wanneer weer zwanger worden

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door sanja, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    En dat is 1...... Wat goed meid, gefeliciteerd....Ik voel me ook zo vereerd dat ik dit al weet en een heleboel mensen in je omgeving nog niet!

2. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    YYYYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSS!!!!!
    Ik kan het nog steeds niet geloven.
    Heb al 100x naar die test gekeken.

Bedankt allemaal!!!
    Speciaal voor jullie!
    Bekijk bijlage 109003

Sanja klopt dat niemand in mijn omgeving het weet.
    Morgen ga ik met mijn moeder naar de stad en dan vertel ik het haar.
    Balen dat je nog 3mnd moet wachten, maar denk wel dat het beter is voor jouw en de beeb. Als ik het goed heb is dat een half jaar na je bevalling. Dit hadden wij voor ons zelf al afgesproken (nou ja niet helemaal dan)

Wuppie dit is zeker tijd voor een feestje. Ik ga straks een taart kopen.
    Fijn dat er een last van je schouders is gevallen en hoop echt voor je dat jij over een week of 2 ook positief test!
    Leuk dat je die meiden hebt ontmoet. Ze begrijpen waar je het over hebt.

Linnie bedankt voor het compliment van Lanotje. Ja het is zeker een schatje. Heb hem dan ook vanochtend bedankt.
    Mooi liedje van Blof. Fijn dat het helemaal geworden is zoals jullie het wilden (misschien wel mooier).

3. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Denice net wat Sanja al zegrt we voelen ons vereerd om dit als eerste te weten.
    Kan me voorstellen dat het nog heel onwerkelijk is heb ook nog even naar delanotje gekeken en ik weet zeker dat hij hier voor gezorgd heeft jullie boontje heeft een beschermengeltje die alles goed in de gaten houd.

*pakt snel even een beetje babydust mee* :D

Linnie wat fijn dat de steen staat en wat een mooie tekst hebben jullie uitgekozen.
    Lijkt mij een goed plan als we allemaal een beeb hebben ze leefden nog lang en gelukkig krijgen we dan :).

Sanja aan de ene kant balen dat je nog moet wachten aan de andere kant gezondheid gaat voor alles en het geeft de komende tijd nog wel rust dat je niet denkt zal het mischien.....
    Jij had Help toch?

Gizje hoe is het met jou.

4. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja Denice dan zijn we idd een half jaar verder. En als ik er echt over nadenk maken die paar maandjes ook niet veel uit. het is gewoon die onzekerheid weer, waar ik gek van wordt. weer wachten op een uitslag...
    Net wat Linnie zegt. We moeten ook door kunnen gaan zonder een nieuwe zwangerschap...

En voor jou geldt denice...Oh ik voel me fijn. Ik zou geen ander willen zijn, voel me fijn van binnen.....(woezel en pip)

Wuppie ik had Idd bij 24 weken acute hellp en pe, daardoor moest ik bevallen. En idd nog even geen zou het misschien?? stress voor mij. Maar aan de andere kant is het echt wel balen!

5. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Denice ik straal vandaag helemaal voor jou en dankzij jou! Ik beleef dit moment zo met je mee. Ik verlang er ook erg naar. Maar het komt goed!! Hoeveelste ronde was dit? Je bent in ieder geval zo vruchtbaar als wat. Hoe denk je dat je moeder zal reageren? Vertel je het nu alleen nog aan je moeder? Ik persoonlijk zou het in het begin ook alleen aan mijn man en moeder vertellen. De rest bij 12 weken. Hoe reageerde je man/vriend? Wat wuppie zegt Delano zal voor jullie zorgen!
    Onze glazenplaat in inderdaad mooier dan verwacht.

Wuppie ik kijk erg uit naar het einde van ons boek, kan niet wachten! Hopelijk kunnen we dan snel een nieuw boek schrijven met allemaal leuke verhaaltjes over onze kindjes.

