Denice; en, hoe was het gesprek? Je bent lekker aan de sop lees ik . Ja, die stokke heeft geen luchtbanden, dus dat lijkt me idd ook niks door het bos... Ja die roze is echt gaaf . Ik zei al, als we een meid krijgen ga ik die bekleding alsnog halen . Lime groen ook erg leuk! Gizje; week 30, dat moet op tijd zijn , dan kan je lekker alle spullen opruimen! Heerlijk . Jij was ook aan de oppas van het weekend, gezellig hoor . Lobi; hoe is 't met jou? Je leest nog steeds mee zie ik . Bedankt . Gelukkig voel ik me er niet rot onder. Op naar een nieuwe ronde! Kan ik ondertussen nog even wat afvallen . Fijne avond!
Patatje ja ik lees nog steeds mee. Merk alleen dat ik niet altijd zoveel te melden heb... Maar ik hou mezelf op de hoogte Wederom vind ik t knap van je hoe je ermee omgaat! Hier gaat t wel oke. Aan beide kanten mn buurvrouw zwanger, dat is wel confronterebd maarja... Ben nu id tweede ronde met hormonen...ben benieuwd, vrijdag eerste fm!
Lobi; oh ja, dat is wel confronterend ja... Spannend de FM meting! Ben benieuwd wat eruit komt! Laat je vrijdag even wat weten dan? Ja weet je, ik merk dat ik continu m'n grenzen verleg en er een positieve draai aan probeer te geven. Tot nu toe gaat het goed .
Ik vind t iig heel knap van je hoe je ermee omgaat! Heb ik bewondering voor! Vrijdag is idd spannend... Vorige ronde had ik wel een eitje, maar helaas ad linkerkant. Voor t eerst is mijn linkereierstok gevonden. Hij zit net onder mn ribben, veel te hoog dus. Als er links een eitje zit heb ik dus 0 kans. Lang leve t Geertgen, want t Radboud heeft t altijd ontkent. Maar goed, de komende 2 rondes kijken we t aan. Springt t eitje dan ook weer links, dan gaan we de eventuele mogelijkheden bespreken. Heel spannend dus!
Jeetje, hoe kan je eierstok nou zo hoog zitten? Ben blij dat je naar het Geertgen bent gegaan! Dat hebben ze in het Radboud nooit gezien dus... Nu hopen dat je eitje rechts springt... Wat zouden de mogelijkheden zijn of hoor je die vrijdag?
Tja bij t Radboud zeiden ze dat t zoeken is naar een spel in een hooiberg. Echt idioot, want bij t Geertgen zette ze t apparaat erop en we zagen m meteen. T Radboud zegt dat t niks uit zou maken voor mijn kansen maar dat is dus onzin. Hoe t komt, t schijnt te kunnen horen bij mijn baarmoederafwijking, ik heb een halve baarmoeder. De opties. Eventueel hormonen verhogen. Maar dan is er kans op meerdere eitjes en met mn halve baarmoeder is dat riskant. Een andere optie zou zijn n operatie en mn linkereileider weghalen. Maar dat is wel vrij heftig en dan kom ik zeker vervroegd id overgang. Dat wil ik natuurlijk ook niet... Dus ik hoop heel erg in een eitje rechts!!
Patatje echt petje af voor jouw. Ik vind jouw zo'n sterke vrouw! Dat kan gewoon niet lang meer duren Het gesprek ging heel goed. Gelukkig was mijn broertje alweer opgeknapt. We hebben een signaleringsplan en alle afspraken staan erin. Dat mijn moeder de financien beheert, dat zij gebeld wordt als hij zijn medicijnen niet haalt. Ik heb ook gelijk aangegeven dat hij zondag niet te genieten was. Hij gaf aan dat zijn stemmmen een beetje de overhand aan het nemen waren, maar dat het nu weer gaat. Hierdoor gaan ze dus de medicatie omhoog doen. Zaterdag as gaan we alles oververhuizen en gaat hij het weekend daar slapen. Maandag heeft hij dan een evaluatie gesprek en wordt hij ontslagen. Dan is hij 3mnd opgenomen geweest. Gister hebben we alles kunnen schilderen, dus nu alles schoonmaken.Sorry het is een heel verhaal geworden maar moest het even kwijt. Vandaag ga ik onze slaapkamer poetsen, gordijnen wassen en dan kan het bed op klossen(jippie). Ga zo naar de gyn ben benieuwd hoe de beeb nu weer ligt, want heb toch een misvormde buik. Gizje hier ligt ook nog overal wat. Moet namelijk alle nieuwe kleertje enz nog wassen. Ben benieuwd naar het kamertje wel foto's plaatsen tzt! Lobi leuk dat je nog mee leest. Veel succes vrijdag!
