Linnie; wat een domper... Maar wel fijn dat het extra gecontroleerd wordt en dat de rest er goed uit zag. Sterkte morgen! Denice; ook hier staat het in de agenda . Zou 1 uur een mooie tijd zijn? Als ik dan naar mezelf kijk, moet ik dan rond half 11 weg van huis. Mooie tijd dacht ik zo . Vlinder; ja, dat zou super zijn . Als dat zo is heb ik net positief getest of ben ik ongi... Kan de 31ste testen geloof ik. Haha 2x per dag! Das niet goed voor de kwaliteit . Sanja; Mooi dat je controle goed was! Maar idd goed op jezelf passen... Is het gelukt met hulp in de huishouding? Hihi, dus jou dochter is lekker druk . Nou hier gister afgemat door m'n nichtje. Ik nam 'r een dagje mee op pad, maar mevrouwtje was vroeg wakker 's ochtends en doet sinds kort geen middag dutje meer... Ze is al ondernemend, maar gister dus ook extra eigenwijs . Lag gister dus al vroeg uitgeteld op de bank . Verder nog steeds last van m'n buik. Denk dat ik zo de huisarts maar is ga bellen of dat normaal is, ben al m'n derde dag anti biotica bezig . Verder naar de diëtist geweest gister en jawel, 2,5kg kwijt! Wordt al dat gezonde eten en bewegen toch beloond! Moet wel zeggen dat ik al 2 weken uit m'n hardloop flow ben... Door die buikpijn heb er niet zo veel trek in . Maar goed, me er toch maar toe zetten mischien... Ben in ieder geval blij dat de kilo's er eindelijk afgaan!
linnie: succes morgen, hopelijk valt het allemaal mee. Ik ga iig voor jullie duimen. vlinder: You go girl, 2 keer per dag dan moet een mei baby wel lukkken zou je denken Ik ga iig voor jullie duimen. Sanja: fijn dat de controle goed was. Kan me voorstellen dat rust nemen een beettje moeilijk gaat als je een kleine meid hebt rond lopen. Hopelijk vind je snel hulp voor de huishouding. patatje: Ik zou idd even langs de HA gaan als het na 3 dagen nog niet minder is. Je moet meestal toch 3 pillen per dag innemen. Bij mij werkt het meestal al na de 3e pil. Misschien heb je sterkere nodig. Wat lekker dat je 2,5 kilo kwijt bent. Ik heb ook echt zin om af te vallen, hopelijk heb ik dat na de geboorte straks ook nog. Het miste een beetje aan motivatie de laatste 2 jaar. Volgens mij ben ik iig niet erg veel aangekomen tot nu toe, echt alleen op m'n buik heb ik het idee. We zullen het zien. Net het uwv gebeld voor m'n verlof aanvraag. Kan pas 8 weken van te voren, dus precies vandaag. Heb per 8 sept officieel verlof (4wk van te voren) en geen soll. plicht meer. Wordt ik juist vandaag gebeld door een uitzendbureau voor een vacature,zal je net zien. Nou ja, pech. Ze vond m'n cv interessant en kan over een paar maandjes weer contact met haar opnemen. Zo eens de bovenverdieping soppen, gister voor het eerst een enorme zwanger baal dag gehad. Net wanneer m'n man thuis werkt, die had het zwaar te verduren, haha. Had zelfs geen zin om te koken en we zijn dus maar bij de mac gaan eten (terwijl ik echt geen mac fan ben). Heb het weer een beetje goedgemaakt zo