Sanja het is ind. niet leuk! Ik moest vandaag naar de dokter voor de uitslag van de 24 uurs meting. Mijn bloeddruk zit gemiddeld op de 120/82 dus niet te hoog. De dokter wil geen medicijnen voorschrijven. Wel gaf hij aan dat als ik 2 maanden zwanger ben weer voor 24 uurs meting moet langskomen. Mocht het dan te hoog zijn dan zal ik medicijnen krijgen. We moeten nu gewoon waakzaam zijn op die bloeddruk dus eigenlijk wel goed nieuws. De dokter gaf aan dat het goed is om te wachten met zwanger worden totdat ik mijn psych. hulp heb gehad. Maar het zou geen kwaad kunnen nu in ieder geval. Ik snap heel goed hoe je, je voelt. Je wilt gewoon net als ieder ander gezond zijn en zorgeloos een zwangerschap in gaan. Zonder al teveel onderzoeken etc te moeten ondergaan. Ik heb zojuist alles even nagelezen over hoge bloeddruk en zwangerschap en daar kwam dat van jou ook naar voren. Het is wel een klein percentage vrouwen dat hier last van heeft. Hopelijk krijg je snel groen licht en veloopt je volgende zwangerschap wat relaxter.

Gizje ben benieuwd of alles goed met je gaat of heb je even een forum stop? Hopelijk horen we snel weer wat van je.

6. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Is er eigenlijk preventief iets te doen aan hellp? Bij jou is het natuurlijk acuut geweest geen aanloop dus ook geen tijd om het te onderdrukken.
    Onzekerheid en wachten is inderdaad echt killing.
    Ik zou bv heel blij zijn met een posi test maar ook weer heel bang worden voor een mk.
    Als ik over 2 weken nega test is het ook een beetje een opluchting om normaal vakantie te kunnen vieren en kerst verjaardag ed. De eerste mk kreeg ik namelijk met kerst. Het is zo dubbel allemaal.

Linnie fijn dat je lichamelijk groen licht heb gekregen. Aan de ene kant begrijp ik wel dat hij zegt wacht op de hulp aan de andere kant helpt het natuurlijk ook als je weer zwanger ben.....hmm ook weer zo'n dubbel verhaal.

Ook ik straal helemaal vandaag door het nieuws van Denice

7. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Zo ben net terug van een flinke boswandeling met de hondjes!
    O ja ik heb nog 3 strips Zwanger worden van de Etos er liggen wie kan ik hier blij mee maken.
    PB je adres dan stuur ik het op.

Wuppie ik geloof zeker dat Lanotje het beschermengeltje is!
    Ik had mezelf op de NOD lijste gezet van November en daar stond dat plaatje. Dus ik dacht misschien helpt het hier in dit topic ook wel!

Linnie dit was de eerste ronde. Bij mijn mk was het ook in 1 keer en bij Lanotje was het ook in 1 keer.
    Denk dat mijn vriend en ik een hele goede match zijn.
    Omdat ik al een keer bij 6 wk een mk heb gehad vertel ik ook pas aan de rest wanneer ik 12 weken ben.
    Ivo(mijn vriend) was helemaal in shock! Hij kon het ook niet geloven.
    Ik denk dat mijn moeder gaat huilen van blijdschap ze was bij de bevalling van Lanotje en mag nu er ook weer bij zijn.

Sanja ik zal het liedje van woezel en pip is opzoeken!
    Ik voel me zeker fijn en krijg die lach niet meer van mijn mond!

8. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wuppie ik begrijp echt zo goed hoe je, je voelt. Dat dubbele is zo zwaar irritant. MAar moet zeggen dat ik bij mijn dochter echt een prima zwangerschap had en dat ik die onzekerheid ook had. Dus ja het blijft! Ik zeg altijd tegen iedereen de zorgen om een kind beginnen bij de zwangerschap en houden nooit meer op. Dat is het ''enige'' nadeel. Ik denk wel dat je er een manier op kan vinden om er mee om te gaan.

Denice geniet lekker van deze dag, ga vanavond desnoods lekker uit eten met je vriend. Het is een begin van een mooie periode. Wanneer mag je naar de gyn? Ik hoop voor je dat je bij een gyn onder controle mag? Lekker gevoel he dat zwanger zijn. Mijn moeder was er ook bij, bij de bevalling. De volgende keer kies ik voor een keizersnede omdat mijn man het anders echt niet meer trekt. Dus mag mijn moeder er niet bij zijn. Dat vind ik best jammer. Misschien kunnen ze een uitzondering maken. Zo de eerste ronde het is niet te geloven. Ik ga je na doen goed, net zoals met de menstruatie. Vertelde het net aan mijn man en ik zei dat hij vanaf maandag even geen drank meer drinken. De zwemmertjes moeten snel zwemmen!! hahaha. Meid geniet ervan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MAak een foto he van je buik.

9. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Linnie, mijn bloeddruk is 135, 85 dit was wel met de medicijnen dus ik ben benieuwd of het nu wat gaat steigen!

Wuppie, helemaal uit het niets kwam het niet. De zwangerschap was vanaf 12 weken al niet fijn. Een negatieve uitslag 1 op 57 op de tripeltest gevolgd door een vruchtwaterpunctie. gevolgd door gebroken vliezen met 17 weken. heb toen een weekje in het zkh gelezen...scheurtje weer dicht dus weer naar huis. rustig aan niet meer werken. toen een doorverwijzing met de 20 weken echo.... want kindje misschien toch iets te klein. Weer een dag of 5 onzekerheid en idd. kindje te klein, placenta werkt niet goed. Gyn gaf toen al aan dat het misschien niet helemaal meer goed zou komen. Toen was ik zo in shock dat mn bloeddruk steeg en ik niet meer naar huis mocht en van af toe eigenlijk zkh in en uit gelopen. We bleven hopen op de goede afloop maar helaas....

Wat zijn we lekker online vandaag, gezellig....

Gizje, alles goed meid?

10. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Sanja lijkt me nu voor de toekomst toch fijn dat het niet alleen acute hellp was eigenlijk was er dus een aanleiding dat je bloeddruk zo omhoog schoot.
    Wel heel erg om te horen dat je zwangerschap zo stressvol was echt genieten kon je dus ook niet.:(

Oke dit is geweest volgende keer gaat het helemaal anders:).

Linnie ik snap heel goed dat jullie voor een keizersnee kiezen denk dat ik dat ook gedaan zou hebben. Ik durf nu ook niet meer thuis te bevallen terwijl Sophie thuis geboren is zonder complicaties. Wij waren ook heel tevreden hoe alles is gegaan in het amc.

Denice jou gevoel alsof je vleugels heb en alles aan kan of heb ik het mis.Voor een stel goede vrienden kan ik het dus echt niet verborgen houden die zien het gewoon meteen aan me.

11. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    @Denice: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wat een geweldig nieuws zeg. Nu de rest van de meiden hier nog:p
    Ik heb wat babydust gevangen;)

@Sanja: Balen van het zkh bezoek zeg. Maar zoals Linnie zegt, wat is nou eigenlijk 3 maanden. Maar ik zou ook flink zitten balen hoor.
    Hopelijk komt er wat positiefs uit de uitslag van het bloedonderzoek, ik ga iig voor je duimen.

@wuppie: Ik hoop dat je over 2 weken positief zal testen. Het zal misschien wel moeilijk zijn rond de kerst. Maar als goed gaat, dan word je negatieve herinnering van de mk rond die tijd wat minder scherp omdat het ook goed kan gaan.
    De vk die hier op bezoek/controle kwam na de bevalling gaf het aan mij ook nog aan. Van, als je in nov/dec zwanger zou zijn dan wordt je kindje geboren rond dezelfde datum als Maaike*, maar als je rond dezelfde datum zwanger wordt als de vorige keer, zijn alle data ook moeilijk omdat je dan rond dezelfde tijd ongeveer net zo ver bent.

Dus ik denk dat het altijd wel moeilijk is, een zwangerschap voor ons allemaal hier zal niet meer hetzelfde zijn. Hopelijk kunnen we er allemaal wel van genieten zodra we zwanger zijn:)

@linnie: ik post 2 dagen niet en heb al een forum stop, haha :D
    Ik had gister wel gelezen, maar had niet veel inspiratie en energie om te schrijven. Verder gaat het z'n gangetje hier hoor. Ben lekker opgeknapt en zit de dagen tot de behandeling af te strepen;) Dan kunnen we weer voor het echie aan de klus:p

Ik kan me heel goed voostellen dat je bij de volgende bevalling voor een keizersnee kiest. Zou het zelf ook kiezen als ik jou was. Je wilt gewoon zo min mogelijk risico nemen.
    En laten we hopen dat het bij jullie deze ronde ook raak is;)

Hier gaat het dus wel goed, alleen heb ik als ik uit werk kom al het idee dat de dag om is. Eigenlijk ben ik wel blij dat de tijd op het moment zo snel gaat. Dan is het eerder december en klustijd ;)
    Aan de andere kant wil ik er niet zoveel aan denken, want ook de uitgerekende datum komt er dan aan 1 januari. Ik mocht kiezen van de vk 30 dec of 1 januari. Aangezien ik de 30ste jarig bent en het de eerste nieuwjaar is zullen het wel moeilijke dagen worden.
    We hebben tegen m'n schoonouders gezegd dat we wel gewoon kerst willen vieren, maar geen kadootjes (daar pleit ik al 6 jaar voor, want dat hoort niet bij kerst vind ik persoonlijk). Ook hebben we besloten mijn verjaardag lekker samen te vieren en oud en nieuw ook. Ben blij dat we het er gelijk over eens waren.

