wanneer weer zwanger worden

Discussion in 'Vlinder clubs' started by sanja, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. denice

denice Actief lid

Jul 13, 2010
    423
    0
    16
    Hoi Dames, nogmaals bedankt voor alle steun die wij van jullie mogen ontvangen! Het is echt fijn om te lezen hoe jullie aan ons denken en mee leven!

Het gaat redelijk met me. Denk veel aan Lanotje en heb al het kraamboek weer door gelezen. Heb veel afleiding door mijn werk, mijn broertje en mijn moeder. We hebben vandaag een gesprek met een arts over mijn broertje hoe en wat. En woensdag heb ik met mijn moeder gepraat over hoe ik alles zie, maar dat vond mijn moeder allemaal niet pff. Vannacht heb ik de hele nacht wakker gelegen want meneertje in mijn buik heeft de hele nacht bewogen en de hik gehad.

Gizje fijn dat het uwv bezoek even klaar is. Dat is een goede cursus pdl. Hoop dat het wat wordt in Rotterdam. Zo te lezen begint de nesteldrang aardig te komen, maar doe het wel rustig aan en stop wanneer je lichaam het aan geeft. Wij hebben gister ook pizza gegeten. Leuk he dat huisdieren voelen dat je zwanger bent. Mijn honden zijn altijd heel lomp met kusjes geven, maar als ik zeg kusje baby krijg ik een heel zacht likje op mijn buik.

Sanja wat erg van je collega, gecondoleerd. 12wk alweer wat gaat de tijd toch snel. Let maar niet op die domme opmerkingen gewoon lekker je eigen ding doen.

Linnie fijn dat alles er weer goed uit zag. Wat lief duimen. Heb het nog nooit gehad dat beeb duimt. Kon de gyn weer niet tussen de beentjes kijken? Dat zal vast wel even moeilijk worden die herdenking, maar ook wel weer mooi.

Wuppie wow 10km echt super knap hoor! Dat gaat helemaal goed komen die wedstrijd. Wat goed dat je die ov testen hebt besteld, nu kun je je ei nite meer missen toch. Wij hebben ook babyboom gekeken, werd er ook emo van.

Patatje heb veel afleiding, maar als ik dan op bed lig komen alle beelden weer voorbij en vallen de traantjes op mijn kussen. Wat mooi 2 eitjes hopelijk zijn ze alle 2 gesprongen, ik zal duimen voor je meid!

2. Gizje

Gizje Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    1,661
    0
    0
    He meiden,

Nou, vanochtend in het ziekenhuis geweest voor de 20wk guo en alles ziet er goed uit :)

M'n gevoel is wel totaal fout geweest want volgens haar krijgen we weer een meisje :p (ze kon er geen jongen van maken iig). Was er zelf van overtuigd dat het een jongetje ging worden. Maar m'n gevoel heeft het blijkbaar mis deze keer.

Dus we gaan straks maar eens shoppen voor behang en spulletjes enzo.

3. sanja

sanja Actief lid

Oct 8, 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gizje, wat een goed nieuws zeg. Wat zal er nu een hoop van je schouders vallen. Tenminste... ik denk dat ik dat wel zou hebben. Heerlijk shoppen vanmiddag....zo leuk!! En toch ook wel bijzonder weer een meisje? Geniet van de volle tassen die mee naar huis gaan he? enne met die baan komt het echt wel goed.

4. Linnie82

Linnie82 Actief lid

Oct 14, 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gizje wat fijn!!!! Ennd leuk een meisje al is het geslacht voor ons allemaal niet zo belangrijk is t toch leuk om t te weten toch? Kon je t goed zien? Zeflf moet ik volgenxe week dinsdag ik denk ook dat ik een jongetje zal zien. Maar gezond is t belangrijkst natuurlijk. Lekker genieten.

Denice hopelijk gaat t wat beter met jullie. Fijn dat de honden je helpen met wat afleiding. Nee helaas weer beentjes bij elkaar hopelijk zien we t dinsdag. Jeetje jouw verlof tijd is alweer bijna toch?

