Sanja bedankt voor je compliment over de banner, ik dacht de tijd is aangekomen voor een nieuwe banner. Ja die kraamtranen stromen goed! Zo nog 8 weekjes werken wat gaat de tijd toch snel. Linnie onze kinderarts is met vakantie en hadden dus een andere, het was een jonge man. Maar vond hem heel goed luisterde goed naar ons en hij had Devi heel goed onderzoncht. Volgens mij slaan de medicijnen aan! We geven het nu 3 dagen en ik zie Devi nog wel slikken maar hij gaat niet meer huilen daarna en gister was hij zo alert. Volgende week vrijdag moeten we weer naar het ziekenhuis voor de bloed uitslagen en als het dan nog niet beter gaat dan misschien andere medicijnen. Het is allemaal dubbel op bij ons. Merk heel erg dat ik Lanotje nog meer mis. Fijn dat je meer uren krijgt, want een keizersnee is niet niks. Spannend hoor je bevalingsdatum plannen, heb je zelf al iets in gedachte? Vlinder ik draag Devi elke dag in een draagdoek als we de honden gaan uitlaten dat vind hij heel fijn! Die eitjes van tegenwoordig Hoop dat het raak is en dat je droom uit komt voor een mei kindje. Patatje bedankt voor de tips! Heb alles maar dan ook alles schuin staan, het bed, aankleedkussen, wandelwagen, wipstoel enz. Volgens mij slaan de medicijnen aan ik zie hem namelijk wel slikken maar niet meer huilen daarna. Ook voor jouw hoop ik dat het raak is en dat je zwanger op kraambezoek komt Is het gelukt met de jurken? Het is ind super weer geniet er lekker van dit weekend op het strand! Gizje doe je het rustig aan dit weekend, veel te warm om je druk te maken. Dat zou geweldig zijn in januari een nieuwe baan een nieuw jaar een nieuw begin ik hoop het voor je! Hier gaat het al beter met Devi, alleen heeft hij nu een beetje last van dunne ontlasting. Het wordt super weer dit weekend dames dus geniet er lekker van!
Wuppie; was het gezellig met je visite . Hè balen van je cyclus . Was tie echt te kort of nog acceptabel? Fijn dat zo'n lekkere vakantie gehad hebben! Gizje; jij zit nu midden in de drukte... Doe maar rustig aan hoor . Leuk volgende week naar je zus, tot nu toe zien de verwachtingen er nog goed uit! Denice; wat fijn om te horen dat je al vooruitgang ziet bij Devi! Ik kan me goed voorstellen dat je Lanotje nu extra mist... En hihi, alles schuin . Als het helpt gewoon lekker schuin laten staan . Op een gegeven moment is het niet meer nodig, maar dat merk je van zelf. Gister jurken gepast en jawel, DE jurk zat er tussen . Had niet verwacht dat het er zo een zou worden, want deze heeft wel een appart voorkantje. Heb 'm nog niet besteld hoor, daar is nog zat tijd voor, moet altijd ff goed nadenken over zo'n hoop geld (wilde eigenlijk iets goedkoper ). En ook fijn is dat ik gister geheel paracetamolloos de dag door ben gekomen! Dus het gaat de goeie kant op . Maandag controle bij de gyn, dus hoop dat er idd ook niks bijzonders aan de hand was... Nou, ik ga me klaar maken voor het strand . We gaan er ook lekker slapen, dus morgen ontbijten we ook lekker daar . Fijne dag!
Denice: Wat lekker dat het wat beter gaat met Devi, hopelijk is de diagnose dus juist geweest. Hij zal een stuk rustiger zijn denk ik nu hij niet zoveel last meer heeft van maagzuur? patatje: Belachelijke prijzen dat ze voor die jurken durven te vragen he. Misschien een keer in een outlet kijken, zo is een vriendin van me aan een hele mooie jurk gekomen voor 1/3 van de orginele prijs. Ondanks dat ik me rustig gehouden heb gister, was ik echt helemaal kapot. Kon niet meer op de bank zitten, stoelen werkte ook niet, dus op tijd naar bed gegaan maar dat was nog een groter drama. Uiteindelijk ben ik op de bank gaan slapen en dat ging redelijk. Halverwege de nacht weer in bed gekropen en toen had ik nergens last meer van. Leek wel of ik constant een harde buik had, echt apart. Dus vanochtend nog niet veel gedaan, alleen naar de tandarts geweest en de was opgehangen Als de verdoving is uitgewerkt ga ik lekker een witte boterham met aardbeien eten, mjam.
