Vlinder; gefeliciteerd! Joepie! Jij ook zwanger naar Denice . Leuke manier van vertellen ook tegen je moeder en zusjes , erg origineel! Wel meteen het hele medische ratteplan van start... Maar ach, het is voor een erg goed doel . En hihi liever praten dan luisteren . Linnie; ik herken die gevoelens ook hoor, er zijn soms zulke onvoorziene gebeurtenissen wanneer ik m'n dochter extra mis of dat ik denk; waarom wij niet of zo hadden wij er nu ook bij kunnen lopen... Het zal een onderdeel van ons leven blijven denk ik. Ik kan me ook niet voorstellen dat het ooit minder gaat worden... Want over 20 jaar denk ik vast, nu had ze 21 geweest en mischien wel op zich zelf gaan wonen . Ja, SPH is best breed idd. Er komt ook een minor management in, dus dat wil ik er wel bij gaan doen . Heb de titels van m'n boeken gezien en het klinkt erg interessant! Gizje; dat is fijn zo'n logische verklaring . Pijntjes horen erbij, maar als het zo ver is maak je toch zorgen hè . Wat voor opleiding heb jij gedaan? Op zich zie ik nog niet op tegen de zelfreflectie, maar weet dan ook nog niet helemaal wat ik kan verwachten . Wuppie; nou wup, nu zijn wij nog aan de beurt... Ben zo benieuwd wanneer wij ons zwanger berichtje mogen plaatsen . Het zou leuk zijn als je er ook bij bent zaterdag, maar je moet doen waar je je goed bij voelt . En vakantie is heerlijk, maar je kan er zo van ontregelen idd... Denice; hoe is het nu? Nog steeds vooruitgang bij Devi? Wij zijn lekker een paar daagjes in Utrecht geweest . Een leuk scootertochtje gedaan door het Gooi en omstreken, m'n vriend heeft nog wat geklust bij z'n broer in de zaak en... Ik heb een trouwjurk gekocht!!!! Ben er super blij mee . Hij is wel wat anders dan die van vorige week, maar nog leuk leuker . Ik was echt opslag verliefd . Dat had ik niet bij die andere. M'n zwager en vriendlief waren ook mee en zij waren volgens mij ook opslag verliefd . Verder zit ik nog enkele dagen voor m'n NOD, ik verwacht 'm ergens tussen zondag en woensdag.
Linnie ik ben ook super trots op Lanotje dat hij zo sterk over ons waakt. Het gemis zal altijd blijven. Ik sprak laatst de zus van mijn Oma en die heeft 5 kindjes verloren ze zei dat ze op de dag van vandaag nog steeds denkt: nu zouden ze zo en zo oud zijn en wat zouden ze allemaal doen. Hoe was het gister in het ziekenhuis? Staat de datum gepland? Vlinder echt super voor jouw! En wat goed dat je er nu echt van gaat genieten! Die spuiten zijn ind minder maar het voor een heel goed doel! Gizje fijn dat alles er weer goed uit zag. Ja dat indalen voel je echt he ik merkte toen dat ik weer heel veel naar de wc moest. Snap dat je soms denkt dat er iets mis kan gaan, want wij weten nu dat er van alles mis kan gaan zelfs na 5 weken Maar wij zijn daardoor ook veel sterker geworden, nemen geen blad meer voor de mond en laten ons niks meer wijs maken toch. Wuppie balen van je korte cyclus misschien toch een keer naar de gyn om alles even na te laten kijken? En over een jaar heb ook jij echt een gezonde beeb! Zou het ook heel leuk vinden als je komt, maar je moet maar kijken. Pataje jij en Wuppie zijn zeker de volgende echt! Met Devi gaat het heel goed. Gaaf dat je DE jurk gevonden hebt lijkt me best moeilijk er is zoveel keus. Ben je binnen je budget gebleven? Ik hoop/duim heel hard dat ook jij zwanger op bezoek komt! Gister weer naar het ziekhuis geweest om de uitslagen van het laatste bloedonderzoek te horen en alles is goed! We hebben nu over 3mnd pas weer een afspraak staan, maar gaan dan gelukkig geen bloed prikken. Verder zijn we een ritme aan het zoeken, want merk dat hij snachts om 3:00uur heel slecht drinkt dus wil gaan kijken of hij dan door wil slapen.
