wanneer weer zwanger worden

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door sanja, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Denice wat goed!!!!!!!!!!!! bedankt lieve Delano, je hebt je moeder weer even blij gemaakt!!!
    Inderdaad een mooie hond zeg, zijn ook schatten van beesten. Echt knap eerste van de 72!! Hij kijkt ook helemaal trots op de foto 8).
    Hele lieve honden, wel jammer dat er een hoop mensen raar mee omgaan waardoor ze als agressief worden bestempelt. Terwijl dit helemaal niet zo is. Wil je er ook mee gaan fokken of doe je het puur voor de fun.

Wuppie Fijn dat het iets beter met je gaat en wat leuk dat je met je meisje naar sinterklaas bent geweest. Knap dat je dit soort dingen toch gewoon doet. Voor je kind ga je door he?

Hier sinds gisteren wat gerommel in mijn buik, nu ook wat bruinverlies. Durf er niet op te hopen maar doe het toch. Het zal toch wel iets betekenen. Of een menstruatie of iets anders. Laten we hopen dat dit doorzet zodat ik ook weer zekerheid heb. Ben hier in ieder geval al erg blij mee. :D

2. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Delano zou vandaag 6 mnd zijn dat vindt ik ook weer zo'n mijlpaal, maar ik heb echt het gevoel dat hij bij ons en zeker na gister!

Ik ben echt zo blij, kan het gewoon nog steeds niet geloven!
    We zeiden van te voren dat je op je hoogte punt moet stoppen, maar Nena neemt dat wel heel letterlijk!
    Nena is onze jongste hond ja ze is 4 jaar! We gaan niet met haar fokken, want dat doen er al genoeg (kan ook niet meer).
    De amstaff is echt een super hond vooral met kinderen. Ligt echt voor 80% aan de eigenaar en opvoeding hoe een hond is.

Linnie ik hoop met je mee!
    Staat het monumentje al bij het grafje?
    Wat goed dat je toch op haar kamertje bent gaan zitten. Dat lucht echt op he af en toe alles eruit gooien.

Wuppie fijn dat het iets beter gaat! Goed van je dat je naar Sinterklaas bent geweest. Is toch een leuke afleiding.

Gizje en is je brief af? Als je hulp nodig hebt wil ik je wel helpen.

3. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gizje, Goed hoor dat je de stap durft te maken om op zoek te gaan naar iets anders. Als je met lood in je schoenen naar je werk gaat is het ook niet goed! Ben benieuwd of je wordt aangenomen?

Denice wat goed van Nena en wat een mooie foto ook ze lijkt wel een stambeeld zo trots zit ze er bij.
    Ik heb geen idee hoe mijn cyclus nu verloopt. Ik ga er toch van uit dat die toch wel rond de 35 dagen is. Spannende week voor jou. Voel je al iets?...gevoelige borsten, moe, misselijk, krampjes of weet ik veel wat je nog meer allemaal kan voelen :)

Linnie, ik denk dat het goed is hoor om het verdriet er af en toe uit te gooien. Ik vind het zelf alleen zo jammer dat je na een jankbui er zo belabberd uitziet. En idd al die fabeltjes. Ga ze gewoon allemaal in praktijk brengen ;)

Wuppie, leuk he sint al snapt mijn dochter er nog niet veel van ( dat zal ook niet lang meer duren met de tv enzo en op het kdv ziet ze ook genoeg). Wij zijn niet naar de intocht geweest. ik ben zelf al het hele weekend ziek en we gingen haar er niet voor ophouden. Het is bij haar zo als ze overdag niet meer slaapt hebben we een rotnacht. ze wordt dan echt 36X wakker :x

Nou heb dus de griep te pakken. Het lampje ging uit vrijdag na het werk. Weet niet of het toch allemaal een beetje teveel is geweest. maar heb het hevig te pakken. Ben tot nu toe mn bed niet uitgeweest. Heb ook een beetje het idee dat het een combi is van factoren. Het werk weer, de ongi die super hevig is en de afspraak in het zkh. Ik ben zo benieuwd (bang ook) wat ons staat te wachten.

4. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    :p@denice: Gefeliciteerd met jullie overwinning!! Het zal wel een lekkere afleiding zijn om zo lekker met de honden bezig te kunnen zijn.

Wat gaat de tijd toch snel. 6 maanden zou inderdaad weer een mijlpaal zijn.