Hoi, Balen wuppie, van je cyclus. Schiet bij jou ook niet echt op he meid! Ga je nog mee naar Denice? Gizje, Hihi zie mezelf al helemaal zitten bij zo'n cursus. Heb dat bij mn dochter ook niet gedaan. Grappig dat je je nu echt zwanger gaat voelen. 't is voor jou ook echt een nieuwe ervaring he deze fase van de zwangerschap. Al die kwalen Patatje, hoe was het vandaag bij de gyn? Denice, fijn dat het wat beter lijkt te gaan met Davi. zijn de nachten ook al wat beter? Ben zo benieuwd hoe dat straks bij ons weer zal gaan. Mn dochter is ook nog regelmatig wakker 's nachts en dan zal je zie dat die meiden het lekker afwisselen Morgen moet ik weer naar het ziekenhuis voor controle, ben toch weer benieuwd hoor. Hou heel veel vocht vast, heb echt olifanten voetjes en had het toch wel zwaar hoor van het weekend met die warmte. Vorig jaar belande ik op woensdag in het ziekenhuis, nadat ik ongeveer 3 dagen achter elkaar het andere ziekenhuis had platgelopen. Moet er toch steeds weer aan denken!
Gizje; heerlijk zo'n rustig ochtendje . Wat was er bij de tandarts, omdat je een verdoving had? Vervelend zeg die harde buiken, hoe ver was je nou? Wbt die jurken, we gaan een paar dagen naar Utrecht en laat daar nou een winkel zitten die 50% sale heeft . Dus daar ga ik ook even kijken . Sanja; ben ook benieuwd naar morgen! Lijkt me toch elke keer weer spannend zo'n controle... Jeetje, maar die olifanten voetjes lijkt me niet echt prettig . Zijn 's ochtends wel geslonken? Bij de gyn was het goed vandaag! Ik blijk er een cyste bij te hebben in dezelfde eierstok, daar kwam de pijn van . Is ook bijwerking van de medicatie. Het advies is om de volgende ronde zonder de medicatie te doen en dan ook weer op controle. Verder heb ik gewoon een eisprong gehad, dus dat is mooi . Ben dus blij dat de laagste dosis nog gewoon z'n werk doet... Maar goed, nu maar hopen dat we de volgende ronde een kloppend hartje mogen zien . Nu was het in ieder geval nog niet te zien of m'n eitje bevrucht was, nog iets te vroeg... Over een week weten we het . Verder vandaag m'n literatuurlijst en rooster ontvangen , over 2 weken zit ik gewoon echt op school... Vind het stiekem wel een beetje spannend .
