Hee meiden, Dank jullie voor jullie berichtjes! Ik heb deze week niet echt mijn week geloof ik.. Ik ben gister gebeld door de gynaecoloog en ik dacht (was ook afgesproken) dat ik de uitslag zou krijgen van de miskraam.. maar er was niks onderzocht!! We weten nu dus niet wat de oorzaak is geweest.. Wij zelf denken wel dat ons kindje een groeiachterstand had.. want ik ben in totaal 2,5 weken terug gezet.. dus ipv 13,5 week was ik dus toch die 16 weken.. De gynaecoloog die ons de dag vd miskraam hielp beaamde ook dat dit mogelijk is en dat het dan een chromosoom afwijking is. En dat het vaker voorkomt.? We hebben gezien dat we een jongetje zouden krijgen.. Sem* Hij zag er erg mooi uit! Helemaal compleet.. hoefde alleen nog maar te groeien.. We hebben Sem s'avonds samen begraven en staat bij ons thuis.. Vindt het erg fijn om hem bij me te hebben.. Ben vandaag naar mijn huisarts geweest.. want heb een schildklier probleem en heb vd week mn bloed laten prikken en zou de uitslagen krijgen.. nu slik ik teveel medicijnen en moet ik minderen.. nu moet ik over een maand mn bloed weer laten prikken en terug komen.. Dus wordt nog een maand wachten..(wil ik helemaaal niet.. @#%) Ik weet ook niet echt wat ik van het gesprek moet vinden.. (even een korte uitleg.. ik ben vorige week overgestapt naar een andere HA.. ik zat nog bij mijn HA in mijn vorige woonplaats ondat we met mn schildklier waarde's bezig waren en ik graag zwanger wilde worden en het mij niet goed leek om in zo'n proces over te stappen.. maar deze HA had al paar rare fouten gemaakt en ook tijdens mn zwangerschap.. op aanrade van mn vk heb ik een andere HA gezocht.. ) Alleen weet niet zo goed wat ik van deze man moet vinden.. Ik zal straks eens overleggen met mn vriend wat hij er van vindt.. Ik heb van de week voor het eerst gewerkt.. ook dat ging niet zo goed.. begon met een calamiteit en zag een collega van een andere instelling.. zij zou 2 weken verder zijn dan dat ik was.. en zij had al een buikje.. pff.. erg moeilijk en confronterend.. Heb die dag ook weer meerdere malen gehuild.. ben na mn werk naar mn moeder gegaan om daar alles er uit te gooien en daarna vervolgens de hele dag te slapen.. ik was kapot! Denk dat het toch te vroeg was.. Ik wil met mn manager overleggen wat nu te doen.. want ik zie het echt niet zitten om volgende week weer volledig te gaan werken.. Bah.. ik baal.. ik wil dit allemaal niet.. heb echt een baal moment.. komt ook nog bij dat ik tegen mn vriend (of iemand vertrouwds) aan wil hangen en me klote wil voelen en die is er niet.. Ik ga even afleiding proberen te zoeken.. zal straks mn naam enzo bij het lijstje bijvoegen.. Jullie hebben zelf bij het lijstje geschreven wat je neer wilde zetten?! Welke dagen enz. tot snel meiden.. Liefss
Wat een opluchting, Gizje! Heerlijk dat alles er tot nu toe goed uitziet. En wat een eigenwijsje met die beentjes bij elkaar en de navelstreng ervoor hihi Nou zeg Draak, da's ook stom van het zkh dat ze hem niet onderzocht hebben?! Nu weet je nog niks. Gaan ze dat nog wel doen of kan dat niet meer? Fijn dat Sem* nu dicht bij jullie is, al had je dat graag heel anders gezien. Hopelijk komt je vriend snel thuis zodat je kunt knuffelen en je baaldag kunt hebben.
