Even een korte update. Wij krijgen een gezond meisje! Ben met stomheid geslagen want dacht echt dat t een ventje zou zijn. Maar helemaal leuk. Delano heeft t toen wel gezegd. We zijn erg blij en opgelucht. Nu ook voor t eerst t hartje gehoord dat was wel eff confronterend en erg moeilijk maar tegelijkertijd erg mooi. Nou ik ga grnieten xxxxx
Goed nieuws Linnie, heerlijk genieten nu!! En wat leuk ook een meisje weer. Ging jij de spulletjes nu weer gebruiken? Ja toch? Heerlijk zeg wat zullen jullie genieten op vakantie. 't is je gegund. waar gaan jullie naartoe? Gizje er was een tijd dat ik ook van die periodes had dat ik de boeken verslond. Dat is wel iets wat met kinderen toch wat moeilijker gaat. binnenkort weer de nieuwe Karin Slaugter die ga ik zeker kopen. Jammer van de opdracht. Misschien is het naaien van de gordijntjes en de lakentjes voor de wieg een idee? Bij mij was de controle ook goed. Ik stond zo weer buiten even de bloeddruk, die was prima en een korte echo van 1 minuutje, waarbij ik helemaal smolt toen de kleine een salto maakte..en dat was het weer. Best jammer eigenlijk dat er geen gelegenheid is om lekker te keuvelen over de zwangerschap en de bijbehorende kwaaltjes dat is toch meer iets voor bij de vk. Verder heb ik nog gevraagd over de guo maar die krijg ik alleen aangeboden als er bij de gewone 20 iets afweikends is. laten we hopen dat ik deze dus niet nodig heb, al zou het mij wel gerust stellen als er extra goed gekeken wordt.
Wuppie hoe ging de wedstrijd? Linnie gefeliciteerd met een gezonde meid! Had Lanotje het toch goed Maak trouwens weer zoveel "toevallen" mee. Wat een krachtig mannetje is het toch. Zie een beetje op tegen Hemelvaartdag, want vorig jaar is op die dag de bevalling begonnen. Ik ben ook heel benieuwd hoe de beeb eruit ziet. Vandaag bij de vk geweest en alles is goed. HB van 7! bloeddruk 105/60. Hoe gaat het met jouw bloeddruk? Geniet lekker van je vakantie! Gizje ik vind het heel fijn dat ik nu een week vrij ben. Zo kan ik nu alvast wat dingetjes gaan doen, want de nesteldrang begint nu heel erg te komen De dag van overlijden ga ik niet werken en Ivo waarschijnlijk ook niet. Jammer dat niet gekozen bent. Zal vast goed komen het behang en de kleur, wel foto's plaatsen hoor. Sanja hoe was het? Nee ga inderdaad maar niet werken. Het begon allemaal in de nacht van 18 op 19 juni. Denk dat die 3 dagen echt zwaar gaan worden Heb je al gekeken hoe het bij jou valt? Patatje ik leef helemaal met je mee. Ik hoop echt dat je positief test! Vind het inderdaad wel even goed om haar niet te zien. Ja ze was wel bij de bevalling van Lanotje. We hebben nu besloten dat ze er nu niet bij mag zijn. Wel met ochtend urine testen. Met mijn broertje gaat het echt beter. Volgens mij heeft hij zelf nu ook geaccepteerd dat hij schizofrenie heeft. Heb hem het hele weekend opgehaald, hij heeft geholpen in de tuin en mee wezen wandelen met de hondjes. En gister avond zijn we even naar de Makro geweest en heb ik 3 t-shirts voor hem gekocht, want hij heeft geen geld en oude kleren. Zie wel tegen Hemelvaart op, want vorig jaar begon de bevalling van Lanotje. Nog 1 dagje werken en dan vrij t/m 13-6!
Sanja lees net je reactie. Fijn dat alles goed is. Bij de gyn is het inderdaad heel zakelijk en bij de vk wat losser.