Het is vandaag idd een jaar geleden, echt een heel raar gevoel. We zijn samen naar beekse bergen geweest en net uit eten geweest. Een fijne dag dus, we hadden geen zin om de hele dag thuis te blijven en het voelt goed zo. vlinder: Lekker zo'n knal test En wat een leuke manier om het te vertellen aan je moeder en zus. Als de spuiten helpen is het iig voor een goed doel wuppie: Ik kan die ongerustheid me echt goed voorstellen. Hebben jullie nog steeds niet de neiging om naar de gyn te gaan? Ik hoop het zo voor jullie dat je snel zwanger mag zijn van een gezonde baby. Ik gun het jullie zo. patatje: Lekker dat je DE jurk hebt gevonden! Wanneer ga je ook al weer trouwen, ben echt een zeef op het moment Heb je er al een testje tegenaan gegooid of wacht je tot na je NOD? Ik heb toerisme en bedrijfseconomie gestudeerd, vind het wel weer welletjes. Ben op m'n gemak een cursus aan het doen nu, alleen het examen in januari ga ik niet op gokken, moet je voor oktober inschrijven dat durf ik niet aan met die kleine, straks heb ik geen tijd om het laatste stuk te leren, haha. Dus dat wordt juni examen doen. denice: Wat lekker dat de uitslagen goed waren, zal weer een enorme opluchting zijn Mannetje moet morgen weer werken, en helaas moet hij elke dag door de tunnel waar steeds geschoten wordt. Vind het echt helemaal niets. Ben echt bang dat er wat gebeurd, daar helpen de hormonen ook niet bij geloof ik.
Hoi, Gister was het voor ons idd een jaar geleden. We hebben eigenlijk niks bijzonders gedaan. Had het er best wel moeilijk mee hoor. merkte dat ik er de hele week al een beetje tegenaan te zat te hikken en heb dus gistermiddag even flink gehuild. Kan er nu wel weer even tegen denk ik! Gizje, fijn dat je samen met manlief iets leuks heb gedaan. En een jaar voorbij he, wat gaat de tijd snel. wij moeten ook elke dag door de tunnel. Was zelf gelukkig vrij vandaag maar vind het ook best eng hoor. Moet zeggen dat ik liever over de a2 had gereden!!! Daar lag het geld gewoon voor het oprapen, is toch beter dan dat de kogels je om de oren vliegen...