@linnie: Wat vreselijk inderdaad als je hoort dat er weer een kindje bij is gekomen op de begraafplaats.
    Het is wel fijn dat je een plekje hebt om naar toe te gaan.
    Wij hebben een speciaal plekje in de kast gemaakt, ik kijk er echt vaak naar. We hebben van m'n broer en zus een naam trein gehad die er ook bij staat. Dat vond ik echt zo lief van ze.

En wat spannend dat gerommel in je buik :p

@wuppie: Wat fijn dat je toch nog naar sinterklaas geweest bent met je dochter. Het lijkt mij ook echt geweldig wanneer ze iets ouder zijn er nog echt in geloven enzo.
    Alleen zal het dit jaar misschien wel met een raar gevoel zijn voor jou, omdat er nog een mannetje bij had moeten zijn.

@Sanja: Ik hoop dat je je snel weer beter voelt en dat je een positief gesprek hebt in het ziekenhuis. Kan me voorstellen dat je door die combi je fling beroerd kan voelen.

Ik heb m'n sollicitatie brief nog niet gemaakt. Dat ga ik zo doen. Voelde me vrijdag ook opeens zo moe en grieperig dat ik helemaal niets meer gedaan heb.
    Vandaag lekker familie bezoek gedaan, daar was ik wel aan toe. Ik vind het af en toe wel irritant dat mijn familie niet om de hoek woont. Zeker als ik me een keer niet goed voel door alles. Gelukkig bestaan er telefoons en internet:p

Oh ja, ik heb 2 positieve ovulatie testen gehad dit weekend, dus alles werkt weer :D Zou dus betekenen dat we 2 of 3 weken na de ingreep weer een ei hebben en dus voor het ecchie kunnen klussen ;)

5. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Denice het monumentje zal deze week worden geplaatst, ik word er over gebeld wanneer ze kunnen. Dus ja ben erg benieuwd.
    Alweer 6 maanden jeetje ja het blijft iedere keer weer een mijlpaal. Iedere maand verder denk je eraan. Maar een half jaar ja..... moeilijk.

@Sanja ja ind jammer dat je er zo rot uit ziet na zo'n jankbui. Dat kan je ook niet even snel tussendoor doen. Dat moet je echt plannen. Met dikke ogen bij de supermarkt staan is het niet. Jeetje meid wel rustig aan doen hoor. Zo zie je, je wordt vanzelf terug geroepen als we te snel gaan. Lichaam en geest staan erg dicht bij elkaar.

@Gizje het is ind. erg fijn om een plekje te hebben om naar toe te gaan. Vooral omdat onze dochter tussen de andere kindjes ligt. Zo heb ik afentoe op de begraafplaats contact met lotgenoten. Zo afentoe komt er een moeder langs met kind. Dan is het kindje wat begraven ligt bijv. 2 jaar oud en het kind wat ze bij zich hebben alweer 1 jaar oud. Dan denk ik, ooit komt er een dag dat ik hier ook loop met mijn kindje! Volgens mij heerst er griep jij en Sanja allebei last van. Hoop dat je brief goed is gekomen. Fijn zeg twee positieve ovutesten. Dat is zeker een goed teken.

Ik heb nu nog steeds rose/bruinverlies lijkt erop dat er een menstruatie door gaat zetten. Wel gek dat ik dan twee dagen achter elkaar positieve ovutesten had. Zo zie je die kruidvat dingen zijn niet te vertrouwen. We wachten weer rustig af. Een maand geleden had ik dit ook twee dagen lang. Dus hopelijk zet nu het echte werk door.

6. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lieve Wuppie, even een berichtje speciaal voor jou. Omdat het van die rotdagen zijn. Ik hoop dat als morgen voorbij is het weer wat leger is in je hoofd. Om het maar weer even over dat "stomme" (en makkelijk gezecht door anderen) afsluiten te hebben!

Meis, ik denk aan je...

7. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Dank je wel Sanja ik hoop ook echt dat het daarna weer wat beter gaat ik baal op dit moment zo van mezelf.

Denice jeetje alweer 6 maanden wat gaat de tijd hard he als je dan terug denkt als de wachtdagen ook eens zo snel zouden gaan:(.

Linnie mooi dat je zo denkt als je een moeder en kindje ziet bij je meisje. Ik hoop voor jullie dat dit snel zo mag zijn. knuffel.
    Hoop dat de ongi nu door gaat zetten en je weer verder kan.
    Kv ov testten staan volgens mij niet zo goed aangeschreven zij heel moeilijk af te lezen wat ik hoor.

