Hallo meiden, nog leuke dingen gedaan de afgelopen dagen? Hier vooral genoten van het weer. Gister lekker met zn drietjes de hele dag bij de kralingseplas geweest en vandaag samen met mn meisje naar een buiten zwembad in de buurt. Heerlijk hoor die zomer, moet alleen nu incasseren ben gebroken... Morgen een dagje rustigaan proberen. Ben wel zwaar in de stress hoor jeetje... woensdag de 20 weken. Ben zo bang dat mn wereldje voor de 2de keer instort, weet wel dat de mans dat alles goed is veel groter is maar toch! Zou zo enorm opgelucht zijn als het achter de rug is en in orde. Linnie nog even geduld hebben en dan heb je je meisje in je armen. Het eind van d ezwangerschap komnt langzaamaan in zicht. Ben ook benieuwd naar haar naam hoor??? Denice, Hoe was je afspraak in het ziekenhuis? Vind eigenlijk dat jij je iedere dag even moet melden hoor....het wordt spannend!!! Ben bij jou ook zo benieuwd naar de naam en eigenlijk naar gewoon naar alles rondom je bevalling. lekker hoor geen striemen. Ik heb echt een landkaart. Patatje, hoe gaat het met je dieet? Eet je gewoon of zijn het shakes en dat soort dinegn?
Gizje; heb je het kamertje inmiddels klaar kunnen maken? Randjes bijgewerkt enzo . Jij hebt vast ook een mooie buik . Lobi; hoe was het vrijdag bij de gyn? Eitje aan de goeie kant? Sanja; heerlijk lekker zonnebaden en uitwaaien op het Zeeuwse strand . O ja, de Roompot dat ken ik wel. Is hier 3 kwartier vandaan ongeveer . Spannend woensdag... Wil je ook weten wat het is of hou je het als verrassing? Denice; is het allemaal gelukt met wassen? Ik ben nooit aan het wassen toegekomen, maar tegen die tijd ga ik daar ook een weektaak aan hebben denk ik . Hoe is het nu met je broertje? En hoe was het in het ziekenhuis? Wat wijzer geworden over het bevallen in het ziekenhuis? Ben je van Lanotje thuis bevallen? Heerlijk zo striemloos! Ja, ik vind ook dat je iedere dag meldplicht hebt . Linnie; leuk dat je nu al zo goed kan zien dat ze op jou gaat lijken . Blijft altijd bijzonder die echo's, een nieuw leven op zich is al bijzonder natuurlijk . Ben benieuwd naar jullie naam! Wanneer ben je uitgerekend? Dieeten gaat best goed . Al volg ik niet het dieet op van de dieetist . Maar heb er wel een beetje houvast aan. Ik eet drie keer op een dag; 's ochtends brinta, tussen de middag 2 boterhammen met gezond beleg en melk, 's avonds gewoon warm eten en tussendoor fruit of een rijstwafel en m'n toetje (yoghurt) eet ik rond half 9. Verder veel water drinken anders krijg ik hoofdpijn. Als ik dit volhoud zonder koekjes en snoepjes, dan weet ik zeker dat die kilo's er nu eindelijk af zullen gaan . M'n buikomvang gaat nu richting de 79 cm en die was 5 maanden geleden 93 cm . Zaterdag zijn we 40 minuten oftewel 4,4 km hard wezen lopen! Was m'n record tot nu toe . Was kapot de rest van de dag, maar wel voldaan . Fijne avond!
Patatje natuurlijk wil ik weten wat het is, ga er ook geen geheim van maken hoor. Mmm zie net wel dat het volgende week bagger weer wordt...Beetje jammer!
Sanja jeetje ja snap dat het heel erg spannend en dubbel voor je is woensdag. Ben je een beetje vroeg aan de beurt of niet? De schrik zit er natuurlijk goed in dat is heel logisch. Meid zal aan jullie denken woensdag en ik hoop dat je daarna lekker kan genieten van het goeie nieuws en ind de kans is groter op goed nieuws. Ben ook erg benieuwd naar het gelsacht hoor. Patatje ik ben midden okt. Uitgerekend maar zoals het er nu uitziet wordt het eerder. Jeetje wat ga jij goed en dat dieet klinkt helemaal goed is best te doen zo. Zo en 40 min hardlopen ik hoop dat ook ooit te kunnen. Denice ind ik vind ook dat je meldplicht hebt hoor. Spannend!!!!
Linnie; half oktober, dan ben ik jarig . De 16e . Maar dat wordt dan eind september begin oktober toch? Die 40 minuten ga jij ook halen hoor! Ik loop het niet in 1 keer hoor, tussen door af en toe een minuutje lopen en dan weer een minuut of 10 rennen. M'n streven is natuurlijk wel om het in 1 keer te kunnen rennen .