Gizje ja ook voor jullie alweer een jaar geleden of pas het is maar net hoe je ziet. Fijn dat jullie er een fijne dag van hebben gemaakt. Afleiding is het beste wapen. Eng he die debiel die op auto's schiet, hoorde vandaag op het nieuws dat ze iemand op het oog hebben. laten we het hopen. Hahaha fijn dat mijn droom ook geen betrekking heeft op jullie kindje. Misschien hebben we wel dezelfde naam Sanja moeilijk he zo'n dag. Bleef het maar bij 1 dag maar er gaat ind. een hele periode aan vooraf. Fijn dat je effe hebt kunnen huilen, je kan het maar kwijt zijn. Tja haha de a2 daar had ik ook wel willen rijden. Denice jeetje zeg 5 kinderen, zou ik denk ik niet overleven hoor. Zo zie je het blijft echt bij ons. Hopelijk pakt hij het ritme snel op zou wel lekker zijn en ook al vrij snel toch? Patatje heb je, je eerste schooldag nu al gehad of moet je nog? Wat een leuk idee zo'n scootertocht, echt toeristen haha zie jullie al helemaal zitten. Ben benieuwd deze dagen, zou leuk zijn als we weer twee zwangeren kort op elkaar hebben. Heb laatst nog even de foto's van jullie poppie bekeken, echt zo schattig. Vind je tattoo ook zo mooi. Wow gewoon DE jurk gekocht leuk!!! Wuppie meid wat goed dat je het aangeeft, snap het heel erg goed hoor dat het moeilijk is voor je. Ik zelf zou het denk ik ook niet kunnen. Kijk maar op het moment zelf het is echt niet verplicht. Als we maar wel bij jou langs mogen komen tegen die tijd He balen he die onregelmatige cyclus wel een korte dat is dan wel weer fijn. Tja herken je gedachten allemaal erg goed. Ook ik was/ben altijd bang dat andere eerder zouden zijn maar ook nu nog denk ik zal vast bij mij wel weer mis gaan. Enge gedachten maar ja je doet er niets aan. Take care! Vlinder ben je al kostmisselijk aan het worden??? Leuk zeg hoe jullie het verteld hebben. Tja hoe heb je het uit kunnen kiezen zo vlak na de dag van P. Maar ja alles gebeurd met een reden, misschien helpt het je juist wel. Zo voel me erg goed nog maar 3 dagen werken jippie!! Zo gek zie me hier nog zitten typen rond kerst dat ik niet kon wachten tot het zover was en nu is het alweer bijna zover. Afgelopen vrijdag zijn we in het zh. geweest en de datum staat vast. Gek joh om de dokter te zien bellen met zijn agenda om te kijken wanneer de ok vrij zou zijn. ik keek mijn man aan en we besefde ons ineens dat we de geboorte aan het plannen zijn. heel apart! Ik houd de datum nog geheim vind ik wel zo leuk. Alleen onze ouders weten het. Verder was mijn bloeddruk gestegen en dus moesten mijn medicijnen omhoog. En vandaag moest ik terugkomen voor extra controle. Vandaag was het goed gelukkig! ben best wel zenuwachtig nu als ik het ziekenhuis in loop bij Evi ging het ook allemaal zo anders en onverwachts. Ben nu ook bang voor het onverwachtse maar goed hoort erbij. Nou meiden van het weekend gaan we elkaar ontmoeten, spannend!!
Sanja; al weer een jaar voorbij... Erg herkenbaar dat tegen aan hikken... Fijn dat je je tranen de vrije loop hebt kunnen laten! Gizje; voor jullie ook al weer een jaar geleden... Jullie hebben er wel een gezellig dagje van gemaakt zo te lezen . Volgens mij heb ik iets gemist over een tunnel en geld... Is ff NU.nl bijlezen dus . Lekker hoor op je gemakje een cursus doen, altijd leuk om jezelf bij te scholen. Denice; Jeetje 5 kindjes . Lekker pas over 3 maanden pas weer op controle! Heeft Devi z'n ritme inmiddels al een beetje gevonden? Ja, de jurk zit binnen m'n budget, na ja 90 euro erboven . Linnie; wat bijzonder dat DE datum nu gepland staat . En nog 3 dagen werken, heerlijk! De tijd blijft maar vliegen! Frenzy; leuk dat je ook nog is meeleest . Hoe is het met jou? Vanavond de introductie avond gehad op de hogeschool en een heuse studenten pas ontvangen . Gek hoor vanaf volgende week "studeren" . Ik zal zaterdag niet zwanger op visite komen . Vandaag ongi geworden, wordt een beetje een gewoonte . Maar goed ieder nadeel heeft z'n voordeel... Kan ik m'n eerste schooljaar wel helemaal afronden als het goed is... En eindelijk gaat de pijn in m'n buik nu echt weg, hoop dat die cysten nu aan het slinken zijn... Heb zin in zaterdag! Ontmoeten we elkaar gewoon in het "echt". Leuk, leuk!
