Hoi meiden! Ik vond het super om jullie vandaag te hebben ontmoet . Ook zo leuk dat jullie qua schrijven ook in het echt zo zijn! Toch spannend eerst alleen via internet en dan ineens in het "echt" . Heb nu al zin in de volgende kraamvisite! Linnie of Gizje . En wat een mooi ventje is Devi! Maar goed, dat heb je wel honderd keer gehoord he Denice . Bedankt voor jullie gastvrijheid, sandwiches en cakejes! En lief ook dat Ivo zo zorgzaam is! Jammer dat je er niet bij was Wuppie . Wie weet de volgende keer . Zo, ik ga m'n bedje maar is opzoeken en hopen dat ik kan slapen in die hitte... Truste!
Ik vond het ook super om jullie live te ontmoeten! Bedankt voor de complimentjes en het kadotje allemaal En ik heb ook al zin in de volgende kraamvisite!
Hallo Meiden, Ja was echt leuk en gezellig. als ik nu tegen jullie praat hier dan weet ik tenminste echt tegen wie ik praat Denise nogmaals bedankt voor inderdaad de heerlijke sandwiches en cakejes, je hebt de lat wel heel hoog gelegd hoor Jij en Ivo zijn inderdaad een heel mooi stel samen!
Ik vond het ook erg gezellig gister, erg leuk om de gezichten bij de namen te zien. Denice: Wat een heerlijk ventje hebben jullie En bedankt voor je gastvrijheid natuurlijk! Liep gister al behoorlijk te snotteren, en vandaag is het alleen maar erger geworden, voel me echt beroerd. Hopelijk is het snel over en ik hoop maar dat ik jullie niet aangestoken heb, anders sorry
Ik vond het ook heel gezellig gister, leuk om jullie eens echt te ontmoeten en te weten met wie je al zolang lief en leed deelt Denice, wat een prachtig ventje is Devi en mooi ook om te zien hoe Delano* zo duidelijk aanwezig is in jullie leven. Ik vond Ivo's openhartigheid ook heel bijzonder, jullie zijn idd een prachtig gezin samen. Gizje, wat vervelend voor je zeg, hopelijk knap je snel op!
Vandaag de hele dag naar het ziekenhuis heb een afspraak bij de anersesist (schrijf ik dat goed) bij de verpleegkundige en bij de gyn. Het meeste zie ik op tegen de verpleegkundige dit word namelijk weer de eerste keer sinds Evi dat ik naar die afdeling ga. Daar ben ik bevallen en daar is het dus ook zo abrupt geeindigd. Dus zal wel even moeilijk worden. Mn man en moeder gaan mee kumnen zij ook gelijk weer wennen aan de afd. Wel fijn dat we dan dadelijk die klap hebben gehad. Fijne dag allemaal!! Owja doe mijn beschermengeltje om hoor denice!!
He meiden, Denice, ik sluit me aan bij de anderen hoor. Wat een mooi gezin zijn jullie! Linnie, sterkte vandaag, als je al weet dat je het moeilijk krijgt zullen de tranen echt wel even komen, maar zoals je zegt heb je starks die klap ook weer overleefd. Heb op je aanraden toch maar aan manlief gevraagd of hij nog een halve dag vrij kan nemen zodat hij donderdag meekan. Maak me niet echt heel druk maar je weet maar nooit he...!
Linnie hoe ging het in het ziekenhuis? Zal best wel even moeilijk geweest zijn. Sanja succes morgen en fijn dat je man toch effe mee kan. Vlinder op het eind werd Ivo iets te openhartig Maar dat is Ivo eerst de kat uit de boom kijken. Delano zal de rest van mijn leven aanwezig zijn ik voel het en er gaat geen dag voorbij dat ik zijn naam niet noem of er met Ivo over heb. Gizje hier waren we al verkouden. Devi is nu al een week verkouden Hopelijk knap je snel op! Zaterdag wordt het 25graden! Wuppie hoe gaat het jullie? Patatje hoe gaat het op school? Wat een K weer! Als het goed is wordt het zaterdag 25graden! Maandag bij de vk geweest voor nacontrole, maar hebben ze de bloeddruk van Ivo gemeten ipv die van mij Vandaag weer naar het cb ben benieuwd hoeveel Devi is aangekomen ik hoop dat hij nu 4500gram weegt. Devi zou eigenlijk vandaag zijn eerste spuit krijgen, maar dat vind ik veel te vroeg dus doe het pas bij de volgende afspraak dan is hij 12wk.
