Sanja: Ik denk ook dat we het doen uit zelfbeschermining hoor. En wat lekker dat je 2 dagen voor jezelf hebt, kan me voorstellen dat je er hard aan toe bent als je al zo'n uk hebt rondrennen en je niet lekker voelt. Nicci French is hier ook 1 van m'n favorieten, als je er eenmaal inzit wil je de boeken niet meer weg leggen. Wuppie: Langer en vaker klussen vinden de meeste mannen geen probleem volgens mij Ik ga voor jullie duimen hoor, zou toch mooi zijn 4 positieve testen deze maand en het is jullie allemaal zo gegund. Denice: Wat lekker dat alles goed was bij de vk, vind het zelf elke keer weer een geruststelling hoor. Hier hebben we alle spullen moeten bestellen/kopen, aangezien we echt nog niets hadden behalve wat knuffels en rompertjes die we kado hadden gehad vorig jaar. Moet wel zeggen dat we alles nieuw gekocht hebben door de leuke meevaller van mijn oude werkgever. Daar hebben we alles van kunnen betalen tot nu toe. Maar je schrikt je te pletter als je bedenkt wat het allemaal bij elkaar kost De spullen van de dump zijn al geleverd, stond gewoon net na 7 uur voor de deur (lag nog te slapen). De hele gang staat vol met dozen. De wagen + extra spullen, maxi-cosi en box zijn geleverd. De kamer moeten we nog voor bellen , hopelijk eind juli - half augustus ergens. Merk dat m'n lichaam behoorlijk van slag is geraakt door het warme weer. Heb een iets te goede band met het toilet opgebouwd vanacht en voel me nog steeds niet echt jofel.
Zo daar ben ik weer eens. Sanja ja rot he al die kindjes en wat je zegt lang niet iedereen was er. Rot zeg die bekken klachten en jammer dat de fysio je niet kan helpen. Jij zal waarschijnlijk niet lang meer kunnen werken dan of denk je van wel? Fijn dat het met je bloeddruk nu goed gaat en nog belangrijker met de kleine! Dan weet je weer waarvoor je het allemaal doet. Voel je al wat bewegen? Patatje knap hoor dat je zo lekker positief blijft! Ja dat is ind. zo'n draagdoek normaal gesproken geloof ik 70 euro ofzo het is direct een inwikkeldeken voor in in de maxi cosi. Dus ja ind. het tijdschrift heb ik er lang en breed uit. Het is ind. gek om een datum te gaan prikken, ben nu zelf al een klein beetje aan het rond informeren. De eene gyn zegt 38 weken sommige zelfs later en mijn eigen zegt 37,5 toen is mijn oudste dochter ook geboren dus denk niet dat ik lang hoef na te denken, vertrouw mijn gyn volkomen. Als je gaat testen laat je het ons dan weten? Heb zo'n zin in weer een positieve test hier, laat maar snel komen! Ik heb goeie hoop in ieder geval. Go eitje go!! Vlinder Mooi lila en wit, leuk dat je toch een mooi jurkje aan doet je hebt best mooie dingen. Ik zelf had ook een zelf ontworpen jurkje aan, is toch een speciaal moment. Ringen had je al toch? Helemaal leuk. Lekker vakantie!!! Mooi dat je lichaam zo duidelijk is met vb slijm en dat die ovutesten het bevestigen dat geeft goeie hoop! Spannend zeg. Ben erg benieuwd hoor en duim heel hard voor je. Het blijven allemaal spannende momenten en volgens mij houd het niet meer op. DAarnaast is het ook genieten dat scheelt. Nou ik heb ook voor jou goeie hoop, misschien dadelijk wel weer twee tegelijkertijd hier dat zou weer leuk zijn. Denice kan me voorstellen dat het dan extra dubbel is, ow leef zo met jullie mee. Je bent gewoon dadelijk de eerste van dit topic. En ik blijf het zeggen wat is het snel gegaan allemaal, gelukkig!! Geniet nog maar even van je kleine ventje en grote broer lanotje zorgt wel voor de rest. Gaaf die bloom stoel daar zit ik ook iedere keer aan te twijfelen