Sanja ook alweer 13 weken dat gaat snel he. Wanneer moet je weer voor controle?
    Ja die dienst zal niet makkelijk zijn maar wel weer mooi. Weet ook niet of ik in jou geval zou gaan. Ik hoor wel als ik een bloem voor je mee moet nemen.

Patatje wat fijn dat die medicijnen aan slaan bij je. Ow leuk een kans op een tweeling. Waneer weet je meer? Ben nu 19 weken dus volgende week de echo. Ga voor je duiemn. Ga je dit jaar niet naar die dienst?

Wuppie wat goed zeg je hardloop prestatie. Lekker! Ja babyboom was huilen ja. Wel mooi programma. Nee helaas kleur nog niet bekend.

Polly hoe is t met je? Wanneer mag je op controle?

5. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    1,817
    10
    38
    Gizje wat leuk weer een meisje lekker shoppen.

Linnie jij heb dus nu al een eigenwijsje ben benieuwd dinsdag al blijft gezondheid het belangrijkste vind het altijd wel leuk om te horen.

Patatje nog een weekje wachten ik duim dat de 2 eitjes hun best doen (stiekem is dit al heel lang een droom van mij)

Polly hoe gaat het?

Sanja 13 weken oh wat gaat het bij een ander toch altijd snel;).

Babyboom ga ik ook weer lekker volgen vorige afleveringen ook gevolgd toen was het fijn om herkenning te vinden omdat we toen de mk hadden gehad zelfs mannetje heeft alles gevolgd.

Lobi lees in ee ander topic dat je wordt geholpen dmv homonen ik duim voor je.

Hier hebben we besloten om 2 ronden de eitjes te ontwijken. We hebben even rust nodig en een onbezorgde vakantie. In de vakantie hebben we tijd zat om ze weer op te sporen;).

6. Wuppie wat een dapper en goed besluit!! ik hoop dat het je veel rust mag brengen! Heb je er moeite mee dit besluit te nemen? (Kan me zo voorstellen dat het enorm dubbel is...)

En inderdaad, even een update, het blijkt dat ik helemaal geen eisprong heb! deze ronde niet, maar de kans is groot al een hele tijd niet. Dus in het Geertgen gaan ze ons helpen! Ik moet vanaf de volgende ronde hormonen gaat spuiten en dan heel hard hopen en duimen dat er (maximaal) 1 eitje gaat rijpen. Heel spannend dus!! (En dat terwijl het Radboud ons de komende 2 jaar niet wilde helpen omdat we zoveel kans hebben om zelf zwanger te worden. ZONDER EISPRONG zeker...:x:x:x)

7. sanja

sanja Actief lid

Oct 8, 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo wuppie wat een moedige beslissing maar ik snap het ook hoor. Heerlijk onbezorgd op vakantie, genieten van het mooie leven wat jullie nu hebben. Even geen stress en de verplichte nummertjes...Wat zijn de plannen voor de vakantie? Enne daarna gewoon superzaad en een top ei (of 2 ;))

8. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    1,817
    10
    38
    Beslissing was nu niet moeilijk meer zit er al langer tegen aan te hikken om even rust te nemen. Deze zomer is voor ons eigenlijk zo makkelijk Sophie doet meer zelf gaat makkelijker mee slaapt zo goed als niet meer overdag. zindelijk yes. We willen even doen wat we willen en ben nu toch al zo'n tijd bezig kunnen die 2 maanden ook nog wel bij.
    Heb ik eindelijk ov testten moet ik ze gebruiken om me ei te ontwijken,blijf een apart geval.

Sanja weet nog niet precies wat we gaan doen in de vakantie hebben een bootje naast het huis een caravan in Duitsland en Familie met een huis in spanje we zien wel;).

Lobi had het een en ander van je gelezen wat een k.. ziekenhuis is het Ratbout dat ze zelfs dat niet voor je hebben willen onderzoeken.
    Hoop dat het goed gaat met de hormonen en er maar 1 eitje komt, hele gekke vraag maar kunnen ze de kant waar eigenlijk geen eitje mag ontstaan niet blokkeren of zoiets?
    Al met al heb je eindelijk weer een echte kans komende maand ik duim.