En Denice, is hij goed gegroeid? Ik vond Ivo z'n openhartigheid niet vervelend hoor, het is juist goed om erover te praten toch? Ook over de nare dingen. Of vond jij dat te confronterend? Snap ik ook wel hoor. Grappig dat jij de inentingen uitstelt, dat wil ik ook gaan doen. Vind het echt veel te vroeg het huidige vaccinatieprogramma! Hoe was het op de afdeling Linnie? Ik vond het zo moeilijk toen we weer voor het eerst naar het LUMC gingen. En nog moet ik slikken als ik het gebouw zie. Sanja, je hebt donderdag weer een echo? Spannend! Slim om je man mee te nemen. Ik ga ook niet meer naar echo's zonder hem. Ik heb gister mijn theorie examen gehaald! Had het eerlijk gezegd niet verwacht, had me er al helemaal op ingesteld dat ik nog een keer moest (of 4 keer ofzo ) maar nee! Vond het wel fijn om zulk goed nieuws te krijgen op die dag. Het was namelijk precies 4 jaar geleden dat we het slechte nieuws kregen dat onze kleine meid het niet ging halen. Ik dacht gister steeds: vandaag om dit tijdstip was er nog niets aan de hand, waren we gelukkig. En na half 3 leek de wereld wel te vergaan. Gek om dan 4 jaar verder te zijn en de wereld is er nog steeds.
Hey dames, Ik ben een beetje m'n weg aant zoeken bij welk groepje ik me moet aansluiten. Er zijn er meerdere in de topic. Ben in maart met 20w zwangerschap bevallen en we willen er weer voor gaan. Ik ben ook redelijk actief (geweest) in meerdere onderwerpen maar weet nu niet goed welke clubjes er allemaal zijn en hoeveel activiteit er is. En hoeveel 'deelnemers'. Kan iemand me tips geven welke geschikt voor mij is? Groetjes!
Gizje; hoe is 't nu met je? Verkoudheid al een beetje over? Linnie; hoe was het gister in het ziekenhuis? Ging het een beetje op de afdeling of hadden je het erg taai? Sanja; morgen echo. Hoe laat mag je? Denice; hoe was het op het CB? Ben ook benieuwd wat Devi weegt . Jeetje nu al een inenting... Dat is zeker vroeg?? Ja, het weekend krijgen we beter weer! Nu lijkt 't wel herfst . Vlinder; gefeliciteerd!! Theorie voor je rijbewijs begrijp ik? Goed hoor! Velen doen daar idd een paar keer over... Wuppie; hoe is het met je? Maandag voor het eerst naar school geweest en het is super interessant! Wel pittig... Heb meteen een bak huiswerk meegekregen . Dus heb al 3 avonden zitten "blokken" en ik vind het nog leuk ook . Verder weinig buikklachten meer, dus heb goeie hoop dat de cysten geslonken zijn . Fijne avond! XXX
Hallo MissJopie, Gefeliciteerd en gecondoleerd met de geboorte en het verlies... Ik heb geen idee wat er verder allemaal speelt op het Forum. Heb mezelf in januari aangemeld en voelde me uiteindelijk in dit topic het beste thuis . Als je even ergens meeleest/schrijft dan merk je vanzelf wat het best bij je past. Hier schrijven 8 dames en af en toe komt er is gezellig iemand binnevallen. 6 van ons zijn er inmiddels weer zwanger of bevallen. Succes met zoeken! Groetjes Patatje
Vlinder; Gister al weer 4 jaar geleden... Er zal geen jaar voorbij gaan zonder dat je er aan denkt... Gelukkig weet ook jij het positief te draaien.