ben benieuwd of die stoel bevalt hij is echt mooi!!! Ik hoor graag van je of hij ook echt heel praktisch is, maar dat zal best wel. Fijn dat je broertje een eigen woning heeft, maar ook wel weer een zorg. Het blijft altijd maar weer afwachten in ieder geval krijgt hij nu een kans en hopelijk gaat het goed. Gizje Leuk zeg al die spullen het wordt allemaal nog echter he nu. Zo dat is lekker vroeg duidelijk dat je de eerste op de route was. Nu lekker tutten met je spullen, welke wagen heb je genomen? Het was ind. heel erg heet eergisteren en gisteren niet normaal meer. Doe maar rustig aan en goed drinken, luister maar goed naar mama linnie . Verder herken ik je gevoelens heel erg goed hoor, ik zeg ook altijd bij alles ''als ze geboren mag worden en het gaat goed dan.... Ik kan het nog steeds niet helemaal voor 100% geloven dat het allemaal echt gaat gebeuren eerst zien dan geloven. Genieten gaat gelukkig wel steeds meer en beter. Zit je kleine meid ook al in je ribben te duwen? Bij mij wel en sinds vandaag steeds pittiger. volgende week heb ik een 3d echo ben erg benieuwd. Wuppie ja was ind. leuk dat blad. Leuk een schoolreisje en heeft ze zich een beetje gedragen? Als ik die 37,5 aan houd zou het de laatste week van sept worden en welke dag dat houd ik nog verassing maar dat weet ik ook nog niet hoor. Ze gaan van te voren ook nog een groei echo doen. Nou dat zouden dus 3 zwangeren kunnen zijn dan, we lopen natuurlijk niet te ver vooruit maar we moeten we hoop houden toch. Ben benieuwd en zal ook voor jou duimen het is zo 13 juli, pff spannend!! Vond het heel fijn en geruststellend dat jullie allemaal aangeven dat 37,5 een goeie tijd is om te bevallen. Ik twijfelde eerst nog een beetje maar dat doe ik nu niet meer. Ik lees namelijk hier en daar dat de longen pas bij 38 weken helemaal gerijpt zijn. Maar ach mijn gyn zal het heus wel weten. Morgen ga ik met mijn vader naar Zorro ben erg benieuwd. Nou meiden fijne avond weer!!
Vlinder; leuk lila en wit! Heerlijk is dat hè als je genoeg afleiding hebt zodat je niet aan je eierstokken denkt . Is je ei ondertussen al gesprongen? Je bent nu zeker op vakantie? Lekker hoor! Denice; jeetje wat dubbel... Wat schattig dat Ivo al zo goed kon merken dat Lanotje een mama's kindje was... Wat toevallig van die stoel! Wij hebben ook de zwarte met zilvere bekleding! Hij is erg mooi . Wat goed dat je broertje de sleutel al heeft gekregen! Wel spannend weer... Geniet nog even van het getrappel in je buik . En wie weet over 1,5 week . De tweede ronde had ik minder last van de bijwerkingen, maar die haaruitval... Dat is echt niet normaal . Gelukkig heb ik veel haar . Gizje; het was ook meteen wel heel heet hè... Vevelend dat je er zo'n last van had... Hoe is het nu met je? Wat fijn dat de spullen al zo vroeg geleverd werden! Dat scheelt weer de hele dag wachten . Leuk hè al babyspullen . Welke wagen hebben jullie gekocht? Gelukkig heb je nog even de tijd voor het behangetje . Maar het is wel een lekker gevoel als het af is denk ik . Sanja; je vakantie is inmiddels ingegaan . Heerlijk! Geniet ervan! Groot gelijk dat je het rustig aan doet en in de relax stand gaat . Spannend de 13e al weer! Ik kan ke voorstellen dat het iritant is als mensen dat zo zeggen, ze bedoelen het vast goed, maar zo makkelijk is het helaas niet meer... Hier idd nog even wacht bank... Wuppie; wat spannend allemaal weer... Ik duim zo voor je dat het nu raak is. De eeste ZP baby wordt binnenkort al weer geboren, het wordt tijd voor nieuwe baby's . Wat goed van je