Linnie gefeliciteerd dat alles goed was en weer een meid scheelt weer een hoop emotie kwa afstand doen van de spullen voor jullie meisje. Patatje spannend ik leef helemaal met je mee duim duim. Sanja fijn dat ook bij jou alles goed was jammer dat het nu wat zakelijker is maar het gaat om het eindresultaat natuurlijk. Gizje jammer dat de opdracht niet doorging. Had gister ook vrij heerlijk in het zonnetje gezeten. Dan project babykamer maar tot in de puntjes aanpakken heb je nu mooi de tijd voor. Denice De wedstrijd ging super 42:40 7 km ben helemaal trots. Was even heel onzeker tijdens het lopen en dacht toen aan vorig jaar en wat ik bereikt heb even emo maar dat gaf ook een hoop kracht. Fijn dat het beter gaat met je broertje. Moeilijke datum's nog steeds voor jou maar daarna kan je je weer helemaal richten op de toekomst.
Sanja; wat fijn dat alles weer goed was . Jammer van het bliksem bezoek, maar het is voor een goed doel . Ik zelf heb het niet zo op de verloskundigen. Uiteindelijk zijn ze erg meelevend geweest, maar vooraf "hoorde" alles bij het zwanger zijn, met andere woorden niet zeuren . Inmiddels weet ik dat dat niet het geval was... (zij hadden de vroeg geboorte niet kunnen voorkomen hoor). Affijn, genoeg geklaagd . Denice; wat goed dat jullie even tijd voor jezelf nemen rondom het overlijden van Lanotje! En fijn ook dat je even wat tijd door hebt gebracht met je broertje. Wuppie; hoe gaat het verder met je? Bedankt voor jullie medeleven . Ik ga er donderdag een testje tegen aan gooien... Deze keer heb ik zo veel hoop, maar zo weinig zwangershapskwaaltjes... Ik zou echt teleurgesteld zijn als m'n ongi 1 deze dagen doorzet... Morgen een lekker druk dagje en dan is het lekker snel donderdag . Fijne avond! XXX
linnie:Wat super een gezond meisje!! Ook jou gevoel heeft je behoorlijk in de maling genomen Nu lekker genieten meid. Sanja: Wat lekker dat alles weer goed is. Ook al is de gyn niet zo persoonlijk, het is voor het goede doel. Ik heb wel bewust voor de vk gekozen om die reden, maar denk dat jij niet veel te kiezen had deze keer toch? Uiteindelijk doen we het allemaal voor een goed eindresultaat. Komt er een nieuwe Karin Slaughter, die ga ik zeker ook lezen. Probeer de laatste jaren wat minder boeken te kopen(irriteer me aan de overvolle boekenkast), dus zal wel even duren voordat hij niet constant uitgeleend is bij de bieb. Ik ga idd wat dingetjes zelf proberen te maken zolang ik toch thuis zit. Denice: Kan je wat van die nestdrang over stralen ? Misschien motiveert dat om de bovenverdieping aan te pakken hier, haha. Het behang hebben we zaterdag gekocht en we hebben alle grote spullen besteld (wagen, maxi-cosi, box enzo). Het is het vogeltjes behang van lief geworden. Ben niet normaal niet zo van de lief dingen, maar dit was het enige wat we beide leuk vonden. Pip achtig behang vond manlief toch een beetje te druk Dus nu 2 muurtjes vogeltjes en de andere 2 verven we. Moet je nolg veel doen thuis? Of is het meer de nestdrang dat alles even af moet? Fijn dat het met je broer beter gaat, accepteren dat er wat mis is, is meestal een omslag punt om er iets aan te doen of er mee te leven. wuppie: Lekker zeg dat het hardlopen zo goed gaat. Moet een super gevoel zijn. Mannetje hier wil het ook weer gaan oppakken (denk dat zijn conditie net zo erg is als de mijne ). Ik ga na de bevalling opbouwen op de crosstrainer, kan ik lekker thuis doen en is beter voor m'n heupen en voeten. Lijkt me heerlijk om me weer eens goed fit te voelen. patatje: Ik blijf voor je duimen, wel posten morgen he Zo maar weer eens een soll schrijven, zal toch moeten. Liever vandaag dan aankomende dagen, want het wordt prachtig weer vanaf morgen
Hoi, denice, ik hoop dat je morgen de dag doorkomt. Het wordt prachtig weer dus geniet daar lekker van met manlief en de hondjes. Komt goed meid, ook hier komen jullie doorheen. je bent sterk! Wuppie goed gedaan meid. je mag ook trots zijn!! Heb je een rustig gevoel in je hooft nav je beslissing/ Patatje, ik vind het ook tijd worden voor een positieve test hoor. ga voor je duimen en ben het met Gizje eens dat je meldplicht hebt hoor morgen! Leuk Gizje het behang van lief. Ik hou ook van die felle kleurtjes. ik ben juist pas begonnen met kopen heb me door een actie voor kinderboeken over laten halen om lid te worden van de eci dus ja....dan moet je wel he!!!