Goede morgen Patatje balen dat je weer ongi ben geworden goed dat je een nieuw dieet gaat proberen en nog steeds lekker sport, voor mij nog altijd de beste afleiding. Je komt inderdaad heel sterk over top. Sanja Meisje is in de nacht nog niet zindelijk maar wel vaak droog in de ochtend. Moet een beetje opletten wat e drink voor ze naar bed gaat dan gaat het wel goed. Gizje leuk in week 30 alles binnen kan je 10 weken lang lekker inrichten oh heerlijk die kleine kleertjes. en natuurlijk willen we foto's zien. Vlinder hele fijne vakantie en ik hoop op goed nieuws als je terug komt. Denice wat goed dat jullie je broertje zo goed helpen hoop dat hij jullie nu ook genoeg vertrouwd om te zeggen als er wat is. Heb een tijdje geleden een film gezien over een man die heel slim was en hetzelfde had en hoe hij er mee omging. Mooi om te zien en om het beter te begrijpen. Wij hebben een quinny speedi en die gaat nog steed mee op vakantie voor de wandelingen een buggy rijd daar echt niet over de keienpaden. Lobi Beetje uitgerust op vakantie? Hoop dat er vrijdag een mooi eitje te zien is aan de rechterkant duim duim. balen dat allebei de buurvrouwen zwanger zijn hier ook weer eentje houd niet op hier. Hier alles goed zaterdag mijn ei gevonden 3 dagen later dan vorige maand als het dan ook weer 13 dagen duurt zit ik op 35 dagen wat voor mij in me hoofd in ieder geval een goede cyclus is. Hoop het want het was een heeeel pijnlijk eitje kon geen stap meer zetten zaterdag avond. Al word het dan wel weer heel spannend in de vakantie hmmm nog niet aan denken.
Patatje he jammer zeg! Hopelijk is het snel raak ik gun het iedereen hier zo enorm. Ik heb het sensor matje binnen alleen de lodger nog niet maar ik wacht nog wel even geduldig af. Goed om te horen dat die stoel zo goed bevalt inmiddels zijn wij er ook over uit en gaan hem ook halen. Alleen mijn man en ik zijn erg principieel geworden, we halen die stoel pas als het kindje echt geboren is. Dat is een tik die we allebei hebben overgehouden. Ach ja misschien een leuk eerste uitje. Gaat snel he ind. ook ik kan me als de dag het testmoment van ieder van ons nog herinneren. Goed teken dat het snel gaat voor je het weet ben jij aan de beurt, de tijd vliegt!! Ben ook erg benieuwd naar onze eerste topic baby. Ze zou hem natuurlijk topic kunnen noemen . we hebben gezegd dat de kraamvisite bij Denice ons eerste ontmoeting zou zijn, ik zou het nog steeds erg leuk vinden. Oetel helaas welkom hier! gefeliciteerd en gecondoleerd, blijft hard om te zeggen. Bij mij is de navelstreng tijdens de bevalling gebroken waardoor onze dochter eigenlijk al overleden te wereld kwam. Ze is nog gereanimeerd en heeft allerlei onderzoeken gehad. Daar kwamen de doktoren erachter dat ze 45 min zuurstof gebrek heeft gehad en dat de schade aan de hersentjes enorm was en niet levensvatbaar was. Ze is op mijn schoot overleden na 2 dagen. Ik heb een draaipoging gehad. Dit ging al tegen mijn zin in eigenlijk omdat ik voelde dat er een reden moest zijn dat ze verkeerd lag. Achteraf begrijpen we het. Ik volg voortaan mijn gevoel. Verder vond ik de draaipoging echt vreselijk pijn doen en vind ik dat iedere risico een risico teveel is, net als ieder ander hier op het forum. Inmiddels ben ik nu 25 weken zwanger het is een groot lichtpunt maar wel extra zorgelijk soms. Hopelijk komt je cyclus snel weer op gang. Bij heeft het wel even geduurd maar kort daarna was ik gelukkig alweer zwanger. Ik besef wel heel erg hoe rijk ik hier mee ben. Gelukkig word ik al een prinsesje behandeld en mag ik kiezen