lieve meiden, ik moet even iets kwijt en jullie zijn de enige waarbij dat kan . Sorry als ik met de deur in huis kom vallen, maar de adrenaline giert door mijn lijf. Ik had op internet gelezen dat je soms ook met een ovutest kan zien dat je zwanger bent, omdat de hormonen op elkaar lijken voor zo'n test. Nu is vrijdag mijn nod en heb ik vanmorgen met ochtendurine een ovutest gedaan (zo één die een te voorschijn tovert als je zwanger bent. Had dus een smilie! Whaaa beetje spannend dit, zou erg raar zijn als ik 3 dagen voor mijn nod ovuleer.
Denice ik begrijp dat er een hele moeilijke tijd aankomt de weken dat jullie lanotje bij jullie was. Ik zal zeker aan hem denken op zijn verjaardag. Hopelijk gaat het daarna beter dat had ik met de uitgerekende datum kreeg rust toen dat voorbij was. Oh wat mooi dat je hem op je scherm heb en die schoonmaakster had dat natuurlijk nooit verwacht en kan me haar reactie voorstellen. Laat je moeder maar even lekker links liggen even aan jezelf denken je bent zelf ook mama dus moederdag is er dit jaar ook voor jou. Draak ik heb de testten nooit gebruikt wil het wel elke keer maar doe het steeds niet . Volgens mij heb je er veel toch als je daar besteld heb? Bij een normale cyclus begin je op dag 10. Wat is je normale cyclus ? Polly wat spannend hoor het wel vaker inderdaad dat een ov test posi is als je zwanger ben, je heb hem voor het geval dat het toch je ei is toch wel benut he Heb je deze maand al eerder een gehad en op welke dag? Patatje jij schrijft precies hoe ik het bedoel, ben niet zo goed om zoiets te omschrijven. Succes vandaag bij de gyn, en wat goed dat je weer eitjes spot en al 10 cm kwijt ben voelt goed he en ben je al verslaafd aan het lopen? Ik was er even zo niet mee bezig dat ik niet eens meer wist wanneer ik nou ongi ben geworden, moest hier berichtjes terug lezen. Zit nu weer op de wachtbank en zie wel wat er volgende week gebeurd.
Polly wat spannend zeg!! Heb je ook kwaaltjes?? Ik heb ook twee keer een test gedaan met ovulatietesten, alleen dan onbewust. Ik dacht dat het een zwangerschapstest was (verschillende rondes). Dus ik sprong een gat id lucht van blijdschap, want bij beide was een tweede lijn te zien. helaas werd ik toch ongesteld. Dus....ik zeg heel snel een zwangerschapstest doen!!!!!
Ja goed! Dank je dat je ernaar vraagt. We krijgen de eerstvolgende ronde een cyclusanalyse. En zodra we willen kunnen we een gesprek krijgen over iui en dan komen we daar waarschijnlijk wel voor in aanmerking. Bij het Geertgen houden ze een termijn van 1 jaar aan (ook na een miskraam). Dus wij zijn heel tevreden weer naar huis gegaan. Sowieso ook de werkwijze en de vriendelijkheid van het personeel waren helemaal super!!
Polly: ik zeg testen!!! Het moest haast wel goed zitten aangezien de ovu test positief aangeeft!!!! Lobi: Mooi dat jullie goed geholpen zijn in het ziekenhuis en fijn dat ze jullie willen/gaan helpen. Je hoort soms ook wel anders! Ben benieuwd wat er uit de cyclusanalyse komt! Denice: veel sterkte te komende weken, probeer van de kleine in je buik te genieten (daar waakt lanotje over....) Draak: ik ben nu ook actief met ovutesten. Na de bevalling van Loek ben ik na het echte vloeien gestart met testen. Rond 22 april had ik pas een positieve ovulatie test, echter duid dit alleen maar op een LH piek en er hoeft nog ei gesprongen te zijn. Ik heb vandaag getest.... Om en om wit , zit vier dagen voor mijn NOD uitgaande van dat eitje van 22 april. Bij Loek teste ik vier dagen voor nod positief, heb de hoop voor deze ronde dan ook al op gegeven. Hoop dat ik snel ongesteld word!
Lobi fijn dat ze je daar wel serieus nemen en jullie verder helpen. Lees af en toe mee in het meerdere mk topic en vind het allemaal heel heftig wat iedereen daar zelf moet doen en uitzoeken en tegen alle bekrompen regels in moet gaan. Verbaas me ook dat er nergens een arts rondloopt die verdere onderzoeken doet als onderzoek er kan zoveel ellende mee voorkomen worden.