9. Wuppie toch vind ik het ontzettend moedig dat je dit besloten hebt. Ook ik hik er al hele tijd tegenaan, maar echt daadwerkelijk de stap te nemen om de pauze in te lassen kan ik niet. ik vind het heel knap en ik hoop dat het jullie veel rust mag brengen en dat jullie een super heerlijke vakantie zullen hebben!! Het is jullie ontzettend gegund!

De reden dat er bij mij niet meer eitjes mogen groeien heeft meer te maken met mijn halve baarmoeder. Als er rechts meer eitjes groeien, moeten we die ronde overslaan. De kans bestaat dan dat het een tweeling wordt, of bij meer eitjes nog meer, en met een halve baarmoeder is dat natuurlijk niet wenselijk.
    En inderdaad het Radboud, echt schandalig!!:x

daarnaast bestaat inderdaad ook de kans dat links een ei springt en bevrucht wordt. Dan zou het kunnen zijn dat het vruchtje zich nestelt op mijn buikvlies met alle complicaties van dien (heb je greys anatomy gezien... Daar wil ik dus echt niet aan denken, ik steek nu ook snel mn kop weer in het zand;)

10. Linnie82

Linnie82 Actief lid

Oct 14, 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lobi wat erg dat t ziekenhuis je niet serieus heeft genomen en t over het hoofd heeft gezien

wuppie fijn even rust dat zal vast goed doen. Heerlijk even op vakantie met je gezinnetje. Je wilde ver weg toch?

11. Patatje

Patatje Bekend lid

Jan 1, 2011
    768
    0
    16
    Werken met kinderen van 0 tot 4 jaar, in de kinder
    Hoi!

Sanja; goed dat je je niet zo veel aantrekt van die opmerkingen... Laat ze idd maar lekker kletsen... Verder alles goed met je? Al weer onderweg naar de 14 weken, gaat snel!

Denise; laat je tranen maar lekker de vrije loop! Je kan ze maar kwijt zijn ;). Bij mij waren een jaar na de geboorte en een jaar na overlijden echt van die mijlpalen... Net of ik daarna weer een stapje verder kon ofzo.
    Je familie houd je wel bezig lees ik... Volgens mij ben jij echt iemand met een te goed hart en die zich zelf nogal eens dreigt te vergeten... Goed aan jezelf blijven denken he ;).

Gizje; fijn dat de GUO goed was! En leuk een meid :). Heb je al lekker geshopt ;)?

Linnie; spannend de echo, ben benieuwd of hij/zei zich laat zien ;). Maar gezond is idd het belangrijkst.
    Nee, wij gaan dit jaar niet naar de dienst. We zijn ook niet uit uitgenodigd. Maar moet zeggen dat ik er ook niet echt behoefte aan heb.

Wuppie; jeetje wat een knappe beslissing! Maar kan me voorstellen dat dat wel even rust met zich mee gaat brengen.
    Ja, 2 eitjes... Zou een tweeling super vinden :), ben dan alleen wel bang voor de zwangerschap... Vaak zie je dan toch wel vroeg geboortes :(. Eerst maar afwachten of ze beide wel gesprongen zijn en als dat zo is heb ik wel een soort van 2 kansen ;). Altans zo voelt dat.

Lobi; jeetje zeg, wat goed dat je toch door hebt gezet om naar een ander ziekenhuis te stappen! Maar wat een complexe situatie met je baarmoeder... Komt dat vaker voor, een halve BM? Succes met de medicijnen! Nu zitten we allebei aan de medicatie ;).

