Hallo allemaal, Nou ik deed het eerst allemaal via PB. Maar lijkt me handig als we de datum van bezoek naar Denice hier onderling bepalen. Tot nu willen; Gizje, Patatje, Vlinder, Sanja en ik op bezoek bij Denice. Leuk zeg!! Heb er zin in om jullie te ontmoeten erg spannend!! We hadden eerst de datum van 19 augustus maar dan kan Sanja niet. Ik zal even een paar data opschrijven die ik kan, ik wil namelijk niet al te laat nog ver weg van huis aangezien ik nu 30 weken zwanger ben en tot een week of 35 maximaal ver weg wil gaan. Denk dat dit voor Gizje ook geldt. De volgende data kan ik ; Vrijdag 19 08 Vrijdag 26 08 Zaterdag 27 08 Zaterdag 03 09 Maandag 05 09 Dinsdag 06 09 Woensdag 07 09 Donderdag 08 09 Vrijdag 09 09 Willen jullie aangeven wanneer jullie kunnen. Als je, je naam dat je kan achter de data zet dan komen we er vast wel uit. Geldt natuurlijk ook voor jou Denice Owja en qua vervoer. Ik denk dat Patatje en Gizje samen kunnen rijden die wonen enigszins dichtbij elkaar. Vlinder rijd met mij mee en ik denk dat Sanja ook bij mij in de buurt woont dus misschien dat we dat na het bepalen van de datum kunnen overleggen via PB. Verder zal ik van de week weer even op de rest reageren, ben nu namelijk aan het werk, nou ja dat zou ik moeten doen.
Vrijdag 19 08 Denice Vrijdag 26 08 Zaterdag 27 08 Zaterdag 03 09 Denice Maandag 05 09 Denice Dinsdag 06 09 Denice Woensdag 07 09 Donderdag 08 09 Denice Vrijdag 09 09 Denice Dit zijn de dagen dat ik kan PS nog bedankt voor jullie kaartjes
Hoi zal even snel reageren. Ben terug van vakantie maar ga ook weer weg heb het een en ander bij gelezen maar niet echt de tijd om te reageren. Kraambezoek is voor mij kwa datum een beetje moeilijk doordat mannetje nog al gekke tijden werkt ( weekend) spreken jullie maar een datum af dan kan ik altijd beslissen of ik mee ga. Omgeving Rotterdam was het toch? Vandaag oppas op de kinderen van vrienden 3 meiden in huis poeh druk druk. Zo gauw naar de binnen speeltuin.
Vrijdag 19 08 Zaterdag 03 09 Maandag 05 09 Dinsdag 06 09 (moet ik alleen op tijd thuis zijn ivm cursus) Donderdag 08 09 Vrijdag 09 09 Heb de data even gepakt dat Denice kan, en deze kan ik dus ook allemaal geloof ik.
Hallo, op 3,5 en 6 september zou ik ook kunnen... Ben benieuwd of we er uit kunnen komen. Zo wuppie denk dat jij versleten bent na een dagje peuteroppas. Wel leuk...sommige opmerkingen van die bijdehandjes zijn zo grappig. Zo vroeg mijn dochter laatst "mama doe je vandaag geen schaduw op je ogen?"
Wuppie fijne vakantie gehad? Denk dat je nu weer op vakantie kan lijkt me zwaar zo'n dag oppassen op zoveel kinderen denice kan me voorstellen hoe je je voelt je bent bijna voorbij die 5 weken. Zo komt bij mij de opluchting als ik haar bewegend, levend en huilend vast mag houden. Hopelijk word het snel beter weer kan je nog even genieten van een mooie zomer. Ivo heeft geen vrij meer toch? Pas in het nieuwe jaar? Sanja nou snel gegaan he die weken echt bizar!! Ja daar moet je ind. Mee uitkijken dat ze de naam niet verklapt zou toch jammer zijn. Heb je al wat aan het kamertje gedaan?