Zo even tijd om uitgebreid te reageren. Devi heeft volgens mij erg last van darmkrampjes en het ritme is dus even zoek. Verder gaat het goed hij is weer in 1wk 200gram aangekomen! Gister had ik een beetje de zenuwen, want Devi had gekotst en daar is het met Lanotje mee begonnen. Maar daarna ging het weer, Ivo was al bijna naar het ziekenhuis gereden. Linnie voor jullie is het nu ook al weer 1 jaar geleden wat vliegt de tijd voorbij nogmaals heel veel sterkte deze dagen en ik denk de hele dag al aan jullie. Dat was vast even schrikken met de groeiecho, maar Evi zal over jullie waken. Wat jammer dat het weekendje weg niet door gaat. Leuk alternatief de dierentuin dezelfde als toen je de paraplu vond? Heb je Evi's plekje al versierd zal vast prachtig zijn! Vlinder, Lanotje is ook een mei kindje dat vind ik ook een mooie tijd om baby te mogen krijgen! Patatje 13:00uur vind ik goed hoor. Want meestal komt Devi om 13:30uur. Echt knap hoor 2,5kg alweer! Dat hardlopen komt wel weer als je je wat beter voelt toch. Vermoeiend die peuters he. Vanochtend waren hier vrienden op bezoek met 2 kids van 3 en 6jaar, ze waren lekker gek aan het doen met de honden. Gizje fijn dat je geen soll plicht meer hebt. Zul je net zien he dat er juist nu een baan is, maar wel goed dat je over een paar maandjes nog contact mag opnemen. Lekker aan toe geven hoor zo'n baaldag. De nesteldrang begint goed op gang te komen of niet. Maar goed ook, want straks heb je daar echt geen tijd/zin meer in. Bij mij staat het nu ook op een heel laag pitje, maar had alles goed schoon voor ik beviel. Dus hoef nu niet zo heel hard te boenen. Sanja fijn dat de controles goed zijn, geeft wel wat meer rust. Hoop dat je wat hulp hebt gescoord zodat je wat meer rust kan nemen.
Gizje; Hihi, dat dacht ik ook toen ik zwanger was . Tot dat ik bevallen was, toen zag ik ineens m'n dikke armen enzo . Tis zonde, die arme mannen hebben wat te voorduren met die zwangere hormonen van de vrouwen. En een Macje op z'n tijd is best lekker idd . Wat een bak van die sollicitatie... Aan de andere kant wel fijn dat er eindelijk iemand geïnteresseerd is . Denice; Devi is lekker aan het groeien lees ik . Goed hoor! Oe ja, dat snap ik dat je daarvan schrikt, is toch een trauma wat je ervan hebt... Linnie; sterkte deze dagen en morgen bij de echo. Vanmiddag de huisarts gebeld en de pijn zou inmiddels idd over moeten zijn. Ik mocht evt een afspraak maken met 'm, maar mocht ook naar de gyn, wat ik zelf wilde dus. Heb de gyn maar gebeld, kan wel pas de 22ste terecht . Zo, ik ga maar is lekker douchen en op de bank hangen met m'n lief . O ja, wat vinden jullie van 13.00u bij Denice?
Even kort een update. Kindje is helemaal binnenste buiten gekeerd jeetje wat is dat bizar zo'n echo. Alles was goed en ind het niertjr heeft een minimale vergroting. Arts denkt dat ab niet eens nodig is. Ook is haar neusbotje gemeten die was normaal daarnaast hebben ze ook extra goed naar het hart gekeken dat zag er goed uit. Deze extra controle was omdat de kans op chromosoom afwijking nu 1% is bij ons. Maar de arts zei dat de afwijling erg vaak gezien word en 9 vd 10 keer vanzelf overgaat. Natuurlijk schrok ik van de kans maar de kans is nog steeds erg klein. Pff wat een tijd nu zeg ben gelijk erg moe. Mijn man en ik weten ook niet of we dit nog een keer kunnen. Als ze dadelijk levenf en gezond geboren is ben ik blij toe en vind ik t wel well etjes denk ik nu. Maar goed nog steeds is het zo dat ik 99% kans heb op een Gezond kindje. Dat niertje is een klein iets en goed te verhelpen. Nou dat was t weer. Reageer later op de rest. Evi dr verjaardag is ons erg mee gevallen tot nu toe.