Sanja snap helemaal dat het spannend is morgen. Wel fijn dat je als eerste bent! Lekker genieten hoor van het weer en je dochtertje. De afspraak was heel fijn alles weer doorgenomen. Wanneer ik moet bellen, dat ik GEEN pijnbestrijding wil, dat ik BV ga geven en ze heeft alles even nagekeken(buik, bloeddruk, hartje). Daarna zijn we naar de verloskamers gegaan om te kijken waar ik moet zijn. Het zijn luxe kamers met een tv, radio en eigen wc endouche. Het was wat minder, want er kwam een stel aan lopen met zo'n klein korfje Patatje ja het is gelukt met het wassen! Gister de laatste gedaan de dekentjes. Mijn moeder had geholpen met vouwen en zei dat ik hem wel 10x op een dag kan verschonen! Met Lanotje ben ik ook in het ziekenhuis bevallen, omdat ik bloedverlies had heeft de vk mij door gestuurd naar het ziekenhuis. Daar besloot de gyn mijn vliezen te breken, omdat ik al 4cm ontsluiting had. En toen is het zo snel gegaan dat we geen tijd meer hadden om onze vk te bellen en ben ik onder begeleiding van de gyn bevallen. Ziet er goed uit je dieet! En wat goed 14cm!!! ECHT SUPER!!! Zo 40min hardlopen dat lukt mij echt niet. Ik zeg vooral doorgaan meid dan volgt de rest vanzelf Linnie wat grappig dat je dat kan zien op z'n 3d echo. En snap helemaal dat je verliefd bent! Lobi ben ook wel benieuwd hoe het vrijdag ging? Gizje ging jij ook nog op vakantie? Wuppie geniet van je vakantie! Het weekend dus mijn broertje verhuisd. En gister is hij ontslagen bij GGNET. Ben benieuwd hoe het allemaal gaat. Want zaterdagavond is het dus alweer fout gegaan. Hij is te veel gaan zuipen in de stad. En was zondag dus niet te genieten op de barbeque. Heb duidelijk aangegeven dat ik me er niet meer veel mee ga bemoeien, want ik heb straks andere dingen aan mijn hoofd. Ga vandaag de babykamer klaar maken alhoewel hij daar niet komt te liggen. Moet nog de vitrage/gordijnen wassen, beetje stoffen en dweilen. Zondag waren we voor de auto aan het poetsen zegt de buurman je moet wel rustig aan doen. Pff al die goed bedoelde adviezen zolang ik me goed goed voel doe ik lekker wat ik wil
Patatje 16 oktober ben ik uitgerekend! Dan wordt het vast een mooi kindje . Als ik weer kan rennen dan zal ik jouw programmatje eens volgen. Ben benieuwd. Sanja meid Heel veel sterkte!! En hopelijk kan je snel genieten van een wat minder bezorgder gevoel. Duim voor je! Denice mooi dat het ziekenhuis je zo goed begeleid zeg. en wat een luxe kamer inderdaad. He zal je net zien dat je dat stel tegen het lijf loopt. Verschrikkelijk zeg!! Arme mensen, weer een stel dat verdriet heeft ipv vreugde. Groot gelijk hoor dat jij je nu richt op je baby en je eigen gezinnetje. Hoe graag je het ook wilt je broertje kan je niet helpen dit moet hij echt zelf doen en anders je ouders. Goed dat je, je grens hebt aangegeven je hebt al zoveel gedaan. Lekker even het kamertje schoonmaken geeft een lekker gevoel als jullie je ventje dadelijk mee naar huis mogen nemen en het huis is helemaal schoon. Zo wat verlang ik daar ook naar zeg, dat heb ik zo gemist bij mijn eerste dochter. Maar ach gelukkig mag ik het nog een keer meemaken. JA die adviezen praat me er niet van! Wat weten toch zeker zelf wel wat goed voor ons is, lekker je ding doen hoor. Zo ga maar eens aan het werk. Moet morgen voor het eerst naar de verloskundige in het ziekenhuis omdat mijn gyn op vakantie is. Maar goed ik ken inmiddels alle verloskundige ook. Werkse, slaapse, etc etc.