en aangeven wat ik wil bij de gyn. Hopelijk weten jullie snel iets. Denice ja die stoel komt er hoor, alleen als ze geboren is gaan we de stoel pas halen. Dat is een tik die mijn man en ik eraan over hebben gehouden. Laten we het maar bij zelfbescherming houden. Mooi zo'n plan met je broertje, jeetje dat zou ook iets voor mijn zus zijn. alhoewel het de laatste tijd wel redelijk gaat. Nou jij voelt je zo te horen nog kiplekker fijn hoor dat je nog energie hebt om schoon te maken enzovoorts. Heeft je moeder al weer wat meer aandacht voor je nu? Zorro was erg gaaf, vooral die spaanse muziek maakt de musical speciaal. Ja mijn vader neemt mij op sleeptouw sinds het overlijden van onze dochter. Sindsdien heeft hij de smaak te pakken als het om musicals gaat, dus ja we proberen alles een beetje uit eigenlijk. Gizje Hee goeie keus joh!! Die heb ik ook, geen idee of de wagen fijn is hij staat al een jaar stil . Maar goed wij vonden het toen ook een degelijke wagen en nog een beetje betaalbaar ook. Ze hebben trouwens wel de garantie zonder gezeur voor me verlengt nadat ik ze een mailtje had gestuurd. Dus de service is tot nu toe perfect. Ik zat eerst ook te twijfelen hoor over de 3d echo maar heel eerlijk gezegd doe ik het omdat ik het bij haar zus ook heb gedaan. Toch ben ik erg benieuwd morgen of ik vergelijking zie het echt resultaat zie je toch pas als ze geboren is. Zorro is een aanrader vooral als je van spaanse muziek houdt. He jammer dat die concurrent zo ver weg zit, leuk dat ze je benaderen trouwens, wat een eer. Ow leuk het kamertje inrichten heerlijk!!! Hebben jullie al een naam? Lobi wat fijn dat je nu weet hoe het allemaal zit. Jammer dat het eitje voor links heeft gekozen. Echt goed om te horen dat je nu in goeie handen bent! Er zijn dus mogelijkheden en dus hoop, heel veel hoop dus. Wuppie goed teken een pijnlijk ei!! Ben erg benieuwd, fijn dat je, je ei hebt gevonden dat verhoogt je kansen enorm. Sanja ja ind. jij hebt natuurlijk lekker vakantie heerlijk!!! zo maar dan gaat het heel snel voor jou zeg. Fijn dat de tips helpen. Grappig dadelijk heeft iedereen van ons dezelfde stoel. Je zoekt toch dingen om te kunnen kopen he. Ik vind bam bam zo'n leuk merk, zo had mijn moeder badslippers in baby maat er van gekocht, gewoon voor de fun natuurlijk echt super schattig. Zelf heb ik haar eerste mutsje gekocht met de tekst '' before you ask iam a girl'' nu maar hopen dat het echt een meisje is . Ben benieuwd naar het geslacht van jullie kindje nadat we weten dat alles goed is natuurlijk. wil je het weten en mogen wij het weten?? Vlinder fijne vakantie, het scheelt wel weer in je wachttijd dat je op vakantie gaat. geniet ervan. Morgen heb ik de 3d echo ik ga met mijn ouders. Mijn man moest op cursus naar Duitsland voor 4 dagen, als ik de echo moest verzetten dan is de kans groot dat het te krap is in mijn buik en het resultaat niet goed zichtbaar is. Ik doe het omdat ik het van onze oudste ook heb gedaan. Maar heel eerlijk gezegd zal het wel effe emo worden. Maar goed we zijn wat gewend. Ik ben natuurlijk ook erg benieuwd. Mijn man ziet zaterdag de DVD, daarop zie je net zoveel als daar. op 11 juli zou onze dochter 11 maanden zijn.... dit betekent dat ze bijna een jaar zou zijn. Jeetje een jaar wat gaat dat snel. Het benauwd me wel maar goed hier moeten we allemaal doorheen. Het zorgt voor gekke dromen. Heeft 1 van jullie jong gekeken vanavond? Daar was een stel dat van te voren wist dat hun kindje weinig kans tot overleven zou hebben, nou dat was weer janken hoor. Nou meiden fijne avond.