Mooie tijd hoor patatje 1 uur. 't is toch een ardige rit! Hoe is het met je buik? Vervelend hoor... Hoe oud was je nichtje ook alweer? Mijn dochter is idd aan de drukke kant, hoor vanuit het kdv dat ze haar best pittig vinden. Vind het eerlijk gezegt ook wel eens lastig hoor dat opvoeden....Ben benieuwd hoe het straks gaat met een babytje erbij?? Oh Gizje die mannen moeten niet zeuren hoor, zij hoeven er niet zoveel voor te doen toch? Dan mogen ze af en toe best wel eens even ons gezeik aanhoren toch? Zo denice, dan wordt Devi al een lekker proppie! ben erg benieuwd naar de kleine man. Ik denk dat het bezorgde er een beetje bijhoort. Jullie hebben zo iets ingrijpends meegemaakt dat je bij het minste of geringste super bezorgd ben lijkt me vrij normaal. Pff linnie, wat heftig zeg. Vind het zo rot voor jullie, al die onzekerheid weer. Het komt vast goed meid, al heb je helemaal niks aan die woorden. Goed om te horen ook dat de verjaardag van Evi mee is gevallen, al denk ik dat de komende dagen toch best emotioneel zullen zijn. Hier helaas nog geen hulp gevonden, alleen iemand voor 45 euro voor 3 uur in de week en tja dat is toch ook wel weer een hoop geld.
denice: Nestdrang begint idd op te spelen. Sinds ik thuis zit houd ik de gewone schoonmaak dingen goed bij, alleen met 2 langharige katten is het soms een gebed zonder einde op een of andere manier stopt het haaruitval niet dit jaar. Normaal is het wel over in juni. Heb wel alle kleertjes en lakentjes etc eindelijk gestreken, heb er 2 weken over gedaan, haha. Ben niet zo van het strijken Ik zou ook lekker van de kleine genieten als ik jouw was, is een stuk leuker dan poetsen patatje: Die dikke armen had ik al, die zijn er helaas niet door de zwangerschap gekomen Als de pijn nou zo erg blijft zou ik voor de 22ste toch even langs de huisarts gaan hoor. linnie: Gelukkig is de verjaardag van Evi* mee gevallen. En wat is dat schrikken weer idd met zo'n echo. Kan me voorstellen dat je het wel eventje gehad hebt. sanja: Mijn moeder denkt dat ik constant loop te z**ken tegen m'n man. manlief kan zo lekker een verhaal verdraaien en dan denken ze thuis weer, ja hoor typisch Gizje, daar wordt ik zo boos om Ik vraag hem helemaal niets (hij hoeft alleen de kattenbakken te doen en z'n troep op te ruimen). Zo'n luxe heeft hij nog nooit gehad, haha. Ach ja, ik laat m'n familie maar lekker denken dat hij zo zielig is nu. Moet je weer aan het werk deze week? Wat een debiele mensen zijn er op de wereld. We hadden zaterdag een familie feestje dus gingen we richting mijn ouders. Vond het niet zo prettig dat er rond R'dam vorige week geschoten werd op auto's. Denk je, dat is 1 keer, is het gewoon were gebeurd op 4 wegen waar we gereden hebben en ook op dat tijdstip Het idee dat er wat met die uk in m'n buik gebeurd door zo'n debiel. Straks lekker muffins bakken voor mannetjes werk. Bak er wel een paar extra natuurlijk
Gizje, wat fijn dat je toch wat nesteldrang hebt. Dat had ik helemaal niet, haha, het kon me niets schelen. Maar een schoonhuis is toch wel heel fijn. En wat een gek idd die schiet op mensen, heb er geen goed woord voor over. Patatje, wat naar van die buikpijn zeg. En dat je dan pas de 22e terecht kunt. Niet te lang afwachten he? Als d epijn erger wordt, weer bellen. Zorg goed voor jezelf! En 2 keer per dag kan hij op zijn buik schrijven hoor 1 keer per dag redden we ook al niet. Zeker nu zoonlief besluit steeds op het moment supreme wakker te worden. Het wordt een beetje plichtmatig allemaal. Nou ja, ik ben geloof ik weer in de tijd van mijn cyclus dat ik het weer aardig los kan laten. Dus we gaan maar weer zien of het ons een wonder brengt. Sanja, pittig he opvoeden? Ik merk dat w enu een rustigere tijd hebben, maar toen hij nog iets jonger was liep hij steeds weg en begon te gillen als hij zijn zin niet kreeg. Gelukkig kunnen we nu meer aan hem uitleggen. Ben ook benieuwd hoe dat is met een baby ebrij. Best pittig vast, maar ook wel weer heel leuk! Linnie, nog gefeliciteerd met de verjaardag van jullie Evi*! Fijn dat het is meegevallen, je ziet het kan alle kanten op. En wat een opluchting dat alles er toch goed uitziet bij jullie baby. Wat een spanning allemaal he? Pffff... Denice, wat eng dat Devi ging spugen zeg. Kan me voorstellen dat de angst er flink in zat meteen en die zat er natuurlijk toch al. Hopelijk doet hij dat niet meer en zijn de krampjes snel over, zodat jullie alleen maar lekker kunnen genieten van elkaar. Hier dus niet zoveel nieuws. Volgens mij komt mijn eisprong vandaag of morgen, maar voel nog niks. Normaal heb ik wel krampen, maar nu zijn ze anders. Een luikje in mijn buik zou af en toe wel handig zijn Oh en 13:00 uur bij Denice klinkt prima!