Oh ja, ik heb nog niets gehoord over de soll. Maar die vriendin mailden vanochtend dat de interne vacature nu uit staat, dus wellicht hoor ik snel wat.

12. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee wuppie het was niet echt genieten, tussen de afspraken door waarin we wat positiever nieuws hadden hebben we wel genoten en bij het shoppen naar babyblauw ook. Maar achteraf is het echt een achtbaan van emoties geweest!

Ja Gizje wel iedere dag posten hoor anders missen we je! Nee hoor meid, doen waar je je goed bij voelt. Hoop dat je snel iets hoort over je brief.

Lastig ook he, al die data waar we herinneringen bij hebben.

13. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sanja laten we hopen dat je bloeddruk nu niet meer stijgt, zou wel fijn zijn om over 3 maanden te klussen zonder medicijnen. Alhoewel er hele goeie medicijnen zijn die je tijdens zwangerschap kan gebruiken. Jeetje wat heb jij een nare zwangerschap gehad, kan me voorstellen dat je daar dan ook wat angst voor heb. Bizar he hoe groot de drang is om kinderen te mogen krijgen, ondanks onze ervaringen!! moeder natuur is zo enorm sterk.

MMMMMMMmm ben lekker draadjesvlees aan het stoven, dit keer met rode wijn erdoor. Ik ruik het nu al lekker, heeeeeeeerlijk. Als je zo dagen thuis zitten wordt je creatief met pannen! Wat eten jullie vanavond?

Wuppie ben wel een beetje jaloers op je hoor. Ik had graag thuis bevallen van onze dochter. Maar ze lag in stuit dus toen mocht het (gelukkig) niet. Als ze niet in stuit lag had ik dus echt thuis bevallen en dan had ik het hoogstwaarschijnlijk ook niet overleefd. Dus ja .. alles moest zo zijn. Het bevallen zelf vond ik zo mooi om te mogen doen. Ben ook echt blij dat ik dit een keer heb mogen doen. Je bent zo trots op jezelf. Maar mijn man heeft natuurlijk het hele trauma van zijn dochter verliezen en bijna zijn vrouw verliezen. Dus raad de gyn ons aan om voor een keizersnee te gaan. Ik zou wel natuurlijk mogen bevallen, maar laten we het ind. maar lekker rustig aan doen met een keizersnee. Eerst maar eens zwanger worden 8). Maar ben al erg met de toekomst bezig. Dat is het enige wat mij over eind houd.

Gizje wat fijn dat je er weer bent. Nou ja is ind. best wel overdreven van mij he? Ik zit natuurlijk nog thuis dus heb alle tijd. Als ik dadelijk werk zal ik ook vast iets minder op het forum zitten. Maar ben blij dat alles goed met je gaat, maakte me een beetje zorgen eigenlijk. Gewoon posten wanneer je wil hoor, niets van mijn opmerking aan trekken. :D. Jeetje ja je uitgerekende datum ik zelf heb het er niet zo heel moeilijk mee gehad. MAar ja mijn situatie was natuurlijk ook anders. Bij mij werd er ingeleid ivm hoge bloeddruk en twee weken later was de eigenlijke uitgerekende datum. Fijn dat je samen met je vriend bent. Ik neig ook naar een rustige oud en nieuw. Een nieuwe start wij met zijn tweeen. Heb er echt zin in. LAat 2010 maar lekker snel voorbij zijn. Hopelijk is het in het nieuwe jaar snel raak voor ons allemaal. Misschien dat je op 1 januari speciaal voor jullie kindje een vuurpijl af kan steken ofzo? Gewoon speciaal voor haar. Misschien dat je dat een beetje helpt. Of gewoon de hele avond en nacht klussen, dan kan je later zeggen ons tweede kindje is gemaakt op 31 dec. of 1 jan. Van oud naar nieuw :D. Nee zonder gekkigheid, we weten pas of het moeilijk is als we het hebben ervaren. We moeten dit soort dagen toch doen, dus kom dan maar op!! Fijn dat jullie in ieder geval elkaar nog hebben en elkaar begrijpen.