tijd! Ik ben ook nog steeds lekker bezig, ben nu naar 3x in de week gegaan ipv 2x en ben de tijd ook op aan het bouwen. Ben van 20 naar 30 minuten gegaan en wil binnenkort maar de 45 minuten gaan . Gister had wel echt een slechte "rendag", erg frustrerend... Maar goed, morgen herkansing . Linnie; zeker als je kindje al een lekker gewicht heeft met 37,5 week, dan moet het geen probleem zijn hoor . Ik kan me voorstellen dat je het je nog niet voor kan stellen dat het straks allemaal echt gaat gebeuren... Maar dat gaat het echt! Heb je je gewonnen spullen inmiddels al binnen . Hier van het weekend NOD of eigenlijk vandaag . Als ik uit ga van 28 dagen dan is het vandaag, maar als ik uit ga van 14 dagen na ei dan is het zaterdag... Mischien dat ik pas na het weekend test, tot nu werd ik telkens nog ongi... Ah, wie weet doe ik zaterdag wel gewoon een test . Maar dan moet ik wel eerst nog even een test halen, zou ik bijna vergeten . Die Bloom stoel bevalt goed! Heb 'm gewoon gebruikt voor m'n nichtje en de kleine van vrienden . Hij is wel wat lastig te verplaatsen vind ik, je moet 'm zonder kind erin verplaatsen. Verder is ie ideaal! Hij kan hoog, laag, in lig en zit stand, voor de pas geborenen en voor de eigenwijze peuter . Ik ben er helemaal blij mee! Wij hadden echt mazzel met al onze spullen... Slaapkamer, wagen en stoel gekregen van ouders, schoonouders en zwager . De Cosi hadden geleend van zusje, dus die zullen we de volgende keer wel aan moeten schaffen aangezien zij sinds kort ook begonnen is aan een brusje . Fijne dag allemaal! XXX
Hi meiden, Ik ben nog redelijk "vers", daar mijn dochtertje op 24 mei helaas bij (of net voor) de geboorte is overleden. ik kwam met weeen in het ziekenhuis bij 40w3d en toen bleek er geen hartactie. het was op dat moment niet duidelijk wanneer ons meisje is overleden, maar later bleek dat ze nog niet zo heel lang dood was (hooguit drie uur voor aankomst in het ziekenhuis). Een oorzaak is er tot nu toe niet gevonden, ze zag er heel gezond uit en ik heb ook geen echt gekke dingen gehad in mijn zwangerschap (ze zou aan de kleine kant zijn, maar woog 3140 gram bij de geboorte). ik heb gelijk vanaf het eerste moment het gevoel gehad dat ik graag nog een kindje wil (we hebben al twee dochters van 3 en 1,5 jaar). Daar ik 38 ben, willen we er niet al te lang mee wachten Alleen is het allereerst nog afwachten op alle uitslagen vd onderzoeken (krijgen we 11 juli) en dan ook nog eens op de cyclus. is die bij jullie snel op gang gekomen? en hoe vonden jullie het om er weer voor te gaan? ik moet zeggen dat ik hier wel ook erg tegenop zie... Verder las ik dat een aantal van jullie perse geen draaipoging willen bij een stuitligging. Mijn derde kindje heb ik wel laten draaien, wat eigenlijk zonder probleem ging. ik ben benieuwd of er bij jullie wel complicaties zijn geweest, waardoor jullie hier geen voorstander van zijn. Ik heb de naam van ons dochtertje niet genoemd, daar het een heel aparte naam is en ik niet zit te wachten op 'ongewenste' meelezers. als jullie de naam willen weten, kun je me altijd een pb sturen. Oja, wat me is opgevallen dat een iemand van jullie schreef dat je hoopte dat je niet tot 42 weken hoefde door te lopen. ik weet niet in welke periode/trimester je vorige kindje is overleden, maar ik zou echt bij de gynaecoloog/verloskundige aankaarten dat je dit absoluut niet wil gezien je eerdere ervaring. Bij mij hebben ze aangegeven dat ik bij een volgende zwangerschap bij 37-38 weken word ingeleid. dus dat is absoluut mogelijk.