Hihi vlinder, dat zou makkelijk zijn he zo'n luikje. Ik zou ook af en toe wel even in mn buik willen spieken hoor!! Ik vind het vooral lastig dat mn dochter niet zo goed alleen kan spelen (behalve als het bedtijd is dan hoor je haar niet!!) Als ik dev hele dag thuis ben hoor ik 100x "mama gaan we met de duplo, mama gaan we naar buiten, mama ik wil samen met jou kleien, mama, mama,mama??? Oh Gizje vreselijk he die armen, heb ze ook hoor. Ga ook echt de deur niet uit met een hemdje zonder mouwen. Dan moet het echt wel heel warm zijn. In januari gaan we de strijd aan met de kilootjes! Vind het ook eng hoor die idiooten die zomaar in het rond schieten, is het niet een debiel die stenen van een viaduct gooit dan is het wel weer wat anders.. En ja schoonouders, mijn schoonmoeder heeft altijd iets op ons huishouden aan te merken Zij is van het type messen bij messen en vorken bij vorken in de vaatwasmaschine en zo heeft alles daar een vaste plek in d ekeuken. Bij ons is dat dus niet zo en dat probeert ze er dan bij mij subtiel in te stampen...Ach ja Bij ons is het "normale" leventje weer begonnen. De vakantie zit erop ( werk pas de 2de helft van de week dus was nog wel thuis vandaag) en nu is het aftellen tot aan mijn verlof. Ben benieuwd of ik het vol blijf houden, ben er wel een beetje huiverig over maar we gaan het zien.
Linnie; wat een zorgen he... Kan me goed voorstellen dat je twijfeld of je ooit nog een derde willen... Eerst maar lekker focussen op de tweede en dan merk je van zelf wel wat je willen . Wat fijn dat de verjaardag van Evi mee viel... Hebben je nog wat gezelligs gedaan van 't weekend? Sanja; mijn nichtje is ruim 2,5 en lekker bijdehand . Kan jouw dochter je makkelijk delen met andere kinderen? Anders kan de jaloezie op gaan spelen . Maar ach, overal bij betrekken en jullie kleine heeft binnen de kortste keren 2 moeders . Gizje; ja dat snap je niet he van de schieters op de snelweg . Vorige week reden wij ook op de A17, gelukkig niets van gemerkt. Deze keer hebben ze een ruit kapot geschoten waar een baby'tje op de achterbank zat, bedolven onder het glas dus . Volgens mij niks aan over gehouden, maar leuk is het niet :x. Vlinder; hej das toevallig, ik verwacht mijn eitje ook vandaag of morgen . En dacht plichtmatige is niks he , gewoon lekker spontaan houden en dan komt het vanzelf een keer goed . Nou vandaag naar naar de HA geweest, de pijn is nog steeds niet weg. Urine laten controleren en die was nagenoeg schoon. Dus geen blaasontsteking meer. De dokter denkt dat m'n eierstokken vergroot zijn door de medicatie. Verder heeft hij me bloed laten prikken op wat andere dingen (welke weet ik niet precies ). Wat duwwerk op m'n buik deed geen zeer, alleen wat gevoelig. Vandaag doorgebracht zonder paracetamolletje en dat ging wel redelijk, net pas 2 ingenomen. Dat ik as maandag naar de gyn ga was goed. Ben benieuwd, weet ook niet wat vergrote eierstokken precies inhoud, alleen dat het een veelvoorkomende bijwerking is . Verder lekker van het weer genoten vandaag . Ik hoop dat het voorlopig zo blijft...
