wanneer weer zwanger worden

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door sanja, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Sanja, moeilijk he namen en kaartjes en teksten. Wij hebben voor een gedichtje gekozen dat niet te zwaar was, maar wel aangaf dat wij extra dankbaar zijn dat we een gezonde zoon mochten krijgen. En de naam van onze kleine meid stond natuurlijk ook op de kaart, zij was immers toch ook grote zus geworden! Maar dat vond ik best moeilijk hoor en kreeg er weinig reactie op, dat vond ik wel jammer. Daardoor kreeg ik soms het gevoel dat mensen het raar vonden dat haar naam erop stond. Maar de volgende keer staat haar naam er gewoon weer bij :)

Linnie, fijn dat je zo;n lieve gyn hebt. Da's echt zo belangrijk! Spannend ook die groeiecho, ik heb begrepen dat dit nu standaard geworden is? Weer even extra in je buik kijken. En ik sta er net zo in als jij geloof ik. Ik geloof ook dat ik net zolang door ga tot ik een meisje krijg. Niet om onze dochter te vervangen, maar ons gezin is niet compleet zonder meisje... Helaas wil mijn vriend nog maar 1 kind :( Maar als dat een jongen is (waar we ook heel blij mee zouden zijn overigens) staat hij wel open voor nog een keer proberen.

Nog gefeliciteerd met je verjaardag, Denice. Nog een keer prikken, pfff moeilijk. Ik hoop dat het dan wat beter verloopt en jullie die 5 moeilijke weken voorbij zijn. Fijn dat de artsen zo goed meewerken! En mooi ook van Devi's naam, heel symbolisch :)

He patatje, wat naar zeg, zo ziek zijn! Hopelijk knap je snel weer op meid. De ringen tja... Had ik verteld dat ze verkeerd gegraveerd waren, ja toch? En nu hebben ze gewoon dat weggevijld en nu is de ring me net te groot :( Terwijl ik 'm juist net te strak gekocht had, omdat ik bang was 'm anders te verliezen. Baal er wel van, maar heb de ring toch meegenomen want wil met deze ring trouwen. Maar ga er denk ik nog wel op terug komen bij de juwelier, want vind het niet netjes om een fout van hun kant op deze manier 'op te lossen'. Ons laatste weekend voor het trouwen ja haha, stress! Mijn schoonfamilie komt morgenvroeg over uit het buitenland, dus het gaat nog druk worden hier in huis. Dan heb ik geen tijd meer voor allerhande voorbereidingen. Maar ik heb het meeste al geregeld. Het gaat vast een mooie dag worden! :D

2. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Werken met kinderen van 0 tot 4 jaar, in de kinder
    Sanja; ja zo'n strandhuis is heerlijk! 's ochtends wakker worden en dan in je pyjama buiten zitten en je ontbijtje eten :). Heb er nu al zin in!
    Wat fijn dat je je niet meer zo druk maakt en je goed voelt :). En leuk dat je het goed met je schoonouders kan vinden! Dat is toch ook heel wat waard :). Jammer dat je moeder haar gevoelens wegstopt... Hoe moeilijk gevoelens soms ook zijn, erover praten maakt het meestal alleen maar beter... *Zegt het introverte type* :).

Denice; gefeliciteerd nog! Je bent bijna net zo oud als mijn vriend, hij werd de 5e 32 :). Moet een fijne verjaardag geweest zijn met Devi erbij... Mooi van de naam trouwens! Wat fijn dat je fijne reacties krijgen en dat de artsen zo goed naar jullie luisteren.

Linnie; een groei echo is voor mij ook nieuw. Met hoeveel weken is dat?

O, ik moet ff weg. Ik reageer dan op Vlinder! Tot zo!

3. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Vlinder; jeetje dat is idd niet zo netjes van de juwelier, een lekkere goedkope oplossing voor hun natuurlijk... Het wordt maandag zomer weer! Het gaat vast en zeker een mooie dag worden :). Spannend hoor ;). Veel plezier met de familie morgen!

Nou hier al weer aardig opgeknapt :). Nog wel snotterig en hoesterig, maar voel me niet meer beroerd. Verder nog een paar dagen tot NOD ;).

Fijne avond!

4. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Vlinder: Spannend hoor, morgen is de grote dag toch? Ik wens jullie iig een hele fijne dag! Wat betreft de ringen, ik had ook nog even terug gegaan naar de juwelier hoor.