Jeetje wat was het spannend bij de echo.... echt niet te doen, lag te shaken op die bank en was kotsmisselijk. Gelukkig zag alles er voor nu goed uit. Toen het afgelopen was werd ik echt even emotioneel..Klein nadeeltje is dat de placenta voor ligt, weet niet zo goed wat ik daar van moet vinden maar dat zien we wel weer als de bevalling nadert, er is ook een wit vlekje gezien bij het hartje en dit kon ook geen kwaad. Sommige kindjes hebben dit werd ons verteld. We krijgen een MEISJE!! we zijn gelijk 2 roze pakjes gaan kopen. Ik vind het voor mn vriend wel een beetje jammer dat het geen jongetje is toen ik dat op de terugweg tegen hem zei in de auto moest hij ook huilen en zei dat hij het echt niet erg vond en in gedachten al 2 meisjes in schatigge jurkjes over het strand zag lopen.. Dat vond ik echt zo lief. Bij de gewone controle was mn bloeddruk iets aan de lage kant maar ik was ook zo van slag van alles dat ik allang blij was dat dit zich nu uitte in een wat lagere bloeddruk als in een torenhoge.
Ja dames ik ben bevallen van een gezonde jongen! DEVI Bos Hij weegt 3130gr, is 48cm en is om 11:19uur geboren!
JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! Denice wat fijn!!!! Haha en wat snel?? En wat een prachtige naam zit hier gewoon te janken. Wat fijn dat alles goed is zeg. Jullie zijn vast helemaal in de zevende hemel. Eindelijk wat een geluk. Ben nu al een trotse tante. Lijkt hij op zijn broer?? Nou wat een verassing. Geniet ervan. Wanneer mogen jullie naar huis? Dikke kus van ons voot jullie 4. Sanja wat een mooie dag he zo! Fijn dat het allemaal goef was zeg laat het genieten nu maaar komen en lief van je vriend. Bizar zeg die bloeddruk is bij jou ook geen pijl op te trekken. Enne laat die emo maar lekker toe we zijn allemaal emo mutsen. Krijg je nog een extra echo voor de zelerheid ivm het hartje of is dat niet nodig?
Denice: Gefeliciteerd!!! Wat een geweldig nieuws en wat een mooie naam Ben ook erg benieuwd naar hoe hij eruit ziet, zal vast veel gelijkenissen hebben met z'n broer. Geniet er van, ook je man natuurlijk sanja: Wat lekker dat de echo goed is. Weer een stapje verder. Voelt dat bij jouw ook zo elke keer? Ik heb het heel erg iig. En wat leuk weer een meisje. Kan me ook voorstellen dat het heel erg moeilijk is hoor. Maar het belangrijkste is toch wel dat er een gezond kindje op komst is, gelukkig ziet je vriend dat ook linnie: Succes bij de vk morgen. Gaat het allemaal nog goed met werken? Werk je fulltime? Ik ben toch wel blij dat ik af en toe m'n ogen dicht kan doen smiddags, toch een voordeeltje van het werkloos zijn. Ben hier begonnen de administratie uit te zoeken in de studeer kamer, wordt een meerdagen plan. Maar het voelt goed om lekker met opruimen bezig te zijn. De nestdrang is begonnen ben ik bang patatje: Wat lekker zeg dat het afvallen en sporten zo goed gaat. Ik hoop dat het bij mij na de zwangerschap ook zo lekker zal gaan. Het kamertje is inmiddels helemaal af, randjes bijgewerkt, dus alleen de meubels moeten er nog in. Wel een fijn idee dat we daar niets meer aan hoeven doen. Heb de afgelopen week 2 keer dagje suiker gemeten. Eerste keer was 1 keer 1 waarde aan de hoge kant dat ik nog een dagje moest testen. Volgens mij is er nu weer 1 tje hetzelfde vandaag, dus ik hoor morgen wel of ik verder moet of niet. Denk dat het wel mee valt.
Wow Denice!!! Gefeliciteerd, gewoon nu al wat heerlijk!! Je had de boel nog maar net optijd klaar!.....Ben ook zo benieuwd naar het verloop van de bevalling, als je een beetje van je blauwe wolk af bent moet je ons maar een uitgebreid verslag uit brengen. Voor nu alleen maar genieten van jullie zoon, hele dikke knuffel
Joehoe! Wat een goed nieuws allemaal! Denice gefeliciteerd en zeker een leuke naam Devi! Ben ook erg benieuwd naar de bevalling, hoe hij eruit ziet en hoe het met jullie verder is . Nu lekker genieten en dat verslag horen we later wel . Sanja heerlijk dat goeie nieuws! Kan me voorstellen dat dat een zenuwslopend moment was... Kun je al een beetje genieten? Klim maar snel op je roze wolk om er voorlopig niet meer af te komen . Super een meid!