Vlinder zwemmen was heel grappig. eerst een half uur vrij intensief en daarna 20 minuten drijven op relaxen muziek, was echt heel fijn om even gewichtloos te zijn. Wat gek zeg misschien wel juist een heel goed teken dat het anders gaat dan anders met je eisprong. Kon je tijd maar doorspoelen he. Sanja ja die emotionele tijd houden we niet tegen, heb dit ook bij de intake gezegd daar gaan ze dus rekening mee houden. Heb ook aangegeven dat het kraambezoek hier meer last van kan hebben dan normaal. Ach we zullen zien inmiddels zijn wij allemaal prof. emo bonken. Welk kraamburo heb jij? Meid heel veel sterkte morgen en de komende dagen. Die flashbacks zijn helemaal niet fijn, het helpt natuurlijk ook niet echt dat je nu weer naar het ziekenhuis moet, maar ja misschien juist ook wel even goed voor je verwerking. Hopelijk is je bloeddruk normaal bij de meting. Patatje, ja dat eerste jaar dat was er ind. 1 zeg pff ben blij dat ik daar door heen ben. Zwemmen was heerlijk, was heel erg warm water 35 graden en hebben een hele fijne relax oefening gedaan waar we gewichteloos waren, echt heel bijzonder. Wat gaaf dat je DE jurk aan hebt gehad spannend hoor, ben erg benieuwd. Hoe was je controle bij de gyn? Gizje hahaha zo herkenbaar, zit hier ook veel te zuchten en steunen. slaap ook veel. Mijn man vroeg laatst of hij me kon helpen zoeken naar mijn draai . Laatste loodjes wegen het zwaarst zeggen ze toch. fijn dat je lekker je rust kan nemen wanneer je dat wilt, heerlijk! Wat betreft die harde buiken als je twijfelt kan je altijd een ctg laten maken in het ziekenhuis, maar het hoort er nu ook een wel bij die oefenweeen. Mijn vriendin heeft er ook erg veel last van, blijkt dat ze een blaasontsteking heeft. Enne welkom nog even als zwangere, hahaha dringt het nu pas door. Wuppie apart zo'n korte cyclus wat is er toch aan de hand met al die cyclussen? Lekker hoor vakantie! Denice ow wat fijn zeg dat de medicijnen aanslaan dat moet een geruststelling zijn. Als je kindje zich niet lekker voelt is dat echt waardeloos. Ja ik vroeg me al af of je Delano nu extra zou missen. Dat is iets wat mensen nu tegen mij zeggen, dat als zij is geboren ik zal merken wat ik heb gemist bij Evi. Ik zelf weet niet of dit zo is maar kan me er iets bij voorstellen nu ik jouw ervaringen zo lees. Devi gaat nu natuurlijk verder wat je met Delano niet hebt kunnen delen, moeillijk hoor!! Hopelijk slijt dat wel een beetje. Ik vind dat jullie het heel goed doen!! Hopelijk ben ik net zo sterk als jullie. Tja we hebben wel een idee over de datum maar ik laat het helemaal aan de gyn over, ik ga er vanuit dat hij weet wat het beste voor ons is. Gek idee ja.
sanja: Het is idd een hele nieuwe ervaring hier al die kwalen en deze fase. Je mist ook niets aan zo'n cursus hoor, het leek me wel leuk om wat nieuwe mensen te leren kennen. Maar je merkt ook dat sommige zo naief zijn, misschien ben ik een soort van jaloers dat wij dat niet meer kunnen zijn ofzo na een kindje verloren te hebben. Zo moesten we vorige week opschrijven waar je tegenop ziet en naar uit ziet bij de bevalling en dat wil ze dan voorlezen bij de bijeenkomst als iedereen bevallen is. Het enige waar ik tegenop zie is dat m'n man niet op tijd thuis zou zijn, en waar ik naar uit kijk is een levend kindje in m'n armen te hebben. De rest kan me echt niet schelen of het pijn doet enzo. Als het resultaat maar goed is Balen dat je zoveel vocht vast houd, hopelijk wordt het niet al te warm meer. Dat scheelt wel denk ik of niet? En een moeilijke tijd ook voor jullie vorig jaar, logisch dat je er aan denkt. Hier precies hetzelfde dit is de week van de uitslagen en gesprekken. Gaan jullie zondag nog wat speciaals doen? patatje: Gelukkig niets bijzonders bij de tandarts, moest een vulling vervangen worden. Maar ik ga niet zitten zonder verdoving bij behandelingen. Beetje een trauma aan m'n oude tandartsen Kan zo'n cyste geen kwaad als het eventueel raak is deze ronde? Ik ga natuurlijk weer enorm voor jullie duimen. linnie: Stom he, dat ik me nu pas echt zwanger begin te voelen. Buik begint nu pas is de weg te zitten enzo. Het valt gelukkig wel mee hoor met de harde buiken, is maar af en toe. Denk dat ik me gewoon te druk gemaakt heb zondag met de visite hier. Ze beweegt erg veel dus ben niet ongerust ofzo, m'n buik schud gewoon echt, vind het zo'n grappig gezicht. Wanneer begint je verlof? Volgende week? Lekker dagje herfstweer hier geloof ik, ga straks maar wat nuttigs doen denk ik. Lekker binnen blijven iig.