Gizje wel oppassen dat je je man niet te veel verwend nu, want straks zal hij echt moeten helpen in het huishouden en zelfs meer als jouw doen. Hier doe ik nu stoffen, wc en badkamer de rest doet Ivo(keuken, stofzuigen, was enz.) Het wordt ind steeds debieler tegenwoordig. Patatje goed dat je naar de ha bent geweest. Het was zeker lekker weer en dat blijft deze week ook wel aardig. Jij hebt deze week nog vrij toch samen met je man. Ga je nog leuke dingen doen? En hou die benen in de lucht Sanja ja Devi wordt steeds zwaarder ik voel het ook. Morgen weer effe wegen bij cb. Dochter hangt lekker aan mama zo te lezen. Balen he dat de vakantie alweer voorbij is. Hoeveel weken moet jij nog werken voor je verlof? Vlinder dat wordt effe een ander plekje zoeken Linnie hoe gaat het met je? Fijn dat je een goede echo hebt gehad. Hier gaat het redelijk. Devi huilt de laatste dagen heel veel en vooral van 16:00 tot 19:00uur. En komt snachts nog steeds om 1:00, 3:00(wil dan niet gaan slapen 1,5uur lang) en 5:00uur. Moet eerlijk zeggen dat het me op breekt. Als een van jullie tips heeft, ze zijn van harte welkom.
Hee meiden, Bedankt voor al jullie lieve reacties!! Doet me goed dat jullie aan ons denken. Patatje irritant zeg die buikpijn! Hee maar wel helemaal super zeg 2,5 kilo ondanks dat je niet meer aan hardlopen doet. Zo wat kan je laat terecht zeg ben benieuwd naar de uitslag. 13.00 uur bij Denice lijkt mij prima. Heftig zeg die bijwerkingen, lijkt me pijnlijk. Sanja ja duur he die hulpen voor in huis, kan het niet via de thuiszorg ofzo?? Fijn om te horen dat je vriendin haar zoontje dit ook heeft en het verder goed te verhelpen is. Het doet me goed om soortgelijke verhalen te horen, vooral als ze goed aflopen. Wanneer gaat je verlof ook alweer in? Zwaar he dat normale leven. Vlinder bedankt voor je felicitatie. We zijn erg opgelucht met de uitslag van de echo. Zal zo even op je pb reageren. Ow meid spannend een ei in zicht!!! Ga maar snel aan de slag dan, hopelijk is het raak deze ronde!!! Zou leuk zijn een voorjaars kindje. Gizje klinkt wel goed die vacature, ja zal je net zien bad timing! Maar ja je bent in ieder geval in trek. Lekker hoor verlof, ben er ook echt steeds meer aan toe. Heb zin om lekker te gaan genieten voor de 100%. Lekker leuke dingen doen. Ach nog 2 en half week. Zo je nesteldrang gaat met je aan de haal, lekker hoor! We hebben Evi dr. plekje echt heel mooi gemaakt zal eens kijken of ike een foto kan plaatsen vd week. Ben nu namelijk op mijn werk hahaha. Dit keer zijn we naar een andere Dierentuin geweest Ouwehand, was leuk maar de dierentuin is wel erg gericht op kinderen. Het is eerder een speeltuin met dieren er omheen ipv een dierentuin. Maar we hebben het fijn gehad. Eng he die debiel op de snelweg, zou wel weten wat ik met hem/haar zou doen hoor als ik hij/zij is opgepakt. Die mensen sporen echt niet. Ach denice dat lijkt me inderdaad heel erg schrikken vooral met jullie geschiedenis pfff. Waar al die dingen goed voor zijn!! Kan me voorstellen dat je dit erg aangreep gaat het al weer wat beter met hem? Wel een heel goed teken dat hij zo lekker aankomt in gewicht. En ind. maar vertrouwen proberen te hebben, jullie hebben