Alweer een jaar voorbij Sanja en Gizje, of idd pas een jaar... Terwijl het soms wel gisteren lijkt he? Ik begin altijd in augustus al tegen de datum aan te hikken, maar deze maand valt het mee. Komt natuurlijk omdat er zoveel gebeurd is deze maand met ons huwelijk en nu de nieuwe baby. Maar ik geloof idd ook wat Denice al hoorde, dat je altijd zult blijven denken en zal tellen, nu zou ze zo en zo oud zijn en dit of dat kunnen. Sterkte in elk geval voor jullie beiden! Patatje, wat naar dat je weer ongie bent geworden Ik vind het zo lang duren allemaal voor jou en wuppie... Echt niet eerlijk... Ik hoop dat het wachten snel klaar mag zijn! En wat gaaf dat je DE jurk gevonden hebt en succes met je studie. Dat moet idd een gek gevoel zijn, maar ook een leuke uitdaging! Wuppie, ik snap je gevoel helemaal! Ik had het ook heel moeilijk gevonden om mee te gaan als ik niet zwanger was. Niet omdat je het de zwangeren of net-bevallen mama niet gunt, maar het is wel pijnlijk. Tegen die tijd komen wij idd naar jou toe! Frenzy, bedankt voor je felicitatie! Hoe is het met jou? Linnie, wat vliegt de tijd! De datum al gepland joh! Gek is dat he? Wij hebben de inleiding ook gepland en dan bedenk je elke dag 'over zoveel dagen is ons kindje er...' zo bijzonder! Wij gaan zaterdag zeker ook over die enge weg waar die lijpo schiet? Ik hoop dat ze hem snel pakken, wat een gek zeg! Denice, wat fijn dat Devi weer is 'goedgekeurd' door de artsen. Ik ben zo benieuwd naar het mooie ventje Ik moet nu eigenlijk druk aan het leren voor mijn theorieexamen voor volgende week dinsdag. Heb nog niets gedaan Nou ja, een paar maanden geleden heb ik het boek een keer gelezne, maar dat ben ik allang weer vergeten. Ohohoh en zoonlief wil niet slapen overdag en 'savnds ben ik te moe om nog te leren. Da's tot nu toe het enige echte kwaaltje, die moeheid. Nou, als het de hele zwangerschap zo blijft, teken ik meteen!
Gizje fijn dat de dag mee viel. Wij zijn toen ook weg geweest. Ja eng hoor zo'n gek die op auto's schiet hoop dat ze hem znel te pakken krijgen. Sanja dat lucht op he zo'n flinke huilbui. Wij zaten er ook zo tegen aan te hikken. Maar er komen mooie tijden aan met de beeb echt. Linnie het is nog niet gelukt om hem door te laten slapen en nu helemaal niet meer want hij is stront verkouden Oh heerlijk volgende week verlof! Ik geniet er ook nog steeds van en heb nog dik 2 maanden! Heb jij ook je vakantie erbij opgenomen? Spannend hoor dat je datum al weet en snap heel goed dat je die niet verteld. Gelukkig is je bloeddruk weer gedaald zal wel spanning geweest zijn. Vind het ook te gek dat we elkaar gaan ontmoeten! Patatje ritme is weer even zoek want Devi is verkouden. Wat jammer dat de ongi heeft door gezet. Wat ben jij toch altijd positief echt knap hoor zo kun je ind je schooljaar afmaken. Ik heb ook super zin in zaterdag! Vlinder en besef je het allemaal. Ja die vermoeidheid kan echt killing zijn de eerste maanden. Dat is zeker niet makkelijk leren met een kleine en zwanger, misschien effe oppas zoeken. Wuppie ik begrijp het heel goed hoor als je niet komt. Wat de rest zegt dan komen we met z'n allen bij jouw tegen die tijd. Hier gaat het redelijk. Devi heeft maandag een verkoudheidje opgelopen en is nu aan het snotteren en hoesten Hoop dat het snel over gaat. Nog 3 nachtjes en dan gaan we elkaar live ontmoeten!