Linnie veel plezier vandaag bij de echo emo mag hoor heel normaal. Leuk dat je ouders meegan vinden ze echt speciaal omdat het er vroeger nog niet was. Hier hetzelfde gevoel volgende week een jaar geleden hoe zou het nu zijn......... In mijn hoofd is hij nu 8 maanden omdat hij in November had moeten komen. Jong niet gezien zal het terug krijgen als ik in me eentje even wat kwijt wil. Hihi jij ook aan de stoel, die hebben we straks allemaal
Zo hehe even tijd voor mezelf. De kleine meid is op het kdv even lekker laptoppen en daarna moet ik toch echt wat aan het huis gaan doen. Dat is dan wel even minder.... Lobi, wat idioot is dat toch, dat het per instelling zo verschilt en dan nog wel bij zulke crusiale (??) dingen. Ik hoop dat de hoop beloond wordt met een mooi eitje aan de goede kant. Al is het wel een slopende weg meid, jullie hadden zo in babyboom gepast! Patatje, balen meid. wil opschrijven dat het binnenkort echt wel goed komt maar daar heb je helemaal niks aan. Je klink idd wel heel sterk terwijl ook jij er al zolang op wacht. Over 2 weken ben ik weer in de buurt gaan we een weekje naar zeeland. denice, jeetje dat jij nog zo lekker uit de voeten kan. je hebt vast een heel mooi buikje. bij ons in de straat is een vrouwtje al een week overtijd en toevallig zag ik haar gister.En ook zij heeft echt een inimini buikje. HEt is bij haar zelf zo dat er een cm of 15 onder haar borst nog niks is (gewoon recht zegmaar)en dan komt de buik pas. Nou bij mij is het nu al 1 geheel!!! wuppie, ik dacht dat jullie even zouden stoppen in de vakantie periode?? of was dat plan weer snel van de baan. Ook voor jou hoop ik echt dat het nu is raak mag zijn. En ja een jaar geleden alweer, waar blijft de tijd. ben met mijn meissie ook aan het oefenen zonder luier, thuis gaat het nu goed alleen poepen wil ze niet op de wc en als we weggaaan doe ik haar toch maar een luier om en is ze eigenlijk altijd nat als we terugkomen. Linnie, die muts hadden wij ook voor onze dochter en we hebben ook die met bad hair day. De slippertjes ken ik niet maar ze zullen vast enorm schattig zijn. Het is echt zo'n merk waar je niet omheen kunt in de winkels. Leuk hoor een 3d heb dat zelf nooit gehad, denk ook dat we het deze keer niet gaan doen...maar wie weet, we hebben nog even. wij zapten toevallig langs jong maar mijn vriend kan er echt niet naar kijken en hebben dus doorgezapt als ik alleen zou zijn geweest of hij met iets anders bezig had ik het wel willen zien. nou ik ga maar eens een bakkie koffie zetten en bedenken wat ik vandaag echt moet doen en wat er nog wel even kan wachten. zo zie ik best wel donkere wolken voorbij komen dus de ramen kunnen wel even weachten...Hihi
Wuppie wat goed dat je je ei gevonden hebt en dat het voor jouw gevoel een goede cyclus is. Ind wel spannend op vakantie. Jeetje volgende week ook alweer een jaar geleden. Wat Patatje tegen mij zei klopt echt dat het daarna beter gaat. Ik zag er ook heel erg tegen op en het was ook een hele grote berg, maar we komen erover heen. We typen elkaar door moeilijke tijden heen! Linnie wij hebben ook Jong gekeken en zaten allebei te janken op bank. Mijn vriend zei dat iedereen die kinderen krijgen heel normaal vind hier en naar Babyboom moet kijken, zodat ze kunnen zien dat het een gezond kindje mogen krijgen niet de normaalste zaak van de wereld is. Voel me ind echt goed ik kan alles nog zelfs 1,5 uur lopen met de honden. Alleen snachts wordt ik vaker wakker en moet ik naar de wc, want de beeb is aardig aan het indalen en drukt behoorlijk op mijn blaas. Leuk met je vader naar musicals het wordt dan een soort van traditie. Veel plezier vandaag! Sanja heb toevallig gister foto´s gemaakt zal er een plaatsen. Poets ze vandaag Ik ga vandaag alle kleertjes, dekentjes enz wassen. Gister de hele slaapkamer gedaan en het bed staat nu dus op klossen. Ivo heeft gister de comode in elkaar gezet voor op slaapkamer. Bij gyn was alles goed, ze zei dat het niet zo´n hele grote zou worden 6 pond schatte ze. Lantotje was 2830gr. Bekijk bijlage 164862
Denice wat zie je er goed uit!!!! Echt een mooie buik. Je ziet ind. Dat je kindje aan het indalen is. Spannend!!! Ik reageer later nog even op de rest ga nu eten.