Ik werd vanmorgen wakker en dacht, "een meisje". Blijft gek maar ow zo leuk. Ik heb nu vakantie vannacht vliegen we naar thassos. Spullen zijn gepakt en t huis is klaar. Dadelijk nog even een mooi rose boeketje brengen bij t plekje van evi. In griekenland branden we altijd een kaarsje in zo mooi kerkje ga ik nu weer doen. al jullie kindjes ook even noemen. Sanja fijn dat je controle goed was. Wat een wondertje is t toch weer he. Heb je iets meer vertrouwen nu? Het klopt ind dat een vk heel anders is dan de gyn. Maar ik heb liever zakelijk en geleerd dan gezellig en minder geleerd. Maar ach er is voor allebei wat te zeggen. Wij gaan ind de spullen gewoon gebruiken. Behalve dan 1jurkje. Gzije ja leuk he weer een meisje. Leuk een lief kamertje. Succes met je solli patatje spannend testen dond mss wel juist een goed teken dat je nog niet heel veel voelt. Ik voelde in t begin ook niet zoveel hoor ga voor je duimen. Zal na mijn vakantie snel kijken hier. Denice ja die lanotje is erg bijzonder mooi die toevalligheden. Schrijf je ze ook op? Zo mooi je hb goed teken en een mooi bloeddruk. Die van mij is nu goed met medicijnrn. De gyn ziet wel in dat een hoge bloeddruk bij me hoort en dat t kindje het ook nodig heeft. Dus bij mij mag de druk niet lager zijn dan 85 omdat zij t dan niet prettig vind. Nu is mn druk iedere keer rond de 85 dus dat is goed. Lief dat je ging winkelen met je broer. Is zwaar he een broer met schizo? Mijn zus heeft een zware vorm van adhd en nog iets. Als zusje vind ik t soms best zwaar en somd begrijp ik t ook niet zo goed. Mn zus is ook opgenomen geweest vorig jaar ivm totale uitvallen. Soort van epilepsie aanval. Gelukkig is ze daar vanaf. Denk dat jou moeder ook niet zo goed weet hoe ze moet handelen en daarom voor zichzelf ekiest. Maar ja dat is voor ons onbegrijpelijk. Ben blij dat t beter met je fam. Gaat. Is schizo ook genetisch? Ons kindje heeft 25% kans op adhd alleen in welke vorm dat is niet bekend. Je hebt genoeg mensen die geen hinder ondervinden. Sowieso is de hulp en medicatie erg belangrijk. Ik maak me er iig geen zorgen om. Wuppie ja je zegt t helemaal goed. Het rose kamertje kan blijven staan de gewassen jurkjes kunnen blijven hangen de rose enveloppen voor t kaartje kunnen nu alsnog gebruikt worden dit scheelt een hoop pijnlijke momenten van opruimen. Zo ik ga op vakantie spreek jullie volgende week weer xxxxx
Linnie, wat geweldig een gezond meisje he! Veel plezier om je vakantie en lief dat je eerst bloemen gaat brengen bij Evi Sanja, leuk ook een meisje voor jullie. Lekker los gaan met meidenspul Patatje, ik duim zoooo hard voor jullie. Je hebt er zo hard voor gewerkt, dat moet beloond worden! Gizje, ik hou ook van Karin Slaughter, maar kom sinds de geboorte van onze zoon niet meer toe aan lezen. Die trekt dat boek zo uit m'n handen: spelen mama! Denice, meid heel veel