Hier niks bijzonders te melden, behalve dat ik weer "lekker" bezig ben met zwanger worden... Volgens m'n temperatuur heb ik een eisprong gehad (1of 2 kan ik er niet uit opmaken ;)), en zit dus nu op het wachtbankje... Vrijdag wordt er dmv m'n bloed gekeken of ik daadwerkelijk een eisprong gehad heb, dat is betrouwbaarder ofzo. Volgende week woe / do dus ongi of.... :D. Hoop dat de week dus snel voorbij is ;). O ja, dacht vorige week super veel last te hebben van de groeiende eitjes in m'n eierstokken, maar de pijn bleef maar aanhouden nadat ze al lang gesprongen waren. Blijk ik gewoon blaasontsteking te hebben :(. Lekker suf weer :).
    Zit me ondertussen lekker misselijk te eten aan chips... Ik had me zo goed in de hand de afgelopen maanden... Morgen maar aan balansdag houden dan ;).

Nou meiden, ik ga lekker douchen en naar bed!
    Truste!

XXX

12. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Hai lieve meiden,

Tis al weer een tijdje geleden dat ik hier schreef, maar lees nog wel af en toe mee hoor.

Lobi, meid wat fijn dat je nu eindelijk hulp krijgt zeg en niet voor niets! Wat goed van je dat je naar dat andere zkh bent gegaan zeg. Ik hoop dat er een mooi eitje groeit en dat alles mag gaan zoals we het graag zien.

Patatje, spannend op het wachtbankje. En van die chips, dat mag best af en toe nietwaar? Idd morgen weer een balansdagje. Ik ben sinds kort ook aan het sporten en probeer op mijn eten te letten. Vooral gezond eten vind ik moeilijk, maar is wel heel belangrijk natuurlijk! We kunnen het :D

Wuppie, moeilijke beslissing hoor. Ga je echt je ei ontwijken of minder proberen ermee bezig te zijn? Hopelijk hebben jullie een fijne vakantie en wat fijn dat je dochter al wat zelfstandiger wordt.

Gizje, wat heerlijk een gezonde meid! Kun je nu wat meer ontspannen en genieten of vind je dat nog moeilijk?

Denise meid, denk aan jezelf he. Het gaat zo hard, nog even en dan heb je je tweede zoon in je armen. Lanotje is zo'n trotse grote broer!

Sanja, jij gaat ook al hard zeg! Al is dat voor je gevoel vast niet zo ;)

Hmm kan niet verder terug kijken. Hopelijk ben ik niemand vergeten.

Ik ben maandag ongesteld geworden en ga nu echt aftellen. Hopelijk hoef ik hierna nog maar een keer te menstrueren en is het snel raak. Dat zal half juni zijn ongeveer en als mijn berekeningen kloppen (vast niet, ben onregelmatig tussen 23 en 28 dagen) zal ik bijna net zo oplopen als tijdens de zwangerschap van onze kleine meid. Toen begon mijn menstruatie op 15 juni en nu waarschijnlijk rond 17 juni. Aan de ene kant heel confronterend, maar ik wil echt niet langer wachten en als het zo is, dan heeft het zo moeten zijn. Ik heb besloten dat ik dit keer echt ga genieten van het zwanger worden an sich. Niet meer zo gestressed en geforceerd als de vorige keer. Dat was echt niet leuk :( Ik heb voor mijn gevoel ook geen haast meer nu. Er is geen deadline meer ivm de vakantie. Al hoop ik natuurlijk wel dat het snel lukt, dat dan weer wel. Maar da's vooral omdat ik wil weten hoe het met ons toekomstige kindje zal gaan. Weten of alles goed zal gaan. Dat vind ik het moeilijkste aspect denk ik. En toch ga ik echt genieten, het gaat mooi worden :) Hoop ik ;)

13. denice

denice Actief lid

Jul 13, 2010
    423
    0
    16
    Gizje wat een super nieuws! En leuk weer een meisje. Ben je goed geslaagd met shoppen? Heb je al het kamertje besteld, je was toch aan het twijfelen?

Sanja krijg jij nu ook meer echo's?

Linnie ik ga 23-6 met verlof. Heb het een weekje verlengd ivm inwerken van de vervanger. Maar neem de week na Hemelvaart vrij, zodat ik dan nog lekker wat dingetjes kan doen, want de nesteldrang begint weer te komen! as Dinsdag heb je 20wk echo toch?