Sanja kan best even alles bij mekaar zijn dat je zo ziek ben beterschap.
    Mijn dochter doet al slaapwandelend haar licht aan als ze een drukke dag heeft gehad maar word gelukkig niet wakker.

Gizje jij ook al ziekjes vrijdag even goed uitzieken. fijn dat je positieve ov testten had op zo'n moment denk ik weer had ik ze nou ook maar gebruikt ;) ben een beetje een twijfelkont.

Ook ik zit rond mijn ei lijkt me mooi om zwanger te worden op de dag dat ons mannetje eigenlijk geboren had moeten worden.
    Dit heb ik met Sophie gehad 9 maanden na de uitgerekende datum van de mk werd zij geboren..... En aangezien we hier niet meer in toeval geloven ;)

8. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wuppie
    Het komt allemaal goed wacht nou maar af wat de tijd met je doet het is nu nog te vroeg. Alles wordt beter!! (tekst uit het liedje vlinder van marco borsato) ik heb dit liedje al duizend keer gedraaid. Doet me zo goed!! Misschien helpt het jou ook!! Nu effe lekker balen van jezelf dat mag best zo nu en dan, zeg het hardop en schrijf het desnoods op. Lekker een potje janken, dan zal er snel een dag komen dat je weer kan lachen!! Dan doe ik lekker met je mee!

Nee Wuppie toeval bestaat echt niet, fijn dat jij hier ook in gelooft! Volgens mij geloven alle vlinder moeders hierin. Het zou ind. errug mooi zijn, dan heeft jullie mooie mannetje het voor jullie gedaan. Ik geloof dat jullie mannetje bepaald wanneer zijn broertje of zusje mag komen. Die regelt dat wel met een toverstokje in zijn handje. Vertouwen en geduld hebben dat is alles wat we kunnen. Sterkte meid!

Sanja wat lief van je het berichtje speciaal voor Wuppie!

Hier na een hele lange tijd eindelijk weer eens een hele goeie dag!! Vrijdag en de week daarvoor had ik het erg moeilijk. Vrijdag heb ik het er eens flink uitgegooid. Boos vroeg ik (hardop) waarom dit alles ons moet overkomen. Maar ook waarom ik nu ook nog niet eens duidelijkheid had of ik nog wel vruchtbaar zou zijn. Dit omdat mijn menstruatie uit bleef en de Gyn had gezegd dat er een kleine kans zou bestaan dat het allemaal niet meer op gang zou komen :x.
    Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr daar komt tie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik zat vanmiddag op de wc en ik ben

ONGESTELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jippie!!!
    Dit zal waarschijnlijk de laatste keer zijn dat ik zo blij ben omdat ik ongi ben geworden ;). Maar ben echt heel erg blij :D. PFf echt een opluchting. Hetzelfde als bij jou Denice, eerst licht en de keer daarna goed ongi. Dus ook ik kan met mijn benen in de lucht! Ben best wel trots op mijn lijf eigenlijk. :p Omdat ik hier vrijdag om hadt gesmeekt heb ik toch het gevoel dat ik hulp van ''boven'' heb gekregen. Dus heb ik 3 roze gerbera's bij haar plekje op de begraafplaats neergezet en 3 roze gerbera's thuis bij haar plekje. 3 omdat wij vanaf haar geboorte allerlei dingen meemaken omtrent een 3. En gerbera's omdat dit mijn lievelingsbloemen zijn.
    Ook zal woensdag aanstaande de steen (glazenplaat) geplaatst worden bij het plekje van onze dochter. Haar buurman een jongetje van 1 dag oud heeft ook toevallig vandaag zijn steen gekregen.

9. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Linnie ECHT SUPER dat de ongi heeft door gezet!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Vindt het echt zo fijn voor je!!!! En nu op zoek naar je ei!!!!
    Wel grappig dat het bij ons precies op dezelfde manier is gegaan!
    Echt gaaf om te lezen dat we allemaal van die "toeval" dingen mee maken.
    Spannend dat ze het monumentje gaan plaatsen.
    En wat een mooi stukje heb je geschreven voor Wuppie!
    Ben vandaag weer op het werk geweest en vond het best zwaar.
    Wanneer ga jij ook al weer?

Wuppie ook ik wil je morgen steunen en heel veel sterkte wensen!
    En wat prachtig dat je je ei hebt rond de uitgerekende datum!
    Heb je toch een beetje afleiding morgen;)

Sanja balen dat je ziek bent. Doe het rustig aan en hoop dat je er weer snel boven op komt!
    Wanneer moet je ook al weer naar het zkh.
    Ik voel zeker wat heb last van m'n darmen, bij vlagen misselijk, pijn in mijn onder rug en steken in mijn lies.
    Kan echt niet meer wachten de tijd gaat zo langzaam.