sterkte morgen. Ik zal aan jullie en Lanotje denken. Wuppie, hoe is het met jou? Vanmiddag was ik in een gulle bui en heb een skippypony voor onze zoon gekocht en een knikkerbaan. Hij is al de hele avond aan het stuiteren, hij komt net voorbij gehopst En de grote knikkers vliegen me om de oren haha. We zijn maandagavond bij een medium geweest en veel mooie dingen gehoord over P*, ben erg opgelucht dat het goed met haar gaat. Ze zei dingen die ze echt niet kon weten en zei ook dat er een baby aan kwam in de heel nabije toekomst. Ze had het over een maartbaby, een ram. Een gezond en vrolijk meisje dat heel erg op P lijkt qua karakter en uiterlijk, een bomenklimmer met donkerblonde krullen. We zullen zien
Patatje ben niet nieuwsgierig hoor Linnie hele fijne vakantie geniet er van jullie hebben het verdient. Denise sterkte vandaag onze kindjes hebben in ieder geval weer voor mooi weer gezorgd. Lezen vind ik ook leuk maar ik vind het nog wel een moeilijk om een goed boek te vinden spannend /triller vind ik leuk iemand nog ideeën ? Sanja heb wel rust begon deze ,maand ook met Ov. Testten en heb een positieve gehad op dag 19. Laat dat nou op de wedstrijddag zijn geweest met daarna een dag samen vrij. Tja kon het niet laten dus er is alsnog een kans deze maand waar ik nu nog even niet aan wil denken Vlinder leuk zo'n hobbel beest hadden wij al in huis voor we kinderen hadden voor kinderen van vrienden en ze zijn er allemaal weg van Sophie nu ook nog. Gaat wel goed met mij al wil ik diep in me hart maar 1 ding. Mag jij weer bijna beginnen? Lijkt me mooi als het uitkomt En ben blij dat net goed gaat met p. Vandaag lekker genieten van het mooie weer straks een stukje varen
Helaas, een omo witte test... Dus ik zal vandaag of morgen wel ongi worden . Ben eigenlijk niet eens heel erg teleurgesteld, een positieve test is ook bijna te mooi om waar te zijn . Het wordt bijna gewoon van die witten testen . Op naar maand 14... Clomid doe je best! Denice: sterkte vandaag... Ik reageer later op jullie meiden, zo lekker shoppen in Rotterdam of mischien wel Breda . Fijne dag vandaag! XXX
Vlinder, wij weten het nog niet hoor wat het wordt. Je bent in de war. Gizje krijgt weer een meisje. Ik mag nog even geduld hebben voor ik weet in welke kleur ik los mag gaan Leuk zo'n stuiter ding en wat worden die kinders toch verwend he!! Nog even volhouden he en dan kun je er tegen aan. Wuppie, geniet van de mooie dag. Heerlijk zeg lekker varen, misschien de voetjes nog in het water enne volhouden hoor die rust in je hoofd.....dan wordt je misschien wel verrast aan het eind van de maand (zal er nu niks meer over schrijven.....) He patatje vol verwachtig deed ik mn laptoppie aan, zat er helemaal klaar voor met een bakkie koffie enzo....helaas het had zo leuk geweest. kom op clomid doe wat je moet doen!! Lekker shoppen vandaag Ik zou voor Breda kiezen, leuker als Rotterdam vind ik. Enne 1 of 2 maten kleiner als een poosje geleden?? Ik heb gister ook geschopt alleen dan positiekleding vond het een hele stap omdat ik dat bij mn vorige zwangerschap niet had gedaan, had natuurlijk nog wat hangen van mn dochter en echt superrond was ik niet. Heb het idee dat ik nu al meer buik heb als toen bij die 24 weken.... Meiden geniet van het lange weekend