Lief dat jullie dat zeggen! Ik word er bijna verlegen van . Denice; jeetje wat een mooie buik heb jij! En wat zie je er goed uit zeg! Heb je lekker kunnen wassen vandaag? Fijn dat alles goed was bij de gyn. Heerlijk dat de slaapkamer er al helemaal klaar voor is . Fijn dat het al weer beter ging met je broertje en dat er zo'n helder signaleringsplan is. Althans, het klinkt helder. Hoe is het nu met jou en je moeder? Sanja; heb je een lekker dagje gehad vandaag? Lekker gekeuteld . Heerlijk even naar Zeeland! Gaan jullie voor het strand of hebben je ook andere plannen? Ik hoop dat het dan zonnig weer is . Vandaag hebben we flinke plensbuien gehad... Maar daarna was het weer stralend mooi weer! Wel een harde wind... Wuppie; spannend van je ei! Ik heb er af en toe ook zo'n "last" van... Maar das een goed teken . Volgende week ook al weer een jaar geleden... Dat is wel pittig... Maar het is idd waar dat het daarna wat makkelijker wordt... Hoop dat het bij jou ook zo gaat... Zou leuk zijn als je in je vakantie positief test . Linnie; hoe was de 3D echo? Ben benieuwd! Oh ja, ik herken dat wel van die "tikken", gewoon lekker doen waar jullie je goed bij voelen . Ik moet wel zeggen dat de stoel me erg handig lijkt met een pasgeborenen, das zou idd een leuk eerste uitje zijn . En idd, straks zijn we allemaal aan de Bloomstoel . Leuk dat je het matje al binnen hebt! Die lodger lijkt me ook super! Heb 'm hier ook in de kast liggen, hing eerst maanden aan de deur van de babykamer, maar heb 'm nu maar netjes opgeborgen . Leuke traditie met je vader naar musicals! Ook jullie al weer bijna bij de mijlpaal van het eerste jaar... Lobi; dat klinkt niet mis... Ik duim voor een eitje aan de goede kant! Vrijdag heb je afspraak toch? Hier niet zo veel te melden. Ben weer met de medicijnen begonnen en dus weer moe... Dus nu lekker op de bank onder een dekentje . Vandaag m'n dieet binnen gekregen. Ik vind dat ik nog best veel mag eten . Vandaag nog geen ongezond tussendoortje aangeraakt, dus ben best trots op mezelf . Krijg nu wel trek, maar neem lekker een bakje yoghurt. Dan GTST en Babyboom kijken . Fijne avond!
lobi: Spannende dag weer vrijdag, hopelijk heb je deze keer een eitje aan de rechter kant. Het is idd wel erg raar dat zieknhuizen zo verschillend zijn met uitspraken en behandelingen. patatje:Ik ben het met de meiden eens hoor, je komt over als een enorm sterkte vrouw Wel balen dat je zo moe wordt van de medicijnen, maar als ze helpen zou ik er ook alles voor over hebben. Hier zo ook babyboom kijken. denice: Wat een schitterende buik zeg Hier lijkt het meer een te dikke buik, haha. M'n moeder en zus zeiden van de week nog dat ik ook niet zwanger had kunnen zijn en gewoon te veel gegeten (heb al een buikje van mezelf natuurlijk) De laatste dagen is het wel bijgetrokken. Weer lekker aan de poets geweest, lekker hoor als alles zo klaar staat. wuppie: Spannend op de wachtbank, ga heel erg voor je duimen. Alweer een jaar geleden, wat gaat de tijd toch hard. Hier komen alle data volgende maand voorbij. linnie: M'n zus heeft de urban rider, en die vonden we wel erg lekker rijden. En idd goed betaaldbaar. Ben zelf niet zo van de stokke enzo, scheelt ook een hoop geld idd En netjes zeg met de garantie Hoe was de echo? Nog veel herkenningen met jullie eerste dochter? Zal manlief weer eens vragen of hij mee wil naar een musical, ben een enorme muziek liefhebber en zeker ook spaanse muziek (zeker met dit weer) We hebben idd al een naam (die hadden we in januari al ). Er zijn er alleen 3 om me heen die eerder of gelijk zijn uitgerekend waarvan er 2 iig ook een meisje krijgen. Straks dezelfde namen, haha. En jullie, zijn jullie er al uit? sanja: Lekker aan het poetsen geweest, of ook nog een beetje genoten van een rustige dag? Nou, het behang zit er hier op. Morgen even de randjes controleren en opruimen want het is een enorme zooi in die kamer nu. Maar het ziet er al leuk uit. M'n zus is dus op bezoek geweest met m'n neefje en manlief heeft dus op z'n neefje gepast. Kon hij alvast wennen Volgens mij is hij kapot, haha. Nu lekker babyboom kijken en m'n voeten omhoog, die zijn echt kapot na een dagje staan.