Jeetje Oetel, gecondoleerd... Maar ook gefeliciteerd met je dochter... Ik vind het altijd weer jammer dat er mensen zijn die dit verlies ook mee moeten maken... Het is te hopen dat de oorzaak nog gevonden wordt, zodat het de volgende keer kan worden voorkomen... Hebben jullie al een evaluatiegesprek gehad in het ziekenhuis? Wij zitten inmiddels al weer in de 14e maand, ik vond het de eeste maanden erg spannend om er weer voor te gaan. Inmiddels is het bijna gewoon om te blijven "proberen" en kan ik bijna niet geloven dat het er ooit weer van mag komen. Wel ben ik aan 1 kant blij dat het een jaar geleden niet gelukt is, achteraf gezien was ik er lichamelijk nog niet aan toe. Nu ben ik weer lekker fit . Sterkte! Liefs Patatje
Hi patatje, dank je. we hebben een eerste gesprek gehad, twee weken na de geboorte. ook erg confronterend met al die zwangeren in de wachtkamer. we stonden als laatste gepland en moesten vooraf bellen ivm eventuele uitloop. dat was er niet. maar toen we aankwamen was die er wel (meer dan een half uur). erg irritant. toen ik er niet meer tegenkon, was de gyn net klaar (anders hadden ze een aparte kamer voor ons geregeld, waarom de secretaresse dat niet gelijk had gedaan snap ik nog niet). uit de eerste uitslagen was niets geks naar voren gekomen (alleen een actieve koortslippen-virus, waar ik dus nooit last van heb gehad; ze doen nog extra onderzoek hiernaar bij de placenta en bloed van onze dochter). verder hebben we het verloop vd bevalling doorgesproken (kregen pas officieel de uitslag na ongeveer een half uur stoeien met ctg en twee echo-apparaten, terwijl er was gezegd dat we ons niet druk moesten maken omdat ze in de verte de hartslag hoorden (grrrrr, word nu nog boos, het was mijn derde zwangerschap dan weet je als moeder echt wel hoe de ctg moet klinken, ben geen kleuter) wel heftig dat je al weer zo lang bezig bent. Zo te lezen heb je een engel-dochtertje (of heb je nog meer kinderen?). heeft het zwanger-worden toen ook zo lang geduurd? heb zelf behalve deze drie zwangerschappen ook drie keer een vroege miskraam gehad. dat vond ik altijd al heftig, maar valt in het niets bij deze ervaring. En wat is de reden van het overlijden van je dochter (aan je onderschrift te lezen heeft ze nog vijf weken geleefd?). groetjes oetel
Oetel gefeliciteerd en tevens ook gecondoleerd Wat zijn er het laatste jaar toch een hoop vlinderkindjes bijgekomen Wij hebben een zwangerschap af moeten breken omdat ons zoontje een zware hartafijking had daar kwamen ze achter bij de 20 weken echo nu bijna alweer een jaar geleden. Wij zijn gelijk weer begonnen met zwanger worden en heb in die tijd 1 mk gehad. Had dit vorig jaar echt niet gedacht ook al heb ik hiervoor ook 2keer een mk gehad. Gelukkig een gezonde dochter. Hoop dat ze toch nog een oorzaak vinden. Draaien thuis bevallen tot 42 weken lopen allemaal dingen die ik niet meer durf tijdens een volgende zwangerschap wil zo min mogelijk risico. Ook omdat we nu ook weten hoe het ook kan lopen.
Oetel; dat was niet zo tactisch geregeld in de wachtkamer... Wat vreemd van dat koortslip virus... Ik hoop voor je dat ze de oorzaak nog achterhalen. Geeft toch wat meer duidelijkheid voor de toekomst mischien... Onze dochter is met 29 weken geboren doordat mijn vliezen braken. Tijdens de bevalling liep ze zuurstofgebrek op waardoor ze de darmaandoening NEC kreeg. Komt veel voor bij prematuren. Na de operatie, 5 dagen na de geboorte, herstelde ze zich wonderbaarlijk goed. Helaas ging het gigantisch mis na 4,5 week en overleed ze omdat haar darmen helemaal afgestorven waren. Ze is tot nu toe onze enige dochter. Ik was super snel zwanger van haar, ze was een verrassing . Na het overlijden is mijn lichaam van slag geraakt zeg maar, zwangerschapskilo's bleven eraan zitten en mijn hele cyclus lag plat (half jaar na de bevalling). Nu alles weer op de rails, ben af aan het vallen en met behulp van medicatie is mijn cyclus weer op gang . Wuppie; ik krijg ook de kriebels van al die dingen die mis kunnen gaan tijdens een zwangerschap . Gister las ik weer iets over de gevaren voor een volgende zwangerschap na een eerdere keizersnede... Dan krijg ik al helemaal de zenuwen... Nou, ik heb last van ongi krampjes... Ik hou dus rekening met een ongi komend weekend.