Denice: Ja, misschien maar eens een gesprekje aan gaan. Komt wel goed binnenkort hoop ik ;)
    En wat fijn dat het zo goed gaat met je broer en dat je moeder wat meer bij hem is, voelt voor jullie waarschijnlijk ook erg fijn nu jullie druk zijn met Devi. Lijkt me heerlijk om zo van dat kleine mannetje te genieten. Nog even geduld hebben hier :p
    En natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

patatje: Beterschap, hopelijk voel je je weer beter van de week. En anders gaat het weer daar wellicht voor zorgen! De zomer komt terug!

linnie: Hopelijk komt het niet tot een uitbartsting met m'n schoonmoeder, het is wel appart dat we bijna allemaal wel met de ouders of schoonouders "problemen" hebben.
    Lekker dat alles weer goed was bij de gyn. Ben hier vrijdag ook bij de vk geweest en ook alles goed, kleine licht al met d'r hoofdje naar beneden iig. Hopelijk draait ze niet meer terug :p
    Van de week weer suiker prikken.

sanja: Wat heerlijk he dat getrappel, hier heb ik het idee dat ik helemaal blauw moet zijn van binnen. Zo hard gaat het er af en toe aan toe. Het bewegen aan de buitenkant had ik nog niet mee gemaakt, vind het zo'n mooi gezicht :)
    Dat van je ouders, ik zou me ook gekwetst voelen. M'n eigen ouders durf ik nog wel te corrigeren. Zo praten ze soms over hun 2e kleinkind (is de 3e straks), maar ik weet dat ze het zo niet bedoelen. Maar het voelt gewoon verkeerd, dus ik corrigeer ze regelmatig ;)
    Ze weten gewoon niet goed hoe ze er mee om moeten gaan geloof ik.

Van de week het geboortekaartje uitgezocht. Voor de zekerheid toch ook maar 1 voor een jongen :p Je weet het nooit of die echoscopiste het fout had ;)
    De meubeltjes zijn ook binnen, dus nu kunnen we beginnen met het inrichten van het kamertje. Het is wel behoorlijk vol nu met de meubels erin. Als het af is zal ik wel een foto plaatsten.

5. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Gizje; wat leuk dat je al een geboortekaartje uit hebben gezocht! Slim ook 1 voor een jongen ;). Gebeurd het eigenlijk nog vaak dat het verkeerde geslacht bepaald wordt? Oh en helemaal geweldig dat je nu ook kunnen gaan inrichten! Geniet van al dat leuks! Ben benieuwd naar het resultaat :). En ja, je naasten gewoon corrigeren kan geen kwaad ;).

Vlinder; vandaag de grote dag! Geniet ervan!

Nou hier zaterdag avond flinke buikkrampen gekregen, dat hield de hele nacht en gister aan :(. Af en toe een uurtje rust, maar jeetje wat deed dat zeer zeg... In de loop van de dag eindelijk wat bloed en ongi gister toch nog doorgezet. Zo veel pijn had ik lang niet gehad bij een ongi... Nu dus weer op naar ronde 4 met medicatie. Blijf vandaag nog thuis, stik van de hoofdpijn en moe... Bleh... Heb je de ergste verkoudheid gehad en dan krijg je dit weer :(.
    Hopenlijk gaat het mooie weer wonderen doen :).

Fijne dag!

6. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Jammer Patatje:( Misschien dat dit een goed teken is voor de volgende ronde. Ga je binnenkort nog naar de gyn? Lekker hoor zo'n strandhuis, het wordt deze week mooi weer dus geniet ervan.

Vlinder heel veel plezier vandaag en geniet ervan!

Linnie bij heel veel gyns en vks krijg je nu zo'n groeiecho. En soms ook nog een liggingsecho. Vind het alleen maar goed dat ze meer echos maken!

Sanja vandaag is Ivo weer gaan werken:( Hij is 2,5wk vrij geweest. Lijkt me echt zwaar voor een man, want Devi komt om 2:00, 5:00 en om 6:30uur staat hij alweer op.

Gizje leuk het kamertje inrichten! Ben benieuwd hoe het eruit ziet.

Morgen naar het consultatiebureau, ben benieuwd hoeveel hij gegroeid is. Ik hoop dat hij nu boven de 3300gram zit. Gewicht is even belanrijk voor me, omdat Lanotje zoveel was afgevallen.

7. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Denice; jeetje wat vliegt de tijd, dus nu zijn je met z'n tweetjes... Lukt het allemaal zonder Ivo? Lijkt me idd pittig 2x wakker 's nachts en dan fris en fruitig weer gaan werken ;). Ik snap dat je nu gefocust bent op Devi z'n gewicht, hij zal vast mooi aangekomen zijn morgen :). Vandaag lekker aan het genieten van het mooie weer? Ik lig hier lekker op m'n zonnebankje op het balkon :).

8. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Zo net terug en Devi weegt 3460gr!! In 1 week tijd 250gr aangekomen! Dit woog Lanotje toen hij overleed:( Ik voel echt dat Lanotje ons beschermengeltje is die alles in de gaten houd. Ik heb van mijn broertje een speldje gekregen voor mijn verjaardag, het is een goud engeltje met een rood steentje. Op de kaart staat Gaurdian Angel to sit on your shoulder, watch over you and keep your spirits high. Heb hem elke dag op.
    Dankjewel Lanotje dat je zo goed op ons doet letten!

Patatje het lukt aardig met z'n drieen;) Ben zeker aan het genieten van het mooie weer! Vandaag ook weer zo'n mooie dag! Geniet ervan!

9. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Patatje: Balen zeg, misschien doet het mooie weer idd wonderen voor deze ronde :p
    Het schijnt dat ze bij een meisje nooit 100% zekerheid kunnen geven, maar we houden er gewoon rekening mee. Al zullen alle kleertjes zo ongeveer inbruikbaar zijn als het toch een jongen is. Hebben wel een limoen groen pakje als reserve voor het ziekenhuis gekocht, je weet het nooit. En om hem dan een roze pakje aan te trekken ;)

Denice: Wat super dat Devi zo lekker gegroeid is in een week! Zal een enorme opluchting zijn. Kan me voorstellen dat je bang blijft dat er wat mis is. Hier zegt manlief bijna dagelijks, ik hoop maar dat alles goed gaat deze keer. Hopelijk overheerst wel het genieten bij jullie.

Vandaag alle baby dingen aan het wassen, wat een werk zeg. Heb al 4 wassen gedaan. En ik heb zo'n hekel aan strijken, maar om nu alles voor de eerste keer zo weg te vouwen ga ik toch maar niet doen ;) Dus morgen genoeg te doen. Kraamzorg komt ook morgen langs voor de intake, geen idee wat ik ervan moet verwachten eigenlijk.

10. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Denice; heerlijk gevoel moet dat zijn met Lanotje als beschermengeltje :). Toen ik het opschreef dacht ik ook, "uh... Drietjes ;)". Wat lief vN je broertje! Enne, Devi eet dus goed bij je! Nog steeds borst toch?

Gizje; oh heerlijk om al die kleertjes te wassen :). Tis wel even een werk, maar dan heb je ook wat ;). O Hihi! Tegenwoordig kan alles :p. Maar idd een roze pakje bij een jongen is mischien een beetje te veel van het goeie ;). Spannend de intake morgen! Zo kom je steeds een stapje dichterbij... Hoever ben je nou ook al weer?

11. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    He meiden,

Puf puf, wat een hitte. is niet goed voor mn bloeddruk denk ik?? Maar heb er wel van genoten hoor. gister naar een buitenzwembad en vandaag lekker naar een strandje met peuterbad. Ben nu wel versleten, ga vroeg naar bed!

jeetje Gizje wat een voorzorgsmaatregelen, ik zou daar niet aan denken hoor. jij brengt me weer aan 't twijfelen!!! Had bij mn dochter ook geen ander pakje hoor, maar had toen vlak voor de bevalling wel rare dromen en toen ze op mn buik lag moest ik toch ff spieken of er echt niks hing!!! Intake van de kraamzorg stelde toen bij mij niks voor. Het beantwoorden van wat vragen en war dingetjes die je in huis moet halen en dat was het. Heb de kraamzorg nog niet eens geregeld. Is wel een beetje laat geloof ik? Morgen gelijk doen.

Patatje, balen weer meid! het wordt een beetje eentonig hoor....nu willen we weer eens goed nieuws. ik ben zelf ook niet echt een prater hoor, ben ook een prototype struisvogel...

Denice, goed hoor! Je hoort het veel he dat kindjes die de borst krijgen lekker snel aankomen. Fijn hoor dat het zo lekker loopt, kan ook niet anders met zo'n kanjer van een beschermengel!!

Vlinder, hoe is het geweest?

Wuppie, lekker vakantie??

12. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Sanja; heerlijk genoten van het lekkere weer dus :). Hihi, het zal idd maar zo zijn dat er dan toch ineens een piemeltje zit ;). Hier wordt het idd nogal eentonig :(. Hoop dat ik deze zomer toch ook zwanger uit mag gaan ;). Ik word ook zo lamlendig van die medicatie en ik verlies hele bossen met haar... Affijn, als het ons een tweede spruit brengt dan hoor je mij niet meer klagen ;).
    Geniet nog lekker van het morgen!

13. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    En Vlinder hoe voelt het om getrouwd te zijn ;).

14. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Gizje ik geniet echt elke dag als ik met Devi aan het knuffelen ben! Gisteravond had Devi even een huiluurtje en Ivo was gelijk in de stress. Stelt ind niks voor hoor zo'n gesprek. Ze gaan kijken op hoeveel uur je recht hebt, wat je in huis moet hebben enz.

Yep Patatje nog steeds de borst. Ik probeer het een half jaar vol te houden, maar als het om een of andere reden niet meer lukt dan de fles. Vervelend die bijwerkingen, maar wat je zelf zegt. Ik hoop echt voor je dat hetzijn werk doet. Moet je nog een keer naar de gyn?

Sanja wij liggen ook elke dag om 22:00uur op bed. om zo toch 6 a 7uur slaap te pakken. Dat wist ik niet dat bv kindjes sneller groeien weer wat geleerd. We vandaag kraamzorg regelen, want ik hoor wel eens dat het heel druk is. Bij ons hadden ze bij Lanotje de eerste 4dg maar 4uur gegeven omdat het druk was. En ik had me al bij 3mnd opgegeven.

15. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh balen zeg die bijwerkingen patatje. Ze zeggen dat je een heleboel haar kan verliezen zonder dat je er wat van merkt, maar ik heb ook van die periodes gehad en vond het zo vervelend dat je hele rug dan zo onder de haren zit.

Heb gebeld hoor Denice!! weet het hoor, 't is laat en bij ons is het ook druk maar wilde eerst de 20 weken afwachten en toen is het er door de vakantie een beetje bij in geschoten. Ik vond het zo pijnlijk om het de vorige keer allemaal af te moeten zeggen.

16. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

We hebben een prachtige dag gehad! Echt super weer ook, wat een geluk. En de jurk, de taart, de locatie en de mensen, alles eigenlijk, was perfect. En zoonlief was echt te schattig als bruidsjonker en ringdrager :D We hebben echt genoten :) Ik hoopte dat we stiekem met z'n drieen zouden trouwen, maar ben vandaag ongesteld geworden. Helaas pindakaas, op naar ronde 5 (ik tel februari en maart ook mee en stiekem ook al die jaren dat ik op manlief heb moeten wachten...). Had eerlijk gezegd niet verwacht dat het zolang zou duren na 2 keer in de eerste ronde zwanger te zijn geworden. Maar ja, wie weet komende maand meer geluk.

Denice, ik heb het geboortekaartje ontvangen! Wat een leuk kaartje zeg en mooi ook hoe Delano* erbij staat. Fijn dat het allemaal zo goed gaat. En wat is het soms confronterend he? ik hoop dat het genieten toch de boventoon voert, maar volgens mij doen jullie dat ook.

Patatje, wat moet ik nog zeggen? Ik vind het zooooo onwijs rot en oneerlijk dat jullie al zolang moeten wachten! :( En dan met de meds erbij, dat maakt het niet makkelijker voor je. Hopelijk is dit de laatste ronde met meds en heb je over een week of 3-4 een mooie knaltest!

Sanja, pijnlijk he, die kraamzorg en alles afbellen?! Ik snap dat je dit keer lang gewacht hebt om jezelf te beschermen. Er komt vast voldoende kraamzorg bij je. Dat regelen ze maar gewoon!

Gizje, ik vond dat zo heerlijk dat tutten met de kleertjes. Ik ben echt een slechte huisvrouw, maar die kleertjes uitzoeken, wassen, strijken en opvouwen vond ik zo leuk :) Geniet er maar van :D

17. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    patatje: Ben morgen 31 wk, gaat echt hard idd. En het is idd heerlijk met die spulletjes bezig te zijn, maar ook nog steeds erg onrealistisch. Manlief heeft er gelukkig ook "last" van. M'n buik begint ook opeens enorm te groeien nu het aftellen is begonnen.
    Balen dat die medicijnen zulke bijwerkingen hebben, maar ik zou het er ook voor over hebben hoor.