pff zit weer met rode oogjes na te snikken hoor, jammer dat dit de laatste aflevering is. wow Denice mooi hoor. Hoe is het met je huid? Geen striemen? Patatje we gaan naar een roompotpark, het ligt aan het strand dus hoop zeker op mooi weer. Bloedheet hoeft niet natuurlijk maar zoals vanmiddag is prima. Gizje, lekker dat het behang erop zit. Nu wachten op de meubeltjes en dan is dat ook weer klaar. Haha had goede voornemens he, vanmorgen. Heb gezogen, gedweild en gewassen en daarna met mn boek op de bank geploft en na een poosje maar verhuisd naar mn bedje, lekker dutje gedaan toen nog wat boodschapjes en toen was het al weer tijd om die meid te halen. Kortom een heerlijk dagje
Linnie dank je. Jullie komen straks lekker met z'n allen op kraamvisite! Patatje jij ook bedankt Ja het lijkt hier wel een wasserette. Wist niet dat ik zoveel had. Heb nu 3 machines gedraaid en heb er nog 3 liggen. Er was geen ruimte meer om op te hangen dus ga morgen verder. Gister was mijn broertje weer niet te genieten Vandaag krijgt hij weer een spuit maar nu met een hogere dosis. En dat is echt nodig, want vanaf zondag is hij aan het schommelen. Lekker aan toe geven die moeheid! Gizje zal best wel mee vallen je zal best wel zien dat je zwanger bent Vandaag gaan we weer bij mijn broertje aan de poets. Leuk dat het behang erop zit ben benieuwd, want vind het echt een leuk behang! Sanja nee ik heb geen striemen. Heb ik ook niet bij Lanotje gehad. Het is precies dezelfde buik als bij Lano. Dat klinkt als een heerlijk dagje hoor. Ik ga meestal ook om een uur of 1500 op de bank liggen om een tukkie te doen. Ja jammer dat het weer is afgelopen. Zo ga nu weer naar het ziekenhuis. Heb zo een afspraak met de verpleegkundige over het bavallen in het ziekenhuis.
Wuppie ja ind voor jou ook alweer een moeilijke tijd blijft moeilijk denk ik. Duim nog steeds voor je. Ja mijn ouderd vonden het echt geweldig. Ze hebben het ook betaald voor me gisteren en de emoties vielen mee maar wat je zegt die horen er gewoon bij. Sanja ik was ook alleen dus kon lekker op mijn gemak kijken en brullen. Babyboom was ook weer janken. Alhoewel ik ook erg moest lachen om die twee vrouwen die dat streepje zagen hahaha zo herkenbaar. Mooi hoor. En de ramen gelapt? Zo dat klinkt als een lekker dagje. Denice je nesteldrang is ook nog steeds lekker actief he. Patatje ja leuk eerste uitje he. Kunnen wij digitantes genieten van het eerste topic kindje. Ben benieuwd of jr dieet aanslaat. Tot nu toe ga je al lekker dus kan alleen maar sneller gaan. Die stoel lijkt me ook erg handig. Hoeft het kindje niet op de grond in een wipstoel. Gizje ben erg benieuwd naar je naam. Ow dadelijk 3 meiden met dezelfde naam alhoewel die kans klein is of hebben ze dezelfde smaak? Sinds onze vakantie zijn we eruit ik noem haar al zo en ben er steeds meer aan gewend. Niemand weet het verder dat wil ik ook echt zo houden. Jij je ook nog niet versproken? Leuk hoor het kamertje inrichten ben benieuwd. De echo was super het is echt een prachtmeid. Evi leek erg op haar vader en dit kindje lijkt erg op mij ze stak zelfs lachend haar tong uit hahaha. Het is zo mooi om te zien. Het is een lekker rond kindje kan niet wachten om haar vast te houden. Ze lag lekker rustig met haar handjes rond haar gezicht heerlijk om te zien. Ben verliefd!!!