natuurlijk ook nog zo'n mooi beschermengeltje om je heen hangen, maar goed toch is het eng. Nou ons eerste jaar zit erop!! Pff dat is best een opluchting. Het kan voor ons ook geen toeval zijn dat we precies een jaar geleden in het Sofia ziekenhuis waren en nu dus weer.... Lijkt net of onze kleine meid in spe wil zeggen. ''mam en pap'' het is nu tijd voor mij. Het heeft wel gewerkt want we zijn zo met die echo's bezig geweest waardoor we weinig tijd hadden om de verjaardag en overlijdensdag van Evi te voelen. Natuurlijk dacht ik om 22.10 owja nu was ze geboren en 2 dagen later om 00.10 owja nu is ze overleden. DAarnaast zat ik niet lekker in mijn vel maar goed al met al viel het me erg mee. En eerlijk gezegd ben ik ook blij dat het eerste jaar er op zit. Onze tweede meid in spe vraagt nu alle aandacht en ja je moet door dus daar gaan we voor de volle 100% voor. We maken ons niet zo heel erg veel zorgen meer, ze is zo goed nagekeken dat de kans echt minimaal is dat er een afwijking in chromosomen zou zitten. De kans is 99% dat het gewoon allemaal goed zit. Waarschijnlijk is het echt alleen die vernauwing van haar eene niertje. Hij is niet vergroot en de doktoren (3 stuks) gaven aan dat we ons echt niet teveel zorgen hoefde te maken. Dus ik kan weer gaan genieten. Afgelopen zaterdag had ik wel een flinke ontlading maar goed valt ook allemaal niet mee die emoties van onze dochters. Verder hoef ik nog maar 2 en half week te werken, heerlijk!! Ben er echt aan toe. Heb het wel gehad met het werken, wil leuke dingen gaan doen en lekker slapen nu het nog kan. Volgende week vrijdag hebben we ons gesprek over de KS en gaan we een datum plannen. Zo maar dat is echt spannend!! Die spanning voelen we wel nu. nou zal niet al teveel meer typen. zit hier op mijn werk mijn ochtend een beetje vol te typen hahaha. 13.00 uur is wat mij betreft een mooie tijd, heb er zin in!!
Gister naar het ziekenhuis geweest om voor de laatste keer bloed te laten prikken. Hadden ze weer een verkeerde buisje er liggen zo'n hele grote die helemaal gevuld moest worden. Dus ik zeg dat dat niet de bedoeling is en de vorige keer veel minder werd afgenomen. Als je zlef niet zit op te letten he. Ik heb ook gevraagd og Devi even na gekeken kon worden omdat hij zoveel huilde(krijsde). Dus precies verteld wat Devi doet(eerst slikken dan huilen, na voeding overstrekken, heel veel de hik, bellen blazen) en de ka denkt aan verborgen reflux. Dus medicijnen mee gekregen Zantac, ben benieuwd of ze aanslaan. Want vind het zo zielig voor Devi je ziet gewoon dat hij pijn heeft. Volgende week vrijdag hadden we al een afspraak staan voor de uitslagen van het bloed en als het dan nog niet minder is misschien andere medicijnen. Ben blij dat we nu weten wat het is zodat we er wat aan kunnen doen, want ik was/ben zo onzeker en weet het soms gewoon niet meer.
Hoi, even snel vanaf het werk Ja Denice reflux is toch iets wat je vaker hoort, hopen dat de medicijnen aanslaan. Mooie banner heb je gemaakt! Heerlijk Linnie verlof in zicht. ik ben nu 25 weken dus heb nog even te gaan hoor. Enne toeval daar geloven wij niet meer in toch.... Heb je pb gelezen hoor, kom idd gewoon daarheen. Oh toch geen tijd meer!