Denice 15-04-2011 Gyn 14-05-2011 Delano 1 jaar 21-06-2011 Delano dag van overlijden 28-07-2011 Uitgerekende datum/verjaardag Denice 32 Linnie 01 04 2011 12 weken echo 11 08 2011 Evi 1 jaar 13 08 2011 Evi dag van overlijden 18 08 2011 Evi begraven 23 09 2011 Linnie jarig 29 Gizje 28 04 2011 GUO 16wk 23 05 2011 GUO 20wk 29 08 2011 Maaike 1 jaar geleden geboren / overleden 30 12 2011 Gizje jarig 29 Polly 08 03 2011 oorspronkelijk uitrekendatum Robin 08 04 2011 NOD 12 08 2011 Polly jarig 35 (OMG) 24 10 2011 Robin was 1 jaar geweest + dag van overlijden 02 11 2011 Robin jaar terug gecremeerd Wuppie 25 01 2011 nod (ongeveer) 20 04 2011 Sophie 3 18 07 2011 Ventje 1 jaar 12 10 2011 wuppie 30. Sanja 14 04 2011 Gyn 10 05 2011 gyn 28 08 2011 Onze Bink 1jaar 15 10 2011 dochterlief 3 20 11 2011 sanja 32 Patatje Mei 2011 Jaar bezig voor brusje 02 05 2011 Afspraak gyn 16 10 2011 Patatje 29 19 11 2011 Dochter zou 2 jaar zijn 25 12 2011 Dochter dag van overlijden 29 12 2011 Dochter dag van crematie Vlinder 10 02 2011 rubbertjes de deur uit! 05 03 2011 NOD?! 12 09 2011 dochter zou 4 jaar zijn geworden 14 09 2011 dochter al 4 jaar begraven 06 10 2011 zoon wordt 3 jaar Marjolein 15 01 2008: Luna* geboren en overleden 28 12 2008: tweede dochtertje geboren maart 2011 ronde 17 voor een brusje Frenzy 02 03 2011: Loek* geboren en overleden 17 03 2011: Loek* Gecremeerd 07 05 2011: NOD?! 09 07 2011: Zou ik uitgerekend zijn van Loek*
Gizje!!! Van harte gefeliciteerd met de goed echo! Lijkt me echt dat je al weet dat er een 'hoop' is uitgesloten, lijkt mij fijn! Draakje helaas welkom hier, maar tevens ook gefeliciteerd met Sem, mooi dat jullie hem goed een plekje hebben kunnen geven. Je verhaal is heel helaas heel herkenbaar. Ik ben 3 maart mijn zoontje verloren, met de 20 weken echo kwam er aan het licht dat ons kindje niet levensvatbaar zou zijn buiten mijn buik. Met 22 weken ben ik bevallen. Nu bijna twee maanden verder zijn we al serieus bezig voor een brusje, het vedriet wat ik heb voor Loek zal er altijd blijven, maar de leegte die het met zich mee heeft gebracht (ik voel me als een moeder zonder kind) vind ik erger. 7 mei is dan ook al mijn NOD, er niet van uitgaande dat het in deze eerste ronde gelijk raak zou zijn. We gaan het zien!
He vlinder84, Nee dat kan niet meer.. dus echt super balen.. want nu maag je je eigen reden van wat het kon zijn.. Vind het echt slecht.. hij bood niet eens excuses aan! De dag van de curretage hebben we ook niet gehoord dat het bijv. niet kon ofzo (het onderzoeken|) en hebben ze gezegd van dan wordt u gebeld voor de uitslag van wat de evt. reden kan zijn.. ze hebben wel verteld dat het kan zijn dat er niks uit komt.. maar dan weet je dat het iig onderzocht is.. dat is nu niet eens gebeurd..! Ik ga zo mn vriend bellen hoe laat die denkt thuis te zijn.. soms gaat het een dag(en) goed en dan heb ik echt weer een baaldag..
Pff..het valt me op dat de meeste meiden ook wel ver waren zeg.. verschrikkelijk! Het is altijd super erg..of je nu 6, 20, 30, 40 weken bent.. maar wat ik merkte bij mezelf is dat als je voorbij de 12 weken bent je veiliger voelt en er een mijlpaal voorbij is.. en het echt een klap is als het je dan alsnog overkomt.. Hadden jullie ook dat toen je de miskraam kreeg/ je kindje overleed dat je om je heen het heeel veel hoorde.. ook van mensen waarvan je het niet wist..?! Echt verschrikkelijk.. ik hoop dat niemand dit (nog eens) hoeft mee te maken..