Oh jee Sanja, ik ben idd in de war Niet goed gelezen, sorry! Nog even geduld dus voor je weet in welke kleuren je los kan gaan He patatje, dat vind ik toch echt naar hoor. Het is jou ook zo gegund, je wacht al zolang... Dikke knuffel voor jou. Juni wordt onze maand! Zou geweldig zijn als we tegelijk opliepen, nietwaar? Denice, hoe was het vandaag? Heb aan jullie gedacht meid... Wuppie, ja ik las dat je een pauze had ingelast. Moeilijk hoor... Ik was er ook zo mee bezig en merk nu wij pauze moesten houden, dat ik het wel beter van me af kan zetten. Al lukt dat niet altijd, want diep in je hart he is het toch je grootste wens. Ik hoop dat het stiekem toch raak is deze maand. Lobi, hoe is het met jou? Nog nieuws van het Geertgen? Ik heb als het goed is vandaag mijn ovulatie gehad. Heb het eitje uitgezwaaid en wacht vol goede moed op mijn menstruatie die rond de 17e zal komen (gerekend vanaf mijn langste cyclus, dus kan ook eerder zijn. Daarna gaan we er echt voor. Zo spannend! Ik kan echt niet meer wachten zeg pfoeh. Nou meiden, ik ga m'n bed maar eens in. Trusten!
Patatje hoe was het gister bij de gyn? En ben je ongi geworden of is er nog een kans? Vlinder het ging best aardig op Hemelvaartdag. Spannend hoor het aftellen is begonnen. Wat een mooie reading heb je gehad. Wuppie echt een top prestatie! Knap hoor ik doe het je niet na. Linnie lekker genieten in Griekenland! Ik schrijf ze niet allemaal op, maar ze zijn zo leuk dat ik ze wel onthou. Bijvoorbeeld met de verjaardag hebben we een mooie taart besteld en toen ik dat net verzonnen had kregen we een boekje van Dikkie Dik en die heet de verjaardagstaart. Het valt wel mee hoe zwaar het is, heb er veel afleiding aan. Schizo is genetisch, je wordt ermee geboren en uit zich in de leeftijd 16 tot 35 in een stress volle periode. Bij mijn broertje was dat de scheiding van mijn ouders. adhd is ook goed te behandelen met medicijnen. Gaat het nu goed met je zus? Gizje zal een beetje over stralen. Volgende week staat er weer veel op planning als ik vrij ben. De zolder kan eindelijk af gemaakt worden, maar verder is het gewoon nestdrag(vitrage wassen, ramen wassen, kasten opruimen) Ik ben ook niet van de Lief, maar dat vogeltjes behang is ind echt leuk. Sanja we zijn met mijn broertje naar de Hommelsemarkt in Arnhem geweest. Zag dat het hem goed deed en dan voel ik me ook weer goed. Zo we gaan nu lekker naar Lathum op het strand liggen. Geniet lekeer van het weer vandaag!