Denice; heerlijk nog steeds aan de borstvoeding! Klopt, op m'n werk zie ik ook vaak dat baby's die borstvoeding "dikker" zijn dan hun leeftijds genootjes. Hebben ze lekker wat reserves . Lekker hoor aks je die 5 weken voorbij zijn en dan op naar alle leuke dingen die komen gaan met Devi . Gizje; inmiddels al weer 32 weken zeker . Wat gaat de tijd toch snel... Ik denk dat ik jou idd Op kan halen voor de kraamvisite. Ik moet denk ik toch heel Brabant door crossen om bij Denice te komen . Sanja; jeetje! Je bent nu al aan je laatste week bezig . Zie je het zitten om weer te gaan werken? Volgens mij zit je nu wel lekkerder in je vel he? En ja, die kraamzorg komt vast goed, ik heb nog nooit gehoord dat er iemand geen kraamzorg kreeg . Nu maar hopen dat dochterlief de naam niet verklapt . Linnie; wanneer is Evi haar verjaardag? Dat is echt zo'n "drempel" waar je even over heen moet. Lekker hoor naar Valkenburg, als je daar bent krijg je echt zo'n vakantie gevoel . Leuke stadje . Wuppie; fijne vakantie gehad? En wow, 3 meiden in huis... Dat is vast een dolle boel! Hebben je het droog gehouden in de speeltuin? Vlinder; Jullie trouwdag klinkt als een sprookje! En wat een geluk met het weer , moet je is zien wat er de dagen daarna gebeurd is met het weer... Goed hoor! Het was idd leuk geweest als je stieken zwanger geweest was . Hopenlijk is het bij jou ook snel raak! Gelukkig ben ik er niet down van ofzo. Ergens heb ik de rust wel dat het binnenkort gaat gebeuren en stieken komt het nu ook wel goed uit als het volgende maand pas raak is, dan kan ik nl m'n hele eerste schooljaar afronden . Ben ook al lang blij dat die pillen nog werken, want anders moet ik een hogere dosis... O ja, mocht een doordeweekse dag toch beter uit komen voor de kraamvisite, dan moeten je dat maar gewoon doen hoor. Behalve op maandag (school) kan ik mischien wel wat regelen voor de andere dagen. Verder was de heftige ongi hier helemaal niet zo heftig... Ik blijk gewoon al de hele week blaasontsteking te hebben . Ik vond het al zo raar dat ik zo'n kramp had, dat heb ik normaal ook niet... Mysterie opgelost . Dus nu aan de anti biotica. En nu maar hopen dat ik jullie zwanger mag ontmoeten bij Denice . Fijne avond!
Ik kan 3 september ook wel denk ik. Mijn vader is 4 september jarig, maar die viert het dan vast op die dag. En is wel fijn dat het in het weekend is, dan kan mijn man of mijn zusjes op mijn zoontje passen. Is toch wat minder fijn reizen met hem (weglopertje) en ik denk dat je geen autostoeltje voor een peutertje hebt, Linnie? Dus wat mij betreft is 3 september goed! Leuk hoor, eindelijk de meiden ontmoeten met wie je toch zoveel lief en leed deelt Ik reageer morgen uitgebreider, nu is het echt tijd voor bed. Trusten!
Joepie we kunnen allemaal. Vlinder ik heb ind. geen peuterstoeltje maar jij vast wel toch, mocht het alsnog nodig zijn. Kijk even wat voor jou de makkelijkste treinverbinding is. Misschien Gouda, Rotterdam of Bodegraven? als het te moeilijk is met veel overstappen dan haal ik je gewoon op. Sanja denk dat wij ook met elkaar reizen dan die kant op? Patatje en Gizje jullie kunnen ook samen reizen al blijft het dan wel een eindje voor jullie. Als jullie zouden willen zouden we elkaar ook halverwege kunnen treffen? Maar dat bespreken we nog wel even over de PB dan. Denice wil jij even kijken hoe laat jou het beste uitkomt? Niet te vroeg en niet te laat ivm lange reistijd voor Gizje en Patatje. Wuppie het is niet in de buurt van Rotterdam, het is in Gelderland als je mee wilt en kunt stuur me dan even een PB met adres dan kijk ik even wat het makkelijkst voor jou is. Nou echt heel erg spannend en leuk, ik heb er zin in.
Leuk, leuk, leuk...Ik zet hem in mn agenda hoor. Linnie ik wil idd meerijden hoor wel zo gezellig als je me je adres wilt pb-en kijk ik even of ik dan naar jou toe kom rijden of dat een carpool in de buurt makkelijker is. Patatje ik voel me idd beter, heb veel minder bekkenklachten en het is gewoon fijn als je niks hoeft. Ik heb aan de ene kant wel zin om weer aan de slag te gaan maar aan de andere kant vind ik het ook wel best zo. Linnie, ik ga toevallig vanmiddag even snuffelen in de behangwinkel maar verder als dat ben ik nog niet. Straks weer even naar het ziekenhuis voor de controle. 't is best veel om de week, maar wel voor een goed doel!
Ik zet de 3e in de agenda, leuk hoor! Als mensen hun verjaardag naar die dag verzetten hebben ze pech hier Beetje veel verjaardagen om dat weekend heen, gaat m'n mannetje maar alleen
Leuk de 3e! Ik heb er zin in . Gizje; we PB'en wel even voor de adressen enzo . Sanja; leuk! Behangetje uitzoeken . Succes in het ziekenhuis.