He gatver denice reflux. Gelukkig komt het veel voor en is het goed te behandelen maar kan me heel goed voorstellen dat het eng is. Zolang de arts je doorstuurt naar huis met medicijnen zou ik proberen de arts en je eigen intuitie te vertrouwen maar goed ik heb makkelijk praten. mijn moeder zei laatst ook al welkom bij de club ivm je zorgen om je kind. Tja geloof ind dat het er allemaal bij hoort maar het blijft allemaal extra ivm je geschiedenis. Hopelijk slaan de medicijnen snel aan. Sterkte! Sanja fijn dat het jou ook lukt om die kant op te komen. Zo 25 weken alweer zoveel schelen we dus eigenlijk niet maar ind nog even volhouden. Zo ik ga Nu een uurtje zwangerschap zwemmen benieuwd. Tevens vandaag mijn intake gehad voor de kraamzorg. Heb recht op iets meer uur ivm ks dat is best fijn. Daarnaast sturen ze iemand die ervaring heeft met onze situatie. Nou ben benieuwd.
He wat sneu nou dat Devi reflux heeft, Denice! Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar heb van meer mama's gehoord dat een kindje met reflux graag rechtop in een draagdoek zit. Omdat als ze rechtop zitten, het zuur minder terug kan komen. Je hebt een draagdoek, toch? Hoop dat de medicatie ook snel aanslaat meis, sterkte! Linnie, lekker zwemmen En fijn ook dat je extra kraamzorg krijgt straks. Ik ga zo nog even op je pm reageren. Sanja, mijn zoontje kan zich gelukkig wel aardig vermaken. Maar soms moet ik ook steeds mee en alles meespelen enzo, terwijl ik dan gewoon even rustig aan wil doen Heeft hij geen boodschap aan he Nog tien weekjes tot je verlof? Ik hoop dat je je fit genoeg voelt om het te halen, maar anders moet je ze maar lekker laten hoor. Jij bent belangrijker. Patatje, hoe is het nu met je? Hier nog geen nieuws, we zitten op het wachtbankje denk ik. Gekke is alleen dat ik deze maand niets van mijn eisprong heb gemerkt! Geen vruchtbaar slijm (sorry...) en ook geen pijnlijke krampen. Heel gek. En normaal krijg ik nu of gister wat gele afscheiding (nogmaals sorry...) en dat heb ik nu ook niet. Gek he? Dat heb ik namelijk echt altijd! Misschien geen eisprong deze maand of een hele late??
Zo was ik weer even Patatje hoe is het met je? Heb ook geen idee hoor van die vergrote eierstokken?? Misschien wel extra ruimte voor een eitje...!! Ben ook benieuwd naar de kraamhulp hoor linnie. Ik vrees dat het een hele emotionele tijd wordt, kraamtranen komen altijd al zo lekker makkelijk. vlinder, misschien wel een goed teken dat je niks in de gaten hebt gehad. Ben benieuwd. morgen nog een dag werken en dan zit week 1 er al weer op nog 8 te gaan en dan verlof. Doe het wel rustig aan hoor ben vandaag ook een half uurtje eerder weggegaan en daar doe ze gelukkig niet moeilijk over. Wuppie las (stiekem) even in het ander onderwerp dat je weer terug bent van vakantie. Hebben jullie het ( ondanks het kl*te weer lekker gehad?
Linnie; heerlijk dat je bijna met verlof kan! Idd lekker allemaal leuke dingen doen en slapen . Ja dat eerste jaar is als een soort van blok op je maag hè... En dan die spanning van je tweede spruit erbij, ik snap wel dat je even een ontlading hebt gehad... Ow en wat komt je bevalling al dichtbij met het plannen van een datum, spannend! Lekker gezwommen? Denice; ahhh wat zielig reflux . Lijkt me zo pijnlijk... Heb op m'n werk ook meerdere baby's met reflux (gehad). Als de medicatie aanslaat dan werkt het echt goed! En verder idd zo veel mogelijk recht op houden, ook in bed. Je kan een klein verhoginkje maken onder het matrasje in bed en in de wagen dmv een handdoekje eronder te leggen op hoofd/nekhoogte. Of lekker in een wipstoeltje een beetje in de zitstand laten liggen. Allemaal om dat maagzuur in z'n maag te houden. Als de medicatie niet aanslaat dan kan je een ziekenhuisopname eisen, want dan kunnen ze testen met vloeistof