Oetel wat erg dat jullie dit hebben moeten mee maken. Ik wil je feliciteren met de geboorte van jullie dochter, maar helaas ook condoleren met dit groote verlies. Ik bn nu 36wk zwanger en de rillingen lopen over mijn lijf. Hoop voor jullie dat ze de oorzaak kunnen vinden. Je zal vanaf nu wel bij een gynecoloog lopen. Hoe gaan je andere kindjes ermee om? Bij ons is het niet met de zwangerschap of geboorte mis gegaan. Ik ben 38,2wk bevallen van een gezonde zoon Delano. Alles ging goed we zaten op een rose wolk, maar na 5 weken ging het helemaal mis. Delano begon met overgeven snachts en is de volgende dag opgenomen in het ziekenhuis. Daar ging hij steeds verder achteruit, maar de kinderarts deed niks. Snachts heeft Delano een epileptische aanval gehad en is naar het Radboud gegaan. Daar kregen we te horen dat Delano twee hersenbloedingen had die niet te behandelen waren en 2 dagen later op 21-6-2010 is Delano bij ons in bed overleden. De oorzaak hebben ze niet kunnen vinden. Wij hadden voor ons zelf afgesproken dat we een half jaar zouden wachten met zwanger worden en ben nu dus 36wk zwanger. We lopen bij een gyn en een vk. Wuppie de stoel staat geweldig! Hij lijkt me echt handig, had ik hem ook maar met Lanotje, kon hij lekker bij ons liggen tijdens het eten. Wij hebben ook allemaal spullen gekocht wat je normaal minder snel zou doen. Zo hebben we alles dubbel en wordt onze slaapkamer ook gelijk een kinderkamer met aanschuifbedje en extra commode. We gaan het ons echt gemakkelijk en comfortabel maken! Gizje leuk zo'n meevaller, dan hoef je tenminste niet zo op de prijs te letten en lekker uitleven. Ja het kost echt een vermogen! Het kamertje is van mij geweest, de wandelwagen(wij hebben een Easywalker) en nu de Bloom hebben we van de ouders van Ivo, de box van mijn moeder en dan nog zijn we een vermogen kwijt! Maar heb het er allemaal voor over en het kan wel goedkoper maar we hebben het dus waarom niet Linnie hoe was het bij Zorro? Jij gaat best vaak naar musicals toch. Ik zou zeggen gewoon kopen die stoel niet twijfelen. Ja vandaag krijgt hij de sleutel en volgende week gaan we alles verhuizen. Tot die tijd zit hij nog opgenomen dus dat is wel goed. Gister waren we even bij mijn vader thuis om op zijn kamer te kijken wat er verhuisd moet worden. Wat een zooitje op zijn kamer, daar zou ik ook niet goed worden als ik daar moet slapen. Dus dit is echt een goede zet geweest. Zo kan hij vanuit zijn opname een nieuwe start maken. Patatje wat een toeval weer. De stoel is echt heel gaaf! Ik kan nu echt genieten van de zwangerschap sinds ik met verlof ben. Dan ben je echt bewust bezig met de zwangerschap en de voorbereiding voor de beeb. Heb nu beneden alles echt schoon en ga volgende week alles boven doen
Oetel: gefeliciteerd en ook gecondoleerd Het is altijd weer vreselijk om te zien dat er vlinder ouders bij komen. Ik ben inmiddels weer 26wk zwanger, maar blijf bang voor alles wat mis kan gaan helaas. Zoals wuppie ook al zegt, ik wil ook geen draaipoging, thuis bevalling of tot 42 weken doorlopenn. Dit ga ik van de week ook bespreken bij de controle van de vk. Het is idd gewoon het verminderen van het risico dat er wat mis kan gaan. Onze dochter* is geboren met 22,1wk na een slechte 20wk echo in augustus 2010. Ik heb dus geen eerdere draaipoging etc gehad en thuisbevallen was ik al geen voorstander van. Mijn cyclus was in december weer redelijk normaal, ik denk zelfs al eerder, alleen zat er nog een stukje placenta waardoor ik bleef vloeien. In januari was ik weer zwanger. linnie: We hebben een mutsy 4-rider. Had zelf al een voorkeur, maar heb manlief laten rijden met de wagens in de winkel en die kwam op dezelfde uit gelukkig We zitten hier ook nog een beetje te twijfelen over een 3d echo, vind het nu zo lang duren voordat we die kleine weer zien met de liggings echo. Alleen vind ik