Jaaaa lieve Denice, hij is er!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje! Ik ben ook heel benieuwd hoe hij eruit ziet, vast net zo'n knappert als z'n grote broer. Ik hoop dat jullie heel erg aan het genieten zijn met Delano* heel dicht bij jullie. Sanja, een gezonde meid, gefeliciteerd! Ik had je toen niet verward met Linnie, ik ben gewoon helderziend Ook hier geen positieve test in juli gehad. Ik ben maandag ongesteld geworden en was daar al op voorbereid. Ik heb hier in Denemarken erg veel last van mijn hooikoorts en voor het eerst sinds maanden ook medicatie moeten gebruiken die eigenlijk niet samen gaat met zwangerschap. Dus ik was opgelucht toen ik niet zwanger bleek. Nu kan ik nog met een gerust hart de medicatie gebruiken tot we weer terug in NL zijn en hopelijk is het daar minder erg. Nou meiden, keep the good news coming. Binnenkort 4 posi testen
Denice en man Gefeliciteerd met jullie zoon Devi. Delano* gefeliciteerd je bent grote broer het engeltje op zijn schouder. Sanja gefeliciteerd met jullie gezonde meid Heel normaal toch dat je emo werd Lief dat je ook aan je mannetje dacht zal hem ook zeker goed doen dat je het zei. Vlinder balen van de nega test en de hooikoorts geniet van je vakantie heb je verdiend. Linnie apart gevoel he meiden die je nog nooit gezien heb maar zo'n indruk op je maken. Heb al een heleboel meegemaakt op deze pagina en zit altijd met rillingen en tranen dit soort dingen te lezen. Patatje wat goed al 40 minuten hardlopen nu gaat het snel met opbouwen. Lees trouwens steeds vaker dat ze duursporten voorschrijven bij depressies ed de stofjes helpen je weer positief te worden.Voor mij geld dit zeker ben compleet verslaafd.
Nou, ik moet even langs een dieetist. M'n suiker schommelt te veel gedurende de dag. (nuchter 3.9 en niet nuchter 6.3 - 7.8, valt dus nog mee). Zo maar eens bellen.
Gizje hopelijk kom je met een dieet tot je einde van je zwangerschap dat spuiten lijkt me helemaal niks.
Hi dames, Allereerst Denice van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! erg leuke naam ook. Geniet ervan! ik reageer hier nog niet zo vaak, want heb nog niet zoveel nieuwd op het zwanger-worden-front. Moet eerst maar eens een keer ongi worden (moet geduld hebben, want het is ook allemaal pas geleden). Ben alleen erg ongeduldig en wil graag dat mijn lijf gewoon weer normaal doet... ik zou zograag weer zwanger willen zijn (maar kijk er aan de andere kant ook wel tegenop). Maar goed, we moeten ook eerst wachten op de uitslagen van de oorzaak, die we nog steeds niet weten. We zouden afgelopen maandag de uitslag krijgen, maar dat is uitgesteld naar de 27e, daar de belangrijkste onderzoeken nog niet binnen waren en er nog geen oorzaak is gevonden. @ Linnie, je schreef dat jou dochter was gedraaid en dat bij de geboorte de navelstreng was gebroken. is hier nog een verklaring voor gegeven? hoe kan die zijn gebroken en kunnen ze dat achteraf zien in de navelstreng? Mijn dochtertje is ook gedraaid (eerste poging lukte niet, ze wilde niet meedraaien bij de tweede kwartslag, tweede poging een week later ging heel makkelijk en zonder pijn). Tegen mij hebben ze gezegd dat ze achteraf in de navelstreng nooit kunnen zien dat die bijvoorbeeld afgeklemd heeft gezeten. Dus ben benieuwd hoe dit bij jullie is gegaan... groetjes,
Gizje he vervelend maar ind wat wuppie zegt hopelijk helpt een dieet vlinder laten we het hopen 4 positieve testen zou erg mooi zijn. Fijn dat je er op voorbereid was. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Oetel snap je ongeduld. De gebroken navelstreng staat los van de mislukte draaipoging. Tja en hoe ze het wisten heel simpel onze dochter werd geboren met een klein stukje navelstreng vast en de rest bleef achter in mijn buik. Haar hartje klopte ook nog goed vlak voor en tijdens de bevalling. Toen mijn placenta werd iderzocht zag de gyn dat de streng gedeeltelijk was aangehecht in mijn buikvliezen en gedeeltelijk aan de placenta. Dit is pure pech en niet genetisch. Dit is ook niet zichtbaar op echos. Maar goed ik zelf heb er ook niks meer aan krijg mijn dochter er toch niet mee terug helaas. Denk je dat het bij jou aan de versie heeft gelegen?