Gizje ow wat een heerlijk nieuws zeg!!! Het extra risico is dat nu uitgesloten? Ziet er mooi uit dus, fijn hoor heb je al meer vertrouwen? He jammer dat je t geslacht niet weet, maar goed het belangrijkste weet je nu. draak die baaldagen zijn niet leuk. Het wordt minder dat scheelt. Mooi een plekje bij jullie thuis. Ik heb vannacht ook weer effe een huilbui gehad. Van de week liep ik hier in t winkelcentrum en ineens zag ik overal kindjes in wandelwagens zitten. Ik werd boos dat ik onze dochter nooit op zou zien groeien terwijl ze in mijn gedachten wel verder groeit. Al kan ik alleen maar fantaseren hoe ze eruit zou zien en hoe ze zou klinken. Vind t zo gemeen.... Zo oneerlijk. Ik kon mijn tranen niet kwijt omdat ik nog moest werken. Dus gisterenavond kwam het er alsnog uit. Op het moment zelf dacht ik dat t nooit meer over zou gaan die pijn en t verdriet maar gelukkig ben ik ni weer opgelucht. Het was lang geleden dat wel.
Draak, welkom hier en sterkte met het verlies. Enne rustig aan hoor als je er nog niet aan toe bent om volledig aan het werk te gaan dan ook niet doen hoor. Goed luisteren naar je lichaam. Ik heb een dochter van 2,5 en afgelopen zomer moest ik bevallen omdat ik hellpsyndroom en pe had ons zoontje heeft het niet gered. Na een halfjaar mochten we er weer voor gaan en bij de 2de poging was ik weer zwanger. Ik krijg wel een beetje de zenuwen van jouw verhaal omdat ik ook eerst bijna 3 en nu 1,5 week ben terug gezet. Ik ben nu ruim 8 weken zwanger. Gizje, super zeg!! De eerste stap gezet.... Heb je al een beetje geshopt? Witte pakjes zijn ook heel leuk en grijs dat kan ook voor allebij Denice, Ga je veel veranderen aan het kamertje? Lekker eventje vrij. Kun je even bijtanken. Je hebt ook een lastige maand voor de boeg, trek je het nog? Kan me echt voorstellen dat jullie mannetje nu nog meer door je hoofd spookt. Vlinder Dat wist ik idd nog niet hoor, verloofd...leuk hoor. Zit ook nog steeds (heel geduldig)te wachten!! Linnie, oh vervelend is dat als je je verdriet niet kwijt kan. Dat heb ik ook wel eens. Het is dan echt wachten tot het eruit mag. Ik had het van de week tijdens grays. Ik weet niet of je of iemand anders?? het gezien heeft maar ik zag dat kindje geboren worden, zo klein.... Mn vriend vertrok naar de afzuigkap voor een peuk en ik heb echt zitten brullen. Alle stres van de laatste dagen kwam er uit. Frenzy, leuk dat je het lijstje ook hebt ingevuld. gaan jullie nog wat leuks doen met koninginnendag? Wij doen een rondje dorp waar vanalles (Of eigenlijk niks) te doen is en natuurlijk naar de kermis met dochterlief. Verder rustig aan want er mag natuurlijk niet gedronken worden en op zulke dagen vind ik dat toch lastig hoor, doe het met alle liefde van de wereld maar toch...
Draak wat balen dat ze niks onderzocht hebben. Neem echt de tijd om dit te verwerken hoor! Bij ons is de zw en bevalling helemaal goed gegaan, maar met 5wk ging het dus mis. Toen mensen het wisten van ons kreeg je ook verhalen van mensen die een kindje zijn verloren waarvan je het niet wist. Linnie dat is niet fijn als je je verdriet niet kwijt kan en het later moet laten gaan. Hier ook de laatste tijd weer huil buien, gister heb ik weer alle foto's bekeken van Lanotje en kon het ook niet meer droog houden. Waarom moet ons dit overkomen, waar hebben wij dit aan verdient. Ik zit ook altijd te fantaseren over hoe Lanotje eruit zou zien PFF. Moeilijk allemaal he, maar we slepen elkaar er doorheen! Sanja denk altijd veel aan Lanotje, maar nu extreem veel echt de hele dag door. Nog 2 weken en dan zou hij alweer 1 jaar worden Kan het nu ook niet droog houden. Nee heb niet zo veel aan het kamertje veranderd alleen wat meer bamboe geschilderd en we willen nog gaan kijken voor een fijne stoel om bv te geven. Maar het eerst half jaar ligt hij bij ons op de kamer. Ivo moet morgen werken en mijn vader is jarig dus we gaan niks bijzonders doen. Gizje echt super dat alles er goed uit zag! En over 4wk weer zo'n super echo! Voel je al wat? Frenzy jij ook welkom hier. Spannend hoor 1e ronde alweer.