de verassing over hoe ze eruit zien als ze geboren wordt eigenlijk ook wel leuk. Manlief laat het aan mij over. Tot nu toe alleen gewone echo's gehad. Hoe was Zorro? Patatje: Ja, was wel lekker dat ze zo vroeg kwamen. Die man zal wel gedacht hebben, stond daar in m'n ochtendjas, slaperig met coupe "out of bed", haha. Wij moeten wel alle spullen zelf kopen, m'n schoonvader heeft wel wat geld bijgelegd. Ik denk dat we van mijn ouders een babboe bakfiets krijgen, die heeft m'n zus ook gehad en m'n vader had het er pas over. We zullen zien. Ben benieuwd wanneer je gaat testen denice: Tikt toch aan allemaal idd. Zoals ik al tegen patatje zei, m'n schoonvader heeft wat bijgelegd en mijn ouders gaan denk voor de bakfiets. Wel leuk dat jullie jouw oude kamer gebruiken Mijn ouders hebben de commode en de ledikant ook nog, alleen gebruiken ze die zelf nu met m'n neefje. Wel makkelijk straks, hoef ik geen reiswieg mee te nemen naar m'n ouders, want het bedje staat klaar. We gaan vandaag nog even naar de babydump om wat losse dingen te kopen, zal zo maar eens gaan internetbankieren voor we gaan, haha. Kreeg een berichtje van een concurrent van m'n oude werkgever of ik interesse heb ik een functie daar. Ze zitten alleen op 1,5 uur rijden, dus dat zal niks worden. Leek me wel een leuk bedrijf. Zo maar eens m'n brief voor deze week schrijven Morgen weer de hele dag/avond op m'n neefje passen, hopelijk blijft het droog en kunnen we lekker op strand wandelen.
Oetel gefeliciteerd met jullie dochter en tegelijkertijd veel sterkte met het verlies. Wij zijn bijna een jaar geleden onze zoon verloren met 24 weken. Ik moest bevallen omdat ik zwangerschapsvergiftiging had. Nu ben ik bijna 19 weken zwanger en ook doodsbang voor alles wat er maar mis kan gaan Gizje, jammer zeg komt er eens iets leuks voorbij is het te ver weg! Veel plezier met je neefje, je zal wel bekaf zijn als hij weer wordt opgehaald! Linnie, ik heb nu natuurlijk 6 weken vakantie en daarna zien we wel weer verder. zoals ik er nu over denk ga ik nog een week of 4 proberen te werken en vind ik het daarna wel genoeg. Patatje is de ongi al doorgezet? Wuppie, leuk zeg een schoolreisje wat gingen jullie doen? Hoe is het met de zindelijkheid? is mevrouwtje 's nachts ook al droog? haha Denice, ik herken het hoor je bliijft toch kopen. Zo denken we hier ook over een nieuw ledikantje of wiegje wat we dan bij ons kunnen zetten, nieuw kleurtje voor de kinderwagen en nu ik jullie zo hoor over die kinderstoel ga ik ook maar eens kijken of dat niks voor ons is...Hihi Hier lijken de tips van de fysio een beetje te helpen al ben ik vandaag na 2 dagen alleen met mn dochter te zijn geweest echt gesloopt. ben blij dat ze nu op bed ligt en kruip er zelf ook vroeg in!
Denice; wat heerlijk dat je nog zo fit bent! Lekker alles poetsen enzo . Ja, die stoel lijkt mij ook echt super voor een pasgeboren beebje, kan hij gezellig bij jullie aan tafel. Wij hadden ook geen wippertje aangeschaft omdat die stoel volgens mij een prima combi is van een wipper en een kinderstoel . En wat leuk dat je jouw kamertje gebruiken! Gizje; wat goed dat je een baan aangeboden hebt gekregen! Maar jammer dat het ws niks wordt . Zo'n bakfiets heeft m'n moeder ook voor de hondjes en m'n nichtje, m'n nichtje vind het geweldig! Dan wil ze in de "bakkefiets". Het fiets in het begin wel een beetje vreemd, maar dat went snel . Haha, die man! Zou die echt wat denken om 7 uur 's ochtends . Jij morgen ook aan de oppas, wij ook! Het zoontje van vrienden komt een dagje jij ons vertoeven . Sanja; leuk al die extra dingetjes aan schaffen voor de kleine . Wa voor wagen heb je? Ik zat ook al te fantaseren over een ander kleurtje op de wagen. Heb nu een oranje Stokke, maar zag nu een hele gave roze bekleding... Wat voor wagen heb jij? Jeetje, jij hebt ook pittig met je zwangerschap he... Kan je niet