Wuppie wat een knap besluit! Geniet ervan deze zomer, dan komt de rest vanzelf.

Patatje ga dus een weekje later met verlof. En moet dan werken op de dag dat Lanotje vorig jaar is overleden. Zie heel erg op tegen die datum en misschien ga ik niet werken. Ja loop mezelf op dit moment een beetje voorbij, maar heb na Hemelvaart dus een weekje vrij. En daarna is het Pinksteren dus heb dan in totaal 12 dagen vrij! Kan bijna niet missen nu toch, heb er een goed gevoel bij.

Vlinder spannend nog 1 ronde, het aftellen is begonnen. Kan misschien ook wel mooi zijn zelfde periode.

Hier gaat het iets beter deze week. Mijn moeder en vader hebben volgens mij eindelijk geaccepteerd dat Marvin echt "ziek" is en dat ze er moeten zijn voor hem. Mijn moeder gaat vrijdag met vakantie, hopelijk gaat het daarna beter. Maar merk wel dat onze relatie een flinke deuk heeft opgelopen, want ik wil haar niet meer bij de bevalling. Zo nog 1 dagje werken!

14. Gizje

Gizje Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    1,661
    0
    0
    hallo dames,

Denice: Wat goed dat je ouders eindelijk inzien dat het niet goed gaat met je broer. Maar kan me voostellen dat je haar niet meer bij de bevalling wilt hebben.
    Doe lekker rustig aan en lekker aftellen naar je verlof. Een dikke week vakantie van te voren is ook lekker toch? Ik zou als ik jou was wel de dag van lantotjes overlijden niet gaan werken.
    (de kamer hebben we trouwens al besteld, we zijn nu aan het discussieren over het behang/kleurtjes ;))

vlinder: Ik ben wel een stukje gerust gesteld na de echo, maar merk wel dat ik niet te veel andere verhalen over verlies van kinderen moet lezen. Merk dat ik andere angsten overneem, terwijl ik altijd zo nuchter ben geweest. Dus ik houd het even bij dit topic in de vlindertuin.
    Lekker dat je kan gaan aftellen. En van dat genieten, groot gelijk heb je. Hoe meer lol je eraan beleeft hoe beter toch :p

patatje: Ben al lekker aan het shoppen geweest. Niet te veel hoor, maar een paar winkeltje een paar pakjes gekocht.
    Spannend hoor op het wachtbankje. Ik ga voor je duimen morgen dat het idd een eisprong is geweest:)

linnie: Ik heb het geslacht zelf niet gezien, maar ze heeft van 2 kanten gekeken en kon er geen jongen van maken. Dus ik geloof haar maar. Al hebben we wel een 2e pakje voor het ziekenhuis gekocht wat een beetje neutraal is (mocht het toch opeens een jongen zijn ;))
    Spannend hoor dinsdag, ik zal aan je denken en voor je duimen dat alles goed is.

lobi: Ik ben zo blij voor je dat je eindelijk serieus genomen wordt door een ziekenhuis. Het is echt belachelijk dat andere je gewoon nog 2 jaar hadden laten doorlopen.

wuppie: Wat goed dat jullie even rustig aan doen. Kan me goed voorstellen dat je nog even wilt genieten deze zomer.

sanja: Hoe gaat het met jou? Vliegt de tijd daar ook zo?

Gister heb ik m'n cursus binnen gehad, zo dus maar eens een lesje doen en vanmiddag babyboom kijken (op woensdag avond staat criminal minds hier aan).
    Ik ben ook begonnen om het laatje met alles zwanger dingetjes in de buffetkast op te ruimen. Daar zitten dus ook de foto's van vorig jaar in en alle kaartjes die we gehad hebben van mensen. Wat heb ik een potje zitten janken zeg. Heb nu alles in een leuke doos gedaan.
    We hebben ook de kadootjes die we vorig jaar al gehad hadden weer tevoorschijn gehaald. Werd er toch wel blij van, al die babyspulletjes.