Patatje super dat je een eisprong hebt gehad, zal voor je duimen. Wel jammer van die cyste. Je hebt nog alle tijd om DE jurk te vinden, maar weet uit ervaring dat je altijd terug valt op de eerste. Zeker spannend weer naar school. Welke opleiding ga je volgen? Gizje Devi is echt een stuk rustiger! Ben hier ook aan de poets, want het regent echt zo hard het lijkt hier wel nacht. Sanja de nachten gaan op zich goed meestal komt Devi om 1a2uur en 4a5 uur. Gisteravond heeft hij voor het eerst 4,5uur achter elkaar geslapen denk dat hij zijn slaap patroon aan het aanpassen is we zullen zien. Ja dat zal vast wennen worden voor je dochter aandacht delen. Voor jullie is ook alweer bijna een jaar geleden. Snap dat je er veel aan moet denken. Hoe is de controle? Linnie had niet gedacht dat ik Lanotje zo erg zou missen. Maar ik voel heel sterk dat Lanotje nog steeds bij ons is. Ik praat ook heel veel met Lanotje. Wuppie hoe gaat het met je? Kom je ook mee met de dames? Hier gaat het dus steeds beter met Devi! Sinds maandag vind hij de box leuk en kijkt hij naar de mobiel. Overdag gaat het best goed hij huilt niet zoveel, maar van 17:00 tot 20:00uur moet hij huilen(huiluurtje) en kan ik hem ook bijna niet troosten en leg ik hem maar vaak aan.
Linnie; heerlijk hè dat gewichtloos ronddrijven , ik heb het ook een paar keer gedaan. Ben benieuwd wat voor datum de arts in petto heeft . Gizje; het is idd binnenblijf weer, al is het hier nu aardig warm en de heftige buien en onweer zijn inmiddels verdreven . Gelukkig niks bijzonders bij de tandarts! Tot nu toe heb ik geen vervelende ervaringen met de tandarts, maar het lijkt me erg vervelend als je dat wel hebt . Leuk gezicht is dat als je buik helemaal heen en weer gaat, ik bleef het maar bijzonder vinden . En nog trouwens, dat hele zwangerschapsgebeuren is zooo bijzonder, dat er gewoon een mensje in jouw lichaam groeit . Denice; wat fijn dat het nu beter gaat met Devi! En wat bijzonder dat je veel Lanotje praat . Ik kan me echt voorstellen dat je hem nu extra mist, ik "vrees" dat ik dat ook ga krijgen als het zo ver is. Soms denk ik dat bij mij de klap dan pas komt... Maar ik vind het knap hoe je je er doorheen slaat! Lekker blijven kletsen met Lanotje en knuffelen met Devi . Ik ga de SPH (sociaal pedagogische hulpverlening) doen, zal ook aardig pittig worden denk ik. Eerste half jaar zal voornamelijk zelfreflectie zijn . Sanja; jullie gaan nu de periode in van een jaar geleden... Sterkte! Wuppie en Vlinder; hoe is het met jullie? En met de eitjes?
Sorry, egobericht.. Maar ik heb net heel licht positief getest! En ik geloofde het niet, dus ben in de tuin gaan staan om het beter te kunnen zien en toen begon ik opeens te huilen Manlief kwam erbij staan en ik vroeg: zie jij wat? En hij zei: je bedoelt die twee strepen? Het is echt heel licht, maar theoretisch gezien was de innesteling twee dagen geleden en ik testte met middagurine. Dus dat er een tweede streepje staat is al een wonder eigenlijk. Oh wow, echt, wow... En het gekke is, ik maak me niet zo'n zorgen. Ik denk dat ie goed vast zit en dat ik echt mijn gedroomde mei-babytje ga krijgen! Natuurlijk zal dit gevoel gaandeweg nog wel eens veranderen, het blijft spannend. Maar voor nu ben ik alleen even heel blij verrast. Wow! Ik ga nog even een potje huilen denk ik
VLINDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 MEid dat is dus juist een Ego bericht waard!!! WAt een goed nieuws. Hahaha twee strepen!! Bizar dat het dan echt een mei baby kan zijn en wat fijn dat je er een goed gevoel bij hebt. WOWIE WOW!! Heerlijk meid geniet ervan!! Ga je morgen nog een keer testen of niet?