Hoi allemaal ik denk dat ik zaterdag ook kom moet is ophouden met dat getwijfel en blij zijn dat ik jullie kan ontmoeten. me kleine meisje komt ook mee,waarschuw de honden maar vast Denice .
He wuppie, leuk dat je ook meekomt. Snap je getwijfel wel hoor, vind het ook reuze spannend! Nou denice dat wordt dan een huis vol voor jou. is Devi al een beetje opgeknapt
JAAAAAAAAAAAAA Wuppie super!!!!!!!!!!!!! En de honden vinden het helemaal geweldig, lekker knuffelen met een kindje. Want vandaag was mijn nicht uit Indonesie er met haar 2 dochters maar die waren zo bang dat ik de honden naar buiten heb gedaan. Sanja leuk hoor een huis vol! En Devi is ind al iets opgeknapt.
1 uur was het toch morgen? Mischien dat ik iets later ben want dan kan ik met de grote diesel auto rijden. Anders moet ik met me bejaarde polotje
Sanja: Raar he, dat het jaar zo hard voorbij gegaan is, ik heb hier ook even een potje zitten huilen toen ik de foto's en ontvangen kaartjes enzo zat te bekijken. Maar het lucht idd wel op. Linnie: Rare dromen kunnen we hebben he Ik ben idd benieuwd naar de namen straks, 3 meiden worden er hier verwacht. M'n oudste nicht liep al een paar dagen overtijd van de 3e en die is gister ook van een meisje bevallen. Gelukkig niet dezelfde naam, al was het er wel 1 die ik leuk vond alleen vond mannetje het niets. Spannend dat de datum nu bekend is bij jullie, en je verlof is nu begonnen toch? Hier nog officieel aankomende donderdag, heb hem maar zo laat mogelijk in laten gaan ivm het eventueel langer kunnen geven van bv (mocht ik een baan vinden). patatje: Lekker aan de studie dus volgende week, leuk hoor! Wel balen dat je niet zwanger bent, maar het heeft ook zo z'n voordeel als ik het zo lees. We gaan gewoon weer duimen voor deze ronde. vlinder: Hoe staat het met het leren, schiet het een beetje op. Tis wel balen als je telkens zo moe ben en je moet echt iets doen. Hopelijk lukt het toch nog. En idd als het bij moeiheid blijft zou het een mooie zwangerschap worden Denice: Vind het altijd zo zielig zo'n kleintje die verkouden is. M'n neefje had het heel vaak. Wij pakken een zakdoek en snuiten, maar bij zo'n kleintje valt er zo weinig te doen, zo zielig. wuppie: Wat leuk dat je toch ook komt morgen!! Snap het getwijfel ook hoor. Begin me hier echt hoogzwanger te voelen, gister precies 35 weken en het lijkt wel of m'n lichaam dit opeens wil laten voelen. Ik begin echt te waggelen (heb echt behoorlijke pijn in m'n liezen met lopen) en autorijden (lange stukken) is ook geen succes meer. Wist niet meer hoe ik moest zitten, haha. Ben dus blij dat patatje achter het stuur zit morgen, als bijrijder kan ik de stoel wat platter doen Zo eens naar de bieb en dan lekker met een boek de tuin in vanmiddag
Fijn dat je toch komt, Wuppie! Leuk dat je kleine meisje mee komt Gizje, ooh wat waggelen, vreselijk is dat! Dan voel je je toch zo tonnetje rond en zwaar en dan ga je al bijna aftellen. Het leren schiet niet zo op nee, valt me echt tegen. Denice, arm ventje zo verkouden. En wat doorslapen betreft, hier ging zoonlief dat pas na 2 jaar doen ofzo hoor en soms wordt hij nog wakker, dus het is echt helemaal niet gek dat hij nog niet doorslaapt. Sanja, kom jij ook met het ov naar het station? Ik ben rond 11:34 op het station, zie jullie dan!