wanneer weer zwanger worden

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door sanja, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Denice ik wil je heel veel sterkte wensen!!! Leef zo enorm met je mee. Delano 1jaar wat een mijlpaal en hoe gemeen is het weer. Ik zal vandaag een extra kaarsje branden bij zijn vriendin Evi, ik zal haar vragen hard voor Delano te zingen er een gezellige boel van te maken. Wij kunnen er in gedachten bij zijn zo weet ik zeker dat hij ook vandaag lekker zal snoepen van jullie taart. Hele dikke kus voor jullie en ik hoop dat het ondanks t verdriet een mooie dag wordt om op terug te kijken. Knuffel

2. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Denice, veel sterkte vandaag en eigenlijk ook gefeliciteerd! Het is allemaal zo dubbel! Delano is vandaag 1 jaar gweorden, waar hij ook is! Jij en wij denken aan hem!

3. Ik denk vandaag ook aan jullie en jullie lieve mannetje!! Een dag met een lach en een traan. Heel veel sterkte!!

4. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ook ik ben in mn gedachten bij jullie! Dikke kus en probeer tussen het verdriet door ook tijd te maken om te genieten van alle bijzondere momenten die jullie hebben gehad.

5. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Denice: Ook ik moest gelijk aan Lanotje denken vandaag.
    Gefeliciteerd, en natuurlijk heel veel sterkte vandaag.

6. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Hoi dames, gister was een zware maar ook speciale dag. Als eerst wil ik jullie uit het diepst van mijn hart bedanken voor alle steun die wij van jullie hebben mogen ontvangen. Het heeft ons echt goed gedaan om te weten dat jullie aan Lanotje hebben gedacht. Hele dikke knuffels voor jullie.
    Jullie geloven het nooit maar ik werd dus echt waar om 4:15uur snachts wakker precies de tijd dat Lanotje vorig jaar was geboren. Echt zo bijzonder, weer een bevestiging dat Lanotje bij ons is. In de ochtend hebben met de honden lekker in het bos gelopen en daarna de taart opgehaald die ik besteld had. Toen we thuis kwamen hebben we het kaarsje aan gestoken en hebben we een traantje gelaten. Toen hebben we heel veel foto's gemaakt en een wens gedaan terwijl ik het kaarsje uit blies. Daarna met z'n allen de taart opgegeten. Verder zijn we lekker thuis gebleven en hebben het veel over Lanotje gehad. Over vorig jaar wat we die dag allemaal deden, over hoe hij eruit zou zien en wat we allemaal zouden doen als Lanotje er nog geweest zou zijn. Ook vandaag denk ik de hele tijd wat we vorig aan het doen waren. Denk dat ik deze 5 weken weer helemaal ga her beleven. Zal even wat foto's plaatsen.
    Dit is de taart bij Lanotje zijn plekje beneden.
    Bekijk bijlage 151308

7. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
  8. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
  9. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Werken met kinderen van 0 tot 4 jaar, in de kinder
    Denice; wat fijn om van je te horen! En wat een mooie taart heb je laten maken :). Ik krijg er helemaal kippenvel van... Zo oneerlijk... Er had een mooi mannetje van 1 bij de taart op de foto moeten staan... Mooi dat jullie zo veel over Delanotje hebben gepraat en er een speciale dag van hebben gemaakt! De komende 5 weken zal je inderdaad herbeleven... Ten minste, dat is mijn ervaring... Wat bijzonder dat je precies om 4.15u wakker werd :).
    Mooie honden heb je trouwens! Zo te zien vonden zij de taart ook lekker ;).
    Nogmaals sterkte de komende weken... Neem lekker de tijd voor jullie zelf en laat iedereen de energie vreet van jullie even voor wat ze zijn... Tis nu Denice, Ivo en Delano tijd en niet te vergeten de kleine in je buik ;).
    Dikke kus!

10. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Denice mooie taart zeg en leuk om je honden zo verbaasd maar toch ook smakelijk re zien eten. Ik kan me voorstellen dat je alles herbeleefd. Mooi seintje heb je gekregen van je oudste zoon. Het plekje bij jullie thuis is ook lief. Nou meid nog heel veel sterkte de komende tijd. X

11. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Denice wat hebben jullie het mooi gevierd mooie taart en wat lief samen met de hondjes. Wat mooi dat hij heeft laten weten dat hij er nog is heel speciaal.
    Kan me voorstellen dat de komende weken energie vreten doe rustig aan.

12. Denice, zo te horen hebben jullie een mooie dag gehad. En wat een super mooie taart! (En die honden, geweldig!!:D)

13. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Denice: Wat fijn dat jullie zo'n speciale dag hebben gehad zaterdag. De taart is echt mooi (en idd wat een leuk dat de honden er ook zo van genoten hebben :p ) en zijn plekje in huis natuurlijk ook.
    Kan me voorstellen dat je de aankomende weken helemaal zal herbeleven. En zoals de andere meiden ook al zeggen, doe lekker rustig aan.

Vandaag bij het uwv geweest, inschrijving is verlengt tot half sept, hoef dus niet meer langs voor m'n verlof. Moet 2 keer verslag uitbrengen (excel sheetje) van wat ik gedaan heb aan sollicitaties enzo. Ga vanavond maar een cursus bestellen, aangezien ik nog geen nestdrang heb schiet het schoonmaken/opruimen ook niet op ;) (al heb ik vandaag wel de hele keuken uitgesopt en de winterjassen eens opgeruimt :))

14. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Hoe is het met jullie?

Denice, wat een schattige foto van je hondjes. Wat zullen ze van de taart genoten hebben. Goed om te lezen dat jullie de dag op een mooie manier doorgebracht hebben. Hoe is het nu met je?

Gizje, heb je al een cursus gevonden? Ik vind het al heel wat hoor de keuken. Die is hier ook weer een keer aan de beurt. samen met de ramen, de zolder, de gordijnen, de deuren en nog meer van die dingen die je niet in je wekelijkse rondje meeneemt!

Polly, hoe is het met je heb je al een echo gehad?

Lobi, Hoe was het bij het Geertgen? en bij de bijeenkomst over Pleegzorg? Weet niet meer of je daar nou al wat over geschreven hebt???

Vlinder, je hebt al lang genoeg gewacht hoor. Lekker aan d eklus gaan en als het zo moet zijn dan is het zo. Ga je iets doen om je ei te vinden??

Wuppie, hard aan het trainen? Volgende week toch? You go girl!! Ben je begonnen met de ovutesten. Dacht dat jij daar al een poosje meebezig was. Hoop dat het je helpt meid!

Linnie, Kreeg jij ook post van het sophia over de herdenkingsdienst? Ik moest wel even huilen toen ik envelope opende. We hebben die dag een bruiloft dus ik denk niet dat we er zijn. Ik ga denk ik wel het kaartje opsturen voor in het boek. gaan jullie Wel? ( Of iemand anders???)

Patatje, Hoe gaat het bij jou? Krijg jij nou via je dieettist een menu voor de week of doe je alles op "eigen kracht"?

Hier is het momenteel super druk. Een collega is overleden aan kanker. De begravenis is van het weekend. Het was echt schokkend om dit aan de kinderen te moeten vertellen. Buik begint ook lekker te groeien. Mn spijkerbroeken kan ik niet meer aan. Heb het inmiddels aan iedereen verteld en krijg zulke verschillende reacties. Vol begrip en heel lief maar ook zo dom!

15. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gizje fijn dat t uwv nu geregeld is tot je verlof. Wat voor een cursus ga je bestellen? Hier ook nog geen nesteldrang helaas. Heb je as week je 20wk echo?

Sanja wat heftig zeg van je collega.
    Ook ik kreeg post van t sofia mooi he dat ze dat doen. Wij gaan wel, ook al is t mss moeilijk. Jammer dat je niet kan was een mooi ontmoet moment geweest. Dan maar wachten op t kraambezoek van denice. Als je wilt kan ik wel een bloem meenemen voor jullie bink als je dat wilt? Laat maar ef weten. Voel je je verder goed? Heb je t al verteld verder want je bent nu toch 12wk?