Jeeh...... Vlinder een streep is een streep he meid!!!! heel fijn voor jullie. Zijn die wittebroodsweken iig ergens goed voor!
Jeetje wat een goed nieuws.... zeg ben helemaal blij. Gizje ik herken je gevoel enorm! Soms denk ik weleens dat ik een soort van eigen club op moet richten voor vrouwen die een kindje zijn verloren en daarna weer zwanger zijn. Het is allemaal zo vanzelfsprekend dat het goed gaat dat er maar weinig bekend is voor ons. Ik had precies hetzelfde bij het zwemmen. We waren denk ik met 20 vrouwen. Dus mijn vriendin zegt, zo dat zijn veel zwangeren vrouwen leuk he. Ik zei dat ik er automatisch heel anders naar keek. Ik kreeg het namelijk benauwd omdat ik al zat te denken ''bij hoeveel van deze vrouwen zou het goed gaan''? Bizar he hoe anders we er in staan. Gelukkig voor de meeste vrouwen lekker onbevangen. MAar heel eerlijk gezegd valt het me tot nu toe ook allemaal wel mee. Denk dat het bij mij echt rond de bevalling spannend gaat worden. Begin daar nu echt wel spanning voor te krijgen. Maar ja het moet. Ben gewoon alleen zo bang om iets onverwachts te horen. Zo droomde ik afgelopen nacht dat mijn gyn mijn feliciteerde met de geboorte van mijn zoon. Ik vroeg hem hoe het kon dat iedereen er naast zat bij het geslacht. Hij gaf aan dat dit kwam omdat het piemeltje zo klein was dat dit niet op de echo gezien kon worden stom he... hahaha. Ik hoop gewoon op een gezond levend kindje. Tja dat niertje weten we maar hopelijk is verder alles in orde... het is allemaal zo spannend. Hoe sta jij er nu verder in? kan je voldoende genieten en kan je, je zorgen een beetje aan de kant zetten? Denice mooi hoor dat je zo'n hecht contact hebt met Delano. ik zelf praat ook erg veel tegen Evi. Vraag ook veel om hulp als ik weer eens onzeker ben of bang. Ik vertrouw op haar als het beschermengeltje van ons gezin. Maar denk dat wat jij zegt dat je Delano meer mist dat ik dit ook zo ga voelen als onze tweede dochter is geboren. Dan weten we wat we allemaal hebben moeten missen. Zo ben ik ook best jaloers op mensen die twee gezonde dochters naast zich hebben lopen. Zo zie je onze kindjes zullen echt altijd gemist worden. Maar gelukkig halen we een hoop troost uit het idee dat ze wel bij ons in de buurt zijn. Ik ben er ook echt trots op dat Evi ons als ouders heeft uitgekozen, ondanks het verdriet. Patatje ik ben ook erg benieuwd naar de datum. Gaaf hoor SPH kun je met je ervaring erbij ook echt wel een mooi beroep mee beoefenen. Zo vond ik het maatschappelijk werk bij ons in het ziekenhuis toen ook echt heel erg mooi, dit zou ik ook graag willen doen. Is een erg brede opleiding he? Meid ik duim harder dan ooit voor een bevrucht ei deze maand en anders volgende maand!!