Sanja: Ja, mijn gevoel was voor de 20wk echo zo sterk dat hetg een jongen is, dat het toch ergens blijft hangen in m'n gedachte, haha. Het maakt me ook niets uit hoor, zit mezelf een beetje in te dekken denk ik, dat ik straks niet schrik als het opeens een jongen is :p
    Ik heb de kraamzorg ook pas na de eerste guo geregeld hoor. Wij hadden hetzelfde gevoel, niet alle weer opnieuw moeten afzeggen.
    En van de warmte heb je denk ik geen last meer vandaag, het lijkt wel weer herfst ;)

Denice: Het lijkt me echt heerlijk dat knuffelen met een eigen kindje :) Vind het al heerlijk met m'n neefje, die is gelukkig helemaal dol op z'n tante ondanks ik hem niet wekelijk zie. Ben wel benieuwd hoe ik m'n aandacht moet verdelen straks, volgens mij heb ik straks 2 zielige katten hier (heel aanhankelijk en knuffelig ras). Die zijn al maanden gewend de hele dag te mogen knuffelen en liggen dus de hele dag zo ongeveer bij me. Zal wel goed komen denk ik.
    Ik had tijdens de BV workshop idd ook gehoord dat kindjes op BV sneller groeien in het begin en later wat minder hard. Bij flesvoeding is dit was gelijkmatiger.
    (Het geboortekaartje van Devi is idd erg mooi!)

Vlinder: Super dat jullie trouwdag zo mooi is geweest, en ook nog mooi weer gehad denk ik. Hoe voelt het nu als getrouwde vrouw;)? Ik merk er nog steeds niets van, behalve dan mijn achternaam :p

Nou de intake stelde idd niets voor. Ze is gelukkig niet boven geweest (had wel even de bovenverdieping gesopt vanochtend voor de zekerheid ;))
    Ga lekker helemaal niets meer doen vandaag, ben zo gaar als een klontje.

18. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vlinder meid gefeliciteerd!! En dan de veel gestelde vraag hoe voelt dat nou :D. Wat had je mooi weer zeg, lijkt of al onze engeltjes met toverstafjes hebben gezwaaid. Heel leuk zo'n dag voor het leven. Jammer van je ongi, maar nieuwe kansen nieuwe ronde maar weer. hahah jij ook al net zo lang door totdat je een meisje mag krijgen, ja ik weet precies hoe je, je voelt! Dit kan je helaas niet aan iedereen uitleggen, krijg nu iedere keer de opmerking ow pas maar op dat je Evi niet vervangt. Nou ja laat maar l.ll.n denk ik dan. Groeiecho is inderdaad tegenwoordig standaard. Heel eerlijk gezegd maak ik me geen zorgen maar goed je weet het nooit natuurlijk.

Denice ind een heel mooi kaartje, vond het tekstje van Delano echt prachtig. Moest even slikken en wat blijft het toch een mooi mannetje. Jullie kaartje staat bij Evi haar plekje te pronken hier in huis, heerlijk! Al die echos ik vind het ook prima en ben er erg blij mee. Zo hee is je mannetje even goed gegroeid zeg, fijn! Kan me voorstellen dat je, je er druk om maakte.

Sanja moeilijk he al die keuzes ook wij moesten lang nadenken over de naam, maar zijn er nu al helemaal aan gewend ben er erg blij mee! Voor het kaartje passen we het geboorte kaartje van Evi een beetje aan, de roze enveloppen staan al een jaar klaar, al zijn er wel wat mensen gescheiden of verhuisd, lang leve de labels. Wil ook nog een mooi tekstje dat naar Evi wijst. Weet jullie kleine meid de naam van haar zusje ook al? Ja die hitte was wel even pittig, zal vast niet goed zijn voor onze bloeddruk. Heb ook niet veel gedaan dat scheelt. Gelukkig kon je nog terecht voor kraamhulp, kan me heel goed voorstellen dat je dit hebt uitgesteld.

Patatje met 30 a 31 weken is de groeiecho. He meid balen toch die ongi! en dan nog een heftige ook, misschien wel een goed teken een heftige ongi. Jeetje heftig zeg die bijwerkingen, wat fijn dat je oog op een zwangerschap je op de been houd. Meid wat ben je toch sterk!!