Gizje de honden zijn echt een hele goede afleiding en na zo'n dag helemaal!
    Doe je het een beetje rustig aan, want straks ben je ook ziek.

We hebben een brief binnen gekregen van het zkh, omdat wij een klacht hebben ingediend.
    Op 15-12 is er een "zitting". We zien wel hoe het gaat.

10. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    @Wuppie: Sterkte morgen, ik heb van een aantal andere vrouwe begrepen dat het iets makkelijker wordt na de uitgerekende datum.
    En het zou inderdaad geweldig zijn als je morgen zwanger zou worden, ik zal voor je duimen.

@Linnie: Wat lekker dat bij jou ook alles weer op gang is gekomen. Zal zeker een enorme opluchting zijn na zo'n opmerking van de gynaecoloog.
    En wat fijn dat de steen geplaatst wordt deze week. Als ik het zo lees komt er een soort van nieuwe periode aan. Het plekje van haar wat eindelijk helemaal af is en je lichaam die weer klaar is voor een nieuwe zwangerschap :). Het zal iig wat tust geven denk ik.

Wij willen ook graag het urntje gaan bestellen. We hebben een heel lief kleine mini urn gezien die in je handpalm past. Licht roze met een hartje erin. Dan is haar plekje hier in huis ook helemaal af.

Even heel wat anders. De sollicitatie is verstuurd. M'n man heeft hem even nagekeken en we hebben m'n cv maar even geupdate. Ik weet altijd heel goed wat ik wil zeggen maar schrijven kan ik helaas niet foutloos, geef mij maar cijfers (m'n scriptie heeft hij vorig jaar helemaal herschreven, licht woordblind ;)). Dus ik ben benieuwd of ik iets hoor.

11. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wuppie, benen in de lucht dan maar.....

Linnie, fijn die ongi.....hihi een keer van genieten en dan ruim een maand of 9 niet meer. Mooi he! die liedjes we hebben het hier al vaker over liedjes gehad. teksten krijgen ineens een hele andere betekenis.

SPANNEND....Denice

Gizje Ik ken het probleem. Heb ook een aardige babbel maar schrijven, ho maar! Lees hier ( helaas altijd achteraf) ook aardig wat spelfouten van mezelf. En dan ben ik nog juf ook...:)

12. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    O ja ik ben helemaal weg van het liedje FLY van Celine Dion!

13. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Denice thanks ik ben ook errug blij. Inderdaad grappig dat het, hetzelfde is gegaan. Hopelijk ben jij deze ronde zwanger, dan doe ik je daar ook in na goed? De symtomen klinken in ieder geval positief. Maar mocht het toch niet zo zijn dan heeft dit vast een hele goeie reden. MAar we gaan uit van het positieve!! Ja het zal vast niet makkelijk zijn het werken. Ik zou eigenlijk donderdag moeten, maar omdat mijn bloeddruk etc nogal hoog is. Heeft mijn chef een arbo arts ingeschakeld. Samen met de arts gaan we een plan opstellen. Dus dat moet ik nu even afwachten. Moet eerlijk zeggen dat ik het ook nog even niet zag zitten om te werken.
    Jeetje spannend joh die zitting. Hopelijk is de uitslag naar jullie tevredenheid. Het zal vast niet makkelijk zijn en ook weer erg confronterend. Hopelijk geeft het jullie wat rust!

@Gizje je slaat de spijker op zijn kop (die uitdrukking klopt toch;))
    Je hebt precies dezelfde uitspraak gedaan die mijn man vandaag maakte. Ook hij ziet mijn menstruatie, het plaatsen van de steen als een nieuwe start. Dus wel heel erg "toevallig"" dat jij dit nu ook uitspreekt. Voor ons voelt dit inderdaad zo. Mooi zo'n urntje, zo creeer je toch je eigen plekje waar je wat rust kan vinden. Fijn is dat he om te doen. Wat heb je allemaal bij het plekje staan?
    Spannend nu wachten op het antwoord op je brief!