Gisteren weer naar de gyn geweest ook nu weer een mooi echo t kindje was erg gegroeid ech mooi. Ook voel ik t kindje nu iedere dag duidelijk. Op de echo was t aan t duimen. Wel heb ik nu medicijnen voor mn bloeddruk.

Fijne avond all

16. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Hallo hoe gaat het met jullie?

Sanja heftig van je collega sterkte.
    Ik heb eindelijk de Ov testen besteld morgen beginnen.

Linnie heb je al mogen spieken welk kleurtje je mag shoppen:)
    Hoop dat alles goed gaat met de bloeddruk medicijnen.

Gizje mooi dat alles geregeld is met het UWV. Hoe jij hier op mij overkomt denk ik dat je straks zo weer een baan vind,in wat voork richting zoek je eigenlijk?

Lobi heb een stukje meegelezen op het pleegzorg forum en kan nu alleen maar zeggen heel mooi en dankbaar heeft me ogen echt geopend, mischien wie weet ooit in de toekomst ook iets voor ons.
    Succes morgen een nieuw begin gaat van start.

Merk hier dat de wens weer sterker wordt. Denk veel aan vorig jaar hoe ver ik nu was enzo. Ben er helemaal klaar voor meisje is zo goed als uit de luiers en wordt al zo groot,ze gaat steeds meer helpen kom maar op.

Heb vrijdag 10 km gelopen in 1 uur 3 had nooit verwacht dat ik dat zou kunnen trots:) helaas nu wel last van me knie het blijkt dat ik naar binnen zak als ik geland ben en heb nu zooltjes maja wel even rust om te genezen.

Hebben jullie gister babyboom gekeken? Heerlijk programma wel een beetje emo maar dan ben ik dat tenminste ook weer even kwijt.

Patatje hoe gaat het met de cookie is er al een eitje gespot?

Frenzy heb jij de Ov. Testen al binnen en ben je al begonnen?

Denice gaat het een beetje knuffel.

Polly alles goed heb je al een echo gehad?

17. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Hoi!

Denice; hoe gaat het nu met je? Komen je de dagen een beetje door?

Gizje; dat is fijn zeg van het UWV :). Ben benieuwd naar je cursus!

Sanja; jeetje wat erg van je collega... Gecondoleerd...
    Heerlijk om het blije nieuws aan iedereen te vertellen! Ben benieuwd naar die domme reacties ;), kan me nog niet zo goed voorstellen hoe dom erop een zwangerschap gereageerd wordt (mischien ben ik een beetje naïef ;)).
    Heb geen dieet van de diëtist, advies: bewegen en tussendoortjes in de hand houden... Dus op eigen kracht :), ik ga wel af en toe langs om verslag uit te brengen en voor mental support. Ga nu pas weer over 8 weken.

Linnie; heerlijk dat je de kleine iedere dag voelt! Schattig dat ie aan het duimen was :). Hoe ver ben je nu?
    Vorig jaar zijn wij ook in het Sophia geweest voor de herdenking. Erg goed dat ze dat doen, heftig ook wel.

En hoe is het met de andere meiden? Tis rustig hier ;).

Hier gister naar de gyn geweest en de medicijnen zijn aangeslagen! Er waren 2 mooie grote follikels te zijn waar ieder moment eitjes uit konden springen :). Volgende week bloed laten prikken om te zien of ze ook daadwerkelijk gesprongen zijn. Als het goed is zijn ze gister nog gesprongen, buikpijn is weg :). Heb deze ronde dus 2 kansen en mochten ze beide lukken... Een tweeling... Erg spannend dus... Maar ik ga er maar van uit dat ik gewoon ongi word over 2 weken, kan het altijd meevallen ;).

Fijne avond!

XXX

18. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Hey Wuppie!

Zag je berichtje pas toen ik klaar was met typen ;).
    Goed zeg die 10 km! Nu ff lekker rusten.
    Kleine meisjes worden groot... Hoop voor je dat het snel raak is!
    Ik zit dus nu op het wachtbankje en weet volgende week of de eitjes daadwerkelijk gesprongen zijn, daarna nog een klein weekje afwachten tot NOD...