vlinder: Gefeliciteerd met je theorie! (heb hem as zondag 10 jaar geleden gehaald, vergeet die dag ook echt nooit meer ) 4 jaar geleden al weer, de wereld draait gewoon door idd, raar is dat he. Hoe gaan jullie er tegenwoordig mee om, is het nog steeds zoals na het eerste jaar? linnie: Hoe was het in het ziekenhuis? Is het mee gevallen? Denice: Die warmte hoeft van mij niet meer hoor Nu het weer koeler is houd ik niet zoveel vocht meer vast 20 graden zonder regen zou al lekker zijn. Fijn dat je de inenting hebt kunnen uitstellen, sta er eigenlijk verbaasd van hoe vroeg ze die krijgen patatje: Leuk hoor dat je eerste schooldag erop zit, lekker fanatiek gelijk, hopelijk blijft dat zo Net bij de vk geweest, alles was goed, geen eiwitten in de urine, bloeddruk netjes, kleine is volledig ingedaald. We hebben ook besproken wanneer ik moet bellen als de bevalling begint. Liever een keer te veel dan te weinig gaf ze iig aan M'n verkoudheid is helaas nog niet over, maar wordt eindelijk minder. Hoest de longen uit m'n lijf, maar dat overleven we wel Ben m'n stem half kwijt dus heb ik een mooi excuus om niet met de cd opname van het koor mee te doen dit weekend Had er toch al geen zin in, haha.
Vlinder yep Devi is flink gegroeid en woog 4430gram dus ik denk vandaag wel 4500gram! Ik voel het ook hij begint echt te groeien! Ik vond het niet confronterend hoor Ja veel te vroeg tegenwoordig die enting al met 2 maanden Ik zit zelf ook te denken om 1 spuit over te slaan, want 3 spuiten op 2, 3 en 4mnd vind ik ook wel wat overdreven. Dus denk dat ik 3 en 6mnd ga doen. De honden laat ik ook maar 1x in de 3jaar spuiten! En nog gefeliciteerd met je theorie! Alweer 4 jaar geleden en zo te lezen lijkt het als de dag van gister, ga je nog iets doen? Patatje ik(en de rest) hoop met je mee dat die stomme cystes geslonken zijn! Fijn of niet dat je je lekker op school kan storten. Gizje fijn dat alles goed is en dat de beeb al goed is ingedaald. Heb je ook nog met de vk gehad over eventueel inleiden als het te lang duurt? Balen van het hoesten ik had dat in het begin van de zwangerschap en kreeg heel erg last van mijn banden. MissJopie gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje, maar helaas ook gecondoleerd met dit enorme verlies. Lees dat het een half jaar geleden is gebeurd wij hebben ook een half jaar gewacht voor we weer gingen proberen om zwanger te raken. Ons zonntje Delano is op de leeftijd van 5 weken overleden aan een hersenbloeding. Inmiddels ben ik bevallen van een gezonde zoon Devi. Bij welk groepje je thuis voeld is persoonlijk denk ik. Maar schrijf gerust mee!
Sanja hoe was je echo?? Vlinder fijn zeg gefeliciteerd!! Dat rot examen heb je nu maar mooi gehad! Nu op naar je praktijk. 4 jaar alweer of pas het is maar net hoe je het ziet. De wereld draaid ''gewoon'' door zo zie je maar. PAtatje leuk dat het naar school gaan je weer helemaal beviel. Scheelt dat je motivatie er is. Wanneer heb je weer een controle ivm je cyste?? Gizje nou meid je hebt me lekker aan gestoken maar goed er zijn meer mensen in mijn omgeving verkouden het is een flinke verkoudheid zeg jeetje ben helemaal verrot door die verkoudheid kan er wel bij gelukkig ben ik vrij en kan ik goed uitzieken. Het gaat met de dag beter, hoest met jou is het al over? Zo je kleine al helemaal ingedaald dat is fijn heb je weer wat meer lucht. Ik hoop dat die kleine van mij ook snel gaat indalen maar goed zit er niet in denk ik zo, volgens mij ligt ze wel lekker zo. Denice wat een goed teken dat Devi goed aankomt. Het ziekenhuis viel voor mij heel erg mee voor mijn man en moeder was het wel heel erg moeilijk die moesten allebei even huilen. We werden goed opgevangen, er was een verpleegkundige die ons nog kende en die heeft ons alles uitgelegd. Echt zo lief ze had zelfs haar dienst geruild ook voor de dag dat het gaat gebeuren heeft ze haar vakantiedag omgezet. Het is ons goed uitgelegd wat ons staat te wachten nou ik had er helemaal zin in nog even geduld... pfff. heb vrijdag voor het eerst een setje kleding gekocht voor de kleine meid, speciaal voor haar. Het is echt super schattig! De ziekenhuistassen staan ook klaar. Morgen ga ik mijn vriendin helpen kleertjes uit te zoeken. Nu lekker slapen. Meiden slaap lekker!!