15. sanja

sanja Actief lid

Oct 8, 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou Wuppie dan komt het zeker goed met die vakantie. Wat een luxe zeg als je zo kan kiezen! zet hem op he...van het weekend!!

Gizje, goed bezig meid. Lekker in huis gerommeld met alle spulletjes en natuurlijk komen dan de tranen. Ik heb ook echt nog regelmatig verdriet hoor en kan dan mn tranen ook niet bedwingen. Vooral als ik denk aan wat er op een geboortekaartje moet komen te staan en als ik denk aan vorig jaar rond deze tijd en alles wat daarna kwam! Ik ben ook echt angstig hoor al die dingen die er mis kunnen. Al lees je de verhalen met de slechte afloop misschien nu niet meer inmiddels heb je al zoveel meer gelezen als bij je vorige zwangerschap dat het waarschijnlijk toch allemaal door je hoofd maalt?
    Leuk he behang voor een meisjeskamer. Ik vind daar echt veel meer keus in.
    Grappig ook dat je een neutraal pakje hebt voor het geval dat. De laatste dagen voor de bevallling van mijn dochter had ik daar echt nachtmerries over dat het ineens een jongetje zou zijn...Het eerste wat ik deed toen ze op mn buik lag was toch ff gluren..!

Denice lekker straks nog even vrij. Ik zou die dag ook niet gaan werken hoor. Heb eigenlijk nog niet gekeken hoe dat bij mij zit maar ga dat straks gelijk even doen. Gelukkig is het besef er nu, bij je ouders. Is voor je broer ook fijn al heeft hij natuurlijk een hele lieve zus. T gaat echt opschieten nu bij jou zeg, jeetje ben zo benieuwd??

Linnie, volgende week weer naar de gyn. Begin nu al weer een beetje nerveus te worden. Ik ga dit keer alleen omdat ik onder werktijd even heen en weer ga, ben dus erg benieuwd. voel me wel goed, mn buik groeit en mn bloeddruk is nog netjes. Heb soms zelfs al het gevoel dat ik iets voel, al is dat natuurlijk aan de vroege kant.
    Had het toevallig vandaag nog over de dienst met mn moeder. Ze vroeg of we nog gingen en zei dat ze ook wel meewilden als we het moeilijk vonden. het was een goede afsluiting vond zei. Nu heb ik zoiets van ik kan dit niet afsluiten, het is een onderdeel van mij. Ik ga wel volgende week even naar het stiltecentrum om daar even te kijken en vind het wel een fijn idee dat er in het ziekenuis een plekje is om al die mooie kindje te herdenken.

Patatje, je was zo goed bezig de laatste tijd een keertje zondige moet idd eens kunnen. De tijd vliegt idd maar het kan me niet snel genoeg gaan. Spannend hoor ik ga voor je duimen. heb je nou vandaag bloed geprikt?

Vlinder, ik vind het ook hoor als het zo moet zijn dan is het zo. Lastig he die omzekerheid enerzijds wil je vertrouwen hebben in je lichaam en geloven dat alles goed komt en anderzijds (tenminste zo zie ik dat) wil je jezelf een soort van in bescherming nemen door toch wat voorzichtig te zijn met de gedachten van een klein humpie in je armen.

Zo, ik heb mn best weer eens gedaan, ga lekker theetje zetten en even voor de buis!

16. Gizje

Gizje Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    1,661
    0
    0
    Wat een straf of met dit weer met een goed boek buiten te zitten :p

Zit te wachten op een bericht of een tijdelijke opdracht doorgaat of niet. Zou voor 2 maanden zijn, ben benieuwd.

De kleine begint behoorlijk te trappelen in m'n buik, een kat schrok net weer toen ze op m'n buik lag:)

17. sanja

sanja Actief lid

Oct 8, 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja hoor Gizje, peper het er maar lekker in :p
    maar 't moet niet te lang duren he? Hopelijk heb je lekker die opdracht binnengesleept. Lukt nog net die 2 maadjes en 't is ook goede afleiding. Welk boek ben je aan het lezen? Ik heb net deja vu gelezen van Esther Verhoef, had heel lang geen boek meer gelezen omdat mn ogen na een blz al dichtvielen maar begin langzaamaan wat meer energie te krijgen.