Denice ja ik herken je gevoel enorm helaas. Zojuist weer een flinke huilbui gehad. Vind het zo oneerlijk. Waarom nou onze kindjes en ook zo plotseling zonder aankondiging. Ik moest zo hard huilen ik had de 3d echo foto erbij gepakt en toen ging ik helemaal. Op die foto ligt ze op haar armpje met haar duim in haar mond. Toen was alles nog goed en lag ze lekker relaxed en veilig in mijn buik. Weet nu ook nog niet of ik wel zo'n echo wil ik denk het niet. ik denk toch dat die huilbuien bij mij komen door al die "feest" dagen. Zo liep ik vorig jaar zwanger te fantaseren dat ik dit jaar met kinderwagen zou lopen. Ook moederdag had ik ingevuld en pasen. Ja dat is allemaal anders gelopen. Ik ga morgen echt niet de drukte en gezelligheid op zoeken. Hopelijk kan ik volgend jaar wel met kinderwagen lopen.... Ik hoop het zo. Vegrijp goed dat je het nu erg moeilijk hebt buiten deze dagen om zou lanotje alweer bijna 1 worden. Meid moet erg aan je denken deze dagen. Ook al is zijn broertke onderweg lanootje blijft ook verder groeien. Daar loop ik nu ook tegen aan. Die leegte is wel minder maar hij blijft wel. Ja het valt niet mee. Wat zeg jij als mensen vragen of het je eerste is? Ik kan haar niet verzwijgrn maar daardoor heb ik wel dat ik het iedere keer moet vertellen denk dat dit er ook voor zorgt dat ik me rotter voel. Meid sterkte. Sanja ook ik heb greys gezien ook ik hield het niet droog. Jeetje wat confronterend he. Hoe voel je je verder?
Moeilijk he, dit soort dagen, Denice Kan me voorstellen dat je heel veel met Lanotje bezig bent en je afvraagt hoe hij er nu uit zou hebben gezien. Dat houdt ook niet op helaas Vandaag zag ik een meisje van een jaar of 3 lopen, met blonde krulletjes. Een beetje de meisjesvariant van onze zoon. Toen sloeg m'n hart ook even een slag over en vraag ik me af of ze er ook zou uit zou hebben gezien. Ik vrees echt dat dit nooit overgaat en vind dat moeilijk te verkroppen. Linnie, ja die dromen he, dat je denkt dat je nu met een kinderwagen buiten had moeten lopen. Dat mensen vertederd de wagen inkijken en jij er gloeiend van trots bij staat. Wat een nachtmerrie wordt het dan opeens En als mensen vragen of het de eerste is, dat ligt er bij mij aan wie het vraagt. Ik blijf dat ook moeilijk vinden. Omdat ik onze dochter niet wil verloochenen door te zeggen dat we 1 kind hebben. Maar aan de andere kant heb ik soms de puf niet om het verhaal uit te gaan leggen. En het is ook best wel privé. Terwijl de meeste mensen het hier wel weten, dus dat scheelt alweer. Sanja, heel geduldig he? hihi ik ook hoor. Het is helemaal niet zo romantisch als het lijkt. We willen alles gewoon geregeld hebben en trouwen is dan het makkelijkst. Het gaat ook geen groot feest worden ofzo. De familie van mijn vriend woont in het buitenland en we hebben nu het geld niet om iedereen over te laten komen. Dus over een paar jaar, als we tien jaar getrouwd zijn ofzo , dan gaan we een groot en romantisch feest geven. Grey's anatomy kijk ik trouwens niet meer, ik kan daar niet meer tegen sinds ons verlies. En schrik me ook helemaal te pletter wanneer zoiets onverwachts voorbij komt. Vind het ook eigenlijk niet kunnen, dat ze daar een sensatieverhaal van maken voor de kijkcijfers. Ik vind het eigenlijk heel kwetsend. Draak, echt belachelijk hoor, ook dat hij niet eens zijn excuses aanbood. De communicatie in zkh zijn soms echt om te huilen. Marjolein, hoe voel jij je? Maandag komt al snel dichterbij, hopelijk krijg je dan goed nieuws! Gizje, hoe ver ben je nu eigenlijk? Wel fijn namelijk dat ze het voor de 20-weken echo al kunnen zien dat het hoofd en ruggetje goed zijn. Dat is bij mijn toch ook de grootste angst. Al blijft de hele zwangerschap meer dan spannend natuurlijk en de kraamtijd ook. Het vertrouwen dat het met onze zoon goed zou komen kwam eigenlijk pas na zijn operatie toen hij anderhalf was. Toen kon ik echt gaan genieten en had ik het vertrouwen dat hij mocht blijven. We hebben vandaag een heerlijke dag gehad. Zijn met de kruidvat actie vandaag gratis naar Duinrell geweest en zoonlief vond het geweldig. Hij heeft bijna de ganse tijd met zijn armpjes in de lucht lachend rond gerend, zo lief. Ben wel echt helemaal bekaf nu, na zo'n dagje merk je hoe oud je bent he haha (ik ben al bijna 27 heur!)