Sanja inderdaad luister ik nu heel anders naar liedjes dan hiervoor. Moet zeggen dat vooral nederlandstalig mij ineens aanspreekt. Zo zei de verpleegster in het ziekenhuis dat het liedje ZO Mooi Zo Mooi van Blof zo op onze situatie slaat. Nou ind. dit is precies hoe wij het voelen en hoe het is. Echt bizar. Fly van Celine Dion is ook errug mooi. MAar ook de liedjes Slaap zacht (woezel en pip) en land van oogjes dicht (woezel en pip) vind ik erg mooi! Just Breathe van Pearl Jam draaide ik ook vaak toen ik zwanger was en nu nog steeds eigenlijk. Nou Sanja als ik jou hier zo leer kennen denk ik dat de kindjes in de klas errug blij mogen zijn met zo'n juf. Dan maakt die opvoeding met spelfouten ook niet meer uit. Gewoon lief lachen naar de ouders en het is goed ;).

14. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Linnie als je nog niet aan werk toe bent moet je het ook niet doen en al zeker niet met een hoge bloeddruk.
    Ik heb er zelf wel een goed gevoel over dat het raak kan zijn, maar als het niet raak is dan zal dat een reden hebben en gaan we verder oefenen.
    Het zal zeker niet makkelijk zijn die zitting, maar we willen gewoon ons verhaal doen en wat er ook uit komt heb ik vrede mee.

Gizje wij hebben ook een urntje. Het is een beeld van een vader en moeder met een baby in de armen het beeld heet "Our baby".
    Het beeldje staat beneden naast de tv met fototjes en de hand- en voetafdruk.
    Ook heb ik van mijn hanger een ashanger laten maken en zit er dus een klein beetje as in zodat ik Delano altijd bij me heb.
    En op zijn kamertje staat de grote urn, vind dat er best veel as is.

Sanja zeker spannend! Ik ga morgen de testen kopen en donderdag sta ik gelijk met mijn vriend op om 6:30uur zodat we samen kunnen testen.

Wuppie ik denk aan je.

Melanie hoe gaat het met jou?

Inge ben je er nog? Gaat het al wat beter?

15. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Liedje sweet goodbye van krezip vind dat zo mooi.

Schrijven ook ik schrijf niet altijd al te best denk af en toe weleens dat ik er teveel les in heb gekregen alles is gewoon gewist8)
    Schrijf op me werk in het engels en dan is het heel gek om opeens in het nederlands te schrijven.

Linnie bedankt voor je mooie tekst het klopt ook nog helemaal zal hem eens opzoeken dan heb ik wat achter de hand op een dip moment.
    Ongi wat goed eindelijk alle puzzelstukjes beginnen op hun plek te vallen heel veel sterkte vandaag met hel plaatsen van de steen.
    Nog lekker even wachten met werken het helpt ook als je weet dat de arts een plan heeft geeft rust dat het geregeld is.

Denice ik duim duim duim voor een positieve test morgen ochtend.
    Groot gelijk dat jullie een klacht hebben ingedient en je in ieder geval je verhaal kan doen er gaat gewoon teveel fout in Nederland kwa bevallingen. Vond het schrikbarend dat door een simpele lijst er zoveel sterfgevallen minder zijn in een ziekenhuis was vorige week op het nieuws.

Gizje ik hoop dat je snel positief nieuws krijgt op je sollicitatie.

Allemaal ik wil jullie ook allemaal bedanken voor de steun jullie begrijpen het. Het viel dan ook mee gister ik heb alleen maar positief gedacht en heb mezelf niks verboden gister was het mag dag;).
    Er is ook een last van me schouders afgevallen nu we dit weer hebben gehad.
    Schrijf hier al 4 jaar mee in een ander topic en die meiden hebben me ook zo geholpen.We hebben mekaar in september voor het eerst ontmoet. Zo mooi dat je zo'n band op kan bouwen met mensen die je nog nooit heb gezien.

16. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo dat liedje van blof is idd heel mooi. Zat bij de tweede regel al met traantjes. Heb hem gelijk op mn hyves gezet De liedjes van woezel en pip kende ik wel. Mn dochter heeft de cdtjes. Ik voel me zo vind ik helemaal leuk. Daar kan ik dan weer helemaal blij van worden.
    Enne op de school waar ik werken zitten geen Nederlandse kinderen, de wijk is ook niet al te best. Dus een foutje hier en daar heeft bijna niemand in de gaten :D

Zo jeetje Wuppie al 4 jaar. Wel leuk dat jullie elkaar ook in real life gezien hebben