Hoi, hoi! Sanja; ja, het is Breda geworden! We hebben heerlijk geshopt en allebei geslaagd voor kleding . Daarvoor zijn we nog ff Rosada in geweest, ook erg leuk! Daarna hebben we gezellig wat gegeten bij ons op de boulevard . Heerlijk die positiekleding! Je heb er tegenwoordig hele leuke hippe dingen van die je na zwangershap ook nog aan kan . Vlinder; spannend! Het zou zeker leuk zijn als we straks bijna tegelijk op gaan. Jouw volgende ei is dan zeker begin juli? Die van mij volgt over een dag of 11 . In mijn vakantie . Denice; Fijn dat je broer voor afleiding zorgt! Maar makkelijk lijkt het me niet... Fijn hè die "toevalligheden", wij hebben er ook zo veel... Vooral in het eerste jaar, nu lijkt het wat minder te worden. Maar nu droom ik weer vaker over haar. Weet je wat ook grappig is, m'n nichtje spreekt m'n dochter haar naam nu nog verkeerd uit, maar nu spreekt ze het dus uit als de naam die we voor ons eventuele tweede dochtertje hebben bedacht . Zou het haar ingefluisterd zijn . Ja, ongi is donderdag nog doorgezet... Bij de gyn was alles goed . Had een goeie eisprong gehad en m'n eierstokken ed zagen er goed uit. Vandaag dus weer begonnen met m'n pilletjes. Op naar m'n volgende ei! Veel plezier op het strand! Nou, ik ga me ook maar is klaar maken voor een dagje strand! Geniet van het weer allemaal! XXX
Wat fijn dat je eisprong en alles er nu goed uitzien, Patatje. Hopelijk brengt de vakantie jullie heel veel geluk. Mijn ei is als het goed is eind juni. Ik heb een korte cyclus van een dag of 25, vandaar dat ie waarschijnlijk wat vroeger is. Denice, ik vind het toch knap hoor, hoe jij met je broertje omgaat. Mijn zus heeft een bipolaire stoornis (borderline) en ik vind het heeeeel moeilijk om daarmee om te gaan. Eigenlijk heb ik haar liever niet om me heen, omdat ze zoveel stress veroorzaakt Jammer van het weer vandaag he! Gister was het bloedheet en heb ik staan opruimen en tig dozen naar de kringloop gebracht. En vandaag wilde ik relaxen en dan regent het de hele tijd Nou ja, wat doe je eraan? Zoonlief ligt al lekker op bed, ik ruim nog even wat op en dan met vriendlief een filmpje kijken. Fijne avond allemaal!
vlinder: Wij zijn zaterdag ook aan de opruim geweest en naar de mileustraat om spullen voor de kringloop af te geven. We hadden beter een andere dag kunnen kiezen gezien het weer idd patatje: Je bent nog redelijk in de buurt geweest hier lees ik. Ben zelf maar 1 keer in Rosada geweest, niet echt mijn ding. Misschien komt dat meer omdat ik geen shopper ben (jaja, er zijn vrouwen die niet van winkelen houden). Shoppen bestaat hier meestal uit meer in cafetjes enzo belanden, haha. Op naar een nieuw ei voor je, ga weer duimen. denice: Lekker aan het poetsen dus Probeer het nu allemaal bij te houden hier. Merkte echt dat de dingen die niet in het wekelijkse rondje zaten soms echt al eeuwen niet gedaan waren (zoals de kelder eens uitsoppen enzo) Afgelopen zondag op m'n neefje gepast (bijna 13 maanden). Alleen toen hij 's middags wakker werd, was ik toe aan een middag dutje Helaas was het idd geen strandweer meer, m'n zus woont zo ongeveer aan het strand, dus had gehoopt dat het weer wat beter was, maar helaas. Volgende keer beter.
Stilletjes hier hoor meiden. linnie hoeft niet veel moeite te doen om bij te lezen! Gizje rosada is ook niet zo mijn ding hoor. Merken die ik eigenlijk toch niet draag en vaak maatje veel te klein... Peutertjes zijn ook echt vermoeiend he, volgende keer tegelijkertijd een dutje! Volgens mij komt het toch wel goed met dat huis van jou, lees toch steeds over poetsen en opruimen. Komt er hier nog niet echt van hoor ben zo lui als wat! Vlinder echt los gaan op het shoppen is er denk ik niet bij. Voor een jongen hebben we nog 2 tassen staan. T zou leuk zijn als die nog eens gebruikt gingen worden en voor een meisje nog een heleboel over van mn dochter. Ach ja wat het ook wordt ik kan hetw aarschijnlijk toch niet laten om d enodige dingen nieuw te kopen en het kamertje moet natuurlijk ook. Patatje volgende week vakantie lees.....klusweek toch? Geniet ervan! Denice, hoe is het met jou? in deze zware weken. De laatste loodjes op het werk toch? Voel je je lichamelijk nog goed? of begint het al wat zwaarder te worden? Ik heb toch op sommige dagen al behoorlijk last van mn onderrug hoor. Voel dan toch dat de boel van binnen al meer opgerekt en aangetast is in vergelijking met de vorige keer. Groetjes Sanja