Denice, ook ik kan me echt goed voorstellen dat het nu extra moeilijk voor je is. Ik vond de eerste verjaardag van mn dochter zo speciaal, beleefde ook echt de hele bevalling weer opnieuw en pinkte een traantje weg bij het zingen en de taart. Het idee dat jij dit mee moet maken zonder dat je Lanootje hier van ziet genieten maakt me zo verdrietig dat ik er nu om zit te huilen. Ik hoop dat we je er een beetje doorheen kunnen slepen. Linnie moeilijk hoor, het is voor jullie zo anders ik kan me voorstellen dat je dochter er gewoon bijhoort en dat je dat ook wilt noemen. Zelf heb ik tot nu toe gezecht dat ik wel nog een keer zwanger ben geweest maar dat het tijdens de zwangerschap is misgegaan. Ligt er natuurlijk wel aan wie het is. Vlinder het hoeft van mij ook niet zo groot en romatisch hoor. Maar ik wil wel gevraagd worden! Je had een prima dag uitgekozen voor duinrell. Naar mijn weten is er niet zoveel voor die kleintjes en kunnen ze eigenlijk nergens in, of vergis ik me??
hoi hoi ben ik ook weer moet echt even de rust vinden wil ik hier kunnen schrijven. denice linnie ook hier diezlfde gevoelens vorig jaar was ik zwanger en nu had er een mooi babytje moeten zijn had Sophie een broertje gehad, wat zij helemaal geweldig zou vinden, ze is helemaal babygek. In juli is het een jaar geleden dat ons mannetje geboren is en 2 jaar geleden dat we stopten met de pil 2 jaar alweer dit gedoe om zwanger te worden/blijven en nog niks . weet niet meer wie het schreef maar ook ik heb naar greys gekeken en ook ik hield het niet droog die liedjes ook zo herkenbaar allemaal. Gizje wat mooi dat de eerste guo al een heleboel uitsluit en wat ga je verschrikkelijk hard in je zwangerschap. Vlinder leuk duinerell wij zijn er geweest toen Sophie anderhalf was en toen ging ze al mee in de achtbaan en het zwembad vond ze fantastisch. nog even en dan is het juni. Sanja Duinerell is al heel leuk voor deze leeftijd er zijn leuke muziekshows kwakus kwebbel en een grote speeltuin als je een durfal heb kan ze al mee in de achtbaan. het zwembad is ook heel leuk met golfbad en een waterversnelling en grote glijbanen. Draak helaas ook welkom hier balen dat er geen onderzoek meer gedaan kan worden doe rustig aan de komende tijd anders merk je later dat je een tik krijgt. Patatje ik hoop dat je snel positief nieuws mag komen vertellen je bent zo goed bezig je lichaam gaat vast weer doen wat jij wilt. Hier een beetje tegenstrijdige gevoelens aan de ene kant wil ik nu zwanger worden aan de andere kant wil ik wel even rust deze zomer en genieten van me meisje. Dit soort gevoel begint elke maand weer als me eisprong eraan komt. Allemaal een hele fijne koninginnendag morgen al is het maar om van mooi weer te genieten.