He meiden, Linnie, leuk hoor zo'n eerste setje kleertjes. Ben benieuwd naar jullie meisje hoor, het staat haar vast geweldig. Fijn dat er van die lieve mensen bestaan he, die gewoon niet moeilijk doen over een dagje werken terwijl het eigenlijk niet hoeft. Lekker uitrusten hoor, je krijgt het straks al druk genoeg Denice, lekker groeien hoor dat moooie ventje van jullie. Is een goed teken nog even zeker en dan zit jou verlof er al weer op? Ben benieuwd of je hem aan iemand anders toevertouwd. gaat hij dan naar een kdv? Gizje, voor jou is het ook spanned meid! Zou ze eerder komen?? Ben zo benieuwd ook naar jullie bevallingen en hoe het dan die eertse dagen gaat. Fijn dat de controle weer goed was en doe vooral lekker rustig aan want ook voor jou geldt voor je het weet kom je niet meer aan relaxen toe Vlinder, gefeliciteerd met je examen, heb je die maar vast op zak! Hoe is het verder, heb je de eerste echo al gehad? Patatje, druk in de studieboeken? hoop dat je zo gemotiveerd kan blijven dan vliegt zo'n opleiding zo voorbij en sta je met je diploma opzak. Flnke storm geweest in het "zeeuwse" zag ik op tv. Wuppie, hoe is het meid? Hoop echt dat er snel betere tijden aanbreken. knuffel! Nou hier niet zoveel nieuws. Controle was goed, kindje was goed gegroeid. wel liep de groei iets terug in de curve, waar het de vorige keer nog boven gemiddelde was lag het nu op het gemiddelde lijntje. Ga dus toch proberen om hier en daar wat meer rust te pakken. Hoefde me absoluut geen zorgen te maken, maar toch he!! Hoe doe je dat geen zorgen maken
We hebben vanmorgen de eerste echo gehad en het hartje klopt! Ook qua lengte (5 mm klein ) klopte het precies. Een klein beetje opluchting dus hier, al merkte ik vanmorgen op weg naar het ziekenhuis dat het me allemaal best hoog zat. En ik kan dat gestreste gevoel niet zo goed afschudden. Gelukkig een ontzettend lieve gyn getroffen die heel goed meedacht en ik mag over 2 weken weer terug komen en dan kunnen ze het hoofdje al wat beter zien. Best spannend dus nog allemaal, maar vooralsnog ziet het er goed uit He wat spannend weer Sanja. In principe is de groei idd goed, maar ik kan me voorstellen dat je toch zorgen hebt na wat je hebt meegemaakt met je lieve, kleine ventje... Ga je nu minder werken of op een andere manier meer rust nemen? Patatje, fijn dat de nieuwe opleiding je bevalt! Ook top dat je weinig buikklachten meer hebt. Hoe staat het met je buik nu? Linnie, jij staat al echt te trappelen van ongeduld he? Kan ik me goed voorstellen! Ben zo benieuwd naar jullie kleine meid Denice, hij groeit goehoed! Straks kun je hem echt niet meer zo vast houden dat hij lekker kan springen/trappelen haha. Moet daar steeds zo om lachen, het zag er zo schattig uit Gizje, bij jou is het ook al bijna zo ver! Ben je al wat opgeknapt? Dat bevalt vast beter Alhoewel, misschien helpt het hoesten wel tijdens de uitdrijvingsfase Gister was dochterlief haar verjaardag en sterfdag. Eigenlijk heb ik niet zoveel ter ere van haar gedaan. Wilde even he thuis uit, vooral in afwachting van de echo even mijn zinnen verzetten. Dus we zijn naar Bubbel Jungle geweest, een indoor speeltuin. Daar zoonlief lekker afgemat Ik merk dat ik het verdriet niet zo goed toe kan laten nu, omdat ik bang ben dat stress invloed heeft op buikbaby. Heb het idee dat er steeds maar ruimte is voor 1 groot ding in mijn hoofd...