Denice hoe reageerde je moeder vandaag??? Lekker emo shoppen, wat zal jij een hoop leuke dingen kopen vandaag. Heb je nog een beetje geslapen of was je met je gedachten ergens anders?

Vanaf morgen begint voor mij het echie klussen!! Gewoon om de dag en als ik maar iets merk van een eventueel ei dan extra. Zo is het toch?

14. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja Linnie het lijkt wel of de drang daardoor nog groter is. Ik ben hierdoor ook echt een ander mens. Vriendinnetje (stapmaatje zonder kids en vrijgezel) vroeg vorige week wanneer ik weer een keer zin had om iets te gaan drinken in de stad. Even ouderwets lol maken. Nou ik word al moe als ik er aan denk. Ben van het weekend jarig en heb ook geen zin om het te vieren. Ga lekker met mn vriend uit eten en dat is het. Ben veranderd in een huismusje...

Ik ben helemaaal niet creatief in de keuken. Ik hou meer van opeten! Wij eten meestal de gewone hollandse pot omdat mn dochter dat het beste eet. De bonen, bloemkool en spinazie komen mn strot uit!
    Vanavond maar iets makkelijks. Ben aan het werk en eer in thuis ben vast versleten. vanavond heerlijk met de beentjes omhoog (op de bank dan he;))voor de buis lekker tv kijken

15. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    @linnie: Ik zit ook nog halve dagen thuis hoor, alleen heb ik het idee dat ik tijd te kort kom. Ik vraag me af hoe ik het ooit met fulltime werken allemaal voor elkaar heb gekregen :( Ben gewoon snel moe, maar hopelijk is dat na de 29ste over.
    Klussen voor het echie, leuk is dat he :D Geniet er wel een beetje van he ;) Als het goed is begint mijn menstruatie ongeveer rond de 29ste, dus dan is mijn ei 2 tot 3 weken daarna. Wellicht kan ik dus positief testen op m'n verjaardag of 1 januari. Ligt eraan wanneer m'n ei precies is. Ga voor de zekerheid iig de ovu testen die ik nog over heb gebruiken. M'n cyclus schommelt namelijk rond de 4-5 weken. En als m'n ei vroeg is is 30 dec testen op een zwangerschap mogelij :p

Wat betreft het eten vanavond. gebakken aardappeltjes met rode kool, want dat ligt nog in de koelkast. Moet vroeg weg dus lekker makkelijk.
    Zit wel een menu voor morgen te bedenken. Komt een vriendin eten met haar man. Weet alleen dat het toetje zelfgemaakte tiramisu wordt. De rest gaan we zo bedenken en dan naar de appie ;)

@Sanja: Ik ken dat huismus gedoe. Zelfs m'n man vind het lekker om thuis te zijn (sinds ik zwanger was al). Hij vroeg van de week wel wanneer we weer een keer naar de ierse pub gingen. Maar dat is echt voor het eerst sinds maanden dat hij het vraagt.
    Het lijkt wel of ik meer geniet van de gewone dingen, terwijl ik vroeger perse een weekendje weg wilden of de hort op oid.

Ik ga eens recepten zoeken

16. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sanja met je beentjes omhoog op de bank is ook erg fijn hoor :D
    Zelf hou ik ook erg van hollandse pot, maar de gerechten van conimex vind ik ook lekker, is ook makkelijk. Ook ik ben een huismus geworden. Ben al in geen tijden meer de stad in geweest. Wel weer een keertje doen hoor. Gisteren heb ik zumba les gehad, op een gegeven moment voelde ik me schuldig dat ik het naar mijn zin had, kennen jullie dat rare gevoel?