Groetjes van mij

19. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Patatje spannede weken weer, wel goed dat er nu echt naar gekeken is. Een van die domme opmerkingen is "Oh dat is fijn na je miskraam van vorig jaar" en "jeetje ik zou dat niet meer durven hoor, wat nou als het weer mis gaat" Door iemand met 4 kinderen! Het meerendeel is wel positief hoor. Maar sommige mensen die begrijpen het echt niet. Neem het ze ook niet kwalijk eigenlijk, het zijn ook geen mensen die heel dichtbij staan dus!

Wuppie, ik heb het ook gezien en ook een lekker potje gejankt. Vooral toen dat stel op de begraafplaats stond en zij emotioneel werd. Idd dan zijn we die tranen weer kwijt. Ook het stukje met het testen. Eerst de hoop dan de tranen... Had het nog nooit eerder gezien maar ga het zeker volgen.

Linnie, heb het idd al verteld en zit nu op 12 weken. Hoe hoog was de bloeddruk? Denk ook dat het heel emotioneel zal zijn zo,n herdenkingsdienst. Weet ook niet zo goed wat ik er van moet verwachten. Vind het zo lastig omdat we dus daarna die bruiloft hebben en omdat ik gewoon zeker weet dat ik stuk ga en dan echt niet meer op die bruiloft zit te wachten.

20. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    he meiden,

Sanja: Gecondoleerd met je collega, het is en blijft een rotziekte :(
    Wat gaat de tijd opeens hard he, 12wk alweer. Zat hier gister precies op 20wk (vk gaat nu opeens weer uit van m'n laatste menstruatie, snap ze af en toe echt niet meer hoor), maandag weer naar het ziekenhuis voor de laatste echo daar, vind het nog steeds heel spannend.
    Ik heb me nog niet ingeschreven voor een cursus, aangezien een recruiter wellicht een tijdelijke fulltime opdracht voor me heeft in R'dam zuid. Daar wacht ik dus even op. Het wordt anders ws een cursus loonadministratie (pdl), dan word ik nog wat allrounder om in te zetten.

Linnie: Wat fijn dat jullie kindje weer goed gegroeid is. Dat is wel lekker dat je bij de gyn telkens een echo krijgt :) Denk dat ik hier bij de vk alleen nog een liggingsecho krijg ergens, en wanneer we onzeker zijn mogen we altijd een echo vragen van ze.
    Maandag idd de 20wk guo, ben best zenuwachtig, en dat ben ik niet snel. Jij moet ook ergens volgende week toch?

wuppie: Wat goed zeg 10km :D Ik haal er niet eens 1 ;)
    Ik heb gister middag de herhaling zitten kijken van babyboom, en ik heb ook met tranen in m'n ogen gezeten. Ga het ook proberen te volgen dit seizoen.
    Succes met de ovu testen, we gaan natuurlijk weer duimen dat je snel je ei mag vinden.

Patatje: 2 eitjes zelfs, dat zou echt super zijn toch :D? Ik ga ook voor jou duimen natuurlijk.

Hier gaat het verder dus best aardig. Woendag bij een recruiter geweest die toch wel erg positief is (hij is een vaste recruiter van m'n oude werkgever, best grappig) om me ergens tijdelijk te plaatsen. Toevallig belde z'n collega's uit r'dam op en had ik dus voordat ik thuis was al een voicemail berichtje van hem. Hij moet ze nog door mailen (was nog geen profiel functie), dus ik wacht even af.

Ben dus maar lekker thuis aan het rommelen. Heb naast de keuken, ook de kelder en meterkast uigesopt en opgeruimt, haha. Wat een kl*te werk zeg (de kelder is een meter diep). Was zo kapot gister dat ik daarna 3 uur op de bank heb gelegen en manlief maar pizza in de oven heeft gedaan ;) Had echt last van m'n buik en rug, dan merk je opeens dat je toch echt zwanger bent.

Vanochtend zoiets schattigs, werd wakker in bed met een poes op m'n buik (beest weegt bijna 7 kilo). Vind het zo bijzonder dat die beesten het aanvoelen dat er wat in je buik zit. De andere poes wil ook steeds op m'n schoot/buik liggen op de bank :p

Deel Deze Pagina