Frenzy balen van je witte test. Van wat ik weet van die testten springt je eitje 12 tot 36 uur na een positieve test dan zou je dus nog verder van je NOD zitten geef de hoop nog niet op.
Wuppie, ja ongelofelijk he... Ik snap dat ook niet. In mijn stad zijn 2 ziekenhuizen en toch worden we gedwongen een uur te rijden om hulp te krijgen. Moe word je er van. (om dan nog maar niet te spreken van alle fouten die er bij ons gemaakt zijn en waar we steeds zelf achteraan moesten) Hoe is het met jou? Heb je besloten of je onderzoeken wilt laten doen?
Frenzy wat rot zeg... Kan me voorstellen dat je ervan baalt en je rot voelt. Ik hoop dat je snel positief mag testen!!
Lobi heb nog steeds niet gebeld Zit nog steeds in dubio of ik het moet doen. Denk dat ik ook gewoon angst heb om weer zwanger te zijn. Denk al helemaal van als het nu raak is dan ben ik in ieder geval 3 maanden in de vakantie anders daaronder en wat voor invloed gaat dat dan weer hebben als we lekker weg zijn? Stel dat het dan fout gaat als we weg zijn naar Duitsland? Heb ook absoluut geen zin om op dit moment dingen te laten/uit te stellen om zwanger te worden hou er al 2 jaar rekening mee en vind het wel even welletjes. Denk dat ik maar eens ga bellen voor een afspraak duurt dan toch nog wel even voor we aan de beurt zijn. Zo deze tekst opschrijven lucht in ieder geval al weer op Polly ben je al naar de kruitvat gerend
Wuppie ik herken het wel. In zoverre tenminste de angst om weer zwanger te zijn (en tegelijk kan ik niet wachten). zoals ik je al eerder zei, ik ben zo ontzettend blij dat ik de onderzoeken heb gedaan. Sowieso om er heel hard aan te werken om miskramen en neurale buisdefecten te voorkomen (vitamines ed en sporten), maar ook voor mezelf om de risico's op gezondheidsproblemen zo klein mogelijjk te maken (hart-en vaatziektes, trombose ed). En daarbij de kans dat er bij jou was uitkomt is natuurlijk heel klein he meis...' Je moet doen wat goed voelt... (als je dat maar eens wist he...) Succes met de beslissing! En met alles en overal rekening mee houden met een zwangerschapswens probeer ik ook van me af te zetten, Dat hou je op een gegeven moment niet meer vol Polly, ik ben ook wel heel benieuwd!!!
Het is de Etos geworden . Vroege zwangerschapstest gedaan op het werk, kon niet meer wachten anders had ik de hele dag niet meer gefunctioneerd. Een licht maar duidelijk tweede streepje!!! Morgen met ochtendurine, heel onwerkelijk allemaal! Het spijt me dat ik na zo'n lange tijd zo kom binnen vallen, maar heb met mijn partner afgesproken dat we het voor ons houden tot dat de cerclage geplaatst is. Op ZP kan ik het iig delen!
Gefeliciteerd!!!!!!! Kan me voor stellen dat je het nog voor je houdt! Weet wanneer de cereclage ongeveer geplaatst wordt? Nog maals gefeliciteerd en ik hoop dat je er erg van kunt genieten!!!!!
Oke, maar dat ga je wel vol houden (te verstoppen) toch? Ik duim voor je dat het tot die tijd allemaal goed gaat!!! Probeer er een beetje van te genieten! Je verdient het!!!
Polly Gefeliciteerd. Voel je niet schuldig dat je zo binnen komt vallen de afstand van het forum heeft jou alleen maar goed gedaan en daar gaat het om. Je mag hier altijd je ei kwijt op naar de 14 weken je komt er wel. Patatje hoe was het bij de gyn gister, was hij tevreden over het afvallen en de positieve ovu testjes?
polly: gefeliciteerd!!! Vanochtend heeft m'n man het kdv formulier door gemaild. Bellen ze op dat we geen recht hebben op toeslag omdat de opvang per jan 2012 zou zijn en ik ws dan nog werkloos ben. Dat het een duur geintje wordt (650 per maand oid). Ben dus echt even in paniek geraakt, je moet je opgeven omdat er anders geen plek is tegen die tijd en je dus ook geen werk kan vinden. Ben een beetje gaan zoeken op google en ben een beetje gerust gesteld. Je hebt er wel recht op als je in de loop van het jaar allebij betaald werk hebt. Hoe moet je anders een baan zoeken als je geen opvang hebt Dan wordt je ergens aangenomen, maar dan kan je niet werken omdat je geen oppas hebt. Heb echt even een potje zitten janken. Was echt een beetje in paniek.