En dan even een update over mijn zkh bezoek van vandaag. Ze hebben ongeveer 20 buisjes bloed geprikt om van alles en nog wat te testen. De uitslag is over 3 weken dus het blijft nog even spannend. De gyn heeft toch aangeraden om nog eens 3 maanden te wachten om de kansen op herhaling nog kleiner te maken. Ik ben daar dus niet zo blij mee,,, zeg maar!! Heb dat ook wel aangegeven. En gelukkig begreep hij het wel. We hebben nu over 3 maanden weer een afspraak gemaakt. Maar wel met een soort van knipoog zo van misschien is dit dan gelijk de eerste controle afspraak voor de zwangerschap. Ik heb nu zoiets van, eerst maar weer de uitslag afwachten en dan maar weer verder zien. Deze maand dus ook geen geklus voor ons en dus ook geen positieve test op de uitgerekende datum :x
    Goed nieuws is wel dat ik mag stoppen met de medicijnen voor mn bloeddruk. Wel volgende week weer terug naar de ha om te kijken hoe de reactie hierop is.

Spannend Denice, als ik morgen op mn werk kom ga ik gelijk even kijken of je ons het blije nieuws al hebt gemeld. Het zou zomaar eens raak kunnen zijn.....

17. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Denice nog even!! Spannend!! Het zou toch best fijn zo als het nu raak is. Ik houd de site hier morgen goed in de gaten ben erg benieuwd. Mooi dat je het urntje thuis hebt staan. Hadden wij ook gedaan als we voor cremeren hadden gekozen. Ik heb laatst nog even de foto van Delano bekeken. Wat een schatje is het toch, vind het zo oneerlijk. Nu hopen op een nieuwe zwangerschap zodat je weer wat positiefs om handen hebt. Het broertje of zusje van Delano zal vast een stukje van Delano mee geven.

Wuppie fijn dat het allemaal mee viel is toch altijd weer afwachten. Misschien dat wij elkaar ook eens kunnen ontmoeten als onze kindjes zijn geboren. Lijkt me toch wel errug leuk. Een plan van de arts lijkt me ook fijn. De steen staat en is zo mooi, het is helemaal klaar eigenlijk. Ziet er echt prachtig uit! Op de glazen plaat hebben we een stuk tekst staan uit het liedje van blof.
    Je bent zo mooi, alle deuren staan nog open, jij komt eraan!
    Haar kaartje hebben we ook de hele tekst van dit liedje gedaan.

Sanja inderdaad een vrolijk liedje zeg, die ga ik onthouden. Is je griep al weg?
    Jeetje dat is inderdaad minder, maar zo te lezen niet zonder reden. Herhaling willen we niet dus dan toch maar luisteren, lijkt me wel heel moeilijk ind. Fijn dat je medicijnen voor je bloeddruk in ieder geval niet meer hoeven, dat scheelt weer. Ik moet morgen toevallig voor de uitslag van de 24-uurs meting. Mocht ik medicijnen krijgen dan zijn dit medicijnen die je mag slikken tijdens een zwangerschap. Weet je Sanja ik denk ook weleens wat nou als het zwanger worden heel lang duurt. Ik moet toch verder met mijn leven, zwanger of niet. Soms lijkt het wel of alleen een nieuwe zwangerschap mijn leven weer plezierig zou maken. Maar ja dit is natuurlijk niet echt de manier van leven. Ik moet ook weer proberen te genieten zonder een zwangerschap. Meestal lukt dit gelukkig wel, al gaat er wel bij alles wat ik doe door mijn hoofd, ''ow misschien doe ik dit volgend jaar wel met kind''. Het verlangen is zo groot, maar wat is nou 3 maanden. Stel het is over 3 maanden direct raak, dan geniet je er lekker van en weet je dat het risico een stuk kleiner is. Denk dat, dat best wat waard is. Desondanks snap ik heel goed dat het niet leuk is hoor. Ben erg benieuwd naar de uitslagen van je bloed. Je zal wel duizelig zijn met zoveel bloedafname. Duurt lang he de uitslag, dan kijken ze in ieder geval wel goed.

Gizje ben je alweer een beetje opgeknapt?

18. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Dames ik ben vanaf vandaag gestopt met roken:D

19. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Denice jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat goed:D

Heb helemaal de kriebels van je bericht tijd voor een feestje :D

20. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Betekent dat................... echt waar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW ben echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg blij voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Wel bij ons blijven kletsen he! Hopelijk volgen er snel meer.
    Jeetje wat een goed nieuws! Jeetje wat zal jij een leuke tijd tegemoet gaan.

Dikke kus!

Deel Deze Pagina