en foto's oid of het daadwerkelijk reflux is en in welke mate. Maar ik hoop dat het aanslaat! Scheelt een hoop ellende... Goh ja, je moet idd overal opletten... Zo'n grote buis , arm ventje... Nou ik hoop dat jullie allemaal snel weer aan je nachtrust komen en lekker kunnen genieten van elkaar. Vlinder; dat met die eisprong heb ik nu ook . Ik hou m'n temp bij en die doet raar... De sprong zelf voel ik deze keer denk ik niet, ivm de pijn die ik al heb en dat vruchtbare slijm is bij mij ook ver te zoeken . Ik had wel wat bloed op dag 17 en dat was vorige maand ook op de eisprong dag... Nou ja, ik ga morgen bloed prikken op Progestoron, dus dan weet ik maandag of er nou wel of geen ei gesprongen is . Hm, nou gaan onze eitjes toch niet raar doen deze maand . Sanja; je moet idd nog ff... Maar jeetje wat vliegt de tijd voor m'n gevoel... 25 weken al weer . Lekker weekend na morgen! En het wordt heerlijk weer . Hoop dat het niet TE warm wordt voor alle zwangeren onder ons... Het zou idd mooi zijn als er meer ruimte is om de eitjes te laten springen . Nou hier wordt de pijn wat minder, heb vandaag nog maar 2 paracetamolletjes op terwijl ik van de week nog op 6 zat... Dus gaat de goeie kant op . De pijn zat trouwens eerst rechts en sinds eergister ineens links. Maandag al weer naar de gyn, dus dan weet ik of het echt die eierstokken zijn. Verder voel ik me een stuk fitter dan vorige week, ben nu echt aan het genieten van mijn vakantie . Gister naar strand geweest, vandaag beetje gekeuteld, morgen bruidsjurken passen en van het weekend ws weer strand! Durf ook weer in bikini, dus ben van plan lekker bruin te worden . O ja, ik heb ons ingeschreven voor een wedstrijd om 10.000,- te winnen voor onze bruiloft . Tis een soort sms actie en we staan nu al op nr. 47 . We begonnen nl ergens in de 400 . Nou, ik ga een paracetamolletje nemen voor een rustige nacht . Truste!
Sanja onze speurneus dat heb je goed gevonden ben inderdaad. Weer thuis hebben een fijne vakantie gehad ondanks het k weer. Nu visite dus kom later terug om even te reageren. Hier trouwens ook weer een ronde verder met voor mij een hele korte cyclus .
Denice: Wat zielig dat Devi was last heeft van reflux, het is ook zo frustrerend dat die kleintjes niet aan kunnen geven wat er mis is. Kan me voorstellen dat je er super onzeker van wordt. Hopelijk slaan de medicijnen aan. Sanja: 8 weekjes aftellen tot je verlof, dat is nog te doen toch? Hier begint m'n verlof officieel op 8 sept. Wilde zo laat mogelijk ivm de weken die ik daarna bv kan geven (als het lukt natuurlijk) Dan loopt het tot eind dec en hopelijk heb ik dan weer een baan in januari linnie: Hoe is het zwemmen bevallen? Wij zitten op zo'n cursus samen bevallen. Het is best interessant, maar dat praktijk gedeelte daar zijn we te nuchter voor geloof ik Afgelopen week perstechniek, manlief moest zo raar gaan zitten dat hij een opmerking niet kon laten en ik dus de rest van de oefening slap lag van het lachen. Bij een volgend kindje wordt het ook zwemmen denk ik, das meer wat voor mij. Lekker dat je meer uren kraamzorg krijgt. Geloof dat we 49 uur krijgen hier. vlinder: Wie weet is het juist een goed teken dat je niets gemerkt heb van je ei. Ik ga iig voor je duimen patatje: Veel plezier met jurken passen! En lekker dat de pijn iets minder is geworden. Hopelijk kan ze een verklaring geven volgende week waar het nu vandaan komt. Lekker hoor naar strand dit weekend, wordt er echt weer voor. Volgende week ga ik een dagje naar m'n zus, dus als nog zo warm is zullen we daar ook wel belanden, of bij een strandtent op het terras Druk weekend hier voor de boeg, ben blij dat het door de weeks redelijk rustig is anders zou ik het echt niet trekken op het moment. Merk nu echt dat ik zwanger ben (heeft even geduurd geloof ik)