Hallo meiden, Vandaag de groeiecho gehad. Alles was goed eigenlijk is het een korte 20 weken echo. Wel moet ik as vrijdag voor de zekerheid naar het emc voor een nog uotgebreidere echo geloof dat ze dat een guo noemen. Dit omdat 1 van haar nier bekken ietsjes groter is dan gemiddeld. Het is een vergroting van 3mm dus niet heel schokkend. Maar omdat het boven gemiddeld is moet ze me door sturen. In eerste instantie schrok ik heel erg maar ze vertelde me al dat dit vaker voorkomt en er ook nog een kans is dat er vrijdag niets te zien is. Als er wel wat te zien is moet ze na haar geboorte preventief antiviotica krijgen en vaak groeien ze er overheen. Als dit niet het geval is gaan ze kijken of ze via haar plasbuis een klepje kunnen herstwllen. Het is even een domper maar gelukkig niets heel ernstigs. Het is dat ze het nu op deze echo hebben gezien anders zouden ze het pas later bij een event. Huil baby ontdekken. Maar heel vaak ontdekken ze het niet eens en worden de klachten afgedaan als krampjes. Dus ja lang leve deze echo. Nu zei mijn moeder dat haar nier ook vergroot is en nergens last heeft. Wie weet heb ik t ook wel. Bij de 20 wk echo was alles goed ze heeft die resultaten er ook nog even naast gehouden. Het kan dus ook genetsich zijn. Ik maak me niet zo heel veel zorgen en ben blij dat het ontdekt is. Maar ben ook blij dat het emc er nog eens naar kijkt. Dus ons weekendje weg gaat niet door. Denk dat wij morgen gewoon lekker naar de dierentuin gaan saampies. Lat vrijdag nog wel even weten hoe of wat. Owja haar enen
Ging iets mis. Haar benen lopen twee weken voor op de groei haha haar zus had ook van die lange benen. Heeft ze niet van mij hoor. Sanja hoe was het bij jou in het ziekenhuis?
Oh Linnie, wat zakt de grond dan weer even onder je voeten weg he? Ik heb toendertijd (wij hoorden hetzelfde van de niertjes, maar dan pas na de geboorte) ook echt even gedacht: neeee, niet weer! Gelukkig heeft hij er geen last van gehad. Maar pfoeh de schrik zit er gewoon weer zo in dan he? Gelukkig valt het mee! En die lange benen, dat hebben mijn kinderen ook! Mooi he om dat bij allebei je kindjes te zien. Ik was zo trots toen iemand opmerkte wat een lange benen onze dochter op de echo had. Ik heb echt zin in 3 september! Ik heb idd wel een autostoel, maar die grotere maat is echt te groot en log om mee te slepen. Dus die kleine vent blijft gewoon lekker bij zijn papa. Heb ik ook eens een dagje voor mezelf Ik ga je even een pm sturen over het samen reizen, da's makkelijker denk ik. Patatje, ik hoop zo dat we allebei ook zwanger naar Denice mogen gaan! Wij gaan over op een andere tactiek, elke dag klussen Arme man, hij heeft het er nu al moeilijk mee (hij zegt dat we het beter 2 keer per dag kunnen doen haha). Ik moet en zal die mei-baby krijgen, lijkt me zo' n mooie maand voor een baby. Kom maar op!
och jee Linnie wat een schrik weer! Een collega van mij heeft een zoontje en bij hem hebben ze op de laatste groei of liggings echo ook iets gezien bij de niertjes. het ventje krijgt nu ook ab en als hij 1 is wordt er weer gekeken hoe het er voor staat. Mocht het probleem dan niet verholpen zijn is het met een kleine ingreep weer inorde. Hopelijk heb je vrijdag duidelijkheid en nog mooier, is er niks aan de hand. Wel jammer van het weekendje, maar de dierentuin is ook leuk toch?? maak er maar een mooie en bijzondere dag van sterkte meid, dikke knuffel Vlinder, het zou wel leuk zijn idd, jullie ook zwanger op onze date! Goh meid elke dag klussen succes!! maak jij maar lekker vaak stampotjes voor manlief. Gister weer controle gehad en alles volgens schema, kleintje iets voor op groei dus dat is netjes, bloeddruk ook in orde dus ben weer gerustgesteld. Over 4 weken heb ik weer een uitgebreide echo. Ik merk wel dat ik de laatste dagen wat vaker hoofdpijn heb en veel vocht vasthoud, heb dit aangegeven en moet dan toch wat meer tijd nemen om tot rust te komen. En ja dat is niet makkelijk met een bijna 3 jarige stuiterbal om me heen. Ben vandaag dan ook maar is rond gaan vragen voor wat hulp in de huishouding.