Ben er achter gekomen dat mijn cyclus dus nu twee keer toe 34 dagen is geweest. Aanstaande ronde is dus de derde ronde. Dit is ook de eerste ronde dat het allemaal kan. Mocht het raak zijn en mocht mijn cyclus weer kloppen dan is de uitgerekende datum dezelfde als die van mijn dochter. Jeetje dat is bizar!! We zien het wel, ik geniet zeker nog wel hoor van het klussen. Al zal het deze ronde wat vaker voorkomen. Sinds alles zijn mijn man en ik eigenlijk weer opnieuw verliefd geworden dus ja dan gaat de rest vanzelf:p
    Gizje hopelijk een vroeg ei. Handig he die tooltjes. Jij bent er dus ook zo mee bezig. Ik heb zo juist ook alles opgeschreven en binnenste buiten gekeerd. Dit is ook de eerste ronde dat ik lichamelijk weer helemaal in orde ben, dus wie weet. Mijn NOD is op 19 dec. dus hopelijk kan ik mijn moeder een foto van mijn test met kerst kado doen. Owwwwwww kan niet wachten. Mocht het niet raak zijn dan is dat maar zo. Tip voor gerecht romige penne van sonja bakker errug lekker en makkelijk.

17. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    @linnie: Ben er wel mee bezig ja. Maar niet overdreven vind ik zelf:p Zou gewoon leuk zijn om zwanger het jaar uit te gaan;)

het menu heb ik compleet voor morgen
    pompoen-paprika soep
    stoofschotel/stoofpeertjes/aardappeltjes met kruiden uit de oven
    tiramisu

Lekker voor de herst, nu maar boodschappen doen en hopen dat alles lukt morgen.

Oh ja, heb een reactie op m'n brief gekregen net. Als er intern geen reactie op de vacature komt, krijg ik een gesprek geloof ik. Ben benieuwd.

18. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mag ik vanavond bij je eten ziet er lekker uit!!!
    Ik ben er ook mee bezig maar ook ik denk de meeste tijd, ik zie wel wanneer het zover is. Anders wordt je echt gek.

Spannend zeg, je brief is dus goed ontvangen en je krijgt ws een kans. Laten we het hopen.

Laat even weten hoe het heeft gesmaakt, dan kan ik het ook een keertje maken, als het makkelijk en lekker is tenminste.

19. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Gizje dank je wel! Fijn dat je je weer wat beter voelt!
    Wij doen ook niks met de feestdagen en blijven ook lekker met z'n tweetjes en de honden thuis.
    Ik duim voor je sollicitatie!
    Hoop dat je een vroeg ei hebt;)

Linnie mijn moeder stond al in de deur opening te wachten!
    Ze moest huilen van blijdschap en haar man ook.
    Heb niet zoveel gekocht hoor. Ben denk ik voorzichtig:)
    Inslapen is moeilijk dan spookt er van alles door je hoofd.
    Heb de vk gebeld gister en zij gaat overleggen met de gyn. Omdat ik het niet zo zie zitten om helemaal naar Nijmegen elke keer te reizen ga ik denk ik in Arnhem, want in Zevenaar zet ik geen voet meer.
    Spannend klussen voor het echie! Yep om de dag klussen (zet hem op)! Ik lette op de afscheiding en had ook eipijn. Ik gun het je zo en de andere meiden ook natuurlijk. Ja moeder natuur is heel sterk.
    Jullie begrijpen dat de wens alleen maar groter is geworden, maar andere mensen niet en zeggen dat je moet wachten(zou je dat nou wel doen?)
    Grappig wij zijn ook weer opnieuw verliefd geworden. Volgende week hebben we 14 jaar.

Ik eet vanavond zelf gemaakte ewrtensoep bij mijn moeder.

Sanja wij zijn ook huismussen hoor! Lekker op de bank vanavond met de hondjes The Voice kijken.
    En die datums blijven ons de rest van ons leven een rol spelen.

Wuppie ik heb zeker het gevoel dat ik vleugels heb! Ik kan het heel goed verborgen houden. Heb eerlijk gezegd ook geen echte vrienden, wel kennissen. Ivo en ik zijn altijd bij elkaar en doen alles met elkaar, omdat we al 14 jaar samen zijn zijn we ook beste maatjes.

20. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    @linnie: ik zal je zondag melden of het gesmaakt heeft, tis voor morgen ;)
    Ik hou wel van koken, en gelukkig lust m'n man ook steeds meer. Normaal gesproken heb ik er geen tijd voor na werk en in het weekend wil ik dan alleen maar relaxen en een snelle maaltijd. Beetje dubbel eigenlijk.

@Denice: Kan me voorstellen dat je moeder erg blij is voor je :D
    Wij hebben het er ook wel eens over hier. Gaan we het straks gelijk vertellen of juist tot 15-16 wk wachten na de uitgebreide echo als alles goed is. Vorige keer hebben we het met 10 wk verteld.

Deel Deze Pagina