Gizje leuk het kaartje uitzoeken ja gaat nu echt allemaal beginnen he. Fijn dat jullie meid al goed ligt, nu zo blijven liggen hoor. Maar goed zelf ligt onze meid ook al goed en hoop ik ook dat ze zo blijft liggen. Kans is groot dat ze dit wel doet hoor. Evi lag vanaf 29 weken al in stuit en is er niet meer uitgekomen dus hoop dat het nu ook zo blijft. Gek he zo'n intake voor je kraamhulp stelt eigenlijk niet zoveel voor maar goed ze moeten natuurlijk weten wie ze moeten sturen. Heb je het nog verteld over je eerste dochter? Of vond je dit niet nodig?? Ben benieuwd naar je kamertje! Grappig dat je zoveel rekening houd met een jongetje hahaha dat heb ik nou eigenlijk helemaal niet. Maar heb op de 3d echo nogmaals bevestiging gehad misschien dat, dat scheelt. Maar kans is geloof ik 1% dat ze het verkeerd hebben gezien. Lekker zeg niks doen, ik word ook steeds moeier maar mag verder niet klagen. Nog maar 3 weken werken.

Nou de verjaardag van Evi komt steeds dichterbij. Heb hartjes slingers gekocht hartjes ballonnen en as vrijdag ga ik naar dezelfde bloemist die ik had voor haar begrafenis. Ik wil een hart vormig stuk en dan een klein hartje erbij van haar zusje voor haar. Verder willen we direct daarna weg richting valkenburg maar dat weet ik nog niet zeker. Weg gaan we in ieder geval.

Ik heb jullie een PB gestuurd, althans dat ga ik nu doen.

19. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou gizje vandaag was het anders weer puffen en zweten geblazen! Wat een raar weer is het toch? Ach die katten, ze moeten er straks maar aan wennen dat ze wat minder aandacht krijgen...Denk dat het voor mijn dochter ook wennen geblazen wordt. Merk het nu al als mn nichtje bij mij of bij oma ofzo op schoot zit dan wil ze er ook bij!! 31 weken al weer meid, nog even en dan heb je je meisje in je armen!

Linnie, heb het wel een paar keer tegen mn dochter gezecht, gewoon om te kijken hoe het klinkt. Nu is het wel zo dat mn moeder super nieuwsgierig is en mn dochter slecht in geheimpjes...Dus laat het er maar even bij!
    Het zal bij jullie ook moeilijk zijn, de verjaardag van Evi maar wel mooi ook denk ik met de bloemen enzo. Haar plekje zal er super uitzien.. Daarna even lekker weg om het hoofd weer "op te ruimen" lijkt me een goed plan. sterkte hoor....

Vlinder, balen ook weer meid! maar wat fijn dat jullie zo'n superdag gehad hebben. Leuk ook hoor je zoon ook zo schattig met die ringen. En ja ach die kraamzorg, ga er vanuit dat het gewoon geregeld wordt en zo niet, dan niet dan overleven we dat ook wel weer.

Nou en dan heb ik volgende week gewoon nog maar een weekje vrij en dan zitten mn 6 weken zomervakantie er weer op. Waar blijft de tijd?? Het zal wel zo zijn dat het dan weer 35 graden wordt ofzo..

20. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Sanja begrijp het wel hoor dat je nog even gewacht hebt nadat je vorig jaar alles hebt moeten af bellen. Jeetje 6wk vakantie alweer voorbij:$ Wat vliegt de tijd toch. Heb nu een beetje het gevoel dat de tijd stil staat, dat had ik ook met Lanotje. Hoe lang moet je nog werken tot je verlof?

Vlinder fijn dat het zo'n mooie dag is geworden! En wat een mooi weer! Wel balen van je ongi, maar nieuwe ronde nieuwe kansen.

Gizje lukt het met het kamertje? Hier ook 2 honden die alle aandacht kregen en nu moeten wachten. In de ochtend kan het zijn dat ze om 800uur worden uit gelaten maar soms ook 1000uur pas. Maar als ik ze aandacht geef ben ik er ook helemaal voor ze.

Linnie ik merk echt dat ik naar die 5wk aan het toe leven ben. En ben heel benieuwd wat er daarna allemaal gaat komen kwa groei en ontwikkeling, want dat heb ik bij Lanotje nooit mogen mee maken. Dat wordt vast prachtig het plekje van Evi! En wat een eer voor Devi om bij Evi te mogen staan.

Vanacht had Devi niet zo'n zin om te gaan slapen. Dus doe vandaag helemaal niks. Lekker wat lezen en hangen.

Deel Deze Pagina