Morgen weer naar het ziekenhuis benieuwd of ik lekker kan slapen vanavond ??

18. Linnie82

Linnie82 Actief lid

Oct 14, 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo zal eens uitgebreid reageren, sinds lange tijd zit ik weer eens achter de pc ipv achter mijn telefoon.

Patatje goed teken dat je geen behoefte hebt aan die dienst. Waarschijnlijk is het ook maar 1x, helaas sterven er een hoop kindjes in het ziekenhuis.
    Hoe is je balans dag gegaan? Ik vind dat altijd zo moeilijk. Ik hoop voor je dat je twee mega eieren had, wie weet wel een tweeling, zou helemaal leuk zijn. Zal voor je duimen meid! Wordt wel weer eens tijd voor een positieve test hier op het forum.

Vlinder jij gaat zeker genieten! het is niet altijd makkelijk denk ik maar goed je bent erg sterk dus genieten ga je zeker! Fijn dat het aftellen nu echt is begonnen. Misschien een kans dat jij en patatje tegelijk op gaan.

Denice jammer he van je relatie met je moeder, die deuken gaan helaas snel na/tijdens zo'n moeilijke periode. Al verwacht je van je moeder toch wel anders. Hopelijk na haar vakantie dat het wat beter gaat met jullie. Jeetje meid 23 06 dat is echt al heel erg snel!!! Wat bizar als ik nu terug denk toen ik jullie leerde kennen hier. Toen was het november, toen zaten we allemaal echt in een hele andere situatie. Wat gaat de tijd dan toch heel snel he. Nou meid ik ben erg benieuwd naar jullie wondertje. Nog maar even werken heerlijke tijd ook om vrij te hebben. Ik kan ook niet wachten maar besef ook dat de tijd bij mij erg snel gaat. Echt veel sneller dan bij een eerste zwangerschap ik weet niet wat dat is. Ja ik heb morgen de 20 wk echo. Ben nog niet zenuwachtig maar dat komt morgen vanzelf. Morgen eerste een uurtje werken en dan heb ik vakantie!! Is wel zo makkelijk mocht ik het geslacht voor me willen houden. Maar weet niet of ik dat wel kan hoor. Als ik eenmaal weet dat alles goed is dan kan ik denk ik toch wel erg enthousiast worden. Mijn vriendin krijgt trouwens een gezond ventje. Hij is alleen te dik, dus ze wordt nu getest op zwangerschapssuiker.

Sanja nou ik zal aan je denken morgen! hoe laat moet je? Ik moet om 10.00 uur voor de 20wk echo. Fijn dat je, je steeds beter gaat voelen. Ook ik had het idee al heel vroeg iets te voelen, achteraf denk ik echt dat het zo was hoor, dus volg je gevoel maar. Ja mooi dat stiltecentrum. Ik zelf kan het ook niet afsluiten hoor, het hoort bij mij, ik zie het meer als verwerking. MAar goed ik snap je moeder ook wel heel erg goed.

Gizje Fijn he dat getrappel. Ik voel het ook erg goed, het kindje heeft zelfs een ritme. De laatste dagen is het wel steeds drukker, maar heb ook een groeispurt gemaakt. Grappig toch die katten, onze kat ligt nu ook steeds meer bij me. We hebben een ragdoll en die ligt nu heel gek s'nachts als een vosje op mijn schouders vlak naast mijn gezicht, is zo schattig. Die beesten voelen het echt allemaal wel. Heb je afentoe ook van die steekjes in je borst? Merk ook dat mijn banden sneller pijn doen dan bij onze dochter, maar goed het is ook niet niks zo kort op elkaar. Hopelijk hoor je snel wat van die opdracht is toch effe lekker.

Polly hoe gaat het met jou?

Lobi weet je al meer van je onderzoeken?
    Wuppie jij hebt zeker wel erg genoten van deze zomerse dag!