Bedankt meiden! Vanmorgen weer getest en het streepje was weer zo licht. Maar feit is dat er weer een streepje staat! En ik ben blij verrast dat mijn gevoel zo positief is. Heb echt het gevoel dat we een tweede kans krijgen (nou ja, derde kans!) Dit keer ga ik er echt van genieten. Want stel dat het mis gaat, dan doet het heus niet minder pijn als ik me ontzettende zorgen heb gemaakt. Ik wil dat dit kindje weet hoe welkom het is. Oh ik gloei helemaal, straks stijg ik nog op
Vlinder: Wat een geweldig nieuws ! een streep is een streep zeggen ze toch. Volgende week knalt die waarschijnlijk Zo naar de vk voor controle en liggingsecho.
Denice: Wel lekker hoor dat het een stuk beter gaat met Devi, kan me voorstellen dat het een enorme geruststelling is. Dat huil uurtje is misschien nu beter te doen nu het voor de rest goed gaat. Patatje: Ja het hele zwanger zijn blijft een enorm wonder/ bijzondere ervaring. Vind het heerlijk. Leuk hoor SPH, heb er ook eens over nagedacht, zal wel pittig zijn de zelfreflectie of zie je daar niet tegenop. Vond m'n pop (persoonlijk ontwikkelings plan) al een drama (erger dan m'n scriptie). Linnie: haha, jij hebt ook al van die leuke dromen. Hier droom ik ook de raarste dingen de laatste tijd. Wij kijken denk allemaal heel anders tegen zwangerschappen door wat we mee gemaakt hebben. Gelukkig kan je goed genieten, hier ook hoor. Ik ben alleen bang dat er bij de bevalling iets niet goed gaat, maar dat is niet extreem hoor, maar wel 1 van de redenen dat ik echt niet thuis wil bevallen. Vind het fijn om in het ziekenhuis te zijn mocht er toch wat zijn. Tegen die tijd zal het voor jou idd misschien wat extra spanning geven. Maar gelukkig krijg je een geplande keizersnee, dat zal het misschien iets minder eng maken. Net dus bij de vk geweest en een verklaring voor de kwalen gekregen die ik sinds zondag had. De kleine is gewoon aan het indalen geweest de laatste dagen, dat verklaart een behoorlijke pijn in m'n liezen met opstaan. Houd een klein beetje vocht vast merkte ik gister, maar m'n bloeddruk was perfect. En ja, ze heeft gecontroleerd of het echt een meisje is en ze kon er niets anders van maken, haha (Of het moet zijn zoals in droom van linnie )
De test knalde vanmorgen al Wuppie, we zijn zo blij! Ik heb meteen maar het LUMC gebeld en ben vanavond begonnen met spuiten (fraxiparine, ik heb een longembolie en trombose gehad een paar jaar geleden) en mocht ook meteen steunkousen op laten meten. Jottem! De spuit zag ik heeel erg tegenop, maar voelde amper iets. Dat is nog wle eens anders, dus vond mezelf echt een geluksvogel vanavond En 13 september de eerste afspraak met de gyn en dan ook een echo. Ben dan als het goed is 6,2 weken. Spannend! Wel een beetje dubbel dat het een dag is na P* haar verjaardag, dus dan zal ik misschien extra emotioneel zijn? We hebben het vanavond ook aan mijn moeder en zusjes verteld. Jammer genoeg was mijn vader aan het werk, dus hopelijk praten mijn zusjes hun mond niet voorbij. We hadden ons zoontje een shirtje aangedaan met op de voorkant: Sssh! Ik heb een geheim... en dan op de achterkant: NEE! Niet op mijn rug... En dan trok hij op ons commando (deed ie dus niet haha, we moesten hem helpen, als ik zei: laat je buik eens zien, deed hij alleen zijn armpjes in de lucht, schatje) zijn truitje omhoog. En op zijn rompertje stond dan: in mama's buik! Dus: sssh! Ik heb een geheim, nee, niet op mijn rug... in mama's buik! En het grappige is dat ze allemaal echt laat van begrip waren. Eerst lachen, wat een schattige kleertjes roepen en dan opeens: ben je zwanger?! Waaaaah! Zo willen we mijn vader ook