Sanja, ik ben ook niet gevraagd hoor! Het kwam gewoon ter sprake nav een artikel in de krant, nou zullen we dan maar? Ja, oke... Echt stom, maar mijn vriend zegt dat hij me nog voor het huwelijk echt gaat vragen haha, dus we zullen zien. Vanmiddag dacht ik heel even dat ie me ging vragen, maar toen ik me omdraaide had hij een onderbroek in z'n handen waar zo'n toque in kan (om het zaakje te beschermen tijdens rugby en cricket) en dat die toque er steeds uit floepte en of ik daar niet iets aan kon doen met de naaimachine. Pfff wat een anti-climax, een onderbroek voor m'n neus ipv een ring... Maar hij rookt nog steeds niet, vanmiddag zie hij dat hij dat deed voor ons toekomstige kindje, erg lief. Hopelijk gaat jouw vriend je ook snel vragen, het zal toch eens tijd worden he! Langzame mannen allemaal tsssk Duinrell is trouwens best leuk voor kleintjes hoor. Onze zoon is het allerliefst in de ballenzee, drie grote ballenbakken in een soort van schip idee. En we zijn in de splash geweest, maar dat ging achteraf toch iets te hard en werden we alsnog in de overdekte boot kletsnat. Zoon zei dat hij het helemaal niet leuk vond, 'heel hard en ook nat, nie leuk nie!' gelukkig had ik zijn hoofd goed vast en mijn vriend zijn buik, anders had hij zo naar voren op de stang gesmakt vrees ik. Dus daar gaan we maar niet meer in tot hij wat groter is. Wuppie, ik wist niet dat ze zo jong al in de achtbaan mochten, dacht dat het niet mocht dus zijn we niet gegaan. Verder heb je natuurlijk het reuzenrad en een draaimolen in het pannenkoekenhuisje. En speeltuintjes her en der. Kortom, heerlijke dag gehad en nog lekker weer ook. Het is idd bijna juni, de zenuwen slaan alweer toe. Merk dat even rust best goed deed, er even niet mee bezig zijn. Maar merk dat ik dat nu al niet meer kan. Moet er mee bezig zijn. Ik wens jullie een mooie dag toe morgen! En een dikke knuffel ook, want het is ook niet eerlijk dat onze kindjes hun verjaardagen niet mee mogen maken en dat hun (toekomsitge) brusjes hen moeten missen...
Oma vlinder helemaal overheen gelezen dat je gaat trouwen. Moet hier ook maar eens gebeuren en wil eigenlijk wel snel gewoon klein zijn 12.5 jaar bij mekaar in juni lijkt me een mooie datum. Whaaaa wat een domper dat heb je hem vast niet verteld Lijkt mij ook heerlijk hoor even rust maar kan het gewoon niet, gaat met mij wel beter voor me ei dan erna dan denk je toch weer zal het.... Splach hebben wij toen niet gedaan maar die achtbaan stelt niet zoveel voor, ze vond het fantastisch. Ben toen zelf in die nieuwe achtbaan geweest die recht naar beneden gaat who dat was best eng maar voelt zo goed. Wij willen deze zomer julianatoren en lineushof eens gaan opzoeken. Iemand in de familie krijgt bijna de 20 weken echo en ondanks dat we niet zoveel contact hebben krijg ik alweer helemaal de kriebels brr
Hee Meiden, Sanja, sorry, hoop niet dat je er veel aan gedacht hebt omdat je terug bent gezet.. Niet doen hoor! Ws. was je gewoon echt minder ver dan je zelf dacht..! Wist je een beetje wat je cyclus was? of had je een onregelmatige cyclus? Vlinder.. wanneer gaan jullie trouwen?? Leukk!! Gefeliciteerd!! Nou ik ben wel weer rustiger.. heb vandaag een goeie dag.. ben met een vriendin weg geweest.. naar de film.. Gooische vrouwen..haha! Morgen ga ik naar mn moeder en man en mn zusjes.. ws. even het dorp door.. haha geen idee.. mn vriend moet werken.. Ik heb van de week ovulatie testen besteld.. van zwanger en kids.. met mn vriend afgesproken om te gebruiken.. ik merkte nl. aan mezelf dat ik erg onrustig was met het idee dat we niet weten wat mn cyclus is en we mis. wel