patatje Bekend lid

Jan 1, 2011
    768
    0
    16
    Werken met kinderen van 0 tot 4 jaar, in de kinder
    Joepie Sanja! Gefeliciteerd!
    Ik voelde al die tijd dat het goed zat, maar je was zo overtuigd ;). Ach ja, achteraf is makkelijk praten ;).
    Ben zo blij voor jullie! Je was de eerste waar ik aandacht vanochtend :).
    En nu zo veel mogelijk genieten!

Dikke kus

20. Frenzy, volgens mij heb jij een hele mooie handtekening, ik kan m helaas alleen niet goed zien/lezen..

Share This Page