Ik hoef alleen even morgen een uurtje naar mijn werk en dan heb ik vakantie. Heerlijk! We vliegen donderdagnacht, we zijn er echt aan toe. Hopelijk heb ik morgen een positieve echo uitslag, dan kan ik eindelijk weer eens onbezorgd op vakantie. Fijne avond allemaal!

19. Patatje

Patatje Bekend lid

Jan 1, 2011
    768
    0
    16
    Werken met kinderen van 0 tot 4 jaar, in de kinder
    Vlinder; o wat gaat de tijd gelukkig snel:). Hier het zelfde, mocht ik nu zwanger raken dan loop ik op 3 dagen na gelijk me de zwangerschap van m'n dochter. Lijkt me erg bijzonder, maar ook confronterend ja.

Denice; fijn dat je ouders het nu eindelijk onder ogen zien... Jammer dat het zo heeft moeten lopen met je moeder, mischien wel even goed om haar nu even niet te zien...? Was ze wel bij de geboorte van Lanotje? Geniet van je vrije dagen binnenkort!

Gizje; je maakt me jaloers ;). Heerlijk in het zonnetje! Leuk hè dat shoppen :). Ik heb van de week ook Babyboom zitten kijken, erg interessant. Wist niet dat die vruchtbaarheid behandelingen zo'n pijn doen... Ik had het zo met haar te doen... Eerst je kindje verliezen en dan die pijnlijke ingreep... Gelukkig in een keer raak :).

Sanja; fijn dat je je energie weer terug krijgt! Heb je morgen een echo? Of is dat standaard bij een bezoek aan de gyn nu?

Linnie; Heerlijk een uurtje werken morgen! En dan die spannende echo... Geniet van je vakantie, war ga je ookal weer naartoe? Balansdag is gelukt :). Ik moet zeggen dat ik daarna ook wel weer normaal ben gaan eten ;).

Nou, ik zit hier in m'n laatste dagen wachtbankje... En het is slopend moet ik zeggen. Ik hou m'n temperatuur bij en die is gestegen na m'n eisprong, dat is dus een goed teken. Sinds een aantal dagen heb ik ook een tweede stijging en dat heb ik nog niet eerder gehad. De meeste zwangeren hebben dat ook nl ;). Erg spannend dus... Verder heb ik niet echt tekenen van een zwangerschap, ben wel extreem moe en slaperig,
    maar dat kan ook van de medicatie komen... Ik wil pas woensdag of donderdag gaan testen mocht ik dan nog niet ongi zijn geworden... Vrijdag ook weer naar de gyn, ben benieuwd dus. Dit zijn in ieder geval
    wel de langste 2 weken van de afgelopen tijd geweest...

Fijne avond!

XXX

20. Gizje

Gizje Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    1,661
    0
    0
    #1180 Gizje, May 31, 2011
    Last edited: May 31, 2011
    sanja: succes bij de gyn, hopelijk ziet alles er goed uit:)
    (ben het laatste boek van Stieg Larson aan het lezen, gerechtigheid geloof ik. Lees best veel, normaal 1 boek per 2 weken nu 3 in 2 weken soms)

linnie: Ik ga heel erg voor je duimen voor een mooie 20wk echo. Vorig jaar zei ik ook dat ik het geslacht niet wilde weten. Manlief wilde dat wel, dus hadden we toen besloten het voor onszelf te houden. Nu boeit het me opeens totaal niet meer en vertel ik iedereen dat de echo eruit ziet als een gezond meisje ;) Stom he, dat je zo van gedachte kan veranderen.
    Een hele fijne vakantie, geniet er van!

patatje: ieh spannend hoor, ik ga voor je duimen :)

Helaas is een andere kandidaat voor de opdracht gekozen, kan dus weer verder met cursus en klusjes in huis. Het wordt nog eens wat hier :p Ga zo proberen of ik nog weet hoe de naaimachine werkt, anders moet manlief het even uitleggen (die heeft er vroeger op school meer mee gewerkt dan ik;)

Share This Page