de sprong missen.. En nu we deze testen hebben geeft het mij meer rust.. Hebben jullie ze weleens gebruikt? Of gebruikt iemand van jullie ze nog? Mis. trouwens een stomme vraag Maar kan je ongesteld worden zonder een ei sprong te hebben? En wat raden jullie aan? Zometeen als het vloeien gestopt is starten met testen van de ovu testen? of na zoveel dagen? Ik heb nl. geen idee wanneer ik nu zou moeten beginnen omdat ik niet weet wat mn cyclus zou zijn.. Ik had voordat ik zwanger was een onregelmatige cyclus.. Sorry ben echt een leek in die testen hoor Nou meiden.. fijne avond nog! En een fijne dag morgen!! Liefs
draak: Ik kan me heel goed voorstellen dat je ovu testen gaat gebruiken. Wij hebben dit ook gedaan voor deze zwangerschap. Was een beetje het vertrouwen in m'n eigen lichaam kwijt en heb normaal ook een onregelmatige cyclus. Die van zwanger & kids bevielen mij prima, ik voelde m'n ei en de test was ook een knaller die dag. En het resultaat is dat ik inmiddels 17wk zwanger ben Gewoon doen waar jij je goed bij voelt, al begin je nu al met testen. Die testen zijn gelukkig erg betaalbaar (ivm clearblue enzo). wuppie: Hopelijk lukt het je een beetje om rustig aan te doen. Zwanger worden terwijl je er niet mee bezig bent lijkt mij ook nog steeds het ideaal beeld, maar ja. Denk dat dat moeilijk voor ons allemaal is na het verlies van een kindje. Maar gewoon lekker van het weer, dochter en man genieten kan geen kwaad natuurlijk Heb je al geinformeerd voor het trouwen in juni? Zou wel leuk zijn met zo'n jubileum vlinder: Hier is het trouwen ook al zo romantisch gegaan. Het was gewoon makkelijker met van alles en omdat onze dochter* eraan kwam hebben we maar een datum geprikt en dus afgelopen september getrouwd. Het was een maandje na haar geboorte, gelukkig zouden we alleen met de ouders, broer en zus en aanhang gaan eten. Dus heel klein en mooi geworden. Leuk hoor duinrell kwam er best vaak vroeger. Ik woonde er vlakbij tot 3 jaar geleden, reed er zelfs dagelijks langs in de zomer als ik naar Den Haag fietste. Sanja: Wat enorm herkaanbaar die emo buien. Heb grays niet gezien, maar zit hier ook regelmatig met huilbuien om van alles eigenlijk. Ik heb nog niet geshopt, ben zelf niet zo van wit en grijs (ben enorm van de kleurtjes). Na de 20wk guo gaan we shoppen denk ik. Heb gister wel voor het eerst weer voor een kamertje online gekeken. Vorige keer hadden we wat gekozen, maar nu zag ik een andere die ik nog veel leuker vind (en manlief ook). Hij is alleen 2 keer zo duur, haha. Even goed nadenken dus Als het goed is gaan wij zo koninginnedag bij m'n zus vieren daar is koninginnedag echt het feest van het jaar. Hier in de stad is echt niets te beleven (ja voor kleine kinderen). Feesten doen ze hier met carnaval. denice: Heel logisch dat je veel aan Lanotje moet denken zeker nu zijn 1ste verjaardag eraan komt. Gaan jullie nog wat speciaals doen samen op deze dag? linnie: Jij ook al zo emotioneel en huilbuien. Gelukkig lucht huilen wel op voor even. Ik ben wel wat geruster door de echo, maar blijf huiverig voor alles wat nog mis kan zijn/gaan. Maar kan wel wat meer genieten nu. Voel jij al wat? Ik voel al 3 weken af en toe wat, en de laatste dagen zelfs regelmatig. Echt een heerlijk gevoel De placenta ligt aan de voorkant, dus ben benieuwd wanneer manlief wat kan voelen. Bij onze dochter* heeft hij maar 1 keer iets gevoeld, dat vond ik zo moeilijk. Hij heeft echt in de nachten naar de bevalling toe met z'n handen op m'n buik gelegen om toch nog wat te voelen. Hopelijk wordt het deze keer beter. Zo maar eens de auto in, fijne dag allemaal!