Linnie wat fijn dat je een goed gevoel hebt in het ziekenhuis. En wat lief van die verpleegkundige! Ben benieuwd naar haar eerste pakje. Sanja ik heb nog verlof t/m 8 november! Ik heb 4 weken vakantie erbij opgenomen en Devi is 2 weken eerder geboren. Devi gaat dit jaar 1 dag in de week naar kdv en 2 dagen past mijn moeder op, hij is dan 4mnd. En vanaf januari gaat hij 2 dagen naar kdv en 1 dag past mijn moeder op, hij is dan een half jaar. Lijkt me best moeilijk om hem daar te laten, maar daar heeft hij weer wat anders te zien dan die kop van mij Vlinder super dat je zo'n goede echo hebt gehad! En fijn dat je over 2 weken weer een echo krijgt. Hoe gaat het met spuiten? Ja het wordt steeds zwaarder om hem zo te laten springen, maar hij vind het nog steeds leuk! Ga morgen effe met Devi naar mijn werk om hem te showen. Met vriendlief gaat het niet zo goed volgens mij komt alles er nu uit. Hij heeft zo veel gestresd de laatste tijd en zei dat het verdriet/gemis om Delano steeds erger wordt. Hij moet naar de huisarts van mij en misschien wel naar een psych. Linnie waar ging jij ook al weer naar toe?
Sanja wat fijn dat de controle geen verassingen gaf pff was het spannend? Ja en dat kleintje nu niet meer voorloopt zegt ind niets ze kan ineens deze week weer vooruit gaan. Maar snap het wel hoor. Vlinder fijn zeg een mooi kloppend hartje goed nieuws en fijn dat je zo goed bent opgevangen in het ziekenhuis dat is een hoop waard. Hoe ver ben je dan nu? Ik kan ind niet meer wachten de zenuwen gierren door mijn lijf. Hoop zo dat ht allemaal goed gaat. Maar we houden alle mogeljkheden open. Denice jeetje die arme Ivo. Ik dacht al zoiets te zien op ons bezoek ik herkende mijn eigen man erin die kijkt ook zo als het niet goed gaat. Lijkt wel of het bij mannen altijd iets later komt. Ik heb toen trauma verwerking gehad dat het EMDR therapie. Je angsten worden dan echt een stuk minder en je kan naar bepaalde beelden\ herinneringen terug denken of kijken zonder dat het je heel veel verdriet doet angstig maakt of onzeker. Het heeft mij en mijn moeder heel erg goed geholpen. Ik ben 4 x geweest en wws echt voldoene mijn moeder wat vaker maar dat komt omdat zij meer oude trauma's moest verwerken. Er zijn allerlei onderzoeken gaande hoe het komt dat deze techniek zo goed en snel werkt maar daar zijn ze nog niet achter. Ik denk dat het heel erg goed is voor Ivo al die traumatische beelden raak je niet zomaar kwijt hopelijk wil hij zelf ook hulp zoeken ik ben ook erg waakzaam op mijn man denk dat er bij hem ook wel het een en ander los gaat komen maar dan maar hopen dat hij het goed kan verwerken. Lig nu nog lekker lui in bed ben allerlei klusjes aan het doen in huis. Controle gisteren was goed. Voel me gelukkig ook goed is wel fijn als je nog lekker mobiel kunt zijn. Ik ga maar eens opstaan heb honger