gewoon lekker thuis blijven na de zomer? Of zie je dat niet zitten? Wow, wat zijn jullie allemaal al ver in je zwangerschap! Van Gizje, Linnie en Sanja weet ik nog dat jullie positief testen, alleen Denice is voor m'n gevoel al een eeuwigheid zwanger... Maar dat komt omdat je al zwanger was voor ik erbij kwam . Ik vind het zo leuk dat binnenkort de eerste topic baby ter wereld komt! Kunnen we weer weg zwijmelen op de foto's . Ben ook erg benieuwd hoe het is om na onze overleden kindjes een brusje in onze armen te hebben en hoe jullie dat dus ervaren... Ik vrees dat het van het weekend niet testen wordt . Heb vandaag wat spotting. Verder niet echt het idee dat het door gaat zetten, maar dat zal wel... Ik ben niet zo heel goed in het inschatten van mijn lichaam nl . Verder heb ik besloten vanaf volgende week voor het eerst een echt dieet ga volgen... Was van de week weer bij de dieetist en was geen kilo's kwijt, ook niet zwaarder geworden. Maar daar ben ik niet tevreden mee. Als ik dan toch niet zwanger ben, dan maar weer mooi slank . Tis een 3 weken dieet van 1300 Kcal. Geen idee wat het inhoud, maar dat zal ik zien zodra m'n papieren binnen zijn... Fijne avond! XXX
Hoi meiden, We zijn nog niet weg hoor! Wel heel druk aan het poetsen en inpakken. En proberen om vooral niet te denken aan die wachtweken. Aargh was even vergeten hoe erg die ook alweer waren Patatje, wat jammer van de spotting. Toch hoop ik dat het misschien wat innestelingsbloed is ofzo. Wat knap van dat dieet, al klinkt 1300 wel erg pittig. Hoop dat het goed vol te houden is en je lekker nog even wat af kunt vallen. Een kindje na een overleden kindje is trouwens fan-as-tisch. Ik was wel helemaal overrompeld toen hij in m'n armen lag en dacht alleen maar: hij leeft, oooh hij leeft! wat issie mooi! maar ook: wat als er iets met hem gebeurt, dat kan niet, dat mag niet! In het begin had ik ook veel nachtmerries dat hem iets zou overkomen. Toen besloten om hem bij me in bed te nemen en ze waren meteen over Sanja, je gaat idd hard zeg. Ik kan me je posi test nog zo goed herinneren. Gizje, wat leuk van die baan zeg, da's toch waardering voor je. Balen dat het zo ver weg is, 1,5 uur is niet te doen. Denice, leuk zo'n bloomstoel. En wat fijn dat je broertje een huis heeft. Je hebt groot gelijk dat je lekker alles koopt waar je zin in hebt. Geniet er maar goed van! Nog even en je tweede zoon is er, waaah spannend! Wuppie, hoe gaat het met je? En met je dochter? Ook namens mij welkom hier, Oetel. Gefeliciteerd met jullie dochter en ook gecondoleerd... Bah, die zin zou niemand moeten horen noch uitspreken Ik hoop dat jullie snel een brusje mogen krijgen en dat dit nooit meer gebeurt. Ik ben mama van 2 kindjes, een engeltje en een bengeltje. Onze dochter had een open schedeltje en was daardoor niet-levenstvatbaar helaas. De bevalling is om die reden opgewekt en ze is tijdens de geboorte overleden. Ik zit nu op het wachtbankje en hoop over 10 dagen een posi test te hebben. Zondag vertrekken we naar Denemarken voor een huizenruil. Zin in!
Patatje, wij hebben een bugaboo met rode kap. Ik zie het eigenlijk niet zitten om zolang thuis te zitten. Kan het niet echt overzien zeg maar... meestal als ik zomervakantie heb gehad vind ik het na die 6 weken wel weer fijn om te gaan werken. je blijft zo toch een beetje in het ritme en onder de mensen en misschien gaat de tijd dan wat sneller. Ach misschien halve dagen ofzo?? en wie weet word ik ineens weer topfit!! enne....ik hoop ook zo dat we binnenkort jou positieve test mee mogen maken. Ben benieuwd naar je dieet, klinkt als een echt crash dieet maar 3 weken is nog te overzien. zet hem op! Ojee vlinder inpakstress...haha. leuk ook hoor Denemarken en wat grappig een huizenruil. Is een goedkopen manier van vakantie zeker? Succes op de wachtbank meid is leuk nieuws voor als je weer thuis komt.