Hoi meiden, Draakje; jeetje wat stom dat er niet naar de oorzaak gekeken is... Zou wat meer zekerheid geven... Voordat wij weer voor een kleine mochten gaan ben ik langs de gyn geweest om zeker te weten dat we weer "mochten" en om een eventuele behandeling door te nemen voor tijdens de zwangerschap. Nu al weer in de 12e maand... Ik snap dat je een houvast nodig hebt zoals ovu testen, zelf ben ik aan het tempen sinds 2 maanden. Ik had nl even helemaal geen ovu en kan zo nagaan of ik er een gehad heb. Het is eigenlijk onvoorstelbaar dat er zo veel mensen om je heen dit ook hebben mee gemaakt... Ik ben wel blij met de mogelijkheden die er tegewoordig zijn. Oudere mensen die dit mee gemaakt hebben zitten nu 30 jaar later nog steeds met onverwerkt verlies, omdat het vroeger zo anders ging dan nu... Vlinder; wat een leuk vooruitzicht! Wanneer is het zo ver? En ja, over 4,5 week is het al weer juni . Wuppie; wow 12,5 jaar al weer! Zou idd leuk zijn om dan in juni te trouwen . Wat dat gevoel betreft herken ik wel, begin nu zo goed in m'n vel te zitten dat ik soms denk dat het nog wel even mag duren voor ik zwanger ben. Vanaf juli ofzo. Maar er even niet mee bezig zijn kan ik ook weer niet . Ben nu al zo lang bezig . Linnie; zo fantaseerde ik ook toen ik zwanger was... En ook toen ze geboren was trouwens... Nooit gedacht dat het bij fantaseren zou blijven... Heb het nu nog steeds, vooral bij gelegenheden. Dan denk ik, eigenlijk hoor ik nu achter een 1,5 jarig eigenwijsje aan te rennen... Gelukkig beheerst het m'n leven niet, maar ongewild gaan die gedachten toch regelmatig of mischien wel dagelijks door m'n hoofd... Gizje; wat heerlijk dat de echo goed was! Das weer een opluchting... Denice; ik snap het zo... Ik voelde me zo opgejaagt toen de eerste verjaardag eraan kwam en dat bleef zo tot de dag van overlijden. Daarna voelde ik me weer rustig ofzo. Huilbuien heb ik dan niet gehad, maar kan me goed voorstellen dat je dat wel hebt. En dan ook nog je mams die zich zo laat beinvloeden door d'r man... Jammer zeg . Sterkte de komende tijd! Wij zijn er voor je! Hier ook trouwplannen . Wij willen het liefst tijdens de volgende zwangerschap. De geboortedatum van onze dochter lijkt ons dan wel mooi . Zou leuk zijn als dat zo uit zou komen... M'n vriend wil me perse ten huwelijk vragen en zegt wat leuks te bedenken... Ben benieuwd . Voor mij hoeft niet perse met "vragen" en een ring enzo, maar hij staat er op. Ik hou 'm niet tegen . Verder dinsdag naar de gyn, kan ik vertellen dat ik al bijna 10cm kwijt ben . En dat ik weer ovu's spot met tempen! Hardlopen gaat steeds lekkerder, dus voorlopig wil ik ff zo doorgaan . Fijne avond! XXX
Linnie ook ik kan Lanotje niet verzwijgen en vertel graag over Lanotje. Heb op mijn beeldscherm op het werk een foto van Lanotje en laatst zei de schoonmaakster wat een mooi ventje. Ik heel trots natuurlijk en zei mooi he zo zie je ze niet vaak, maar helaas is hij er niet meer. Nou ze begon te huilen en was heel erg geschrokken. Maar als ik dan vertel dat ik weer zwanger mag zijn dan zijn ze heel erg blij voor me. Volgend jaar mogen ook wij vol trots met een kinderwagen lopen echt waar! Vlinder leuk trouwen! Voor ons hoeft het niet. We zijn nu 15 jaar bij elkaar, mischien later als we met pensioen gaan ofzo. Leuk Duinrell hoop ook zo dat ik dat allemaal een keer mag mee maken. Sanja ik weet zeker dat jullie me er doorheen slepen! Wanneer heb je weer een controle? Wuppie snap dat het moeilijk is er niet bezig mee te zijn. Je probeert het iig wel. En een zomer genieten is ook wel eens lekker toch. Voor mijn gevoel ben ik nu al 2 jaar zwanger en hoop zo dat het nu goed mag gaan. Draak fijn dat het wat beter gaat. Heb die ovu testen nooit gebruikt, maar snap dat je je ei niet wilt missen. Gizje we gaan een hele mooie taart laten maken en die samen met de hondjes op eten. Verder weet ik eigenlijk niet zo goed wat we gaan doen. Ben benieuwd wie er allemaal aan denkt. Leuk dat je al wat voelt. Ik merk heel erg verschil, want bij Lanotje lag de placenta aan de voorkant en nu aan de achterkant. Je kan de beeb nu ook al zien bewegen, mijn buik gat dan alle kanten op. Patatje gelukkig valt de verjaardag van Lanotje op een zaterdag en de dag van overlijden heb ik verlof. Die periode zal heel zwaar worden denk ik. WOW 10cm alweer jeetje wat ga je goed! Succes morgen bij de gyn! Hier gaat het weer iets beter. Met mijn broertje gaat het ook steeds beter. Hij heeft zelfs geen Koninginnedag gevierd, want dat vond hij niet zo verantwoord. Heb nog steeds de balen van m'n moeder en neem bewust geen contact op. Ze heeft me niet eens gefeliciteerd met mijn vader. Zondag is het moederdag en heb er helemaal geen zin in zonder Lanotje en dan ook nog gedoe met mijn moeder bah.