nog verrassen. Mijn schoonfamilie woont in het buitenland, dus daar binnenkort maar eens mee skypen Gizje, ik herken je angst rondom de bevalling wel. Snap ook helemaal dat je in het zkh gaat bevallen. En mijn ervaring is dat je toch een voorkeursbehandeling krijgt als je al eens een kindje verloren bent. Ik hoor soms horrorverhalen, ook over het LUMC maar ik ben echt heel goed behandeld daar en dat was zo fijn. Linnie, ja zo denk ik ook. Als mensen met een dochter en een zoon lopen denk ik: zo hadden wij er ook uit moeten zien En ik word altijd een beetje beroerd als mensen zeggen: yes, die enge 12 weken voorbij, nu kan er niks meer mis gaan! Dat vind ik dan echt zo stom Of nog erger: yes, de 20 weken echo, ben zo benieuwd naar het geslacht! Dan denk ik wel eens: kill, kill, kill! En haha die dorom van jou, het zal wat zijn zeg! Maar mocht het toch een jongen zijn: die zijn echt super leuk! Ik ben echt zo dol op mijn zoontje en hij moet het elke dag wel 10 keer aanhoren hoe leuk hij wel niet is Patatje, leuk zeg SPH! Ik heb zelf een jaar maatschappelijk werk gedaan en ook wat lessen SPH. Was erg leuk, maar toch beslotne om communicatie te gaan studeren. Ik praat nu eenmaal liever dan dat ik luister Hoe is het nu met jou en je eitjes? Ik hoop zo dat jij ook snel met goed nieuws komt! Wuppie, hoe is het met jou? Denice, ja wat mis je Delano* dan extra he? Je wist al wat je mist, omdat je Delano* 5 weken bij je mocht hebben. Maar al die mooie dingen die daarna komen, dat mochten jullie niet samen meemaken Ik vind het heel bijzonder de band die je met hem hebt! En hoop dat het steeds beter gaat met kleine Devi. Ben zo benieuwd naar hem
Vlinder echt super dat je test knalt en dat jullie er zoveel vertrouwen in hebben,en je familie ook. Ik heb me familie al zo vaak blij gemaakt met een dooie mus dat ik het niet meer zo vroeg durf te vertellen Denice bedankt voor je kaartje mannetje maakte hem open en kwam geschrokken naar me toe jeetje wat is er bij hun gebeurd, toen ik het vertelde moest hij wel even slikken. Vind het heel mooi om te horen wat voor band je nog met je mannetje heb. Gizje gelukkig ben je weer gerust gesteld en is het nog steeds een meisje vond dat ook altijd eng omdat er maar 1 echo was geweest. Linnie die gekke dromen had ik ook altijd gek maar ook hele enge dromen. Ook ik kan niet meer alleen maar blij zijn als ik zwangere zie ik denk ook oh ik hoop dat het goed gaat. Het valt me trouwens op hoeveel kindjes er te vroeg worden geboren die een hartafwijking hebben vooral de laatste tijd. Toen ik hier begon met schrijven waren er een paar meiden die een kindje waren verloren, nu lopen er 3 topics Ook het gevoel als je iemand met 2 kindjes ziet lopen heb ik ik huil dan van binnen. Hier ging het even iets minder, was compleet uit me ritme door de vakantie en dan werkt me lijf niet meer zo mee, met gevolg dat ik chagie word. Gaat na een weekje werken weer beter. De korte cyclus hield bij mij in dat op dag 30 de ongi compleet onverwachts tijdens het uiteten op kwam fijn als je niks bij je heb De maand ervoor was hij 35 dagen. Vrienden van ons hebben aangegeven voor een derde te gaan het eerste gevoel was leuk dan hebben we straks kinderen van dezelfde leeftijd en is onze eventuele baby niet alleen de kleinste. Later begonnen de twijfels oh je zal zien die is voor mij zwanger of bij mij gaat het weer mis Ik hoop zo dat ik over een jaar mag tikken dat we allebei een gezonde beeb hebben dan lees ik dit stukje even terug. Weet nog niet of ik mee ga naar denice vind het moeilijk en moet even kijken hoe het loopt. 1 uur toch volgende week zaterdag?