Vlinder; ja, slopend hè die wachtweken... Hoop dat de dagen toch nog voorbij zullen vliegen voor je. Maar met de vakantie in het vooruitzicht gaat dat mischien wel lukken . Veel plezier alvast! Het lijkt me idd echt bijzonder om weer een kindje in m'n armen te mogen sluiten, onwerkelijk ook... Nou wie weet, binnen nu en een jaar . Sanja; leuk zo'n bugaboo! Daar kan ik me wel wat bij voorstellen, na 6 weken wil je toch ook wel weer onder de mensen komen. Doe maar lekker waar je goed bij voelt, je lichaam geeft toch wel aan hoe ver je kan gaan . Maarre, ik hoop natuurlijk dat je je na de 20 weken echo weer topfit voelt . Nou hier ongi niet doorgezet gister... 1 druppeltje donkerbruin bloed verloren. Verder gevoelige borsten en onderbuik, niet mijn ongi symptomen. En dan ook nog is m'n temp gestegen sinds gister . Als het vandaag niet doorzet dan ga ik morgen ochtend maar een testje wagen, wil zeker weten dat ik niet zwanger ben voor ik weer met de medicatie begin... Al heb ik totaal geen zwangerschapsgevoel. Echt ongelofelijk hoe m'n lichaam me iedere keer weer weet te verrassen... Fijne dag vandaag!
Sanja; Nee, zaterdag zat ik op 14 dpo. Vandaag had ik wel wat meer bloed verlies, maar nog weinig vind ik en bruin... *lekker praatje* Ik denk dat m'n ongi vandaag dan toch is doorgezet, maar doe toch maar ff een testje morgen. Die medicatie en zwangerschap gaan niet samen . Dus maar het zekere voor het onzekere nemen... Tis hier trouwens super lekker weer! Vandaag lekker ruim 2 uur gefietst en een tijdje op de boulevard gezeten, heerlijk . Hoe is het weer bij jullie?
En Gizje goed geslaagd? Vind die bakfietsen geweldig. Wij hebben hier alles op loop afstand de winkels, school zelfs het station dus ik heb geen fiets. Maar zit wel te denken aan een mama-fiets. Jammer dat het te ver is dat bedrijf. Sanja leef je lekker uit! Wij hebben het verdient. Vanaf nu lekker 6wk vrij geniet ervan. Patatje EN? Gaaf een Stokke en dan vooral de rose! Met een Stokke kun je niet zo goed het bos in, daarom hebben wij voor de Easywalker gekozen met 3 wielen en dan Lime-groen. Zit nog te denken om ook die aqua kleur erbij te halen In het kamertje zal de beeb voorlopig nog niet liggen. Vlinder geniet van je vakantie! Zo heb het hele weekend lopen soppen bij mijn broertje. Heb alle verwarmingen ontstoft en ramen gezeemd. Vond gister wel dat hij heel down was. Hopelijk was dat 1 dag, want anders moeten de medicijnen omhoog. Vandaag een gesprek met zijn begeleider.
Hoi, hoi! M'n lichaam wist me weer in de maling te nemen . Helaas hartstikke ongi geworden... Dus op naar de volgende ronde . Fijne dag allemaal!
patatje: Balen zeg, maar nieuwe ronde nieuwe kansen Sanja: Was zeker vermoeiend dat oppassen. Niet het oppassen zelf maar het niet kunnen slapen in het logeerbed, haha. Zus had al aangeboden dat ik in haar bed ging maar dat vond ik ook weer zowat. Was dus helemaal gebroken gister. Heb wel lekker op een terrasje op strans gezeten met m'n neefje na een heerlijke wandeling Hopelijk helpt de rust deze week ook nog een beetje met je rug. vlinder: Fijne vakantie! En hopelijk goed nieuws als je terug bent denice: Hopelijk was het idd maar een dagje bij je broer. Het is niet fijn om iemand zo te zien waar je van houd. Wel lekker dat je je daar hebt kunnen uitleven met poetsen Doe je wel een beetje rustig aan. Wij hebben hier eigenlijk ook alles op loopafstand, behalve de scholen die we wel zouden willen straks, maar alles is op de fiets goed te doen. Ik heb al m'n hele leven last van m'n voeten dus fiets liever. Ga straks natuurlijk wel lekker wandelen met die kleine in de wagen. Vandaag gebeld en de kamer wordt einde van de maand geleverd. Dan ben ik 30wk zwanger, dus netjes op tijd Kan ik teminste de spullen overal af plukken, overal ligt wel wat nu, wordt er kriegel van, haha.